435. forduló, 437. forduló, Tapírnyúzó Carmen összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2020. ápr. 30. 21h:26'
EZ A 1264. JÁTÉKHETED, 436. FORDULÓD
1265. játékheted kezdete: máj. 6.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 29 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4567
SZÁMLA : XXXX

TAPÍRNYÚZÓ CARMEN KALANDJAI


6 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [151,72] koordinátán.
Az aranytermő erszény 89 aranyat termelt. Minden varázserőd visszatért. (+124 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+45 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-3 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+10 tudatpont.)
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy tyrannoszaurusz rex nyomok után kutattál. Már majdnem feladod, amikor egy kifejlett példányra bukkansz!

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Egy ryuku átokvarázs varázslattal köszöntöd a másikat. 200 életpontot sebeztél. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a tyrannoszaurusz rex jobb oldalát. (6 támadással 342 életpontot sebezve.) {HD:} Harci kalapáccsal súrolod a tyrannoszaurusz rex bal lábát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A tyrannoszaurusz rex beleharap a kezedbe. (1 támadástól 69 életpontot vesztesz.) A tyrannoszaurusz rex szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +36 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tyrex csontot. 2 695 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 573, sebződés: 69, gyógyulás: 0, összesen: -69 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 779.]

* 1. KP: mak 1 0 0 makró 1

p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 774.]

tf 1 40 0 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Keresel egy nagyobb követ, és kitartóan súlyzózni kezdesz. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 131 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 734.]

tf 2 20 0 fejleszted a 2. tulajdonságodat 20 pontért
Felidézel magadban néhány matekfeladatot, amit annak idején az iskolában adtak fel a bölcsek, házi feladatként, és sosem tudtad őket megoldani. Most hosszasan töprengesz rajtuk... Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [Még 187 TVP-t kell elköltened.] [20 pontot használtál fel, van még 714.]

tf 3 20 0 fejleszted a 3. tulajdonságodat 20 pontért
Bukfencezel, cigánykereket hánysz, egyensúlyozol, hogy az ügyességedet fejleszd. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 195 TVP-t kell elköltened.] [20 pontot használtál fel, van még 694.]

tf 4 20 0 fejleszted a 4. tulajdonságodat 20 pontért
Kitartóan, órákon át légzőgyakorlatokat végzel. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [20 pontot használtál fel, van még 674.]

h 234 20 0 használod a 234. tárgyat
Püfölni kezded a dobot, és dúdolva kíséred. Profi, a zene minden ágazatában jártas bárd módjára játszol hangszereden. [20 pontot használtál fel, van még 654.]

le 253 0 0 leveszed/lerakod a 253. tárgyat
Leveszed a nekrofun medált. [0 pontot használtál fel, van még 654.]

le 373 0 0 leveszed/lerakod a 373. tárgyat
Leveszed az Eldaran karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 654.]

kf 287 0 0 kézbeveszed/felveszed a 287. tárgyat
A nyakadba akasztod a Tharr Keresztjét. [0 pontot használtál fel, van még 654.]

kf 1550 0 0 kézbeveszed/felveszed az 1550. tárgyat
A csuklódra húzod a Huddens alkarvédőjét. [0 pontot használtál fel, van még 654.]

* 2. KP: h 2306 0 0 használod a 2306. tárgyat
Használod A Végzet kristályát. Sötéten kavargó aura kezd vibrálni körülötted. (+150 max. ÉP következő táborozásod végéig.) Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 654.]

h 1554 használod az 1554. tárgyat
Megfújod az aenouth ködkürtöt. A hangszer hangja repedést nyit az anyagi világ szövetén, s a kapun pillanatokon belül átlép az első élőholt teremtmény. Pont, ahogy remélted! Egy lidércóriás az! Már készen is állsz arra, hogy te mérd rá az első csapást! Borzalom és halál! Nem akarod itthagyni fogad, úgyhogy a menekülést választod. Szerencsére ellenfeled vagy lassú, vagy egy mérföldnyi loholás után már nem érdekled. [15 pontot használtál fel, van még 639.]

h 1534 használod az 1534. tárgyat
Előkeresed a hátizsákodból a piciny quwarg teleportgömböt, majd kísérletezni kezdesz vele. Ami ezután következik, meglep: másznod sem kell, a teleportgömb egyenesen a quwarg boly szívébe visz. Lihegve körbenézel. Minden nyüzsög a quwargoktól. Visszataszító! Ráadásul az összegyűjtött csípések kezdenek fájdalmasak lenni (-10 életerő). Egyszercsak megmozdul valami nagy. Valami ÓRIÁSI. Valami, ami lényegesen nagyobb, mint egy átlag quwarg. Egy quwarg nagymester!

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agybénítás pszi támadást. Ellenfeled agya átmenetileg lebénult! Elszántan ellenfeledre rontasz. Pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg nagymester torát. (4 támadással 198 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 41 életpontot sebeztél. {HD:} Harci kalapáccsal megütöd a quwarg nagymester bal első lábát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +36 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. [fekete gyöngy ládikóba-> (143,61)-> 6 arany, -2 ÉP] 1 965 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 270, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Épphogy csak kifújod magad, máris újabb támadó liheg a nyakadba. Egy quwarg parafenomén!

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agybénítás pszit. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. A parafenomén elröhögi magát, és megpróbál meghajlítani egy birtokodban levő tárgyat. Haha! Nem sikerült neki! Ilyen amatőrt! Elszántan a másikra támadsz. {HD:} Pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg parafenomén fejét. (3 támadással 170 életpontot sebezve.) Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 38 életpontot sebeztél. {HD:} Harci kalapáccsal megcsapod a quwarg parafenomén testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Csáprágójával a quwarg parafenomén megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 37 életpontot vesztettél. A quwarg parafenomén nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +36 életerő. 2 059 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 236, sebződés: 43, gyógyulás: 0, összesen: -43 ÉP}

Söprögetni kezded a quwargokat, de még így is néhány fürtnyi a nyakadba esik. Észreveszel valamit. Éljen! Találtál 1 ezüstshurikent. Elégedetlenül konstatálod, hogy pont most, amikor a legizgalmasabb, ránt vissza a teleportgömb a jelenbe, a biztonságos helyre, ahonnan az utazásodat megkezdted. [40 pontot használtál fel, van még 599.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Hmm! Már nem is vagy éhes! 979 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 597.]

vd 10 m 10
Tapasztalt szörnyvadász vagy, így pontosan tudod, merre találhatsz a környéken megvadult szörnyeket. Egyelőre nincs időd gondolkozni a szörnyek megvadulásának okán, mert máris rábukkantál egy ellenfélre, ami egy kultúrmasztodon.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy ryuku átokvarázs varázslatot dobsz ellenfeledre. 128 életpontot sebeztél. Elszántan a másikra támadsz. {HD:} Pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kultúrmasztodon jobb hátsó lábát. (4 támadással 146 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 33 életpontot sebeztél. {HD:} Harci kalapáccsal meghorzsolod a kultúrmasztodon ormányát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Beléd öklel a kultúrmasztodon! jobb karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Patájával a kultúrmasztodon többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +36 életerő. 2 331 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 323, sebződés: 56, gyógyulás: 0, összesen: -56 ÉP}

Még több kincs kell! - kap el a kincsvadászat heve, így újabb ellenfelet keresel. Nocsak, itt egy quwarg harcos!

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre ryuku átokvarázs varázslatot lősz. 60 életpontot sebeztél. Elszántan a másikra támadsz. {HD:} Pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd a quwarg harcos jobb hátsó lábát. (2 támadással 113 életpontot sebezve.) Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 45 életpontot sebeztél. {HD:} Harci kalapáccsal megcsapod a quwarg harcos bal hátsó lábát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A quwarg harcos feléd sújt csáprágóival, de mellé! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +36 életerő. 1 072 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 247, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találsz nála 1 életvízet. Vajon hogyan kerülhetett a birtokába? (Nincs mibe rakni 1 életvízet.) (ld. enc.) "Ezek a fényre jönnek" - mondja a törpe közmondás, amikor egy árnymanó odóból több tucat manó jött elő. Na, itt a szörnyek nem a "fényre jönnek", hanem rád! Máris egy újabb ryuku csapásvezető támad meg.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy ryuku átokvarázs varázslatot dobsz ellenfeledre. 66 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pajzszúzás. 249 életpontot vesztettél. Elszántan ellenfeledre támadsz. {HD:} Pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a ryuku csapásvezető jobb karját. (2 támadással 102 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 34 életpontot sebeztél. {HD:} Harci kalapáccsal megcsapod a ryuku csapásvezető fényes páncélját. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A ryuku csapásvezető vágása nem talált el. A ryuku csapásvezető szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +36 életerő. 1 524 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 228, sebződés: 249, gyógyulás: 0, összesen: -249 ÉP}

Nincs időd sokat pihenni, mert felbukkan egy újabb ellenfél, egy ryuku ostromteknős.
(Feltételes foglyul ejtés:) Halvány ryuku ostromteknős nyomokat fedezel fel! Nekiállsz, és ásol egy gödröt, fél szemmel állandóan a környéket pásztázva. Amikor kész vagy, befeded a vermet gallyakkal. Felkutatod a lényt - sikerrel! Megpróbálod a csapdádba csalni. Buta lény ez a ryuku ostromteknős - simán belesétált a csapdába! Most ott üldögél tehetetlenül a verem alján. No, ez megvolna! Rövid időt töltesz azzal, hogy biztosítsad, a szörny se kárt ne tudjon benned okozni, se megszökni ne tudjon, majd kiszabadítod, és megnézed, mit is tudsz kezdeni vele. Úgy tűnik, hogy kiváló teherhordó lenne belőle. Ideje menni! [23 TVP-t emésztett fel ez a móka.]

Szerencsére sikerült lelépned a megvadult szörnyek elől. Legközelebb óvatosabb leszel! (-5% erősödés a szörnyvadászat szörnyeire.) [7 pontot használtál fel, van még 590.]

m 2 mozogsz keletre
[152,72] Síkság, továbbra is csak síkság. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy Raia szent lovagja. Gyanakodva végigméritek egymást. Amikor a szörny nem mutat támadó szándékot, megkönnyebbülten ellazítasz. Tovább mész.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy tűzbokrot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy kihívás tornyát. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Syrac Hold hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északra látsz egy kristálypalotát. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +36 életerő.
Összeakadsz egy barna, copfos hajú, szürke szemű elf nővel. Fekete a bőre. Chara-din hittérítője. Egy balkezes gyűrűt, egy Batharak vállemezét, egy bíbor erőövet, egy bozontfonatot, egy bronz zinthurg éremet, egy csontamulettet, egy Eldaran karkötőjét, egy Eldereth kristályt, egy értépő sarkantyút, egy fejvadász medált, egy grifftoll kesztyűt, egy hósárkánybőr csizmát, egy jegygyűrűt, egy káosz szimbólumot, egy koponya gyűrűt, egy lidérckoronát, egy mind. ametisztjét, egy nekrofun medált, egy obszidián karkötőt, egy ősmágus fülbevalóját, egy purifikátor övet, egy réztornyot, egy Rhatt páncélját, egy roxati üvegszemet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku vadászinget, egy smaragd védőgyűrűt, egy tépett lobogót, egy tirik-hun medált, egy topáz erényövet, egy tünde tegezt és egy varkaudar szimbólumot visel. Ruházatát egy magnetikus praglonc trófea, egy őrjáratozó katona trófea és egy kisebb quwarg isten trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: prédára leső drónkeselyű. Jobb kezében egy teriád lándzsát, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Hátasállata egy szőrös azuka! Teherhordója is van: egy eszement trappoló! Szegény állat majd megszakad. Tisztán érzed auráját: sötét, akárcsak a lelke.
Bár Te nem akarsz harcolni, ő másképp vélekedik. Elfogadod a kihívást.

Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agybénítás pszi támadást. A támadás sajnos hatástalan volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: lángcsóva varázslatot lő rád. 80 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. A közelharc előtt ellenfeled még megereszt tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 tüske. Alaposan megsorozod az elf testét. (5 támadással 89 életpontot sebezve.) Feléd repül 5 vashegyű nyíl. Kacagva elütöd a lövedéket! Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {KCC:} Pásztorbottal többször eltalálod az elf testét. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 20 életpontot sebeztél. {KCC:} Harci kalapáccsal néhányszor súrolod az elf jobb karját. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy tűzkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 22 életpontot sebeztél. Teriád lándzsával az elf több döféssel felnyársalja a testedet. (6 támadástól 387 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Az ellenfeled által uralt szörny, a Rughar familiárisa szintén neked ront. Támadása nem eredménytelen! (3 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel az elf jól megszurkálja a testedet. (6 támadástól 190 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Ellenfelednek segítsége van, befogott szörnye, az ezoterikus mardel bukkan fel mellette, és elszántan rád támad. (8 életpontot sebezve.) {Csatastatisztika; sebzés: 220, sebződés: 668, gyógyulás: 0, összesen: -668 ÉP}


Amint minden elfeketedik előtted, rádöbbensz, hogy életed utolsó pillanatához érkeztél. Csak a Halál vigyorát látod... [7 pontot használtál fel, van még 583.]
Beleegyezéssel várod, hogy lelked elhagyja a megkínzott tested. Ehelyett azonban egészen furcsa dolog történik: olyan érzésed van, mintha felemelne valaki, és egy hatalmasat lódítana rajtad. Pillanatnyi kábaság után kinyitod a szemed: a mennyország nagyon is hasonlít a halandók világára... vagy pedig még mindig élsz! Ez utóbbi lehetőséget igazolja az is, hogy a deus ex machina eltűnt oldaladról. Tehát működött! Azon kívül, hogy elrepített a veszély helyszínéről, még gyógyított is rajtad. (+467 életerő.)
[20 pontot használtál fel, van még 563.]
[0 pontot használtál fel, van még 563.]

vd 10 m 10
Hiába kutatsz megvadult szörnyek után, ezúttal egyet sem találsz. Talán más terepen kellene most próbálkoznod! [0 pontot használtál fel, van még 563.]

be 502 3 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 3. szinten. A gnóm sajnálkozva közli, hogy egy kalandozó egy szintet csak egyszer teljesíthet. [0 pontot használtál fel, van még 563.]

m 1 mozogsz északkeletre
[153,71] Vált a terep: sűrű erdőben vagy. Gyanús mozgást látsz a fák között. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy manaelementál. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Ököllel párszor súrolva eltalálod a manaelementál egyik csápját. (7 támadással 409 életpontot sebezve.) {HD:} Harci kalapáccsal néhányszor épp csak megérinted a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+6 vp). Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel párszor súrolva eltalálod a manaelementál testét. (9 támadással 503 életpontot sebezve.) {HD:} Harci kalapáccsal párszor megpöccinted a manaelementál lebernyegét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+6 vp). Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +36 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 1020, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy óriás liánt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +36 életerő. Körbevizsgálódsz. Még egész friss kobudera nyomok vezetnek keletre. [7 pontot használtál fel, van még 556.]

vd 10 m 10
Tapasztalt szörnyvadász vagy, így pontosan tudod, merre találhatsz a környéken megvadult szörnyeket. Egyelőre nincs időd gondolkozni a szörnyek megvadulásának okán, mert máris rábukkantál egy ellenfélre, ami egy zoloboo törzsfő. (ld. enc.)

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre ryuku átokvarázs varázslatot lősz. 88 életpontot sebeztél. Meglengetve a pásztorbotot a másikra rohansz. {HD:} Pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd a zoloboo törzsfő csontos karját. (3 támadással 160 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 43 életpontot sebeztél. {GYD:} Harci kalapáccsal eltalálod a zoloboo törzsfő bal vállát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A zoloboo törzsfő többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 38 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a zoloboo törzsfő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +36 életerő. 1 708 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 320, sebződés: 52, gyógyulás: 0, összesen: -52 ÉP}

Még több kincs kell! - kap el a kincsvadászat heve, így újabb ellenfelet keresel. Nocsak, itt egy zoloboo törzsfő!

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeledre ryuku átokvarázs varázslatot lősz. 88 életpontot sebeztél. Elszántan a másikra rontasz. {HD:} Pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd a zoloboo törzsfő csontos karját. (3 támadással 156 életpontot sebezve.) Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 52 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megcsapod a zoloboo törzsfő bal oldalát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A zoloboo törzsfő csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 38 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +36 életerő. 1 708 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 319, sebződés: 46, gyógyulás: 0, összesen: -46 ÉP}

Ellenfeledtől zsákmányolsz 7 madártollat. Vajon hol szerezhette? Még több kincs kell! - kap el a kincsvadászat heve, így újabb ellenfelet keresel. Nocsak, itt egy darázsfelhő! (ld. enc.)

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy ryuku átokvarázs varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 7 életpontot sebeztél. Egy rovarfelhő varázslatot dob rád a másik. 35 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a darázsfelhő feléd eső részét. (7 támadással 170 életpontot sebezve.) {HD:} Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a darázsfelhő feléd eső részét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) A darázsfelhő hosszú farkával rávág a bokádra és a térdedre. (16 támadástól 34 életpontot vesztesz.) 32 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +36 életerő. 2 047 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 198, sebződés: 101, gyógyulás: 0, összesen: -101 ÉP}

Nincs időd sokat pihenni, mert felbukkan egy újabb ellenfél, egy szutykos remák.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy ryuku átokvarázs varázslatot dobsz ellenfeledre. 62 életpontot sebeztél. Vad csatakiáltással, felemelve a pásztorbotot a másikra támadsz. {HD:} Pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a szutykos remák lebegő nyúlványait. (2 támadással 107 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 38 életpontot sebeztél. {HD:} Harci kalapáccsal megütöd a szutykos remák egyik csápját. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A szutykos remák csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +36 életerő. 1 274 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 232, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Találsz nála 1 eknozolt. Vajon hogyan kerülhetett a birtokába? Még több kincs kell! - kap el a kincsvadászat heve, így újabb ellenfelet keresel. Nocsak, itt egy varkaudar bajnok!

A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agybénítás. Ellenfeled agya átmenetileg lebénult! Távolról villámcsapás varázslatot lő rád a másik. 17 életpontot vesztettél. Megmarkolva a pásztorbotot a másikra ugrasz. {GYD:} Pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd a varkaudar bajnok testét. (4 támadással 198 életpontot sebezve.) Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 41 életpontot sebeztél. {HD:} Harci kalapáccsal megütöd a varkaudar bajnok testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A varkaudar bajnok fegyvere végigkarcolja a bal válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A varkaudar bajnok csapása csak a levegőt találja. A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 12 életpontot vesztettél. A varkaudar bajnok összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +36 életerő. 1 055 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 264, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}

A megvadult ellenfeled nem volt egyedül, így újabb ellenféllel kell szembenézned: egy darázsfelhő.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy ryuku átokvarázs varázslatot. 7 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy rovarfelhő varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 40 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a darázsfelhő feléd eső részét. (8 támadással 184 életpontot sebezve.) {GYD:} Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a darázsfelhő feléd eső részét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A darázsfelhő hosszú farkával rávág a bokádra és a térdedre. (16 támadástól 33 életpontot vesztesz.) 37 életpontot vesztettél. A darázsfelhő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +36 életerő. 2 047 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 202, sebződés: 110, gyógyulás: 0, összesen: -110 ÉP}

Találsz nála 3 jégpasztillát. Vajon hogyan kerülhetett a birtokába? (ld. enc.) "Ezek a fényre jönnek" - mondja a törpe közmondás, amikor egy árnymanó odóból több tucat manó jött elő. Na, itt a szörnyek nem a "fényre jönnek", hanem rád! Máris egy újabb szutykos remák támad meg.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Mélyen koncentrálva, megidézel egy ryuku átokvarázs varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 62 életpontot sebeztél. Elszántan a másikra ugrasz. {HD:} Pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a szutykos remák lebegő nyúlványait. (2 támadással 106 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 44 életpontot sebeztél. {HD:} Harci kalapáccsal megcsapod a szutykos remák egyik csápját. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A szutykos remák meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. A szutykos remák összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +36 életerő. 1 274 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 241, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

A megvadult ellenfeled nem volt egyedül, így újabb ellenféllel kell szembenézned: egy varkaudar bajnok.

A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agybénítás pszit. Ellenfeled agya átmenetileg lebénult! Ellenfeled jégcsóva varázslatot lő rád. 13 életpontot vesztettél. Vad csatakiáltással, felemelve a pásztorbotot a másikra rontasz. {HD:} Pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd a varkaudar bajnok jobb karját. (4 támadással 192 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 41 életpontot sebeztél. {HD:} Harci kalapáccsal eltalálod a varkaudar bajnok bal lábát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Könnyedén félreszökkensz a varkaudar bajnok csapása elől. A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 14 életpontot vesztettél. A varkaudar bajnok összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +36 életerő. 1 055 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 263, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}

Találsz nála 1 vortex amulettjét. Vajon hogyan kerülhetett a birtokába? (ld. enc.) "Ezek a fényre jönnek" - mondja a törpe közmondás, amikor egy árnymanó odóból több tucat manó jött elő. Na, itt a szörnyek nem a "fényre jönnek", hanem rád! Máris egy újabb varkaudar bajnok támad meg.

Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agybénítás pszi támadást. Ellenfeled agya átmenetileg lebénult! Egy jégcsóva varázslatot dob rád a másik. 18 életpontot vesztettél. Megmarkolva a pásztorbotot a másikra ugrasz. {HD:} Pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar bajnok testét. (4 támadással 203 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 39 életpontot sebeztél. {HD:} Harci kalapáccsal megütöd a varkaudar bajnok sima, kék bőrét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Hárításod megcsúszik, a varkaudar bajnok fegyvere a bal térdedbe fúródik. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A varkaudar bajnok lendületes ütése célt téveszt. A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 16 életpontot vesztettél. A varkaudar bajnok szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +36 életerő. 1 055 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 270, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}

A környéken csak úgy hemzsegnek a megvadult szörnyek. Máris egy noth szellem támad rád. A fák között biztos búvóhelyet találsz. Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Ó! Hiszen ez egy noth szellem. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Szerencsére sikerült lelépned a megvadult szörnyek elől. Legközelebb óvatosabb leszel! (-5% erősödés a szörnyvadászat szörnyeire.) [7 pontot használtál fel, van még 549.]

m 3 5 3 mozogsz délkeletre, délnyugatra, délkeletre
[154,72] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy quwarg bolyt. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Mocskos tetű kis quwargok! Csak meg ne csípjenek! Vigyázva kapaszkodsz fel a boly meredek, göröngyös oldalán. Folyamatosan söpörgeted magadról az apró rovarokat, és már majdnem visszafordulsz, amikor végre eléred a boly tetejét. Hopp, egy mély üreg! Óvatosan leereszkedsz. Lihegve körbenézel. Minden nyüzsög a quwargoktól. Visszataszító! Ráadásul az összegyűjtött csípések kezdenek fájdalmasak lenni (-9 életerő). A fosztogatás előtt meg kell küzdened a boly jól megtermett lakójával. Egy quwarg királynő!

Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy ryuku átokvarázs. 76 életpontot sebeztél. Marokra fogva a pásztorbotot ellenfeledre támadsz. {HD:} Pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg királynő testét. (2 támadással 119 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 44 életpontot sebeztél. {GYD:} Harci kalapáccsal megcsapod a quwarg királynő jobb hátsó lábát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A quwarg királynő csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg királynő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +36 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1 412 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 270, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Csak ennyi? nézel körül fitymálva. NEM! - kapod a világos választ a hely egy másik lakójától. Egy quwarg ősmágus!

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled sötét halál varázslatot lő rád. Semmi hatás! Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 25 életpontot vesztettél. A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 tüske. Lövedékeiddel perforálod a quwarg ősmágus bal oldalát. (5 támadással 107 életpontot sebezve.) Meglengetve a pásztorbotot a másikra támadsz. {FM:} Pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg ősmágus jobb oldalát. (4 támadással 167 életpontot sebezve.) {FM:} Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a quwarg ősmágus testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 33 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sötét halál varázslatot lő rád. Semmi hatás! Távolról villámcsapás varázslatot lő rád a másik. 86 életpontot vesztettél. A quwarg ősmágus még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +36 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy rókafarok [rókafarok ládikóba-> (143,61)-> 3 arany, -2 ÉP] és 2 mocsári penke [mocsári penke ládikóba-> (143,61)-> 2 arany, -2 ÉP]. 3 082 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 330, sebződés: 115, gyógyulás: 0, összesen: -115 ÉP}

Szétrugdosod a quwargokat, és kincs után kutatsz. Eredménnyel! A földön találsz 1 ezüstshurikent. Szerencsésen lemászol, és elhagyod a fosztogatás színhelyét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +36 életerő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Ráismersz a lényre. Egy varkaudar felderítő. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeledre lesújtasz egy agybénítás pszi támadással. Ellenfeled agya átmenetileg lebénult! Vad csatakiáltással, felemelve a pásztorbotot ellenfeledre rontasz. {HD:} Pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd a varkaudar felderítő testét. (3 támadással 150 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 34 életpontot sebeztél. {HD:} Harci kalapáccsal eltalálod a varkaudar felderítő testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a varkaudar felderítő minden csapását hárítanod. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A varkaudar felderítő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +36 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 rövid íj [rövid íj ládikóba-> (143,61)-> 8 arany, -2 ÉP] és 1 nyílvessző. 1 512 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 210, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}

Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy élőholt tigris. Amikor elhal a zaj, előmászol.


(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 9 tüskét. [Rahn ékkő:] 979 tapasztalati pontot kaptál.

(Továbbmész...) [153,73] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. A feléd közeledő vadász quwarg mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy ryuku átokvarázs varázslat. 91 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {HD:} Pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vadász quwarg testét. (3 támadással 176 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 41 életpontot sebeztél. {HD:} Harci kalapáccsal megcsapod a vadász quwarg fejét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A vadász quwarg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +36 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 8 kaját. 1 715 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 339, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy quwarg bolyt. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy szárnyas gömböc vigyorog kajánul. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Elenios hívei emelték. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Mocskos tetű kis quwargok! Csak meg ne csípjenek! Vigyázva kapaszkodsz fel a boly meredek, göröngyös oldalán. Nagy nehezen feljutsz a nyüzsgő quwargok ezrei közt. A boly tetején egy nyílás van, amely a mélybe vezet. Épphogy beférsz! Lemászol a lukba. Alig szűrődik be fény, úgyhogy a quwarg-hegyek zsezsgő mocorgása még félelmetesebbnek tűnik. Most látod, hogy jónéhány sebből vérzel már (-10 életerő). Egyszercsak megmozdul valami nagy. Valami ÓRIÁSI. Valami, ami lényegesen nagyobb, mint egy átlag quwarg. Egy quwarg nagymester!

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Koncentrálsz, majd megindítasz egy agybénítás pszi támadást. Ellenfeled agya átmenetileg lebénult! Elszántan ellenfeledre ugrasz. {HD:} Pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg nagymester testét. (4 támadással 231 életpontot sebezve.) Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 60 életpontot sebeztél. {HD:} Harci kalapáccsal megcsapod a quwarg nagymester jobb oldalát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg nagymester összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +36 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. [fekete gyöngy ládikóba-> (143,61)-> 6 arany, -2 ÉP] 2 169 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 321, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Mintha mindez nem lenne elég, újabb lény ugrik elő a semmiből! Egy quwarg parafenomén!

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Koncentrálsz, majd megindítasz egy agybénítás pszi támadást. Semmi eredménye! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. Semmi hatás! Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A parafenomén elröhögi magát, és megpróbál meghajlítani egy birtokodban levő tárgyat. Elfehéredsz! Egy hatalmas, kusza csomó kötődött egy kristálygömb felületére! Hihetetlen csoda. A tárgy mindenesetre hasznavehetetlenné vált, ezért elhajítod. Elszántan ellenfeledre rohansz. {HD:} Pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg parafenomén bal középső lábát. (3 támadással 161 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 37 életpontot sebeztél. {HD:} Harci kalapáccsal eltalálod a quwarg parafenomén bal középső lábát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A quwarg parafenomén csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg parafenomén nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. A quwarg parafenomén szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +36 életerő. 2 007 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 228, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Söprögetni kezded a quwargokat, de még így is néhány fürtnyi a nyakadba esik. Észreveszel valamit. Éljen! Találtál 1 kristálygömböt. Lemászol a boly oldalán, elkerülve az újabb parányok támadását. Gyorsan ellátod a sebeidet: +36 életerő. Nagyot bukik egy óriás ugróegér a kirakott lábadon, és ez lett a veszte. Főfogás lesz őkelme! (+2 kaja.)

(Továbbmész...) [154,74] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Látsz egy amniosz-fát. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +36 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy roguena. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy ryuku átokvarázs varázslatot. 75 életpontot sebeztél. Elszántan a másikra támadsz. {HD:} Pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a roguena jobb oldalát. (3 támadással 145 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 53 életpontot sebeztél. {HD:} Harci kalapáccsal megcsapod a roguena testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a roguena meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Borzalmas fejfájásod lesz. (-2 minden tulajdonságodra kör végéig.) A roguena még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +36 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 1 745 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 299, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

[100 pontot használtál fel, van még 449.]

m 4 3 3 mozogsz délre, délkeletre, délkeletre
[154,75] Még mindig füves síkságon vagy. Látsz egy xantusz-kaktuszt. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre délnyugatra megpillantasz egy kristálypalotát. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +36 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy Raia szent lovagja közeledik. Mivel nem jelzed támadás szándékát, ő se támad. Egy ideig csendben méricskélitek egymást, aztán a szörny továbbáll.


Találkozol Leviatannal. Tharr apostola. Egy angyalok gyűrűjét, egy halálhozó talizmánt, egy gránit szimbólumot, egy korinthai talizmánt, egy Métely páncélját, egy mind. topázát, egy ryuku nadrágot, egy varkaudar szimbólumot, egy Vlagyimir gyűrűjét és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy Kitaszított trófea, egy magnetikus praglonc trófea és egy Notermanthi trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: Izzó magmából előtörő gránit monolit.
Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.

(Továbbmész...) [155,76] Síkság, továbbra is csak síkság. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy quwarg királynő került az utadba. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy ryuku átokvarázs. 73 életpontot sebeztél. Meglengetve a pásztorbotot ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg királynő bal hátsó lábát. (3 támadással 162 életpontot sebezve.) Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 41 életpontot sebeztél. {HD:} Harci kalapáccsal eltalálod a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg királynő csáprágójával. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A quwarg királynő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +36 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1 353 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 308, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy tűzbokrot. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +36 életerő.

(Továbbmész...) [156,77] Vált a terep: alacsonyhegységben vagy. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy tüskés harci gromak került az utadba. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Ellenfeledre ryuku átokvarázs varázslatot lősz. 58 életpontot sebeztél. Elszántan ellenfeledre rohansz. {HD:} Pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tüskés harci gromak testét. (2 támadással 100 életpontot sebezve.) Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 43 életpontot sebeztél. {HD:} Harci kalapáccsal eltalálod a tüskés harci gromak bal hátsó lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Szarvaival a tüskés harci gromak megböki a jobb karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Apró rúgást kapsz a tüskés harci gromak patájától. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A tüskés harci gromak összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +36 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gromak bőrt. [gromak bőr ládikóba-> (143,61)-> 8 arany, -2 ÉP] 1 008 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 228, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Találsz egy hóhérbimbót. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (óndarab) van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 óndarabot! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy kihívás tornyát. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +36 életerő.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 csuklyavirágot. [Rahn ékkő:] 326 tapasztalati pontot kaptál. [32 pontot használtál fel, van még 417.]

m 3 mozogsz délkeletre
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [0 pontot használtál fel, van még 417.]

szk 159 keresed a 159. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy ongóliantot. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 417.]

* 1. BP: h 243 0 0 használod a 243. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 412.]

* 2. BP: kut 10 0 0 kutatsz 10 pontért
Alaposan körbevizsgálódsz. A felderítő munka nem vezetett eredményre. [10 pontot használtál fel, van még 402.]

* 3. BP: kf 253 0 0 kézbeveszed/felveszed a 253. tárgyat
Leveszed a Tharr Keresztjét, majd a nyakadba akasztod a nekrofun medált. [0 pontot használtál fel, van még 402.]

* 4. BP: kf 373 0 0 kézbeveszed/felveszed a 373. tárgyat
Leveszed a Huddens alkarvédőjét, majd a csuklódra húzod az Eldaran karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 402.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Hosszú időt töltesz azzal, hogy egészséges, tápláló étrendet állíts össze magadnak. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön.

[40 pontot használtál fel, van még 362.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Légzőgyakorlatokat, a szervezetet megedző tornagyakorlatokat végzel. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 322.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Sian-no-csung, az ősi kobudera bölcs útmutatásai alapján szervezetedet megedző gyakorlatokba kezdesz. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen.

[40 pontot használtál fel, van még 282.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Kitartóan, órákon át légzőgyakorlatokat végzel. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 274 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 242.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Kitartóan, órákon át légzőgyakorlatokat végzel. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [Még 234 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 202.]

tf 4 2 fejleszted a 4. tulajdonságodat 2 pontért
Légzőgyakorlatokat, a szervezetet megedző tornagyakorlatokat végzel. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 232 TVP-t kell elköltened.] [2 pontot használtál fel, van még 200.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 8 kaját habzsol be a ryuku ostromteknős. Egy kaját töm magába a Rughar familiárisa. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 577 pontot. A következő körben tehát 777 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ÉLETVÍZ (1500. TÁRGY)
Ha azt hiszed, már mindent tudsz a világról, ostoba vagy, de ha úgy gondolod, pont eleget tudsz, tán még ostobább! Amikor először találkozol ezzel a kristálytiszta, íztelen folyadékkal, botor módon egyszerű forrásvíznek nézed, pedig a Ghallán ismert és használt gyógyító varázsitalok hatása meg sem közelíti az életvízét. Szinte minden ártó hatású bűbájt képes egy pillanat alatt semmivé oszlatni, minek hatására fiatalabbnak és erőteljesebbnek érzed magad. Ha sikerül szert tenned rá, féltő gonddal bánj vele! [Ha valamilyen ártó varázslat hatása alatt állsz (pl. lassulás, sorvasztás vagy egyéb átok), automatikusan nyelni fogsz egy adagot a folyadékból 1 TVP-ért (ha több gond is emészt, arányosan többet nyelsz, több TVP-ért), s ekkor az ártó mágia azonnal megszűnik.]

ZOLOBOO TÖRZSFŐ (268. SZÖRNY)
Az erdők mélyén élő zolobook törzsfői természetesen a legerősebbek, legügyesebbek és legravaszabbak közül kerülnek ki, így aztán a várható életkoruk is jócskán meghaladja a zolobooknál szokásos 20-25 évet. Korlátozott rituális mágikus képességekkel rendelkeznek, és elrémisztő csatahuhogásuk félelmet varázsol az ellenfél szívébe.

DARÁZSFELHŐ (763. SZÖRNY)
Ha a sűrű erdők mélyén jársz, könnyen előfordulhat, hogy vészes távolságra megközelítesz egy darázsfészket úgy, hogy talán észre sem veszed. Csak ha már késő, és az apró rovarok csapatban rontanak rád, hogy halálra csipkedéseddel elűzzenek a környékről. Szúrófegyverrel védekeznél? Haha, a gyorsröptű darazsak ellen teljesen reménytelen lenne ilyen fegyvert forgatni, inkább egy jókora husángot, vagy egyéb ütőfegyvert ajánlanánk. A varázslatokkal szintén nem sokra mész, hiszen a szétszóródott darazsak rendre kirepülnek mágiád hatóköréből.

JÉGPASZTILLA (1566. TÁRGY)
Egy aprócska kristály, a belsejében kásás, kékes színű folyadékkal. Vajon mire lehet jó? Nincs rajta dugó, hogy beleszagolhass, ahhoz pedig túl értékesnek tűnik, hogy összetörve elégítsd ki a kíváncsiságodat. Nos, hogy tovább ne kelljen találgatnod, eláruljuk, mire jó a jégpasztilla: dobófegyverként használhatod, sebzése 3D5. Ahol eltalálod vele ellenfeled, a folyadék tartalma azonnal lefagyasztja a sejteket, így kellemetlen bénulást okozva ezzel neki (tulajdonképpen minden jégpasztilla -4 védekezéssel és -4 támadással sújtja célpontját). A fehér glóbusz varázslat tökéletes védelmet nyújt a jégpasztilla jegesítő hatása ellen. Sajnos a kristály nagyon könnyen eltörik, így ha eldobsz egy pasztillát, biztos lehetsz benne, hogy darabjait többé nem tudod összeszedni.

A VORTEX AMULETTJE (607. TÁRGY)
Egy tökéletesen fekete, csepp alakú, kőből készült amulett. Nyilvánvalóan mágikus, mert amikor megtapintod, különös meleget érzel. Vajon mire szolgálhat? Irányíthatod vele az ősvortexeket? Nem... Erre semmilyen mágikus eszköz nem lehet képes. Esetleg csak a vortexek közelségét jelzi. A vortex amulettjét a KF 607 paranccsal akaszthatod a nyakadba.

KARAKTERLAP

Tapírnyúzó Carmen, egy göndör aranyhajú, zöld szemű kobudera férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd bronzként csillog. Tharr hittérítője vagy. Papi hited: 110. Az Ars Magica (#9150) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 436. fordulód.

Erő: 50 (64) Szint: 35 Merészség: 8/5 Magasság: 142 cm
IQ: 44 (48) Támadás: 46 (49) Agresszió: 3 Testsúly: 53 kg
Ügyesség: 51 (53) Védekezés: 66 (73) Menekülés: 30 % Életkor: 35/36 év
Egészség: 54 (56) Életpont: 786/670 Jellem: semleges (+5) Tul. pont: 6
Szerencse: 38 (46) Varázspont: 992/98 Pénz: 1021 arany Kép. pont: 17
Tudatpont: 60/42 Pszi pont: 186/479 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 4434 szörnyet (24 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 43 156 TP-t kaptál. Jelenleg 5 828 531 TP-d van. A következő szinthez még 171 469 TP szükséges. Trófeáid: lidérckirály, kisebb quwarg isten, troll bányász. A 434. fordulódban 302 arany került a bankszámládra. 308 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 9 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 2/66 ökölvívás: 38/88 (+3%) szúrófegyverek: 26/76
vágófegyverek: 6/78 ütőfegyverek: 16/47 (+113%) lőfegyverek: 27/71 (+2%)
dobófegyverek: 16/86

Feltételes fegyverváltás: pásztorbot (#513) (150%) << ököl (#28) (150%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -24.); vortexvessző (#2331) (25 -); ében nyílvessző (#848) (998 .); ében nyílvessző (#848) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
156,77 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 156
Kedvenc táborhely: 129,74
Feltételes varázskő használat: 5 százalék varázspont alatt.
JLKzott minoszkúpok: 65

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 128 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 258 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 40/76 (+34%) 2. nyomkövetés: 93/70 (+5%) 3. mászás: 16/59 (+18%)
4. csapdakészítés: 28/66 (+24%) 5. csapdaészlelés: 7/41 6. gyógyítás: 73/25
7. titkosírás: 10/73 8. felderítés: 32/65 (+6%) 9. szörnyidomítás: 10/23
10. teológia: 29/25 11. taumaturgia: 64/24 (+83%) 12. szerencsejáték: 6/27
13. versengés: 22/73 14. harcművészetek: 37/15 15. zene: 45/88 (+25%)
16. szörnyismeret: 21/42 (+37%) 17. pszi: 26/84 (+9%) 18. zárnyitás: 1/15
19. vadászat: 17/29 20. vitalitás: 10/40 21. bányászat: 39/67 (+5%)
22. úszás: 12/97 23. főzés: 17/73 (+11%) 24. csapatmunka: 9/93

FELTÉTELES PARANCSOK (még 34 lehet)
deus ex machinád 11 mezőre repítsen
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz az 1374. karakternek a 3027. karakternek az 5616. karakternek
ásol max. 40 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ), liumbe hajtást (#655) (max. 5 darabot, csak egyszer), kötelet (#92) (max. 4 darabot ), kazmárt (#204) (max. 1 darabot, csak egyszer), csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot, csak egyszer), kazmár gyökeret (#205) (max. 5 darabot, csak egyszer)
elfogod sullárt (#101) fedett veremmel (#219), trikornist (#104) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19)
"Mindenki egyért" TK beállítás
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 50)
vadász tatu (#10), bakkura (#52) (csak egyszer), kavadu (#19) (csak egyszer), degradátor (#210) (csak egyszer), sóhajtó dorony (#112), szintszívó (#96) (csak egyszer), ősi szellem (#422) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 15, max: 50)
kobudera (#8), Shaq O'N Lee (#4436), Acél Öklök (#9123), Tharr hívők (#996), Csontmarok (#2039), drakolich (#760), hegymélyi lidérc (#7084), Sharin Elton (#1420), szellemdarázs (#481), ro'galhal kísértet (#463), semlegesek (#989), jók (#990), gothag döglidérc (#429), krathan csontváz (#432), lidércóriás (#401)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
tompítás (#40, 8 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) var.tárgy készítés (#153, 300 VP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) ryuku átokvarázs (#280, 45 VP)
időcsere (#285, 5 VP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) Techiulan aurája (#261)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
ryuku átokvarázs (#280), agybénítás (#114)
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 20)
oldás (#372), tompítás (#40), pszi-acéltorony (#98), hhaar burka II (#162)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 12, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> pszi elementál (#221) ryuku átokvarázs (#280) >> élőholt ősmágus (#179)
ryuku átokvarázs (#280) >> vark. kardtáncos (#693) ryuku átokvarázs (#280) >> varkaudar böllér (#692)
ryuku átokvarázs (#280) >> lidérckirály (#316) ryuku átokvarázs (#280) >> kisebb quwarg isten (#213)
ryuku átokvarázs (#280) >> ongóliant (#159) ryuku átokvarázs (#280) >> Quwaxotix (#961)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 12, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
hhaar burka II (#162) >> kisebb quwarg isten (#213) hhaar burka II (#162) >> autentikus vámpír (#154)
tompítás (#40) >> varkaudar hadúr (#270) oldás (#372) >> fémbontó szójer (#150)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK
ryuku ostromteknős (#362) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Pusztítsd el egy másik isten oltárát!
2.) Követőim a legtapasztaltabbak, legcselekvésképesebbek közé tartoznak. Imádkozz úgy, hogy az imádkozás pillanatában pontosan 238 TVP áll rendelkezésedre!
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. városháza (Qvill) (527): 7. labirintus (47,67). szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): többek közt 198. tárgyat kell leadnod. fényűző villa (600): kész. kőtorony (664): kész. városháza (685): többek közt 4. tárgyat kell leadnod. cirkuszi fősátor (713): új. tündérpalota (750): kész. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászcéh (758): 187. labirintus (108,103). Toborzóiroda (759): kész. sámánkunyhó (767): kész. Fősátor (770): kész. tündérpalota (830): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 5, 6, 7, 23, 24, 25, 33, 34, 35, 36, 41, 42, 46, 47, 48, 49, 54, 65, 66, 68, 72, 73, 170, 187, 189, 190, 191, 192, 244, 277.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 14, 44, 49.
Kész: 1, 5, 6, 9, 16, 17, 18, 45, 47.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 280, a megölt főholtak száma: 1, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 21418.
A morf invázióban megölt morfok száma: 858, az összesen kapott pontszám: 109350.
A szörnyvadászatban megölt szörnyek száma: 12, az összesen kapott pontszám: 1200. (összesen ölhető: 324 )

MAKRÓID (jelenleg 1 lehet)
1. makró parancsai: p 71, tf 1 40, tf 2 20, tf 3 20, tf 4 20, h 234 20, le 253, le 373, kf 287, kf 1550.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
vallási öntudat (290)
fegyvermester (302)
harci mágia (334)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Kragoru tanításai (409)
éjsötét vortexpálca (425)
mágusviadal (426)
a mágus kísérői (427)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) OK
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 20 TU. szükséges még: 130 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudati gyorsítás IV (562) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
redukálás (564) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
páncélzúzás (569) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 5241 TU szükséges.)
manaretesz II (571) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
varázslómester VI (578) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
varázslómester VII (585) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
teleportmester (592) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU.
karkötőviselés (596) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 deus ex machina (#1) 9 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
122 arany (#50) 1 csuklyavirág (#133) 1 eknozol (#540)
2 ezüstshuriken (#327) 3 jégpasztilla (#1566) 4 kaja (#2)
7 madártoll (#112) 1 nyílvessző (#108) 3 óndarab (#85)
1 tyrex csont (#280) 8 ugh méreg (#166) 1 vortex amulettje (#607)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

150 151 152 153 154 155 156 157
70
71
72
73
74
75
76
77
78
(151,72) tyrannoszaurusz rex (#160), quwarg nagymester (#214), quwarg parafenomén (#248), kultúrmasztodon (#227), quwarg harcos (#201), ryuku csapásvezető (#778), ryuku ostromteknős (#362)
(152,72) Raia szent lovagja (#239), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), kihívás tornya (#502), művészi porolit (#720), egy elf nő
(153,71) manaelementál (#290), óriás lián (#208, belőle készíthető: #209), zoloboo törzsfő (#268), darázsfelhő (#763), szutykos remák (#191), varkaudar bajnok (#190)
(153,73) vadász quwarg (#241), quwarg boly (#359), művészi porolit (#720), Elenios oltár, 37. jellempróba, quwarg nagymester (#214), quwarg parafenomén (#248)
(154,72) quwarg boly (#359), 22. jellempróba, quwarg királynő (#153), quwarg ősmágus (#302), varkaudar felderítő (#7133), élőholt tigris (#766)
(154,74) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), 38. jellempróba, roguena (#779)
(154,75) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), Raia szent lovagja (#239), Leviatan (1222. kalandozó)
(155,76) quwarg királynők (#153), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), 48. jellempróba
(156,77) tüskés harci gromakok (#156), hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), érclelőhely

Üzenet küldése a karakternek