434. forduló, 436. forduló, Tapírnyúzó Carmen összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2020. ápr. 24. 21h:19'
EZ A 1263. JÁTÉKHETED, 435. FORDULÓD
1264. játékheted kezdete: ápr. 29.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4567
SZÁMLA : XXXX

TAPÍRNYÚZÓ CARMEN KALANDJAI


Egy alanori csataménen sebesen lovagló futárt pillantasz meg a távolban. Amikor közelebb ér, látod, hogy a Királyi Futárszolgálat egyenruháját viseli. Megállítja a hátasát előtted, majd egy pillanatig úgy tűnik, mintha a csatamén le akarna gázolni téged. Láthatóan feltüzelte a száguldás. A lovasa is érzi a veszélyt, gyorsan megnyugtatja hátasát, majd hozzád fordul:
- Üdvözlet! Szeretett királyunk, VI. Borax üzenetét hozom a királyság minden híres kalandozójának!
- Lehet, hogy híres vagyok, de biztosan nem vagyok a királyság kalandozója - gondolod magadban, de ezt nem közlöd a futárral.
- Aggasztó híreket kaptunk a királyság minden szegletéből. Megvadult szörnyek támadják meg a falvakat, uradalmakat. Sőt a városokat is veszélyeztetik! Katonáink hősies erőfeszítése elűzte ugyan őket, de nem lehet véletlen az, hogy olyan lények özönlik el a lakott vidékeket, akik eddig csak az elhagyatott, be nem népesített régiókban éltek. Elképzelhetőnek tartjuk, hogy valami hatalomra vágyó nemes, őrült varázsló, vagy más személy állhat a támadások mögött. Királyunk ezért arra kér minden szörnyvadász kalandozót, hogy járjanak utána ennek. Derítsék ki a szörnyek támadásának okait!
Mire átgondolnád, és elmondanád neki az aggályaidat a dologgal kapcsolatban, az megfordítja a hátasát.
- Bocsáss meg, de sietős a dolgom, sok kalandozót kell még felkeresnem. Kérlek, ne habozz, és tégy meg mindent annak érdekében, hogy megfékezzük a megvadult szörnyeket, és kiderítsük ki vagy mi áll az események hátterében! - azzal vágtába ugratja az alanori csatamént, és nemsokára már csak egy alig kivehető pont a távolban. (ld. enc.)
24 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [145,66] koordinátán.
Az aranytermő erszény 90 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+31 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+197 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+90 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+10 tudatpont.)
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy ongóliant nyomára vezet. A keresgélés eredménytelen volt. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 778.]

* 1. KP: mak 1 0 0 makró 1

p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Pszi energia árad szét testedben. Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 773.]

tf 1 40 0 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Találsz egy hatalmas sziklát, és nyomban nekilátsz, hogy erősíts: mellmagasságig, majd a fejed fölé emeled a nehéz súlyt! Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 171 TVP-t kell elköltened.] Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy woorgard közeledik. (ld. enc.) Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre ryuku átokvarázs varázslatot lősz. 338 életpontot sebeztél. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a woorgard idétlen masszáját. (9 támadással 419 életpontot sebezve.) {HD:} Harci kalapáccsal néhányszor súrolod a woorgard testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (3 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel párszor súrolva eltalálod a woorgard testét. (2 támadással 86 életpontot sebezve.) {HD:} Harci kalapáccsal megpöccinted a woorgard szörcsögő hátát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Csápjaival a woorgard lecsap a bal karodra. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A woorgard most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +36 életerő. 2 205 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 890, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 733.]

tf 2 20 0 fejleszted a 2. tulajdonságodat 20 pontért
Komplex elméleti feladványokon gondolkodsz, logikai feladványokat próbálsz kiötleni, és rögtön meg is oldani. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [Még 207 TVP-t kell elköltened.] Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy woorgard. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeledre ryuku átokvarázs varázslatot lősz. 351 életpontot sebeztél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a woorgard testét. (7 támadással 326 életpontot sebezve.) {HD:} Harci kalapáccsal néhányszor súrolod a woorgard testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Csápjaival a woorgard lecsap a bal karodra. (6 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel párszor keményen megütöd a woorgard idétlen masszáját. (4 támadással 178 életpontot sebezve.) {GYD:} Harci kalapáccsal súrolod a woorgard szörcsögő hátát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (5 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a woorgard száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +36 életerő. 2 205 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 905, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}

[20 pontot használtál fel, van még 713.]

tf 3 20 0 fejleszted a 3. tulajdonságodat 20 pontért
A hárítást, a támadások elkerülését gyakorlod. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [Még 221 TVP-t kell elköltened.] [20 pontot használtál fel, van még 693.]

tf 4 20 0 fejleszted a 4. tulajdonságodat 20 pontért
Átszortírozod a kajatartalékaidat, kidobva a zsíros részeket, feldúsítva a vitaminban gazdag, fehérjedús porciókat. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 203 TVP-t kell elköltened.] [20 pontot használtál fel, van még 673.]

h 234 20 0 használod a 234. tárgyat
Dobolni kezdesz, és közben fütyörészel. Tökéletesen játszol! Ha fellépnél a városban [H <zeneszerszám> parancs lakott területen], biztos, hogy kereshetnél néhány aranyat. [20 pontot használtál fel, van még 653.]

le 253 0 0 leveszed/lerakod a 253. tárgyat
Leveszed a nekrofun medált. [0 pontot használtál fel, van még 653.]

le 373 0 0 leveszed/lerakod a 373. tárgyat
Leveszed az Eldaran karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 653.]

kf 287 0 0 kézbeveszed/felveszed a 287. tárgyat
A nyakadba akasztod a Tharr Keresztjét. [0 pontot használtál fel, van még 653.]

kf 1550 0 0 kézbeveszed/felveszed az 1550. tárgyat
A csuklódra húzod a Huddens alkarvédőjét. [0 pontot használtál fel, van még 653.]

* 2. KP: h 2306 0 0 használod a 2306. tárgyat
Használod A Végzet kristályát. Sötéten kavargó aura kezd vibrálni körülötted. (+150 max. ÉP következő táborozásod végéig.) Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 653.]

h 1554 használod az 1554. tárgyat
Megfújod az aenouth ködkürtöt. Csupán az első traktusig jutsz a szívhezszóló melódiában, amikor meglepő dolog történik. A tér szövete közvetlen előtted szétnyílik, és egy gothag döglidérc hömpölyög keresztül az anyagi és a túlvilág között húzódó kapun. A szörny nem tűnik barátságosnak, sőt mi több, megidézőjére támad! Borzalom és halál! Nem akarod itthagyni fogad, úgyhogy a menekülést választod. Szerencsére ellenfeled vagy lassú, vagy egy mérföldnyi loholás után már nem érdekled. [15 pontot használtál fel, van még 638.]

h 1534 használod az 1534. tárgyat
Használatba hozod a quwarg teleportgömböt, valahogy ösztönösen érzed, hogyan is kell. Az történik, amire számítani lehet, a teleport egy quwarg boly kellős közepébe repít. Lihegve körbenézel. Minden nyüzsög a quwargoktól. Visszataszító! Ráadásul az összegyűjtött csípések kezdenek fájdalmasak lenni (-10 életerő). Hirtelen ráébredsz, hogy miért van itt ekkora hely: egy óriási test mozdul el a fal mellől. Egy quwarg harcos!

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy ryuku átokvarázs varázslat. 71 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {HD:} Pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg harcos bal hátsó lábát. (2 támadással 118 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 41 életpontot sebeztél. {GYD:} Harci kalapáccsal megütöd a quwarg harcos torát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg harcos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +36 életerő. 1 271 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 260, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami puhára lépsz. Még egy alvó szörny, ami rögvest felriad! Egy quwarg ősmágus!

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sötét halál varázslatot. 247 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégcsóva varázslatot. 26 életpontot vesztettél. A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 tüske. Alaposan megsorozod a quwarg ősmágus testét. (5 támadással 108 életpontot sebezve.) Megmarkolva a pásztorbotot a másikra ugrasz. {FM:} Pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg ősmágus díszes potrohát. (3 támadással 140 életpontot sebezve.) {FM:} Harci kalapáccsal gyengén megütögeted a quwarg ősmágus rücskös torát. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 30 életpontot sebeztél. Távolról éhínség varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámcsapás varázslat. 40 életpontot vesztettél. A quwarg ősmágus összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +36 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 8 madártoll és egy manifeszt.nyúlvány [manifeszt.nyúlvány ládikóba-> (143,61)-> 10 arany, -2 ÉP]. 3 211 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 301, sebződés: 315, gyógyulás: 0, összesen: -315 ÉP}

Haha, büdös quwargok! Bőszen taposod őket, miközben kincsre bukkansz. Találtál 1 csontpálcát. Elégedetlenül konstatálod, hogy pont most, amikor a legizgalmasabb, ránt vissza a teleportgömb a jelenbe, a biztonságos helyre, ahonnan az utazásodat megkezdted. [40 pontot használtál fel, van még 598.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Hmm! Már nem is vagy éhes! 979 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 596.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[144,65] Amerre csak a szem ellát, dombok. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Csak egy ekharion. Megvető mosollyal várod a találkozást. (ld. enc.) Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agybénítás pszi támadást. Ellenfeled agya átmenetileg lebénult! Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy direkt kontaktus I pszi hatás. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Megmarkolva a pásztorbotot ellenfeledre rontasz. {HD:} Pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered az ekharion fejét. (4 támadással 210 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 46 életpontot sebeztél. {HD:} Harci kalapáccsal megütöd az ekharion jobb lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Az ekharion nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Az ekharion fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Hoppálé! 3 pszi élősködő, poszogó mösze kapcsolódott a tudatodhoz. Az ekharion szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +36 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 34 aranyat. 1 911 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 284, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy krómkaktuszt. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Utad során felfedezel egy olvasztókemencét. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (óndarab) van!
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 óndarabot! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy művészi porolitot. Nyugatra nézve látsz egy friss csatamezőt. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +36 életerő. [15 pontot használtál fel, van még 581.]

f 298 kísérletezel a 298. tárggyal
Csendet parancsolva a közelben izgatottan kibicelő vikócmajmoknak, dolgozni kezdesz egy új tárgy kifejlesztésén. Eltelik egy óra... Aha! Ohó! Heuréka! Rájöttél, hogy hogyan kell elkészíteni egy kvazár páncélt. (ld. enc.) 456 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 571.]

f 298 kísérletezel a 298. tárggyal
Farigcsálsz, illesztgetsz, kísérletezel, hátha lesz valami használható eredmény. Vadul gondolkozol... Érdemes volt kísérletezni! Rájöttél, hogy hogyan készíthetsz mithril láncinget. (ld. enc.) 411 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 561.]

kt 458 elkészíted a 458. tárgyat
Nagyon sajnálom, de még nem tudod, hogyan kell azt a tárgyat elkészíteni. [0 pontot használtál fel, van még 561.]

kf 458 kézbeveszed/felveszed a 458. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 561.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[145,66] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy szárnyas gömböc vigyorog kajánul. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Bányászat képességeddel fémet (rézdarab) érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 3 rézdarabot! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert délnyugatra fordítod, megpillantasz egy Tharr oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +36 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy ekharion bébi. Nem jelenthet különösebb problémát. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy ryuku átokvarázs varázslat. 74 életpontot sebeztél. Vad csatakiáltással, felemelve a pásztorbotot ellenfeledre rohansz. {HD:} Pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ekharion bébi lába tövét. (4 támadással 131 életpontot sebezve.) Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 39 életpontot sebeztél. {GYD:} Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod az ekharion bébi testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Az ekharion bébi mancsával oldalba lök. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +36 életerő. 1 436 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 261, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}


(Továbbmész...) [146,67] Növények jelennek meg a sziklák között, a talaj kezd süppedőssé válni: mocsárban vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy mocsári penkét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +36 életerő. Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Gondolkodás nélkül nyakig merülsz a fekete latyakban. Na, ide sem bújok többet, kiáltod, mikor észreveszed, hogy nem voltál elég ügyes. A szörny észrevett. Egy ezerszemű bestia közeledik feléd! (ld. enc.) Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ.


(Továbbmész...) [147,68] Neem akar véget érni a dögletes bűzű mocsár. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Raia oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +36 életerő.
(Feltételes támadás:) Egy noth szellem! Ezt kerested. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy ryuku átokvarázs varázslatot. 37 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 tüske. Pár lövedéked átjárja a noth szellem bal lábát. (5 támadással 103 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Marokra fogva a pásztorbotot ellenfeledre rohansz. {HD:} Pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a noth szellem szellemtestét. (3 támadással 164 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 49 életpontot sebeztél. {GYD:} Harci kalapáccsal eltalálod a noth szellem bal lábát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Az ellenfeled talán játszik veled - csak egy gyönge pofont ad. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Vitalitásod védelmez. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +36 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 688 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 252, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy zombi mester közeledik. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Üdvözlésképpen egy ryuku átokvarázs varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 102 életpontot sebeztél. Vad csatakiáltással, felemelve a pásztorbotot ellenfeledre támadsz. {GYD:} Pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a zombi mester rotható húsát. (3 támadással 138 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 43 életpontot sebeztél. {HD:} Harci kalapáccsal megütöd a zombi mester jobb oldalát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A zombi mester karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +36 életerő. 1 903 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 314, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

[29 pontot használtál fel, van még 532.]

m 3 mozogsz délkeletre
[148,69] Bozótos terepre értél. Találsz egy kristálypalotát. (ld. enc.) Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy kihívás tornyát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Fairlight híveié. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent tölgyfát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Mahmud Kalib irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +36 életerő. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy quwarg királynő közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeledre ryuku átokvarázs varázslatot lősz. 73 életpontot sebeztél. Elszántan a másikra rohansz. {HD:} Pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg királynő potrohát. (2 támadással 119 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 48 életpontot sebeztél. {GYD:} Harci kalapáccsal megütöd a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A quwarg királynő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +36 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1 346 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 268, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy quwarg nagymester. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Manára van szükséged, elhasználod a következő tárgyat: manakristály. (+830 varázspont.)

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Ellenfeledre lesújtasz egy agybénítás pszi támadással. Semmi eredménye! Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Elszántan a másikra támadsz. Pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg nagymester testét. (4 támadással 203 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 49 életpontot sebeztél. {HD:} Harci kalapáccsal eltalálod a quwarg nagymester torát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +36 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. [fekete gyöngy ládikóba-> (143,61)-> 6 arany, -2 ÉP] 1 898 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 285, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}


(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 5 tüskét. [Rahn ékkő:] 544 tapasztalati pontot kaptál. [12 pontot használtál fel, van még 520.]

be 502 bemész az 502. épületbe
Sajnos hibásan adtad meg a 2. paramétert. [0 pontot használtál fel, van még 520.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[149,70] Egyre több a fa. Sűrű erdőben vagy. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. A fák között biztos búvóhelyet találsz. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy noth szellem. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. A vadszőlő még egy kicsit éretlen, de azért Te érdemesnek tartod egy kis előszüretre. Mazsola lesz belőle vagy bor? Hmm, inkább ebéd. (+2 kaja.)

(Továbbmész...) [150,71] Fák, mindenütt csak fák.


(Továbbmész...) [151,72] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Fehér mandula illatát hozza a szél. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gumifát. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy kristálypalotát. Keletre nézve látsz egy kihívás tornyát. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

[21 pontot használtál fel, van még 499.]

m 3 mozogsz délkeletre
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [0 pontot használtál fel, van még 499.]

szk 160 keresed a 160. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy tyrannoszaurusz rexet. [0 pontot használtál fel, van még 499.]

* 1. BP: h 243 0 0 használod a 243. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 494.]

* 2. BP: kut 10 0 0 kutatsz 10 pontért
Alaposan körbevizsgálódsz. A munkád eredménytelen: nem találtál eldobott/rejtett tárgyakat. [10 pontot használtál fel, van még 484.]

* 3. BP: kf 253 0 0 kézbeveszed/felveszed a 253. tárgyat
Leveszed a Tharr Keresztjét, majd a nyakadba akasztod a nekrofun medált. [0 pontot használtál fel, van még 484.]

* 4. BP: kf 373 0 0 kézbeveszed/felveszed a 373. tárgyat
Leveszed a Huddens alkarvédőjét, majd a csuklódra húzod az Eldaran karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 484.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 158 TVP-t kell elköltened.]

[40 pontot használtál fel, van még 444.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Fogat mosol egy darab fával, napozol egy kicsit, és egyéb módokon növeled szervezeted ellenálló képességét. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 118 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 404.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Légzőgyakorlatokat, a szervezetet megedző tornagyakorlatokat végzel. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 78 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 364.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Amatőr jóga-gyakorlatokkal próbálod a szervezetedet még ellenállóbbá tenni. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 38 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 324.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. A munka meghozza gyümölcsét. (+1 egészség.)

[40 pontot használtál fel, van még 284.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Sian-no-csung, az ősi kobudera bölcs útmutatásai alapján szervezetedet megedző gyakorlatokba kezdesz. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön.

[40 pontot használtál fel, van még 244.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Fogat mosol egy darab fával, napozol egy kicsit, és egyéb módokon növeled szervezeted ellenálló képességét. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 204.]

tf 4 4 fejleszted a 4. tulajdonságodat 4 pontért
Légzőgyakorlatokat, a szervezetet megedző tornagyakorlatokat végzel. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [4 pontot használtál fel, van még 200.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. Egy kaját töm magába a Rughar familiárisa. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Itt az ideje, hogy jobban kiaknázhasd a szörnyismeret tudásod nyújtotta előnyöket. (ld. enc.)
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 576 pontot. A következő körben tehát 776 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SZÖRNYVADÁSZAT
A szörnyvadászat (VD) parancsot a hozzá kapcsolódó esemény alatt használhatod. Amikor az esemény nem aktív, akkor a VD parancsnak nincs hatása. A VD (csaták száma) parancsot egy fordulóban háromszor használhatod, de nem adhatod ki olyan tereptípuson, amilyenen az előző két alkalommal használtad (kivéve a létsíkokon). A parancs hatására levadászol az adott mezőn annyi szörnyet, amennyi a parancs első paraméterében megadsz, de min. kettőt, maximum 10-et. Olyan szörnyekkel csatázol így, amikkel az adott területen az adott tereptípuson normális mozgás hatására is találkoznál. A szörnyek nem dobnak kincset vagy komponenst, amit normál esetben dobnának, de beleszámolódnak minden esetleges isteni küldetésbe. Neves szörnnyel nem találkozhatsz így. A csaták között gyógyíthatsz magadon, és minden második legyőzött szörny után találsz kincset a Szörnyvadászat esemény kincslistájából. Ha megölted az összes szörnyet, azaz annyit, amennyit paraméterként megadtál, akkor a következő VD parancsra jövő szörnyek 5%-kal erősebbek lesznek. Ha nem sikerül egy VD parancsnál minden szörnyet legyőznöd, akkor a következő VD parancsra 5%-kal gyengébb szörnyek jönnek majd. (A szörnyek nem csökkenhetnek az alaperősségük alá, azaz az erősítés % nem lehet negatív érték.) A parancs kiadásának TVP költsége területfüggő: nyugaton 5 TVP, keleten 7 TVP, Sötét Földén és az ősi birodalmakban 9 TVP, a Ryuku szigeteken 11 TVP, a Kiégett Földeken 13 TVP, míg a létsíkokon 15 TVP. A Szörnyvadászat eseményben - hasonlóan a korábbi eseményekhez - van egy számláló, ha ezt a számlálót eléri a karakter az eseményben megölt szörnyek számával, akkor a VD parancs hatására nem jön újabb szörny. (Az VD parancsot csak azok kapják meg, akik elérték a 20. fordulójukat.)

WOORGARD (231. SZÖRNY)
A woorgard hihetetlen méretű, amőbaszerű lény, amely lassú, hullámzó mozgással halad, az egésznek olyan hatása van, mintha egy kisebb domb mocorogna arrébb. A woorgard jobbára ártalmatlan, gond legfeljebb akkor van, ha esetleg egy falu akad az útjába, mert azt szőröstől-bőröstől felfalja. Persze, amilyen lassan halad, bőven van idő a falu kitelepítésére, vagy esetleg alkalmazható a hosszabb és bonyolultabb megoldás, egy századnyi katona a kardjával szétveri a woorgardot. Mit jelent a kalandozók számára a woorgard? Legfeljebb egy kihívást, egy sportteljesítményt: képes vagy-e a woorgard hegynyi tömegét két harci kör alatt felszabdalni? Ha igen, akkor igencsak jól forgatod a fegyveredet, mert ez a századnyi katona számára általában egy hét elfoglaltságot (és azért némi áldozatot jelent).

EKHARION (232. SZÖRNY)
Az ekharionok az emberevők és bibircsók-óriások bizarr párzásából létrejött szörny-mutánsok. Hatalmas, szőrös humanoidok, irdatlan testi erővel. Bár IQ-juk igen alacsony, mégis, fejlett pszi képességekkel rendelkeznek: ők már az új, a világégés utáni világ gyermekei, az első kifejlett példányok a tűzvihar után kb. 4 évvel jelentek meg. Ha egy ekharionnal kerülsz szembe, készülj fel egy véres, brutális, minden taktikát nélkülöző összecsapásra, amelyben a leheletnyi előnyt a vérszomjas ekharion természetes pszi képességeivel próbálja megszerezni. Az ekharionok, mivel pszi használók, gyakran pszionikus élősködőket hordoznak, amelyek átkerülhetnek rád, ha magad is pszi használó vagy.

KVAZÁR PÁNCÉL (251. TÁRGY)
A kvazár páncél elkészítésére egyedül nem vállalkozhatsz: ehhez megfelelő szakembereket kell keresni, akik rendelkeznek a kvazár megmunkálásához szükséges felszereléssel. Igen, egy jól felszerelt kvazár kohóról van szó. A szükséges komponensek, amelyeket magaddal kell vinni, aránylag könnyen beszerezhetőek: mindössze 14 kvazárról és egy Arx formázó mintáról van szó. A kvazár páncél igen ellenálló, és 12-vel megnöveli a védettségedet, ha a KF 251 paranccsal magadra öltöd. A kvazár páncél megkovácsolásának kivárása 120 TVP-t vesz igénybe. A páncél elkészíttetéséhez a KT 251 parancsot kell kiadnod.

MITHRIL LÁNCING (457. TÁRGY)
A mithril láncing tökéletesen kimunkált, apró láncszemek ezreiből álló könnyű, ámde hihetetlenül ellenálló páncél. Védettségedet 18-al növeli, emellett ad egyet az ügyességedhez is. Elméletben elképzelhető, hogy egy kalandozó elkészítse, ha ismeri a varázstárgy készítés varázslatot, ekkor egy arx formázó minta, 15 mithril, 10 ezüst és 250 arany szükséges. Valamint a munka elvégzéséhez egy vaskohó kell, és 400 TVP. A mithril láncinget min. 17. szintű kalandozó veheti fel.

EZERSZEMŰ BESTIA (288. SZÖRNY)
Egy őrült mágus a világégés előtt kísérletet tett arra, hogy megismételje annak idején az alkímia csodáját, és a triklem drakolderekhez hasonló hatalmú lényt alkosson, amely ezúttal a jó oldalon harcol, a varkaudarok ellen. A kísérlet ugyan sikerült, valóban sikerült egy nagyhatalmú, mágikus létformát létrehozni, a mágusnak azonban semmilyen ellenőrzése nem volt a számtalan, kocsányon lógó szemet birtokló, irtózatos hatalmú amőbaszerű lény felett, így aztán őt falták fel elsőként a kísérleti példányok. Az ezerszemű bestiák azóta is az Alanori Királyság pusztáin kóborolnak, néha felfalnak egy-egy tanyát, de csekély számuk és nagy hatalmuk miatt az alanori mágusok nem foglalkoznak velük.

KRISTÁLYPALOTA (401. ÉPÍTMÉNY)
AAHH! Hiszen ez valami gyönyörűségesen csodálatosan döbbenetesen megrázóan élvezetes látvány! Egy palota, amely tökéletesre csiszolt, töretlen, tömör kristályból épült! Vajon mi lehet a belsejében? Körbejárva, sajnálkozva látod, hogy sehol egy ajtó! Sehol egy ablak, vagy egyéb kiszögellés, ahová felmászhatnál a mászókampó segítségével! Pedig valahogyan biztosan be lehet jutni. Mivel a nyilván létező varázsszót nem ismered, az egyetlen megoldás az lehet, ha valahogyan feljutsz az épület tetejére, és ott körülnézel. Ha úgy érzed, hogy rendelkezel a megfelelő eszközzel, kiadhatod a H parancsot rá, 40 TVP-ért, és megpróbálhatod átkutatni a csodálatos kristálypalotát. Vigyázz, ehhez minimum 14-es mászás szakértelem szükséges!

MESTERI SZÖRNYISMERET
Elég tudásra tettél szert a szörnyismeretben (elérted a 21. szintet) ahhoz, hogy mostantól az SZK parancsnak kiadhass egy második, illetve egy harmadik paramétert. Amennyiben az elsőként megjelölt szörny nem él azon a tereptípuson, amin éppen akkor tartózkodsz, amikor kiadod a parancsot, a második paraméterként megadott szörnyet, ha az sem él ott, akkor a harmadik paraméterként megadott szörnyet fogod keresni. Amennyiben olyan szörnyet adsz meg második vagy harmadik paraméterként, amelyet nem ismersz, még ha a tereptípus feltételeknek meg is felel, nem fogod azt a szörnyet választani a szörnykeresés célpontjának. (Döntés szempontjából mindig az SZK kiadásakori állapot számít, ha a következő köröd elejéig megváltozik a mező típusa, amin éppen táborozol, attól még a korábban kijelölt szörnyet fogod keresni.) A parancs minden egyébben a SZÖRNYISMERET enciklopédiában leírtak szerint működik.

KARAKTERLAP

Tapírnyúzó Carmen, egy göndör aranyhajú, zöld szemű kobudera férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd bronzként csillog. Tharr hittérítője vagy. Papi hited: 110. Az Ars Magica (#9150) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 435. fordulód.

Erő: 50 (64) Szint: 35 Merészség: 8/5 Magasság: 142 cm
IQ: 44 (48) Támadás: 46 (49) Agresszió: 3 Testsúly: 53 kg
Ügyesség: 51 (53) Védekezés: 66 (73) Menekülés: 30 % Életkor: 35/36 év
Egészség: 54 (56) Életpont: 786/786 Jellem: semleges (+5) Tul. pont: 6
Szerencse: 38 (46) Varázspont: 986/862 Pénz: 899 arany Kép. pont: 17
Tudatpont: 60/32 Pszi pont: 186/579 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 4410 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 21 464 TP-t kaptál. Jelenleg 5 785 375 TP-d van. A következő szinthez még 214 625 TP szükséges. Trófeáid: lidérckirály, kisebb quwarg isten, troll bányász. A 434. fordulódban 302 arany került a bankszámládra. 305 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 9 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 2/66 ökölvívás: 38/85 (+1%) szúrófegyverek: 26/76
vágófegyverek: 6/78 ütőfegyverek: 15/34 (+45%) lőfegyverek: 27/69 (+1%)
dobófegyverek: 16/86

Feltételes fegyverváltás: pásztorbot (#513) (150%) << ököl (#28) (150%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -24.); vortexvessző (#2331) (25 -); ében nyílvessző (#848) (998 .); ében nyílvessző (#848) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
151,72 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 151
Kedvenc táborhely: 129,74
Feltételes varázskő használat: 5 százalék varázspont alatt.
JLKzott minoszkúpok: 65

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 128 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 258 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 40/42 (+17%) 2. nyomkövetés: 93/65 3. mászás: 16/41
4. csapdakészítés: 28/42 (+7%) 5. csapdaészlelés: 7/41 6. gyógyítás: 73/25
7. titkosírás: 10/73 8. felderítés: 32/59 (+6%) 9. szörnyidomítás: 10/23
10. teológia: 29/25 11. taumaturgia: 63/41 (+35%) 12. szerencsejáték: 6/27
13. versengés: 22/73 14. harcművészetek: 37/15 15. zene: 45/63 (+25%)
16. szörnyismeret: 21/5 (+22%) 17. pszi: 26/75 (+4%) 18. zárnyitás: 1/15
19. vadászat: 17/29 20. vitalitás: 10/40 (+3%) 21. bányászat: 39/62 (+7%)
22. úszás: 12/97 23. főzés: 17/62 (+11%) 24. csapatmunka: 9/93

FELTÉTELES PARANCSOK (még 33 lehet)
deus ex machinád 11 mezőre repítsen
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz az 1374. karakternek a 3027. karakternek az 5616. karakternek
ásol max. 40 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ), liumbe hajtást (#655) (max. 5 darabot, csak egyszer), kötelet (#92) (max. 4 darabot ), kazmárt (#204) (max. 1 darabot, csak egyszer), csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot, csak egyszer), kazmár gyökeret (#205) (max. 5 darabot, csak egyszer)
elfogod sullárt (#101) fedett veremmel (#219), ryuku ostromteknőst (#362) fedett veremmel (#219), trikornist (#104) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19)
"Mindenki egyért" TK beállítás
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 50)
vadász tatu (#10), bakkura (#52) (csak egyszer), kavadu (#19) (csak egyszer), degradátor (#210) (csak egyszer), sóhajtó dorony (#112), szintszívó (#96) (csak egyszer), ősi szellem (#422) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 15, max: 50)
kobudera (#8), Shaq O'N Lee (#4436), Acél Öklök (#9123), Tharr hívők (#996), Csontmarok (#2039), drakolich (#760), hegymélyi lidérc (#7084), Sharin Elton (#1420), szellemdarázs (#481), ro'galhal kísértet (#463), semlegesek (#989), jók (#990), gothag döglidérc (#429), krathan csontváz (#432), lidércóriás (#401)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
tompítás (#40, 8 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) var.tárgy készítés (#153, 300 VP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) ryuku átokvarázs (#280, 45 VP)
időcsere (#285, 5 VP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) Techiulan aurája (#261)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
ryuku átokvarázs (#280), agybénítás (#114)
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 20)
oldás (#372), tompítás (#40), pszi-acéltorony (#98), hhaar burka II (#162)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 12, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> pszi elementál (#221) ryuku átokvarázs (#280) >> élőholt ősmágus (#179)
ryuku átokvarázs (#280) >> vark. kardtáncos (#693) ryuku átokvarázs (#280) >> varkaudar böllér (#692)
ryuku átokvarázs (#280) >> lidérckirály (#316) ryuku átokvarázs (#280) >> kisebb quwarg isten (#213)
ryuku átokvarázs (#280) >> ongóliant (#159) ryuku átokvarázs (#280) >> Quwaxotix (#961)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 12, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
hhaar burka II (#162) >> kisebb quwarg isten (#213) hhaar burka II (#162) >> autentikus vámpír (#154)
tompítás (#40) >> varkaudar hadúr (#270) oldás (#372) >> fémbontó szójer (#150)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Pusztítsd el egy másik isten oltárát!
2.) Követőim a legtapasztaltabbak, legcselekvésképesebbek közé tartoznak. Imádkozz úgy, hogy az imádkozás pillanatában pontosan 238 TVP áll rendelkezésedre!
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. városháza (Qvill) (527): 7. labirintus (47,67). szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): többek közt 198. tárgyat kell leadnod. fényűző villa (600): kész. kőtorony (664): kész. városháza (685): többek közt 4. tárgyat kell leadnod. cirkuszi fősátor (713): új. tündérpalota (750): kész. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászcéh (758): 187. labirintus (108,103). Toborzóiroda (759): kész. sámánkunyhó (767): kész. Fősátor (770): kész. tündérpalota (830): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 5, 6, 7, 23, 24, 25, 33, 34, 35, 36, 41, 42, 46, 47, 48, 49, 54, 65, 66, 68, 72, 73, 170, 187, 189, 190, 191, 192, 244, 277.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 14, 44, 49.
Kész: 1, 5, 6, 9, 16, 17, 18, 45, 47.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 280, a megölt főholtak száma: 1, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 21418.
A morf invázióban megölt morfok száma: 858, az összesen kapott pontszám: 109350.

MAKRÓID (jelenleg 1 lehet)
1. makró parancsai: p 71, tf 1 40, tf 2 20, tf 3 20, tf 4 20, h 234 20, le 253, le 373, kf 287, kf 1550.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
vallási öntudat (290)
fegyvermester (302)
harci mágia (334)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Kragoru tanításai (409)
éjsötét vortexpálca (425)
mágusviadal (426)
a mágus kísérői (427)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) OK
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 20 TU. szükséges még: 130 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudati gyorsítás IV (562) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
redukálás (564) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
páncélzúzás (569) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 6135 TU szükséges.)
manaretesz II (571) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
varázslómester VI (578) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
varázslómester VII (585) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
teleportmester (592) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU.
karkötőviselés (596) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 manakristály (#500) 9 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
140 arany (#50) 1 csontpálca (#329) 8 madártoll (#112)
2 óndarab (#85) 3 rézdarab (#70) 5 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

143 144 145 146 147 148 149 150 151 152
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
(144,65) ekharion (#232), krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), oltár, olvasztókemence (#86), 43. jellempróba, érclelőhely
(145,66) woorgard (#231), quwarg harcos (#201), quwarg ősmágus (#302), művészi porolit (#720), vaskohó (#155), 38. jellempróba, érclelőhely, ekharion bébi (#768)
(146,67) mocsári penke (#148), ezerszemű bestiák (#288)
(147,68) noth szellem (#250), zombi mester (#251)
(148,69) kristálypalota (#401), kihívás tornya (#502), Fairlight oltár, 22. jellempróba, szent tölgyfa (#393), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), quwarg királynők (#153), quwarg nagymester (#214)
(149,70) noth szellem (#250)
(151,72) gumifa (#38), 21. jellempróba

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - A VD parancs során jövő szörnyeknél ezentúl a szintet nem veszi figyelembe a program. Azaz a karakterek a VD parancs során bármilyen szintű szörnyet megtámadnak! A T parancs továbbra is kell azoknál a szörnyeknél, melyek a képességük miatt ezt igénylik.
* - A 98-as labirintusból kivettük a triklem drakoldert, mivel túl nagy veszteséget okoz, ha valaki elrontja a labirintusban mozgást.

Üzenet küldése a karakternek