25. forduló, 27. forduló, CrimeBoss összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2020. ápr. 2. 8h:13'
EZ A 64. JÁTÉKHETED, 26. FORDULÓD
65. játékheted kezdete: ápr. 8.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4529
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 2

CRIMEBOSS KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [41,7] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+10 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+11 varázspont.)

go 27 gonoszkodsz: 27
Nincs itt olyan szituáció, amiben gonoszkodni akarsz. [0 pontot használtál fel, van még 165.]

v 1 2 elmormolod az 1. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Létrehoztad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [5 pontot használtál fel, van még 160.]

kno 8 1 képesség-növelés 8
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 bányászat.)
[0 pontot használtál fel, van még 160.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[40,6] Amerre csak a szem ellát, dombok. Ezek a Valhalla-hegység nyugati lejtői. A legendák szerint a hegy tetején trónolnak az istenek, és osztják parancsaikat az alattvalóknak. Megpillantasz egy fát, amelyhez egy kobudera van kikötözve. Teste fényesen csillog, mintha valamivel be lenne kenve. Aztán amikor megpillantod a feje fölött a darázsfészket, rájössz, hogy mivel lehet bekenve... Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kőkésre (hogy el tudd vágni a köteleit) és 10 TVP-re. Szerencsére úgy tűnik, hogy a darazsak egyelőre nem akarnak támadni (12. jellempróba). Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy tazunkaróka nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Csontszuronnyal néhányszor teljesen átdöföd a tazunkaróka jobb első lábát. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Csontkéssel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a tazunkaróka testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A tazunkaróka beleharap a kezedbe. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a tazunkaróka száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 rókafarkat. 50 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver). Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 13, gyógyulás: 3, összesen: -10 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss gnóm nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [12 pontot használtál fel, van még 148.]

go 12 gonoszkodsz: 12
Felragadsz egy követ, és belevágod a darázsfészek közepébe. Hatalmas, fekete felhő rajzik elő, célba véve a kobuderát. Néhány perc múlva abbamarad a borzalmas ordítás. (+2 gonoszság.) [10 pontot használtál fel, van még 138.]

d 41 eldobod a 41. tárgyat
Elhajítasz 1 grákóbőrt. [0 pontot használtál fel, van még 138.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Egy jó nagy lukat ástál. Nem találsz semmi fontosat. [8 pontot használtál fel, van még 130.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[39,7] Amerre csak a szem ellát, dombok. Utad során felfedezel egy hóhérbimbót. Oldalt pillantva, meglátsz egy krómkaktuszt. (ld. enc.) Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy olvasztókemencét. Megpillantasz egy fát, amelyhez egy kobudera van kikötözve. Teste fényesen csillog, mintha valamivel be lenne kenve. Aztán amikor megpillantod a feje fölött a darázsfészket, rájössz, hogy mivel lehet bekenve... Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kőkésre (hogy el tudd vágni a köteleit) és 10 TVP-re. Szerencsére úgy tűnik, hogy a darazsak egyelőre nem akarnak támadni (12. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő spagulár nem jelenthet komoly veszélyt. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Megmarkolva a csontszuronyt a másikra rohansz. Csontszuronnyal több döféssel felnyársalod a spagulár pettyes hátát. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Csontkéssel teljesen átszúrod a spagulár testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 kaját. 33 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [12 pontot használtál fel, van még 118.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Egy jó nagy lukat ástál. Semmi használhatót nem találtál néhány gilisztán kívül. [8 pontot használtál fel, van még 110.]

m 4 mozogsz délre
[39,8] A dombság átmegy hegységbe. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy goldugar közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. (ld. enc.) Itt csata lesz.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 mérgezett tüske. Lövedéked átfúrja a goldugar jobb hátsó lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Csontszuronnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a goldugar csáprágóját. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Csontkéssel megdöföd a goldugar csillogó páncélját. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a goldugar csáprágójával. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 aranyló ugarhéjat. (ld. enc.) 91 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Találsz egy oltárt. Tharr híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [12 pontot használtál fel, van még 98.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Leásol elég mélyre. Se kincs, se kriptabejárat. [8 pontot használtál fel, van még 90.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Komplex elméleti feladványokon gondolkodsz, logikai feladványokat próbálsz kiötleni, és rögtön meg is oldani. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 50.]

tf 2 20 fejleszted a 2. tulajdonságodat 20 pontért
Teljes kényelembe helyezkedsz (már amennyire itt lehet), és töprengeni kezdesz a világ dolgain. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [20 pontot használtál fel, van még 30.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. A nap kalandjaitól megfáradtan, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 165 pontot. A következő körben tehát 195 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TAZUNKARÓKA (81. SZÖRNY)
A tazunkarókák, ezek a farkas méretű, vörös szőrű ragadozók a rőtmanók kedvenc hátasállatai. Hogy egy bunkóval vered ki a fogát, csontszablyával felaprítod a hátát, vagy felnyársalod egy csontszuronnyal, egyre megy - akit a rőtmanó szeret, Te valószínűleg nem szereted!

KRÓMKAKTUSZ (46. NÖVÉNY)
A természet egyik legfurcsább találmánya a krómkaktusz. Felülete nem zöld, hanem fémes csillogású, innét kapta nevét is. Az ó-bölcsek szerint nem a természet, hanem torz mágikus kísérletek szüleménye. Nos, ennek ellenére elég jól eléldegél a természetben. Ha van kőkésed, kivághatsz óvatosan egy téglalap alakú darabot a krómkaktusz sima, kemény bőréből. Ehhez a KT 43 parancsot kell kiadnod, 5 pontért. Így juthatsz TÜKÖRhöz. Férfiak számára a borotválkozáshoz, a nők számára rengeteg egyéb, jóval fontosabb tevékenységhez szükséges. Ezen kívül egyik alapvető komponense a szeksztánsnak.

GOLDUGAR (65. SZÖRNY)
Ezt a csillogó testű, óriási bogarat sokan vadásszák még ma is, mert azt hiszik, hogy a páncélja aranyat tartalmaz. Erről persze szó sincs, állítják az alkimisták, de azért szép summát fizetnek egy-egy goldugar-héjért. A goldugarok leggyakrabban a meleg, homokos helyeket (tengerpart, sivatag) kedvelik, ahol jobban beolvadhatnak a háttérbe, és páncéljuk csillogását kihasználhatják az ellenfél megvakítására. Többen megfigyelték azonban, hogy a goldugarnak egy hideget jobban tűrő, magányt szerető alfaja megtalálható a magashegységekben.

ARANYLÓ UGARHÉJ (100. TÁRGY)
A goldugar elpusztítása után leválaszthatod a lény hátáról a finom, kúp alakú, arany színben csillogó ugarhéjat. Sokak szerint a szépségen kívül az ugarhéjnak gyakorlati haszna is van: megköti a tintacsiga tintáját, és megakadályozza, hogy elillanjon. Maximum 10 csepp tinta fér egy ugarhéjba.

KARAKTERLAP

CrimeBoss, egy barna, tüsi hajú, szürke szemű gnóm férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. Fekete a bőröd. Leah híve vagy. Ez a 26. fordulód.

Erő: 11 Szint: 8 Merészség: 5/5 Magasság: 122 cm
IQ: 21 Támadás: 7 Agresszió: 5 Testsúly: 43 kg
Ügyesség: 15 Védekezés: 2 Menekülés: 35 % Életkor: 91/91 év
Egészség: 14 Életpont: 116/96 Jellem: gonosz (14) Tul. pont: 0
Szerencse: 14 Varázspont: 45/6 Pénz: 4 arany Kép. pont: 5
Eddig összesen 112 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 174 TP-t kaptál. Jelenleg 5 402 TP-d van. A következő szinthez még 1 598 TP szükséges. Trófeáid: mélységi grittang, vadtroll. Jelenleg 11 árnyékmxtu-d van.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 9 (+1) vágófegyverek: 1 ütőfegyverek: 1
lőfegyverek: 3 dobófegyverek: 5

Feltételes fegyverváltás: csontszablya (#64)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -2.); tüske (#22) (3 .); mérgezett tüske (#23) (4 -);
39,57 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 41

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 930 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 1 2. nyomkövetés: 10 3. mászás: 2
4. gyógyítás: 11 5. teológia: 2 (+1) 6. zárnyitás: 1
7. vadászat: 1 8. bányászat: 2 (+1)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 60% életerő alatt 10 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP)
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Beszélgess egy halott lelkével.
2.) Egy igazán kemény feladat: ölj meg egy szintszívót.
3.) Ölj meg egy színes dözmöngöt.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. apró gnómlak (531): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 13, 14.

Összsúly: 34.65 kg Megterheltség: 108%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 109 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 grákóbőr (#41) 1 mérgezett tüske (#23) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 aranyló ugarhéj (#100) 1 rókafarok (#124)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

38 39 40 41 42
5
6
7
8
9
(39,7) hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), olvasztókemence (#86), 12. jellempróba, spagulár (#82)
(39,8) goldugar (#65), Tharr oltár
(40,6) 12. jellempróba, Tharr oltár, tazunkaróka (#81)

Üzenet küldése a karakternek