24. forduló, 26. forduló, CrimeBoss összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2020. ápr. 1. 18h:08'
EZ A 64. JÁTÉKHETED, 25. FORDULÓD
65. játékheted kezdete: ápr. 8.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4529
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 2

CRIMEBOSS KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [40,9] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+10 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+11 varázspont.)

f 104 kísérletezel a 104. tárggyal
Csendet parancsolva a közelben izgatottan kibicelő vikócmajmoknak, dolgozni kezdesz egy új tárgy kifejlesztésén. Vadul gondolkozol... Kutyából nem lesz szalonna, ebből a tárgyból se lesz semmi. [5 pontot használtál fel, van még 181.]

f 21 29 41 kísérletezel a 21. tárggyal a 29. tárggyal a 41. tárggyal
Kísérletezni kezdesz. Ki tudja, talán még valami használhatót is ki tudsz fundálni! Vadul gondolkozol... A próbálkozás semmi új eredményt nem hozott, legfeljebb egy kis gyomorkorgást. [5 pontot használtál fel, van még 176.]

v 1 2 elmormolod az 1. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 171.]

m 2 mozogsz keletre
[41,9] Többet mész már lefelé, mint felfelé. Ez már alacsonyhegység. Elérted a Valhalla-hegység keleti lejtőit. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy vadtroll közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. (ld. enc.) Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 1 mérgezett tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a vadtroll testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Marokra fogva a csontszuronyt a másikra támadsz. Csontszuronnyal több döféssel felnyársalod a vadtroll testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Csontkéssel megbököd a vadtroll jobb lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A vadtroll többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vadtroll, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Csontszuronnyal tökéletesen perforálod a vadtroll ragyás bőrét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A vadtroll csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 35, gyógyulás: 5, összesen: -30 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Soha nem tudtad, hogy miért van gyógyereje az óriásvakond vastagbelének. Igazán soha nem is érdekelt. Miután kiemeled a belet eredeti tulajdonosából, egy darabját a fejedre tekered, a többit a két csuklódra, illetve bokádra. Hanyattfekszel, és csendben várod, hogy a természet megtegye kötelességét. (+3 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) A tánc gyógyhatásai közismertek, azonban csak a hozzád hasonló igazi mesterek érnek el vele számottevő eredményeket. Halkan dúdolni kezded kedvenc slágered, majd eleinte lassan, aztán egyre őrültebb tempóban táncolni kezdesz. Mikor fáradtan a földre rogysz, sebeid szinte varázsütésre behegednek. (+3 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) Észreveszed, hogy melletted egy totyogó bogár éppen a petéit rakja egy fa leveleire. Megvárod, amíg befejezi a műveletet, és továbbáll. Begyűjtöd a leveleket, egy pár csepp vizet csöppentesz rá, majd befalod. Rögtön érzed, hogy megérte a fáradságot. (+5 életerő.) Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy világítótornyot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Friss alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [42 pontot használtál fel, van még 129.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 rézdarabot! [8 pontot használtál fel, van még 121.]

m 8 mozogsz északra
[41,8] Továbbra is alacsonyhegység. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy vadtroll. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 1 mérgezett tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a vadtroll fejét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Csontszuronnyal tökéletesen perforálod a vadtroll ragyás bőrét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a vadtroll megcsapja a fejedet. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vadtroll, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Csontszuronnyal néhányszor teljesen átdöföd a vadtroll jobb karját. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-5 életpont). A vadtroll összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Elhajítod a vacak tintacsiga trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes vadtroll trófeát. 189 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 41, gyógyulás: 0, összesen: -41 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Hozzád hasonló mázlista is kevés van a világon! Pont akkor bukkansz egy gyógygáz-pöffenetre, amikor a legnagyobb szükséged van rá. Fölé hajolsz, mélyet lélegzel. Hagyod, hogy a tüdődet teljesen kitöltse a gyógyerejű légtömeg. Amikor kifújod, sokkal jobban érzed magad. (+4 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) Csendben lefekszel a földre, majd a kozmikus energiákat megpróbálod életenergiává alakítani. A dolog sikerült! Sokkal jobban érzed magad. (+4 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) Összeszedsz néhány teljesen erjedt mingókörtét. Kifacsarod a levét, majd lassan elszürcsölgeted. Az ital szerencsére nem csak a hangulatodat, hanem az egészségedet is javítja. (+3 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) Találsz néhány meztelen csigát a legritkább fajtából. Azonnal felismered a lehetőséget. Összegyűjtesz egy párat, majd összekevered némi száraz páfránylevéllel. Az így nyert kenőcsöt magadra kened, és várod a pozitív hatást. (+4 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) Megpillantasz egy hasadékot, amiből kis gőzfelhő tör elő. Hatalmas rutinoddal azonnal megállapítod, hogy egy kénes mini-gyógyforrásra bukkantál. Gyorsan inhalálsz egy kicsit, majd könyékig belemártod a két kezed. Egy órányi áztatás után sokkal jobban érzed magad. (+3 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás).
(Feltételes gyógyítás:) Gyanús mozgásra figyelsz fel egy bokor levelein. Ahogy közelebbről megvizsgálod, látod, hogy szürke roppantó bogarak roppantják a bokor ágait. Nagyapád tanácsát követve, óvatosan megfogsz egyet, és mielőtt ő roppantaná el az ujjadat, te roppantod össze őt. Vigyázva befalod, és várod a gyógyhatást. (+4 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) Pikáns gyógyfőzetet készítesz a közelben talált aet-cserje félig száraz leveleiből. A leveleken mászkáló apró bogarakat használod ízesítőnek. Az italt egyetlen hajtással iszod meg, majd behunyt szemmel koncentrálsz. Máris jobban érzed magad. (+4 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) A ravu bogár fájdalomcsillapító képessége közismert. Gyorsan összefogdosol egy párat, majd egyenként kettéharapod őket, ügyelve, hogy az értékes folyadékcseppek nehogy kárba vesszenek. A fáradozás meghozta gyümölcsét. (+3 életerő.) Felfedeztél egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nagyon régi (kb. 3 hetes) gnóm nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, friss emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [92 pontot használtál fel, van még 29.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 rézdarabot! [8 pontot használtál fel, van még 21.]

m 8 mozogsz északra
[41,7] Fellélegzel, lazíthatsz egy kicsit. A hegységnek vége, dombok közt vagy. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy gitonga nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Marokra fogva a csontszuronyt ellenfeledre rohansz. Csontszuronnyal néhányszor teljesen átdöföd a gitonga nyakát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Csontkéssel felnyársalod a gitonga bal oldalát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A gitonga belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A gitonga összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 3 madártollat. 32 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Utad során felfedezel egy púdersziklát. Találsz egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) gnóm nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, friss emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [12 pontot használtál fel, van még 9.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Leásol elég mélyre. Nem találsz semmi fontosat. [8 pontot használtál fel, van még 1.]

m 7 mozogsz északnyugatra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

go 12 gonoszkodsz: 12
Nincs itt olyan szituáció, amiben gonoszkodni akarsz. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

m 5 mozogsz délnyugatra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

m 4 mozogsz délre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]
Sírni, majd őrjöngeni kezdesz féktelen boldogságodban. Örömödben a földön fetrengesz, és közben fejhangon visítozol. A létezés legcsodálatosabb, majdhogynem a halhatatlanság fogalmának megfelelő dolgot ismertél meg, az utóbbi időben folytatott meditáció során! Ez a csoda a KÖZÖS TUDAT. (ld. enc.) Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, táborhelyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 1 pontod maradt, ebből a következő körre 1 pontot vihetsz át. Kapsz még 164 pontot. A következő körben tehát 165 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VADTROLL (70. SZÖRNY)
A vadtroll cseppet sem hasonlít az izomkolosszus, szende, intelligens (??) troll kalandozókra. Az ő bőre ragyás, zöld, hajlott háttal jár, hosszú fogai és még hosszabb karmai vannak. Bár kinézetre elég nyápic, jóval több erő lakozik benne, mint az "elsatnyult szelíd trollokban". A kapott sebzéseket fenomenális iramban regenerálja vissza, ezért nem könnyű elbánni vele. Állítólag a tűz a legjobb módja az elpusztításuknak.

KÖZÖS TUDAT LÉTREHOZÁSA
A korlátozott telepatikus képesség Ghalla minden lakójának sajátja. Azonban a tudatok egyesítését, egymástól akár nagy távolságra levő kalandozók összehangolt mentális cselekvését csak a legtapasztaltabbak, az igazi veteránok tudják megvalósítani. Ezennel te is eljutottál ahhoz a ponthoz az önmegismerés folyamatában, amelytől képes vagy más kalandozókkal együtt a Közös Tudat kialakítására. Ez persze önmagában nem elég - társakat kell találnod, akikkel együtt ezt létre tudjátok hozni.
A Közös Tudat a játék keretei között egy lehetőség arra, hogy veterán játékosok egy csoportja egy hivatalos szövetséget hozzon létre. Ez számos előnnyel jár, amelyeket természetesen csak akkor ismerhetsz meg, ha egy ilyen szövetség tagja leszel.
A Közös Tudat, azaz a szövetség MEGALAKÍTÁSÁHOZ az alapító tagoknak össze kell gyűlnie ugyanazon a mezőn, a szabad ég alatt. Minden tagnak a fordulóját az adott mezőn kell végeznie, és odalépéskor ki kell adnia a Közös Tudat Létrehozása: KÖTL <min. létszám> <vezető kalandozó> parancsot. Mivel a parancs nem kerül pontba, gyakorlatilag mindegy, hogy a forduló során mikor adod ki, a lényeg az, hogy a többi játékos által megbeszélt mezőn táborozz le (nem árt tehát előbb az összes feltételes parancsot törölni, nehogy korábban elfogyjon a TVP-d). Az első paraméter, a min. létszám meghatározza, hogy legalább hány alapító tag jelenléte esetén vagy hajlandó a ceremóniát kezdeményezni (téged is beleértve). Ezzel elkerülhető az, hogy valaki esetleg kimaradjon. Egy Közös Tudat létrehozásához egyébként minimum 7 kalandozó szükséges, ha ennél kevesebben vagytok jelen, a ceremónia semmiképpen sem zajlik le.
Második paraméterként meg kell adnod, hogy a jelenlévők közül kit jelölsz vezetőnek (nem kell, hogy ismerd, és magadat is megadhatod). A Szövetség vezetője az lesz, aki a legtöbb szavazatot kapja. (Vezetőnek lenni sok felelősséggel jár, de számos előnye is van.) Ha a két legjobb ugyanannyi szavazatot kap, a KÖTL parancs kudarcot vallott, mint abban az esetben is, ha a jelenlevők száma kevesebb hétnél vagy a tagok által kiadott KÖTL parancsok bármelyikének első paraméterénél.
A Közös Tudat Létrehozása ténylegesen akkor zajlik le, amikor a parancsot kiadók közül először lép valaki legközelebb - természetesen az összes <min. létszám> paraméter is CSAK EKKOR kerül levizsgálásra. Legközelebbi fordulója elején minden játékos tájékoztatást kap arról, hogy sikerült-e létrehozni a Közös Tudatot. Ezután a választott vezető következő fordulójával meghatározhatja a Szövetség nevét és egyéb lényeges adatait.
Ha BELÉPNI akarsz egy már meglévő szövetségbe, akkor először írj levelet a vezetőjének. Ő majd részletesen tájékoztatni fog arról, hogy ennek milyen feltételei vannak, és ehhez milyen parancsokat kell kiadni. Az, hogy az alapításkor vagy jelent, nem sokkal nagyobb előny, mintha utólag lépsz be.
FONTOS: Javasoljuk, hogy egy szövetségben ugyanannak a játékosnak max. két karaktere vehessen részt, ellenkező esetben az adott játékos dominanciája fölénybe kerül ill. a K.T. pont azt a célt nem éri el, amelyért létrehozták. Bár a program ezt nem tiltja, a Szövetségek alapítását a Játékvezető figyelemmel kíséri, és szélsőséges esetben meg is tagadhatja az ilyen torz K.T. létrehozását. A K.T.-nek max. 60 tagja lehet.
Példa: Első Harcos, Második Harcos, ... Hetedik Harcos fordulójukban mind kiadják a KÖTL 7 7123 parancsot (7123 mondjuk Első Harcos sorszáma). A betáplálás sorrendje tetszőleges. Mindnyájan Qvill főterének közepén táboroznak le. Legközelebb, mondjuk 7 nap múlva megérkezik elsőként Negyedik Harcos fordulója, ekkor a szám.gép leellenőrzi az összes, N.H. mezőjén kiadott KÖTL parancsot. Mivel jelen van 7 kalandozó, aki kiadott KÖTL parancsot, és a vezető megválasztása egyértelmű, a Közös Tudat létrejön, és erről elsőként N. H., majd sorban a többiek is tájékoztatást kapnak.

KARAKTERLAP

CrimeBoss, egy barna, tüsi hajú, szürke szemű gnóm férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. Fekete a bőröd. Leah híve vagy. Ez a 25. fordulód.

Erő: 11 Szint: 8 Merészség: 5/5 Magasság: 122 cm
IQ: 21 Támadás: 7 Agresszió: 5 Testsúly: 43 kg
Ügyesség: 15 Védekezés: 2 Menekülés: 35 % Életkor: 91/91 év
Egészség: 14 Életpont: 116/86 Jellem: gonosz (12) Tul. pont: 0
Szerencse: 14 Varázspont: 45/3 Pénz: 4 arany Kép. pont: 6
Eddig összesen 109 szörnyet (2 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 221 TP-t kaptál. Jelenleg 5 228 TP-d van. A következő szinthez még 1 772 TP szükséges. Trófeáid: mélységi grittang, vadtroll. Jelenleg 11 árnyékmxtu-d van.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 8 vágófegyverek: 1 ütőfegyverek: 1
lőfegyverek: 3 dobófegyverek: 5

Feltételes fegyverváltás: csontszablya (#64)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -2.); tüske (#22) (3 .); mérgezett tüske (#23) (4 -);
41,56 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 41

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 930 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 1 2. nyomkövetés: 10 3. mászás: 2
4. gyógyítás: 11 (+1) 5. teológia: 1 6. zárnyitás: 1
7. vadászat: 1 8. bányászat: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 60% életerő alatt 10 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP)
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Beszélgess egy halott lelkével.
2.) Egy igazán kemény feladat: ölj meg egy szintszívót.
3.) Ölj meg egy színes dözmöngöt.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. apró gnómlak (531): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 13, 14.

Összsúly: 34.20 kg Megterheltség: 106%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 108 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 kaja (#2) 2 mérgezett tüske (#23) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
3 madártoll (#112) 2 rézdarab (#70)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

39 40 41 42
6
7
8
9
10
(41,7) gitonga (#76), púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), oltár, 24. jellempróba
(41,8) vadtroll (#70), oltár
(41,9) vadtroll (#70), világítótorony (#156), Tharr oltár

Üzenet küldése a karakternek