Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. ápr. 20. 9h:03' EZ A 614. JÁTÉKHETED, 375. FORDULÓD 615. játékheted kezdete: ápr. 27. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3860 |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 39 életpontot sebeztél. Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Visszafojtod lélegzetedet. Marokra fogva a tyrex bunkót ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Tyrex bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az arató csattanat zöld masszáját. (1 támadással 67 életpontot sebezve.) Az arató csattanat feléd harap, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +86 életerőt. 845 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 38 életpontot sebeztél. Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {CSTT:} Tyrex bunkóval többször kegyetlenül megütöd az arató csattanat zöld masszáját. (2 támadással 127 életpontot sebezve.) Az arató csattanat megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
845 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 165, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
* 1. KP: vv 71 19 26 | elmormolod a 71. varázslatot a 19. varázslatot a 26. varázslatot |
* 2. KP: h 1100 0 0 | használod az 1100. tárgyat |
* 3. KP: v 88 10 0 | elmormolod a 88. varázslatot |
* 4. KP: vv 165 57 0 | elmormolod a 165. varázslatot az 57. varázslatot |
* 5. KP: ek 429 0 0 | t. energia kisütése: 429 |
bb 2 17 | beraksz a bankba a 2. tárgyat (17 darabot) |
gy 30 | gyógyítás 30 pontért |
ef 10 561 | energia fejlesztése 10 |
m 7 6 | mozogsz északnyugatra, nyugatra |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 22 életpontot sebeztél. Meglengetve a tyrex bunkót a másikra rohansz. Tyrex bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a mammutóriás bal vállát. (8 támadással 576 életpontot sebezve.) Sikeres döféseket ejt testeden a mammutóriás. (2 támadástól 70 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Csontjaidba hideg kúszik (-3 erő forduló végéig). Patájával a mammutóriás többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 71 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) A lény összetapos! 79 életpontot vesztettél. Tyrex bunkóval többször kegyetlenül megütöd a mammutóriás fejét. (7 támadással 488 életpontot sebezve.) Sikeres döféseket ejt testeden a mammutóriás. (2 támadástól 60 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Hideg markol a szívedbe (-3 erő forduló végéig). Patájával a mammutóriás többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 65 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Összetipor lábával. 70 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +89 életerőt. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 mammutbőrt. 5 493 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1086, sebződés: 415, gyógyulás: 54, összesen: -361 ÉP}
(Továbbmész...) [181,61] Továbbra is síkságon vagy. Észreveszel egy tűzbokrot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +89 életerőt. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy roguena. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.)
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 43 életpontot sebeztél. Elegendő tapasztalatra tettél szert ahhoz, hogy pszi szakértelmed megnövekedjen! (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Marokra fogva a tyrex bunkót a másikra rontasz. {CSTT:} Tyrex bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a roguena malacfejét. (3 támadással 214 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a roguena karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Borzalmas fejfájásod lesz. (-2 minden tulajdonságodra kör végéig.) A roguena még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +89 életerőt. Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 1 745 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 257, sebződés: 10, gyógyulás: 2, összesen: -8 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 38 életpontot sebeztél. Meglengetve a tyrex bunkót ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Tyrex bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az animált hókutya bal karját. (8 támadással 539 életpontot sebezve.) Az animált hókutya megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 48 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Tagjaid ledermednek (-8 védettség). Karmával néhányszor az animált hókutya megcsapja a fejedet. (2 támadástól 58 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Tagjaid ledermednek (-8 védettség). Tyrex bunkóval megcsapod az animált hókutya bal lábát. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 54 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A hideg átjárjai tagjaid (-8 védettség). Karmával néhányszor az animált hókutya megcsapja a fejedet. (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Végtagjaid lefagynak (-8 védettség). Az animált hókutya még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +89 életerőt. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 hókutya nyakörv [hókutya nyakörv ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP]. 4 405 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 642, sebződés: 205, gyógyulás: 42, összesen: -163 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 37 életpontot sebeztél. Meglengetve a tyrex bunkót ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Tyrex bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az animált hókutya testét. (8 támadással 556 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 62 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Végtagjaid lefagynak (-8 védettség). Az animált hókutya néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 53 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A rettenetes hidegtől elgémberedsz (-8 védettség). Tyrex bunkóval megütöd az animált hókutya mozgékony fejét. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) Az animált hókutya harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 66 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) A rettenetes hidegtől elgémberedsz (-8 védettség). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 55 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A rettenetes hidegtől elgémberedsz (-8 védettség). Az animált hókutya összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +89 életerőt. 4 405 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 661, sebződés: 236, gyógyulás: 49, összesen: -187 ÉP}
gy 30 | gyógyítás 30 pontért |
m 6 7 | mozogsz nyugatra, északnyugatra |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 34 életpontot sebeztél. Meglengetve a tyrex bunkót ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Tyrex bunkóval többször kegyetlenül megütöd a quwarg királynő testét. (2 támadással 149 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg királynő csáprágójával. (3 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A quwarg királynő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +24 életerőt. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 5 ugh mérget.) 1 221 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 183, sebződés: 30, gyógyulás: 6, összesen: -24 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Tyrex bunkóval többször kegyetlenül megütöd a csontgólem testét. (8 támadással 589 életpontot sebezve.) A csontgólem mancsai rettenetes pontossággal zúdulnak le tested különböző részeire. (2 támadástól 150 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +30 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +89 életerőt. 5 043 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy ütőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 589, sebződés: 150, gyógyulás: 30, összesen: -120 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 35 életpontot sebeztél. Marokra fogva a tyrex bunkót ellenfeledre rohansz. Tyrex bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a zombi mester rotható húsát. (5 támadással 343 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 71 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) A zombi mester összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +87 életerőt. 2 379 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 378, sebződés: 71, gyógyulás: 15, összesen: -56 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 16 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy puha ütés varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Marokra fogva a tyrex bunkót ellenfeledre támadsz. Tyrex bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a magger testét. (4 támadással 287 életpontot sebezve.) Kemény ollójával a magger végigsebzi a bal combodat és lábszáradat. (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Túlbuzgó szabó módjára a magger összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A magger összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +62 életerőt. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 mandibulapengét. [mandibulapenge ládikóba-> (185,60)-> 6 arany, -2 ÉP] 2 028 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 303, sebződés: 81, gyógyulás: 17, összesen: -64 ÉP}
(Továbbmész...) [179,60] Továbbra is síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy Raia szent lovagja. Rád bámul, de nem mutatsz ellenséges szándékot. Továbbcsörtet.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 24 életpontot sebeztél. Egy villámcsapás varázslattal köszönt csatapartnered. 36 életpontot vesztettél. Közelebb kerülve a szörnyhöz, megérzed irtóztató halál-auráját. Megacélozod akaratodat, és sikeresen ellenállsz. Meglengetve a tyrex bunkót ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Tyrex bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt ősmágus jobb lábát. (8 támadással 542 életpontot sebezve.) Az élőholt ősmágus nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (3 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-40 varázspont.) Nem sikerült az élőholt ősmágus ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (3 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 18 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: savhurrikán varázslatot lő rád. 68 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Tyrex bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt ősmágus jobb karját. (7 támadással 473 életpontot sebezve.) Az élőholt ősmágus nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (3 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Az élőholt ősmágus pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (3 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. Távolról savhurrikán varázslatot lő rád a másik. 69 életpontot vesztettél. Az élőholt ősmágus összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +89 életerőt. 10 493 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1039, sebződés: 338, gyógyulás: 27, összesen: -311 ÉP}
be 1215 15 | bemész az 1215. épületbe |
178 | 179 | 180 | 181 | 182 | 183 | 184 | |
59 | |
|
|
|
|
|
|
60 | |
|
|
|
|
|
|
61 | |
|
|
|
|
|
|
62 | |
|
|
|
|
|
|
63 | |
|
|
|
|
|
|
[164,60] Síkság, továbbra is csak síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla.
gy 30 | gyógyítás 30 pontért |
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 44 életpontot sebeztél. Elszántan a másikra támadsz. Tyrex bunkóval többször kegyetlenül megütöd a quwarg királynő testét. (2 támadással 142 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (3 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A quwarg királynő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +25 életerőt. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 4 ugh mérget.) 1 221 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 186, sebződés: 32, gyógyulás: 7, összesen: -25 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 35 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy a halál szava varázslatot. Semmi eredménye! A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Marokra fogva a tyrex bunkót a másikra rohansz. {CSTT:} Tyrex bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a szubreális vámpír jobb vállát. (3 támadással 203 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a szubreális vámpír megcsapja a fejedet. (4 támadástól 42 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A szubreális vámpír belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +38 életerőt. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 2 320 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 238, sebződés: 51, gyógyulás: 11, összesen: -40 ÉP}
(Továbbmész...) [164,58] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Csak egy quwarg nagymester. Megvető mosollyal várod a találkozást. Itt csata lesz.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 33 életpontot sebeztél. Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Visszafojtod lélegzetedet. Megmarkolva a tyrex bunkót a másikra rontasz. {CSTT:} Tyrex bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg nagymester jobb oldalát. (3 támadással 222 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A quwarg nagymester összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +52 életerőt. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1 883 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 255, sebződés: 63, gyógyulás: 13, összesen: -50 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 17 életpontot sebeztél. Egy villámcsapás varázslatot dob rád a másik. 41 életpontot vesztettél. Hirtelen valami iszonyatos dolog érint meg: a szörny halál-aurája! Megacélozod akaratodat, és sikeresen ellenállsz. Elszántan ellenfeledre rohansz. Tyrex bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt ősmágus testét. (8 támadással 568 életpontot sebezve.) Az élőholt ősmágus nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (3 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-51 varázspont.) Az élőholt ősmágus újból meg újból lesújt rád. (3 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 23 életpontot vesztettél. Távolról pusztító végzet varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Ellenfeled regenerálódik! Tyrex bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt ősmágus testét. (7 támadással 456 életpontot sebezve.) Az élőholt ősmágus pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (3 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Az élőholt ősmágus kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (3 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 22 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pusztító végzet varázslat. Semmi eredménye! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +89 életerőt. 10 493 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1041, sebződés: 238, gyógyulás: 32, összesen: -206 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 20 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzgolyó varázslatot lő rád. 43 életpontot vesztettél. A teremtmény képességét használja, de te számítasz rá, és félreugrasz. Megmarkolva a tyrex bunkót a másikra támadsz. {CSTT:} Tyrex bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt ősmágus bal lábát. (8 támadással 568 életpontot sebezve.) Az élőholt ősmágus kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (3 támadástól 44 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Varázsenergiád szökik! (-9 varázspont.) Az élőholt ősmágus nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (3 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 25 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzgolyó varázslatot, majd rád küldi. 43 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Tyrex bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt ősmágus törékeny testét. (7 támadással 465 életpontot sebezve.) Nem sikerült az élőholt ősmágus ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (3 támadástól 49 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Az élőholt ősmágus pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (3 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 17 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámcsapás varázslatot. 42 életpontot vesztettél. Az élőholt ősmágus még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +89 életerőt. 10 918 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1053, sebződés: 335, gyógyulás: 34, összesen: -301 ÉP}
(Továbbmész...) [164,57] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Az apróbb rovarok ijedten szaladnak szét a lábad elől.
Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 46 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Tyrex bunkóval többször kegyetlenül megütöd a zombi mester foszladozó testét. (5 támadással 349 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 75 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Véres nyál csordul ki a zombi mester száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +89 életerőt. 2 473 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 395, sebződés: 75, gyógyulás: 15, összesen: -60 ÉP}
Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 38 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {CSTT:} Tyrex bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az animált hókutya bal vállát. (8 támadással 542 életpontot sebezve.) Az animált hókutya harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 72 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Végtagjaid lefagynak (-9 védettség). Az animált hókutya többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 67 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) A hideg átjárjai tagjaid (-9 védettség). Tyrex bunkóval eltalálod az animált hókutya élőholt csontjait. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 76 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) Végtagjaid lefagynak (-9 védettség). Az animált hókutya csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 70 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Végtagjaid lefagynak (-9 védettség). Az animált hókutya szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +89 életerőt. 4 585 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 648, sebződés: 285, gyógyulás: 59, összesen: -226 ÉP}
gy 30 | gyógyítás 30 pontért |
m 1 7 | mozogsz északkeletre, északnyugatra |
Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 39 életpontot sebeztél. Távolról a halál szava varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Meglengetve a tyrex bunkót ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Tyrex bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a szubreális vámpír nyakát. (3 támadással 205 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a szubreális vámpír megcsapja a fejedet. (4 támadástól 49 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a szubreális vámpír, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +43 életerőt. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 2 412 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 244, sebződés: 57, gyógyulás: 12, összesen: -45 ÉP}
(Továbbmész...) [164,55] A síkságot elhagyva, sivatagos terepre érkezel. Egy gigantikus quwarg ikerbolyt pillantasz meg! Ezt bizony nem mernéd megmászni. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Találsz egy halálbokort. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Arany Macska lábát masszírozza. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy barátság szent tüzét.
Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 38 életpontot sebeztél. Megmarkolva a tyrex bunkót ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Tyrex bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a zombi mester rotható húsát. (6 támadással 407 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a zombi mester megcsapja a fejedet. (2 támadástól 76 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) A zombi mester most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +60 életerőt. 2 473 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 445, sebződés: 76, gyógyulás: 16, összesen: -60 ÉP}
Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 18 életpontot sebeztél. Ellenfeled rovarfelhő varázslatot lő rád. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 52 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A szörny hideget lehel! Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (35 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a tyrex bunkót ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Tyrex bunkóval többször kegyetlenül megütöd a quwarg szellem fejét. (8 támadással 599 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg szellem csáprágójával. (2 támadástól 47 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 52 életpontot vesztettél. A quwarg szellem még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +89 életerőt. 4 006 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 617, sebződés: 186, gyógyulás: 10, összesen: -176 ÉP}
im 0 2 | imádkozol |
kf 475 | kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat |
be 80 | bemész a 80. titkos labirintusba |
lm 2 5 6 | mozogsz 2 5 6 |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 42 életpontot sebeztél. Elszántan ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Tyrex bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a zombi mester foszladozó testét. (4 támadással 295 életpontot sebezve.) A zombi mester csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 58 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A zombi mester összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +89 életerőt. 1 903 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 337, sebződés: 58, gyógyulás: 12, összesen: -46 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 35 életpontot sebeztél. A lény speciális képességét alkalmazza, de sikeresen elkerülöd. Meglengetve a tyrex bunkót ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Tyrex bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az óriás csontváz sárga bordáit. (2 támadással 148 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +33 életerőt. 870 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 183, sebződés: 23, gyógyulás: 5, összesen: -18 ÉP}
lm 905 7 900 | mozogsz 905 7 900 |
lm 11 25 34 | mozogsz 11 25 34 |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 40 életpontot sebeztél. A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Marokra fogva a tyrex bunkót ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Tyrex bunkóval kegyetlenül megütöd az óriás csontváz sárga bordáit. (1 támadással 71 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Az óriás csontváz összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +22 életerőt. 870 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 28, gyógyulás: 6, összesen: -22 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Vad csatakiáltással, felemelve a tyrex bunkót ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Tyrex bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a zombi mester bal lábát. (5 támadással 347 életpontot sebezve.) A zombi mester karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +24 életerőt. 1 903 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 347, sebződés: 30, gyógyulás: 6, összesen: -24 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy sorvasztás varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Marokra fogva a tyrex bunkót ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Tyrex bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a csontváz lord testét. (3 támadással 201 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a csontváz lord nehezen védhető csapásait. (3 támadástól 56 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. A csontváz lord még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +44 életerőt. 1 409 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 201, sebződés: 56, gyógyulás: 12, összesen: -44 ÉP}
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sorvasztás varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Vad csatakiáltással, felemelve a tyrex bunkót a másikra rohansz. Tyrex bunkóval többször kegyetlenül megütöd a csontváz lord testét. (2 támadással 140 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a csontváz lord nehezen védhető csapásait. (3 támadástól 57 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. A csontváz lord összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +45 életerőt. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 Trákin csákánya. 1 409 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 57, gyógyulás: 12, összesen: -45 ÉP}
A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Marokra fogva a tyrex bunkót ellenfeledre rohansz. Tyrex bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az óriás csontváz zörgő csontjait. (2 támadással 139 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +20 életerőt. 870 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 26, gyógyulás: 6, összesen: -20 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Távolról sorvasztás varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Megmarkolva a tyrex bunkót ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Tyrex bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a csontváz lord zörgő csontját. (2 támadással 148 életpontot sebezve.) A csontváz lord fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (3 támadástól 47 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. A csontváz lord összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +37 életerőt. 1 409 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 148, sebződés: 47, gyógyulás: 10, összesen: -37 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Távolról villámcsapás varázslatot lő rád a másik. 15 életpontot vesztettél. Vad csatakiáltással, felemelve a tyrex bunkót a másikra rohansz. {CSTT:} Tyrex bunkóval többször kegyetlenül megütöd az élőholt mágus testét. (2 támadással 143 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (3 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 12 életpontot vesztettél. Az élőholt mágus összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +55 életerőt. 968 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 62, gyógyulás: 7, összesen: -55 ÉP}
lm 38 42 49 | mozogsz 38 42 49 |
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled jégcsóva varázslatot lő rád. 24 életpontot vesztettél. Megmarkolva a tyrex bunkót a másikra rohansz. {CSTT:} Tyrex bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt mágus testét. (4 támadással 270 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (3 támadástól 54 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 18 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +85 életerőt. 1 759 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 270, sebződés: 96, gyógyulás: 11, összesen: -85 ÉP}
Meglengetve a tyrex bunkót ellenfeledre ugrasz. Tyrex bunkóval többször kegyetlenül megütöd a zombi mester fejét. (4 támadással 283 életpontot sebezve.) A zombi mester néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 63 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +50 életerőt. 1 903 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 283, sebződés: 63, gyógyulás: 13, összesen: -50 ÉP}
lm 51 78 78 | mozogsz 51 78 78 |
A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégcsóva. 25 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Tyrex bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt mágus testét. (3 támadással 214 életpontot sebezve.) Nem sikerült az élőholt mágus ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (3 támadástól 59 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. Az élőholt mágus most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +89 életerőt. 1 759 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 214, sebződés: 103, gyógyulás: 12, összesen: -91 ÉP}
A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Megmarkolva a tyrex bunkót ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Tyrex bunkóval többször kegyetlenül megütöd az autentikus vámpír testét. (2 támadással 151 életpontot sebezve.) Az autentikus vámpír csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (3 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Véres nyál csordul ki az autentikus vámpír száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +28 életerőt. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 890 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 38, gyógyulás: 8, összesen: -30 ÉP}
A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Megmarkolva a tyrex bunkót a másikra támadsz. {CSTT:} Tyrex bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az autentikus vámpír jobb karját. (2 támadással 132 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (3 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Az autentikus vámpír most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +23 életerőt. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 890 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 31, gyógyulás: 6, összesen: -25 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy éhínség. 87 életpontot vesztettél. Hirtelen iszonyatosan éhes leszel! Meglengetve a tyrex bunkót a másikra rohansz. {CSTT:} Tyrex bunkóval többször kegyetlenül megütöd a csontváz lord zörgő csontját. (4 támadással 283 életpontot sebezve.) A csontváz lord fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (3 támadástól 53 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Véres nyál csordul ki a csontváz lord száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +89 életerőt. 2 778 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 283, sebződés: 140, gyógyulás: 11, összesen: -129 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {CSTT:} Tyrex bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a zombi mester foszladozó testét. (5 támadással 353 életpontot sebezve.) A zombi mester csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 60 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +48 életerőt. 1 903 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 353, sebződés: 60, gyógyulás: 12, összesen: -48 ÉP}
Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Elszántan ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Tyrex bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az óriás csontváz testét. (2 támadással 139 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Az óriás csontváz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +24 életerőt. 870 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 30, gyógyulás: 6, összesen: -24 ÉP}
Marokra fogva a tyrex bunkót a másikra támadsz. {CSTT:} Tyrex bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a zombi mester testét. (5 támadással 344 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a zombi mester megcsapja a fejedet. (2 támadástól 60 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A zombi mester még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +48 életerőt. 1 903 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 344, sebződés: 60, gyógyulás: 12, összesen: -48 ÉP}
lm 79 3 47 | mozogsz 79 3 47 |
Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Marokra fogva a tyrex bunkót ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Tyrex bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az óriás csontváz testét. (2 támadással 136 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz karmait belevágja a bal lábszáradba. (1 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +32 életerőt. 870 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 41, gyógyulás: 9, összesen: -32 ÉP}
A teremtmény képességét használja, de te számítasz rá, és félreugrasz. Vad csatakiáltással, felemelve a tyrex bunkót a másikra rohansz. {CSTT:} Tyrex bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az óriás csontváz testét. (2 támadással 148 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de az óriás csontváz karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +26 életerőt. 870 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 148, sebződés: 33, gyógyulás: 7, összesen: -26 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {CSTT:} Tyrex bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a zombi mester testét. (5 támadással 339 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a zombi mester megcsapja a fejedet. (2 támadástól 66 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) A zombi mester szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +52 életerőt. 1 903 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 339, sebződés: 66, gyógyulás: 14, összesen: -52 ÉP}
A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Megmarkolva a tyrex bunkót ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Tyrex bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az autentikus vámpír testét. (2 támadással 141 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (3 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Az autentikus vámpír most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +19 életerőt. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 890 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 26, gyógyulás: 5, összesen: -21 ÉP}
A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Meglengetve a tyrex bunkót a másikra ugrasz. Tyrex bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az autentikus vámpír testét. (2 támadással 144 életpontot sebezve.) Az autentikus vámpír néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (3 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Az autentikus vámpír most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +24 életerőt. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 890 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 30, gyógyulás: 6, összesen: -24 ÉP}
A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Elszántan a másikra ugrasz. {CSTT:} Tyrex bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az autentikus vámpír testét. (2 támadással 137 életpontot sebezve.) Az autentikus vámpír többször végigkarmolja a derekadat. (3 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Az autentikus vámpír még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +26 életerőt. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 890 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 33, gyógyulás: 7, összesen: -26 ÉP}
Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy a halál szava varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Elszántan ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Tyrex bunkóval többször kegyetlenül megütöd a szubreális vámpír jobb karját. (3 támadással 215 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 47 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A szubreális vámpír belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szubreális vámpír összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +43 életerőt. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> (185,60)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 1 856 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 215, sebződés: 55, gyógyulás: 12, összesen: -43 ÉP}
* 1. BP: ext 0 0 0 | visszadátumozás kérelem |
* 2. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
* 3. BP: dd 56 114 119 | eldobod az 56. tárgyat a 114. tárgyat a 119. tárgyat |
* 4. BP: v 88 10 0 | elmormolod a 88. varázslatot |
* 5. BP: h 507 0 0 | használod az 507. tárgyat |
* 6. BP: h 396 0 0 | használod a 396. tárgyat |
VÁMPIRIZÁCIÓ (1. VARÁZSLAT) (Sheran híveinek: GYÓGYÍTÓ TERMÉSZET) Ha ezt a varázslatot elmondod csata előtt, minden sikeres ütéseddel képes leszel az ellenfél megsebzéskor elvesztett életenergiájának egy részét felszívni, és ezt a saját sejtjeid regenerálására fordítani. Tehát minél nagyobb sebzést okozol, annál többet gyógyulsz. A vámpirizáció az elmondástól a legközelebbi csata végéig tart, és 8 VP-be kerül. Ha akarod, a parancs második paramétereként megadhatod, hogy a csata végén a varázslatot újból, 8 VP-ért hosszabbítsd meg. Ahányat írsz, annyiszor. Pl. V 1 2 hatására a parancs kiadásán kívül még maximum kétszer fogod a varázslatot elmondani. Ez egyike azon kevés varázslatoknak, amellyel életerőd a maximális érték fölé kerülhet. Sheran hívei ezt a varázslatot (ők gyógyító természetnek hívják), kicsit más elven működtetik. Valahányszor egy élőlény visszaadja testét a Földanyának, a földben óriási energiák szabadulnak fel. Istennőd megajándékoz egy újabb segítséggel az ellenségei elleni harcodban. Ha elmondod ezt a varázslatot csata előtt, a Föld átadja neked azon energia egy részét, amit csata során sebződő ellenfeled veszít el. Ezáltal lehetőséged van a harc közben gyógyulni. Ez a varázslat ugyanazon az elven működik, mint a vámpirizáció. A különbség csupán annyi, hogy a hithű druidák inkább a természet gyógyító erejét használják fel segítségül. Újdonság a vámpirizáció varázslat korábbi verziójához képest: ezentúl megadhatsz egy 3. paramétert is. Ha a harc első körében, a jobbkezes fegyverrel történő ütéskor nem gyógyulnál annyit, mint amennyi a 3. paraméter, akkor az adott harcban a vámpirizáció nem fog aktiválódni és így a harc végén megújítanod sem kell. Ha nem adsz meg 3. paramétert, a vámpirizáció minden harcban aktivizálódik. (Ez csak szörnyekkel való harcra vonatkozik, kalandozókkal szemben a varázslat mindig kisül.) |
ÁLDOMÁS (6. VARÁZSLAT) A varázslat elmondásakor az istened megacélozza a kezedet, vezeti a fegyveredet, amikor lesújtasz: az áldomás elmondása utáni legközelebbi csatában lesz +4 támadásod. Ez 5 VP-be kerül, de második paraméterként megadhatod, hogy a csata végeztével elmondd-e az áldomást újból (ismét 5 VP-ért), és ha igen, hányszor. Pl. V 6 2 hatására maximum a legközelebbi három csatában fogod ezt a varázslatot elmondani. Ha akarod, 3. paraméterként megadhatsz egy szintet, szörnyekkel való harc esetén, ha ennél alacsonyabb szintű szörnnyel harcolsz, akkor nem fogod az áldomást használni. |
SZÖRNYÉSZLELÉS (82. VARÁZSLAT) Ezzel a varázslattal folyamatosan képes vagy érzékelni, hogy egy adott szörny a közeledben tartózkodik-e. Ha kiadod a V 82 <szörnyszám> parancsot, akkor elmormolod a varázslatot 5 TVP és 20 VP elköltésével. Ettől kezdve az adott fordulóban mindig érzékelni fogod, hogy a 2. paraméterben megadott szörnyből tartózkodik-e egy példány a közeledben. Ha sikeresen érzékeled, akkor egyből meg is támadod. (Játéktechnikailag ez azt jelenti, hogy abban a fordulóban, amelyikben elmondtad a varázslatot, van egy kicsi esély arra, hogy amikor mozgás során szörnyet generál a gép, akkor a keresett szörnyet generálja, amennyiben az adott szörny jöhet azon a tereptípuson, ahol éppen mozogsz. Erre nagyon pici az esély, kezdetben csak 1 %,, és a papi varázserő növekedésével nagyon lassan nő, de sosem megy 5 % fölé.) |
Erő: | 65 (76) | Szint: | 37 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 258 cm |
IQ: | 38 (39) | Támadás: | 45 (48) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 303 kg |
Ügyesség: | 25 (32) | Védekezés: | 69 (76) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 10/18 év |
Egészség: | 27 (29) | Életpont: | 493/493 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 56 (69) | Varázspont: | 816/9 | Pénz: | 6873 arany | Kép. pont: | 65 |
Tudatpont: | 90/9 | Pszi pont: | 146/1 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 12 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6/38 | ökölvívás: | 2/44 | szúrófegyverek: | 1/14 |
vágófegyverek: | 24/30 | ütőfegyverek: | *45/100 (+3%) | lőfegyverek: | 1/0 |
dobófegyverek: | 34/50 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (15 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
164,55 mezőn táborozol, a 80. labirintusban, 2. szinten, 47. ponton |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 365 |
A Végzet Vermében a 1. szinten jársz. Ebben a hónapban 0 szintet teljesítettél. |
Kedvenc táborhely: 189,101 |
Legfeljebb 100 TU-t válthatsz TVP-re. |
Feltételes varázskő használat: 3 százalék varázspont alatt. |
JLKzott minoszkúpok: 60, 57, 59, 63, 64, 61, 83, 92 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 61 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 84/82 (+60%) | 2. nyomkövetés: | 71/24 (+5%) | 3. lopás: | 1/0 |
4. mászás: | 18/4 | 5. csapdakészítés: | 32/2 (+7%) | 6. csapdaészlelés: | 14/52 (+42%) |
7. gyógyítás: | 105/78 (+76%) | 8. titkosírás: | 28/11 | 9. felderítés: | 37/19 (+6%) |
10. szörnyidomítás: | 17/2 | 11. teológia: | 33/98 (+13%) | 12. taumaturgia: | 52/44 (+24%) |
13. szerencsejáték: | 6/56 | 14. versengés: | 11/34 | 15. harcművészetek: | 1/20 |
16. zene: | 17/0 | 17. szörnyismeret: | 63/53 (+36%) | 18. pszi: | *32/100 (+3%) |
19. zárnyitás: | 19/18 (+6%) | 20. vadászat: | 14/26 | 21. bányászat: | 33/51 |
22. testépítés: | 52/37 | 23. úszás: | 1/79 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 30 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 39 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
készítesz kőkést (#6) (max. 1 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 30 darabot ), A Végzet kulcsát (#2320) (max. 1 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), mászókampót (#165) (max. 1 darabot ), harci kalapácsot (#174) (max. 1 darabot ), halálvirágot (#2371) (max. 2 darabot ), halálkristályt (#2372) (max. 10 darabot ), fejszét (#1240) (max. 1 darabot ) |
mászol max. 250 TVP-ért |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 50) |
massza (#217), halálmadár (#351), szintszívó (#96), bávatag golombár (#165), élőholt ősmágus (#179) |
Barátságosság (aktív: 20, max: 50) |
fabontó szójer (#71), vízionár (#66), nómenklatúra (#158), fémbontó szójer (#150), kronotapír (#286), bűbájlidérc (#761), varkaudar vajákos (#690), purifikátor császár (#393), vezérfarkas (#748), Cenarius (#7003), drakolich (#760), kentaurusz (#762), dűnelord (#341), Banyapók (#305), Suhanó Árny (#7616), vark. kardtáncos (#693), adamantit gólem (#750), mammut zombi (#654), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | var.tárgy készítés (#153, 300 VP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | oldás (#372, 15 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
villámsújtás (#89, 15 VP) | agyburok (#90, 11 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | alku (#139, 20 VP, 5 TVP) |
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
gömbvillám (#176, 20 VP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: 7 vp; taumaturgia: 10 vp; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) | hadiszerencse II (#24) | erőpajzs III (#127) |
esszenciavédelem (#165) | a lélek védelme (#57) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
agykorbács (#97), izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | szutykos remák (#191) | agykorbács (#97) | >> | domináns morf (#7624) | |
agykorbács (#97) | >> | halálos morf (#7618) | agykorbács (#97) | >> | brutális morf (#7620) | |
villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | villámcsapás (#50) | >> | csataremák (#694) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 8, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | elektromos pajzs (#51) | >> | viharóriás (#278) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
tüskés harci gromak (#156) (tejet ad) státusz: OK |
ezoterikus mardel (#184) (őrzi a holmidat: +17 lopás ellen) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +44 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A mágusok igazi ellenségei Chara-din fattyai. Végezz egy csapattal! |
2.) Mutasd meg, hogy BÁRMI legyőzésére képes vagy: Imádkozz úgy, hogy foglyod egy triklem drakolder! |
3.) Jó úton vagy ahhoz, hogy végtelen hatalmú ősmágus váljék belőled: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. kastély (528): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. szürke kastély (547): kész. adamantit erőd (548): többek közt 94. tárgyat kell leadnod. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): többek közt 15. tárgyat kell leadnod. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 478. tárgyat kell leadnod. kőtorony (664): új. erdei bölcs háza (666): 80. labirintus (164,55). városháza (685): új. Invázióügyi Minisztérium (687): új. bányászház (700): új. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): kész. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): kész. Toborzóiroda (762): 193. labirintus (183,37). Fősátor (770): kész. tündérpalota (830): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 23, 24, 25, 33, 34, 35, 36, 46, 47, 48, 49, 54, 55, 57, 59, 60, 61, 63, 64, 66, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 83, 92, 124, 125, 127, 128, 129, 130, 131, 134, 170, 192, 193, 244, 245. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 1, 7, 16, 34, 38, 44, 47, 49. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
pszionikus védelem (307) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) OK |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) OK |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) OK |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) OK |
tudati kitérés II (521) OK |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) OK |
regeneráció (528) OK |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) OK |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) OK |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) OK |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) OK |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 10 TU. szükséges még: 200 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 2019 TU szükséges.) |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON | 145 | varányszem (#30) | 1 | fokhagyma (#403) | 1 | csatabárd (#555) | $92 | vashegyű nyíl ($176) | $39 | szürke bőrkesztyű ($271) |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN | 126 | kábító nyilacska (#1590) | 668 | mákrózsa virág (#56) | 5 | moa harci nadrág (#1862) | 1233 | vasérc (#152) | 5504 | quwarg tojás (#360) | 445 | madártoll (#112) | 531 | drótszőr (#37) | 668 | pirkit (#153) | 880 | kaja (#2) | 14 | ogwawa kulcs (#1376) | 224 | sallank karom (#128) | 829 | csuklyavirág (#133) | $114 | bogyógránát ($430) | 31 | szuperkötél (#209) | 163 | jégpasztilla (#1566) | 20 | bunthar bőr (#733) | 1 | olló (#335) | 917 | vas dobónyíl (#189) | 1202 | nyílvessző (#108) | 24 | jégszilánk (#1128) | 2 | tarantulakarom (#887) | 1168 | isteni könnycsepp (#260) | 84 | megsemmisítő (#1540) | 300 | ezüstdarab (#326) | 54 | tolmokov-koktél (#351) | 454 | sötét ital (#284) | $451 | rókafarok ($124) | $805 | gyöngymangó ($135) | 945 | csontkulcs (#74) | 2 | fejsze (#1240) | 29 | Huddens elixírje (#830) | $117 | szent jogar ($150) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | csuklyavirág (#133) | 32 | kaja (#2) | 1 | mocsári penke (#148) | |||
1 | varázskő (#305) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
732 | arany (#50) | 2 | áldott kő (#642) | 2 | angyalok gyűrűje (#529) | |||
13 | bomló esszencia (#2367) | 3 | bot (#4) | 1 | deus ex machina (#1) | |||
1 | dizen kulcs (#472) | 1 | éjkő (#2369) | 1 | fekete gyöngy (#99) | |||
3 | fiatalság itala (#473) | 3 | fokhagyma (#403) | 1 | galachmit (#310) | |||
1 | keg gomba (#1615) | 2 | kholden kulcs (#470) | 1 | koponya szimbólum (#139) | |||
1 | kvazár kard (#297) | 1 | mammutbőr (#1078) | 1 | moa rubin (#379) | |||
4 | nagy vaspajzs (#161) | 4 | norgat kulcs (#471) | 2 | sáfránypor (#211) | |||
1 | Trákin csákánya (#367) | 3 | tükör (#43) | 4 | vassisak (#160) | |||
60 | víz (#27) | 2 | zafír erőöv (#397) |
163 | 164 | 165 | 166 | |
54 | |
|
|
|
55 | |
|
|
|
56 | |
|
|
|
57 | |
|
|
|
58 | |
|
|
|
59 | |
|
|
|
60 | |
|
|
|
61 | |
|
|
|