373. forduló, 375. forduló, Jokkmokk összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. ápr. 19. 9h:06'
EZ A 613. JÁTÉKHETED, 374. FORDULÓD
614. játékheted kezdete: ápr. 20.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3860

JOKKMOKK KALANDJAI


Morgan hatalma erősödött. Több élőholtat kell elpusztítanotok, különben újabb rések fognak a Negatív létsíkra nyílni.
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [363,66] koordinátán.
Végre volt időd gondolkodni, és már látod, van megoldás! Hát persze, egy igazi trollon még az ilyen elmepróbáló feladatokkal sem lehet kifogni. Tudtad Te ezt már előbb is, csak a látszat miatt töprengtél egy keveset, nehogy elmenjen az önbizalma annak a sok kis vakarcs gnómnak. Mert mi lenne velük, ha a kiderülne, a trollok nem csak erőben, de észben is kenterbe verik őket. Na de most, hogy rájöttél miképp juthatsz vízhez itt a sivatag közepén, itt az idő, hogy a tettek mezejére lépj. Előveszed vizestömlődet, és nagyokat kortyolsz a hűsítő nedűből... Talán itt az ideje, hogy felébredj, nem?
Az aranytermő erszény 49 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+49 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+80 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+103 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+18 tudatpont.) Megfejed a tüskés harci gromakot. (+4 kaja.)

* 1. KP: vv 71 19 26 elmormolod a 71. varázslatot a 19. varázslatot a 26. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 590.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 588.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 586.]

* 2. KP: h 1100 0 0 használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Ügyességed TF-elődött. Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 586.]

* 3. KP: v 88 10 0 elmormolod a 88. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 586.]

* 4. KP: vv 165 57 0 elmormolod a 165. varázslatot az 57. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 584.]
Beizzik a turbómágia. Lelked megacélosodik. [-32 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 584.]

* 5. KP: ek 429 0 0 t. energia kisütése: 429
Túlélő üzemmódba kapcsolsz; légzésed lelassul, ösztöneid kiélesednek. (+4 támadás, +4 védekezés, +3 szerencse a forduló végéig.) [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 574.]

bb 551 1137 152 beraksz a bankba az 551. tárgyat (1137 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 5 dentor bőrt. Beraksz a bank széfjébe 1 varkaudar pálinkát. Beraksz a bank széfjébe 5 vasércet. [0 pontot használtál fel, van még 574.]

bb 2372 1 beraksz a bankba a 2372. tárgyat (1 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 halálkristályt. [0 pontot használtál fel, van még 574.]

bb 2369 6 beraksz a bankba a 2369. tárgyat (6 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 6 éjkövet. [0 pontot használtál fel, van még 574.]

bb 112 128 beraksz a bankba a 112. tárgyat (128 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 128 madártollat. [0 pontot használtál fel, van még 574.]

hu 279 254 hulladék: 279 254
Hulladék, ezért nem gyűjtesz Mágikus Koponyát. Hulladék, ezért nem gyűjtesz regeneráló gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 574.]

h 504 használod az 504. tárgyat
Nekilátsz, hogy minden szemetet beledobálj az aranytermő ládikóba: Mágikus Koponya (100 ap), regeneráló gyűrű (80 ap), összesen 180 arany, 4 ÉP veszteség, 0 VP veszteség. [5 pontot használtál fel, van még 569.]

t 179 1 támadod a 179. szörnyet
FT 179 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 569.]

vps 55 VP spórolása: 55
Félreraktunk, letiltottunk neked 55 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 569.]

m 1 8 mozogsz északkeletre, északra
[364,65] Elérkeztél a Sötét Föld egyik mocsarához. Láthatóan, ez az egyetlen hely, ahol növényi élet létezik, de az is a leghalálosabb fajtából. A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Ráismersz a lényre. Egy tollaskígyó. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Itt csata lesz.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 36 életpontot sebeztél. Egy szerencsétlenség varázslatot dob rád a másik. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a tollaskígyó jobb oldalát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Nem tudod leküzdeni a hányingert: kábán könnyítesz magadon. Meglengetve a tyrex bunkót a másikra rohansz. {CSTT:} Tyrex bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tollaskígyó pikkelyes testét. (8 támadással 542 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször eltalálod a tollaskígyó bal oldalát. (8 támadással 244 életpontot sebezve.) A tollaskígyó a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 58 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. A szörny farka lecsap a bal karodra. (1 támadástól 44 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A lény idődet lopja (-9 TVP). Egy tűzeső varázslattal köszönt csatapartnered. 47 életpontot vesztettél. Tyrex bunkóval néhányszor megcsapod a tollaskígyó lapos fejét. (3 támadással 202 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a tollaskígyó testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a tollaskígyó, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Nagyot húz a tollaskígyó farka a lábadra! (1 támadástól 63 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Kronoérintette aurádat (-12 TVP). Egy tűzeső varázslatot dob rád a másik. 90 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a tollaskígyó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +89 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 12 madártollat. 10 785 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1070, sebződés: 341, gyógyulás: 42, összesen: -299 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +82 életerő.) Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Első ellenfeled egy szellemdarázs.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 41 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a szellemdarázs testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A teremtmény hunyorít egyet. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Vad csatakiáltással, felemelve a tyrex bunkót a másikra rontasz. {CSTT:} Tyrex bunkóval többször eltalálod a szellemdarázs fejét. (7 támadással 438 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a szellemdarázs áttetsző fullánkját. (8 támadással 229 életpontot sebezve.) A szellemdarázs néhányszor tiszta erőből a bal válladra vág a farkával. (2 támadástól 275 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +55 ÉP.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Ellenfeled regenerálódik! Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +89 életerőt.
{Csatastatisztika; sebzés: 738, sebződés: 275, gyógyulás: 55, összesen: -220 ÉP}

Borzalom és halál! Nem akarod itthagyni fogad, úgyhogy a menekülést választod. Szerencsére ellenfeled vagy lassú, vagy egy mérföldnyi loholás után már nem érdekled. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +101 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +116 életerő.) Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy mocsári penkét. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +46 életerőt. Mohón a kajára veted magad. (-3 kaja.)

(Továbbmész...) [364,64] Kipróbálva minden lépést, mielőtt tovább mész, még beljebb nyomulsz a gyilkos ingoványban. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy térkaput. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy nekrofunt. Találsz egy halálbokort. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy mocsári penkét. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy méregelementál lehet. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 34 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a méregelementál jobb csápját. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Marokra fogva a tyrex bunkót a másikra támadsz. Tyrex bunkóval többször kegyetlenül megütöd a méregelementál csöpögő állkapcsát. (6 támadással 436 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd a méregelementál jobb vállát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A méregelementál fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A méregelementál nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A méregelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A méregelementál összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +16 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 108 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 525, sebződés: 21, gyógyulás: 5, összesen: -16 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Egy ro'galhal kísértet áll veled szemben.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+5 max. varázspont.) Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 25 életpontot sebeztél. Távolról sorvasztás varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a ro'galhal kísértet testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Megmarkolva a tyrex bunkót ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Tyrex bunkóval többször eltalálod a ro'galhal kísértet testét. (7 támadással 436 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a ro'galhal kísértet testét. (7 támadással 218 életpontot sebezve.) Gyenge védekezésed nem sok esélyt jelent ilyen erejű támadással szemben. (2 támadástól 336 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +68 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Tyrex bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a ro'galhal kísértet áttetsző karját. (8 támadással 537 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a ro'galhal kísértet bal vállát. (7 támadással 200 életpontot sebezve.) Egy pontos és nagy erejű ütéssel a ro'galhal kísértet bezúzza koponyádat. (2 támadástól 279 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +56 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +89 életerőt.
{Csatastatisztika; sebzés: 1435, sebződés: 615, gyógyulás: 124, összesen: -491 ÉP}

Borzalom és halál! Nem akarod itthagyni fogad, úgyhogy a menekülést választod. Szerencsére ellenfeled vagy lassú, vagy egy mérföldnyi loholás után már nem érdekled. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +92 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +114 életerő.) Végre, egy kis kaja! Befalatozol. (-3 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 538.]

vpf 55 VP elővétele: 55
Felszabadítottunk neked 55 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 538.]

gy 30 gyógyítás 30 pontért
Egy darab bőrrel elkötöd a kezedet, majd egy óvatos mozdulattal eret vágsz magadon. Örömmel figyeled, hogyan távozik belőled a rossz, beteg vér. Bekötözöd a sebet, s máris sokkal jobban vagy. (+196 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 508.]

v 163 190 60 elmormolod a 163. varázslatot
Mormolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a dimenzióugrás varázslatot! A táj képe lassan elmosódik, és halványan villódzva egy másik vidék képe tárul szemed elé, ahogy a térkapu megnyílik akaratod parancsára. Egy darabig izgatottan figyeled a jelenséget, de mikor lassan kezd összehúzódni, gyorsan átlépsz rajta.

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

362 363 364 365
63
64
65
66
67
(364,64) térkapu (#452), nekrofun (#173), halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), mocsári penke (#148), méregelementál (#306), ro'galhal kísértet (#463)
(364,65) tollaskígyó (#635), szellemdarázs (#481), mocsári penke (#148)

[190,60] Bozótos terepre értél. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Felfedeztél egy térkaput. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy barátság szent tüzét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent tölgyfát. Észreveszel egy régészeti lelőhelyet. Kíváncsian bámulsz bele a kiásott gödrök egyikébe. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy bíborcserjét. Látsz egy halálbokort.
(Vándorcirkusz:) Először egy maga elé mormogó atlétaruhás fickó halad el melletted, majd egy kölyökképű árnymanó kezében lufival.
- Közel a cirkusz - gondolod, és sietősebbre fogod lépteid, hogy hamarosan meg is pillanthasd a különös sátoregyüttest. A jegyszedő törpe azonnal kiszúr, és eléd siet. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy élőholt tigris volt. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Első ellenfeled egy élőholt ősmágus.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 19 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámcsapás varázslatot. 45 életpontot vesztettél. Hirtelen valami iszonyatos dolog érint meg: a szörny halál-aurája! Minden akaratodat megfeszítve, ellenállsz! Majdnem beleöregedtél a látványba! Marokra fogva a tyrex bunkót a másikra támadsz. {CSTT:} Tyrex bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt ősmágus jobb karját. (8 támadással 572 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször eltalálod az élőholt ősmágus testét. (8 támadással 245 életpontot sebezve.) Az élőholt ősmágus nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-42 varázspont.) Az élőholt ősmágus pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. Egy tűzgolyó varázslattal köszönt csatapartnered. 40 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Tyrex bunkóval néhányszor megcsapod az élőholt ősmágus jobb karját. (3 támadással 218 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod az élőholt ősmágus testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Az élőholt ősmágus kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Nem sikerült az élőholt ősmágus ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 21 életpontot vesztettél. Ellenfeled pusztító végzet varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +89 életerőt. 10 493 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1085, sebződés: 184, gyógyulás: 12, összesen: -172 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy drakolich. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz. Észreveszel valamit a földön. Nagyon régi (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. Teleeszed magad. (-1 kaja.)
[-55 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [15 pontot használtál fel, van még 493.]

im 0 3 imádkozol
Az oltárra helyezel 3 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszú idő telik el csendes meditációban. A szent kehely megtelt! Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+39 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 463.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+40 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 433.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+35 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 403.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[189,61] Vége a bozótosnak. Az új terep dombvidék. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Tharr rúnaköve. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. Észreveszel egy oltárt. Tharr hívei emelték. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Marcho Ven-Saak. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Észreveszel egy árnymanót, aki egy fatönkön ülve éppen a karjára teker egy szövetdarabot, vélhetően megsebesülhetett. Ahogy közeledsz hozzá, morogva elfordul és folytatja a sebkötözést. Nem tűnik túl vonzónak a társasága, ezért nem is foglalkoznál vele, indulsz is tovább. De ekkor utánad szól, mint akinek hirtelen eszébe jutott valami:
- Hé! - kiáltja udvariasan. - Hé te! - ismétli meg a nyomaték kedvéért.
Megtorpansz és kérdőn nézel rá.
- Üzletet ajánlok - mondja. - A zsandárok elkapták a cimbimet és most fogva tarcsák a dutyiba'. Ha kihozod a haverjaidda' akko' nem leszek hálátlan. Én mennék érte de ezek a piszkok meglűttek. Meg lehet hogy egyedü meg se találnám, akkora az kóter, mindenképpen többen köllötök. Na?
Megrázod a fejed, mondván hogy most jobb dolgod is van, de azért meggondolod és esetleg szólsz néhány ismerősödnek.
- Jó van, én itten leszek, ide gyertek, ha áll az alku.
(Jó jelleműek nem szabadítgatnak ki bűnözőket a börtönből, ezért a kaland jellempbróbával indul, csak gonosz és semleges karakterek vehetnek részt benne.) (38. többszemélyes kaland, 90 TVP szükséges hozzá.) Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (rézdarab) találsz. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +83 életerőt. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Csak egy ekharion. Megvető mosollyal várod a találkozást. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 42 életpontot sebeztél. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy tudatrombolás pszi hatás. Semmi eredménye! Ellenfeled sziklát dob rád. Nem talált! Meglengetve a tyrex bunkót ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Tyrex bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az ekharion fejét. (3 támadással 212 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod az ekharion jobb vállát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Az ekharion lendületes ütése célt téveszt. Az ekharion belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az ekharion még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +5 életerőt. Felhasználva a vadászkést, szereztél 34 aranyat. 1 911 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 282, sebződés: 7, gyógyulás: 2, összesen: -5 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Ellenfeled ezúttal egy szubreális vámpír.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 46 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy a halál szava. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Marokra fogva a tyrex bunkót a másikra rohansz. {CSTT:} Tyrex bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a szubreális vámpír jobb karját. (3 támadással 228 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a szubreális vámpír ködös testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a szubreális vámpír megcsapja a fejedet. (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a szubreális vámpír, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szubreális vámpír szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +17 életerőt. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 2 320 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 305, sebződés: 24, gyógyulás: 5, összesen: -19 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy quwarg szellem.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 20 életpontot sebeztél. Távolról rovarfelhő varázslatot lő rád a másik. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 48 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A szörny hideget lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (34 életpontot vesztettél.) Meglengetve a tyrex bunkót ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Tyrex bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg szellem kísértetauráját. (8 támadással 617 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a quwarg szellem kísértetauráját. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 48 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +89 életerőt. 3 858 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 674, sebződés: 172, gyógyulás: 9, összesen: -163 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Találsz nála 1 sáfránykövet. (ld. enc.)
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 314 (limit: 465), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 19695.
Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl régi (maximum néhány napos) gnóm nyomok vezetnek északkeletre. Már rég láttál kaját, nem csoda, hogy ennyire örülsz az ételnek. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [188,62] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy gyöngymangó bokrot. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Felfedeztél egy oltárt. Tharr híveié. Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver, aggyá egy aranyat! Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem kerül TVP-be (39. jellempróba). Észreveszel egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Leah rúnaköve. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy smirglibokrot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy fekete lótuszt. Felfedeztél egy csillagbozótost. (ld. enc.) Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +76 életerőt. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy csapat q. rohamosztagos közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 38 életpontot sebeztél. Marokra fogva a tyrex bunkót ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Tyrex bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a q. rohamosztagos testét. (6 támadással 482 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a q. rohamosztagos testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a 10 q. rohamosztagos csáprágójával. (10 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A 10 q. rohamosztagos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +26 életerőt. 2 100 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 554, sebződés: 33, gyógyulás: 7, összesen: -26 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy lidércúr. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [187,63] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy friss csatamezőt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Syrac Hold formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? délnyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Cseni. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Ó! Hiszen ez egy kputtyintó csalán. Amikor elhal a zaj, előmászol.

Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [15 pontot használtál fel, van még 388.]

gy 30 gyógyítás 30 pontért
Szerencsére, tökéletesen egészséges vagy, így nincs szükséged gyógyulásra sem. [0 pontot használtál fel, van még 388.]

m 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra
[186,63] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel.

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Azonnal rájössz, hogy egy mammut zombi ijesztett meg. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy amniosz-fát. Észreveszel egy oltárt. Leah hívői építették. Egy egyáltalán nem, gyanús helyre lépve furcsa dolog történik: süppedni kezd alattad a talaj! Nagyot ugrasz, nehogy belepottyanj a jól elrejtett csapdába. Hiszen ez egy szopógödör volt! Kiliheged magad. Hu, ez meleg helyzet volt! Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. délre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Cseni. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [185,63] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. délkeletre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Cseni. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy csápos otagi közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Döbbenten érzékeled, hogy ravasz ellenfeled kifeszít egy láthatatlan védekező pszit. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. (pszi-acéltorony védelmezte.) Ellenfeled végigsöpör rajtad egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 140 életpontot vesztettél. A lény elbűvölően rád mosolyog! Ellenállsz a gonosz bűbájnak! Vad csatakiáltással, felemelve a tyrex bunkót ellenfeledre rohansz. Tyrex bunkóval többször kegyetlenül megütöd a csápos otagi testét. (8 támadással 551 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod a csápos otagi vonagló testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A csápos otagi meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Az ocsmány teremtmény huhog! 36 életpontot vesztettél. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +89 életerőt. 3 403 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 580, sebződés: 215, gyógyulás: 9, összesen: -206 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy bolyongó lidérc. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 378.]

gy 30 gyógyítás 30 pontért
Épp egy alkalmas gyógymódon töröd fejed, amikor megpillantasz egy virágzó yemma bokrot. Vigyázva, hogy le ne szakítsd a virágokat, kiszippantod a kelyhek alján összegyűlt életadó nedvességet. Mikor végzel a tizenötödik virággal is, érezhetően kivirulsz. (+117 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [30 pontot használtál fel, van még 348.]

m 6 7 mozogsz nyugatra, északnyugatra
[184,63] Elhagyod a bokrokat, dombok között vagy.

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Első ellenfeled egy élőholt ősmágus.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 23 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámcsapás varázslatot, majd rád küldi. 47 életpontot vesztettél. Hirtelen valami iszonyatos dolog érint meg: a szörny halál-aurája! Minden akaratodat megfeszítve, ellenállsz! Majdnem beleöregedtél a látványba! Elszántan ellenfeledre ugrasz. Tyrex bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt ősmágus bal lábát. (8 támadással 591 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd az élőholt ősmágus törékeny testét. (8 támadással 245 életpontot sebezve.) Az élőholt ősmágus kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Varázsenergiád szökik! (-52 varázspont.) Az élőholt ősmágus nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (3 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pusztító végzet varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled regenerálódik! Tyrex bunkóval néhányszor megcsapod az élőholt ősmágus bal lábát. (3 támadással 209 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod az élőholt ősmágus fejét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Az élőholt ősmágus nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Az élőholt ősmágus pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. Ellenfeled villámcsapás varázslatot lő rád. 39 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +89 életerőt. 10 493 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1095, sebződés: 186, gyógyulás: 13, összesen: -173 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Második ellenfeled egy élőholt hadúr.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 34 életpontot sebeztél. Megmarkolva a tyrex bunkót ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Tyrex bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt hadúr testét. (5 támadással 369 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod az élőholt hadúr testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Az élőholt hadúr karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Az élőholt hadúr karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 31 életpontot vesztettél. Az élőholt hadúr még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +89 életerőt. 3 118 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 435, sebződés: 66, gyógyulás: 8, összesen: -58 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 3 gernim balzsamot.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 316 (limit: 465), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 19819.
Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót. Felfedeztél egy oltárt. Sheran hívői építették. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög I.Q. Howard előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (rézdarab) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +53 életerőt.

(Továbbmész...) [183,62] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy arató csattanat került az utadba. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 40 életpontot sebeztél. A lény bűzfelhőt lő rád! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Meglengetve a tyrex bunkót a másikra támadsz. {CSTT:} Tyrex bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az arató csattanat zöld masszáját. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd az arató csattanat testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Az arató csattanat megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
845 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Az első ellenfél egy élőholt ősmágus.
Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.)

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 18 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámcsapás varázslatot. 46 életpontot vesztettél. Hirtelen valami iszonyatos dolog érint meg: a szörny halál-aurája! Megacélozod akaratodat, és sikeresen ellenállsz. Meglengetve a tyrex bunkót a másikra rohansz. {CSTT:} Tyrex bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt ősmágus jobb lábát. (8 támadással 561 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször eltalálod az élőholt ősmágus bal lábát. (8 támadással 241 életpontot sebezve.) Az élőholt ősmágus pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (3 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Varázsenergiát vesztesz. (-56 varázspont.) Az élőholt ősmágus kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 18 életpontot vesztettél. Egy pusztító végzet varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Ellenfeled regenerálódik! Tyrex bunkóval néhányszor megcsapod az élőholt ősmágus jobb karját. (3 támadással 212 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted az élőholt ősmágus jobb oldalát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Nem sikerült az élőholt ősmágus ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Az élőholt ősmágus nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 16 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzgolyó varázslatot, majd rád küldi. 49 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +89 életerőt. 10 493 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1062, sebződés: 183, gyógyulás: 12, összesen: -171 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy csontgólem.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Tyrex bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a csontgólem vaskos lábát. (8 támadással 584 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd a csontgólem jobb vállát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A csontgólem leken néhány pofont. (2 támadástól 122 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +25 ÉP.) Az iszonyatos erejű csapás szétzúzta a bal kezedben, védekezésre emelt tárgyat! A csontgólem összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +89 életerőt. 5 043 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 613, sebződés: 122, gyógyulás: 25, összesen: -97 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Találsz nála 1 sötét italt. (Nincs mibe rakni 1 sötét italt.)
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 318 (limit: 465), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 19943.
Zsupsz, nyakon csípsz egy kövér békát! (+1 kaja.) Eszel valamit. (-1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 338.]

szk 144 keresed a 144. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy arató csattanatot. [0 pontot használtál fel, van még 338.]

ef 30 554 energia fejlesztése 30
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-30 TU.] Befejlesztetted a képességbe a szükséges mennyiséget, mostantól használhatod! Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki. (ld. enc.) [210 pontot használtál fel, van még 128.]

* 1. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2018. évben 4. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 128.]

* 2. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 125.]

* 3. BP: dd 56 114 119 eldobod az 56. tárgyat a 114. tárgyat a 119. tárgyat
Sajnos nincs nálad mákrózsa virág. Sajnos nincs nálad kaktusztüske. Sajnos nincs nálad púderkő. [0 pontot használtál fel, van még 125.]

* 4. BP: v 88 10 0 elmormolod a 88. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 125.]

* 5. BP: h 507 0 0 használod az 507. tárgyat
Terülj, terülj, asztalkám! - mondod, és csodák csodája: Krugrog mama terítője máris roskadozik a finom falatoktól (+3 kaja, +5 korty víz). [0 pontot használtál fel, van még 125.]

* 6. BP: h 396 0 0 használod a 396. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 125.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. A testedben levő méregtől egyre gyengébb vagy (-60 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 9, 25, 17.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját habzsol be a sivatagi doareg. 3 kaját habzsol be az ezoterikus mardel. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 125 pontod maradt, ebből a következő körre 125 pontot vihetsz át. Kapsz még 515 pontot. A következő körben tehát 640 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SÁFRÁNYKŐ (979. TÁRGY)
Az ősi időkben tudták a módját, hogyan használják fel és koncentrálják a sáfrányporban rejtőző potenciált. A koncentrált sáfrányporból összeállt tömör sáfránykő túlélte a háborút és időt, és most itt hever előtted, a kezedben. Ha tenyeredbe fogod, lassan melegedni kezd, és a gyémántkemény kő egyszeriben összeroppanthatóvá válik. Ekkor kinyerheted energiáját, a H 979 paranccsal, és kapsz 100 tevékenységpontot. A sáfránykő nem átadható.

CSILLAGBOZÓTOS (928. TÁRGY)
A csillagbozótos Kelet-Ghalla őshonos növényfajta. Egy-egy tőről kb. egy tucat vaskos ág nyúlik a nyolc különböző égtáj felé, melyeknek vége tömör, ugyancsak nyolcágú, csillagszerű fejben végződik. Ha rászánsz némi időt (úgy 3 TVP-nyit a KT 929 paranccsal), a hosszú szárú, nehéz ágakból egyet lemetszhetsz a bozótról. Első ötletként az ütőfegyverként felhasználása jut eszedbe, de hamar rájössz, ha hadonászni kezdesz vele, a csillagbot fején nyíló réseken félelmetes anyag kezd kifelé áramlani, ami akár a Te egészségedre is veszélyes lehet. Az élősködő gombaspórák, melyeket a termés feje tartalmaz, extra sebzést okozhatnának ellenfelednek. Valamilyen módon ezt ki lehetne aknázni... Csillagbotot rabszolgamunkában másnak gyűjteni? Brrr... eszedbe nem jutna. Emiatt a csillagbot nem átadható.

TUDATI CSERKÉSZÉS (554. TUDATI KÉPESSÉG)
Nyilván felismerted már, hogy korlátozott mértékben, de az ostoba szörnyeknek is van tudati vetülete a kasztroplanáris térben. Legtöbbször ezek alaktalan ködpamacsokként, ritkábban kis növénykék formájában találhatók meg itt, illetve még ritkábban kezdetleges lények, rovarok, lepkék, apró rágcsálók alakját veszik fel. Az igazi megvilágosodás akkor ér, amikor rájössz végre, hogy melyik kasztroplanáris megjelenési forma, melyik evilági lény tudtai lenyomatának felel meg. Amint ez megvan, játszi könnyedséggel tudod majd követni a megsebzett vadak nyomait. Akármilyen ügyesek is a rejtőzködésben, meg fogod találni a rejteküket, hiszen elmeműködésüket, legyen az bármilyen kezdetleges, nem rejthetik el előled! A cserkészés másik előnye, hogy sokkal kisebb eséllyel hagyod majd el a dolgaidat, hiszen saját tudati jeledet minden tárgyad magán viseli, így sokkal könnyebb megtalálnod azokat. Elég csak egy hangyafuttányira összpontosítanod rájuk, és máris előkerül még a legapróbb tüske is a sűrű bozótosból. [Mostantól, ha szörnyet keresel a táborozásod alatt, megnő a siker esélye, és az is előfordulhat, hogy két azonos fajhoz tartozó példányra is bukkansz egymás után (akár ha ryuku vadászinget viselnél). Ha viseled a ryuku vadászinget, még arra is lesz egy csekélyke esélyed, hogy egy harmadik példány is előkerüljön a szörnykeresés során. Emellett megnő a távfegyvereid megtalálási esélye is. A megtalálásuk esélye fixen 90%, ha ez alatt volt, és max. 99%, ha felette, ami fölé ez az esély még a fürkésző szemek használatával sem nőhet. A fürkésző szemek varázslat használatával fixen 99%-ra nő a megtalálási esély.]

KARAKTERLAP

Jokkmokk, egy hollófekete, copfos hajú, izzóan vörös szemű, kecskeszakállas troll férfi vagy. Bőröd színe zöld. Fairlight felszentelt papja vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 374. fordulód.

Erő: 65 (76) Szint: 37 Merészség: 7/5 Magasság: 258 cm
IQ: 38 (39) Támadás: 45 (48) Agresszió: 3 Testsúly: 303 kg
Ügyesség: 25 (32) Védekezés: 71 (78) Menekülés: 30 % Életkor: 10/18 év
Egészség: 27 (29) Életpont: 493/343 Jellem: semleges Tul. pont: 3
Szerencse: 55 (70) Varázspont: 816/47 Pénz: 6141 arany Kép. pont: 65
Tudatpont: 90/2 Pszi pont: 146/56 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 12
Eddig összesen 4759 szörnyet (13 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 68 971 TP-t kaptál. Jelenleg 6 809 321 TP-d van. A következő szinthez még 190 679 TP szükséges. Trófeáid: kisebb quwarg isten, tollaskígyó, élőholt ősmágus. A 366. fordulódban 15075 arany került a bankszámládra. 15150 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 6/38 ökölvívás: 2/44 szúrófegyverek: 1/14
vágófegyverek: 24/30 ütőfegyverek: 45/97 (+7%) lőfegyverek: 1/0
dobófegyverek: 34/50 (+2%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (15 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
183,62 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 365
A Végzet Vermében a 1. szinten jársz. Ebben a hónapban 0 szintet teljesítettél.
Kedvenc táborhely: 189,101
Legfeljebb 100 TU-t válthatsz TVP-re.
Feltételes varázskő használat: 3 százalék varázspont alatt.
JLKzott minoszkúpok: 60, 57, 59, 63, 64, 61, 83, 92

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 61 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 84/22 (+72%) 2. nyomkövetés: 71/19 (+10%) 3. lopás: 1/0
4. mászás: 18/4 5. csapdakészítés: 31/95 (+7%) 6. csapdaészlelés: 14/10
7. gyógyítás: 105/2 (+38%) 8. titkosírás: 28/11 9. felderítés: 37/13
10. szörnyidomítás: 17/2 11. teológia: 33/85 (+11%) 12. taumaturgia: 52/20 (+24%)
13. szerencsejáték: 6/56 14. versengés: 11/34 15. harcművészetek: 1/20
16. zene: 17/0 17. szörnyismeret: 63/17 18. pszi: 32/97 (+9%)
19. zárnyitás: 19/12 20. vadászat: 14/26 21. bányászat: 33/51 (+2%)
22. testépítés: 52/37 23. úszás: 1/79

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 30

FELTÉTELES PARANCSOK (még 39 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
készítesz kőkést (#6) (max. 1 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 30 darabot ), A Végzet kulcsát (#2320) (max. 1 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), mászókampót (#165) (max. 1 darabot ), harci kalapácsot (#174) (max. 1 darabot ), halálvirágot (#2371) (max. 2 darabot ), halálkristályt (#2372) (max. 10 darabot ), fejszét (#1240) (max. 1 darabot )
mászol max. 250 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 50)
massza (#217), halálmadár (#351), szintszívó (#96), bávatag golombár (#165), élőholt ősmágus (#179)
Barátságosság (aktív: 20, max: 50)
fabontó szójer (#71), vízionár (#66), nómenklatúra (#158), fémbontó szójer (#150), kronotapír (#286), bűbájlidérc (#761), varkaudar vajákos (#690), purifikátor császár (#393), vezérfarkas (#748), Cenarius (#7003), drakolich (#760), kentaurusz (#762), dűnelord (#341), Banyapók (#305), Suhanó Árny (#7616), vark. kardtáncos (#693), adamantit gólem (#750), mammut zombi (#654), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) var.tárgy készítés (#153, 300 VP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP)
tűzeső (#61, 16 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
villámsújtás (#89, 15 VP) agyburok (#90, 11 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) alku (#139, 20 VP, 5 TVP)
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) mágikus ütés (#147, 18 VP) kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) planetáris őrdémon (#172, 18 VP)
gömbvillám (#176, 20 VP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) direkt kontaktus I (#121, 35 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: 7 vp; taumaturgia: 10 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26) hadiszerencse II (#24) erőpajzs III (#127)
esszenciavédelem (#165) a lélek védelme (#57)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
agykorbács (#97), izomernyesztés (#33)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> szutykos remák (#191) agykorbács (#97) >> domináns morf (#7624)
agykorbács (#97) >> halálos morf (#7618) agykorbács (#97) >> brutális morf (#7620)
villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180) villámcsapás (#50) >> csataremák (#694)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 8, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418) elektromos pajzs (#51) >> viharóriás (#278)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
tüskés harci gromak (#156) (tejet ad) státusz: OK
ezoterikus mardel (#184) (őrzi a holmidat: +17 lopás ellen) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +44 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A mágusok igazi ellenségei Chara-din fattyai. Végezz egy csapattal!
2.) Mutasd meg, hogy BÁRMI legyőzésére képes vagy: Imádkozz úgy, hogy foglyod egy triklem drakolder!
3.) Jó úton vagy ahhoz, hogy végtelen hatalmú ősmágus váljék belőled: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. kastély (528): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. szürke kastély (547): kész. adamantit erőd (548): többek közt 94. tárgyat kell leadnod. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): többek közt 15. tárgyat kell leadnod. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 478. tárgyat kell leadnod. kőtorony (664): új. erdei bölcs háza (666): 80. labirintus (164,55). városháza (685): új. Invázióügyi Minisztérium (687): új. bányászház (700): új. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): kész. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): kész. Toborzóiroda (762): 193. labirintus (183,37). Fősátor (770): kész. tündérpalota (830): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 23, 24, 25, 33, 34, 35, 36, 46, 47, 48, 49, 54, 55, 57, 59, 60, 61, 63, 64, 66, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 83, 92, 124, 125, 127, 128, 129, 130, 131, 134, 170, 192, 193, 244, 245.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 1, 7, 16, 34, 38, 44, 47, 49.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) OK
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) OK
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) OK
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) OK
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) OK
regeneráció (528) OK
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) OK
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) OK
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) OK
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) OK
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 2029 TU szükséges.)

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON
145 varányszem (#30) 1 fokhagyma (#403) 1 csatabárd (#555)
$92 vashegyű nyíl ($176) $39 szürke bőrkesztyű ($271)

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN
126 kábító nyilacska (#1590) 668 mákrózsa virág (#56) 5 moa harci nadrág (#1862)
1233 vasérc (#152) 5504 quwarg tojás (#360) 445 madártoll (#112)
531 drótszőr (#37) 668 pirkit (#153) 970 kaja (#2)
14 ogwawa kulcs (#1376) 224 sallank karom (#128) 829 csuklyavirág (#133)
$114 bogyógránát ($430) 31 szuperkötél (#209) 163 jégpasztilla (#1566)
20 bunthar bőr (#733) 1 olló (#335) 917 vas dobónyíl (#189)
1202 nyílvessző (#108) 24 jégszilánk (#1128) 2 tarantulakarom (#887)
1168 isteni könnycsepp (#260) 84 megsemmisítő (#1540) 300 ezüstdarab (#326)
54 tolmokov-koktél (#351) 421 sötét ital (#284) $451 rókafarok ($124)
$805 gyöngymangó ($135) 945 csontkulcs (#74) 2 fejsze (#1240)
19 Huddens elixírje (#830) $103 szent jogar ($150) 1 Horsa lámpása (#1338)
1 varázsfiola (#828)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 1 csuklyavirág (#133) 5 dentor bőr (#551)
6 éjkő (#2369) 5 gyógykenőcs (#313) 1 halálkristály (#2372)
1 harci kalapács (#174) 11 kaja (#2) 116 madártoll (#112)
1 Mágikus Koponya (#279) 1 mocsári penke (#148) 1 regeneráló gyűrű (#254)
1 varázskő (#305) 1 varkaudar pálinka (#1137) 2 vas dobónyíl (#189)
5 vasérc (#152)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
273 arany (#50) 7 bomló esszencia (#2367) 3 gernim balzsam (#1894)
1 sáfránykő (#979) 1 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

182 183 184 185 186 187 188 189 190 191
59
60
61
62
63
64
(183,62) oltár, arató csattanatok (#144), élőholt ősmágus (#179), csontgólem (#392)
(184,63) élőholt ősmágus (#179), élőholt hadúr (#371), vaskohó (#155), Sheran oltár, művészi porolit (#720), 25. jellempróba, érclelőhely
(185,63) oltár, Chara-din monolitja (#534), csápos otagi (#395)
(186,63) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), Leah oltár, szopógödör (#177)
(187,63) friss csatamező (#262), oltár, művészi porolit (#720), kputtyintó csalán (#247)
(188,62) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), Chara-din monolitja (#534), Tharr oltár, 39. jellempróba, Leah rúnaköve, smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447), csillagbozótos (#928, belőle készíthető: #929), q. rohamosztagos (#242)
(189,61) Tharr rúnaköve, vaskohó (#155), Tharr oltár, művészi porolit (#720), olvasztókemence (#86), Chara-din monolitja (#534), 38. többszemélyes kaland, 48. jellempróba, érclelőhely, ekharion (#232), szubreális vámpír (#223), quwarg szellem (#676)
(190,60) 24. jellempróba, oltár, térkapu (#452), barátság szent tüze (#484), szent tölgyfa (#393), régészeti lelőhely (#1208), Chara-din monolitja (#534), bíborcserje (#622, belőle készíthető: #623), halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), élőholt tigris (#766), élőholt ősmágus (#179)

Üzenet küldése a karakternek