113. forduló, 115. forduló, Jokkmokk összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. aug. 21. 9h:18'
EZ A 319. JÁTÉKHETED, 114. FORDULÓD
320. játékheted kezdete: aug. 25.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3860

JOKKMOKK KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [131,43] koordinátán.
Hatalmába kerít a vadászszenvedély. Látod magad előtt a szörny nyomait, s bár nem túl frissek, kitartóan követed őket. Óvatosan helyezed egyik lábad a másik elé, ügyelve nehogy megreccsenjen valami a talpad alatt. Nyugalmat erőltetsz magadra, nem lehetsz már messze a sikertől. Mint külső szemlélő figyeled magadat, ahogy osonsz, bokorról bokorra, a cél felé. De hirtelen megcsúszol, és hangos robajjal gurulsz lefelé a domboldalon. Ó, a mennydörgős ménkő, legközelebb nem alszol lejtőn! De hátha tanultál valamit az álom-vadászatból, nosza, próbáld ki!
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+44 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+9 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+45 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) Megfejed az alpesi tehenet. (+3 kaja.) A lottó 1247. hetének nyerőszámai: 22, 7, 2. 4 db 0 találatos szelvényed volt. 4 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 44 arany nyereményt kapsz.
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy homokféreg nyomára bukkanj. Keresgélésedet, hála szakértelmednek, siker koronázza.

Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ryuku buzogánnyal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a homokféreg testét. (4 támadással 89 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod a homokféreg testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A homokféreg fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A homokféreg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 525 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}

A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 277.]

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Lemész alfába. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 272.]

* 2. KP: h 1100 0 0 használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 272.]

hu 117 194 275 hulladék: 117 194 275
Hulladékgyűjtés törölve: ezüst nyaklánc. Hulladék, ezért nem gyűjtesz arany karperecet. Hulladék, ezért nem gyűjtesz ametiszt medált. [0 pontot használtál fel, van még 272.]

ft 123 1 támadod a 123. szörnyet
FT 123 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 272.]

ft 96 1 támadod a 96. szörnyet
FT 96 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 272.]

ba 158 nem támadod a 158. szörnyet
BA 158 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 272.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[130,44] Füves síkságra érkeztél. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy ryuku ostromteknős. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 14 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. ubuk dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 mérg. ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a ryuku ostromteknős nyakát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ryuku buzogánnyal halálos csapásokat osztva péppé vered a ryuku ostromteknős testét. (4 támadással 54 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal párszor megpöccinted a ryuku ostromteknős kőkemény páncélját. (3 támadással 7 életpontot sebezve.) A ryuku ostromteknős rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a ryuku ostromteknős, épp csak megsuhint. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Ryuku buzogánnyal többször kegyetlenül megütöd a ryuku ostromteknős fejét. (4 támadással 58 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal párszor súrolva eltalálod a ryuku ostromteknős testét. (3 támadással 10 életpontot sebezve.) A ryuku ostromteknős szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a ryuku ostromteknős, épp csak megsuhint. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 47, gyógyulás: 11, összesen: -36 ÉP}

Látsz egy ősi csatamezőt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szent tölgyfát. Oldalt pillantva, meglátsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Oldalt pillantva, meglátsz egy régészeti lelőhelyet. A régészet tudománya immáron a kalandorok körében is egyre népszerűbb. Látsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Sheran rúnaköve. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Ki-Nyú Vacc előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. [6 pontot használtál fel, van még 266.]

kut 30 kutatsz 30 pontért
Kinézel egy helyet, ahol több fehér csont is kimered a föld alól, és ásni kezdesz. Hideg szél borzolja a hátadat. Keményen, lankadás nélkül dolgozol. Hajjaj, ettől a rengeteg melótól még a bányászat szakértelem sem növekszik! [de a felderítés igen.] Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy szintszívó intéz feléd kihívást.

Elszántan a másikra rontasz. Ryuku buzogánnyal iszonyatosan megcsapod a szintszívó testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a szintszívó testét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) A szintszívó karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Véres nyál csordul ki a szintszívó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 294 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}

Letörölgeted a vért, aztán folytatod a munkát, ahol abbahagytad. Még semmi! Azért nem adod fel. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy óriás csontváz intéz feléd kihívást.

Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 22 életpontot sebeztél. A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Ryuku buzogánnyal gyilkos csapásokat szórva összezúzod az óriás csontváz zörgő csontjait. (3 támadással 98 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megütöd az óriás csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz karmait belevágja a bal lábszáradba. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 870 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 33, gyógyulás: 7, összesen: -26 ÉP}

Na, most már ideje lenne egy kis nyugalomnak! Tovább diszturbálod a többszáz éves holtak nyugalmát. Valami motoszkál melletted! Minden eshetőségre készen lazítod el izmaidat. Egy szintszívó jön feléd.

Marokra fogva a ryuku buzogányt ellenfeledre támadsz. Ryuku buzogánnyal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a szintszívó nyakát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megcsapod a szintszívó zsezsgő plazmáját. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Karmaival a szintszívó megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A szintszívó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 294 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Huh, ez kemény volt, még jó, hogy nem valami főszörny járt erre! Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy élőholt mágus jön feléd.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 9 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámcsapás varázslatot lő rád. 31 életpontot vesztettél. Meglengetve a ryuku buzogányt ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Ryuku buzogánnyal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt mágus jobb lábát. (3 támadással 102 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod az élőholt mágus jobb karját. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus újból meg újból lesújt rád. (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 13 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az élőholt mágus száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 968 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 57, gyógyulás: 3, összesen: -54 ÉP}

Ez mán' ölészet volt a javából! Megvizslatod, hogy honnét bújt elő a szörny, és ott kutakodsz tovább. Az ötlet tökéletes volt, mosolyogsz elégedetten. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy Eldaran karkötője (ld. enc.). A csatamező fölött óriásira nőtt dögmadarak raja közeledik. Te nem leszel a lakoma tárgya! Befejezed a fosztogatást, és távozol. [30 pontot használtál fel, van még 236.]

gy 20 gyógyítás 20 pontért
Eszedbe jut, hogy láttál egyszer egy ork sámánt munka közben. Terpeszbe állsz, két karod a magasba emeled, és megpróbálod utánozni a sámán szavait: "I szkúsná, i grúsztna, i nyékámu vrúku pádágy vminútu dusévnuj nyezgódu...". Kicsit nehezen mondod ki a nyelvtörő szavakat, de mire a végére érsz, érzed jótékony hatását. (+23 életerő.) [20 pontot használtál fel, van még 216.]

m 6 6 5 mozogsz nyugatra, nyugatra, délnyugatra
[129,44] Dombos terepre érkeztél. A Varkaudar hegység szélénél jársz. A mondák szerint Dornodon itt alkotta az első varkaudart. Találsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Raia rúnaköve. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet rejt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy kardszárnyú pocok került az utadba. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 18 életpontot sebeztél. Elszántan a másikra rohansz. Ryuku buzogánnyal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kardszárnyú pocok testét. (3 támadással 108 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal párszor keményen megütöd a kardszárnyú pocok kardszárnyát. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny ollójával meghorzsol. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A kardszárnyú pocok most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 934 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 13, gyógyulás: 4, összesen: -9 ÉP}

Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [128,44] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy dombi yeti. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Meglengetve a ryuku buzogányt ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Ryuku buzogánnyal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a dombi yeti testét. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal eltalálod a dombi yeti bal lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A dombi yeti Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Kisebb sebet ejt a dombi yeti agyarával a testeden. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A dombi yeti szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 703 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 27, gyógyulás: 6, összesen: -21 ÉP}

Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém kell, hogy legyen! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő.

(Továbbmész...) [127,45] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy friss csatamezőt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Utad során felfedezel egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy erszényes elkarog közeledik. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 22 életpontot sebeztél. Megmarkolva a ryuku buzogányt ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Ryuku buzogánnyal többször kegyetlenül megütöd az erszényes elkarog testét. (4 támadással 125 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod az erszényes elkarog jobb oldalát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Patájával az erszényes elkarog többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az erszényes elkarog, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az erszényes elkarog összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 908 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 157, sebződés: 12, gyógyulás: 3, összesen: -9 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [18 pontot használtál fel, van még 198.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Mosolygó keselyűként csapsz a borzalmas mészárlás színhelyére. A vért már felszívta a föld, de a bűz még nem oszlott el. A sok szerencsétlen lemészárolt bizonyára szegényes zsoldért menetelt a vágóhídra. Eleget nézelődtél, elkezded a hullákat felfordítgatni, értékek után kutatva. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy tetemember intéz feléd kihívást.

Meglengetve a ryuku buzogányt ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Ryuku buzogánnyal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tetemember bal karját. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal eltalálod a tetemember testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A tetemember meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Vitalitásod redukálódik. (-1 egészség.) A tetemember összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}

Hol is tartottál? Aha, fosztogatás! A becsületes munkát siker koronázza! Keresgélésed eredménye: Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy mutáns csont. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy dögkeselyű intéz feléd kihívást.

Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 23 életpontot sebeztél. Meglengetve a ryuku buzogányt ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Ryuku buzogánnyal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a dögkeselyű jobb szárnyát. (4 támadással 86 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal csak érinted a dögkeselyű fejét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A dögkeselyű néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (3 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A dögkeselyű összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 8 madártollat. 795 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 25, gyógyulás: 5, összesen: -20 ÉP}

A fenébe, hát egy perc nyugalma sem lehet az embernek? Benézel minden szétloccsantott koponya és kipréselt bél alá. Mázli, hogy a temetőt uraló óriásszörny még nem keveredett elő. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy autentikus vámpír jön feléd. Menekülsz, mint akit sóspuskával lőttek fenékbe. [20 pontot használtál fel, van még 178.]

gy 20 gyógyítás 20 pontért
Azt már régen megtanultad, hogy a napba nézés esetenként milyen hasznos lehet. Arra azonban csak most jöttél rá, milyen jó hatással lehet rád, ha nem nézel bele. És valóban, az eredmény fantasztikus! (+4 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [20 pontot használtál fel, van még 158.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[126,44] A sík vidéket bozótos váltja fel. Látsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Dornodon rúnaköve. Látsz egy oltárt. Fairlight híveié. Oldalt pillantva, meglátsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy sullár. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Meglengetve a ryuku buzogányt a másikra rohansz. Ryuku buzogánnyal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sullár lihegő pofáját. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütöd a sullár bal hátsó lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A sullár meglök a szarvával. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Kisebb rúgást kapsz a jobb bokádba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A sullár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sullár hólyagot. 424 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Elég régi (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [125,43] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Nemrég eshetett, mert a fűszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esőcsepp. Oldalt pillantva, meglátsz egy ősi csatamezőt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Leah hívői építették. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy kérődző etra. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-5 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 13 aranyad is. A lény bűzfelhőt lő rád! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ryuku buzogánnyal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kérődző etra testét. (3 támadással 113 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütöd a kérődző etra fejét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Kisebb rúgást kapsz a bal bokádba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-4 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 13 aranyad is. Véres nyál csordul ki a kérődző etra száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. 735 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 13, gyógyulás: 1, összesen: -12 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Nagyon régi (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [124,42] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Valahonnan csengő madárdal száll feléd. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy ovimon-bokrot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta.

Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [18 pontot használtál fel, van még 140.]

m 6 mozogsz nyugatra
[123,42] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé.

Oldalt pillantva, meglátsz egy mínosz-kúpot. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Észreveszel egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy barátság szent tüzét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Sheran hívei emelték. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Jander S.Mcload hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. [6 pontot használtál fel, van még 134.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Megilletődve az ősi építménytől, habozva lépsz be. Félig-meddig arra számítasz, hogy valamilyen szörny fog rád rontani, de erre nem kerül sor. Csak néhány ősi kőszobrot találsz bent. Közelebbről megvizsgálva, látod, hogy a fal egyik részére apró jelek vannak vésve. Valamilyen titkosírás lenne?

Odakint is körülnézel. [20 pontot használtál fel, van még 114.]

m 6 mozogsz nyugatra
[122,42] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Egy-két magányos fa töri meg a nehezen járható terep egyhangúságát. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Csak egy sullár. Megvető mosollyal várod a találkozást. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Elszántan ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Ryuku buzogánnyal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sullár lihegő pofáját. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megcsapod a sullár hatalmas testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A sullár szarvai eltalálják a bal térdedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Lábával meglök a sullár. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A sullár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sullár hólyagot. 424 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 5, gyógyulás: 2, összesen: -3 ÉP}

Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy vérfürdető magszim. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku buzogányt ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Ryuku buzogánnyal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vérfürdető magszim testét. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal párszor súrolva eltalálod a vérfürdető magszim húsos törzsét. (3 támadással 10 életpontot sebezve.) A vérfürdető magszim csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (6 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ryuku buzogánnyal megcsapod a vérfürdető magszim testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod a vérfürdető magszim húsos törzsét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A vérfürdető magszim csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (6 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A vérfürdető magszim összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 magszim belet. 867 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 26, gyógyulás: 6, összesen: -20 ÉP}

[6 pontot használtál fel, van még 108.]

szk 101 keresed a 101. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy sullárt. [0 pontot használtál fel, van még 108.]

ef 8 energia fejlesztése 8
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-8 TU.] [80 pontot használtál fel, van még 28.]

* 1. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2017. évben 8. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 28.]

* 2. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 25.]

* 3. BP: h 396 0 0 használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 25.]
Iszol a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 16, 27, 11.
Etetési idő! Sajnos egy szem kajád sincsen, amit kioszthatnál az éhes szörnyeid között! Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 25 pontod maradt, ebből a következő körre 25 pontot vihetsz át. Kapsz még 255 pontot. A következő körben tehát 280 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ELDARAN KARKÖTŐJE (373. TÁRGY)
Ezeket a mágikus erejű elf karkötőket eredetileg Eldaran, II. Worx fővadászmestere részére készítették. Ez egy nagyon könnyű, bőr csuklóvédő, amelyet a KF 373 paranccsal vehetsz fel. A varázsképessége abban nyilvánul meg, hogyha gyakorlással próbálod az ügyességedet fejleszteni (TF 3), minden 10 elköltött TVP 13-nak fog számítani (elfeknél 15-nek). Tehát ha Eldaran karkötőjét viseled, az ügyességed 12-ről 13-ra növelése 130 TVP helyett mindössze 100 TVP-t igényel (elfeknek még kevesebbet).

KARAKTERLAP

Jokkmokk, egy fekete, copfos hajú, piros szemű, kecskeszakállas troll férfi vagy. Bőröd színe zöld. Fairlight követője vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 114. fordulód.

Erő: 32 (33) Szint: 19 Merészség: 8/3 Magasság: 258 cm
IQ: 18 Támadás: 18 (19) Agresszió: 3 Testsúly: 303 kg
Ügyesség: 18 (20) Védekezés: 29 (32) Menekülés: 35 % Életkor: 3/3 év
Egészség: 17 Életpont: 272/268 Jellem: semleges (-4) Tul. pont: 6
Szerencse: 20 (26) Varázspont: 72/11 Pénz: 496 arany Kép. pont: 11
Tudatpont: 30/22 Pszi pont: 80/3 EFejl: 8
Eddig összesen 806 szörnyet (14 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 9 119 TP-t kaptál. Jelenleg 363 009 TP-d van. A következő szinthez még 86 991 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar felderítő, óriásféreg, Ayagira Tanaka. A 82. fordulódban 1797 arany került a bankszámládra. 1922 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/28 szúrófegyverek: 1/14 vágófegyverek: 6/52
ütőfegyverek: 25/84 (+10%) lőfegyverek: 1/0 dobófegyverek: 7/19 (+6%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) max. 1 db (5 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
122,42 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140
JLKzott minoszkúpok: 60, 57, 59, 63

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 61 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 8/90 2. nyomkövetés: 22/40 (+15%) 3. lopás: 1/0
4. mászás: 1/44 5. csapdakészítés: 12/77 (+6%) 6. csapdaészlelés: 4/41
7. gyógyítás: 33/0 (+38%) 8. titkosírás: 2/69 9. felderítés: 5/86 (+63%)
10. szörnyidomítás: 3/82 11. teológia: 3/43 12. taumaturgia: 11/10
13. szerencsejáték: 1/0 14. versengés: 1/0 15. harcművészetek: 1/0
16. zene: 5/50 17. szörnyismeret: 15/3 (+37%) 18. pszi: 15/81 (+19%)
19. zárnyitás: 13/28 20. vadászat: 5/97 21. bányászat: 9/7 (+40%)
22. testépítés: 9/51

FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 30% életerő alatt 20 TVP-ért
készítesz kőkést (#6) (max. 1 darabot )
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
tetemember (#123), szintszívó (#96)
Barátságosság (aktív: 7, max: 50)
manifesztátor (#124), fabontó szójer (#71), fémbontó szójer (#150), vízionár (#66), nómenklatúra (#158), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP)
Butaság ára beállítás: taumaturgia: 12 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse II (#24) erőpajzs III (#127)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
agykorbács (#97)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: éhes
alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Végezz egy varkaudarral.
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat.
3.) Azt hiszem, ennél nem kaphatnál egyszerűbb feladatot: fürödj meg a tengerben! [lépj TENGER mezőre.]

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. kastély (528): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. szürke kastély (547): kész. adamantit erőd (548): többek közt 94. tárgyat kell leadnod. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): többek közt 15. tárgyat kell leadnod. fényűző villa (600): többek közt 310. tárgyat kell leadnod. kőtorony (664): új. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24).

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 23, 24, 25, 33, 34, 35, 36, 46, 47, 48, 49, 57, 59, 60, 63, 192.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 47.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 5 TU. szükséges még: 45 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) OK
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1270 TU szükséges.)
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
18 arany (#50) 4 álompor (#396) 1 Eldaran karkötője (#373)
1 elkarog szőr (#665) 8 madártoll (#112) 1 magszim bél (#103)
1 mutáns csont (#331) 1 sáfránypor (#211) 2 sullár hólyag (#168)
2 szvó-ektoplazma (#151)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132
41
42
43
44
45
46
(122,42) sullárok (#101), oltár, vérfürdető magszim (#148)
(123,42) mínosz-kúp (#178), 24. jellempróba, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), barátság szent tüze (#484), Sheran oltár, művészi porolit (#720)
(124,42) ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), oltár
(125,43) ősi csatamező (#263), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Leah oltár, kérődző etra (#368)
(126,44) Dornodon rúnaköve, Fairlight oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), sullár (#101)
(127,45) friss csatamező (#262), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), erszényes elkarog (#354), tetemember (#123), dögkeselyű (#174)
(128,44) dombi yeti (#366), oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, érclelőhely
(129,44) Raia rúnaköve, vaskohó (#155), oltár, 46. jellempróba, érclelőhely, kardszárnyú pocok (#152)
(130,44) ryuku ostromteknős (#362), ősi csatamező (#263), oltár, szent tölgyfa (#393), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), régészeti lelőhely (#1208), Sheran rúnaköve, művészi porolit (#720), szintszívó (#96), óriás csontváz (#176), élőholt mágus (#175)
(131,43) homokféreg (#121)

Üzenet küldése a karakternek