Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. aug. 20. 12h:05' EZ A 319. JÁTÉKHETED, 113. FORDULÓD 320. játékheted kezdete: aug. 25. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3860 |
* 1. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: h 1100 0 0 | használod az 1100. tárgyat |
flh | felt. lőfegyver haszn. |
flh 5 188 1 | felt. lőfegyver haszn. 5 a 188. tárggyal (1 darabot) |
kf 1530 | kézbeveszed/felveszed az 1530. tárgyat |
v 224 | elmormolod a 224. varázslatot |
ep 146 80 | építed a 146. tárgyat 80 pontért |
h 145 | használod a 145. tárgyat |
im 0 3 | imádkozol |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 7 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. ubuk dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 mérg. ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a kétfejű troll bal fejét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Ryuku buzogánnyal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kétfejű troll ragyás bőrét. (4 támadással 67 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütögeted a kétfejű troll bal lábát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) A kétfejű troll csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A kétfejű troll harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Ryuku buzogánnyal halálos csapásokat osztva péppé vered a kétfejű troll testét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal néhány helyen meghorzsolod a kétfejű troll ragyás bőrét. (3 támadással 12 életpontot sebezve.) A kétfejű troll csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A kétfejű troll megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-21 életpont). A kétfejű troll még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 976 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 154, sebződés: 91, gyógyulás: 17, összesen: -74 ÉP}
(Továbbmész...) [128,44] Továbbra is dombság. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy Földrengető. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 8 életpontot sebeztél. Mérg. ubuk dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 mérg. ubuk dobónyíl. Nem találtad el. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku buzogányt ellenfeledre rontasz. Ryuku buzogánnyal többször kegyetlenül megütöd a Földrengető ragyás bőrét. (4 támadással 70 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal párszor súrolva eltalálod a Földrengető testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) A Földrengető csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 48 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Ryuku buzogánnyal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Földrengető testét. (4 támadással 47 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütögeted a Földrengető nyakát. (3 támadással 11 életpontot sebezve.) A Földrengető többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A Földrengető harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 53 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Elmegy a kedved a harctól. Egy kis futás még segíthet. Eliramodsz, és felsóhajtasz, amikor a hátad mögött elhalkul az üldöződ lihegése. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 172, gyógyulás: 36, összesen: -136 ÉP}
(Továbbmész...) [129,44] Továbbra is dombság. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Raia rúnaköve. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet találsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Hmm, csak egy varkaudar felderítő. Ettől nincs semmi félnivalód. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 11 életpontot sebeztél. Teli erőből mérg. ubuk dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 mérg. ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a varkaudar felderítő testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 20 életpontot vesztettél. Marokra fogva a ryuku buzogányt ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Ryuku buzogánnyal halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar felderítő testét. (4 támadással 125 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod a varkaudar felderítő testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a varkaudar felderítő nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 61 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A varkaudar felderítő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 nyílvessző és 1 varkaudar pálinka. 1 512 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 156, sebződés: 81, gyógyulás: 13, összesen: -68 ÉP}
m 2 1 | mozogsz keletre, északkeletre |
Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 21 életpontot sebeztél. Teli erőből mérg. ubuk dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 mérg. ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi az arató csattanat testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ryuku buzogánnyal gyilkos csapásokat szórva összezúzod az arató csattanat egyik lábát. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal súrolod az arató csattanat jobb oldalát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Az arató csattanat állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Az arató csattanat összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 845 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [131,43] A talaj homokossá válik, feltűnnek a sivatag első dűnéi. A távolban felsejlik egy tevekaraván délibábja. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy dűnekukac. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Megmarkolva a ryuku buzogányt a másikra rontasz. {CSTT:} Ryuku buzogánnyal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a dűnekukac testét. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal néhányszor megcsapod a dűnekukac testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) A dűnekukac megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A dűnekukac szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 2 csepp spirituszt. 315 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
szk 121 | keresed a 121. szörnyet |
v 7 224 1 | elmormolod a 7. varázslatot |
v 7 12 1 | elmormolod a 7. varázslatot |
v 7 64 1 | elmormolod a 7. varázslatot |
v 7 96 1 | elmormolod a 7. varázslatot |
v 7 268 1 | elmormolod a 7. varázslatot |
v 7 65 1 | elmormolod a 7. varázslatot |
v 7 237 2 | elmormolod a 7. varázslatot |
* 1. BP: ext 0 0 0 | visszadátumozás kérelem |
* 2. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
* 3. BP: h 396 0 0 | használod a 396. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 14 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 14 pontért |
Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 16 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégcsóva varázslatot, majd rád küldi. 27 életpontot vesztettél. Marokra fogva a ryuku buzogányt a másikra rontasz. {CSTT:} Ryuku buzogánnyal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vörös rakolits kitines vázát. (3 támadással 97 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal eltalálod a vörös rakolits testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy energiatüskék varázslatot. 19 életpontot vesztettél. A vörös rakolits feléd sújt csáprágóival, de mellé! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 rakolits port. 750 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 46, gyógyulás: 0, összesen: -46 ÉP}
ALKÍMIA (7. VARÁZSLAT) Az alkímia a bölcsek köve nélkül valósítja meg az alkimisták ősi vágyát, az aranycsinálást. Második paraméterként meg kell adnod, hogy melyik, nálad levő tárgyból akarsz aranyat csinálni, harmadikként, hogy hányból (ha egynél több tárgyra varázsolsz). Fairlight, a varázslat kreálója sajnos nem direkt súly-mennyiség alapon alkotta meg ezt a trükköt: egy tárgyból pontosan annyi arany lesz, amennyiért a boltban el tudnád adni. Tehát gyakorlatilag csak a boltig való elcaplatást takarítod meg - azonban ha túl vagy terhelve felesleges tárgyakkal, amelyeket a legközelebbi boltig úgysem cipelnél el, így extra profitra tehetsz szert... A varázslat elmondása 7 VP-be kerül. |
ERŐPAJZS I. (12. VARÁZSLAT) Az erőpajzs I. javítja ellenállásodat a fizikai támadásokkal szemben: 2-vel jobb lesz a védettséged. A varázslat elmondása 6 VP-be kerül, és egészen a következő táborozás végéig tart. Ez egy láthatatlan burok, amely körbeveszi egész testedet. Párhuzamosan létezhet mágia ellen védő pajzsokkal és páncélokkal, de más erőpajzsokkal nem. |
HARMADIK SZEM (27. VARÁZSLAT) Ha ezt a varázslatot elmondod, egy harmadik, szabad szemmel nem látható mágikus "szemed" nő. Ezzel felfedezheted az elrejtett tárgyakat. Ha egy olyan mezőre lépsz, ahol valaki eldugott valamilyen tárgyat, esélyed van rá, hogy megérzed. Ez persze nem jelenti azt, hogy tudod is, hogy hol a rejtekhely, mindössze tudod, hogy érdemes ott kutatni. (És még a KUT parancs sem biztos, hogy eredményes lesz, ha alacsony a felderítés szakértelmed.) A varázslat elmondása 12 VP-be kerül és hatása egy fordulón át tart. A sikeres érzékelés esélye függ attól, hogy milyen jól tudsz már varázsolni. |
UNKREÁCIÓ (22. VARÁZSLAT) Ezzel a varázslattal egy tárgyat alkotóelemeire tudsz bontani: például egy kőhegyű lándzsát kőkésre és botra. A varázslat képes anyagot teremteni (pl. elhasznált smirglilevél unkreációja) és ötvözeteket (pl. bronz) bontani. 2. paraméterként azt a tárgyat kell megadnod, amelyet unkreálni akarsz. Elmondása feleannyi VP-be kerül, mint ahány TVP a tárgy elkészítése volt. 3. paraméterként megadható, hogy hány darabot akarsz az adott tárgyból unkreálni (maximum a papi varázslási erőd darabot). A varázspont-költség felszorzódik a darabszámmal, de a TVP-költség nem. Pl. V 22 7 3 hatására 3 db kőhegyű lándzsát 18 VP-ért alkotóelemeire bontasz. |
Erő: | 32 (33) | Szint: | 19 | Merészség: | 8/3 | Magasság: | 258 cm |
IQ: | 18 | Támadás: | 18 (19) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 303 kg |
Ügyesség: | 18 (20) | Védekezés: | 29 (32) | Menekülés: | 35 % | Életkor: | 3/3 év |
Egészség: | 18 | Életpont: | 272/183 | Jellem: | semleges (-4) | Tul. pont: | 6 |
Szerencse: | 20 (26) | Varázspont: | 72/2 | Pénz: | 478 arany | Kép. pont: | 11 |
Tudatpont: | 30/28 | Pszi pont: | 80/14 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1/28 | szúrófegyverek: | 1/14 | vágófegyverek: | 6/52 |
ütőfegyverek: | 25/74 (+11%) | lőfegyverek: | 1/0 | dobófegyverek: | 7/13 (+19%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) max. 1 db (5 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
131,43 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140 |
JLKzott minoszkúpok: 60, 57, 59, 63 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 61 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 8/90 | 2. nyomkövetés: | 22/25 (+10%) | 3. lopás: | 1/0 |
4. mászás: | 1/44 | 5. csapdakészítés: | 12/71 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 4/41 |
7. gyógyítás: | 32/62 | 8. titkosírás: | 2/69 | 9. felderítés: | 5/23 |
10. szörnyidomítás: | 3/82 | 11. teológia: | 3/43 (+28%) | 12. taumaturgia: | 11/10 (+5%) |
13. szerencsejáték: | 1/0 | 14. versengés: | 1/0 | 15. harcművészetek: | 1/0 |
16. zene: | 5/50 | 17. szörnyismeret: | 14/66 | 18. pszi: | 15/62 (+19%) |
19. zárnyitás: | 13/28 | 20. vadászat: | 5/97 | 21. bányászat: | 8/67 (+40%) |
22. testépítés: | 9/51 (+17%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt ( tudati vitalizációval) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 20 TVP-ért |
készítesz kőkést (#6) (max. 1 darabot ) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 6, max: 50) |
manifesztátor (#124), fabontó szójer (#71), fémbontó szójer (#150), vízionár (#66), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
Papi varázslataid | ||
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | |
Butaság ára beállítás: taumaturgia: 12 vp; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
szürkeáll. aktiv (#71) | hadiszerencse II (#24) | erőpajzs III (#127) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
agykorbács (#97) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK |
alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Végezz egy varkaudarral. |
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat. |
3.) Azt hiszem, ennél nem kaphatnál egyszerűbb feladatot: fürödj meg a tengerben! [lépj TENGER mezőre.] |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. kastély (528): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. szürke kastély (547): kész. adamantit erőd (548): többek közt 94. tárgyat kell leadnod. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): többek közt 15. tárgyat kell leadnod. fényűző villa (600): többek közt 310. tárgyat kell leadnod. kőtorony (664): új. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24). |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 23, 24, 25, 33, 34, 35, 36, 46, 47, 48, 49, 57, 59, 60, 63, 192. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 47. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
pszionikus védelem (307) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 5 TU. szükséges még: 45 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) OK |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1312 TU szükséges.) |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 1 | bakkura csizma (#96) | 1 | csontszablya (#64) | |||
1 | csontszurony (#12) | 1 | gromak bőr (#268) | 1 | kaja (#2) | |||
2 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 1 | szöges páncél (#65) | 2 | tankány karom (#237) | |||
1 | varkaudar lándzsa (#224) | 4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
22 | arany (#50) | 1 | nyílvessző (#108) | 1 | rakolits por (#669) | |||
2 | spiritusz (#170) | 1 | varkaudar pálinka (#1137) |
125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | |
42 | |
|
|
|
|
|
|
|
43 | |
|
|
|
|
|
|
|
44 | |
|
|
|
|
|
|
|
45 | |
|
|
|
|
|
|
|