404. forduló, 406. forduló, Seline összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2020. jan. 23. 7h:39'
EZ A 420. JÁTÉKHETED, 405. FORDULÓD
421. játékheted kezdete: jan. 29.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1427
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 8

SELINE KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [294,11] koordinátán.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+25 tvp ). Zu'lit tarsolya termel 1 fokhagymát. Az aranytermő erszény 69 aranyat termelt. A méregtermő iszák termelt 2 ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (183,31)-> 4 arany, -2 ÉP]
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+54 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+580 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+275 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+15 tudatpont.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: vv 138 71 73 elmormolod a 138. varázslatot a 71. varázslatot a 73. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+3% teo] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 768.]
Szupersebesen mormolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 766.]
Szupersebesen mormolsz. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 761. Kapsz 1 VP-t.]

* 2. KP: v 1 80 0 elmormolod az 1. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Létrehoztad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+2% teo] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 756. Kapsz 1 VP-t.]

* 3. KP: vv 24 26 443 elmormolod a 24. varázslatot a 26. varázslatot a 443. varázslatot
Fürgén varázsolsz! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+3% teo] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 754.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+2% teo] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 752.]
Szupersebesen mormolsz. Érzed, ahogy a harci induló ritmusára mozdul minden izmod (+8 támadás). [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+2% tau] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 750.]

* 4. KP: hh 1133 2306 0 használod az 1133. tárgyat a 2306. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [21 pontot használtál fel, van még 729. Kapsz 4 VP-t.]
Használod A Végzet kristályát. Sötéten kavargó aura kezd vibrálni körülötted. (+150 max. ÉP következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 728.]

* 5. KP: vv 12 72 8 elmormolod a 12. varázslatot a 72. varázslatot a 8. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+2% teo] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 726.]
Fürgén varázsolsz! Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 724.]
Szupersebesen mormolsz. Készen állsz a tudatokba való behatolásra. [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+3% teo] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 724.]

* 6. KP: vv 188 0 0 elmormolod a 188. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Kékes fény vonja be bőröd. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+3% teo] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 722.]

* 7. KP: v 6 9999 0 elmormolod a 6. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+3% teo] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 717. Kapsz 1 VP-t.]

* 8. KP: h 1618 0 0 használod az 1618. tárgyat
Használod a fenőkövet, hogy megélezd a fegyvereidet. (+1 sebzés minden szúró-, vágó- és vízifegyverre a forduló végéig.) Mire végzel, sajnos már az eszköz teljesen elkopott. Eldobod a továbbiakban hasznavehetetlen fenőkövet. [8 pontot használtál fel, van még 709. Kapsz 1 VP-t.]

* 9. KP: vv 120 53 165 elmormolod a 120. varázslatot az 53. varázslatot a 165. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Iszonyatosan erős mentális pajzs feszül védelmezőn az elméd köré. [-15 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 707.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Csapásaid erősebbek lesznek! (+11 sebzés támadásonként.) [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+3% teo] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 705.]
Beizzik a turbómágia. Esszenciavédelem vonja be tested. [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+3% teo] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 703.]

* 10. KP: h 697 1600 0 használod a 697. tárgyat
Megfújod az Ezüstmágusok kürtjét. Életenergiád mágikus energiává alakul! (+800 varázspont, -1600 életpont.) [0 pontot használtál fel, van még 703.]

m 8 7 5 mozogsz északra, északnyugatra, délnyugatra
[294,10] Homokos tengerpartra érkeztél. Északról a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. Ideje kortyintani! Felhajtasz egy adag sötét italt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +1556 életerő.) VALAMIT megpillantasz egy parti bokor mögött. A feléd közeledő vérszomjas karvaly mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre ryuku átokvarázs varázslatot lősz. 1077 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+3% tau] Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 8 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a vérszomjas karvaly jobb szárnyát. (8 támadással 448 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Tökéletes vezetőnek bizonyulsz. (190 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid semmisültek meg az elektromos tűzben: 7 fűszertartó, fáklya, 7 xirnox szív, 3 aranytű. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {GYD:} Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a vérszomjas karvaly bal oldalát. (9 támadással 1015 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 82 életpontot sebeztél. {GYD:} Gonemutlan tőrével meghorzsolod a vérszomjas karvaly testét. (1 támadással 81 életpontot sebezve.) Nagydarab húst csippent ki a bal válladból a vérszomjas karvaly csőrével. (1 támadástól 210 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +42 ÉP.) Nagydarab húst csippent ki a bal válladból a vérszomjas karvaly csőrével. (1 támadástól 220 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +44 ÉP.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 54 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +81 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 3 madártollat. 24 516 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 2703, sebződés: 674, gyógyulás: 94, összesen: -580 ÉP}

Észreveszel egy nekrofunt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Lábszagú Vargánya előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy Tharr oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy kristálypalotát. Nyugatra egy Fairlight oltár van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elrakod a távcsövet. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +81 életerőt. Zsupsz, nyakon csípsz egy kövér békát! (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [293,9] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Északról a tenger végtelenje kéklik. Ezek Ram partjai, széleit az óceán iszonyatos hullámai mossák. Jelez a hatodik érzéked! Egy szörny közeledik feléd. Úgy gondolod, hogy a közeledő tengeri parduan nem jelenthet komoly veszélyt. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy ryuku átokvarázs varázslat. 678 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% tau] Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 8 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a tengeri parduan redős testét. (8 támadással 456 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (87 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {GYD:} Vámpírölővel tökéletesen perforálod a tengeri parduan testét. (9 támadással 1043 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+240 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 39 életpontot sebeztél. 39 életpontot gyógyultál. Gonemutlan tőrével többször eltalálod a tengeri parduan testét. (7 támadással 534 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+123 életerő). A tengeri parduan kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 316 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +64 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Vámpírölővel néhányszor megkarcolod a tengeri parduan testét. (2 támadással 207 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 43 életpontot sebeztél. 43 életpontot gyógyultál. {GYD:} Gonemutlan tőrével megérinted a tengeri parduan testét. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). A tengeri parduan harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 348 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +70 ÉP.) Véres nyál csordul ki a tengeri parduan száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +81 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 23 967 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 3072, sebződés: 751, gyógyulás: 656, összesen: -95 ÉP}

Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze keletre látsz egy Chara-din monolitját. Délre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Elteszed a látcsövet. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +81 életerőt.

(Továbbmész...) [292,10] A homokos talajt füves, bokrokkal teli terep váltja fel. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy bosszúálló. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Utad során felfedezel egy oltárt. Fairlight hívői építették. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szent tölgyfát. Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +81 életerőt. Oppsz, egy kenyérfa! Sajna, már csak egy kenyér van rajta. (+2 kaja.) [21 pontot használtál fel, van még 682. Kapsz 4 VP-t.]

m 5 5 4 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délre
[291,11] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy elfajzott enkala nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy ryuku átokvarázs varázslatot. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A szilánk működik (+4 életpont). [+3% tau] Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agybénítás pszit. Semmi hatás! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 8 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az elfajzott enkala bordás testét. (8 támadással 458 életpontot sebezve.) A szörny képességét próbálja használni, de te ügyesen kitérsz a támadás elől. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel tökéletesen perforálod az elfajzott enkala bordás testét. (9 támadással 988 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+227 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 62 életpontot sebeztél. 39 életpontot gyógyultál. {GYD:} Gonemutlan tőrével megdöfködöd az elfajzott enkala bordás testét. (7 támadással 565 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+131 életerő). Az elfajzott enkala mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 204 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +41 ÉP.) Hideg markol a szívedbe (-5 erő forduló végéig). Az elfajzott enkala többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 171 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +35 ÉP.) Varázsenergiát vesztesz. (-59 varázspont.) Ellenfeled regenerálódik! {GYD:} Vámpírölővel többször eltalálod az elfajzott enkala fejét. Kritikus ütés! (5 támadással 695 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+161 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 74 életpontot sebeztél. 7 életpontot gyógyultál. {GYD:} Gonemutlan tőrével megkarcolod az elfajzott enkala vastag alkarját. (1 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Mielőtt észbe kapnál, az elfajzott enkala megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 225 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +45 ÉP.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-5 erő forduló végéig). Az elfajzott enkala többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 218 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +44 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +81 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 26 115 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 2918, sebződés: 818, gyógyulás: 760, összesen: -58 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Oldalt pillantva, meglátsz egy nekrofunt. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +81 életerőt.

(Továbbmész...) [290,12] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Ráismersz a távolodóra. Egy bosszúálló. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Befeded a vermet ágakkal, levelekkel. A közelben találsz egy szundikáló ragyás burástyát. Bár könnyedén leölhetnéd, jobb ötleted támad - oldalba rúgod, és rögvest szaladni kezdesz a feldühödött szörnyeteg elől. A verem felé szaladsz, és könnyedén átugrod - a burástya viszont egyenesen beleesik! Rövid ideig hörgés, sikoltozás, és sav sziszegés hallatszik, aztán csak erőteljes csámcsogást hallasz. Gyorsan odébbállsz, hiszen a hevenyészett csapdából egy ilyen lény könnyedén kimászik. (+2 gonoszság.)
Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +81 életerőt. Egy jól irányzott csapással a másvilágra (és a déli ebédlőasztalra) küldesz egy mikrostruccot. (+4 kaja.)

(Továbbmész...) [290,13] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Néhol hólyagkaktuszok emelkednek ki a zöld tengerből. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Sheran hívei emelték.
(Vándorcirkusz:) Törpék, óriások, zsonglőrök, erőművészek és bohócok. Először nem is tudod hova keveredtél, majd mint a villám ér a felismerés: ez a vándorcirkusz. Már úgyis bizsergett a tenyered némi megpróbáltatás után, úgyhogy határozottan a sátrak közé lépsz. Aztán arra leszel figyelmes, hogy egy törpe rohan utánad, majd aranyat kér belépő gyanánt. Csak addig foglalkozik veled, amíg kifizeted a neki járó 20 aranyat, majd eltűnik a tömegben.
Már messziről kiszúrod a boszorka sátrát, és abba az irányba indulsz. Az öregasszony mosolyogva fogad.
- De jó, a rókafarok. - örömködik, majd mérgesen folytatja: - De hol a többi?!? Nem lehet semmit rád bízni... - Indulni készülsz, közben szomorúan konstatálod, hogy a tárgyadat már nem fogod visszakapni.
- Úgy döntöttem, új feladatot adok - mondja, majd felsorolja neked öt másik tárgy nevét. Továbbindulsz, közben ezeket memorizálod: 1 halcsont, 1 grifftojás, 6 szopókő, 7 sünmedve tüske, 3 acélpengőke.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +81 életerőt. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. A feléd közeledő kyorg szolgasárkány mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy ryuku átokvarázs varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 1147 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+2% tau] Ellenfeled tűzvihar varázslatot lő rád. (A(z) tűztagadó védett meg.) Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 8 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a kyorg szolgasárkány jobb szárnyát. (8 támadással 457 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. (A(z) tűztagadó védett meg.) Megmarkolva a vámpírölőt a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {GYD:} Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kyorg szolgasárkány testét. (9 támadással 977 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+225 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 78 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. {GYD:} Gonemutlan tőrével jól megszurkálod a kyorg szolgasárkány bal lábát. (7 támadással 540 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+125 életerő). A kyorg szolgasárkány többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 444 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +89 ÉP.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzgolyó varázslatot lő rád. (A(z) tűztagadó védett meg.) Vámpírölővel valamennyire megsebezgeted a kyorg szolgasárkány bal lábát. (2 támadással 189 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 78 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. {GYD:} Gonemutlan tőrével kicsit megsebzed a kyorg szolgasárkány testét. (1 támadással 80 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 419 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +84 ÉP.) Egy tűzgolyó varázslattal köszönt csatapartnered. (A(z) tűztagadó védett meg.) A kyorg szolgasárkány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +81 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 32 472 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 3090, sebződés: 863, gyógyulás: 599, összesen: -264 ÉP}

[46 pontot használtál fel, van még 636. Kapsz 9 VP-t.]

m 5 4 4 mozogsz délnyugatra, délre, délre
[289,14] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport.

Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Elkéred az ásóját, hogy majd te ásol, ő csak pihenjen. Mikor egy fának dőlve elalszik, halkan odalopódzol és teljes erővel fejbe vágod. Látod, hogy ez többé nem fog felkelni! Sajnos a kemény törpefejen az ásó is kettétört. Elhajítod a hasznavehetetlen szerszámot. (+2 gonoszság.)
Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Tharr oltárt. Délre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délnyugatra egy Sheran oltár van. Nyugatra egy Sheran oltár van. Északnyugatra egy Dornodon oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +81 életerőt.

(Továbbmész...) [289,15] Dombos terepre érkeztél. A Király-hegység széléhez érkeztél. Neve még a kyorg időkből származik. Látsz egy pézsmatököt. Látsz egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (ezüstdarab) közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 ezüstdarabot! A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy Tharr oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délre egy Fairlight oltár van. Délnyugatra egy művészi porolit van. Nyugatra egy Sheran oltár van. Északnyugatra egy Sheran oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +81 életerőt.

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [289,16] A dombvidék átvált alacsonyabb hegyekbe.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Annak formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (rézdarab) rejt!
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 rézdarabot! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Tharr oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy Sheran oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +25 életerőt. Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy karbionális látomás (693. épület.). Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem valami friss (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [52 pontot használtál fel, van még 584. Kapsz 10 VP-t.]

be 693 bemész a 693. épületbe
Laza mozdulatokkal indulsz előre a függőhídon, amikor viszont a rozoga tákolmány megremeg a lábad alatt, riadtan kapsz a kötélkorlát felé. Még szerencse, hogy senki nem látta. Izzasztó percek után átérsz a túloldalra, és belépsz a világító aranykapun. A látványtól lenyűgözve, hangtalan léptekkel osonsz előre, míg Zelephiir meg nem jelenik előtted. Mesélsz neki legutóbbi kalandjaidról. Meglepve tapasztalod, hogy Zelephiirt sikertelenségeddel sem lehet kihozni a sodrából. Mozdulatlan ajkakkal teszi fel neked a kérdést: a feladat? Megcsóválod a fejed, így semmi újat nem fogsz tudni kiszedni belőle. Búcsút intesz, és a függőhídon keresztül elhagyod a különös építményt. [5 pontot használtál fel, van még 579. Kapsz 1 VP-t.]

v 198 291 12 elmormolod a 198. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Létrehoztad a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

288 289 290 291 292 293 294 295
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
(289,14) oltár, 24. jellempróba
(289,15) pézsmatök (#933, belőle készíthető: #934), Fairlight oltár, érclelőhely
(289,16) karbionális látomás (#693), Fairlight oltár, művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), érclelőhely
(290,12) bosszúálló (#562), 42. jellempróba, oltár
(290,13) Sheran oltár, kyorg szolgasárkány (#493)
(291,11) elfajzott enkalák (#564), oltár, nekrofun (#173)
(292,10) bosszúálló (#562), Fairlight oltár, szent tölgyfa (#393)
(293,9) tengeri parduanok (#565)
(294,10) vérszomjas karvaly (#555), nekrofun (#173), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720)

[291,12] A hegy lábánál kezdődő ritka erdőben vagy.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szent tölgyfát. Észreveszel egy barátság szent tüzét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mákrózsa virág ->eldobod]
[-100 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+5% tau] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 569. Kapsz 2 VP-t.]

h 1525 576 539 használod az 1525. tárgyat
Az őskristály-szilánkot előbányászod a zsákod mélyéről, majd elhelyezed magad előtt. Mindkét tenyeredet a kristályhoz tapasztod, és lehunyt szemmel várod a csodát. Egyszer csak egy szörny képe bontakozik ki lelki szemeid előtt. A kép részleteit nyilazott, nehezen kivehető feliratok magyarázzák. Most már tudod, milyen is egy trakuun lidérc. (ld. enc.) Ezután egy másik szörny is megjelenik a kristályban. Most már egy raskhiir szellemet is láttál. (ld. enc.) Olybá tűnik, több információ nem rejlik ennek az őskristály-szilánknak a belsejében. Akkor viszont minek tartsd meg... eldobod. [3 pontot használtál fel, van még 566.]

ft 576 1 támadod az 576. szörnyet
FT 576 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 566.]

be 110 bemész a 110. titkos labirintusba
Hosszasan kutatsz bármilyen fajta bejárat után. Hogy csak Te nem voltál elég figyelmes, vagy teljesen rossz nyomon jársz, nem tudhatod. Végül feladod a dolgot. [0 pontot használtál fel, van még 566.]

lm 13 16 20 mozogsz 13 16 20
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 566.]

lm 11 12 7 mozogsz 11 12 7
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 566.]

v 109 elmormolod a 109. varázslatot
Ez a varázslat csak labirintusokban alkalmazható. [0 pontot használtál fel, van még 566.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[290,13] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás.

Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Közelebb mész. A burástya lehel. A pajzs szerencsétlen módon elbillen (nyilván a kő miatt), és az elfet elborítja a sav. Gromak páncélja füstölögve tűnik el, arca félig összeégett, de azért még mindig megpróbál szembeszállni a lénnyel. Gyorsan lesújtasz a férfira hátulról, mire az arcára esik, és könnyű prédája lesz a burástyának. Ez volt ám a móka! (+2 gonoszság.)
Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Sheran hívői építették. Sikerül a földből kirángatnod egy vastag farkasrépát. (+1 kaja.) [22 pontot használtál fel, van még 544. Kapsz 4 VP-t.]

ef 50 554 energia fejlesztése 50
156 varázspont felhasználásával előállítasz 13 TU-t. Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-28 TU.] [196 pontot használtál fel, van még 348. Kapsz 39 VP-t.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 343. Kapsz 1 VP-t.]

* 2. BP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Hmm! Már nem is vagy éhes! 2 043 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 341.]

* 3. BP: e 10 0 0 élelemszerzés 10 pontért
Terméstől roskadozó kenyérfa gondoskodik arról, hogy hosszú távon ne kelljen az éhhalálra koncentrálnod. (+3 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 331. Kapsz 2 VP-t.]

* 4. BP: e 10 0 0 élelemszerzés 10 pontért

Terméstől roskadozó kenyérfa gondoskodik arról, hogy hosszú távon ne kelljen az éhhalálra koncentrálnod. (+4 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 321. Kapsz 2 VP-t.]

* 5. BP: ef 3 0 0 energia fejlesztése 3
Nincs elég TU pontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 pontot használtál fel, van még 321.]

* 6. BP: e 10 0 0 élelemszerzés 10 pontért
A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Azonnal tudod, hogy egy bosszúálló volt a rémület okozója. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Érett fürtöktől rogyadozó vajbanán-bokorra bukkansz! Szüret. (+4 kaja.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vadászat).

[10 pontot használtál fel, van még 311. Kapsz 2 VP-t.]

* 7. BP: h 233 20 0 használod a 233. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 311.]

* 8. BP: v 88 10 0 elmormolod a 88. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 311.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Nekilátsz, hogy tested minden porcikáját megmozgató gyakorlatokat végezzél. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 23 TVP-t kell elköltened.]

[40 pontot használtál fel, van még 271. Kapsz 8 VP-t.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Itt az ideje egy kis izomfejlesztésnek - fekvőtámaszokat kezdesz nyomni. A munka meghozza gyümölcsét. (+1 erő.) [40 pontot használtál fel, van még 231. Kapsz 8 VP-t.]

tf 1 31 fejleszted az 1. tulajdonságodat 31 pontért
Elszántan, kitartóan, ellazítva, megfeszítve, viharverten edzeni kezded csendben tiltakozó testedet. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [31 pontot használtál fel, van még 200. Kapsz 6 VP-t.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Lassan visszatér az erő bénult tagjaidba. A szervezetedet méreg pusztítja (-49 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 20, 28, 21.
Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.) Elmúlt a széljárás hatása. Elmúlt a gondolatolvasás hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 546 pontot. A következő körben tehát 746 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TRAKUUN LIDÉRC (576. SZÖRNY)
A trakuunnak, vagyis a kyorg uralkodónak mindig is a legtehetségesebb, legügyesebb, és szellemileg is legfrissebb kyorgokat választották meg. Így ha netán egy két és fél méter magas, rövid agyarakkal megáldott humanoid testforma lénnyel találkozol - akinek bomlasztó látványát még a nyakában függő aranyszín napkorong sem enyhítheti, - és nyomban megsajdul a fejed, egy dologban biztos lehetsz: nem egy raskhiir testőr került az utadba, akit kardod élére hányva rögtön kettőbe apríthatsz, merthogy egy régen kihalt faj legjelentősebb tagjának szellemével, a kyorg máguskirály túlvilági esszenciájával van dolgod. A múlt megelevenedésétől legjobb, ha "fejed vesztve" menekülni kezdesz, mert könnyen előfordulhat, hogy ez a fejvesztés tényleg megtörténik. A trakuun lidérccel addig nem fogsz harcba bocsátkozni, míg az FT 576 paranccsal meg nem erősíted elszántságod. Csak mágikus fegyverrel tudod megsebezni.

RASKHIIR SZELLEM (539. SZÖRNY)
Tudjuk, hogy a kyorgok zöld szemű, hüllőpofájú, agyaras teremtmények voltak, de a legtöbben azt hiszik, minden kyorg egyben varázsló is volt. Nos, ez azért nem teljesen igaz. A raskhiirok abban az időben, amikor még Kelet-Ghalla dimbes-dombos területein fellelhetőek voltak a kyorgok föld alatti települései, jelentős pozíciót töltöttek be a trakuun (a kyorg máguskirály) oldalán. Legyőzhetetlennek vélt testőrkatonák voltak ők, akiknek megadatott az a megtiszteltetés, hogy harcban eshettek el; azt persze már nem tudhatták, hogy hiába: a triklem drakolderek mindazt, amiért küzdöttek, a társadalmuk egészét elsöpörte a föld színéről. Hogy a nyughatatlan lelkű raskhiirok emiatt, vagy a kyorg kutatómágusok ármánykodásai folytán tértek vissza a túlvilágról, ezt nem tudni, mindenesetre egy részük továbbra is a lakatlan világ kihalt dombságain kószálva tölti mindennapjait.

KARAKTERLAP

Seline, egy vörös, hosszú hajú, piros szemű alakváltó nő vagy. A bőröd kreolszínű. Leah kántora vagy. Papi hited: 196. A Holtidő Társaság (#9165) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 405. fordulód.

Erő: 56 (76) Szint: 52 Merészség: 5/5 Magasság: 160 cm
IQ: 58 (94) Támadás: 97 (102) Agresszió: 3 Testsúly: 71 kg
Ügyesség: 54 (78) Védekezés: 107 (117) Menekülés: 30 % Életkor: 41/375 év
Egészség: 52 (92) Életpont: 1923/1878 Jellem: gonosz (554) Tul. pont: 1
Szerencse: 53 (82) Varázspont: 2636/284 Pénz: 23345 arany Kép. pont: 5
Tudatpont: 95/0 Pszi pont: 695/1524 Halhatatlanság: 12 % EFejl: 5
Eddig összesen 6540 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 109 114 TP-t kaptál. Jelenleg 34 137 170 TP-d van. A következő szinthez még 6 862 830 TP szükséges. Trófeáid: quwarg b.háborító, végzetes szójer, triklem drakolder. A 199. fordulódban 2500 arany került a bankszámládra. 2840 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 13/93 ökölvívás: 27/35 szúrófegyverek: 52/82 (+1%)
ütőfegyverek: 2/98 dobófegyverek: 40/41

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); vas dobónyíl (#189) (10 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
290,13 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 409
A Végzet Vermében a 1. szinten jársz. Ebben a hónapban 0 szintet teljesítettél.
Legfeljebb 105 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 63

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1728 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 810 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 62/83 (+36%) 2. nyomkövetés: 58/57 (+28%) 3. mászás: 31/18
4. csapdakészítés: 51/2 (+10%) 5. csapdaészlelés: 46/10 6. gyógyítás: 59/47
7. titkosírás: 8/16 8. felderítés: 37/66 9. szörnyidomítás: 15/85
10. teológia: 147/14 (+41%) 11. taumaturgia: 160/69 (+17%) 12. szerencsejáték: 7/67
13. versengés: 27/8 (+5%) 14. harcművészetek: 23/21 15. zene: 80/67
16. szörnyismeret: 24/60 17. pszi: 75/10 (+5%) 18. zárnyitás: 19/53
19. vadászat: 39/10 (+36%) 20. vitalitás: 5/19 21. bányászat: 44/95 (+7%)
22. testépítés: 9/13 23. úszás: 14/86 24. főzés: 15/36 (+11%)

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 597
6. regeneráció: 1 10. vp regeneráció: 1 11. kincskeresés: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 40 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (sötét ital (#284))
kutatsz max. 400 TVP-ért
ásol max. 120 TVP-ért
készítesz kaktusztüskét (#114) (max. 1 darabot, csak egyszer), kazmár gyökeret (#205) (max. 9999 darabot, csak egyszer), csillezsályalevelet (#1253) (max. 9999 darabot, csak egyszer), fáklyát (#36) (max. 10 darabot )
gonoszkodsz max. 105 TVP-ért
mászol max. 400 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127)
úszol max. Feltételes úszás max. 261 TVP-ért.
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 44, max: 50)
nómenklatúra (#158), Zinthurg (#180), trikornis (#104), őrült varázsló (#255), kputtyintó csalán (#247), mélység fattya (#199), autentikus vámpír (#154), csontváz lord (#177), lidércúr (#252), noth szellem (#250), zombi mester (#251), óriás csontváz (#176), halálelementál (#279), ezerszemű bestia (#288), zombi mágus (#389), lélekorzó (#390), bolyongó lidérc (#388), jók (#990), fagybehemót (#660), vérkeszeg (#407), rubin sárkány (#330), Ylgoroth (#332), Rém (#315), sötét ölész (#314), talriai behemót (#312), ében sárkány (#327), halálmadár (#351), Folrang (#331), Eruol (#378), őshonos sziklozug (#447), brutális morf (#7620), dűneszellem (#603), mammut zombi (#654), kisebb jégisten (#662), animált tűzbestia (#709), nekrit parazita (#787), Ywgerothon (#7053), ro'galhal gyóntató (#524), Harmarghal (#525), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), Strissha (#528), tleikan főbíra (#512), eszement trappoló (#549), trakuun lidérc (#576)
Barátságosság (aktív: 6, max: 50)
purifikátor császár (#393), trikornis herceg (#261), Raia angyala (#333), átokmurgattyú (#225), bűbájlidérc (#761), pikkelyes ptog (#470)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
háló (#186, 24 VP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP)
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) ryuku átokvarázs (#280, 45 VP)
ryuku teremtőerő (#281, 200 VP, 50 TVP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP)
gázpajzs (#467, 20 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) éhínség (#39, 7 VP)
sötét halál (#45, 18 VP) vérbeli borzongás (#46, 10 VP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) sorvasztás (#102, 20 VP) pusztító végzet (#106, 30 VP)
halálvarázslat (#124, 50 VP) szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) halálkapu (#126, 50 VP, 5 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
infralátás (#171, 8 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP)
bo'adhun csapás (#266, 60 VP) ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) fájdalomtükör (#379, 130 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP)
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP)
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) gyors pihenés (#194, 0 PP) pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP)
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) agybénítás II (#246, 15 PP) elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP)
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) spirituális ext. (#249, 0 PP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: 50 vp; taumaturgia: 50 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) Pörhemór köre (#205) (109,7,1) vámpirizáció (#1) (77,0) áldomás (#6) (9995,0)
szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26) harci induló (#443)
Techiulan aurája (#261) erőpajzs I (#12) esszenciavédelem 2 (#188) nagyobb agypajzs (#120)
óriáserő (#53) esszenciavédelem (#165)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
5. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
ryuku átokvarázs (#280)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
halálvarázslat (#124) >> greén örvény (#443) halálvarázslat (#124) >> quwarg széltáncos (#540)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 9, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
fehér glóbusz (#47) >> lidérctűz (#457) gázpajzs (#467) >> smaragd drakón (#321)
gázpajzs (#467) >> smaragd sárkány (#326) elektromos pajzs (#51) >> zafír sárkány (#329)
elektromos pajzs (#51) >> zafír drakón (#320) fehér glóbusz (#47) >> márvány sárkány (#328)
fehér glóbusz (#47) >> márvány drakón (#322)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A kiégett föld a halál szimbóluma. Változtass egy mezőt kiégett földdé! (számláló: 0)
2.) Szívd el más kalandozók életenergiáit! Gyógyulj egy pszi-regenerációval 50 ÉP-t! (számláló: 0)
3.) Mostanra már elég fekete - azaz visszafordíthatatlanul fekete kell, hogy legyen a lelked. Oldj meg egy jellempróbát a GO paranccsal, és érd el a 666-os gonoszságot!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): 1. labirintus (26,47). városháza (Shaddar) (539): új. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): 52. labirintus (98,19). fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 499. tárgyat kell leadnod. erdei bölcs háza (666): kész. a Borzalom Fellegvára (671): kész. Invázióügyi Minisztérium (687): kész. történelemkutató intézet (691): kész. barbár barlang (692): kész. karbionális látomás (693): többek közt 908. tárgyat kell leadnod. árnytündér szentély (694): többek közt 957. tárgyat kell leadnod. tolvajcéh (699): új. cirkuszi fősátor (713): új. vályogviskó (739): új. kémhálózat (744): új. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. Toborzóiroda (762): új. Thargodan könyvtár (768): új. Fősátor (770): új. tündérpalota (830): új. fejvadász központ (847): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 63, 67, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 94, 95, 97, 98, 99, 100, 101, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 134, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 245.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 4, 6, 7, 11, 13, 15, 16, 24, 26, 35, 36, 43, 44, 46, 49, 50, 51, 52.

HŐSTETTEID
A morf invázióban megölt morfok száma: 1656, az összesen kapott pontszám: 175250.
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 4 élőholt, 3 vadász, 4 nagymester, 3 parafenomén, 1 rohamosztagos.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
fegyvermester (302)
magiometer (314)
harci mágia (334)
vadászidény (351)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
holtidő fűrkészése (420)
kronoérintő (422)
kronopáncél (423)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) OK
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) OK
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) OK
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) OK
tudati erősítés (527) OK
regeneráció (528) OK
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) OK
tudati erősítés II (534) OK
pajzshasználat I (535) OK
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) OK
a düh vérvörös köde (541) OK
pajzshasználat II (542) OK
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) OK
kritikus találat (548) OK
pajzshasználat III (549) OK
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 93 TU. szükséges még: 97 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) OK
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1 TU szükséges.)

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN
5 fejsze (#1240) 700 kábító nyilacska (#1590) 2000 katonai kötszer (#1508)
$10 küklopsz szem ($643) 71 mihlanil (#539) 2 olló (#335)
100 orchidea kehely (#1876) 451 pszi kő (#248) 306 szent jogar (#150)
1499 tátika bibe (#1905) 210 Thargodan esszencia (#328) 490 tl'urlang fiola (#788)
470 tükör (#43) 1 tűzsárkány ital (#1400) 144 vas dobónyíl (#189)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 aranytű (#272) 1 fáklya (#36) 1 fenőkő (#1618)
7 fűszertartó (#210) 2 isteni könnycsepp (#260) 1 őskristály-szilánk (#1525)
2 rókafarok (#124) 1 sallank karom (#128) 1 sötét ital (#284)
5 víz (#27) 7 xirnox szív (#213)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
53 arany (#50) 1 ezüstdarab (#326) 1 fokhagyma (#403)
18 kaja (#2) 2 madártoll (#112) 1 mocsári penke (#148)
2 rézdarab (#70)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

289 290 291 292
11
12
13
14
(290,13) Sheran oltár, kyorg szolgasárkány (#493), 44. jellempróba, bosszúálló (#562)
(291,12) oltár, szent tölgyfa (#393), barátság szent tüze (#484), tündöklő szobor (#1587)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2020.01.21 07:58 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (Lépéskorl#t -> 1.)
˙

Üzenet küldése a karakternek