403. forduló, 405. forduló, Seline összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2020. jan. 21. 7h:09'
EZ A 419. JÁTÉKHETED, 404. FORDULÓD
420. játékheted kezdete: jan. 22.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1427
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 8

SELINE KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [294,21] koordinátán.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+25 tvp ). Betolakodók vannak a területeden. Szolgáid már harcolnak ellenük, érzed, ahogy sorban elbuknak. A támadók arcán undor és gyűlölet, lerázzák magukról elméd erejét. Védekeznél, fogaddal marnál beléjük, hogy vérükből nyerjél erőt; de testedet átjárja fegyverük. A lándzsa szíveddel együtt a földhöz szögez - ez hát a vég. Az utolsó kép egy csizma, mely fejedre tapos, amikor kihúzzák belőled a fegyvert... a kalandozók már kincseid kutatják. Te csak a felkelő nap pusztító tüzét érzed, s az évszázadok tapasztalatából egy szakadt fekete köpeny és a csatamező sarával keveredő hamu marad...
Zu'lit tarsolya termel 2 púderkövet. Az aranytermő erszény 69 aranyat termelt. A méregtermő iszák termelt 2 ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (183,31)-> 4 arany, -2 ÉP]
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+165 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+580 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+278 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+15 tudatpont.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy tengeri parduan nyomára bukkansz. A hosszas kutatás, amelyet a pihenés rovására folytattál, eredménytelen maradt. [7 pontot használtál fel, van még 762. Kapsz 1 VP-t.]

* 1. KP: vv 138 71 73 elmormolod a 138. varázslatot a 71. varázslatot a 73. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+2% teo] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 760.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 758.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 753. Kapsz 1 VP-t.]

* 2. KP: v 1 80 0 elmormolod az 1. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A forró energia testedbe áramlik. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% teo] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 748. Kapsz 1 VP-t.]

* 3. KP: vv 24 26 443 elmormolod a 24. varázslatot a 26. varázslatot a 443. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+3% teo] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 746.]
Beizzik a turbómágia. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+2% teo] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 744.]
Gyorsvarázsolsz! Érzed, ahogy a harci induló ritmusára mozdul minden izmod (+8 támadás). [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+3% tau] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 742.]

* 4. KP: hh 1133 2306 0 használod az 1133. tárgyat a 2306. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [21 pontot használtál fel, van még 721. Kapsz 4 VP-t.]
Használod A Végzet kristályát. Sötéten kavargó aura kezd vibrálni körülötted. (+150 max. ÉP következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 720.]

* 5. KP: vv 12 72 8 elmormolod a 12. varázslatot a 72. varázslatot a 8. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+2% teo] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 718.]
Szupersebesen mormolsz. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 716.]
Szupersebesen mormolsz. Készen állsz a tudatokba való behatolásra. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+2% teo] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 716.]

* 6. KP: vv 188 0 0 elmormolod a 188. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Kékes fény vonja be bőröd. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+3% teo] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 714.]

* 7. KP: v 6 9999 0 elmormolod a 6. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Megidézted az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+3% teo] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 709. Kapsz 1 VP-t.]

* 8. KP: h 1618 0 0 használod az 1618. tárgyat
Itt az ideje a fenőköved használatának, hogy végre pompázatos formában hozhasd fegyvereidet. (+1 sebzés minden szúró-, vágó- és vízifegyverre a forduló végéig.) [8 pontot használtál fel, van még 701. Kapsz 1 VP-t.]

* 9. KP: vv 120 53 165 elmormolod a 120. varázslatot az 53. varázslatot a 165. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Iszonyatosan erős mentális pajzs feszül védelmezőn az elméd köré. [-15 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 699.]
Gyorsvarázsolsz! Csapásaid erősebbek lesznek! (+11 sebzés támadásonként.) [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+3% teo] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 697.]
Fürgén varázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+2% teo] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 695.]

* 10. KP: h 697 1600 0 használod a 697. tárgyat
Megfújod az Ezüstmágusok kürtjét. Életenergiád mágikus energiává alakul! (+800 varázspont, -1600 életpont.) [0 pontot használtál fel, van még 695.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[294,20] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Északról a tenger végtelenje kéklik. Behörpintesz egy adag sötét italt. A hatás rögtön érezhető! ( +1607 életerő.) Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy gránátkaktuszt. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Tharr oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy Raia oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Jelez a hatodik érzéked! Egy szörny közeledik feléd. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy káoszdémon. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Az elnyelés besül. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy ryuku átokvarázs varázslatot. 1140 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). [+3% tau] Ellenfeled szerencsétlenség varázslatot lő rád. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 8 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a káoszdémon testét. (8 támadással 444 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny villámokat lehel! Füstöl és szikrázik még a hajad is! (265 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid semmisültek meg az elektromos tűzben: 9 álompor, lótuszvirág, 9 téfea-agy. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {GYD:} Vámpírölővel tökéletesen perforálod a káoszdémon porszerű végtagjait. (9 támadással 1005 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+232 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 82 életpontot sebeztél. 29 életpontot gyógyultál. {GYD:} Gonemutlan tőrével megdöfködöd a káoszdémon testét. (7 támadással 564 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+130 életerő). Egy ősvillám varázslatot dob rád a másik. 333 életpontot vesztettél. Távolról energiaspirál varázslatot lő rád a másik. 346 életpontot vesztettél. {GYD:} Vámpírölővel kicsit megsebzed a káoszdémon porszerű végtagjait. (1 támadással 114 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 82 életpontot sebeztél. 82 életpontot gyógyultál. Gonemutlan tőrével kicsit megsebzed a káoszdémon masszaszerű alakját. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy ősvillám varázslatot. 329 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy energiaspirál. 329 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +81 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 xirnox szivet. 32 867 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+3% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 3057, sebződés: 1602, gyógyulás: 527, összesen: -1075 ÉP}


(Továbbmész...) [294,19] A tengerpartot elhagyva, egy sűrű erdőbe érkeztél. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +81 életerőt. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Felismered a közeledőt. Csak egy Garmhuun familiáris. Nem jelenthet különösebb problémát. Itt csata lesz.

Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy ryuku átokvarázs varázslattal köszöntöd a másikat. 1056 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% tau] Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. Megvakultál ((-20 támadás))! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy mágiatörés varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a Garmhuun familiáris testét. (9 támadással 976 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 78 életpontot sebeztél. {GYD:} Gonemutlan tőrével jól megszurkálod a Garmhuun familiáris fekete karját. (7 támadással 552 életpontot sebezve.) A Garmhuun familiáris pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 455 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +91 ÉP.) Hideg markol a szívedbe (-5 erő forduló végéig). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +81 életerőt. 27 746 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+3% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 2662, sebződés: 455, gyógyulás: 99, összesen: -356 ÉP}

Némi tétovázás után leöntesz a torkodon egy adag sötét italt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +1188 életerő.)

(Továbbmész...) [294,18] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy.
(Feltételes támadás:) Egy eszement trappoló! Ezt kerested. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy ryuku átokvarázs varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 964 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). [+3% tau] Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 8 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az eszement trappoló fejét. (8 támadással 445 életpontot sebezve.) Ajjaj! A szörny kputtyintott egyet! Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {GYD:} Vámpírölővel több döféssel felnyársalod az eszement trappoló bal oldalát. (9 támadással 999 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+230 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 63 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. {GYD:} Gonemutlan tőrével megkarcolod az eszement trappoló bordás testét. (1 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Patájával az eszement trappoló többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 430 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +86 ÉP.) A lény összetapos! 92 életpontot vesztettél. Az eszement trappoló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +81 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 22 962 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+2% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 2545, sebződés: 522, gyógyulás: 346, összesen: -176 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Sheran hívői építették. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Ez jó móka lesz. Egy követ dobsz a kobra felé. A hirtelen zajra a gazdája felé kap, és megmarja azt. A kígyóbűvölő azonnal meghal. Miután elmászik a kígyó, megnézed, hogy mi van még a kosárban. Még egy kobrát látsz. Elmenekülsz, mielőtt a turbános férfi sorsára jutnál. (+2 gonoszság.)
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +81 életerőt. [36 pontot használtál fel, van még 659. Kapsz 7 VP-t.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[294,17] Dombok, majd hegyek jelennek meg, a bokrok sűrűjét elhagyva. Alacsonyhegység. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (óndarab) közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 óndarabot! A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy nagyobb phua-kúpot. Nyugatra nézve látsz egy márványtornyot. Északra egy Tharr oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +14 életerőt. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Hmm, csak egy vadászskorpió. Ettől nincs semmi félnivalód. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Egy ryuku átokvarázs varázslatot dobsz ellenfeledre. 346 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+3% tau] Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 8 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a vadászskorpió fejét. (8 támadással 440 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {GYD:} Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vadászskorpió testét. (9 támadással 1026 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+237 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 53 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Gonemutlan tőrével többször eltalálod a vadászskorpió jobb első lábát. (6 támadással 467 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+108 életerő). Cafatokra tépi a húsodat a vadászskorpió ollója. (2 támadástól 566 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +114 ÉP.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. A vadászskorpió szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +81 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 1 skorpiókarmot. 24 013 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+3% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+3% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 2332, sebződés: 566, gyógyulás: 472, összesen: -94 ÉP}


(Továbbmész...) [294,16] Laposodnak a hegyek, most már dombok között vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy krómkaktuszt. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Nem hagyhatod, hogy csak úgy egyszerűen meghaljon. Addig csavargatod a fülét, amíg azt nem mondja, hogy lakatkulcs. Mivel ezt nem mondja, így hamarosan beáll a halál. Átkutatod a tetemet, de semmi használhatót nem találsz nála - a dárdája eltört a csatában. (+2 gonoszság.)
Felfedeztél egy oltárt. Tharr hívői építették. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (óndarab) találsz.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 3 óndarabot! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy nagyobb phua-kúpot. Délkeletre nézve látsz egy nagyobb phua-kúpot. Délnyugatra egy márványtorony van. Északra egy Leah oltár van. Elrakod a távcsövet. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +13 életerőt. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy kóbor mortag. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeledre ryuku átokvarázs varázslatot lősz. 966 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). [+2% tau] Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő III varázslatot lő rád. 104 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 8 vas dobónyíl. Ellenfeled megpróbálja félreütni a lövedéket, sikertelenül. Több lövedéked átfúrja a kóbor mortag páncélos karját. (8 támadással 449 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (79 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a vámpírölőt a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {GYD:} Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a kóbor mortag páncélos karját. (9 támadással 1086 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+250 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 67 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Gonemutlan tőrével megérinted a kóbor mortag acéltestét. (1 támadással 75 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Sajnos nem sikerült a kóbor mortag minden csapását hárítanod. (3 támadástól 394 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +79 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +81 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 24 786 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+3% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+3% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 2643, sebződés: 577, gyógyulás: 360, összesen: -217 ÉP}


(Továbbmész...) [294,15] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. Észreveszel egy oltárt. Leah hívei emelték. Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver, aggyá egy aranyat! Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem kerül TVP-be (39. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Sípcsonton rúgod a trollt. Az sem ma kezdte a verekedést, mert úgy nyakonvág, hogy elterülsz. Ezzel nem lesz jó kikezdeni, inkább elszaladsz. (+2 gonoszság.)
Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze keletre látsz egy nagyobb phua-kúpot. Elrakod a távcsövet. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +81 életerőt. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy bosszúálló. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

[67 pontot használtál fel, van még 592. Kapsz 13 VP-t.]

im imádkozol
Az oltárra helyezel 19 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszú idő telik el csendes meditációban. A szent kehely megtelt! Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. [30 pontot használtál fel, van még 562. Kapsz 6 VP-t.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[294,14] A sík vidék bozótos terepbe vált át.

Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +55 életerőt.

(Továbbmész...) [294,13] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Fairlight híveié. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy olvasztókemencét. Keletre nézve látsz egy Leah oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.


(Továbbmész...) [294,12] Szűnni nem akar a zöld síkság. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Tharr oltárt. Keletre nézve látsz egy olvasztókemencét. Délkeletre egy Leah oltár van. Északnyugatra egy kristálypalota van. Északra egy Raia oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

[21 pontot használtál fel, van még 541. Kapsz 4 VP-t.]

m 8 mozogsz északra
[294,11] Síkság, továbbra is csak síkság. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy raaba-fát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Raia hívői építették. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Tharr oltárt. Délkeletre nézve látsz egy olvasztókemencét. Nyugatra egy kristálypalota van. Északnyugatra egy Fairlight oltár van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elrakod a távcsövet.

[7 pontot használtál fel, van még 534. Kapsz 1 VP-t.]

szk 565 keresed az 565. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy tengeri parduant. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 534.]

ef 50 554 energia fejlesztése 50
156 varázspont felhasználásával előállítasz 13 TU-t. Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-28 TU.] [196 pontot használtál fel, van még 338. Kapsz 39 VP-t.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 333. Kapsz 1 VP-t.]

* 2. BP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Hmm! Már nem is vagy éhes! 2 043 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 331.]

* 3. BP: e 10 0 0 élelemszerzés 10 pontért
Levadászol két vaddisznókölyköt. Aztán iszkiri, mert jön az anyjuk! (+4 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 321. Kapsz 2 VP-t.]

* 4. BP: e 10 0 0 élelemszerzés 10 pontért
Mandarinszüretet tartasz egy mandarinfánál. Kicsit sárga, kicsit savanyú, de a Tied. (+4 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 311. Kapsz 2 VP-t.]

* 5. BP: ef 3 0 0 energia fejlesztése 3
Nincs elég TU pontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 pontot használtál fel, van még 311.]

* 6. BP: e 10 0 0 élelemszerzés 10 pontért

Csak gyorsaság, ügyesség, no meg némi szerencse kell a mézszerzéshez. Ezúttal megúsztad kevés csípéssel, de a vadméhek nem felejtenek! (+4 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 301. Kapsz 2 VP-t.]

* 7. BP: h 233 20 0 használod a 233. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 301.]

* 8. BP: v 88 10 0 elmormolod a 88. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 301.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Nekilátsz, hogy tested minden porcikáját megmozgató gyakorlatokat végezzél. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 176 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 261. Kapsz 8 VP-t.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Keresel egy nagyobb követ, és kitartóan súlyzózni kezdesz. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 136 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 221. Kapsz 8 VP-t.]

tf 1 21 fejleszted az 1. tulajdonságodat 21 pontért
Helybenfutás, guggolások, és egyéb tornagyakorlatok segítenek hozzá bicepszeid fejlesztéséhez. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 115 TVP-t kell elköltened.]

[21 pontot használtál fel, van még 200. Kapsz 4 VP-t.]
Lassan visszatér az erő bénult tagjaidba. A szervezetedet méreg pusztítja (-52 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 10, 9, 17.
Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.) Elmúlt a széljárás hatása. Elmúlt a gondolatolvasás hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 545 pontot. A következő körben tehát 745 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Seline, egy vörös, hosszú hajú, piros szemű alakváltó nő vagy. A bőröd kreolszínű. Leah kántora vagy. Papi hited: 196. A Holtidő Társaság (#9165) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 404. fordulód.

Erő: 55 (75) Szint: 52 Merészség: 5/5 Magasság: 160 cm
IQ: 58 (94) Támadás: 97 (102) Agresszió: 3 Testsúly: 71 kg
Ügyesség: 54 (78) Védekezés: 107 (117) Menekülés: 30 % Életkor: 41/375 év
Egészség: 52 (92) Életpont: 1922/1870 Jellem: gonosz (548) Tul. pont: 1
Szerencse: 53 (82) Varázspont: 2636/213 Pénz: 23292 arany Kép. pont: 5
Tudatpont: 95/0 Pszi pont: 695/1313 Halhatatlanság: 12 % EFejl: 5
Eddig összesen 6536 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 134 417 TP-t kaptál. Jelenleg 34 028 056 TP-d van. A következő szinthez még 6 971 944 TP szükséges. Trófeáid: quwarg b.háborító, végzetes szójer, triklem drakolder. A 199. fordulódban 2500 arany került a bankszámládra. 2823 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 13/93 ökölvívás: 27/35 szúrófegyverek: 52/81 (+2%)
ütőfegyverek: 2/98 dobófegyverek: 40/41 (+1%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); vas dobónyíl (#189) (10 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
294,11 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 409
A Végzet Vermében a 1. szinten jársz. Ebben a hónapban 0 szintet teljesítettél.
Legfeljebb 105 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 63

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1728 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 810 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 62/47 (+12%) 2. nyomkövetés: 58/29 (+18%) 3. mászás: 31/18
4. csapdakészítés: 50/92 (+10%) 5. csapdaészlelés: 46/10 6. gyógyítás: 59/47
7. titkosírás: 8/16 8. felderítés: 37/66 9. szörnyidomítás: 15/85
10. teológia: 146/73 (+48%) 11. taumaturgia: 160/52 (+16%) 12. szerencsejáték: 7/67
13. versengés: 27/3 14. harcművészetek: 23/21 15. zene: 80/67
16. szörnyismeret: 24/60 (+22%) 17. pszi: 75/5 (+2%) 18. zárnyitás: 19/53
19. vadászat: 38/74 (+36%) 20. vitalitás: 5/19 21. bányászat: 44/88 (+7%)
22. testépítés: 9/13 23. úszás: 14/86 24. főzés: 15/25 (+11%)

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 593
6. regeneráció: 1 10. vp regeneráció: 1 11. kincskeresés: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 40 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (sötét ital (#284))
kutatsz max. 400 TVP-ért
ásol max. 120 TVP-ért
készítesz kaktusztüskét (#114) (max. 1 darabot, csak egyszer), kazmár gyökeret (#205) (max. 9999 darabot, csak egyszer), csillezsályalevelet (#1253) (max. 9999 darabot, csak egyszer), fáklyát (#36) (max. 10 darabot )
gonoszkodsz max. 105 TVP-ért
mászol max. 400 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127)
úszol max. Feltételes úszás max. 261 TVP-ért.
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 43, max: 50)
nómenklatúra (#158), Zinthurg (#180), trikornis (#104), őrült varázsló (#255), kputtyintó csalán (#247), mélység fattya (#199), autentikus vámpír (#154), csontváz lord (#177), lidércúr (#252), noth szellem (#250), zombi mester (#251), óriás csontváz (#176), halálelementál (#279), ezerszemű bestia (#288), zombi mágus (#389), lélekorzó (#390), bolyongó lidérc (#388), jók (#990), fagybehemót (#660), vérkeszeg (#407), rubin sárkány (#330), Ylgoroth (#332), Rém (#315), sötét ölész (#314), talriai behemót (#312), ében sárkány (#327), halálmadár (#351), Folrang (#331), Eruol (#378), őshonos sziklozug (#447), brutális morf (#7620), dűneszellem (#603), mammut zombi (#654), kisebb jégisten (#662), animált tűzbestia (#709), nekrit parazita (#787), Ywgerothon (#7053), ro'galhal gyóntató (#524), Harmarghal (#525), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), Strissha (#528), tleikan főbíra (#512), eszement trappoló (#549)
Barátságosság (aktív: 6, max: 50)
purifikátor császár (#393), trikornis herceg (#261), Raia angyala (#333), átokmurgattyú (#225), bűbájlidérc (#761), pikkelyes ptog (#470)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
háló (#186, 24 VP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP)
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) ryuku átokvarázs (#280, 45 VP)
ryuku teremtőerő (#281, 200 VP, 50 TVP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP)
gázpajzs (#467, 20 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) éhínség (#39, 7 VP)
sötét halál (#45, 18 VP) vérbeli borzongás (#46, 10 VP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) sorvasztás (#102, 20 VP) pusztító végzet (#106, 30 VP)
halálvarázslat (#124, 50 VP) szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) halálkapu (#126, 50 VP, 5 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
infralátás (#171, 8 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP)
bo'adhun csapás (#266, 60 VP) ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) fájdalomtükör (#379, 130 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP)
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP)
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) gyors pihenés (#194, 0 PP) pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP)
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) agybénítás II (#246, 15 PP) elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP)
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) spirituális ext. (#249, 0 PP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: 50 vp; taumaturgia: 50 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) Pörhemór köre (#205) (109,7,1) vámpirizáció (#1) (76,0) áldomás (#6) (9994,0)
szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26) harci induló (#443)
Techiulan aurája (#261) erőpajzs I (#12) esszenciavédelem 2 (#188) nagyobb agypajzs (#120)
óriáserő (#53) esszenciavédelem (#165)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
5. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
ryuku átokvarázs (#280)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
halálvarázslat (#124) >> greén örvény (#443) halálvarázslat (#124) >> quwarg széltáncos (#540)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 9, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
fehér glóbusz (#47) >> lidérctűz (#457) gázpajzs (#467) >> smaragd drakón (#321)
gázpajzs (#467) >> smaragd sárkány (#326) elektromos pajzs (#51) >> zafír sárkány (#329)
elektromos pajzs (#51) >> zafír drakón (#320) fehér glóbusz (#47) >> márvány sárkány (#328)
fehér glóbusz (#47) >> márvány drakón (#322)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A kiégett föld a halál szimbóluma. Változtass egy mezőt kiégett földdé! (számláló: 0)
2.) Szívd el más kalandozók életenergiáit! Gyógyulj egy pszi-regenerációval 50 ÉP-t! (számláló: 0)
3.) Mostanra már elég fekete - azaz visszafordíthatatlanul fekete kell, hogy legyen a lelked. Oldj meg egy jellempróbát a GO paranccsal, és érd el a 666-os gonoszságot!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): 1. labirintus (26,47). városháza (Shaddar) (539): új. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): 52. labirintus (98,19). fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 499. tárgyat kell leadnod. erdei bölcs háza (666): kész. a Borzalom Fellegvára (671): kész. Invázióügyi Minisztérium (687): kész. történelemkutató intézet (691): kész. barbár barlang (692): kész. karbionális látomás (693): többek közt 908. tárgyat kell leadnod. árnytündér szentély (694): többek közt 957. tárgyat kell leadnod. tolvajcéh (699): új. cirkuszi fősátor (713): új. vályogviskó (739): új. kémhálózat (744): új. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. Toborzóiroda (762): új. Thargodan könyvtár (768): új. Fősátor (770): új. tündérpalota (830): új. fejvadász központ (847): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 63, 67, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 94, 95, 97, 98, 99, 100, 101, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 134, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 245.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 4, 6, 7, 11, 13, 15, 16, 24, 26, 35, 36, 43, 44, 46, 49, 50, 51, 52.

HŐSTETTEID
A morf invázióban megölt morfok száma: 1656, az összesen kapott pontszám: 175250.
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 4 élőholt, 3 vadász, 4 nagymester, 3 parafenomén, 1 rohamosztagos.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
fegyvermester (302)
magiometer (314)
harci mágia (334)
vadászidény (351)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
holtidő fűrkészése (420)
kronoérintő (422)
kronopáncél (423)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) OK
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) OK
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) OK
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) OK
tudati erősítés (527) OK
regeneráció (528) OK
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) OK
tudati erősítés II (534) OK
pajzshasználat I (535) OK
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) OK
a düh vérvörös köde (541) OK
pajzshasználat II (542) OK
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) OK
kritikus találat (548) OK
pajzshasználat III (549) OK
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 65 TU. szükséges még: 125 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) OK
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1 TU szükséges.)

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN
5 fejsze (#1240) 700 kábító nyilacska (#1590) 2000 katonai kötszer (#1508)
$10 küklopsz szem ($643) 71 mihlanil (#539) 2 olló (#335)
100 orchidea kehely (#1876) 451 pszi kő (#248) 306 szent jogar (#150)
1499 tátika bibe (#1905) 210 Thargodan esszencia (#328) 490 tl'urlang fiola (#788)
470 tükör (#43) 1 tűzsárkány ital (#1400) 144 vas dobónyíl (#189)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
9 álompor (#396) 1 lótuszvirág (#447) 1 madártoll (#112)
1 sallank karom (#128) 2 sötét ital (#284) 2 spiritusz (#170)
9 téfea-agy (#172) 1 vas dobónyíl (#189) 5 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
73 arany (#50) 107 isteni könnycsepp (#260) 11 kaja (#2)
5 óndarab (#85) 2 púderkő (#119) 1 skorpiókarom (#911)
1 xirnox szív (#213)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

293 294 295
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
(294,11) raaba-fa (#935, belőle készíthető: #936), Raia oltár
(294,13) Fairlight oltár
(294,15) Leah oltár, 39. jellempróba, bosszúálló (#562)
(294,16) krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), 30. jellempróba, Tharr oltár, érclelőhely, kóbor mortag (#558)
(294,17) érclelőhely, vadászskorpió (#542)
(294,18) eszement trappoló (#549), Sheran oltár, 34. jellempróba
(294,19) Chara-din monolitja (#534), Garmhuun familiáris (#543)
(294,20) gránátkaktusz (#428, belőle készíthető: #429), káoszdémon (#547)

Üzenet küldése a karakternek