141. forduló, 143. forduló, Etorlán összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. febr. 13. 11h:20'
EZ A 147. JÁTÉKHETED, 142. FORDULÓD
148. játékheted kezdete: febr. 16.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5033
SZÁMLA : XXXX

ETORLÁN KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [93,64] koordinátán. Ez az idő nem múlt el esemény nélkül: Cinty, amikor összefutottatok, adott neked 2 rókafarkat és 2 csontpálcát.
Hatalmába kerít a vadászszenvedély. Látod magad előtt a szörny nyomait, s bár nem túl frissek, kitartóan követed őket. Óvatosan helyezed egyik lábad a másik elé, ügyelve nehogy megreccsenjen valami a talpad alatt. Nyugalmat erőltetsz magadra, nem lehetsz már messze a sikertől. Mint külső szemlélő figyeled magadat, ahogy osonsz, bokorról bokorra, a cél felé. De hirtelen megcsúszol, és hangos robajjal gurulsz lefelé a domboldalon. Ó, a mennydörgős ménkő, legközelebb nem alszol lejtőn! De hátha tanultál valamit az álom-vadászatból, nosza, próbáld ki!
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+105 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+124 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+38 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy láplidérc nyomára vezet. Megérte kutatni - találsz egy kifejlett példányt.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a láplidérc testét. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát a másikra rontasz. Mandibulakaszával megvágod a láplidérc sáros testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a láplidérc testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Félrehajolsz, de a láplidérc karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a láplidérc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 700 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 286.]

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 281.]

* 2. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Energia árad testedbe. Befejezted az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 276.]

* 3. KP: használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse forduló végéig.) [0 pontot használtál fel, van még 276.]

* 4. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 276.]

* 5. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 271.]

ff 127 182 329 felt. fegyverváltás: 127 182 329
Felt. fegyverváltás: << mandibulakasza << vashegyű lándzsa << csontpálca. [0 pontot használtál fel, van még 271.]

ffk 130 200 240 felt.fv.kozkázata: 130 200 240
Ok, a 1. fegyverre a kockázat 130 % lesz. Ok, a 2. fegyverre a kockázat 200 % lesz. Ok, a 3. fegyverre a kockázat 240 % lesz. [0 pontot használtál fel, van még 271.]

t 204 támadod a 204. szörnyet
FT 204 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 271.]

p 70 használod a 70. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Kiengeded magadból az agyletapogatás pszi képességet. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 269.]

v 19 elmormolod a 19. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Elmondtad a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 264.]

vps 56 VP spórolása: 56
Félreraktunk, letiltottunk neked 56 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 264.]

m 4 1 mozogsz délre, északkeletre
[93,65] Tovább lépkedsz a zsombékok, nádcsomók között a mocsárban. Ez a Süllyesztő mocsár. Kicsi, de halálos. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy gyíkfű csomót. Észreveszel egy lápi hajlékot. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Délre nézve látsz egy Raia oltárt. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Quwarg szagot érzel! A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy quwarg felderítő. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg felderítő nyakát. (4 támadással 32 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a quwarg felderítő torát. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször eltalálod a quwarg felderítő potrohát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) A quwarg felderítő megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával megcsapod a quwarg felderítő testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted a quwarg felderítő bal középső lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A quwarg felderítő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A quwarg leölésének dicsőséges rítusa fejleszt a tudati képességeteken. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gyöngymangót. 585 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}


(Feltételes készítés:) Az összegyűjtött tárgyakért cserébe kaptál 1 nyomkereső talizmánt. 300 tapasztalati pontot kaptál.

(Továbbmész...) [94,64] A terep vált: bozótos területen vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Észreveszel egy quwargot. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. A feléd közeledő pszi elementál mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agykorbács pszi támadással. 10 életpontot vesztettél. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy direkt kontaktus I pszi támadást. Ellenfeled elszívta az összes pszi-energiádat! Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja a pszi elementál farkát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Elszántan a másikra támadsz. Csontpálcával kegyetlenül megütöd a pszi elementál testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd a pszi elementál bal oldalát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A pszi elementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-1 pszi pont.) Hoppálé! 2 pszi élősködő, poszogó mösze kapcsolódott a tudatodhoz. A pszi elementál most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 560 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

[23 pontot használtál fel, van még 241.]

kt 4 3 elkészíted a 4. tárgyat (3 darabot)
Begyűjtöttél 3 botot. Egészséged TF-elődött. [24 pontot használtál fel, van még 217.]

kt 10 3 elkészíted a 10. tárgyat (3 darabot)
Legyártottál 3 dárdát. Egészséged TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 187.]

cir 63 vándorcirkusz látogatása 63
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 187.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Hmm! Már nem is vagy éhes! 239 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 184.]

m 8 1 mozogsz északra, északkeletre
[94,63] A bokrok között a talaj süppedőssé, nedvessé válik: ez már mocsaras terep. Quwarg szagot érzel! A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Egy quwarg királynő nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 11 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg királynő testét. (4 támadással 30 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Marokra fogva a csontpálcát ellenfeledre rontasz. Csontpálcával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg királynő potrohát. (4 támadással 140 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a quwarg királynő jobb hátsó lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (3 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A quwarg királynő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 201, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}

A földön meglátsz egy quwargot. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy phua-kúpot. Északnyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

(Továbbmész...) [95,62] Még mindig a süppedős, szúnyogokkal teli mocsárban vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy phua-kúpot. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy mély kutat. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délkeletre egy Sheran oltár van. Elteszed a látcsövet. Quwarg szagot érzel! Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. Ráismersz a lényre. Egy élőholt quwarg. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 7 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 ubuk tüske. Pár lövedéked átjárja az élőholt quwarg testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Megmarkolva a csontpálcát ellenfeledre rontasz. Csontpálcával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt quwarg torát. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor súrolod az élőholt quwarg testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 21 életpontot vesztettél. Csontpálcával többször eltalálod az élőholt quwarg potrohát. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor súrolva eltalálod az élőholt quwarg fejét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1306 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 190, sebződés: 65, gyógyulás: 0, összesen: -65 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+23 életerő). [-6 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+27 életerő). [-6 varázspont.] [28 pontot használtál fel, van még 156.]

jlk 2230 jelszó kimondása 2230
Kimondod a megfejtett szót, remélve, hogy helyes lesz. Rövid várakozás, majd kitárul a gigantikus tojás ajtaja. Lélegzetedet is visszafojtva hatolsz be a kúpba. Kincs és táp vár itt bent rád, ez már bizonyos! Odabent félhomály fogad, úgy látszik, elromlott a világítás. Huk, valami zümmög! Á, csak a szörnygenerátor! A szörny... ááá, egy massza jön!

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a massza bal hátsó lábát. (4 támadással 37 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a massza nyúlánk csőrét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a massza jobb első lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A massza szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a massza száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 mandibulapengét. 316 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Keresgélni kezdesz a kúp belsejében, hátha találsz valami érdekeset. ... Hök .... Hök ...... Hök ....... ÁÁÁ, megvan! Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 ezüst karkötő, egy nagy bronzkulcs, egy ezüst gyűrű és egy sallank nyíl. Hüh, ez emlékezetes kaland volt! Kimész. [15 pontot használtál fel, van még 141.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[96,63] Füves síkságra érkeztél.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Sheran hívei emelték. Nocsak, egy quwarg! Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Sheran oltárt. Északra nézve látsz egy rúnakövet. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [97,64] Továbbra is síkságon vagy. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy vaskohót. Délre nézve látsz egy Sheran oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

Észreveszel valamit a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [98,65] Továbbra is síkságon vagy. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze keletre látsz egy Tharr oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Nyugatra egy Sheran oltár van. Elteszed a látcsövet. Quwarg szagot érzel! Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hmm, csak egy quwarg harcos. Ettől nincs semmi félnivalód. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 15 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg harcos testét. (4 támadással 42 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Elszántan ellenfeledre támadsz. Csontpálcával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg harcos testét. (3 támadással 111 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a quwarg harcos jobb hátsó lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg harcos. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 19 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1021 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 189, sebződés: 40, gyógyulás: 0, összesen: -40 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [27 pontot használtál fel, van még 114.]

m 3 2 2 mozogsz délkeletre, keletre, keletre
[99,66] Továbbra is síkságon vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Fairlight híveié. Látsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Leah rúnaköve. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Délre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Északra egy Tharr oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy uzbány nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az uzbány jobb szárnyát. (4 támadással 51 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával alaposan megvágod az uzbány pikkelyes nyakát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod az uzbány pikkelyes nyakát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Belecsipked az uzbány a jobb karodba és a nyakadba. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 310 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy törpemammut. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a törpemammut testét. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Mandibulakaszával megvágod a törpemammut testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a törpemammut testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Agyarával a törpemammut kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A törpemammut patája súrolja a combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A törpemammut összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 kaját. 610 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [100,66] A sík vidéket bozótos váltja fel. Oldalt pillantva, meglátsz egy ovimon-bokrot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot. Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba). Észreveszel egy quwargot. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Quwarg szagot érzel! Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy sullár. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy quwarg felderítő. Amikor elhal a zaj, előmászol.

Körbevizsgálódsz. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [101,66] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. A derűs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak. Észreveszel egy oltárt. Tharr hívői építették. Látsz egy malmot. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Ez nem lehet más, mint egy sullár. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Észreveszel valamit a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [27 pontot használtál fel, van még 87.]

vpf 56 VP elővétele: 56
Felszabadítottunk neked 56 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 87.]

v 96 100 80 elmormolod a 96. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(93,64) láplidérc (#352)
(93,65) gyíkfű csomó (#200, belőle készíthető: #201), lápi hajlék (#670), quwarg felderítő (#299)
(94,63) quwarg királynő (#153)
(94,64) oltár, 47. jellempróba, pszi elementál (#221)
(95,62) phua-kúp (#372), élőholt quwarg (#202), massza (#217)
(96,63) Sheran oltár
(98,65) quwarg harcos (#201)
(99,66) Fairlight oltár, Leah rúnaköve, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), uzbányok (#102), törpemammut (#115)
(100,66) ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), Tharr oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 50. jellempróba, sullárok (#101), quwarg felderítő (#299)
(101,66) Tharr oltár, malom (#1204), sullárok (#101)

[100,80] Épületek tűnnek fel. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Hirdesse e tábla az Élet és Halál Urának, Leahnak dicsőségét! Állította: En'Laos " Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Miután Zarkkal üzleteltél, számold meg az ujjaidat is!!! NeTuddKi. "
(Feltételes támadás:) Egy bazaltelementál! Ezt kerested. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Hideg veríték folyik végig a hátadon - ez a támadás egy öngyilkos vállalkozás volt! Nem akarsz kinyúlni. Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad.


(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+32 életerő). [-6 varázspont.] A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Az álmaid valóra válhatnak. De nem biztos, hogy örülsz, ha viszontlátod rémálmaidat... Az Illúzió Mesterei " Épületeket látsz: egy fegyverbolt (591. épület.) és egy vegyesbolt (594. épület.).
Eladsz 1 szvó-ektoplazmát 10 aranyért, 1 mandibulapengét 3 aranyért, 1 nagy bronzkulcsot 14 aranyért, 1 sallank nyilat 3 aranyért.
Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " A tolvajok mindenütt körülvesznek, csak lehet, hogy Te nem látod őket...-Gilbo & Buga "
[-50 varázspont.] [15 pontot használtál fel, van még 72.]

be 591 bemész az 591. épületbe
Lehajolva, belépsz az ajtón. Szakállas, tetőtől talpig bronzpáncélba öltözött, nagyszakállú törp siet elő.
- Aranykezű Dáin vagyok, a bolt tulajdonosa. Válassz, daliás harcos, boltom széles választékából! - azzal sorban megmutogatja a falon és polcokon sorakozó öléstechnikai szakszerszámokat és mészárlásgátló öltözékeket. Eközben leplezetlenül méregeti a te felszerelésedet is, és néhány tetszetősebb darabra ajánlatot tesz.
A következő eladó tárgyakat látod (zárójelben a tárgy sorszáma):
szöges bunkó (#8) 20 ap /db, bunkósbot (#9) 2 ap /db, csontkés (#11) 4 ap /db, csontszurony (#12) 4 ap /db,
fúvócső (#20) 8 ap /db, mérgezett tüske (#23) 2 ap /db, ásó (#34) 10 ap /db, kis bőrpajzs (#45) 10 ap /db,
kígyóbőr kesztyű (#49) 10 ap /db, bőrpáncél (#51) 10 ap /db, bőrsisak (#57) 10 ap /db, csontszablya (#64) 4 ap /db,
szöges páncél (#65) 48 ap /db, szöges bőrpajzs (#66) 32 ap /db, rézpáncél (#71) 48 ap /db, rézsisak (#72) 14 ap /db,
rézpajzs (#73) 28 ap /db, mászókarom (#78) 20 ap /db, díszes rézpajzs (#84) 30 ap /db, bronzhegyű lándzsa (#87) 20 ap /db,
bronzsisak (#88) 18 ap /db, bronzpajzs (#89) 32 ap /db, bronzpáncél (#90) 64 ap /db, bronzhegyű nyíl (#94) 10 ap /db,
bakkura csizma (#96) 22 ap /db, rákpajzs (#98) 20 ap /db, rövid íj (#107) 16 ap /db, nyílvessző (#108) 2 ap /db,
hosszú íj (#111) 40 ap /db, göcsörtös bunkó (#123) 16 ap /db, bronzpenge (#126) 24 ap /db, mandibulakasza (#127) 50 ap /db,
sallank nyíl (#129) 6 ap /db, ubuk tüske (#131) 2 ap /db, mérg. ubuk tüske (#137) 4 ap /db, ubuk dobónyíl (#138) 10 ap /db,
nyu-shuriken (#157) 24 ap /db, kis vaspajzs (#159) 32 ap /db, vassisak (#160) 36 ap /db, nagy vaspajzs (#161) 44 ap /db,
vasvért (#164) 120 ap /db, rövid kard (#171) 32 ap /db, harci kalapács (#174) 40 ap /db, vashegyű nyíl (#176) 10 ap /db,
vasalt bunkó (#181) 70 ap /db, vashegyű lándzsa (#182) 36 ap /db, mérg. ubuk dobónyíl (#188) 14 ap /db, vas dobónyíl (#189) 14 ap /db,
mérg. vas dobónyíl (#190) 20 ap /db, láncing (#222) 400 ap /db, varkaudar lándzsa (#224) 10 ap /db, orgyilkos tőr (#225) 16 ap /db,
lánckesztyű (#230) 300 ap /db, tankány karom (#237) 20 ap /db, fekete bőrcsizma (#247) 32 ap /db, tatu ködmön (#255) 8 ap /db,
gromak páncél (#270) 60 ap /db, szürke bőrkesztyű (#271) 24 ap /db, rejtőköpeny (#277) 28 ap /db, Mágikus Koponya (#279) 800 ap /db,
varkaudar páncél (#294) 20 ap /db, elit csatavért (#295) 60 ap /db, ezüsttőr (#322) 16 ap /db, ezüsthegyű nyíl (#323) 8 ap /db,
ezüstshuriken (#327) 16 ap /db, csontpálca (#329) 75 ap /db, királyi korona (#338) 250 ap /db, tolmokov-koktél (#351) 16 ap /db,
réz fejpánt (#406) 14 ap /db, bronz fejpánt (#407) 18 ap /db, varkaudar szablya (#516) 40 ap /db, rőtmanó kacagány (#714) 10 ap /db.

A következő tárgyaidat hajlandó a boltos megvásárolni:
ásó (#34) 5 ap /db, bumeráng (#249) 4 ap /db, csontkés (#11) 2 ap /db, fúvócső (#20) 4 ap /db,
gromak páncél (#270) 30 ap /db, harci kalapács (#174) 20 ap /db, Jerome köpenye (#1527) 180 ap /db, kvazár sisak (#266) 70 ap /db,
lánckesztyű (#230) 15 ap /db, mandibulakasza (#127) 25 ap /db, mérg. ubuk dobónyíl (#188) 7 ap /db, mérgezett vasnyíl (#187) 8 ap /db,
nyu-shuriken (#157) 12 ap /db, tolmokov-koktél (#351) 8 ap /db, ubuk dobónyíl (#138) 5 ap /db, ubuk tüske (#131) 1 ap /db,
varkaudar csizma (#317) 20 ap /db, vas dobónyíl (#189) 7 ap /db, vasalt bunkó (#181) 35 ap /db, vashegyű lándzsa (#182) 18 ap /db,
vashegyű nyíl (#176) 5 ap /db, csontpálca (#329) 15 ap /db áron.
[5 pontot használtál fel, van még 67.]

be 594 bemész az 594. épületbe
Belépsz a boltba. Azonnal elősiet egy apró, ravasz tekintetű gnóm.
- Üdvözöllek, én vagyok Tralvelvansók, e bolt tulajdonosa. Miben lehetek a szolgálatodra? - érdeklődésedre körbevezet a boltban, és megmutogatja, hogy mi eladnivalója van. Végignézi a Te holmidat is, és néhány tárgyadra ajánlatot tesz.
A következő eladó tárgyakat látod (zárójelben a tárgy sorszáma):

deus ex machina (#1) 50 ap /db, kaja (#2) 2 ap /db, sünmedve tüske (#14) 2 ap /db, vadász tatu bőr (#15) 2 ap /db,
bordacsont (#16) 4 ap /db, ormánygőte csont (#21) 6 ap /db, gyenge méreg (#26) 2 ap cseppje, varányszem (#30) 2 ap /db,
lapockacsont (#33) 8 ap /db, fáklya (#36) 1 ap /db, kis vaskulcs (#40) 6 ap /db, grákóbőr (#41) 6 ap /db,
távcső (#42) 32 ap /db, királygyík bőr (#44) 6 ap /db, surranó kígyó bőr (#47) 4 ap /db, antilopbőr (#48) 6 ap /db,
tigroszlán fog (#63) 2 ap /db, kék orchidea (#68) 8 ap /db, szárnyas hernyó (#69) 4 ap /db, rézdarab (#70) 2 ap /db,
rézkulcs (#75) 12 ap /db, bronzkulcs (#76) 18 ap /db, lapkorong (#80) 4 ap /db, ragasztó (#83) 2 ap cseppje,
óndarab (#85) 4 ap /db, kötél (#92) 2 ap /db, bakkura bőr (#95) 4 ap /db, rákpáncél (#97) 8 ap /db,
fekete gyöngy (#99) 12 ap /db, tinta (#101) 2 ap cseppje, vízionár szem (#102) 6 ap /db, magszim bél (#103) 10 ap /db,
fémrúd (#104) 16 ap /db, evaporőr háj (#105) 10 ap /db, fabontó (#106) 10 ap /db, vapár ág (#110) 20 ap /db,
rókafarok (#124) 6 ap /db, mandibulapenge (#125) 6 ap /db, sallank karom (#128) 4 ap /db, hebrencs állkapocs (#130) 8 ap /db,
mocsári penke (#148) 2 ap /db, szent jogar (#150) 100 ap /db, szvó-ektoplazma (#151) 20 ap /db, vasérc (#152) 4 ap /db,
pirkit (#153) 4 ap /db, ugh méreg (#166) 4 ap cseppje, sullár hólyag (#168) 14 ap /db, uzbány csőr (#169) 12 ap /db,
spiritusz (#170) 2 ap cseppje, téfea-agy (#172) 16 ap /db, vaskulcs (#183) 20 ap /db, ezüst kulcs (#184) 24 ap /db,
nagy bronzkulcs (#185) 28 ap /db, nagy vaskulcs (#186) 32 ap /db, trikornis szarv (#198) 24 ap /db, karbin plazma (#199) 20 ap /db,
amniosz (#203) 2 ap /db, kazmár gyökér (#205) 8 ap /db, fűszertartó (#210) 12 ap /db, dorony tüdő (#212) 16 ap /db,
ketrec (#216) 152 ap /db, dobóháló (#221) 16 ap /db, ramit kő (#226) 6 ap /db, helytartói jogar (#228) 70 ap /db,
acélpengőke (#231) 6 ap /db, ilkin érc (#232) 6 ap /db, furulya (#233) 14 ap /db, tatu dob (#234) 8 ap /db,
dorony duda (#235) 56 ap /db, lajhár csont (#236) 6 ap /db, pular kristály (#239) 16 ap /db, kis aranykulcs (#240) 32 ap /db,
kvazár (#244) 22 ap /db, márványkulcs (#245) 32 ap /db, nagy aranykulcs (#246) 48 ap /db, kristálygömb (#265) 20 ap /db,
fülemüle agyar (#267) 10 ap /db, gromak bőr (#268) 16 ap /db, aranytű (#272) 8 ap /db, tyrex csont (#280) 60 ap /db,
raptor karom (#281) 24 ap /db, jégszív (#282) 30 ap /db, arx formázó minta (#298) 50 ap /db, bev formázó minta (#299) 50 ap /db,
cru formázó minta (#300) 50 ap /db, mutáns csont (#331) 8 ap /db, huhogó bibe (#332) 16 ap /db, rákfatty váladék (#333) 2 ap cseppje,
shinai gömb (#348) 240 ap /db, molluszk ház (#353) 4 ap /db, degradátor váladék (#354) 4 ap kortyonként, szockó hólyag (#355) 6 ap /db,
quwarg tojás (#360) 4 ap /db, moa obszidián (#380) 24 ap /db, moa katalizátor (#386) 80 ap /db, álompor (#396) 2 ap /db,
ostromlétra (#510) 10 ap /db, aranytoll (#572) 80 ap /db, rinóbőr (#651) 10 ap /db, darázsszárny (#652) 8 ap /db,
darázsfarok (#654) 28 ap /db, liumbe hajtás (#655) 8 ap /db, aurach fog (#657) 2 ap /db, elkarog szőr (#665) 2 ap /db,
nektoraf faggyú (#667) 6 ap /db, rakolits por (#669) 14 ap /db, szulfagor agyar (#677) 8 ap /db, medúzacsáp (#703) 10 ap /db,
troll csont (#704) 8 ap /db, etra hályog (#712) 50 ap /db, rozmárfog (#1069) 6 ap /db, yetiszív (#1070) 16 ap /db,
ulkor gyöngy (#1072) 30 ap /db, cetuszony (#1075) 20 ap /db, varkaudar csont (#1113) 8 ap /db, varkaudar pálinka (#1137) 44 ap /db,
fűszerkeverék (#1170) 20 ap /db, extra takarmány (#1360) 36 ap /db.

A következő tárgyaidat hajlandó a boltos megvásárolni:
acélpengőke (#231) 3 ap /db, acéltű (#334) 1 ap /db, alligátorbőr (#661) 10 ap /db, álompor (#396) 1 ap /db,
aranyló ugarhéj (#100) 4 ap /db, aranytű (#272) 4 ap /db, arx formázó minta (#298) 25 ap /db, borkonyó bibe (#312) 5 ap /db,
bruhatagnyelv (#1230) 7 ap /db, cru formázó minta (#300) 25 ap /db, csillezsályalevél (#1253) 10 ap /db, csuklyavirág (#133) 1 ap /db,
deus ex machina (#1) 25 ap /db, dobóháló (#221) 8 ap /db, drótszőr (#37) 2 ap /db, Éjmágus tükre (#1100) 500 ap /db,
elf csont (#664) 4 ap /db, elkarog szőr (#665) 1 ap /db, fekete gyöngy (#99) 6 ap /db, fülemüle agyar (#267) 5 ap /db,
fűszerkeverék (#1170) 10 ap /db, fűszertartó (#210) 6 ap /db, gnóm csont (#706) 4 ap /db, grifftojás (#179) 10 ap /db,
gyenge méreg (#26) 1 ap cseppje, gyíkfű (#201) 1 ap /db, gyöngymangó (#135) 2 ap /db, huhogó bibe (#332) 8 ap /db,
hűségérme (#1141) 40 ap /db, illatos rózsaszál (#1595) 10 ap /db, Jerome köpenye (#1527) 180 ap /db, kavadu iszák (#25) 2 ap /db,
kazmár gyökér (#205) 4 ap /db, kobudera csont (#705) 4 ap /db, kőszem (#304) 5 ap /db, kulcskarika (#648) 80 ap /db,
lapkorong (#80) 2 ap /db, madártoll (#112) 1 ap /db, magszim bél (#103) 5 ap /db, márványkulcs (#245) 16 ap /db,
mérleg (#81) 8 ap /db, moa burát (#384) 12 ap /db, moa gyöngy (#378) 20 ap /db, moa rubin (#379) 30 ap /db,
moa üveggömb (#383) 5 ap /db, mocsári penke (#148) 1 ap /db, molluszk ház (#353) 2 ap /db, mutáns csont (#331) 4 ap /db,
nektoraf faggyú (#667) 3 ap /db, óndarab (#85) 2 ap /db, ormánygőte csont (#21) 3 ap /db, pirkit (#153) 2 ap /db,
ragasztó (#83) 1 ap cseppje, rákfatty váladék (#333) 1 ap cseppje, remák szív (#264) 12 ap /db, rézdarab (#70) 1 ap /db,
sallank karom (#128) 2 ap /db, sáska amulett (#668) 15 ap /db, spiritusz (#170) 1 ap cseppje, sullár hólyag (#168) 7 ap /db,
sünmedve tüske (#14) 1 ap /db, szárnyas hernyó (#69) 2 ap /db, szeksztáns (#32) 20 ap /db, szent kehely (#257) 16 ap /db,
tatu dob (#234) 4 ap /db, távcső (#42) 16 ap /db, tigroszlán fog (#63) 1 ap /db, tinta (#101) 1 ap cseppje,
nyomkereső talizmán (#671) 150 ap /db, troll csont (#704) 4 ap /db, tubarkő (#700) 200 ap /db, ugh méreg (#166) 2 ap cseppje,
uzbány csőr (#169) 6 ap /db, varkaudar pálinka (#1137) 22 ap /db, vasérc (#152) 2 ap /db, vizestömlő (#3) 7 ap /db,
zárnyitó készlet (#39) 12 ap /db, zöld üveg (#82) 3 ap /db áron.
[5 pontot használtál fel, van még 62.]

szk 781 keresed a 781. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy ork bérgyilászt. [0 pontot használtál fel, van még 62.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 59.]

* 2. BP: használod a 396. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 59.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 29 fejleszted a 4. tulajdonságodat 29 pontért
Légzőgyakorlatokat, a szervezetet megedző tornagyakorlatokat végzel. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [Még 49 TVP-t kell elköltened.] [29 pontot használtál fel, van még 30.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. A quwargok öldöséséért kifizetnek részedre 86 arany vérdíjat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 22, 28, 8.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját töm magába a spagulár. Lestrapálva a nap eseményeitől, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt az erőpajzs I hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 283 pontot. A következő körben tehát 313 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Etorlán, egy vörös, hosszú hajú, zöld szemű, hosszú szakállas törpe nő vagy. A bőröd világosabb az átlagosnál. Fairlight bíborosa vagy. A Vasalt Bunkók (#9102) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 142. fordulód.

Erő: 19 (24) Szint: 19 Merészség: 5/4 Magasság: 104 cm
IQ: 24 (26) Támadás: 20 Agresszió: 3 Testsúly: 62 kg
Ügyesség: 19 (23) Védekezés: 31 Menekülés: 30 % Életkor: 59/59 év
Egészség: 20 (24) Életpont: 296/118 Jellem: semleges (-1) Tul. pont: 4
Szerencse: 21 (28) Varázspont: 266/3 Pénz: 465 arany Kép. pont: 8
Tudatpont: 15/2 Pszi pont: 67/0 EFejl: 8
Eddig összesen 886 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 7114 TP-t kaptál. Jelenleg 392110 TP-d van. A következő szinthez még 57890 TP szükséges. Trófeáid: vadász quwarg, varkaudar íjász, Poomr Ko. A 141. fordulódban 5561 arany került a bankszámládra. 5561 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/0 szúrófegyverek: 15/27 vágófegyverek: 10/78 (+20%)
ütőfegyverek: 21/31 (+9%) lőfegyverek: 8/70 (+6%) dobófegyverek: 23/22 (+6%)

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) (130%) << vashegyű lándzsa (#182) (200%) << csontpálca (#329) (240%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -2.); bumeráng (#249) (3 -5.); ubuk dobónyíl (#138) (6 -10.); ubuk dobónyíl (#138) (11 -15.); ubuk tüske (#131) (16 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
Eltaposott quwargok: össz.: 134 időszaki: 82

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 10/26 (+33%) 2. nyomkövetés: 24/80 (+27%) 3. lopás: 1/60
4. mászás: 10/68 5. csapdakészítés: 11/33 (+6%) 6. csapdaészlelés: 2/97
7. gyógyítás: 30/20 8. titkosírás: 4/62 (+11%) 9. felderítés: 14/53
10. szörnyidomítás: 5/47 11. teológia: 17/41 (+20%) 12. taumaturgia: 13/44 (+15%)
13. szerencsejáték: 2/39 14. versengés: 7/68 15. zene: 7/12
16. szörnyismeret: 11/44 (+30%) 17. pszi: 11/20 (+13%) 18. zárnyitás: 1/4
19. vadászat: 7/57 20. bányászat: 17/74 21. főzés: 9/21 (+10%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 45% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 25% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 1 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot ), tükröt (#43) (max. 1 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 1 darabot, csak egyszer), csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot ), nyomkereső talizmánt (#671) (max. 2 darabot, csak egyszer)
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 12)
smaragdgólem (#417), vortexmágus (#418), halálhozó (#419), korinthai amőba (#420), varkaudar kósza (#347) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 5, max: 12)
Cinty (#5787), Vasalt Bunkók (#9102), 9302. szövetség (#9302), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
tompítás (#40, 8 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) analízis (#375, 6 VP, 2 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) tűzeső (#61, 16 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
villámsújtás (#89, 15 VP) agyburok (#90, 11 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) alku (#139, 20 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
13. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
lángcsóva (#31)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> szutykos remák (#191) izomernyesztés (#33) >> varkaudar behemót (#189)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK
élőholt quwarg (#202) (csicska) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Követőim nagyhatalmú mágusok. Költs el egyetlen körben legalább 333 VP-t a V parancs használatával!
2.) A kihívás egyre nagyobb. Egy bazaltelementál esetében nemcsak legyőzni, de megtalálni is nehéz feladat!
3.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely az 1. kategóriában a XXIII. olimpián.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 12 elkarog szőr (#665) 1 Tiume batyuja (#660)
1 ubuk dobónyíl (#138) 1 ubuk tüske (#131) 8 víz (#27)
2 rókafarok (#124)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
116 arany (#50) 3 dárda (#10) 1 ezüst gyűrű (#180)
2 ezüst karkötő (#158) 1 gyöngymangó (#135) 4 kaja (#2)
1 nyomkereső talizmán (#671) 5 ugh méreg (#166) 1 uzbány csőr (#169)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(100,80) fegyverbolt (#591), vegyesbolt (#594), bazaltelementál (#204)

Üzenet küldése a karakternek