140. forduló, 142. forduló, Etorlán összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. febr. 10. 10h:35'
EZ A 147. JÁTÉKHETED, 141. FORDULÓD
148. játékheted kezdete: febr. 16.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5033
SZÁMLA : XXXX

ETORLÁN KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [94,61] koordinátán.
Delejes Kazimír átutalt a bankszámládra 700 aranyat a táborozásod 1. napján.
Cinty, amikor összefutottatok, adott neked egy tubarkövet. Idegen jelenlétet érzel a fejedben. Amióta találkoztál azzal a lénnyel, többször is előfordult már. Hogy mit keresett, nem tudod, de néha nem emlékszel dolgokra, keresed a tárgyak, lények nevét. Tudod, hogy nem most találkozol ezzel a valamivel... De mikor is? Hol is? A mostani alkalom más: a lényre gondolsz, érzed, hogy fájdalmai vannak. Segíteni akarsz neki, önként ajánlod fel neki véredet, erődet. És ő kegyesen elveszi, térdre kényszerít, ahogy belőled regenerálja sérüléseit... Többen csodálkozva néznek rád. Nem tudják - nem tudhatják -, milyen az, ha egy vámpír bélyegét viselik...
Magad előtt látod a képet, amint éppen egy szűk tárna legvégén vésed a falat. Felismered, ezek Kara-Duor legendás tárnái, minden törpe álma! Gyorsan munkához látsz, hátha találsz valamit. És igen! Ezt a szerencsét, te vagy az első törpe, aki kiásott egy darab andrakitot! Ezt a többieknek is látniuk kell! Gyorsan felfelé, mielőbb szólni nekik! Már látod magad felett a világosságot, az már a barlang nyílása kell, hogy legyen! De nem, csak a nap első sugarai sütnek be a lyuk száján, ahol aludtál.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+88 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+60 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+32 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy láplidérc nyomára bukkanj. Minden hiába - a kutatás eredménytelen volt. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [8 pontot használtál fel, van még 287.]

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve pszi-acéltorony. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+7 max. pszi pont.) [5 pontot használtál fel, van még 282.]

* 2. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Mormolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Elmondtad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 277.]

* 3. KP: használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse forduló végéig.) [0 pontot használtál fel, van még 277.]

* 4. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Létrehoztad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 277.]

* 5. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Egy végső mozdulattal előhívod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [5 pontot használtál fel, van még 272.]

cir vándorcirkusz látogatása
Minden cir parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 272.]

ef 6 energia fejlesztése 6
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-6 TU.] A befejezéshez még 2333 TU szükséges. [60 pontot használtál fel, van még 212.]

p 70 használod a 70. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Akaratoddal irányítva, létrehozod az agyletapogatás pszi képességet. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 210.]

m 4 2 mozogsz délre, keletre
[94,62] Tovább lépkedsz a zsombékok, nádcsomók között a mocsárban. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy gyíkfű csomót. Érett termése van. Begyűjtesz 1 gyíkfüvet. Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy phua-kúpot. Nyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Elteszed a látcsövet. Hirtelen mozogni kezd a föld! Ráismersz a lényre. Egy tesh alligátor. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a tesh alligátor hüllőtestét. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször eltalálod a tesh alligátor lapos fejét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A tesh alligátor szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 alligátorbőrt. 535 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}


(Továbbmész...) [95,62] Véget nem akar érni a dögletes bűzű mocsár. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy phua-kúpot. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy mély kutat. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délkeletre egy Sheran oltár van. Elteszed a látcsövet. Quwarg szagot érzel! Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy quwarg harcos. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 15 életpontot sebeztél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg harcos potrohát. (4 támadással 27 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg harcos bal első lábát. (3 támadással 92 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a quwarg harcos torát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 18 életpontot vesztettél. A quwarg harcos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Hujhé, hurrá! csuklantasz boldogan, és kiszívod a quwarg testnedveit, amely egyben 1 TU-nyi fejlesztést jelent. 1021 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 150, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}

[16 pontot használtál fel, van még 194.]

jlk 2325 jelszó kimondása 2325
Nagyot krákogsz, majd elrebeged a jelszót. Hrshhhsrrr! Félrecsusszan a kúp ajtaja, igazolva, hogy a jelszót tökéletesen fejtetted meg. Gombócot érzel a torkodban, ahogy penetrálod az évezredes építmény légterét. Odabent világos van, ősi titok ad fényt a kúp belsejének. Huk, valami zümmög! Á, csak a szörnygenerátor! A szörny... ááá, egy massza jön!

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a massza ízelt lábát. (4 támadással 63 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával teljesen átszúrod a massza testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a massza nyakát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A massza Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A massza meglök a szarvával. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A massza összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 630 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

A neheze megvolt! Most lássuk a kincset! ... Ez az! Megtaláltad! A következő kincseket találtad: egy sárga erőöv. No, elég volt a phua-kúpból! Elhagyod. Mögötted az ajtó bezárul. [15 pontot használtál fel, van még 179.]

kut 5 kutatsz 5 pontért
Odaóvakodsz a misztikus Moa építményhez. Megtalálod az oldalán a találós kérdést, és kibetűzöd:
Aki bírja, az nem törődik vele,
Akinek nincs, annak nagyon hiányzik,
Leggyakrabban madár a jelképe.
[5 pontot használtál fel, van még 174.]

m 5 6 6 mozogsz délnyugatra, nyugatra, nyugatra
[94,63] Tovább lépkedsz a zsombékok, nádcsomók között a mocsárban. Vigyáznod kell minden lépésedre: nem Te lennél az első névtelen utazó, aki nem jut át... Quwarg szagot érzel! Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Felismered a közeledőt. Csak egy vadász quwarg. Nem jelenthet különösebb problémát. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 8 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 2 ubuk tüske. Lövedékeiddel perforálod a vadász quwarg potrohát. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra rohansz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a vadász quwarg torát. (3 támadással 97 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a vadász quwarg potrohát. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a vadász quwarg. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Csáprágójával a vadász quwarg megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vadász quwarg nyakát. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted a vadász quwarg potrohát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a vadász quwarg többször is megmar! (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A vadász quwarg megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A vadász quwarg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 1634 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 231, sebződés: 72, gyógyulás: 0, összesen: -72 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Befejezted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+27 életerő). [-6 varázspont.] Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északnyugatra egy rúnakövet. Elrakod a távcsövet.

(Továbbmész...) [93,63] Tovább gyalogolsz a lápvidéken. Ez a Süllyesztő mocsár. Kicsi, de halálos. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy nekrofunt. Hoppsz, egy quwarg! Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) A távcsővel lassan körülnézel. Messze délnyugatra látsz egy Tharr oltárt. Nyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Északnyugatra egy lápi hajlék van. Északra egy rúnakő van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Quwarg szagot érzel! Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy vadász quwarg. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 5 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 2 ubuk tüske. Alaposan megsorozod a vadász quwarg potrohát. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vasalt bunkót a másikra rontasz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a vadász quwarg testét. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször eltalálod a vadász quwarg testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a vadász quwarg többször is megmar! (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A vadász quwarg csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vadász quwarg potrohát. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a vadász quwarg torát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 4 kaját. 1634 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 216, sebződés: 75, gyógyulás: 0, összesen: -75 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+23 életerő). [-6 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+28 életerő). [-6 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+17 életerő). [-6 varázspont.]

(Továbbmész...) [92,63] A terep változik: ismét síkságon vagy.

Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Északra fekszik egy helytartói város. " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Sheran rúnaköve. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Fairlight hívői építették. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy rúnakövet. Délre nézve látsz egy Tharr oltárt. Nyugatra egy Leah oltár van. Északnyugatra egy Leah oltár van. Északra egy lápi hajlék van. Elrakod a távcsövet. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [44 pontot használtál fel, van még 130.]

im 0 2 imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Aztán előveszed a Fairlight köpenyét, és az oltárra helyezed. Hatalmas lobbanással eltűnik az áldozat - úgy látszik, elfogadta az isten! Ünnepélyes hang szólal meg.
- Tehát nem csalódtam benned, hűséges hívem vagy! (+1 max. életerő, +5 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve villámsújtás. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Követőim nagyhatalmú mágusok. Költs el egyetlen körben legalább 333 VP-t a V parancs használatával! 2.) Zúzz apró darabokra egy esszenciakristályt oltáromnál, így annak hatalmát is magadba szívhatod! 3.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot! [30 pontot használtál fel, van még 100.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Aztán előveszed az esszenciakristályt, és az oltárra helyezed. Hatalmas lobbanással eltűnik az áldozat - úgy látszik, elfogadta az isten! Hang szólal meg a fejedben.
- Ah, nem csalódtam benned! Ügyes voltál. (+1 max. életerő, +5 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve a lélek védelme. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Követőim nagyhatalmú mágusok. Költs el egyetlen körben legalább 333 VP-t a V parancs használatával! 2.) A kihívás egyre nagyobb. Egy bazaltelementál esetében nemcsak legyőzni, de megtalálni is nehéz feladat! 3.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot! [30 pontot használtál fel, van még 70.]

v 96 72 59 elmormolod a 96. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(92,63) Sheran rúnaköve, Fairlight oltár
(93,63) nekrofun (#173), vadász quwarg (#241)
(94,62) gyíkfű csomó (#200, belőle készíthető: #201), tesh alligátor (#353)
(94,63) vadász quwarg (#241)
(95,62) phua-kúp (#372), quwarg harcos (#201), massza (#217)

[72,59] Lakott területre érkeztél.

Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Oldalt pillantva, meglátsz egy xantusz-kaktuszt. Találsz egy főutcát. Látsz egy oltárt. Fairlight hívői építették. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy fellegvárat. (no:1. építését deanaal kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! " Találsz valamit: 1 bunkó. Elteszed. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " Épületeket látsz: egy Fehér Bérc Plaza (669. épület.) és egy bank (697. épület.).
Eladsz 1 dorony tüdőt 8 aranyért, 1 orgyilkos tőrt 8 aranyért, 1 szvó-ektoplazmát 10 aranyért, 1 sárga erőövet 25 aranyért.
A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. "
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 60.]

fkt 671 2 felt. készítesz a 671. tárgyat (2 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 60.]

pki 300 kiveszel a bankból 300 aranyat
Kiveszel a bankból 300 aranyat. A számládon van még 5561 arany. [0 pontot használtál fel, van még 60.]

ve 124 5 megveszed a 124. tárgyat 5
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 60.]

ve 665 24 megveszed a 665. tárgyat 24
Mindössze 22 darabot tud abból a tárgyból a boltos adni. Vásároltál 22 elkarog szőrt. 22 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 60.]

ve 117 1 megveszed a 117. tárgyat 1
Vásároltál 1 ezüst nyakláncot. 15 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 60.]

ve 242 5 megveszed a 242. tárgyat 5
Vásároltál 5 tüskecsapdát. 60 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 60.]

ve 267 8 megveszed a 267. tárgyat 8
Vásároltál 8 fülemüle agyart. 56 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 60.]

ve 14 17 megveszed a 14. tárgyat 17
Vásároltál 17 sünmedve tüskét. 17 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 60.]

m 6 4 3 mozogsz nyugatra, délre, délkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[92,63] Szűnni nem akar a zöld síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Északra fekszik egy helytartói város. " Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Sheran rúnaköve. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy rúnakövet. Délre nézve látsz egy Tharr oltárt. Nyugatra egy Leah oltár van. Északnyugatra egy Leah oltár van. Északra egy lápi hajlék van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Quwarg szagot érzel! Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő vadász quwarg nem jelenthet komoly veszélyt. Itt csata lesz.

Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 10 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 2 ubuk tüske. Pár lövedéked átjárja a vadász quwarg potrohát. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vasalt bunkót a másikra rontasz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a vadász quwarg nyakát. (3 támadással 95 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször eltalálod a vadász quwarg jobb középső lábát. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a vadász quwarg csáprágójával. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vadász quwarg testét. (3 támadással 97 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted a vadász quwarg jobb vállát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a vadász quwarg. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Csáprágójával a vadász quwarg megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a vadász quwarg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 1634 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 251, sebződés: 59, gyógyulás: 0, összesen: -59 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+23 életerő). [-6 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+26 életerő). [-6 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+19 életerő). [-6 varázspont.] Alaposan körülnézel a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [92,64] Szűnni nem akar a zöld síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Északra fekszik egy helytartói város. " Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy gyöngymangó bokrot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr hívei emelték. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy lápi hajlékot. Délnyugatra nézve látsz egy Raia oltárt. Északnyugatra egy Leah oltár van. Elrakod a távcsövet. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy uzbány került az utadba. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az uzbány testét. (4 támadással 52 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra rohansz. Mandibulakaszával egy irtózatos ütéssel felvágod az uzbány fejét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod az uzbány jobb szárnyát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Az uzbány belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 310 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északkeletre, friss gnóm nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [93,65] A sík vidék mocsarassá válik. Utad során felfedezel egy gyíkfű csomót. Érett termése van. Begyűjtesz 1 gyíkfüvet. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy lápi hajlékot. Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy rúnakövet. Délre nézve látsz egy Raia oltárt. Elteszed a látcsövet.

[42 pontot használtál fel, van még 18.]

m 8 mozogsz északra
[93,64] Még mindig a süppedős, szúnyogokkal teli mocsárban vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy nekrofunt. Hoppsz, egy quwarg! Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy rúnakövet. Nyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Északnyugatra egy rúnakő van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Quwarg szagot érzel! Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Ráismersz a lényre. Egy vadász quwarg. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Itt csata lesz.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 20 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 2 ubuk tüske. Pár lövedéked átjárja a vadász quwarg fejét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vadász quwarg potrohát. (3 támadással 101 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a vadász quwarg testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Csáprágójával a vadász quwarg megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval megütöd a vadász quwarg testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a vadász quwarg potrohát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a vadász quwarg. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A vadász quwarg megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A vadász quwarg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 4 kaját. 1634 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 216, sebződés: 67, gyógyulás: 0, összesen: -67 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+28 életerő). [-6 varázspont.] [14 pontot használtál fel, van még 4.]

szk 352 keresed a 352. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy láplidércet. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 1.]

* 2. BP: használod a 396. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 1.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. A quwargok öldöséséért kifizetnek részedre 133 arany vérdíjat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 9, 10, 13.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját nyel le a spagulár. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt az erőpajzs I hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása.
Ebben a körben 1 pontod maradt, ebből a következő körre 1 pontot vihetsz át. Kapsz még 282 pontot. A következő körben tehát 283 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


PSZI-ACÉLTORONY (98. PSZI VÉDEKEZŐ KÉPESSÉG)
Ezt a pszi képességet akkor kapod meg, ha már járatos vagy a támadó/védekező varázslatok használatában. Ezekhez hasonlóan, harcban alkalmazhatod, akkor, amikor védekező varázslatot használnál. A program a TV listából legfeljebb akkor fogja ezt a védekezést választani, ha ellenfeled pszivel rendelkezik, ugyanis a pszi-acéltorony tökéletes védelmet nyújt az Agykorbács, a Tudatrombolás, az Agybénítás és a Teljes őrület ellen. Nem segít azonban, ha ellenfeled Direkt kontaktussal próbálkozik, és semmilyen egyéb támadás ellen sem nyújt védelmet. A pszi-acéltorony felrakása 8 pszi pontba kerül.

VILLÁMSÚJTÁS (89. TÁMADÓ PAP VARÁZSLAT)
Fairlight, a villámlás istene egy kiváló támadó varázslattal jutalmaz meg. Segítségül híva az elemek haragját, irtózatos erejű energianyalábbal sújthatsz le mostantól ellenfeledre. (Hogy mennyire is irtóztató, az nagyban függ papi szintedtől.) Elmondása 15 VP-t és anyagi komponensként egy smirglilevelet igényel.

A LÉLEK VÉDELME (57. VARÁZSLAT)
A lélek védelme egy teljes körig tartó varázslat, amely tökéletesen megvéd a szintszívástól. Ha ez a varázslat rajtad van, külön FT-t sem kell kiadnod, automatikusan harcolsz a szörnnyel. Anyagi komponense egy mocsári penke, elmondása 32 VP-be kerül.

KARAKTERLAP

Etorlán, egy vörös, hosszú hajú, zöld szemű, hosszú szakállas törpe nő vagy. A bőröd világosabb az átlagosnál. Fairlight bíborosa vagy. A Vasalt Bunkók (#9102) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 141. fordulód.

Erő: 19 (24) Szint: 19 Merészség: 5/4 Magasság: 104 cm
IQ: 24 (26) Támadás: 20 Agresszió: 3 Testsúly: 62 kg
Ügyesség: 19 (23) Védekezés: 31 Menekülés: 30 % Életkor: 59/59 év
Egészség: 20 (24) Életpont: 296/110 Jellem: semleges (-1) Tul. pont: 4
Szerencse: 21 (28) Varázspont: 266/9 Pénz: 349 arany Kép. pont: 8
Tudatpont: 15/0 Pszi pont: 67/9 EFejl: 7
Eddig összesen 877 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 9036 TP-t kaptál. Jelenleg 384996 TP-d van. A következő szinthez még 65004 TP szükséges. Trófeáid: vadász quwarg, varkaudar íjász, Poomr Ko. A 141. fordulódban 5561 arany került a bankszámládra. 5561 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/0 szúrófegyverek: 15/27 (+6%) vágófegyverek: 10/58 (+4%)
ütőfegyverek: 21/22 (+21%) lőfegyverek: 8/64 (+24%) dobófegyverek: 23/16 (+2%)

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) (200%) << vashegyű lándzsa (#182) (200%) << vasalt bunkó (#181) (140%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -2.); bumeráng (#249) (3 -5.); ubuk dobónyíl (#138) (6 -10.); ubuk dobónyíl (#138) (11 -15.); ubuk tüske (#131) (16 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
Eltaposott quwargok: össz.: 130 időszaki: 78

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 9/93 2. nyomkövetés: 24/53 (+15%) 3. lopás: 1/60
4. mászás: 10/68 5. csapdakészítés: 11/27 (+6%) 6. csapdaészlelés: 2/97
7. gyógyítás: 30/20 8. titkosírás: 4/51 (+11%) 9. felderítés: 14/53 (+6%)
10. szörnyidomítás: 5/47 11. teológia: 17/21 (+27%) 12. taumaturgia: 13/29 (+17%)
13. szerencsejáték: 2/39 14. versengés: 7/68 15. zene: 7/12
16. szörnyismeret: 11/14 (+18%) 17. pszi: 11/7 (+15%) 18. zárnyitás: 1/4
19. vadászat: 7/57 20. bányászat: 17/74 21. főzés: 9/11

FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 45% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 25% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 1 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot ), tükröt (#43) (max. 1 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 1 darabot, csak egyszer), csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot ), nyomkereső talizmánt (#671) (max. 2 darabot, csak egyszer)
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 12)
smaragdgólem (#417), vortexmágus (#418), halálhozó (#419), korinthai amőba (#420), varkaudar kósza (#347) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 5, max: 12)
Cinty (#5787), Vasalt Bunkók (#9102), 9302. szövetség (#9302), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
tompítás (#40, 8 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) analízis (#375, 6 VP, 2 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) tűzeső (#61, 16 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
villámsújtás (#89, 15 VP) agyburok (#90, 11 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) alku (#139, 20 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
13. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
lángcsóva (#31)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> szutykos remák (#191) izomernyesztés (#33) >> varkaudar behemót (#189)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK
élőholt quwarg (#202) (csicska) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Követőim nagyhatalmú mágusok. Költs el egyetlen körben legalább 333 VP-t a V parancs használatával!
2.) A kihívás egyre nagyobb. Egy bazaltelementál esetében nemcsak legyőzni, de megtalálni is nehéz feladat!
3.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely az 1. kategóriában a XXIII. olimpián.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 1 dorony tüdő (#212) 1 esszenciakristály (#350)
1 Fairlight köpenye (#303) 1 orgyilkos tőr (#225) 1 szvó-ektoplazma (#151)
5 ubuk tüske (#131) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
314 arany (#50) 1 alligátorbőr (#661) 1 bunkó (#5)
22 elkarog szőr (#665) 1 ezüst nyaklánc (#117) 8 fülemüle agyar (#267)
2 gyíkfű (#201) 13 kaja (#2) 17 sünmedve tüske (#14)
5 tüskecsapda (#242) 1 uzbány csőr (#169)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(92,63) Sheran rúnaköve, Fairlight oltár, vadász quwarg (#241)
(92,64) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), Tharr oltár, uzbányok (#102)
(93,64) nekrofun (#173), vadász quwarg (#241)
(93,65) gyíkfű csomó (#200, belőle készíthető: #201), lápi hajlék (#670)

Üzenet küldése a karakternek