Vissza a Főoldalra
 

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Hány darabos asztali Puzzle a kedvenced? (33)
Melyik képből legyen puzzle... (45)
Hány darabos internetes puzzle a legjobb? (34)
Hatalom Kártyái Puzzle (97)
Elindult ingyenes, internetes puzzle játékunk! (21)

További témák...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
  ... | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | ...
Nézet:
Pont annak örülnék, ha nem lehetne becsalni se misztikussal más színű lapot, se céhmesterrel más színű céhet.
Attól, hogy 3 szín, ez még nem a klasszikus hagyi, szóval szerintem érvényesnek kellene lennie minden korlátozásnak, ami egy- és kétszínűn érvényes.
 
Az alapján, amit Bálint irt, nekem is logikusnak tűnt, hogy a pakliszerkesztő miért így működik, de én ezt a szabályt, amit írt, nem találtam meg. Anélkül pedig hajlok rá, hogy igazat adjak neked, és a FAQ alapján inkább megváltoztassuk a pakliszerkesztőt.
 
Mit próbáljak ki?

Ott a faq a misztikus alatt:
"A Mardakor misztikus használható jellemek harca, vagy isteni egyensúly formátumú versenyeken."
 
Ez a logikus, és igy is van. Próbáld ki nyugodtan.
 
Valami nekem is rémlik, de nem találtam meg sehol.

De ha így is van, akkor mi a helyzet a misztikussal? Az engedélyezett, és azzal elvileg lehet céhet is berakni.
Nekem az lenne a logikus, hogy akkor az nem is engedélyezett semmilyen formában sem, már amennyiben a céhmester sem.
 
Erre nem volt valami, hogy a verseny szabályait nem írhatja felül a mardakor és a titkár sem ilyen színkorlátok esetében?
 
Jellemek harcán be lehet rakni főtitkárral vagy céhmesterrel más jellemű céhet?
Nincs olyan faq, ami ne engedné, ugyanakkor a pakliszerkesztő nem engedi.
 
Ez igy a paradoxont nem tisztázza, de berakunk egy 119.2-t hivatkozással a paradoxon fejezetre (102) az remélhetőleg igen.
 
Utolso kerdesre:

ez akkor lenne meg joval egyertelmubb/egyszerubb szerintem, ha ez lenne:
"Amikor egy lapra dermesztésjelző kerül, a lap ideiglenesen elveszíti minden képességét, mindaddig, amíg dermesztésjelző van rajta. Ez a dermesztésjelző automatikus képessége."

(csak mert akkor igy nem kell tudni, hogy az ellentmondo allando hatasokkal mi van)
 
A dermesztésjelzőknél az egyértelműség kedvéért leszögeztük, hogy az, hogy "nem működnek a képességek" azt is jelenti, hogy azokat a képességeket nem lehet másolni és elvenni sem (vagyis ideiglenesen meg sincs a lapnak). Az elsőre feleslegesnek tűnő 119.1. valószínűleg erre akar utalni, de esélyes, hogy ezt bele lehetne vonni a 119.2. pontba, mert most még bele lehet magyarázni, hogy egy utólag kapott képesség továbbra is megvan neki, csak nem működik.

Szóval igen, igazad van, a 2 pont helyett elég, amit írtál:

119.1. Amíg egy lapon dermesztésjelző van, ideiglenesen elveszti minden képességét. Ez a dermesztésjelző állandóan működő képessége.

Az egyébként nem tudom, kinek mennyire egyértelmű, hogyha a dermesztésjelzők játékba kerülése után kap a lap egy állandó képességet (pl. minden lényed +1/+1-et kap) az működni fog, mert 2 egymásnak ellentmondó állandó hatás közül az utóbb látrejött érvényesül.
 
A "mi tortenik, ha dermesztett kepesseget lopok el" gondolkodas kapcsan ezt leltuk a Kodexben:

"119. Dermesztésjelző

119.1. Amikor egy lapra dermesztésjelző kerül, a lap ideiglenesen elveszíti minden képességét. Ez a dermesztésjelző automatikus képessége.

119.2. Mindaddig, amíg egy lapon dermesztésjelző van, annak semmilyen képessége nem működik. Ez a dermesztésjelző állandóan működő képessége."

Itt nem ertem/juk, miert kell mindket pont, amik redundasnak tunnek es picit ellent is mondanak. (ha "ideiglenesen elveszti" akkor egyszeru, nincs mit lopnod. Ha csak "nem mukodik" akkor ellophatod nem mukodo formaban, aztan ha majd leestek a jelzok, mukodni fog nalad. Vagy minimum az ellenfelnel se.)

Talan az elso megtarthato lenne, kiegeszitve
"a lap ideiglenesen elveszíti minden képességét, mindaddig, amig dermesztesjelzo van rajta"

Persze lehet magyarazat erre, csak most igy nem latom/juk.
 
Köszi. Kár érte, lett volna azzal 1-2 kombó.
 
Ha lapot játszol ki, az mindig a te lapod lesz, ez az alapértelmezés. Csak az van külön kiirva, ha a kijátszott lapot az ellenfél kapja.
 
A Füstszakáll kinek a térfelére adja a lapot, hogyha az ellenfél gyűjtőjéből kérek vissza lapot? Nem írja, hogy átkerülne hozzám.
 
Igen. Az ilyen képesség még azelőtt létrejön, hogy bármelyik lény a gyűjtőbe kerülne.
 
Sziasztok! A harci fázisban az olyan automatikus képességek, amelyek "ha sebzést okoz" kikötést tartalmaznak, kisülnek akkor is, ha a lény a gyűjtőbe kerül?
 
Szia. Természetesen kikerül.
A dermesztés jelzők miatt ideiglenesen nincs semmilyen képessége, így az sem, ami megvédné.
 
Sziasztok!

A Halál angyala kikerülhet-e a játékból, ha előtte dermesztés jelző került rá, és ezt követően varázslattal gyűjtőbe küldöm?
Köszönöm a választ!
 
Ez a két kódexpont alapján szerintem igen

106.2. A lehetséges, és szükséges döntéseket ilyenkor újra meg kell hozni (pl. célpontok kiválasztása), és a megismételt hatás feltételeit is teljesíteni kell

106.8. A megismételt hatást nem az eredeti lap hatásának, hanem az őt (ismét) létrehozó lap hatásának kell tekinteni.

Ez alapján a Fantom motyogót kell kézből kijátszani, hogy megismételhesse a hatást.
 
Fantom motyogó kisüti a gyűjtőben lévő Holtvandor kijátszáskori képességet? (kézből)
 
A Thu'zad hazaérkezése (2006) azt írja, hogy "semmiképp" sem jön létre a megakadályozandó lap. Ez megakadályoz olyan lapokat is, amikre nem lehet reagálni?
 
Varhatoak kerdesek 2003-2006-bol most nagyobb tomegben a kozepkoros versenyek miatt.
 
Mondjuk egy 2006-os kiadású lapról beszélünk, akkor a terminológia nem volt még annyira letisztult, mint most. A lap nem határozza meg a jelzők típusát vagy színét, így az nincs nekik.
 
Igen.

Az önálló jelzők tulajdonságait az őket létrehozó lap határozza meg (kódex 26.4), ezek nem szűnnek meg attól, hogy a létrehozó esetleg már nincs játékban.
 
Nem ártana akkor definiálni, hogy ez az önálló jelző milyen paraméterekkel bír. Mert erről a lap hallgat.
 
Ez ugye azt is jelenti, hogy (onallo jelzokent) ezek akkor is mukodnek, ha A Semmi avatarja mar nincs jatekban?
 
igen.
kapsz => önálló jelző.
kap, rakj rá ==> rárakott jelző.
 
A szóhasználat miatt ("kapsz") igen, első blikkre annak kellene lennie, de nézzük meg alaposabban.

Ha önálló jelzőt ad egy lap, akkor mindig meg kell adni annak a jelzőnek a paramétereit.
- típus (jelen esetben kérdéseket vet fel, hogy a kapott jelző az tárgy, bűbáj, vagy mi a búbánat, ha pedig lény, akkor mik a statjai?
- szín (bár ha ez nincs megadva, akkor a kialakult gyakorlat szerint örökli az őt létrehozó lap színét).

Ezzel szemben semmilyen paramétere nincs definiálva a jelzőnek, csakis a képessége, ami a nem önálló (rátett) jelzők sajátossága.

Tehát hajlok arra, hogy nem, ezek nem önálló jelzők, hanem az avarra kerülő jelzők, és csak a karakter spórolás miatt nem az került rá, hogy "tegyél rá 3 nekron jelzőt". Mondjuk kijöhetett volna úgy is, hogy "kap 3 nekron jelzőt", és akkor még rövidebb 2 karakterrel, és a kérdés fel se merül.

Innentől engem is érdekel a kiadói döntés. (+hogy nem tűnt fel ez eddig senkinek?)
 
Sziasztok!

A semmi avatárjával kapott jelzők önállló jelzőknek számítanak?

Köszönöm előre is a választ.
 
Bocs Gice de ez még mindig általános iskolás nyelvtan.

"Ha megsebez egy hajót, kap egy izomjelzőt."
Ki itt az alany?
Rejtett alanyunk van, az, aki sebez (vagyis Ys'doarag).
A "hajót" az a TÁRGY. Nem az ALANY.

Én bízok benned, hogy fogsz találni előbb-utóbb egy olyan lapot, ahol ez a fogalmazás valóban félreérthető, de ez nem az.
 
  ... | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | ...
Nézet:
Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.