Vissza a Főoldalra
 

Újdonságaink
Előkészületben
ÁSZF
Adatvédelmi tájékoztató
A pontgyűjtésről
Akciók
Beholder könyvek (Lista)
Más kiadók könyvei (Lista)
Kártyacsomagok (Lista)
Magazinok (Lista)
Játék-kiegészítők (Lista)
Puzzle játékok (Lista)
PC játékok (Lista)
Társasjátékok (Lista)
Dobókockák (Lista)
Keresés a termékek közt
Chat, üzenõfal
Íróink
Sorozataink
Ajánlók, kritikák, ismertetők
Könyvrészletek
Fantasy borítóképek
Sci-fi borítóképek
Könyv toplisták
Fórumok
Szavazások
Bevásárló kosár
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Alfa menü – Druidák október 15.
Alfa menü – Boszorkányok október 15.
Alfa menü – Tengeri rablók október 15.
Alfa menü – Mágusok október 15.
Alfa menü – Felfedezők október 15.
Alfa menü – Kereskedők október 15.
Zén Legendái: Varázslatok szeptember 21.
A pillanat képe
Sephrenia, a styr varázslónő
Küldd el képeslapként!
Sephrenia, styr varázslónő, Aphraelnek, a styr gyermekistennőnek a főpapnője és a pandion lovagrend mágiaoktatója is egyben. Jelentős szerepe volt Bhelliom nevű relikvia megszerzésében, és Azash, a gonosz, ősi styr isten elpusztításában.
Nézz szét a galériában!
Termékismertető - Zén Legendái: Varázslatok
Termékismertető - Karácsonyi menü
Könyvismertető - Marokkó - A királyi városok útján
Birodalom (könyvsorozat)

A lista folytatása...
Könyv adás - vétel (623)
Hannibal (4)
Megújult webbolt (14)
Kaland-Játék-Kockázat (156)
Részvétnyilvánítás - Böszörményi Gyula (2)
Alanori Krónikát vennék (61)

További témák...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
  ... | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | ...
Nézet:
//Nos igen. Orion tudná használni, ám ha jól emlékszem ilyen dolgokért ígért valamit a kapitány cserébe. A tekercsek és a mannaitalok segítségével pedig tudnátok lényeket idézni, és akkor még ott van az a beígért valami. Esetleg egy gyógyító szerkezet, vagy kettő! Amit csata közben is tudnánk használni, főleg azok, akik nem tudnak mágiát használni. Igen. Magam felé hajlik a kezem! Persze ez mind a mágiával van összefüggésbe, és ehhez én mit sem konyítok! Azt javallom, tegye le a voksát mindenki a bot mellet, ill. ellen. És akkor elválik minden!//
 
//Az érem másik oldala, hogy az öt manaital jó időre felfegyverezné a varázslókat. A tekercsek pedig ingyen varázslatokat tartalmaznak ;o) Hát igen, nem tettem egyszerűvé a döntést. Mi legyen hát? //
 
// Jelentem alássan, igen, Orion tudná használni a botot. Két farkas együtt komoly homoszexuális dolgokat tud véghezvinni, pláne túlerővel szemben. Gondoljátok meg. //
 
// Hallottam már hogy egyesek szellemsámánnak nevezik Oriont, szerintem ő tudja.
Persze lehet hogy csak rosszul emlékszem ^^' ha nem akkor senki.
 
//Másik csapatból tudja valaki használni a botot?//
 
//Adjuk oda a botot, és két mannaitalt! A többit megtarthatjuk! Vagy esetleg még adhatunk a kapitánynak, hogy a másik csapatnak adja oda.//
 
//elvileg én tudnám használni a botot, viszont hiába tud idézni, fegyverként nem a leghatásosabb, szóval azt hiszem lemondok róla. És melyik két ital legyen, igazából a Bika erejét kéne megtartani Vándornak, a többi nekem végülis mindegy//
 
-Szerintem a botot odaadhatjuk nyugodtan,ha senki sem akarja használni.
Mit érünk egy használhatatlan fegyverrel?Inkább törlesszük le,szerintem.
A magam részéről nem vágyom semmire,ám következő kalandjaink során,a Láncvillám varázslat hasznos lehet.
Remélem már nem keveredünk harcba,míg nem pihenhetek,nem szeretnék elpocsékolni egy manaitalt....
 
Vándor, az egybehalmozott kincseken legelteti a szemét. Csak most sajnálja, hogy pár dolgot oda kell adni annak a kapitánynak. Szemeiben látszik, hogy legszivesebben mindet megtartaná "persze a nagyját magának". Ám hirtelen eszébe jut, hogy nem is tudna velük mit kezdeni! Ezért hangot adva elkeseredésének megszólal.
-A fenébe! Ez mind mágikus cucc! Mit kezdjek ezekkel? Amondó vagyok, hogy a botot és pár italt tartsunk meg magunknak. A többit meg adjuk oda! Ha tudod használni mágusom! Egyébként meg adjuk oda, és a többit tartsuk meg. Gondoljunk arra, hogy még eztán jön a neheze! Szükségünk lessz egy kis támogatásra! -azzal előveszi nagymama kenőcsét, és ellátja sérüléseit.
 
Vándor a legelsőnek elhullott ogrénál talál még egy manaitalt, valamint egy bontatlan tekercstartót. Gród a csont tok dugaszán lévő írást tudja értelmezni, odabent egy Pontos Csapás varázslat tekercse rejtőzik. A lassan visszaalakuló félmedve tetemnél két bontatlan tekercstok van. Bennük egy Fenevad és egy Láncvillám varázs tekercse. Hagron beljebb egy kamrát pillant meg. Tüzetesen átnézi minek vennék hasznát. Talál négy manaitalt és egy Bika erejének italát. Ezen kívül odakint a polcokon behányva egy csomó kacat közé még egy gyógyitalt és egy Villámló aura italát is találtok.
Az elmenekült harmadik ogre magával vitte ugyan erszényét, de állati alakban képtelen volt vinni különleges botját. Gród -míg a többiek kutakodnak- ennek a tanulmányozására fordítja idejét. A maradék varázserejével egy Mágiadetekciót hajt végre, így megtudja a tárgy képességét. A megzabolázatlan viharok energiáját belézárva a bot képessé vált kaput nyitni Umbrába, a szellemvilágba és két kisebb természet-szellemet szólítani. Ezek az entitások ebben a világban sosem pusztulhatnak el, ha mégis megsemmisülnének akkor azon a napon már nem lehet őket megidézni. Egyébként naponta háromszor van erre lehetőség. Csak sámánok vagy szellemsámánok képesek használni. Emellett a bot egy +1-es hosszú bot fegyverként viselkedik, bárki kezében.
Gród ismét körbenéz... a falakon lévő levegő elem rúnái, a találós kérdésre a válasz, illetve hogy a levegő rúnák kövein kellett lépkedni befelé menet... minden bizonnyal a viharnak áldoztak ezek a sámánok. Ez mit sem változtat győzelmükön, csupán érdekesség. Gazdag zsákmánnyal indulhattok hazafelé.


//Wolio -100/70-

Zsákmány:
Varázsitalok: 5 manaital, 1 Bika ereje ital, 1 gyógyital, 1 Villámló aura itala
Varázstekercsek: 1 Pontos Csapás, 1 Fenevad 1 Láncvillám
Varázstárgyak: Telihold botja

Villámló aura itala: megivás után egész csata alatt minden támadóra d4-et sebez vissza
Bika ereje: kétszeres sebzés 3 körig
Pontos csapás: 20% eséllyel kritikust ütsz. Ha a fegyvered Pengeéles, vagy más varázstárgy biztosít esélyt neked kritikusra, azzal ez összeadódik. 3 körig tart.
Fenevad: a hatását láthattátok. Vérmedvévé alakul a varázs alanya és addig marad a formában míg van ellenfél. Ilyenkor nem érez fájdalmat de nem is képes visszavonulni. Nem tud fegyvert forgatni, ám két mancsával sebezhet, egyenként d8+4-et. Ezen kívül kap +20 maximális és aktuális életerő pontot. Visszaalakulásnál nem vesznek el az így nyert életerő pontok.
Láncvillám: öt célpontot ér maximum. Az első célpontra 5d6, a másodikra 4d6 és így tovább, míg az ötödiket 1d6 villám sebzés éri. Tanácsos ezzel nyitni a harcot, mert csak az első célpontot határozza meg a varázsló, a közelben lévő óvatlan szövetségesre is pattanhat. Szintén ez történik, ha 5-nél kevesebb ellenfél van.
Lidércfarkas (idézhető): 40 ép, 20% esély kritikus ütésre, 20% esély kitérésre, 20% esély lerántásra (a célpont földre kerül. a földön lévőket a farkas +1 sebzéssel támadja). Sebzés 1d6+2.

A zsákmány egy részét oda kell adni Gilithasnak. Vagy a botot és két italt, vagy a boton és két italon kívül mindent. Javaslom szavazzátok meg, hogy melyik verzió legyen, illetve italok közül mit adtok oda. Lehet, hogy soknak tűnik amit találtatok, de ne feledjétek, hogy ti csak a csapat fele vagytok. Ha akartok Gilithasnál hagyhattok megőrzésre varázsitalokat, amit majd megkap a másik kalandozó csapat. Ezzel segíthetitek egymást, míg újra össze nem hoz titeket a sors -vagyis én //
 
Lány szuszog egy párat, majd megszólal.
-ajálom figyelmetekbe hogy igyunk meg egy-egy gyógy italt biztos nem árthat--mondja közbe előveszi a egyik sajátját és felhajtja-Mert persze még lehetnek csunyaságok,- majd ő is el kezd ovatosan nézelődni, de közben érzi magában az ital joságios erejét.
 
Hagron óvatosan elhúzza a bőrfüggönyt és bepillant a mögötte lévő kamrába. Gyorsan körbepillant, hogy nincs-e valami veszélyes odabent, aztuná ha biztonságosnak ítéli, beljebb lép és elkezdi alaposabban átkutatni a polcokat. Persze csak óvatosan.
 
A barbár azonnal a tetemekhez ugrik, és kotorászni kezd a testeken. Majd a többiek felé fordul.
-Ti nézzétek meg, mi van azokon a polcokon! Biztos találtok valamit amit érdemes ezeknek a jövevényeknek elvinni, másnem mindent elviszünk. Abba a függönybe csavarva, de azért legyetek óvatosak! Nehogy legyen még valami meglepetés a polcokon. -azal továb kutat a holtakon, és úgy folytatja -Én meg itt nézek szét, hátha maradt még nekik olyan csodaszer. Esetleg ki nem használt varázstárgy. -majd magában még hozzáteszi "Amit persze magamnak is el tudnák rakni"
 
A csapások csak úgy záporoznak a sámánra. Az egyedül Vándor pallosát tudja hárítani. A titokzatos erő, mely körbeöleli összeomlott. Még egyszer összeszedi erejét az ogre és varázslatba kezd. Szétnyitja karjait és görnyedni kezd, végül egy óriás sas alakjában kel szárnyra, kihasználva a belmagasságot. Két szárnycsapás és már el is tűnt a kanyarban. Egyvalaki még utána eredhet, ám -ha csak nincs nagy szerencséje- nem képes megölni. De végül is a lényeg megvan, amiért jöttek. A terem hátsó zugában egy bőrfüggönnyel elkerített kamra, a kezdetleges bútorokon és polcokon megannyi érdekesség és a két holttestnél is lehetnek értékes dolgok.


//Wolio -100/20-
Mullen -40/25- mana: 100/5
Vándor -120/29 – Hőguta
Hagron -60/9- mana: 50/10
Ogre sámán -60/34- //
 
A troll elértve a barbár ötletét akcióba lendül. úgy közelíti meg a sámánt, hogy végig Vándor mögött maradjon, takarásban, majd lehajol és a barbár oldala mellett kiszúr a lándzsával, egyenesen az ogre hasába, ezután visszarántja fegyverét és hátraugrik, hogy Vándor mögött fedezékben legyen az esetleges ellentámadástól.
 
A barbár rövid szemkontaktust létesít a Trollal, majd a sámánra veti magát. Figyelve Wolio mozgását, ellenkező irányú mozgásba kezd. Fegyvereit oldala mellett tartva ide-oda ingázik, majd akcióba lép. Pallosát a magasba emeli, mintha lecsapni készülne. Ám nem azt teszi, hanem széles ívű ütést indít a sámán melkasa felé. Kardját pedig alulról felfelé irányuló mozgással a lény oldalába vágja. Szabadon hagyva mindkét oldalát.
 
Gród örül,hogy már csak a sámánra kell koncentrálniuk.
Hosszasan gondolkodik,meglévő erejét latolgatja,majd merész lépésre szánja el magát.
Kezeivel alakzatokat rajzol a levegőbe,majd melléből egy kékes színű vékony,anyagtalan csík indul,mely za ogre mellkasában köt ki.
Aztán a kék csík elkzed pulzálni,ahogy Gród lassanként manát szipolyoz magába.
Reméli,hogy a társai megvédik,és az ogre figyelmetlenebbé válik azzal,hogy rá koncentrál.
 
A lány hirtelen oly harmonikus mozgásba kezd, mi szem kápráztató mozdulatai, lekötné a nő éhes egyedeket. Ha valaki járatos a harciskolák egyes szokásaiban az rá jöhet, hogy ez a Fekete Rózsa harc iskola különleges haláltánca. Az iskola elégé rossz hírű, hisz azt mondják minden harcosuk törvényen kívüli. Bár a lány furcsa, hisz eddig nem abban a stílusban harcolt, mint amiben a Fekete Rózsák szoktak.
A lány folyamatos mozgásban van, keze lába harmonikusan mozog, majd egy hirtelen ütemváltásnál az ogréra támad. Közben tovább táncol, és figyel a védekezésre.
 
A barbár csapásai találnak, ám csak kis sebet ejtenek a sámánon. Mintha valamilyen rejtélyes erő akadályozta volna, hogy a penge halálos ereje teljes mértékben elérje az ogrét.
Wolio lesúlyt a farkasra. Annak természetfeletti kitérése ezúttal már nem menti meg létét. A kard körül foszforeszkálva enyészik el az entitás, hátborzongató farkasüvöltéssel. A nő hátrébb táncol, így az ogre nem érheti már el.
Hagron támadása és Gród varázslata egyszerre érik az elementált. Az még egy nagyot lobban, majd bevégzi ezen a síkon tett szolgálatait.
A társait és milíciáit vesztett ogre kétségbeesetten akaszt le ővéről egy manaitalt és felhajtja tartalmát. Immár nem támad, csak a védekezésre koncentrál.


//Wolio -100/20-
Mullen -40/25- mana: 100/5
Vándor -120/29 – Hőguta
Hagron -60/9- mana: 50/10
Ogre sámán -60/49- Szélpajzs: 20/12//
 
Vándor jóslata beigazolódik, Hagron valóban az elementálra támad, mágikus lándzsáját beledöfi a lángoló tesbe. Fagyos villanás látszik, amint a fegyverbe épült jeges varázslat kifejti hatását.
 
A barbár, látva társai elzsántságát még hevesebben veti magát a csatába. Biztos benne, hogy a Troll is az elementálra fog támadni. Így ő, az Ogre sámánra veti magát. Fegyvereit, teste elött forgatva lendületet vesz, majd előre lendülve a magasba ugrik. Miközben megcsavarja testének minden izmát. Így adva magának forgó, és zuhanó irányt. Majd amikor rázúdul a sámánra, először pallosával aztán mágikusan megerősített kardjával csap áldozata testére. Elsöpörve mindent ami az útjába akad!
 
// Gal Etkins nagyon szépen köszönöm//

A lány több sebből vérezve, minden mozdulata után fájdalmasan össze rándulnak arc izmai. De harc hevétől nem érdkekli gondjai. Hangosan szuszogva támad a farkasra közben minél távolabb probál kerülni az ogrétól. Szóval csap egyet farkasra, közben probál ki pördülni az ogre ható távjából.
 
Gród lassan eszmél.
Mindenféle rémálmok...körülnéz.A csata jelentősen változott,legutóbbi emléke óta.
Nehezen feltápászkodik a főldről.
Hogy kerültem ide?-kérdezné,de torka száraz,suttogni bír csak.
Lassan összeszedi magát,és megpillantja a trollt,aki bajban van.
Maradék erejét felhasználva egy jégfuvallatot varázsol az elementálra.
 
Vándor csapásai nyomán az ormótlan medvetest a földre zuhan. Szeméből előbb a vad tűz, majd az élet fénye huny ki.
Wolio nem elég gyors végrehajtani a két támadást. A farkast eltalálja, ám kardja már nem ér el az ogárhoz.
Hagron halálos szúrást mér ellenfelére. Azazhogy csak mérne. A lény vörösen fölizzik, a kritikus pillanatban áttetszővé halványodik, majd mikor a fegyver elhagyja testét ismét valóságossá válik. Nem sebződött ettől a támadástól! A sámán kétségbeesetten bömbölve igyekszik utolsó mentsvárként kiklopfolni Woliot. A kör végén ébredezni kezd Gród. Igencsak émelyeg és viszi is a feje ám teste legyőzte a mágikus kórt. Ismét harcolhat, ha akar.

-Új kör-

A tűzelementál tovább molesztálja Hagront, a troll immár kritikus állapotban van! A farkas ismét támadásba lendül. Fogai nem evilági fegyverekként suhannak át a lány vértjén. Kritikus ütés! A lány nincs közvetlen életveszélyben, hisz ellenfele már a "halálán" van. Esetleg csak az ogrétól kell elhátrálnia annak kartávolságán kívülre.

//Wolio -100/20-
Mullen -40/25- mana: 100/20
Vándor -120/29 – Hőguta
Hagron -60/9- mana: 50/10
Ogre sámán(vs Wolio) -60/57- Szélpajzs: 20/18
Elementál(vs Hagron) -60/21-
1. Lidércfarkas(vs Wolio) -40/3- //
 
//Akkor ismét írok Wolio helyett//

A lány , örül a Troll segítségének. Mivel megszabadult a farkastól, már könyebben tud mozogni. Lábai táncba kezdenek, s mintha teste minden porcikája követné mozgását, úgy ropja halálos táncát. Fegyverét alig követhetően forgatja, és a farkas gerincére csap vele. Majd az őrült tempot fokozva tovább fordul, és az őt támadó sámán térdeire vág. Miközben féltérde ereszkedik.
 
A troll ismét a farkasra támad, mindkét kezével erősen magragadja a lándzsát és nagy lendítéssel az állat hasába mélyeszti. Ez talán végre elpusztítja!
 
A barbár mérgesen konstatálja, hogy nem sikerült a támadása. És nem érte el kellőképpen a célját. Dühödten támad a medvére, mindkét fegyverét maga elött forgatva indul ellenfele felé. Majd hirtelen fordul egyet a tengelye körül. Pallosával a lény oldalát célozza meg, másik fegyverével pedig keresztezve azt a sámán melkasa felé csap.

//Ha Wolio nem érkezik vissza még, ismét szeretnék helyette reagálni.//
 
A medve nem volt lendületben, ha csak nem a csata lendületében. Vándor ez alkalommal túlságosan is ki akarta centizni az egyébként nem szúrásra tervezett fegyvert. Az talált, ám csak felszíni sebet okozott.
A harcos sikeresen lekergette magáról a farkast, és még annak hasát is sikerült meglékelnie.
Hagron szúrása komoly sérülést okoz, ám még ez sem elég, hogy visszaküldjék a botba a szellemet.
Az átalakult ogre ismét kettőt vág Vándorra, ám az, szabadon maradt csatabárdjával hárítja az egyiket. A következő körben a tűzelementál és a farkas ugyanúgy támadnak, mint eddig.

//Wolio -100/39-
Mullen -40/25- mana: 100/20 - Hőguta - Eszméletlen
Vándor -120/29 – Hőguta
Hagron -60/20- mana: 50/10
1. Ogre sámán(vs Vándor) -80/13 -átalakult forma
3. Ogre sámán(vs Wolio) -60/57- Szélpajzs: 20/18
Elementál(vs Hagron) -60/21-
1. Lidércfarkas(vs Wolio) -40/12-

Utóbb nézem, hogy a troll duplán sebződik a tűztől. Nem számolok vissza, innentől nézem. Elnézést a figyelmetlenségért.//
 
A troll is a megmaradt lidércfarkasra veti magát. Lándzsájával egyenesen a dög pofáját veszi célba.
 
//Akkor a Wolio helyetti reagom.//

A lány egyik karját a farkas torka alá nyomja, így akadályozva meg azt, hogy könnyedén beléharapjon. Másik kezét, fegyverével együtt párhuzamosan testével a lény alá húzza. És egy csuklómozdulattal a kardot a támadója hasfalának szegezi, majd igyekszik azt a lény testébe nyomni. Bízva a farkas ösztönös védekezésében, lábait sikerül annyira a test alá húzni, hogy bár méterekre nem, de az őt támadó Ogre felé taszíthatja. S így talán megzavarja azt a támadásban. Mindeközben Hagron felé tekint, és reméli, hogy a Troll átlátja tervének részleteit. És a segítségére tud sietni.
 
  ... | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | ...
Nézet:

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.