Vissza a Főoldalra
 

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 

 | 1 | 2 | 3 | 4 |
Nézet:
Igen igazad van. Lehet hogy nem fog eltűnni. És lehet hogy az úszás egy felesleges opció. De azt mond meg hogy miért nem lehet otthagyni. 1 sor ide vagy oda. De meg lehetne ikonban is csinálni mit tudom én mondjuk egy hallal, és ahogy a fatárgyakat ezt is meghagyni. Régen azért volt ez nagyon jó játék mert volt benne valami valóságos. De most... Egy tenger mélyi kis parazita repül... tüzetlehellenek a víz alatt. Szóval vannak még bakik de azt a síkot át kell írni ahogy mondtam mert a teknősöknek NINCS más helyszínük.
 
örülök, hogy megfogott amit írtam, csak félreértetted, és hülyeséget írtál Az anti-mágia nem fog kihalni mert értelme van, a probléma gyökere nem egy-egy szabály megszüntetése, hanem a következetlen szabálymegszüntetés, azért az is irreális, hogy lefaquzzanak 25lapot... egy-egy szabálymódosítás miatt. A lényeg, hogy nem kéne lebutítani a játékot, az úszás egy effektív felesleges dolog volt, ezt belátom, de nem értem, hogy mért kéne felbolygatni a lapok egy részét, kb olyan mint az, hogy már nem írják rá egy kalandozóra hogy: "aktívan jön játékba" hanem egyszerűen repül, nincs mivel repüljön nyilván nem is az a lényeg, hanem játéktechnikai szempontokat néznek, elvesztette a játék a valódiságát, az eredetiségét, a realitását. De ez csak egy vélemény, tény, hogy sokkal egyszerűbbek így a lapok, néhány dolgot le lehet egyszerűsíteni, ezt azért szerintem pont nem kellett volna.
 
Na igen ez meg a másik. Arra hivatkoznak, hogy csak nagyon kevés régi lap kezd valamit az úszással. De ha ez télleg ilyen kevés nyugodtan ki lehet öket javitani mint a szintszívót vagy akármi mást is. Az a max 3-4 lap már igazán beleférne. Meg egyébként is. 3 vagy 4 év múlva a teknősök elvesztik anti-mágiájukat is. Akkor viszont a teknősök már csak üres kis lények maradnak és a 2 jellemzőből 0 lesz. "de a többi képességük ezt hlyettesíti" a régi lapoknál. Könyörgöm mi? Egy helyszín amit a teknőseimet fogja gyíengíteni? mi az a képesség ami kárpótol érte? És a vezér? 4 vp ért 1/1 és már nem ad a társainak semmit? Ezt mégis hogy gondolják? Mi az a többi képesség ami kárpótolna érte? Ezek az új dolgok is. Rezisztencia, háló? Én értem hogy kell az újítás de nem a régi jó lapok rovására. Ezt nem lehet összehasonlítani mondjuk egy pulzálóval vagy kegytárgyal. A vezér és a sík képességét mindenképpen módosítani kell ahogy az előbb írtam vagyis hogy teknőseim aktívan jönnek játékba és kapnak +1/+1 et. A sík meg hogy a teknőseim kapnak +1 ép-t és hogy a nem úszó vagy teknős léynek kapnak -2 sebzést. De nem csak új lap kiadásában lehet ezt megoldani. Csupán egy javítás kellene ott a lapkaresőben. Előbb utóbb az anti mágiát is ki fogják dobni mert nem lesz naki hely. De ha a tekniket így leépítik akkor énmeg beadom a kulcsot és végeztem ezzel a játékkal. Mágikus támadás védelem azért ennek nem kellene kimaradnia a játékból.
 
ha megfizettek,én szívesen figyelek oda ilyen dolgokra is
mondjuk nekem leginkább az volt érdekes,mikor olvastam Ishakar VÍZLEHELETÉT
 
csak barátom ez úgy fog kinézni, hogy a régi lapokat majd kiadják, ezekkel a módosításokkal, új kiegészítőben, hogy megvehesd, és akkor majd a beho jár jól nem te. Ez üzlet, majd ha tekivezért bontasz egy év múlva a nagy csomagból vagy pár hónap múlva egy zénből...de persze csak feltételezés.

Amúgy meg az a baj, hogy sokszor egyszerűen nemcsak hogy nem figyelnek oda hanem a tölteléklapoknál egész konkrétan ba*nak rá, hogy leellenőrizzenek pár dolgot, Villámhárító véletlenül se fémtárgy, egy kiegészítőben dobtak ki 2 szilmillt (tehetségtelen+őrmester, az egyik torzszülött lett szilmill altípussal a másik meg szörny altípus nélkül! ÉS EGY KIEGBEN JÖTTEK KI!!! ennyire nem figyelnek!, olyan apró dolgok ezek, amik ha szembetűnnek akkor tök illúziórombolóként hatnak, pedig úgy el tudja képzelni az ember, hogy igen ez így néz ki, és így hat a saját környezetében. Hát könyörgöm egy vízi sárkánynak tűzleheletet adni, az milyen már...pont mintha egy yeti tűzzel szórakozna, szóval egyszerűen néha már csak a fontos dolgokra koncentrálnak, és átsiklanak az apró de igenis lényeges dolgok felett. Lehagyják az altípust (nem egyszer fordult elő) lehagyják az egész képességet (eretnek) elfelejtik, hogy ha kinyomnak egy ilyen lapot mint a Thu'zad megszégyenítése akkor igazán ráírhatnának annyit, hogy víziók kivéve. (A hkk egyik legnagyobb bakija szerintem, hogy ennyi tesztelő közül egynek sem jutott eszébe!!!) Kéne valaki aki kifejezetten csak ezt figyeli, egyébként én bőven el tudom képzelni, hogy majd egy elf-druida koncepció egyszer építsen fatárgyakra, ennek van valóságalapja, ezt nem kell kivenni a játékból, pont úgy mint ahogy nem kéne kivenni ilyet mint az úszás. Egyszerűen elfér rajta, pont olyan mint az, hogy mikor kezdtem a játékot azt hittem a méreg=sebzéssel a leheletre meg nem kell manát költeni, de ezek tévhitek az első próbajátéknál kibukni, és onnantól megtanulja, hogy nem úgy van, ezért igazán nem kell lebutítani a hkk-t különben is pont az úszás...és pont akkor kell megszüntetni mikor kidobnak egy TENGERMÉLY nevű kieget...ez komolyan vicc...
 
A teknős helyszín nem a teknősöket erősíti vagy gyengíti hanem az úszó lények kapnak tőle +1 ép-t és a nem úszó lények -2 sebzést. Tehát lassan az új teknősök már gyengülni fognak a víztől nem erősödni. Ez azért elég természetellenes dolog. A teknős vezér úgyszintén. Ha már az újabb teknősökön nem tűntatitek fel az úszást beholderesek, akkor a víz síkját javítsátok ki hogy teknőseid kapnak +1 ép-t és a nem úszó vagy teknős lények pedig -2 sebzést. Teknős vezér megint csak ne az úszó lényeimre hanem a teknőseimre hasson stb régi lapok. És akkor lehet felesleges az úszás, és a régi lapok is erősek maradnak. És akkor mindenki jól jár.
 
mért lennének ettől a teknősök rosszabbak?
 
Szemét dolog levenni a tekikről az úszást. Ez egy olyan szabály volt ami nem osztott nem is szorzott sokat egy lapon csak éppen a teknősöknek jó volt. Most azt a 5 betűt nyugodtan rá lehetne ezután is nyomtatni. Vagy megcsinálni az úszást ikonba és akkor már ugyan az lenne szinte mint a fa tárgy. Ezzel most sokat rontottatok a tekiken.
 
azok régebbi lapok
 
De akkor miért van rajta más egyéb lapokon az hogy úszik?
 
1995-ben.

Uszas: abbahagytuk az 'uszas' feltunteteset, mert feleslegesnek es zavaronak iteltuk. Valoban van 1-2 regi lap, ami hivatkozik az uszasra, de nagyon keves. Ezek a lapok ettol egy hangyaf*sznyival valoban gyengebbek, de ez elhanyagolhato, egyeb erossegeik karptoolnak erte. Mas regi kepessegek is vannak, amelyeket nem eroltetunk, nem akarjuk tulsagosan elbolnyolitani a jatekot, viszont szeretnenk idonkent 1-1 uj szabalyt, kepesseget fejleszteni a jatekba, igy ez az egyetlen megoldas. (pl. biztos van, aki erod vagy kegy vagy pulzalo lapokat szeretne, de inkabb nem )
Fa targy: ezzel is felhagyhatnank, bar annyival jobb a helyzet, mint az uszasnal, hogy ez csak ikon es nem szoveg.
 
azért mert nem fogyott belőle elég;
amin nem is csodálkozom: 500 ft-ért... úgy, hogy gyakorlatilag van benne 4 hkk-s oldal
(125 ft volt, amikor indult az újság )
 
xD
 
Képzeld.
 
megszünt az alanori krónika???!!!!
 
Ez meg a másik. A verseny menetét ez nem bafolyásolná. Aki teknősökkel akar játszani és verenyezni mint én az előbb vagy utóbb rájön hogy az nem az aktívan jön játékba. Onnantól meg ha versenyre akar menni akkor nem fog úgy játszani az úszással mit ha repülne.
 
Éppen ezek miatt kellene odafigyelni, hiszen korábban kiadtak nem egy oylan lapot, mely az úszás képességére vonatkozik. Az, hogy sokan ezt úgy értelmezik, hogy aktívan jön játékba, az legyen az Ő gondjuk. Versenyen nyilván nem lőhetnék el ezt az apró trükköt...
 
De ez azért már nem fer hogy egy kis gyak lap 2 ért jön 3/2 es és csak a 3 nál kiseeb ik jú lények sebezhetik, és úszik. Egy ngy lap 3 ért 2/2 a képességét már ismered és nem voltak hajlandóak ráírni hogy úszik. De ez egyébként sok régi a teknősökhöz jó lap erejét veti vissza. Én megszereztem a víz síkját mej az úszni nem tudó lényeknek -2 sebzést az úszóknak meg +1 ép-t ad. A teknős vezérem meg az úszóknak 1/1 et. Árvizet nem használok de megtehetném és akkor annak az ereje is csökkenne ezáltal. Szóval sok rég még aránylag erős lapot is gyengít. Vegyünk mondjuk alapul egy sárkányt. Ugyabár kivétel nélkül mind repül aminek szárnya is van. Ha véletlenül egy sárkányról lehagynák a repülést másnapra már ki lenne javítva. Attól hogy nem minden teknős arany lap attól még erre is lehetne figyelmet fordítani. A teknőstojás szövegében is az áll" kapsz a tartalékodba atívan egy 2/2-es ÚSZÓ teknős szörny jelzőt" szóval ezt mindenképpen javítani kellene.
 
csak az a baj hogy olyanok, mint te (már mint aki utána néz a dolgoknak), meglehetősen kevesen vannak.
 
Az úszásnak először én is az aktívan jön játékba szerepet tulajdonítottam. Aztán egy lapon találkoztam a repülés és úszás képességével és ekkor kezdtem gondolkodni... Addig kerestem még meg nem találtam az úszás fogalmát. Ez az amit nem szabad elhanyagolni a teknős esetében, mikor egy tengeri parazitán minden tétovázás nélkül szerepel az hogy úszik. Szerintem kellenek olyan lapok is ami egyszerre repül és úszik is, és ekkor lehet hogy sokan rájönnek az úszás nem az aktívság jele. No de majd még megpróbálom ezt magbeszélni a bholderrel.
 
ez a fejlesztői/tesztelői "hiba", arra vezethető vissza, hogy az úszásnak sok gyerek próbált "aktívan jőn játékba" jelentést tulajdonítani, és a kevés hivatkozás miatt feleslegesnek itélték, az "eltőrlésével" a játék egyszerüsitését kivánták elérni (legalábbis felém ilyen infók jöttek ezzel kapcsolatban). (bár ennyi erővel még feleslegesebb fogalom a "fa tárgy", és azokat továbra is adják ki)
 
Egyetértek.
Semmibe nem telt volna, ha erre jobban odafigyelnek és mondjuk ráírják. Ilyen egyszerű, mint ahogy jópár lap esetében történt.
 
Ettől még játékteknikailag is sokkal inkább illene egy kalandozónak mint sem teknősnek. A víz síkja illetve a teknős vezér képessége sem hat rá (legalábbis előnyösen nem). Azért remélem átírják még. Ha a teknős kalandozóra javítanák a képességében és kalandozó lenne akkor azt mondanám hogy egy teljesen jó lap. De így...
 
én azért sajnálom,hogy ez így alakult...
 
ez a játék már rég elvesztette a szerepjátékok "élethű szerűségét", igy ezt a megközelítésd felejsd is el. nézzél a lapokra inkább csak szimplán játéktecnhikailag, hogy mi mit tud az adott szabály struktúrában. (a gond sokkal inkább a struktúra hibáival van)
 
Na akkor!

A százéves teknős képességei szerintem nem iagzán logikusak. A Bölcs teknős szinesítőjéből kiderül hogy egy teknős 300 évig él. Ebből következően egy 26-27 éves emberi életkornak felel meg a kora. Szóval nekem az a fúrcsa hogy egy teknős nem tud úszni ellenben repül (szárnyak vagy egyéb tárgyak) nélkül. A mágiát megint ki lehet zárni mivel a teknősök ahoz meg nem értenek. És bár a képességéhez jól illik az hogy repül de egy úszással mindenképpen ki kellene egészíteni. Előre is köszönöma beholdernek.
 
Úgy látom, Te érted legjobban, mi is volt igazából a "problémám", ill. észrevételem.
Mivel nem volt teljesen egyértelmű, ezért is indítottam el ezt a vitát.
Valamelyest az automatikus képességek tisztázásával kaptunk világosabb képet ugyan, de mivel ezt is automatikusnak vették, így a báb képességének reakcióval történő helyettesítésének lehetőségét is elvették.
 
ezen több tesztelővel és bíróval vitatkoztam, amit a játék mester is észre vett, amire ugyan van egy kiskapu, de a leírt magyarázat a játék következetességét és szabályait teljesen felboritja, ezért ujra kéne gondolni.
1: a szabály könyvböl kiragadnék egy mondatot: "Ha egy lap egy lényt passzivizál, akkor annak nem lehet célpontja őrposztban levő lény."
ezek szerint már más a szabály csak a játékosok nem tudnak róla???
2: anno a Miklósék rengeteget érveltek a "legális célpont" kifejezéssel, amit ugyan következetesen alkalmaztak, csak épp faq-t nem találtam róla.
ennek a lényege az lenne, hogy a kijelentő és a feltételes lehetőség közt különbséget tegyen (pl. húzz-húzhatsz, passzivizálódik-passzivizálhatod, célpont lap a gyüjtöbe kerül-kerülhet stb).
amennyiben a faq-nak igy helyet adunk, akkor a következetesség azt kivánja, hogy pl. a visszavágás(új). célpont nélkül is kijátszható legyen (ugyan ugy mást is tud mint az úrnő, mielőt ezzel érvelnwe valaki).
és még egy gondolat a szabályból: Passziv lapot nem lehet passzivizálni. (a "legális célpont" véget)
 
sztem akkor úgy lenne egyértelmű, hogy:

"ha az ellenfél kijátszik egy varázslatot amire még nem használtál(/nem használódott fel automatikusan) működő reakció hatást..."

és úgy lenne logikus ebben szituációban, ha nem az döntene akinek a köre tart, hanem aki a lap(báb) gazdája mivel az az én hatásom nem az ellenfélé
('nemá' ő dön'cse el')


korrekt meg úgy lenne, ha a lap gazdája döntené el, hogy mikor sül ki, tehát ha nem akarnám hogy seb(e)ződjön a srác akkor reagálhatnék helyette varázslattal
persze ekkor már nem automatikus képesség lenne
 
Akkor egy nyelvet beszélünk.
Így gondoltam Én is.
A countert csak azért gondoltam, hogy inkább megfognám a drágább varászlatát az ellenfélnek, minthogy a báb sebződjön.
Mivel automatikus hatásról van szó, így az valóban kisül. Ez van! Így tiszta.
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 |
Nézet:
Hírek, újdonságok, változások | Szavazások

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.