Vissza a Főoldalra
 

Karakterválasztás
Új karakter
Statisztikák
Fórum
Chat, üzenőfal
1. Játékos oldal
2. Játékos oldal
Rövid leírás
Gyakori kérdések
Tippek és trükkök
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Szende Ughal
(Túlélők Földje kalandozó)
Küldd el képeslapként!
Ritka eset, hogy egy ork kalandozni induljon, de Ughallal pont ez történt. Magányos utazásai során gyorsan hírnevet szerzett magának, elsősorban félelmetes erejével, azonban ahhoz, hogy ez az ismertség hosszútávon kitartson, több gógyira lett volna szükség, mint amennyi szegény Ughal fejébe beleférhetett. Itt múlt el az ork kalandozók dicsősége.
Nézz szét a galériában!
VAlami BUG lehet (569)
Milyen fejlesztést szeretnél látni a Sárkányölőn? (931)
106.szint (20)
Ghalla Története (1)
Vén Golod meséi... (37)
A kalandozás is lehet kemény... (472)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Szikrázó manahal
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 

 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ...
Nézet:
Egyik reggel borzalmas morajra leszel figyelmes. Földrengés! Kirohansz házadból, és látod, hogy a hegyek mozognak, mintha nem éreznék magukat kényelmesen Földanya ölelésében! A megvadult lények pánikban menekülnek. Gyorsan visszamenekülsz házadba, nehogy eltiporjanak. Azonban otthonodat válaszja menedékül az egyik vérszomjas fenevad, egy bottal hadonászó nyugdíjas!
Ellenfeled a gyorsabb!

Rád kiált : Ez a mai fiatalság!! Bezzeg az én időmben...
Azzal akkorát vág a bottal a fejedre hogy hátratántorodsz tőle.666 életpontot vesztettél.

Előveszel egy Ludas Matyi vicclapot és a kezébe nyomod.

Elkezd röhögni, és röhög röhög.... mígnem egyszercsak elzuhan, és nem ad több hangot...
Föléhajolsz.Gratulálok, halálra röhögtetted az ellenfelet.

Kincset szereztél ami egy gyönyörű,piros nadrágtartó.(ünnepi alkalmakkor kötelező!)

1111 tp-t kaptál.
 
Egyik reggel borzalmas morajra leszel figyelmes. Földrengés! Kirohansz házadból, és látod, hogy a hegyek mozognak, mintha nem éreznék magukat kényelmesen Földanya ölelésében! A megvadult lények pánikban menekülnek. Gyorsan visszamenekülsz házadba, nehogy eltiporjanak. Azonban otthonodat válaszja menedékül az egyik vérszomjas fenevad, egy sebezhetetlen bajnok!
Ellenfeled a gyorsabb!

A sebezhetetlen bajnok támadását nem tudod hárítani. 85 ép-t vesztesz.

Telitaláltat! 148 sebpontot kapott.
A sebezhetetlen bajnok pallosával megsebesít. 53 ép-t sebesülsz.

Telitaláltat! 126 ponttal csökkent az ép-je.

A sebezhetetlen bajnok pallosával megütött, 82 sebpontot vesztesz.

Csapásod betalált, 124 pontnyit sebződött.
 
Üdvözöllek!

<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-comfficeffice" />

Ezt a levelet azért küldöm, mert létrejött,jön egy új közösségi oldal a Sitetalk.

Azt oldal még tesztelés alatt van, a felmerülő hibákat javítják.

Ezért csak előregisztrációra (helyfoglalásra , pozicio foglalásra alkalmas)

Ez nem egyszerűen egy közösségi oldal lesz, hanem egyben egy üzleti , pénzkereseti,társkeresési, lehetőség is egyben.

Aki itt regisztrál, az poziciót kap az Enigro bináris fájában.



Regisztráció itt: http://www.sitetalk.com/ Referrer, ajánlónév : raimhol Az ajánló neve nem kerül be, csak manuálisan lehet beírni a „referrer" után.



Regisztrálás után egy levélben üdvözöl majd az Enigro Unaico.



Az új regisztrált tag is kap webirodát, amit a szokásos módon a www.unaico.com oldalon érhet el, a userneve és jelszava megadásával. Rá kell kattintani a signup…stb-re

Itt be kell lépnie, és a "Personal Details" menüben javítani illetve kiegészíteni a saját adatait.

Ekkor a teljes menüpont megnyílik.

A „genelogy" menüpontban látni fogod a hozzád csatlakozó ismerősöket és irányítani tudod és kell, hogy jobb vagy a bal csapathoz tartozzanak-e.



http://mindenki.webuzlete.hu/seged itt a segédlet a kitöltéshez és mindenhez



http://www.unaico.com/index.php itt is beléphetsz az irodádba.

A teljesen kész, szolgáltatásokkal, funkciókkal ellátott oldal januárban fog megnyílni.



Ismertető itt: http://csaladiasmlm.com/globalnetwork/globalnetwor k.html


raimhol


.
 
"Régi barátaid a kommunisták nagyon okos fickók,
nem is olyan rég egy T-34-essel leptek meg.
Most fölkerestek hogy ellopták tőlük a T-72-es tank prototípusát.Vissza kell szerezned!
Sztálintól megtudod hogy valószínűleg a nácik lophatták el.
Elmész hozzájuk......és amikor belopózol.....
Szemben áll veled egy náci őrmester!
Ellenfeled a gyorsabb....
Meglő egy MP40-el!!32454 ép-t sebzett!
Tankoddal visszalősz!87545 ép-t sebeztél!
(a náci őrmesterek tényleg nagyon szívósak de ez azért túlzás.....)
Rád dob egy tojásgránátot!34560 ép-t sebzett!
Tankodban nem maradt lőszer!Kénytelen vagy kiugrani a tankból és öklöddel harcolni!Ököllel orron ütöd!1 ép-t sebeztél!!Kiütötted mint Csakón KOKO-t!!

34500 tapasztalati pontot kaptál!
Kincset szereztél ami egy T-72 prototípus!
Egy ideig azt fontolgatod hogy megtartod!De hisz csak egy prototípus!!Inkább odaadod az oroszoknak....
Jutalmad 5000 rubel!"
 
Azért ha belegondoltok szánalmas h + 2 életpontot kapsz 10 bátorságpróbáért........
 
Régi barátaid, a gnómok kétségbeesve keresnek fel. Ellopták egy szerkezetüket, ami állításuk szerint képes az időjárást befolyásolni. 50 évig dolgoztak rajta, vissza kell szerezned!
Körbeérdeklődsz kapcsolataidnál, és megtudod, hogy egy árnymágus nemrégiben komoly megbízást adott a tolvajcéhnek. Nosza, egy nyom, amin érdemes elindulni. Az árnymágus tornyába való betörés kalandos története egy másik krónikába tartozik. Végül, vérmocskosan, eljutsz a kincseskamra lelakatolt ajtajáig.
Zárnyitással próbálkozol. Ehhez sajnos kevés a te tudományod! A zárat szerencsére könnyedén nyitja egy mágikus tolvajkulcs. A kulcs ugyan elhasználódott, de bejutottál! Odabent már csak az utolsó fenevad vár, az árnymágus leghatalmasabb familiárisa, egy félisteni hatalmú árnyékvarázsló!

Te ocsúdsz elsőnek.
Kritikus ütés: Odacsapsz. 467 ponttal csökkent az ép-je.
1188 tapasztalati pontot kaptál!
Kincset szereztél, ami egy rubenit vért!
Legyőzve a fenevadat, megtalálod a gépezetet. Elszállítása nem egyszerű, de szerencsére a torony lakói mind ájultan vagy holtan hevernek, így nem zavar senki munkádban. A gnómok hihetetlenül boldogok! Jutalmad 633 arany!
Eddig 2 bátorságpóbát teljesítettél sikeresen.
 
Te ocsúdsz elsőnek.
Nem találtad el.
Az őselemi szaggató támadását könnyen elkerülöd.
Sikeresen megütötted! 126 sebzést kapott.
Az őselemi szaggató karmával nem talált.
Ütésed célt téveszt.
Az őselemi szaggató melléütött!
Kritikus ütés: Lesújtasz. 260 ép sebzés.


751 tapasztalati pontot kaptál!
 
Te ütsz először.
Találtál, 43 ponttal csökkent az ép-je.
A hegymélyi vérengző habozik támadni.
Megütötted, 39 sebpontot kapott.
A hegymélyi vérengző támadását könnyen elkerülöd.
Odacsapsz. 46 sebzés!
 
Te ütsz először.
Melléütöttél!
A kobold király habozik támadni.
Kritikus ütés: Lesújtasz. 66 sebzést kapott.
A kobold király melléütött!
Odacsapsz. 31 ép sebzés.
A kobold király habozik támadni.
Zumm! 36 pontnyit sebződött.
 
597 a kritikus ütésem a legnagyobb :S ja és tündér vok
 
lol én 33-astól nemgyógyitom magam bátorságprobán max 300at sebeznek belém 10 alatt most 47es vok
 
Én már 40-es szint főlőt legfeljeb egy gyógyításal megcsinálom mind a tizet.
 
Ne aggódj megy majd feljebb is
Jelenleg nekem a rekord sszem 350 körül van, bár én 36. szintű vok.
Én úgy csináltam hogy az Akadémián kifejlesztettem 10. szint fölé a Sérthetetlenség szakértelmet, s azt használom bárságpróbánál
 
Az egy tulajdonásgpontot neked kell eldöntened, hogy mire adod. Valszeg ott van a tiulajdonságok mellet egy vörös plusz jel.
 
Te voltál a lassabb...
Az albinó anguaxin kihasználja gyenge védelmed, 58 sebzést szenvedsz el!
Nem találtál...
Az albinó anguaxin csápjával megsebesít. 59 sebpontot vesztesz.
Nem találtad el.
Az albinó anguaxin rád veti magát. 50 ép-t sebesülsz.
Kritikus ütés: Találtál, 282 sebpontot kapott.
Az albinó anguaxin csápjával áttör védelmeden, 42 ép-t sebesülsz.
Kritikus ütés: Telitaláltat! 262 életpontnyit sérült.
739 tapasztalati pontot kaptál!
Kincset szereztél, ami egy mihlanil mellvért!
Szerencséd van, kincset találtál! Jutalmad 412 arany!
 
Nekem mindig amikor azt írja hogy +1 tulajdonságpont nem adja meg.Szerintetek miért van ez?
 
Rekord
Te ocsúdsz elsőnek.
Kritikus ütés: Telitaláltat! 154 ép-t vesztett.
A méonech főmágus kihasználja gyenge védelmed, 51 sebzést szenvedsz el!
Eltaláltad, 70 ép-t vesztett.
 
Sziasztok, nekem egy 16os szintű barbárom van, a bátorságpróbákat általában 150 ép csökkenéssel elhozza.
Egy dolog tetszik benne nagyon:
A kritikus ütése
a rekordom 152
 
No de azért van egy pont amikor már a tündér simán keni a bátorságpróbákat, gyógyítás nélkül mind... ;) Mondjuk egy idő után a másik két fajjal is le lehet nyomni, csak egy kicsit később szerintem mint a tündérrel... De az elején szerintem is így igaz ahogy azt írtad...
 
Csak hogy megosszam veletek a tapasztalatomat:

Törpe- Nálam még sosem harapot fűbe bátorságpróbákon igaz a 10-es szint elején volt példa rra hogy az ellenség megtudott előle szökni. Mostanában (26) a karima akár 3 bátorságpróbát is letud nyomni egymás után.

Tündér- Az elején nagyon nehezen tudta teljesíteni a próbákat. minden próba után gyógyítani kellett és nem lehetet full hp nélkül próbára engedni. 15-s szintől már elég könnyen vette a dolgot bár nem olyan jól mint a törpe.

Barbár-Hát igen mivel sajnos ez a karim még naon kezdő ezért majd nem minden(!) próbát buki full hp-vel. Isteni csodának számítanak a győzelmek.... Eddigi negatív rekordom 5 cselekvés pont ellövése bátorság próbára full hp-vel és mind az ötször totális vereség egymás után.....
 
Te ocsúdsz elsőnek.

Eltaláltad, 33 ponttal csökkent az ép-je.

A bíbor óriás lajhár melléütött!

Megütötted, 22 ép sebzés.

A bíbor óriás lajhár csak köröz körülötted.

Fegyvered lesújt. 26 sérülést szenvedett el.

A bíbor óriás lajhár mancsával nem talált.

Kritikus ütés: Megütötted, 72 ép-t sebeztél.


192 tapasztalati pontot kaptál!

Csalódottan térsz haza.
Eddig 2 bátorságpóbát teljesítettél sikeresen.


Na ilyen se volt még! Nem sérültem Bátorságpróba alatt.
 
ok, köszi a segítséget, kicsit megnyugodtam
 
nálam is nem egyszer előfordult, hogy full életről buktam bátorságpróbát úgy, hogy az adott szint legjobb tárgyai már rajtam voltak ... tisztán szerencse kérdése milyen ellenfelet ad a gép ...
 
Kezdetben még becsúzhat, de 10-15. szinttől már nagyon bénának kell lenni, hogy ne sikerüljön. Persze 1-2 még mindig lehet, de nagyon ritka.
 
most ahogy olvasom a hozzászólásokat mindnekinek könnyü a bátorságpróba? 7es szintű vagyok

mert nekem majdnem minden 2 után gyógyítanom kell, de volt olyan h a 160 max hp-s törpémet leütötte egy szörny egy csatában!

sztem nem rontottam el ennyire, de ennyi idö után nem is lehet nagyon elrontani még szval nem értem
 
Dehogyis
Jók a reflexeim XD
 
Egy kicsit késői reag volt ez... ;)
 
Jó, hát egy rosz harcot kifogott, a szörnynek jó napja volt
 
49-es barbárom belehúzott ... nem is emlékszem már mikor volt vele utoljára olyan, hogy ne vitte volna végig a 10 bátorságpróbát egyhuzamban, most mindjárt a 3.-nál leakadt

Szokásos sétádra indulsz a Forgroll erdőben. Elgondolkodsz, és más utat jársz, mint egyébként. Egyszercsak érzed, hogy itt hidegebb van, és talán sötétebb is. A fák megmozdulnak, ősi teremtmények kelnek életre a gyökerek közt. Hirtelen előtted terem egy vihartitán őrszem!
A te reflexeid a gyengébbek.
A vihartitán őrszem óriási pallosával megsebesít. 242 ép sebzést okoz neked.
Eltaláltad, 245 pontnyit sebződött.
A vihartitán őrszem támadását nem tudod hárítani. 112 életpontnyit sérülsz.
Ütésed célt téveszt.
A vihartitán őrszem eltalált, 178 pontnyit sebződtél.
Odacsapsz. 248 ép sebzés.
A vihartitán őrszem támadását nem tudod hárítani. 187 sebpontot vesztesz.
Nem találtál...
A vihartitán őrszem óriási pallosával támad. 238 pontnyit sebződtél.
Zumm! 240 sebzés!
A vihartitán őrszem sikeresen eltalált! 219 ponttal csökken az ép-d.
Ellenfeled félrehajolt.
A vihartitán őrszem sikeresen eltalált! 208 sebpontot vesztesz.
Találtál, 238 sérülést szenvedett el.
2534 tapasztalati pontot kaptál!

Huh, ez ijesztő volt! Pánikszerűen futsz vissza arra, amerről jöttél.

Eddig 3 bátorságpóbát teljesítettél sikeresen.
 
És ezt mért osztottad meg velünk?? Mert ütöttél kritikust vagy mi??
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ...
Nézet:
Kérdések | Vélemények | Egyéb | Szavazások

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.