Vissza a Főoldalra
 
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Mi a véleményed a megszüntethető követőkről? Szavazás előtt kérlek nézd meg a kapcsolódó fórumot!

1.) Szeretem őket, ellene is, meg vele is játszani.
2.) Nem játszom ilyennel, de ha szembe jön, nem zavar, csatamezőzök, lekánterelem stb.
3.) Nem szeretem őket, pénzfeldobás a játék.
4.) Nem HKKzom, csak szavazok.

(A szavazáshoz be kell jelentkezned!)
További szavazások...
Fórum a témához...
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett

Hírek, változások
Mi is az a HKK?
Hogyan kezdjek játszani?
Megjelent kiegészítők
Teljes szabálykönyv
HKK Kódex
Sorsoló program
Őslich szabályok
HKK-t forgalmazó boltok
HKK klubok
Lapkereső
Tiltott és módosított lapok
Versenykiírások
Lezajlott versenyek
Mai versenyek
Profi versenyzõk
Hatalom Szövetsége
Hatalom Szövetsége tabella
Nemzeti bajnokság
Kiemelt vidéki versenyek
Versenyszabályok
Versenyszervezőknek
Chat, üzenõfal
Fórumok
Szavazások
HKK találkozó
Legendás cél
Toplisták
Pakliszerkesztő
Megosztások
Memóriajáték
Memóriajáték - Alfa
Kerátor Műhelye
HKK 20 Puzzle
HKK Puzzle
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
HKK Blog
HKK Toborzás
HKK Védnöki Program
AK Archívum
Paklileírások
Írások, novellák
TF és ŐV könyvek
Letöltés
HKK Videók
Gyakori kérdések
Kérdezz-felelek
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Hatalom Kártyái - Kristályláz július 17.
Zén Legendái: A sötétség gyermekei május 22.
A pillanat képe
Orgling szolga
(Ősök Városa szörnyeteg)
Küldd el képeslapként!
"Az orglingok csak szolgának jók!" - idézet a Szint Uralkodójának szájából
Nézz szét a galériában!
Kristályláz (Túlélők Földje novella)
Kristályláz lapelemzés – 3. rész
Kristályláz lapelemzés – 2. rész
VII. Kelet-Magyarországi HKK Találkozó
HKK Legendás cél: 11. kiadás és Tükördimenzió

A lista folytatása...
Országjáró feladat 2019
Termékismertető - Zén Legendái: A sötétség gyermekei
Termékismertető - Hatalom Kártyái - Homokdűnék
Termékismertető - Hatalom Kártyái - Kristályláz

A lista folytatása...
A véleményedre vagyunk kíváncsi Az egyszínűség egyedisége c. HKK versenyformátummal kapcsolatban. Tiltsuk-e ki az összes színtelen és Bufa lapot a formátumról, hogy a verseny tényleg az egyszínűség eg (61)
HKK pakliszerkesztő (165)
[HKK Piac] Eladó gyűjtemény (9459)
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (7234)
Kristályláz beharangozó (133)
Mi a véleményed a megszüntethető követőkről? Szavazás előtt kérlek nézd meg a kapcsolódó fórumot! (29)

További témák...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 

Hatalom Kártyái kártyalap - Gömbvillám

A lap felújított változata (ahogy egy késõbbi kiegészítõben megjelent)

- Kinézet -
(A szavazáshoz be kell jelentkezned!)
(átlag: 14 szavazat alapján 6.8)

- Használhatóság -
(A szavazáshoz be kell jelentkezned!)
(átlag: 16 szavazat alapján 8.4)
- Eredetiség -
(A szavazáshoz be kell jelentkezned!)
(átlag: 16 szavazat alapján 9.3)
(AK27) Sutor Kragoru tornya szerint a mágikus védelmű lényeket nem lehet varázslattal vagy hatással megsebezni, azaz ki lehet játszani rájuk a Tisztítótüzet vagy Gömbvillámot, de azok nullát sebeznek. Pestist is át lehet rakni rájuk. Ez felvet egy további kérdést is: kifejti-e a hatását a Pestis egy mágikus védekezésű lényemre, ha van aktív Sutor Kragoru tornya ? A válasz erre is igen, mivel a Pestis nem sebez, hanem egy -1 ÉP-t és -1 sebzést képviselő jelzőt ad, a torony pedig csak a sebző varázslatoktól véd.
(AK27) Tükörpajzzsal visszaküldheti-e rám az ellenfelem az egyik lényére lőtt Gömbvillámomat, ha van a játékban egy őrző lényem (pl. Palotaőr)? Az őrző képesség azt jelenti, hogy játékos nem lehet célpontja sebző varázslatnak. A Tükörpajzs azonban nem sebző varázslat, és a célpontja nem is a játékos, hanem a Gömbvillám. Látszólag tehát működik a dolog, azonban a kérdésnek van egy érdekesebb vonatkozása is, nevezetesen, hogy ha a Tükörpajzs megváltoztatja a Gömbvillám célpontját, a lény helyett engem jelölve ki, akkor ez őrző mellett nem lehetséges. A kártya szövegéből azonban egyértelműen következik, hogy a Tükörpajzs nem változtatja meg a varázslat célpontját, csak nem a célpont, hanem a kijátszó sebződik, tehát lehet tükörpajzsozni őrző lény mellett is.
(AK27) A Tükörpajzs ugyanolyan azonnali reakció lap, mint az Ellenvarázslat. A Gömbvillámot még azelőtt lehet ellenvarázsolni, mielőtt visszalövöm, mivel ha sikeres az ellenvarázslat, a Gömbvillám nem jön létre, így nincs mit lődözni. Az összes azonnali reakció lap hasonlóképpen működik, mivel általában befolyásolják a varázslat végeredményét, így először ezekkel kell reagálni, és utána lehet visszalőni a villámot.
(AK3) Több Visszacsatolás hatása összeadódik. Ha például valaki kijátszik három Visszacsatolást, majd magára rak egy Gömbvillámot, és ezután elkölt 3 VP-t, az ellenfele 21 ÉP-t sebződik, míg ő maga csak hetet.
(AK32) A Negáció hatására a sebző varázslat gyógyítani fog, tehát a Gömbvillám végig gyógyít, amíg lődözik ide-oda.
(AK37) Ha az ellenfelem belém lő egy Gömbvillámot, és azt visszalövöm egy büntetéses lénybe, akkor akár az enyém, akár az ellenfelemé volt a büntetéses lény, mindenképpen az ellenfelem sebződik a büntetéstől, mivel ő volt annak a varázslatnak a kijátszója, ami megölte a büntetéses lényt.
(AK49) A továbblőtt Gömbvillám is varázslatsebzésnek minősül, a továbblövés a varázslat végrehajtásának része, ezért célozhatatlan, vagy varázslattal célozhatatlan lényekre nem lehet továbblőni.
(AK59) A Tiszta játék és őrző lény mellett lőhetek-e Gömbvillámot az ellenfélbe? A Gömbvillámot kijátszhatom őrző mellett is, ha lénybe lövöm, hiszen az őrző képesség csak a játékost sebző azonnali vagy általános varázslatok kijátszását nem engedi meg. A Tiszta játék mellett viszont a lapok azon képességei, amik bizonyos lapok kijátszását tiltják, nem működnek, vagyis az őrző képesség egyátalán nem érvényesül, ezért mindenképpen kijátszhatom a Gömbvillámot az ellenfélbe.
(AK64) Reakció lapok: Kijátszok egy Gömbvillámot, amire az ellenfelem Orrfricskázással válaszol, ezt én agybénítom, amire ő Majd legközelebbet játszik ki. Használhatom-e az így visszakapott két varázspontot az Orrfricskázáshoz, hogy öt varázspontot elköltve létrejöjjön a Gömbvillámom? Az első kérdés igazából az, hogy ilyenkor elkölthetem-e egyáltalán azt az öt varázspontot. Mivel az Agybénítás nem jött létre, ezért tulajdonképpen a Majd legközelebb után lett sikeres az Orrfricskázása, ekkor dönthetek tehát arról, hogy el akarom a költeni a plusz varázspontot. Mivel ekkor már visszakaptam az Agybénítás két varázspontját, így azt is felhasználhatom ehhez.
(AK67) Nem lőhetek vissza a kör végén az ellenfelem Boszorkánymesterének speciális képességével, ha az ellenfelem azt a kör elején használta. Ez a képesség olyan mint a Gömbvillám, akkor rögtön vissza kell lőni vele, később már nem lehet.
Kiadás: Alappakli, 3. kiadás, Hőskorszak Gyakoriság: ritka Lapszín (isten): Raia Típus: általános Szöveg: Célpont lény vagy játékos sebződik 4 ÉP-t. Közvetlenül ezután célpont lény gazdája ill. a célpont játékos - ha akar - választhat egy újabb célpontot, amely 3 ÉP-t veszít (ekkor el kell költenie 3 VP-t), és ez egészen addig folytatódhat (2 sebzés/2VP, 1 sebzés/1 VP), amíg a gömbvillám ereje nullára nem csökken. Illusztráció:

Ha hiba van a lap szövegében, színében, vagy egyéb adatában...
(írd meg nekünk és kijavítjuk!)

Létrehozás: 2003. október 10. 20:04:51Utolsó frissítés: 2020. december 19. 02:28:08 Küldd el a cikket másoknak


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2021
1680 Budapest, Pf. 4 | E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.