Karakterszám: |
9043 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
55 |
Játékhét: |
529 |
E
forduló ára: |
9 zs. |
Maradék zseton: |
25 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2024. jan. 9. 19h:38' |
A következõ
fordulód táplálható: 2024. jan. 10. |
|
Számládon a zsetonok száma 80 alá esett!
E-mail!
ZUGRAVUN KALANDJAI
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije
Morq Fan Gor, egy magas, vékony
testû, szikrázó szemû, kiváncsi természetû, tréfálkozó férfi. (hírneve
32700.) A te szinteden a legnevesebb
Maocad herceg, egy magas, kékbõrû,
sugárzóan szép arcú, ezüst, hosszú, hullámos hajú férfi. (hírneve 2033.)
Pihenésedet semmilyen különleges esemény sem zavarta meg.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 809.]
szl 15 75 |
szolgák lélekenergia-részesedése 15% |
Rendben, a harcban szerzett lélekenergia 15 százalékát engeded át szolgáidnak.
Ha jóllakottságod 75% alatt van, te eszel elõször, egyébként a szolgáid.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 809.]
szgy 3 |
szolga gyógyíttatása körönként max. 3 alkalommal |
Szolgáidat egy körben max. 3 alkalommal gyógyíttatod a templomban.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 809.]
var 13 13 |
13. varázslatra 13 képességpont |
Elköltesz 13 képességpontot jégcsóva varázslatod erejének növelésére. A
gyakorlásnak köszönhetõen jégcsóva varázslatod ereje 14. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 809.]
h 210 154 |
210. tárgy használata |
Bekapod a varázskövet. Máris érzed a hatást! A gyakorlásnak köszönhetõen
kisebb erõpajzs varázslatod ereje 13. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 809.]
v 154 |
154. varázslat elmondása |
Ellõsz egy kisebb erõpajzs varázslatot. (+22% védekezés.) (-6 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 806.]
(4. kaland:) Ellátogatsz a varázslóhoz.
[Tárgyhasználat: 1 hónakkupók]
[Tárgyhasználat: 1 sziklarepesz]
[Tárgyhasználat: 2 elektronit]
A mágus örömmel fogad, és levezet az alagsorba. Itt már egy nagy üst fortyog,
a mágus mindenféle porokat szór bele! Végül átveszi az anyagokat, amelyeket
hoztál neki, és azt is beleszórja.
- Most elmondom a szükséges varázsigéket,
te pedig addig kavargasd, és adagold bele szép lassan a fehér zuzmót! -
Ezzel egy óriási fakanalat és egy marék zuzmót nyom a kezedbe. A mágus
lehunyja a szemét, és mormolni kezd, miközben nyitott tenyerét az üst fölé
tartja. Te buzgón kevergetsz és szórod a zuzmót - reméled, hogy mindent
jól csinálsz.
[Varázsitalfõzés próba 5-ös küszöbre: sikeres]
A varázsló befejezi a varázsigéket. Kellemes illat száll föl az üstbõl!
Izgatottan várod, hogy mi lesz az eredmény. A mágus elõvesz egy hatalmas
kanalat, és mer az italból, majd megissza. A következõ pillanatban a bõre,
a haja, mindene teljesen lila lesz! Elszörnyedve lépsz hátra: tudod, hogy
ezúttal nem úszod meg következmények nélkül! A mágus elõvesz egy tükröt,
és belenéz. Legnagyobb meglepetésedre mosolyog!
- Talán egy kicsit még
kellene módosítani az árnyalaton, de egyébként jó lesz. - motyogja. Döbbenten
bámulsz. Te bizony nem fogsz ebbõl a löttybõl inni! De a varázsló nem is
kínál. Ehelyett felvezet az egyik toronyszobába, és megtanítja neked jutalmul
a gigaököl varázslatot.
(+1 hõsiesség pont.)
(+1 képességpont.)
[15 TVP-t használtál fel, maradt még 791.]
Itt az ideje, hogy felkeresd a szint többi lakóját egy baráti megmérettetés
céljából. Büszkén lépkedsz, tudván, hogy kevés méltó ellenfeled lapulhat
a nyomorúságos vájatokban. Találtál egy alkalmas barlangot. A jelzés alapján,
a lakóval baráti társalgás lesz.
Odabent fogad
Tes Tos Teron, egy fekete bõrû, szürke szemû, fegyvereivel
bíbelõdõ férfi. A Mágusok klánjának tanítvány rangú tagja. Végignézed a
felszerelését: a kalmár nyaklánca, bronzmedál, fekete nadrág, khaldoran
öv, Enyészmester, vas mellvért, az egészség gyûrûje. Máris otthonosan érzed
magad vendéglátód barlangjában. Tes Tos Teron mosolyogva hellyel kínál,
majd õ maga is lehuppan. Hohó, micsoda finomságok vannak itt elõkészítve!
Máris falatozni kezdtek. Rengeteg érdekes témáról esik szó evés közben:
a pszionikáról, a torzszülöttekrõl, az Akadémia titkairól, a fajotok múltjáról
beszéltek, még az Ellenségrõl is esik szó. Hú, milyen késõ van már! Megköszönöd
a vendéglátást, és hazaindulsz. (+5% jóllakottság) Elmédben elraktározol
egy keveset a hallottakból, megtudod, mi az az asztrálpók.
[ld. enc.]
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 791.]
m 3 5 8100 1114 4433 1234 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 3,5) Az Õsök Csarnoka ezer titkot rejt. Itt az ideje, hogy folytasd a
felderítését!
(M 8 100) A legközelebbi feladat megoldásánál 100 lesz a válaszod.
(M 3,4) Tovább északra! Áttetszõ figura lép eléd a semmibõl. Az ijedtséget
béke és nyugalom érzete váltja fel. Egy õsöd! A szellem egy feladványt
közöl veled - ha nem tudod a megoldást, vissza kell fordulnod!
Ha 6 púpos
molad 2 hét alatt 60 kiló mocskot fal fel, akkor 5 púpos molad 4 hét alatt
hány kiló mocskot eszik meg?
Halk, félõs hangon mondod meg, hogy szerinted
mi lehet a megoldás. [100] A szellem kifejezi elismerését. Kiálltad a próbát!
(+20% lélekenergia.)
(M 3,3) Észak felé mozogsz. A következõ helyszínen nincs semmi érdekes.
(M 3,2) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 2,3) Nyugat felé mész az útvesztõben. A földön heverõ mocsok, a rongálások
a falon mind-mind arra utalnak, hogy nem lehet messze egy-két torzszülött.
Ellenfeled egy húsevõ növény (#46).
*** 1. KÖR *** Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz
egy energiatüskét. A húsevõ növény
21 ép-t sebzõdik. (-2 vp.) A húsevõ
növény elindul a protolisk lárva felé. A protolisk lárva a húsevõ növény
irányába megy. A húsevõ növény és a protolisk lárva egymással harcolnak.
*** 2. KÖR *** Elmormolsz egy energiatüske varázslatot. A húsevõ növény
19 ép-t sebzõdik. (-2 vp.) A húsevõ növény halálhörgés közepette a földre
zuhan.
[A csatában összesen 40 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a protolisk lárva: 8/10.]
Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát
(+23%). Szolgáidnak 4% jut. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami egy húsevõ
bibe. A protolisk lárva kajával tömi magát. (+25% jóllakottság.)
(M 1,3) Nyugat felé mész az útvesztõben. A teremben egy emelvényen egy vasból
öntött, óriási trónt látsz. A legendákból tudod, hogy aki beleül, az egy
alkalommal részesülhet az õsök kegyébõl. Helyet foglalsz a trónon. Apró
szikrák táncolnak végig rajtad, ahogy a mágia életre kel. (+1 max. varázspont.)
(M 0,3) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 1,4) Kissé ellazítva, tovább indulsz délre. Szerencsétlenségedre, torzszülöttekkel
benépesített helyiségbe toppansz be. Ellenfeleid egy húsevõ növény (#46)
és egy fekete hólyag (#38).
*** 1. KÖR *** Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy energiatüske!
A fekete hólyag
sebzõdik 20 ép-t. (-2 vp.) A fekete hólyag máris elõtted
terem! A húsevõ növény megközelíti a protolisk lárvát. A protolisk lárva
a húsevõ növény irányába megy. A fekete hólyag rád támad. Nagy levegõt
vesz, és hatalmas savcsóvát köp feléd.
(3 ép-t sebzõdtél). A húsevõ növény
és a protolisk lárva egymással harcolnak. a protolisk lárva ledermed.
*** 2. KÖR *** Elmormolsz egy jégcsóva varázslatot. A fekete hólyag
51 sebzést
kap. (-4 vp.) A fekete hólyag halálhörgés közepette a földre zuhan. A tetem
nagy durranással szétrobban.
10 ép-t sebzõdtél. A húsevõ növény és a protolisk
lárva egymással harcolnak. a protolisk lárva paralizálódott.
*** 3. KÖR *** Elmondasz egy energiatüske varázslatot. A húsevõ növény
19
ép-t sebzõdik. (-2 vp.) A húsevõ növény és a protolisk lárva egymással
harcolnak. a protolisk lárva paralizálódott. A protolisk lárva halálos
sebet kapva a földre zuhan.
*** 4. KÖR *** Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy energiatüske!
A húsevõ növény
23 sebzést kap. (-2 vp.) A húsevõ növény holtan terül el.
[A csatában összesen 113 sebzést okoztál, és 13 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a protolisk lárva: 8/31.]
Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat,
a lélekenergiát (+48%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz,
hogy kapj egy képességpontot. Összegyûjtöd a "kincset": egy húsevõ bibe,
18 arany és egy hamis arany.
(M 1,5) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 1,3) Észak felé mozogsz. A teremben egy emelvényen egy vasból öntött,
óriási trónt látsz. A legendákból tudod, hogy aki beleül, az egy alkalommal
részesülhet az õsök kegyébõl. Sajnos a trón mágiáját csak egyszer használhattad.
(M 2,3) Keleti irányba folyatod utadat. A teremben csak halvány bûz emlékeztet
arra, hogy valaha torzszülöttek laktak itt.
(M 2,4) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 1,3) Nyugati irányba folyatod utadat. A teremben egy emelvényen egy vasból
öntött, óriási trónt látsz. A legendákból tudod, hogy aki beleül, az egy
alkalommal részesülhet az õsök kegyébõl. Nem ülsz bele.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Ellátogatsz a templomba, ez egy nagy,
gyertyákkal kivilágított barlang, tele furcsa szobrokkal. Csuhába öltözött
galetkik fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak.
Szolgád, protolisk lárva újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét,
és kifizetsz 20 aranyat.
[34 TVP-t használtál fel, maradt még 757.]
szn 1 444 |
1. szolga elnevezése |
Itt az ideje, hogy végre nevet adj szolgádnak: a protolisk lárvát ezentúl
úgy fogod hívni, hogy Keksz! Némi oktatás, és hamarosan már hallgat is
a nevére a kis hûséges.
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 754.]
ism 5 |
a következõ parancs ismétlése 5 alkalommal |
t 5 10 |
5. szakértelem tanulása 10 TVP-ért |
Gyakorlod a varázsláshoz szükséges kéz- és ujjmozdulatokat, a rúnák, varázsszavak
helyes és pontos megformálását.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 744.]
t 5 10 |
5. szakértelem tanulása 10 TVP-ért |
Gyakorlod a varázsláshoz szükséges kéz- és ujjmozdulatokat, a rúnák, varázsszavak
helyes és pontos megformálását.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 734.]
t 5 10 |
5. szakértelem tanulása 10 TVP-ért |
Egyszerû gyakorlatokat végzel: megpróbálsz egy arra járó galetkit hipnotizálni,
majd telekinetikus energiáddal felemeled egy picit a földrõl. A fickó megunja
a dolgot, és mérgesen távozik.
[4 TVP-t használtál fel, maradt még 730.]
Visszatérsz szállásodra.
(306. kaland:) Amikor visszatérsz, a gránittömb
ház ajtaját nyitva találod. Kíváncsian lépsz be. A falon õsi rúnákat látsz.
Lássuk csak, hiszen ezek számok, és az egész egy egyszerû matekfeladat!
Lássuk csak, meg tudod-e fejteni...
[IQ próba 9-es küszöbre: sikeres]
Hosszas gondolkodás után sikerrel jársz! Kimondod a megoldást. Megindul
feled a föld fölfelé! Egy mágikus lift... Érdekes!
Alaposan körbevizsgálódsz. És igen, találsz is valamit: 16 arany.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 10% lélekenergia.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 725.]
(424. kaland:) Úgy látszik, tökéletesen megjegyezted az utat, mert rövid
keresés után sikerül megtalálnod a járatot, amely visszavezet az üdítõ
vízeséshez. Itt az ideje megvizsgálni a barlang titkát! Óvatosan mászni
kezdesz.
[Mászás próba 5-ös küszöbre: sikeres] Megizzadtál, de fent
vagy! Egy eldugott barlangban találod magad.
Nocsak, úgy tûnik ellenfélre akadtál! Ellenfeleid 3 hártyás lemúr (#2).
*** 1. KÖR *** Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy energiatüske!
Az 1. hártyás lemúr
sebzõdik 17 ép-t. (-2 vp.) Az 1. hártyás lemúr halálos
sebet kapva a földre zuhan. Keksz a 2. hártyás lemúr irányába megy. A
2. hártyás lemúr Keksz irányába megy. A 3. hártyás lemúr Keksz felé mozog.
Keksz és a 2. hártyás lemúr egymással harcolnak. A 3. hártyás lemúr Kekszet
támadja.
*** 2. KÖR *** Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy életszívást.
A 2. hártyás lemúr
14 ép-t sebzõdik. 13 ép-t gyógyított rajtad. (-5 vp.)
A 2. hártyás lemúr hörögve elterül. A 3. hártyás lemúr és Keksz egymással
harcolnak.
*** 3. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy életszívást.
A 3. hártyás lemúr
14 ép-t sebzõdik. (-5 vp.) A 3. hártyás lemúr kileheli
lelkét.
[A csatában összesen 45 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Keksz: 17/8.] Ezt a csatát
te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+15%).
Szolgáidnak is jut 2%. Viszed, ami mozdítható: egy õskõ és 3 lemúr hártya.
Keksz zabál. (+24% jóllakottság.)
Kutakodsz egy kicsit, hátha találsz valami mozdíthatót. És igen, amit találsz
az 22 arany.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 50% lélekenergia.
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 705.]
(10. kaland:) Rövid töprengés után elõször a Takarítókat keresed fel. Elszánt
tekintetû galetkik, hatalmas, lapátszerû mancsokkal, kissé görnyedt testtartással.
[Meggyõzõkészség próba 5-ös küszöbre: sikeres]
- Hallom fiúk, nem megy a meló - biccentesz feléjük.
- Na ja - horkan
vissza az egyik.
- Lehet, hogy tudnék segíteni a probléma elrendezésében!
- Te? Ugyan mit tudsz te, te torzszülött-vadászó elkényeztetett úrifiú?
[Átokszórás próba 6-os küszöbre: sikeres]
- Tudok annyit, mint egy ragyagyûjtõ, lapátkezû kopasz buldózer. - nyelsz
egyet - ez talán erõs volt, de még reménykedhetsz abban, hogy élve távozhatsz.
Legnagyobb meglepetésedre azonban a Takarító elmosolyodik.
- Úgy beszélsz,
mint egy igazi Takarító! Na mondd, mi a helyzet. - Fellélegzel. Mint késõbb
kiderül, a Takarítók kedvenc idõtöltése az átokszórás! Aki jól tud átkozódni,
azt megbecsülik. Hamarosan sikerül meggyõzni a Takarítókat, hogy nem érdemes
összeakasztani a bajszukat az alacsonyabb rendû szállítókkal. Persze mindez
semmit sem ér, ha nem tudod a Szállítókat meggyõzni! Tehát õk következnek.
A szállítók irtózatos nagydarab fickók, eltörpülsz mellettük. Amikor megszólítod
õket, ellenségesen méregetnek.
[Meggyõzõkészség próba 6-os küszöbre:
sikeres]
Szerencsére a Szállítókkal is sikerül megtalálni a hangot. Hiába azonban
minden mézesmázos szó, ha nem tudod elnyerni a Szállítók tiszteletét! Nincs
mese, részt kell venned a Szállítók kedvenc idõtöltésében, a birkózásban.
[Erõ próba 12-es küszöbre: sikertelen] Egy pillanat alatt földhöz kennek!
Nincs tisztelet, nincs meggyõzõerõ - letörten elkullogsz.
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 685.]
(295. kaland:) Könnyen megtalálod a mészkõ építmény bejáratát, az ajtó enged
a második rúgásodnak, és behatolsz az épület belsejébe. Megpillantasz egy
gránitajtót. Megpróbálod, de ez sajnos zárva van. Matatni kezdesz a záron,
bízol ügyességedben.
[Zárnyitás próba 9-es küszöbre: sikeres] Ügyes
voltál! Kinyitod az ajtót, és továbbmész.
Egy nagy és díszes kõajtó elõtt állsz, felületén hieroglifák sokasága. Az
ajtó mellett, egy kõemelvényen ott hever a súlyos kulcs.
[Csapdaészlelés
próba 8-as küszöbre: 2 hõsiesség pont árán sikeres] Közelebbrõl megvizsgálod
az emelvényt. Hiszen ez csapda! Ha a kulcsot elveszed... A földön keresel
köveket, kb. annyi súlyút, mint amennyi a kulcs lehet. Villámgyors mozdulattal
kicseréled a kulcsot a kövekre. Nem történt semmi! Megkönnyebbülten sóhajtasz,
és kinyitod az ajtót a kulccsal.
Fáradtságodat siker koronázza! Kincsre bukkansz: 26 arany és egy vándorcsizma.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 20% lélekenergia.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 675.]
ism 5 |
a következõ parancs ismétlése 5 alkalommal |
A legjobb, amit tehetsz, egy élvezetes vadászat. Rövid sétálás után eljutsz
az egyik jól õrzött járathoz, amelyen a galetkik vadászni járnak az alsó
szintre, de amelyen még élõ torzszülött nem jutott ki. Egy hatalmas cseppkõbarlangba
érsz, de a szép cseppkövek nagy többségét a torzszülöttek letörték, akár
fegyvernek, akár csak azért, hogy a galetkiket bosszantsák. Szimatodra
hagyatkozva, hosszas nyomkövetés után találsz egy torzszülött fészket.
Ellenfeled egy kisebb agyszívó (#37).
*** 1. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette a kisebb agyszívó elmormol
egy gránitbõrt. A kisebb agyszívó mágikus ereje felhasználásával elõidéz
egy ellenáll.megtörését. Varázshatalmad segítségével elmondasz egy energiatüskét.
A kisebb agyszívó
21 ép-t sebzõdik. (-2 vp.) Keksz a kisebb agyszívót
rohamozza. Keksz a kisebb agyszívót támadja. A kisebb agyszívó holtan
terül el.
[A csatában összesen 21 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Keksz: 6/0.] Gyõztél!
Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+19%).
Szolgáidnak is jut 3%. Összegyûjtöd a "kincset": egy xenópete. Összefut
a nyál a szádban. A kajára veted magad. (+15% jóllakottság.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 665.]
Megéheztél, itt az ideje egy vadászatnak. A változatosság kedvéért most
egy nyugati területet próbálsz, közel a hegy nagy barlangtavához. Dohos,
párás folyosón ereszkedsz alá. Bár tökéletesen látsz a sötétben, azért
ezeknek a folyosóknak a mélységes sötétsége még téged is megrémiszt kicsit.
Útközben észreveszel egy
mitulen füvet. Fáradtságod nem kímélve, megközelíted,
és sikeresen begyûjtesz 1 darabot. Üvöltést hallasz magad mögött. Nocsak,
vadászó és éhes torzszülött(ek)! Megfordulsz. Ellenfeled egy fekete hólyag
(#38).
*** 1. KÖR *** Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy energiatüske.
A fekete hólyag
sebzõdik 18 ép-t. (-2 vp.) A fekete hólyag megközelíti
Kekszet. Keksz a fekete hólyag irányába megy. A fekete hólyag és Keksz
egymással harcolnak.
*** 2. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy energiatüske
varázslatot. A fekete hólyag
sebzõdik 20 ép-t. (-2 vp.) A fekete hólyag
és Keksz egymással harcolnak. A fekete hólyag kileheli lelkét. Nagy detonáció
közepette darabokra robban. Keksz
14 ép-t sebzõdik. Keksz halálhörgés
közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 38 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Keksz: 4/35.] Gyõztél!
Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+20%).
(Feltételes gyógyítás templomban:) Elmész a templomba, amely egy ezernyi
gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé elvakulva lépsz
be. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád,
protolisk lárva újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét,
és kifizetsz 20 aranyat.
Fejlõdsz:
+1 gyógynövények; [18 TVP-t használtál fel, maradt még 647.]
Itt az ideje egy kirándulásnak a torzszülöttek közé! Megkeresed az egyik
járatot, ami az alsó barlangrendszerekbe vezet, és leereszkedsz. Megérkeztél
az alsó szintekre! Lábadnál a csatorna szennyvize csordogál. Egy fekete
gránitból épült vár magasodik elõtted. Szarvas, fenyegetõ tornyai a magas
barlangtetõt súrolják. A bejárat, egy rácsos kapu, tárva-nyitva áll! Mint
egy ragadozó nyitott szája - gondolod keserûen.
(216. kaland, összköltsége
35 TVP.) Megpillantasz egy sziklakupacot, a tetején mintha mozgást látnál.
Felmászol. És igen, nem csalt meg a szimatod! Ellenfeled egy kyeni vadász
(#45).
*** 1. KÖR *** A kyeni vadász megidézi a koreni sünt. Ellõsz egy energiatüske
varázslatot. A koreni sün
sebzõdik 21 ép-t. (-2 vp.) A koreni sün halálhörgés
közepette a földre zuhan. Keksz megközelíti a kyeni vadászt. Keksz a
kyeni vadászt támadja.
*** 2. KÖR *** Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy energiatüske.
A kyeni vadász
sebzõdik 20 ép-t. (-2 vp.) A kyeni vadász és Keksz egymással
harcolnak.
*** 3. KÖR *** Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy életszívás.
A kyeni vadász
14 ép-t sebzõdik. (-5 vp.) A kyeni vadász hörögve elterül.
[A csatában összesen 55 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Keksz: 18/6.] Gyõzelmet
arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+29%).
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Szolgáidnak is jut 4%. Keksz eszik. (+25% jóllakottság.)
Karaktered megállíthatatlanul fejlõdik:
+1 szint energiatüske varázslat;
[16 TVP-t használtál fel, maradt még 631.]
A következõ programod egy baráti vadászkirándulás lesz. A délkeleti tornyokban
kiépített lépcsõsorok egyikét választod, hogy megközelítsd a torzszülöttek
lakóhelyét. Egy barlangtó mellé érkezel. A tó túloldalán több járat is
indul. Valamelyik nyilván elvezet a vadak fészkéhez. Gyanús, hogy valamilyen
nagyon eldugott folyosón jársz, mert semmilyen nyomot, szemetet nem látsz,
ami arra utalna, hogy valaki járt erre az utóbbi idõben. A folyosó egyszercsak
kiszélesedik, és döbbenetes látvány tárul a szemed elé! Gigantikus, fehér
csontváz, és... hát igen, nehéz lenne erre bármi mást ráfogni, mint azt,
hogy egy sárkány. Az óriási, tûhegyes fogakkal teli állkapocs is kétszer
nagyobb, mint te magad. Hogyan juthatott ki ez a szörny innét? Hogy nem
azon a szûk folyosón, az biztos. Persze kincseket nem látsz sehol. Késõbb
érdemes lenne még visszajönni ide, és alaposabban körülnézni.
(281. kaland,
összköltsége 20 TVP.) Velõtrázó ordítást hallasz. Odafordulsz. Ellenfeled
egy élõ cseppkõ (#48) [aura: vastag bõr: 8.].
*** 1. KÖR *** Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz
egy energiatüskét. Az élõ cseppkõ
sebzõdik 20 ép-t. (-2 vp.) Felemelve
a sziklarepeszt, az élõ cseppkõ rád lõ. Mellé! Keksz az élõ cseppkõ felé
mozog. Keksz az élõ cseppkövet támadja.
*** 2. KÖR *** Elõhívsz egy életszívás varázslatot. Az élõ cseppkõ
14 sebzést
kap. (-5 vp.) Az élõ cseppkõ halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 34 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Keksz: 0/0.] Ismét látványosan
gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát
(+17%). Szolgáidnak is jut 3%. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami egy sziklarepesz.
[19 TVP-t használtál fel, maradt még 612.]
Elhatározod, hogy vadászni mész. Ölésre készen futsz végig a vadászok számára
fenntartott folyosón, le az alsó szintekig. Szellõ söpör végig a néma folyosókon,
nyilván valamelyik külsõ szellõzõaknából. Rémisztõ huhogást hallasz egy
oldaljáratból. A messzeségbõl vadászok kiáltását hallod. Egyre közeledõ
lábdobogás, és a következõ pillanatban már látod, hogy mit üldöztek. Ellenfeled
egy mahomohi (#43).
*** 1. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy energiatüskét.
A mahomohi
sebzõdik 20 ép-t. (-2 vp.) A mahomohi Keksz irányába megy.
Keksz a mahomohi felé mozog. A mahomohi és Keksz egymással harcolnak.
*** 2. KÖR *** Ellõsz egy energiatüske varázslatot. A mahomohi
18 ép-t sebzõdik.
(-2 vp.) A mahomohi és Keksz egymással harcolnak.
*** 3. KÖR *** Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy életszívás!
A mahomohi
sebzõdik 14 ép-t. (-5 vp.) A mahomohi holtan terül el.
[A csatában összesen 52 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Keksz: 0/16.] Ismét látványosan
gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a
lélekenergiát (+17%). Szolgáidnak 3% jut. Keksz az ételre veti magát.
(+25% jóllakottság.)
[22 TVP-t használtál fel, maradt még 590.]
be 12 |
meglátogatod a 12. épületet |
Ellátogatsz a Mágusok Klánjának épületébe. [Érj el 8-as kereskedelem szakértelmet!]
Ezt a küldetést sikeresen teljesítetted! Jutalmad egy képességpont és plusz
egy rangpont. Új rangod a Klánon belül: mágustanonc. A következõ feladat,
amivel meg szeretnénk bízni téged: 2.) Legfõbb vetélytársunk a pszionicisták
klánja. Ahhoz, hogy eredményesen vehessük fel velük a harcot, meg kell
ismernünk az õ fegyvereiket is. Arass három alkalommal pszionikus gyõzelmet!
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 585.]
Nocsak, valami érdekes dolgot veszel észre: Néhány duzzadt xenópetéd már
óriásira nõtt! Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a
körben +6 galetki erõt és +15 hírnevet kaptál. A kör során összesen 398
sebzést okoztál, és 13 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok
eredményeképp
10 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 585 TVP-t viszel
át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen
828 TVP-t költhetsz majd el.
KARAKTERLAP
Zugravun, egy zöld bõrû, hosszú-hátrafogott õsz hajú, bal
csápján misztikus jelekkel teli férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: féregszint
(3. szint). Táplálkozásod: mágiafaló. Ez az 55. fordulód.
|
[1] erõ: |
6 / 4.12 |
[2] IQ: |
12 (14) / 7.65 |
[3] ügyesség: |
6 / 0.65 |
[4] egészség: |
9 / 2.98 |
[5] mágia: |
12 (13) / 10.54 |
[6] gyorsaság: |
6 / 1.40 |
[9] Méret/ép: |
64 / 64 |
Min. méret: |
59 |
Barlangméret: |
72 |
|
|
Varázspont: |
122 / 57 |
Képességpont: |
15 / 36% |
Hõsi pont: |
37 (2) |
Tám.bónusz: |
0% |
Véd.bónusz: |
8% |
Galetki erõ: |
299 / 193 |
Hírnév : |
23 |
Jóllakottság: |
83% |
Életkor: |
13
/ 13 |
|
|
Galetki csaták: |
5 (0) |
Galetki gyõzelmek: |
1 (0) |
Torzsz. csaták: |
368 (8) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
302 (8) |
Leölt torzszülött: |
387 (12) |
Pszi csaták: |
0 (0) |
Pszi gyõzelmek: |
0
(0) |
Ájulások száma: |
7 (0) |
|
A Mágusok Klánjának (#12) tagja vagy.
Rangod: mágustanonc (15)
Speciális
képességeid:
+15 max. varázspont, +2 minden varázslat szintedre.
Aktív
Klánküldetéseid:
1.) Egy varázslat elmondása után maradjon pontosan 1
varázspontod. 2.) Arass három pszionikus gyõzelmet. [ld. Statisztikák.]
3.) Ölj meg három ichinedart, csak varázslattal! |
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[13] elektr.lehelet: |
10 (13) / 6.56 |
[18] tûzimmunitás: |
5 (6) / 0.40 |
[19] hidegimmunitás: |
5 (6) / 0.20 |
[20] savimmunitás: |
5 (6) / 0.20 |
[21] elkt.immunitás: |
4 (5) / 0.20 |
[24] rezisztencia: |
3 / 2 |
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[46] csapdaészlelés: |
2 / 0.98 |
[47] zárnyitás: |
5 / 2.72 |
[48] mászás: |
5 / 3.70 |
[50] meggyõzõkészség: |
3 / 2.45 |
[52] auraészlelés: |
2 / 1.90 |
[53] ékszerészet: |
3 / 0 |
[54] kereskedelem: |
8 / 0.93 |
[56] varázsitalfõzés: |
5 / 1.22 |
[57] gyógynövények: |
5 / 0.08 |
[58] nyomkeresés: |
6 / 3.62 |
[59] vezetõkészség: |
8 / 1.40 |
[64] átokszórás: |
5 / 0.05 |
[67] régészet: |
8 / 1.40 |
[69] tanulás: |
6 / 3.43 |
|
|
|
VÉGTAGOK |
|
|
bal csáp |
[100] méret: |
6 / 0 |
[101] szakért.: |
3 / 2.04 |
|
|
|
|
VARÁZSLATOK & PSZIK |
|
|
[149] dimenziókapu: |
4 (6) / 3.18 |
[11] elektromos kéz: |
11 (13) / 0.88 |
[48] ellenáll.megtörése: |
2 (4) / 0 |
[10] energiatüske: |
12 (14) / 0.38 |
[29] életszívás: |
8 (10) / 3.01 |
[40] gigaököl: |
1 (3) / 0 |
[13] jégcsóva: |
14 (16) / 8.88 |
[15] jégpajzs: |
5 (7) / 0.12 |
[154] kisebb erõpajzs: |
13 (15) / 2.64 |
[146] kontakt.õseiddel: |
1 (3) / 0 |
[14] vakító fény: |
1 (3) / 0 |
|
|
T/V VARÁZSLATLISTÁID |
1. lista (0%): |
10 energi |
29 életsz |
13 jégcsó |
15 jégpaj |
11 elektr |
48 ellená |
14 vakító |
|
|
|
|
SZOLGÁID |
|
|
név |
méret/ép |
morál |
jóllakottság |
szint |
állapot |
[1] Keksz, a protolisk lárva |
32/10 |
53% |
169% |
1 / 0.19 |
harcol |
lélekenergia rész |
15% |
jóllakottság határ |
75% |
gyógyítás: |
3 |
|
HARCI PROGRAMOD |
1: Közelharc támadás ha 1 vagy több ellenfél van. Prioritás: 50. |
2: elektr.lehelet használata ha ellf. 21. képessége 5 v. kevesebb. Prioritás:
100. |
3: energiatüske t.var. ha ellf. 24. képessége 5 v. kevesebb. Prioritás:
110. |
6: elektromos kéz t.var. ha 3 vagy több ellenfél van. Prioritás: 140.
|
4: jégcsóva t.var. ha ellf. 19. képessége 10 v. kevesebb, Prioritás: 120,
és ha ellf. 24. képessége 0 v. kevesebb, és ha ellf, nincs elemi immúnitás
(234) képessége és ha ellf. nincs célzott varázs imm.(231) képessége |
7: életszívás t.var. ha egy ellenfél ép-je 12 alatt van, Prioritás: 200,
és ha ellf. 24. képessége 0 v. kevesebb, és ha ellf, nincs nekro immúnitás
(236) képessége és ha ellf. nincs célzott varázs imm.(231) képessége |
FELTÉTELES PARANCSAID GY 60 20 10 50;
VI erõ:200% ép:25%;
PV 5;
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #10 (7. épület), #14 (9. épület), #16 (4. épület),
#392 (47. forduló), #237 (46. forduló), #425 (50. forduló), #216 (55.
forduló), #281 (55. forduló).
SZÖVETSÉGED:
15152 (#15152). Szavazataid száma: 1. A következõ tagok szavazatát
birtoklod: 9043.
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
|
1 a nyomkeresés fejpántja (#194) |
* |
1 a villám sisakja (#23575) |
|
1
díszes fejék (#135) |
|
1 kerek pajzs (#1061) |
|
1 khaldoran öv (#137) |
|
1 köpeny (#1135) |
|
1 sisak (#1075) |
* |
1 utazóköpeny (#1136) |
|
1 vándorcsizma (#1121) |
|
1 vassisak (#1076) |
* |
1 villámöv (#172) |
Ékszerek, kincsek |
|
1 amulett (#1195) |
|
1341 arany (#1) |
|
1 az egészség amulettje (#2995)
|
|
28 drágakõ (#2) |
* |
1 ezüstmedál (#208) |
|
1 fülbevaló (#1255) |
|
42 hamis arany (#809) |
|
1 karkötõ (#1240) |
|
2 malachit karkötõ (#1241)
|
|
1 nyaklánc (#1180) |
* |
1 szivárvány karkötõ (#139) |
Felszerelés |
|
4 fekete dukát (#218) |
|
1 õskõ (#8) |
Fegyverek |
|
1 a bûz barbár lándzsája (#29231) |
|
4 kerek kõ (#11) |
|
1 rozsdás kard
(#131) |
|
4 sziklarepesz (#13) |
Varázsitalok és füvek |
|
5 csótányláb (#25) |
|
2 elonotichlan (#31) |
|
2 gyilkos boróka (#27)
|
|
2 hónakkupók (#30) |
|
2 hõsiesség itala (#52) |
|
7 liánvirág (#24) |
|
1 mátekel gomba (#21) |
|
3 méregellenállás itala (#51) |
|
5 mézfû (#29)
|
|
5 mitulen fû (#20) |
|
11 ragálygomba (#26) |
|
1 sötét mák (#23) |
|
9 tejfonál (#28) |
|
12 üvegcse (#14) |
|
1 villámlehelet itala (#56) |
|
16 winropu moha (#22) |
Egyéb kacatok |
|
1 duzzadt xenópete (#479) |
|
2 elektronit (#141) |
|
9 húsevõ bibe (#151)
|
|
5 lemúr hártya (#161) |
|
9 mandibula (#157) |
|
6 molad púp (#16) |
|
2 nohnetár gumó (#212) |
|
8 nordkristály (#146) |
|
2 óriási xenópete
(#480) |
|
39 õsi relikvia (#17) |
|
8 pirgamit (#152) |
|
3 xenópete (#278) |
|
1 yeti csont (#160) |
A szürkével jelölt tárgyakra szerintünk már nincs
szükséged, csak a helyet foglalják. Ha az EE parancs egyik paraméterének
7-est adsz meg, az összes ilyen tárgyadat eladod (ami nem eladható, azt
eldobod). Természetesen nem adsz el / dobsz el KF-elt, vagy feneketlen
zsákban levõ tárgyat. |
|
Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 42 arany (#1), 1 mitulen fû (#20),
1 hamis arany (#809), 2 húsevõ bibe (#151), 3 lemúr hártya (#161),
1 xenópete (#278), 1 õskõ (#8), 1 vándorcsizma (#1121), 2 óriási xenópete
(#480).
Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 2 elektronit (#141), 2 duzzadt
xenópete (#479), 1 hónakkupók (#30), 1 varázskõ (#210).
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
ASZTRÁLPÓK (63. PSZIONIKUS LÉNY) Az asztrális sík besûrûsödõ, ködös bugyraiban
ocsmány teremtmények tenyésznek, ezek az asztrálpókok. Asztrális fonalakból
szõtt hálójukat mindenkire kivetik, hogy aztán a csapdába esett áldozat
elméjét csupaszra borotválják pszionikus támadásaikkal. Csak egyetlen módon
menekülhetsz: ha a te pszionikád hatalmasabb...
ÓRIÁSI XENÓPETE (480. TÁRGY) Hoppá! A xenópetéd még tovább növekedett!
Most már hatalmasra nõtt. Nem kétséges többé, hogy VALAMI növekszik odabent.
A pete gyakran lüktet, és néha látod, hogy valamiféle sötét árny mozdul
odabent. Talán a legjobb lenne sürgõsen megszabadulni tõle, mielõtt még
kikel!