Karakterszám: |
3581 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
201 |
Játékhét: |
212 |
E forduló ára: |
15 zs. |
Maradék zseton: |
2693 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2014. már. 28. 9h:05' |
A következõ
fordulód táplálható: 2014. már. 29. |
|
E-mail!
QROM FAN GOR KALANDJAI
Pihenésed nem telt el eseménytelenül:
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Varanus komodoensis 2 legenda
pont árán megvásárolta az áttörés obszidiángyûrûjét a szövetségi kincstárból.
Többen is ajánlottak fel ennyit, végül sorsolás döntötte el, hogy hozzá
került. ***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Endyr Nova 4 legenda pont árán
megvásárolta a császári dekrétumot a szövetségi kincstárból. Többen is
ajánlottak fel ennyit, végül sorsolás döntötte el, hogy hozzá került. ***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Eszelõs Edric 4 legenda pont árán
megvásárolta a pszi követ a szövetségi kincstárból. Többen is ajánlottak
fel ennyit, végül sorsolás döntötte el, hogy hozzá került. ***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Erhij Mergen 2 legenda pont árán
megvásárolta az áttörés obszidiángyûrûjét a szövetségi kincstárból. Többen
is ajánlottak fel ennyit, végül sorsolás döntötte el, hogy hozzá került.
***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Ursus Maritimus 2 legenda pont
árán megvásárolta az áttörés obszidiángyûrûjét a szövetségi kincstárból.
Többen is ajánlottak fel ennyit, végül sorsolás döntötte el, hogy hozzá
került. ***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Zex 4 legenda pont árán megvásárolta
a császári dekrétumot a szövetségi kincstárból. Többen is ajánlottak fel
ennyit, végül sorsolás döntötte el, hogy hozzá került. ***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Tam 4 legenda pont árán megvásárolta
a pszi követ a szövetségi kincstárból, mivel az övé volt a legjobb ajánlat.
***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Zorkó 1 legenda pont árán megvásárolta
a pszi követ a szövetségi kincstárból. Többen is ajánlottak fel ennyit,
végül sorsolás döntötte el, hogy hozzá került. ***
**
7. NAP ** Látogatód érkezik, aki
Marc Ang Ol, egy hatalmas hõs nyomdokain
lépkedõ férfi. [aura: 16-os tombolás.] A Tudósok klánjának professzor-helyettes
rangú tagja. A Remény Küldöttei szövetségbe tartozik. Kalandor rangja szintszerte
ismert kalandor. Tárgyai: Akadémiai nyaklánc, az áttörés szöges öve, Örökkévalóság
Kristálya, xenóbõr karkötõ, az áttörés díszes köpenye, méregvándor vállvédõ,
a tudás zafírja, az áttörés malachitgyûrûje, az áttörés ezüst fülbevalója,
aréna ónix érme, Banyapók jáde karkötõje, Szívkeresõ, a kobra ezüst mellvértje,
Õsmágus ezüstcsizmája, az elfek jáde nyaklánca, Banyapók vaspajzsa, a királynõ
karkötõje, nilbongi kitûzõ, Reménysugár, az erõ arany fülbevalója, Fénygyûrû,
csapdamester, Gramagan csontpálcája, a bérmágus jáde karkötõje, a mágus
vívótõre, a mágia ónixgyûrûje, tükörkarvédõ, arénarém karom, vérfarkas
agyar, az áttörés rubingyûrûje, szerencsekõ, Fairlight aranyozott nyaklánca,
a mágia harci íja, Abarrun karkötõje, Leah ezüst fejpántja. Kedvesen köszönt,
és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Hellyel kínálod a vendéget, aki elismerõen nyilatkozik szépen berendezett
barlangodról. Büszkén mutogatod a trófeáidat, majd hozzáláttok a vacsorához,
amelyhez Marc Ang Ol is hozzájárult. Az ennivalóról eszetekbe jut, hogy
milyen eltérõek a galetkik szokásai, táplálkozástól függõen! Hüledezve
hallgatod beszélgetõtársadat. Hogy mik vannak! Vendéged végül hazaindul,
de közli, hogy nagyon jól érezte magát. (+6% jóllakottság) A beszélgetés
alatt új ismerettel gyarapodtál, megtudod, mi az a gázlehelet itala.
[ld.
enc.]
**
7. NAP ** Marc Ang Ol kihívott téged. Ha elfogadod, adj ki egy P 9055
parancsot. Ha elutasítod, add ki a P 9055 9 parancsot.
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije
Ambassadar, egy magas, szúrós
tekintetû, arany rúnákkal díszített fekete köpenyt viselõ férfi. (hírneve
32696.) A te szinteden a legnevesebb
Black Diamond, egy hosszú, fekete
hajú, félelmet keltõ, istennõre emlékeztetõ csodás nõ. (hírneve 17738.)
Eljut hozzád néhány morzsa abból, hogy mi hír a nagyvilágban:
*már. 21.* Shai-Hulud a férgek urát majdnem felfalta egy kristálypók.
*már.
21.* Shai-Hulud a férgek ura pszionikus párviadalban legyõzte Hoodedet.
*már. 21.* Shai-Hulud a férgek urát majdnem felfalta egy kifejlett xenomorf.
*már. 25.* Shai-Hulud a férgek urát legyõzte harcban egy méonech fürkész.
*már. 26.* Aranyszemû Reglinde és Arhippa Perttunen pszi párbajt vívtak.
Aranyszemû Reglinde került ki gyõztesen.
*már. 26.* Arhippa Perttunent
kitüntette a mágusok tanácsa sokoldalú fejlõdéséért!
*már. 26.* Arhippa
Perttunen pszionikus párviadalban legyõzte Aranyszemû Reglinde-et.
*már.
27.* Arhippa Perttunen pszionikus párviadalban legyõzte Aranyszemû Reglinde-et.
*már. 27.* Arhippa Perttunen elsõként ért el 141-es lõfegyver tulajdonságot
a Hegy lakói közül!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 513.]
be 20 20 36 |
meglátogatod a 20. épületet |
Felkeresed a remetét, és közlöd a választ.
- Tökéletes megoldás! - mondja
õ mosolyogva. - Látom, bízhatok benned. Akkor térjünk a lényegre. - elõvesz
egy térképet, és magyarázni kezd, hol tudsz ezúttal bejutni a Legendák
Völgyébe. - Néhány galetki lord is bent vadászik, szolgáik a bejáratoknál
várakoznak. Javaslom, hogy a két leggyengébb csapat közül próbálkozz valamelyikkel.
Az egyikben a következõ szolgák vannak: egy repkedõ pöfeteg, egy uthanax,
egy kõzúzó és egy halál apostola. Míg a másik csapat ezekbõl épül fel:
egy nyálkásfejû immúnum, egy maerju, egy tektonikus kvatáns és egy
tektonikus atka. [Ehhez a következõ körödben az LV 1 vagy az LV 2 parancsot
add ki, ahol a paraméter értelemszerûen az elsõ ill. második csapatot jelöli.]
Ha megfelelõen felkészülsz, könnyedén legyõzheted õket! Sok szerencsét,
Qrom Fan Gor, remélem zsákmánnyal megrakodva térsz vissza! Arra az esetre,
ha mégis kudarcot vallanál, itt egy talizmán [a karakterlapon nem jelöljük],
ez segíteni fog a menekülésben.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 508.]
kf 429 613 |
bekészíted a 429. tárgyat |
Leveszed a xenomorf bõrgyûrût. Felveszed a Pusztítás Gyûrûjét.
[1 TVP-t használtál fel, maradt még 507.]
kno 100 60 13 192 101 42 |
100. képességre 60 képességpont |
Elköltesz 60 képességpontot fog végtagod méretének növelésére. A gyakorlásnak
köszönhetõen fog végtagod megnõtt, új mérete 15. Elköltesz 192 képességpontot
az elektr.lehelet harci képességed növelésére. A sok gyakorlás meghozta
eredményét, az elektr.lehelet szakértelmed 83. szintre nõtt. Elköltesz
42 képességpontot fog végtagoddal való harci jártasságod növelésére. A
gyakorlásnak köszönhetõen fog végtagoddal való harci jártasságod megnõtt
15. szintre.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 507.]
mak 3 |
3. makró definiálása/hívása |
be 9 4 4 |
meglátogatod a 9. épületet |
De hiszen az a szolgád magánál van, nincs szüksége gyógyításra!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 507.]
szki 4 10 |
4. szolga 10 kno kinyerés |
Levezeted mit sem sejtõ szolgádat a kínzókamrába, majd munkához látsz. Szegény
quwarg harcos értetlenül jajveszékel, parányi agyába nem fér, hogy te milyen
rettenetesen mohó és kapzsi vagy. Kaptál 10 képességpontot.
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 487.]
sza 1 50 4 |
50 db 1 tárgy átadása 4. szolgának |
Szolgádnak ajándékozol 50 aranyat. Quwarg harcos morálja 50%-kal nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 487.]
mak 4 |
4. makró definiálása/hívása |
szh 4 |
harcban résztvevõ szolgák beállítása |
A quwarg harcos harcolni fog.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 487.]
v 155 |
155. varázslat elmondása |
Magadban motyogva, létrehozol egy nagyobb erõpajzsot. (+105% védekezés.)
(-25 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 484.]
mak 2 |
2. makró definiálása/hívása |
bsz 10 |
belépés szövetségi barlangba |
Ellátogatsz a szövetségetek barlangjába.
Felkeresed a mágusközpontot, hogy képességeid átmeneti pluszt kapjanak (-2
TVP, -10 VP, +1 varázslataid szintjére). ( +1 varázslatszint.) Elsõ utad
az élelmiszerraktárba vezet. (+7% jóllakottság.) Már majdnem berozsdásodtak
az izmaid! A szövetség más tagjaival együtt küzdesz a mesterek tornyában.
(+25% támadás, +12 lehelet kör végéig.) Az akadálypályán is edzel kicsit.
Jólesõen ellazulsz a barlangfürdõben. (+2 rugalmasság, +2 bûz/illat) Tüskéidet
és fegyvereidet a fenõgépnél élesíted (+4 fegyver sebzés). ( +3 tüskés
bõr.) Gyakorolsz egy kicsit a lõtéren. (+2 lõfegyver, +2 gyorsaság) Imádkozol
az õsök oltáránál (+10% lélekenergia). Szolgáid morálja is javul (+10%).
Karbantartod szerszámaidat (+2 mászás, +2 zárnyitás). Kicseréled tapasztalataidat
a tolvajcéhben (+2 lopás, +2 csapdaészlelés).
Megvizsgálod a szövetség kincseskamrájában levõ varázstárgyakat: az áttörés
obszidiángyûrûje (#31830), császári dekrétum (#254), pszi kõ (#277), az
áttörés obszidiángyûrûje (#31830).
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 479.]
v 256 4005 |
256. varázslat elmondása |
Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy tudattágítást.
Testedet átjárja a gyorsaság árnyéktõre energiája. (-59 vp.)
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 479.]
le 17262 10288 |
elrakod a 17262. tárgyat |
Sajnálom, de nincs a birtokodban az a tárgy. Sajnálom, de nincs a birtokodban
az a tárgy.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 479.]
kf 326 614 314 112 |
bekészíted a 326. tárgyat |
A Förtelmes maszkot már bekészítetted korábban. A xenóbõr pajzsot már bekészítetted
korábban. A szilmill tõrt már bekészítetted korábban. Sajnálom, de nincs
a birtokodban az a tárgy.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 479.]
v 265 349 |
265. varázslat elmondása |
Ellõsz egy torzszülött észlelése varázslatot. Ellenfeleid 4 õraltató manó
(#349) [aura: auraészlelés: 5.].
*** 1. KÖR *** A 4. õraltató manó elõhív egy csendvarázs varázslatot. Síri
csend telepedik rád. A 3. õraltató manó máris elõtted terem! Az 1. õraltató
manó a quwarg harcos felé mozog. A 2. õraltató manó feléd rohan. A 2. õraltató
manó irányába mozogsz. A quwarg harcos az 1. õraltató manó felé mozog.
A 3. õraltató manó téged támad. Ütni próbál kifinomult ujjú jobb mancsával.
Félrehajoltál. Bever egyet kifinomult ujjú bal mancsával. Elkerülted. Az
1. õraltató manó és a quwarg harcos egymással harcolnak. A 2. õraltató
manó téged támad. Benyom neked kifinomult ujjú jobb mancsával. Nem talált.
Lekever egyet kifinomult ujjú bal mancsával. Ez mellément. A 2. õraltató
manót próbálod megsebezni. Villámokat köpsz.
(305 ép-t sebeztél). Nehezen
bírja a szagodat
(38 sebzés). Megpróbálod belemélyeszteni fogaidat.
(44
ép-t sebeztél). Érintésed rothaszt. A 2. õraltató manó halálos sebet kapva
a földre zuhan. az 1. õraltató manó kontaktmérget kapott. Az 1. õraltató
manó hörögve elterül.
*** 2. KÖR *** A 4. õraltató manó a quwarg harcost rohamozza. A 4. õraltató
manó és a quwarg harcos egymással harcolnak. A 3. õraltató manó rád veti
magát. Benyom neked kifinomult ujjú jobb mancsával. Elkerülted. Bever egyet
kifinomult ujjú bal mancsával. El sem talált, haha. A 3. õraltató manót
próbálod megsebezni. Villámokat köpsz.
(282 ép-t sebeztél). Szagodtól fuldoklik
(36 sebzés). Harapni próbálsz.
(49 ép-t sebeztél). A 3. õraltató manó halálos
sebet kapva a földre zuhan. a 4. õraltató manó testébe kontaktméreg hatol.
A 4. õraltató manó halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 519 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a quwarg harcos: 133/32.]
Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod
a lélekenergiát (+23%). Szolgáidnak is jut 396%. Elteszed a zsákmányt,
ami 3 drágakõ, 240 arany és 12 hamis arany. (-34 vp.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 469.]
be 9 5 |
meglátogatod a 9. épületet |
De hiszen nincs is rajtad átok!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 469.]
be 30 |
meglátogatod a 30. épületet |
Elmész a szövetségi barlangotokban felépített arénába. Persze jóval kisebb,
mint a szint arénája, de azért van itt is hely a párviadaloknak. Az arénamester
már vár. Megtudod, hogy a legügyesebb arénaharcos Arhippa Perttunen, a
Újszövetség szövetség tagja. A legerõsebb csoport, amit sikeresen legyõzött:
egy mammut bika, egy szójer császár, egy fungoid vadász, egy szkritter
ölész, egy nedonkutya, egy halálgömb, egy elemi rin és egy kétfejû
patkány. Szövetségetek legügyesebb arénaharcosa Morq Fan Gor. A legerõsebb
csoport, amit sikeresen legyõzött: egy gránit alligátor, egy tûzmanó,
egy mágiaelementál, egy fürgling és egy polipfej. A legügyesebb szövetség
a Tudás Õrzõi, amelynek tagjai összesen 8748 gyõzelmet arattak. A ti szövetségetek
eddig 7791 gyõzelmet aratott. Köszöntöd, és 1780 arany kifizetése után
már vezetik is elõ a soron következõ teremtményt. Ellenfeleid egy burjánzó
ocsmányság (#389) [aura: 5-ös méretû 20-as szintû bal csáp.], egy méonech
számûzött (#391) [aura: erõ: 12.] és egy katapulter (#33) [aura: 3-as
méretû 5-ös szintû jobb mancs.].
*** 1. KÖR *** A méonech számûzött varázshatalma segítségével elmond egy
parancsot. Nem hat rád. A burjánzó ocsmányság elõhív egy mágiatörés varázslatot.
Semmi hatás. Felemelve a kerek követ, a katapulter rád lõ. Mellé! Megindulsz
a burjánzó ocsmányság felé. Már ott is vagy! A quwarg harcos megközelíti
a katapultert. Megtámadod a burjánzó ocsmányságot. A levegõ megtelik elektromossággal,
villámokat fújsz ellenfeledre.
(321 ép-t sebeztél). Bûzöd nehezen elviselhetõ
számára
(57 sebzés). Elõrehajolva harapni próbálsz.
(55 ép-t sebeztél).
A tüskés bõr megsebez
(-8 ép) Érintésed rothaszt. A quwarg harcos a katapultert
támadja. a katapulter kontaktmérget kapott. A katapulter kileheli lelkét.
Regenerálsz (+8 ép)
*** 2. KÖR *** Megtámadod a burjánzó ocsmányságot. Kitátod a szádat, és
villámokat küldesz ellenfeledre.
(298 ép-t sebeztél). Szagodtól fuldoklik
(57 sebzés). Megpróbálod belemélyeszteni fogaidat.
(57 ép-t sebeztél).
A bõrén levõ tüskék felsértenek
(-8 ép) Érintésed rothaszt. A méonech számûzött
és a quwarg harcos egymással harcolnak. A burjánzó ocsmányság rád támad.
Tekergetve suhint jobb csápjával. Hátraugrasz a támadás elõl. Villámgyorsan
elõrevág bal csápjával. Elhibázta. Elõresuhint jobb csápjával. Félrehajoltál.
Lesújt rád bal csápjával. Hátraugrasz a támadás elõl. Regenerálsz (+8
ép)
*** 3. KÖR *** A méonech számûzött ellõ egy parancs varázslatot. Rezisztálod
a varázslatot. Támadod a burjánzó ocsmányságot. Kitátod a szádat, és villámokat
küldesz ellenfeledre.
(298 ép-t sebeztél). Bûzöd fojtogatja
(55 sebzés).
Harapásra nyitod szádat.
(56 ép-t sebeztél). Tüskés a bõre
(-8 ép) Érintésed
rothaszt. A burjánzó ocsmányság halálos sebet kapva a földre zuhan. A quwarg
harcos a méonech számûzöttet támadja. Regenerálsz (+8 ép)
*** 4. KÖR *** Megtámadod a méonech számûzöttet. A levegõ megtelik elektromossággal,
villámokat fújsz ellenfeledre.
(215 ép-t sebeztél). Bûzöd nehezen elviselhetõ
számára
(58 sebzés). Fogaidat próbálod belemélyeszteni. El sem találtad.
A méonech számûzött holtan terül el.
[A csatában összesen 1345 sebzést okoztál, és 24 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a quwarg harcos: 324/20.]
Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik
némi lélekenergia (+23%). Szolgáidnak is jut 396%. Összegyûjtöd a "kincset":
egy szkritter kitinpáncél, 7 drágakõ és 2 kerek kõ. A quwarg harcos kajával
tömi magát. (+25% jóllakottság.) A nézõk hangos tapssal jutalmazzák produkciódat.
(+1 hõsiesség pont, hírneved megnövekedett.) A Förtelmes maszk teljesen
meggyógyította quwarg harcost!
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 459.]
szh 4 |
harcban résztvevõ szolgák beállítása |
A quwarg harcos pihenni fog.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 459.]
h 517 |
517. tárgy használata |
Krugrog terítõjén finom falatok jelennek meg. (+10% jóllakottság neked és
szolgáidnak.)
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 459.]
dk 381 |
dobása 381. kalandnak |
Rendben, 381. kaland törölve.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 459.]
k 389 228 414 |
kaland elvállalása |
(389. kaland:) Némi keresgélés után ismét rábukkansz a sötét üregre. Hát,
így közelebbrõl nem valami bizalomgerjesztõ! De ha már itt vagy, megnézed.
Megkezded a lefelé ereszkedést.
[Mászás próba 11-es küszöbre: 1 hõsiesség
pont árán sikeres] (+11% lélekenergia) Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél
össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Egy huppanással érsz földet
az üreg alján.
Hirtelen mozgást észlelsz a szemed sarkából. Ellenfeled egy lelketlen katona
(#350) [aura: 2-es méretû 20-as szintû bal mancs.].
*** 1. KÖR *** Elmondasz egy gránitbõr varázslatot. (-11 vp.) A lelketlen
katona feléd mozog. A lelketlen katona rád veti magát. Elõrehajolva, egy
kõbaltával csap le. Gránitbõr védelmez.
(0 ép-t sebzõdtél). Elõrehajolva,
egy rozsdás karddal csap le. Gránitbõr védelmez.
(0 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** Megtámadod a lelketlen katonát. Kitátod a szádat, és villámokat
küldesz ellenfeledre.
(256 ép-t sebeztél). Harapni próbálsz.
(41 ép-t sebeztél).
A bõrén levõ tüskék felsértenek
(-24 ép) A lelketlen katona rád támad.
Elõrehajolva, egy kõbaltával csap le. Gránitbõr védelmez.
(0 ép-t sebzõdtél).
Egy nevetséges rozsdás karddal próbál lecsapni rád. Gránitbõr védelmez.
(0 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+24 ép)
*** 3. KÖR *** Támadod a lelketlen katonát. Kitátod a szádat, és villámokat
küldesz ellenfeledre.
(263 ép-t sebeztél). Elõrehajolva harapni próbálsz.
Elkerülte. A lelketlen katona rád veti magát. Kõbaltával sújt rád. Gránitbõr
védelmez.
(0 ép-t sebzõdtél). Meglengetve egy rozsdás kardot, megpróbál
eltalálni. Mellé!
*** 4. KÖR *** Megtámadod a lelketlen katonát. A levegõ megtelik elektromossággal,
villámokat fújsz ellenfeledre.
(250 ép-t sebeztél). Pofádat nagyra tátva
harapsz. Mellétrafáltál. A lelketlen katona hörögve elterül.
[A csatában összesen 667 sebzést okoztál, és 24 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+156%).
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Elteszed a zsákmányt, ami egy rozsdás kard és egy kõbalta.
Hurrá, kincset találtál, ami 104 arany.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 3 hõsiesség pont, 1 képességpont
és 61% lélekenergia. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy
kapj egy képességpontot.
(228. kaland:) A gödörhöz mész, és a kapaszkodókat markolva, leereszkedsz
a mélybe. Egy tiszta, kivilágított barlangszobában találod magadat. Egy
kõajtónak ütközöl.
[Csapdaészlelés próba 15-ös küszöbre: 1 hõsiesség
pont árán sikeres] (+11% lélekenergia) Már épp lenyomnád a kilincset, amikor
észreveszel egy vékony zsinórt, ami hozzá van kötve! Óvatosan leoldod,
úgy, hogy végig feszülve maradjon, és így nyitod ki az ajtót. A zsinór
csak akkor engeded el, amikor beléptél. Robbanást hallasz magad mögött.
Bizarr helyszínre érkezel. A sötét barlangteremben fortyogó savtó tenyészik.
Szerencsére, valamilyen jótét lélek a két parton növõ óriáscseppkövekre
kötelet kötött, amin át lehet mászni.
[Csapdaészlelés próba 16-os küszöbre:
1 hõsiesség pont árán sikeres] (+11% lélekenergia) Még jó, hogy ilyen éles
a szemed! Látod, hogy a kötelet középen annyira megszaggatták, hogy alig
tart össze. Itt nem jutsz át! Beledobsz egy követ a savtócsába. Nem is
olyan mély! Újabb kövekbõl és sziklákból "ösvényt" építesz, amelyen lépkedve
át tudsz menni.
A folyosó közepén egy mély gödröt látsz. A falból kar áll ki. Hmmm... Az
biztos, hogy minden kart érdemes meghúzni.
[Csapdaészlelés próba 12-es
küszöbre: 1 hõsiesség pont árán sikeres] (+11% lélekenergia) De várjunk!
Talán mégsem! Inkább nekifutásból átugrod a gödröt.
Alaposan körbevizsgálódsz. És igen, találsz is valamit: 87 arany, a természet
szöges öve, egy ónix karkötõ és a merénylõ ónixgyûrûje.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 2 hõsiesség pont, 1 képességpont
és 5% lélekenergia.
(414. kaland:) Hosszasan kutatsz az õsi város romjai között, míg végül találsz
egy meglepõen jó állapotban lévõ házat. Próba szerencse, belépsz az ajtónyíláson.
Az árnyékok megmozdulnak. Ellenfeleid 3 csöpögõ csápolat (#268) [aura:
méret: 145.].
*** 1. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy lélekfacsarást.
Az 1. csöpögõ csápolat
230 ép-t sebzõdik. (+63% lélekenergia.) Elegendõ
lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. A 2.
csöpögõ csápolat
205 sebzést kap. (+42% lélekenergia.) A 3. csöpögõ csápolat
205 ép-t sebzõdik. Lélekenergiát nyersz ki (+21%) (-15 vp.) Az 1. csöpögõ
csápolat kileheli lelkét. A 2. csöpögõ csápolat hörögve elterül. A 3. csöpögõ
csápolat halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 640 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+102%).
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Magadhoz veszed a zsákmányt, ami 2 csöpögõ csáp, 148 arany és 8 hamis arany.
Szíved hevesen kalapálni kezd, amikor ellenséget pillantasz meg. Ellenfeleid
3 orgling szatócs (#253).
*** 1. KÖR *** Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy lélekfacsarás.
Az 1. orgling szatócs
235 sebzést kap. (+63% lélekenergia.) Elegendõ lélekenergiát
gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. A 2. orgling szatócs
218 ép-t sebzõdik. (+42% lélekenergia.) A 3. orgling szatócs
sebzõdik 216
ép-t. Lélekenergiát nyersz ki (+21%) Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél
össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. (-15 vp.) Az 1. orgling szatócs
közelebb jön, hogy támadhasson. A 3. orgling szatócs közelebb jön, hogy
támadhasson. A 2. orgling szatócs feléd mozog. Az 1. orgling szatócs téged
támad. Bever egyet jobb mancsával. Elhibázta. Bever egyet bal mancsával.
Elhibázta. A 3. orgling szatócs rád veti magát. Lesújt rád jobb mancsával.
(1 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Roncsoló sebzés! ( -8 tüskés bõr,
-8 vastag bõr.) Odacsap neked bal mancsával.
(5 ép-t sebzõdtél). Tüskéd
a bõrébe fúródik. Elszívja 14 vp-det. A 2. orgling szatócs rád támad. Lecsap
rád jobb mancsával. Hátraugrasz a támadás elõl. Lekever egyet bal mancsával.
Nem talált. Regenerálsz (+6 ép)
*** 2. KÖR *** Az 1. orgling szatócsot próbálod megsebezni. A levegõ megtelik
elektromossággal, villámokat fújsz ellenfeledre.
(310 ép-t sebeztél). Nehezen
bírja a szagodat
(27 sebzés). Acsarogva harapni próbálsz.
(49 ép-t sebeztél).
Érintésed rothaszt. Az 1. orgling szatócs kileheli lelkét. A 3. orgling
szatócs rád támad. Lesújt rád jobb mancsával. Mellé! Odacsap neked bal
mancsával. Ez mellément. A 2. orgling szatócs téged támad. Lekever egyet
jobb mancsával. Elhibázta. Lekever egyet bal mancsával. Ez mellément.
*** 3. KÖR *** A 2. orgling szatócsot próbálod megsebezni. A levegõ megtelik
elektromossággal, villámokat fújsz ellenfeledre.
(306 ép-t sebeztél). Bûzöd
zavarja
(26 sebzés). Harapni próbálsz.
(48 ép-t sebeztél). Érintésed rothaszt.
A 2. orgling szatócs hörögve elterül. A 3. orgling szatócs rád veti magát.
Benyom neked jobb mancsával. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Lesújt
rád bal mancsával. Nem talált.
*** 4. KÖR *** Megtámadod a 3. orgling szatócsot. A levegõ megtelik elektromossággal,
villámokat fújsz ellenfeledre.
(295 ép-t sebeztél). Szagod látható benyomással
van rá
(28 sebzés). Megpróbálod megmarni.
(41 ép-t sebeztél). Érintésed
rothaszt. A 3. orgling szatócs holtan terül el.
[A csatában összesen 1053 sebzést okoztál, és 6 sebzést kaptál.] Gyõzelmet
arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+102%).
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Elteszed a zsákmányt, ami 149 arany és 8 hamis arany.
Az árnyékok megmozdulnak. Ellenfeleid egy albinó quwarg (#311) és egy
apró gömbvillám (#312) [aura: gyorsaság: 99.].
*** 1. KÖR *** Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz
egy villámpajzsot. ( +22 elkt.immunitás, -11 savimmunitás, -11 imm.mérg.gázra.)
(-4 vp.) Az albinó quwarg megidézi a 2. apró gömbvillámot. Az 1. apró gömbvillám
feléd mozog. Az 1. apró gömbvillám rád támad.
*** 2. KÖR *** Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy lélekfacsarás.
Az albinó quwarg
sebzõdik 243 ép-t. (+63% lélekenergia.) Az 1. apró gömbvillám
rezisztálja. A 2. apró gömbvillámot védi rezisztanciája. (-15 vp.) A 2.
apró gömbvillám máris elõtted terem! Az albinó quwarg közelebb jön, hogy
támadhasson. Az 1. apró gömbvillám rád támad. A 2. apró gömbvillám téged
támad. Az albinó quwarg rád támad. Ocsmány csáprágójával harap. Mellé!
*** 3. KÖR *** A 2. apró gömbvillám téged támad. Az 1. apró gömbvillám rád
veti magát. Támadod az albinó quwargot. Villámokat köpsz.
(311 ép-t sebeztél).
Bûzöd nehezen elviselhetõ számára
(51 sebzés). Harapásra nyitod szádat.
(28 ép-t sebeztél). Érintésed rothaszt. Az albinó quwarg holtan terül el.
*** 4. KÖR *** Az 1. apró gömbvillám téged támad. A 2. apró gömbvillám téged
támad. Megtámadod az 1. apró gömbvillámot. Villámokat köpsz.
(165 ép-t
sebeztél). Harapásra nyitod szádat. Mellétrafáltál. Az 1. apró gömbvillám
hörögve elterül. A következõ pillanatban felrobban!
20 életpontnyit sebzõdsz.
A 2. apró gömbvillám
22 sebzést kap. Regenerálsz (+20 ép)
*** 5. KÖR *** A 2. apró gömbvillám rád veti magát. Megtámadod a 2. apró
gömbvillámot. A levegõ megtelik elektromossággal, villámokat fújsz ellenfeledre.
(133 ép-t sebeztél). Megpróbálod megmarni.
(53 ép-t sebeztél). Érintésed
rothaszt. A 2. apró gömbvillám halálhörgés közepette a földre zuhan. A
következõ pillanatban felrobban!
17 ép-t sebzõdtél. Regenerálsz (+17 ép)
[A csatában összesen 755 sebzést okoztál, és 37 sebzést kaptál.] Ezt a
csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia
(+165%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Elteszed a zsákmányt, ami 101 arany és 7 hamis arany.
Egy tömör kõajtó magasodik elõtted, amely be van zárva. Hozzálátsz a zár
szakszerû felnyitásához.
[Zárnyitás próba 16-os küszöbre: 1 hõsiesség
pont árán sikeres] (+11% lélekenergia) Ez az! Kattan a zár, és az ajtó
máris nyitva áll.
Megérte az erõfeszítést - kincset találtál: a méreg ezüst nyaklánca és
egy kincskeresés itala.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 3 hõsiesség pont, 5 képességpont
és 38% lélekenergia.
[70 TVP-t használtál fel, maradt még 389.]
h 809 |
809. tárgy használata |
Már mondanod sem kell, hogy miért jöttél, egyenesen a helytartó elé vezetnek,
aki már nagyon türelmetlen.
- Gyerünk, mondjad, jó hírt hoztál? - követeli.
- Igen, megtaláltam a szövetségi barlangjukat! - büszkélkedsz, és bizonyíték
gyanánt átadsz egyet a zsákmányolt hamis érmék közül. - Ezt is ott gyártották
a saját pénzverdéjükben!
A helytartó nem fecsérel egy pillantásnál többet
az érmére, ehelyett közelebb int magához. Úgy szól hozzád, hogy még a
tanácsadói is hallótávolságon kívül essenek.
- Nos, bizonyára megérted,
de egyetlen jelentés alapján nem csaphatok le egy galetki szövetségre.
El kellene fognod párat a latrok közül, méghozzá a lehetõ legnagyobb diszkrécióval!
Minden egyes bûnözõt kivallatunk, és ha legalább két hivatalos vallomás
lesz a birtokunkban, akkor sor kerülhet a katonai akcióra! [A bûnözõ elfogására
a H 809 paranccsal indulhatsz útnak.]
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 389.]
ftk 1 |
felszíni tárgy kutatása |
[Torzszülött vadászat:] A csatornaszintre látogatva, hosszadalmas és körülményes
kutatásba kezdesz. Megfigyeled a torzszülötteket, nem támadod meg az elsõ
utadba akadót, inkább olyanra vadászol, amely sejthetõen felszíni varázstárgyat
rejthet fészkében. Mikor végül sikerül egyet találnod, barlangjáig követed,
és ott ütsz rajta. Ellenfeled egy kristálypók (#384) [aura: vastag bõr:
10.].
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** A kristálypók elmormol egy teljes sötétség varázslatot. Rezisztálod
a varázslatot. Megtámadod a kristálypókot. Villámokat köpsz.
(308 ép-t
sebeztél). Fogaidat próbálod belemélyeszteni. Mellétrafáltál.
*** 2. KÖR *** A kristálypókot próbálod megsebezni. Kitátod a szádat, és
villámokat küldesz ellenfeledre.
(294 ép-t sebeztél). Pofádat nagyra tátva
harapsz. Hátraugrott a támadás elõl. A kristálypók halálos sebet kapva
a földre zuhan.
[A csatában összesen 468 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+179%).
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Viszed, ami mozdítható: egy nordkristály és 72 arany. Kutatni kezdesz,
remélve, hogy mesés felszíni tárgyat találsz. Azonban csalódnod kell!
[19 TVP-t használtál fel, maradt még 370.]
mak 1 |
1. makró definiálása/hívása |
pta 131 131 131 131 132 |
pszi program elsõ 5 sorának
beállítása |
A pszi harc 1-5. köreire technikáid: 1. sz.áll.roncsolása. 2. sz.áll.roncsolása.
3. sz.áll.roncsolása. 4. sz.áll.roncsolása. 5. tudati méreg.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 370.]
Elfogadod Marc Ang Ol kihívását, és felkeresed a barlangjában. Nocsak, mit
találtál! 1
sárkányvirág ! Óvatosan begyûjtöd. A zászlók alapján, a lakónak
is kedve volna pszionikus csatához.
Ahogy beljebb lépsz, biccent feléd
Marc Ang Ol, egy hatalmas hõs nyomdokain
lépkedõ férfi. [aura: IQ: 44.] A Tudósok klánjának professzor-helyettes
rangú tagja. A Remény Küldöttei szövetségbe tartozik. Kalandor rangja szintszerte
ismert kalandor. A következõket látod nála: Akadémiai nyaklánc, az áttörés
szöges öve, Örökkévalóság Kristálya, xenóbõr karkötõ, az áttörés díszes
köpenye, méregvándor vállvédõ, a tudás zafírja, az áttörés ezüst fülbevalója,
aréna alabástrom érme, Banyapók jáde karkötõje, Szívkeresõ, a kobra ezüst
mellvértje, Õsmágus ezüstcsizmája, az elfek jáde nyaklánca, Banyapók vaspajzsa,
a királynõ karkötõje, nilbongi kitûzõ, Reménysugár, az erõ arany fülbevalója,
Fénygyûrû, csapdamester, Gramagan csontpálcája, a bérmágus jáde karkötõje,
a mágus vívótõre, a mágia ónixgyûrûje, tükörkarvédõ, arénarém karom, vérfarkas
agyar, az áttörés rubingyûrûje, szerencsekõ, Fairlight aranyozott nyaklánca,
a mágia harci íja, zsugorító gyûrû, Abarrun karkötõje, Leah ezüst fejpántja.
Kör |
Név |
Támadás |
Hatás |
PP / |
PE |
Név |
Támadás |
Hatás |
PP
/ |
PE |
1. |
Qrom Fan Gor |
Sz.áll.roncsolása |
-20 PE |
(-13)57 |
(+0)75 |
Marc Ang Ol |
Tudati méreg |
kudarc |
(-6)29 |
(-20)5 |
2. |
Qrom Fan Gor |
Sz.áll.roncsolása |
-20 PE |
(-13)44 |
(+0)75 |
Marc Ang Ol |
Tudati méreg |
kudarc |
(-6)23 |
(-5)0 |
Ellenfeled teljesen összeroppant. Gyõzedelmeskedtél! (+13% pszi támadás,
+13% pszi energia.)
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 370.]
Elküldesz egy kihívást Marc Ang Ol részére. Reméled, hogy elfogadja.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 370.]
pta 132 132 132 132 132 |
pszi program elsõ 5 sorának
beállítása |
A pszi harc 1-5. köreire technikáid: 1. tudati méreg. 2. tudati méreg. 3.
tudati méreg. 4. tudati méreg. 5. tudati méreg.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 370.]
dd 479 480 |
több tárgy eldobása |
Kidobsz 1 duzzadt xenópetét. Sajnálom, de nincs a birtokodban 480. tárgy.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 370.]
EXTra fordulót csak akkor kérhetsz, ha a fordulószámod nem kisebb a játékhetednél,
azaz nincs lemaradásod. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 370.]
m 16 18 2222 2121 2121 3232 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 16,18) Csendben meghajolsz, mielõtt átléped a Csarnok kapuját.
(M 17,18) A következõ terem keletre van, így arra mész. A földön egy fekete
nyílást látsz. Egyszercsak elõsuhan belõle valami. Egy szellem, minden
bizonnyal egy õsé! Tudod, hogy próbatétel következik. A szellem egy kérdést
tesz fel, amelyre válaszolnod kell:
A következõ egyszerû feladattal az
intelligenciádat szeretném próbára tenni. Számokat fogok mondani, és a
te feladatod mindössze annyi, hogy megmondd a számsor következõ elemét.
Tehát jól figyelj! A számok: 4, 16, 33, 61, 112, 210... No, mi a következõ?
[Ha a megoldás 999-nél nagyobb, elég a megoldás elsõ három számjegyét megadnod.]
Hát, így hirtelen nem tudsz válaszolni, szükséged van gondolkodási idõre.
(M 17,18) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni.
(M 17,18) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni.
(M 17,18) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni.
(M 17,18) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni.
(M 16,17) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 17,18) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni.
(M 16,17) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 17,18) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni.
(M 16,17) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 17,18) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni.
(M 16,17) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 16,19) Dél felé mozogsz. A következõ helyszínen nincs semmi érdekes.
(M 17,19) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 16,20) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 17,19) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
[11 TVP-t használtál fel, maradt még 359.]
m 3232 1111 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 16,20) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 17,19) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 16,20) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 17,19) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 16,18) Északra sétálsz a Csarnok barlangfalai közt. Ebbõl a csarnokból
már sikerrel kiûzted a torzszülötteket.
(M 16,17) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 16,17) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 16,17) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
[1 TVP-t használtál fel, maradt még 358.]
be 20 3 581 |
meglátogatod a 20. épületet |
Elhagyod a Csarnokot. Ellátogatsz a remetéhez, és megmutatod neki szerzeményedet.
A remete nem tûnik túl meglepettnek, és milyen érdekes, önzetlenül segít!
Nahát kedves Qrom Fan Gor, úgy látom sikerült rátalálnod a legendás felszíni
varázstárgyra, melyet csak
hebrencs csapda néven emlegetnek. Gyere, megmutatom,
hogyan kell használnod!
[ld. enc.] Használd egészséggel, biztos jó hasznát
veszed majd. De tudnod kell, ezen kívül még számos más felszíni varázstárgy
is létezik, melyek mind csodás hatalommal bírnak. Gyûjtsed õket, és ha
sikerült tíz különbözõt összeszedned, hozd el nekem õket, egy isteni erejû,
óriási hatalommal bíró ereklyét adok neked értük cserébe. [Vigyázz, ha
kiadod a BE 20 4 parancsot, 20 TVP árán, a remete elvesz tõled tíz, általa
kiválasztott felszíni varázstárgyat! Persze várhatóan a jutalom is mesés
lesz!
Csak olyan tárgyat tud kiválasztani a remete, ami nincs beKFelve
vagy ládikóban õrizve!!!]
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 338.]
be 20 3 583 |
meglátogatod a 20. épületet |
Ellátogatsz a remetéhez, és megmutatod neki szerzeményedet. A remete nem
tûnik túl meglepettnek, és milyen érdekes, önzetlenül segít! Nahát kedves
Qrom Fan Gor, úgy látom sikerült rátalálnod a legendás felszíni varázstárgyra,
melyet csak
vámpírtõr néven emlegetnek. Gyere, megmutatom, hogyan kell
használnod!
[ld. enc.] Használd egészséggel, biztos jó hasznát veszed majd.
De tudnod kell, ezen kívül még számos más felszíni varázstárgy is létezik,
melyek mind csodás hatalommal bírnak. Gyûjtsed õket, és ha sikerült tíz
különbözõt összeszedned, hozd el nekem õket, egy isteni erejû, óriási hatalommal
bíró ereklyét adok neked értük cserébe. [Vigyázz, ha kiadod a BE 20 4 parancsot,
20 TVP árán, a remete elvesz tõled tíz, általa kiválasztott felszíni varázstárgyat!
Persze várhatóan a jutalom is mesés lesz!
Csak olyan tárgyat tud kiválasztani
a remete, ami nincs beKFelve vagy ládikóban õrizve!!!] [20 TVP-t használtál
fel, maradt még 318.]
Egyszercsak váratlan látogató érkezik hozzád: egy földig érõ, fekete csuhát
viselõ férfi. A csuklya alól sárga szempár mered rád, úgy érzed, mintha
egy ragadozóval néznél farkasszemet. A látogató köszönés helyett így szól:
- A dukátkereskedõ vagyok. - azzal, miközben leesett állal bámulsz, már
mutatja is portékáját. (zárójelben azt láthatod, hogy az adott tárgy hány
fekete dukátba kerül. A tárgyakat a VE 218 {1. tárgy} {2. tárgy}.. paranccsal
veheted meg. de csakis a következõ körödben!) Mohón megvizsgálod õket.
(-6 TVP.) Beazonosítással próbálkozol.
A sas vas mellvértje: értéke 346
arany #15898 (2 dukát). A következõ képességekkel rendelkezik: +22% védekezés,
+3 egészség, +6% támadás, -4 gyorsaság.
Az elektromosság hosszú lándzsája:
értéke 222 arany #27433 (2 dukát), a sebzése 3D8+4. A tárgy tápjai: +1%
támadás ezzel a fegyverrel, +4 elkt.immunitás, -1 gyorsaság.
Az ellenállás
ezüstcsizmája: értéke 332 arany #28574 (3 dukát). A tárgy érdekes tulajdonságokkal
rendelkezik: +9% védekezés, +5 rezisztencia.
A mentát díszes köpenye: értéke
282 arany #12838 (2 dukát). A tárgy érdekes tulajdonságokkal rendelkezik:
+4% védekezés, +3 ügyesség, +3 mágia.
A tolvaj csillagpajzsa: értéke 849
arany #9166 (5 dukát). A tárgy érdekes tulajdonságokkal rendelkezik: +18%
védekezés, -5% támadás, +5 intelligencia, +4 ügyesség, -1 gyorsaság.
A tökéletesség jáde karkötõje: értéke 377 arany #21944 (3 dukát). Hatása
a képességeidre: +1 erõ, +1 intelligencia, +1 ügyesség, +1 egészség, +1
mágia, +1 gyorsaság.
A siker aranyveretes öve segítségével 22 aranyat kerestél ebben a körben,
és 4 TVP-t spóroltál meg. A Tisztogató klántól 90 aranyat kaptál vérdíjként
a leölt torzszülöttekért.
Nocsak, valami érdekes dolgot veszel észre: Xenópetéd megduzzadt! Támadás
ér, xenók özönlenek fel a barlangod hátuljában levõ nyíláson. Tudtad, hogy
be kellett volna tömnöd! Ellenfeled egy xenomorf gyermek (#421) [aura:
savimmunitás: 15.].
*** 1. KÖR *** Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy lélekfacsarás.
A xenomorf gyermek
sebzõdik 219 ép-t. Lélekenergiát nyersz ki (+63%) Elegendõ
lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. (-15
vp.) A xenomorf gyermek elmond egy savcsapás varázslatot. Nem hat rád.
*** 2. KÖR *** A xenomorf gyermek rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön
egy savcsapás. Rezisztálod a varázslatot. Megrohamozod a xenomorf gyermeket.
Támadod a xenomorf gyermeket. Villámokat köpsz.
(320 ép-t sebeztél). Fogaidat
próbálod belemélyeszteni. Gránitbõr védi.
(0 ép-t sebeztél). Érintésed
rothaszt. A xenomorf gyermek halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 354 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ismét látványosan
gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a
lélekenergiát (+165%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy
kapj egy képességpontot. Fényes gyõzelmed után a barlangod alapos nagytakarításra
szorul. Óvatosan megtöltesz egy petrilíbium üvegcsét a xenók savas vérével.
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +12 galetki
erõt és +29 hírnevet kaptál. A kör során összesen 5801 sebzést okoztál,
és 91 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp
27
képességpontot kapsz. Ezenfelül kapsz még 1 képességpontot, jutalmul pszi
gyõzelmedért. Errõl a fordulóról 316 TVP-t viszel át a következõre. Azzal
együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen
720 TVP-t költhetsz
majd el.
KARAKTERLAP
Qrom Fan Gor, egy õsi családnak legújabb tagja, az õrület
határán álló férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: õrök szintje (11. szint).
Táplálkozásod: piromád. Kalandor rangod: szintszerte ismert kalandor (12.00).
Ez a 201. fordulód.
|
[1] erõ: |
11 (16) / 5.14 |
[2] IQ: |
15 (17) / 1.93 |
[3] ügyesség: |
12 / 3.97 |
[4] egészség: |
25 (29) / 0.31 |
[5] mágia: |
20 (26) / 6.63 |
[6] gyorsaság: |
35 (43) / 1.04 |
[9] Méret/ép: |
290 (436) / 436 |
Min. méret: |
253 |
Barlangméret: |
290 |
|
|
Varázspont: |
496 / 279 |
Képességpont: |
199 / 98% |
Hõsi pont: |
858 (100) |
Tám.bónusz: |
64% |
Véd.bónusz: |
112% |
Galetki erõ: |
1527 / 647 |
Hírnév : |
6634 |
Jóllakottság: |
170% |
Életkor: |
15 / 30 |
|
|
Galetki csaták: |
29 (0) |
Galetki gyõzelmek: |
14 (0) |
Torzsz. csaták: |
2424 (8) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
2332 (8) |
Leölt torzszülött: |
4223 (19) |
Pszi csaták: |
286 (1) |
Pszi
gyõzelmek: |
161 (1) |
Ájulások száma: |
37 (0) |
|
A Mutánsok Klánjának (#16) tagja vagy.
Rangod: õsmutáció (83)
Speciális
képességeid:
kapott lélekenergiára 93%-os szorzó. +4 minden végtag speciális
képességre. KL 16 {szám} paranccsal a kiadástól számított {szám}. csatában
méreted megduplázódik.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Szerezz 2000 jóllakottságot
az Õsök Csarnokában! [számláló: 296] 2.) Ne használd a kontaktus õsökkel
varázslatot 20 fordulóig! [számláló: 7] 3.) Látogasd meg a klánépületet,
amikor pontosan 111 TVP-d van. |
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[10] tûzlehelet: |
1 (44) / 0 |
[11] jéglehelet: |
1 (44) / 0 |
[12] savlehelet: |
1 (44) / 0 |
[13] elektr.lehelet: |
83 (131) / 2.22 |
[14] mérg. lehelet: |
1 (44) / 0 |
[15] regeneráció: |
33 (62) / 0 |
[16] tüskés bõr: |
5 (7) / 1 |
[17] vastag bõr: |
30 (36) / 0.80 |
[18] tûzimmunitás: |
7 (15) / 0.04 |
[19] hidegimmunitás: |
4 (16) / 0.20 |
[20] savimmunitás: |
7 (36) / 0.42 |
[21] elkt.immunitás: |
8 (16) / 0.20 |
[22] imm.mérg.gázra: |
4 (18) / 0 |
[23] imm.ktkt.méreg: |
22 (29) / 0 |
[24] rezisztencia: |
35 (53) / 0.42 |
[25] bûz: |
20 (36) / 0 |
[26] lõfegyver: |
1 (15) / 0.88 |
[27] imm. méregre: |
0 (14) / 0 |
[31] áttörés: |
0 (8) / 0 |
|
|
|
|
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[45] csapdakészítés: |
10 (16) / 1.97 |
[46] csapdaészlelés: |
16 / 0.96 |
[47] zárnyitás: |
18 / 1.40 |
[48] mászás: |
18 / 3.15 |
[49] rugalmasság: |
5 / 3.42 |
[50] meggyõzõkészség: |
15 (19) / 8.07 |
[51] transzformáció: |
12 / 6.33 |
[52] auraészlelés: |
13 (17) / 8.05 |
[53] ékszerészet: |
10 / 5.73 |
[54] kereskedelem: |
11 / 2.04 |
[55] szívósság: |
30 (43) / 0.82 |
[56] varázsitalfõzés: |
13 / 1.21 |
[57] gyógynövények: |
11 / 2.18 |
[58] nyomkeresés: |
20 / 2.27 |
[59] vezetõkészség: |
4 (17) / 0.70 |
[60] pszi támadás: |
13 (14) / 0.43 |
[61] pszi energia: |
14 (15) / 13.95 |
[62] lopás: |
6 / 1.16 |
[63] éberség: |
27 (37) / 1.07 |
[64] átokszórás: |
11 / 3.48 |
[65] álcázás: |
28 (25) / 0.67 |
[66] lopakodás: |
6 (7) / 0.10 |
[67] régészet: |
14 / 4.41 |
[68] zene: |
10 / 0.50 |
[69] tanulás: |
12 / 7.27 |
[70] idézés: |
8 / 0.96 |
[71] javítás: |
5 / 1.50 |
[72] építés: |
37 (41) / 20.93 |
[73] felderítés: |
20 / 6.89 |
|
|
|
VÉGTAGOK |
|
|
fog |
[100] méret: |
15 (20) / 0 |
[101] szakért.: |
15 (16) / 0.60 |
[102] rothasztás: |
15
(24) / 0 |
|
jobb mancs |
[103] méret: |
1 (6) / 0 |
[104] szakért.: |
3 (4) / 0.58 |
|
|
az Õsök Szent Kardja |
bal karom |
[106] méret: |
1 (6) / 0 |
[107] szakért.: |
3 (4) / 0.19 |
|
|
Yarmbaur
koponyája |
jobb csáp |
[109] méret: |
1 (6) / 0 |
[110] szakért.: |
2 (3) / 0.52 |
|
|
Yssuf
tõre |
bal csáp |
[112] méret: |
1 (6) / 0 |
[113] szakért.: |
3 (4) / 2.75 |
|
|
szilmill
tõr |
|
VARÁZSLATOK & PSZIK |
|
|
[147] alkímia: |
3 (8) / 0.36 |
[174] antimágikus szféra: |
18 (33) / 1.04 |
[42] csendvarázs: |
2 (17) / 0.12 |
[164] dermesztés: |
1 (19) / 0 |
[149] dimenziókapu: |
3 (18) / 0.18 |
[44] elbájolás: |
27 (45) / 3.24 |
[11] elektromos kéz: |
1 (6) / 0 |
[48] ellenáll.megtörése: |
5 (20) / 0.96 |
[29] életszívás: |
3 (7) / 1.30 |
[152] felejtés: |
4 (19) / 0.32 |
[172] gázpajzs: |
4 (8) / 2.86 |
[40] gigaököl: |
1 (6) / 0 |
[204] gondolatolvasás: |
1 (16) / 0.06 |
[17] gránitbõr: |
27 (31) / 12.93 |
[269] h.látó vérkutya észlelés: |
1 (16) / 0 |
[187] hatalomvarázs: |
40 (58) / 0.64 |
[217] jégfal: |
1 (6) / 0 |
[15] jégpajzs: |
5 (10) / 0.36 |
[163] kineport: |
5 (12) / 0.96 |
[27] kisebb gyógyítás: |
1 (5) / 0 |
[146] kontakt.õseiddel: |
10 (25) / 7.73 |
[294] kristályfókuszálás: |
1 (6) / 0 |
[158] láth. észlelése: |
4 (19) / 0.36 |
[157] láthatatlanság: |
3 (18) / 0.40 |
[190] lélekfacsarás: |
78 (93) / 11.07 |
[165] manafókuszálás: |
5 (10) / 0.72 |
[35] mágiatörés: |
1 (16) / 0.06 |
[162] mágikus csapda: |
1 (6) / 0 |
[45] megszakítás: |
1 (16) / 0 |
[129] mentális robbanás: |
4 (7) / 0.40 |
[155] nagyobb erõpajzs: |
30 (45) / 3.69 |
[28] óriáserõ: |
1 (5) / 0 |
[133] pszi acéltorony: |
5 (8) / 0.16 |
[171] savpajzs: |
1 (5) / 0.06 |
[131] sz.áll.roncsolása: |
3 (6) / 1.08 |
[176] szélpajzs: |
1 (16) / 0 |
[261] szörnyismeret: |
20 (24) / 1.68 |
[150] tárgyvédelem: |
1 (6) / 0.06 |
[167] tombolás: |
1 (5) / 0 |
[265] torzszülött észlelése: |
20 (35) / 10.47 |
[132] tudati méreg: |
9 (12) / 3.15 |
[256] tudattágítás: |
12 (27) / 8.84 |
[16] tûzpajzs: |
6 (11) / 1.48 |
[14] vakító fény: |
2 (7) / 0.12 |
[170] villámpajzs: |
5 (10) / 1.08 |
[194] vízlélegzés: |
1 (6) / 0.66 |
|
|
|
|
|
SZOLGÁID |
|
|
név |
méret/ép |
morál |
jóllakottság |
szint |
állapot |
[1] bohócmolad |
1/1 |
200% |
210% |
1 / 0 |
nem harcol |
[2] morfinder telep |
1/1 |
200% |
210% |
1 / 0 |
nem harcol |
[3] dohu féreg |
1/1 |
200% |
210% |
1 / 0 |
nem harcol |
[4] quwarg harcos |
146/146 |
150% |
158% |
23 / 22.89 |
nem harcol |
lélekenergia rész |
90% |
jóllakottság határ |
0% |
gyógyítás: |
4 |
|
MAKRÓID |
1. Makró |
pta 131 131 131 131 132 |
p 9055 |
p 9055 |
pta 132 132 132 132 132
|
dd 479 480 |
ext |
|
2. Makró |
bsz 10 |
v 256 4005 |
le 17262 10288 |
kf 326 614 314 112 |
v 265 349
|
be 9 5 |
|
3. Makró |
be 9 4 4 |
szki 4 10 |
sza 1 50 4 |
|
4. Makró |
szh 4 |
v 155 |
mak 2 |
be 30 |
szh 4 |
h 517 |
|
5. Makró |
v 256 28304 |
h 521 281 |
kf 498 |
k 27 |
kf 380 103 264 106 257 109
|
kf 134 557 312 326 410 |
|
HARCI PROGRAMOD |
1: gázpajzs v.var. ha ellenfeled #418. Prioritás: 200. |
2: gázpajzs v.var. ha ellenfeled #155. Prioritás: 200. |
3: gránitbõr v.var. ha ellenfeled #1900. Prioritás: 200. |
4: elbájolás t.var. ha ellenfeled #1901. Prioritás: 220. |
5: tûzpajzs v.var. ha ellenfeled #548. Prioritás: 220. |
6: tûzpajzs v.var. ha ellenfeled #195. Prioritás: 220. |
7: gránitbõr v.var. ha ellenfeled #171. Prioritás: 240. |
8: elbájolás t.var. ha ellenfeled #171. Prioritás: 230. |
9: ellenáll.megtörése v.var. ha ellenfeled #171. Prioritás: 235. |
10: gázpajzs v.var. ha ellenfeled #179. Prioritás: 190. |
11: gázpajzs v.var. ha ellenfeled #327. Prioritás: 240. |
14: antimágikus szféra v.var. ha ellenfeled #1902. Prioritás: 190. |
15: jégpajzs v.var. ha ellenfeled #203. Prioritás: 240. |
18: villámpajzs v.var. ha ellenfeled #312. Prioritás: 220. |
19: antimágikus szféra v.var. ha ellenfeled #1903. Prioritás: 199. |
20: lélekfacsarás t.var. ha 4 vagy több ellenfél van. Prioritás: 250.
|
21: tûzpajzs v.var. ha ellenfeled #329. Prioritás: 240. |
22: hatalomvarázs v.var. ha ellenfeled #1903. Prioritás: 200. |
23: hatalomvarázs v.var. ha ellenfeled #343. Prioritás: 190. |
24: hatalomvarázs v.var. ha ellenfeled #1904. Prioritás: 240. |
25: ellenáll.megtörése v.var. ha ellenfeled #1904. Prioritás: 240. |
26: elbájolás t.var. ha ellenfeled #1904. Prioritás: 180. |
27: elektr.lehelet használata ha ellenfeled torzszülött. Prioritás: 100.
|
28: Közelharc támadás ha ellenfeled #228. Prioritás: 250. |
29: életszívás t.var. ha ellenfeled #229. Prioritás: 252. |
12: villámpajzs v.var. a harc 2, körétõl, és ha ellenfeled #197, és ha
1 vagy kevesebb ellenfél van. |
16: lélekfacsarás t.var. ha ellf. 24. képessége 25 v. kevesebb, Prioritás:
195, és ha ellf, nincs galetki nem sebzi (232) képessége és ha ellf. nincs
szellemi immúnitás (235) képessége |
ELLENFÉL LISTÁK 1900: óriás élõ cseppkõ (#161), triklopsz (#187), galetki
vámõr (#249), galetki fanatikus (#241), halálgömb (#254), agyaggólem (#252),
X-1 (#493), Lhoal'zetan (#488), bömbölõ arénarém (#280), torz orgling (#301),
nyálkásfejû immúnum (#335), gigászi kétfejû patkány (#487), lelketlen katona
(#350), kõgólem (#256), meréniai behemót (#441), daergaoth lord (#213),
lelketlen parancsnok (#356), füstszellem (#369).
1901: zombi mester (#80), quwarg behemót (#200), xenó élõsködõ (#420), xenomorf
csecsemõ (#419), gyászoló mourg (#224), tektonikus kvatáns (#216), monozoid
(#135), xenomorf bébi (#204), kígyópók (#160), xorex óriásfatty (#262),
quwarg lidérc (#264), maerju (#269), orgling melák (#157), lidérczombi
(#305), krakolich (#313), szárazföldi cápa (#351), nyálkásfejû immúnum
(#335), szilmill zombi (#390).
1902: manapoid figyelõ (#226), manapoid (#92), szõrös harács (#238), öngyilkos
szilmill (#246), elemi mágus (#255), tûztáncos (#251), manapoid fõfelügyelõ
(#489), öreg szívó (#308), gnóm õsmágus (#314), Maahadram (#477).
1903: zoriád (#315), pöfetegfejû nyálka (#334), korcs pöfetegfejû (#355),
502.
1904: kifejlett elmanakh (#342), túlfejlett elmanakh (#352).
FELTÉTELES PARANCSAID GY 50 0 20 9 80 61;
VI erõ:250% ép:1%;
PV 7 5
4 3;
PSZ 55 72 73 48 47 52;
BA 357;
L 5 17 52 64 69 56;
HE 3;
PTA
132 132 132 132 132;
PTB 129 129 129 129 129;
I 50 0 20 1 83 75;
HU
13 3 1000 105 6 13; Csarnokban HO 0;
ÁTADÁS PARANCSAID: VG 9055 144 1; VG 9055 339 1;
SPECIALIZÁCIÓD: Próbamester. (Minden, kaland során kapott próbánál a küszöb
10%-kal kisebb lesz, mint egyébként.)
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #382 (194.
forduló), #258 (195. forduló), #242 (198. forduló), #441 (176. forduló),
#245 (178. forduló), #409 (177. forduló), #359 (188. forduló), #407
(197. forduló), #335 (190. forduló), #394 (181. forduló), #211 (181.
forduló), #460 (181. forduló), #303 (187. forduló), #421 (184. forduló),
#362 (191. forduló), #355 (188. forduló).
SZÖVETSÉGED:
Remény Küldöttei (#15024). Szavazataid száma: 16. A következõ
tagok szavazatát birtoklod: 3932, 9159, 7888, 5863, 5190, 8191, 7708, 4643,
5433, 8411, 9055, 2106, 3581, 6763, 5060, 9954. Szövetségetek jelenlegi
legendás ellenfele: vhrathag pók. Még 4 alkalommal gyõzhetitek le. Jelenleg
9 legenda pontod van.
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
|
1 a bérmágus fekete csizmája (#17322) |
|
1 a gepárd szarvas sisakja (#15478)
|
|
1 a gladiátor díszes köntöse (#6103) |
|
1 a gladiátor zangrozi csizmája (#6073) |
|
1 a harcmûvész szöges öve
(#13768) |
|
1 a hatalom vaspajzsa (#6913) |
|
1 a jég szöges öve (#22768) |
|
1 a káosz elemi fejpántja (#22269) |
|
1 a káosz teremtõjének láncinge (#31644) |
|
1 a kígyó fekete csizmája (#19122) |
|
1 a lich zangrozi csizmája (#11923)
|
|
1 a majom díszes sisakja (#14129) |
|
1 a majom ezüst láncinge (#14083) |
|
1 a mentát zangrozi csizmája (#12823)
|
|
1 a méreg vaspajzsa (#24013) |
|
1 a siker aranyveretes öve (#302) |
|
1 a sólyom vaspajzsa (#29413) |
|
1 a sün szarvas sisakja (#24928) |
|
1 a szalamandra bronz mellvértje (#25797) |
|
1 a teknõs lovagi pajzsa
(#25365) |
|
1 a természet szöges öve (#16918) |
|
1 a titán szürke maszkja (#5593) |
|
1 az egészség arany fejpántja (#2909)
|
|
1 az elektromosság bíbor pikkelyvértje (#27118) |
|
1 az enyészet csillogó fejpántja (#23158) |
* |
1 az Univerzum karvédõje
(#760) |
|
1 bohókás szandál (#406) |
* |
1 csapdamester (#196) |
* |
52 ében láncing (#134) |
* |
1 Fagylovag köpenye
(#557) |
* |
1 Förtelmes maszk (#326) |
|
1 hõsi babérkoszorú (#351) |
|
1 káoszkígyó
vért (#271) |
|
1 krakoch csizma (#312) |
* |
1 méregvándor vállvédõ (#410) |
|
1 orgling
korona (#450) |
|
6 õspók köpeny (#332) |
* |
1 patkánybõr csizma (#607) |
* |
2 platina villámöv
(#187) |
|
1 szent templomi maszk (#232) |
* |
3 xenóbõr pajzs (#614) |
Ékszerek,
kincsek |
* |
1 aréna alabástrom érme (#441) |
* |
1 a Becsület gyûrûje (#506) |
|
1
a bérmágus ónix karkötõje (#17443) |
|
1 a fõfelügyelõ érme (#609) |
|
1 a gepárd aranyozott nyaklánca (#15583)
|
* |
1 a hõsiesség gyûrûje (#459) |
* |
1 a királynõ karkötõje (#496) |
|
1 a küzdelem bronz amulettje (#20548)
|
|
1 a mágia ónixgyûrûje (#3478) |
|
1 a mágus arany nyaklánca (#10184) |
|
1 a méreg ezüst nyaklánca (#24132)
|
|
1 a merénylõ ónixgyûrûje (#11128) |
|
1 a mutáció gyémántja (#162) |
|
1 a pók smaragdgyûrûje (#253) |
* |
1 a
Pusztítás Gyûrûje (#429) |
|
1 a regenerálódás jádegyûrûje (#24629) |
|
1 a regenerálódás malachitamulettje
(#24602) |
|
1 a sav arany nyaklánca (#26834) |
|
1 a szakács üstje (#192) |
|
1 a szalamandra obszidián amulettje (#25954)
|
|
1 a teknõs fényes szimbóluma (#25514) |
|
1 a tökéletesség háromszögszimbóluma (#21912) |
|
1 a tökéletesség jáde
karkötõje (#21944) |
* |
1 adamantit karkötõ (#377) |
|
30993 arany (#1) |
* |
1 arany orgling fétis (#296) |
|
1 az áttörés rubingyûrûje
(#378) |
|
1 az elefánt jáde karkötõje (#16544) |
|
1 az elektromosság aranyozott
nyaklánca (#27283) |
|
1 az elektromosság malachit fülbevalója (#27359)
|
|
1 az elfek keresztszimbóluma (#10663) |
|
1 az ellenállás koponyaszimbóluma
(#28665) |
|
1 az Érzés Gyûrûje (#569) |
|
1 Banyapók gyûrûje (#601) |
* |
1 Batiz gyûrûje (#629) |
|
1 bronz helyt.
emlékérem (#313) |
|
1 bronzmedál (#207) |
|
1 császári dekrétum (#254) |
|
1 cseppkõ gyûrû
(#234) |
|
1865 drágakõ (#2) |
* |
1 Dubié amulettje (#454) |
* |
1 elementáris karkötõ
(#348) |
|
4 ezüst xenó embléma (#505) |
|
1 Fénygyûrû (#301) |
|
1 galetki érdemérem
(#276) |
|
1 gyémántamulett (#399) |
|
10622 hamis arany (#809) |
|
3 karmazsin tûzgyûrû
(#338) |
* |
2 kvatáns fókusz (#611) |
|
1 Lady A. talizmánja (#597) |
|
1 Laillia
talizmánja (#319) |
|
1 Leah márványgyûrûje (#39926) |
* |
1 manapoid fülbevaló (#294) |
|
1 márványamulett
(#1199) |
* |
1 nilbongi kitûzõ (#311) |
|
2 ónix karkötõ (#1243) |
|
1 opilíchium gyûrû
(#298) |
* |
9 orgling fétis (#269) |
* |
1 Örökkévalóság Holdköve (#892) |
|
1 õrsárkány
amulett (#446) |
* |
1 ozin fülkarika (#211) |
|
1 quwarg amulett (#275) |
* |
1 Reménysugár
(#545) |
|
3 roxati üvegszem (#580) |
|
1 sárkányamulett (#292) |
|
1 smaragd életkõ
(#306) |
* |
1 topáz melltû (#423) |
|
1 Ugnothroa talizmánja (#602) |
|
11 uthanax
talizmán (#335) |
* |
1 xenóbõr karkötõ (#497) |
|
1 xenomorf bõrgyûrû (#613) |
* |
1 xenomorf
csuklópánt (#498) |
Felszerelés |
|
1 acélkulcs (#442) |
|
1 áldott oprasszum fókusz (#352) |
|
2 arany tóken
(#764) |
|
113 aranydukát (#437) |
|
1 bajnoki oklevél (#273) |
|
1 Bölcsek köve (#777)
|
|
1 elsõsegély csomag (#619) |
|
1 fekete csuha (#586) |
|
3 fekete dukát
(#218) |
|
1 Fortuna kiskorsója (#521) |
|
2 gyémánt tókenszilánk (#767) |
|
1 hebrencs
csapda (#582) |
|
4 idõkristály (#219) |
|
1 javítókalapács (#401) |
|
102 kötél (#128) |
|
17 Krónika (#783) |
|
1 Kronosz kristálya (#703) |
|
1 Krugrog mama terítõje
(#517) |
|
1 lant (#166) |
|
6 legendás tóken (#606) |
|
1 lelakatolt ládikó (#310)
|
|
4 mágikus apparátus (#414) |
|
30 mágustóken (#672) |
|
1 nekrofun medál
(#513) |
|
3 nyálkafókusz (#419) |
|
1 orvosságos zacskó (#590) |
|
1 õskõ (#8) |
|
3 petrilíbium üvegcse (#492) |
|
1 platina kaszinóbérlet (#762) |
|
1 platina
relikformázó (#735) |
|
1 relikviaszilánk (#604) |
|
1 rúvel fókusz (#350) |
|
2 savval teli üvegcse
(#493) |
|
1 vadász érdemrend (#375) |
|
5 varázskõ (#210) |
Fegyverek |
|
1 a gyorsaság árnyéktõre (#4005) |
|
1 a gyorsaság rövid tõre (#4002)
|
|
2 a gyorsaság vívótõre (#4003) |
|
1 a káosz teremtõjének nyílpuskája (#31899) |
|
1 a mágia fogazott kardja
(#3568) |
|
1 a mágia vívótõre (#3553) |
|
1 a sün lovagi kardja (#25169) |
|
1 a teknõs vívótõre (#25603) |
|
1 az
elektromosság vívótõre (#27403) |
* |
1 az Õsök Szent Kardja (#380) |
|
1 Enyészmester (#217) |
|
2 katonai
rombolóíj (#420) |
|
4 kerek kõ (#11) |
|
1 kõbalta (#18) |
|
1 kõmûves kalapács (#250) |
|
1 kõrisfa íj (#1273) |
|
3 legendás tõr (#413) |
|
1 Lhoal'zetan nyílpuskája
(#608) |
|
1 rozsdás kard (#131) |
|
1 rubin mágusbot (#261) |
* |
3 szilmill tõr (#314)
|
|
1 vámpírtõr (#584) |
* |
1 Yarmbaur koponyája (#264) |
* |
1 Yssuf tõre (#257)
|
Varázsitalok és füvek |
|
1 a szívósság itala (#115) |
|
1 arany gyógyital (#101) |
|
1 arany manaital
(#102) |
|
2 bajnokok itala (#62) |
|
12 bosszantás itala (#81) |
|
6 csapdaészlelés
itala (#65) |
|
44 csótányláb (#25) |
|
2 ehorapin (#44) |
|
21 elfu moha (#33) |
|
18 elonotichlan (#31) |
|
1 energiaital (#82) |
|
20 féregtüske (#42) |
|
6 gránitbõr itala (#110) |
|
26 gyilkos boróka (#27) |
|
16 hatalom bíbor
itala (#77) |
|
39 hónakkupók (#30) |
|
91 hõsiesség itala (#52) |
|
20 immunitás itala
(#71) |
|
1 kék manaital (#75) |
|
6 kihívás itala (#68) |
|
1 kincskeresés itala
(#64) |
|
27 liánvirág (#24) |
|
5 lila manaital (#83) |
|
11 mágiaellenállás (#76)
|
|
36 mátekel gomba (#21) |
|
34 mézfû (#29) |
|
35 mitulen fû (#20) |
|
27 muskil (#37) |
|
5 narancs gyógyital (#80) |
|
7 nekrofun bimbó (#43)
|
|
171 olaj (#415) |
|
15 õsmágus szájvize (#69) |
|
16 parafû (#41) |
|
1 pontosság itala (#72) |
|
39 ragálygomba (#26) |
|
36 rémcserje (#34)
|
|
2 sárga gyógyital (#61) |
|
42 sárkányvirág (#32) |
|
1 Selenia haja (#612)
|
|
43 sötét mák (#23) |
|
27 szemani gomba (#36) |
|
33 tejfonál (#28) |
|
17 tokin kaktusz (#40) |
|
326 üvegcse (#14) |
|
3 vadászok itala (#92)
|
|
39 velparaj (#35) |
|
13 waarkin (#38) |
|
30 winropu moha (#22) |
|
21 xita uborka (#39) |
Egyéb kacatok |
|
6 barna manakõ (#149) |
|
9 bronz korong (#297) |
|
28 csámcsogó fog (#443)
|
|
13 csöpögõ csáp (#334) |
|
1 duzzadt xenópete (#479) |
|
1 ekinda haj (#147)
|
|
18 elementális kõzet (#427) |
|
5 fókuszrubin (#337) |
|
27 gólemagyag
(#330) |
|
6 gootarg tüske (#494) |
|
3 kõtroll szem (#274) |
|
38 kristályfatty por
(#403) |
|
1 nohnetár gumó (#212) |
|
1 nordkristály (#146) |
|
309 õsi relikvia (#17)
|
|
25 õspók pete (#331) |
|
22 pirgamit (#152) |
|
6 pöfeteg fül (#432) |
|
2 smaragd esszencia (#229) |
|
1 szellem ektoplazma (#426) |
|
8 szirénhaj
(#293) |
|
2 szkritter kitinpáncél (#467) |
|
16 szójer csáprágó (#231) |
|
6 szuvas
cápafog (#416) |
|
6 tõzeg (#468) |
|
12 xorex fûszer (#329) |
|
1 yeti csont (#160) |
A szürkével jelölt tárgyakra szerintünk már nincs szükséged, csak a helyet
foglalják. Ha az EE parancs egyik paraméterének 7-est adsz meg, az összes
ilyen tárgyadat eladod (ami nem eladható, azt eldobod). Természetesen nem
adsz el / dobsz el KF-elt, vagy feneketlen zsákban levõ tárgyat. |
|
Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): az elefánt
nyaklánca #16480 (1), a villám halotti maszkja #23591 (1), az elektromosság
csepp fülbevalója #27356 (1), a tolvaj csonttõre #9401 (5), a regenerálódás
csonttõre #24701 (1), a tökéletesség malachit karkötõje #21941 (7), a regenerálódás
fülbevalója #24655 (1), a torony sárgaréz nyaklánca #18281 (5), a mágia
hosszú íja #3522 (6), a mágia barbár lándzsája #3581 (3), a mágia szöges
pajzsa #3314 (13).
Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 10 drágakõ (#2), 35 hamis arany
(#809), 2 csöpögõ csáp (#334), 1 hebrencs csapda (#582), 1 sárkányvirág
(#32), 1 vámpírtõr (#584), 2 kerek kõ (#11), 1 ónix karkötõ (#1243),
1 savval teli üvegcse (#493), 1 rozsdás kard (#131), 1 kõbalta (#18),
1 a természet szöges öve (#16918), 1 a merénylõ ónixgyûrûje (#11128),
1 szkritter kitinpáncél (#467), 1 a méreg ezüst nyaklánca (#24132),
1 kincskeresés itala (#64), 1 nordkristály (#146).
Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 1007 arany (#1), 1 petrilíbium
üvegcse (#492), 1 preparált állkapocs (#581), 1 tüskés tõr (#583), 1
xenópete (#278).
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
16 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
17 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
18 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
19 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 |
31 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
GÁZLEHELET ITALA (57. TÁRGY) A gázlehelet itala egy zöld színû folyadék,
és mint bizonyára kitaláltad, a mérgezõ gáz leheletedet növeli meg, méghozzá
15-tel, egy harc idõtartamára. Ugyanúgy használhatod, mint a védekezõ varázslatokat,
rakd be valamelyik varázslat listádba vagy állítsd be a harci programodban.
Megjegyzés: állítólag létezik egy olyan növény, amelyet, ha a lehelet italok
bármelyikének kikeverésekor felhasználsz, akkor permanens hatású italt
kaphatsz!
HEBRENCS CSAPDA (582. TÁRGY) Micsoda ravasz fickók a régi felszíniek!
Úgy tûnik, híján voltak az acélnak és más, nemesebb anyagoknak, így hát
abból gazdálkodtak, ami megadatott nekik: jelen esetben egy füves pusztákon
élõ dögevõ, a kaffogó hebrencs iszonyatos fogakkal teletûzdelt állkapcsából
készítettek remek csapdát. A fogazatot összedrótozták, valami igen erõs
béllel kifeszítették, így aki ebbe belelép... nos, az visszasírja a felszínt
járt cápák minden nemzedékét! A csapdát a CS parancs (felhasznált tárgy)
paraméterében adhatod meg, ilyenkor nem használódik el. A csapda rejtettsége
6-tal nagyobb lesz, 30+lakószintx3-mal többet sebzõdik a betévedõ agresszor
vagy tolvaj. Ha mindez nem lenne elég: van, aki azt állítja, hogy a behatoló
a sérülésnek köszönhetõen akár még el is veszítheti láb végtagját. Ha ez
igaz, akkor az ilyen sérülést csak a templomban tudják meggyógyítani...
VÁMPÍRTÕR (584. TÁRGY) Ez a tõr a felszíni idõkbõl való, hatalmas nekromanta
mágusok készítették, képes volt szinte bárkit vagy bármit megölni. Sokszor
úgy is, hogy meg sem sebezte ellenfelét, csak elszívta annak életerejét.
A tõr mágiájának táplálásához a használója vérét szívta, ezért vannak a
hegyes fogak a markolatba építve. A remete szerint az ilyen fegyvereket
csak mágusok használhatták, és még így is elõfordulhatott, hogy használójuk
ellen fordultak, végezve vele.
Ha a vámpírtõrt a végtagodba veszed, minden
végtagodon, amelyen vámpirizáció szakértelem van, a vámpirizáció megnõ
15-tel. A tüskék által okozott fájdalom miatt viszont a méreted 5-tel csökken.
A vámpírtõr, ellentétben a legtöbb felszíni varázstárggyal, átadható.