Karakterszám: |
4067 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
155 |
Játékhét: |
540 |
E forduló ára: |
13 zs. |
Maradék zseton: |
571 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2024. máj. 15. 22h:07' |
A következõ
fordulód táplálható: 2024. máj. 16. |
|
E-mail!
NICODEM KALANDJAI
Pihenésed nem telt el eseménytelenül:
Felépült
a barlangcsarnok.
Kissé már éhezel, ezért csak 100 életpontról kezdesz. Megtudod, hogy a Hegy
leghíresebb galetkije
Morq Fan Gor, egy magas, vékony testû, szikrázó szemû,
kiváncsi természetû, tréfálkozó férfi. (hírneve 32700.) A te szinteden
a legnevesebb
Avvocato Terrasini, egy napszemüveges, tweed-öltönyös, bunkó
ügyvéd férfi. (hírneve 32050.)
Pihenésed közben a szinteden történtekrõl hallottál:
*máj. 13.* Shug-Niggurath teljesítette a 32. küldetést, amit a palotában
kapott.
Már rettenetes beteg vagy az éhezéstõl, vadászni sem vagy képes. Elmész
hát a szint kertjébe, és ott dolgozol naphosszat. Szerencsére nem zöldséget
kapsz enni, hanem táplálkozásodnak megfelelõ ételt. Mohón zabálsz a munka
szünetében és a munka elvégeztével. (+50% jóllakottság.)
(Feltételes gyógyítás:)
kisebb gyógyítással gyógyítod magad. Gyógyulsz 24 életpontot. (-5 vp.)
Ennek eredményeképp gyógyulsz 40 ép-t. (-5 vp.) Ennek eredményeképp gyógyulsz
12 ép-t. (-5 vp.) Gyógyulsz 12 életpontot. (-5 vp.) Gyógyulsz 12 életpontot.
(-5 vp.)
[45 TVP-t használtál fel, maradt még 394.]
be 20 20 181 |
meglátogatod a 20. épületet |
Felkeresed a remetét, és közlöd a választ.
- Tökéletes megoldás! - mondja
õ mosolyogva. - Látom, bízhatok benned. Akkor térjünk a lényegre. - elõvesz
egy térképet, és magyarázni kezd, hol tudsz ezúttal bejutni a Legendák
Völgyébe. - Néhány galetki lord is bent vadászik, szolgáik a bejáratoknál
várakoznak. Javaslom, hogy a két leggyengébb csapat közül próbálkozz valamelyikkel.
Az egyikben a következõ szolgák vannak: egy kígyópók, egy görényteknõc,
egy vérfarkas és egy gonosz banya. Míg a másik csapat ezekbõl épül fel:
egy fagydémon, egy mutilátor kölyök és egy nekropoid. [Ehhez a következõ
körödben az LV 1 vagy az LV 2 parancsot add ki, ahol a paraméter értelemszerûen
az elsõ ill. második csapatot jelöli.] Ha megfelelõen felkészülsz, könnyedén
legyõzheted õket! Sok szerencsét, Nicodem, remélem zsákmánnyal megrakodva
térsz vissza! Arra az esetre, ha mégis kudarcot vallanál, itt egy talizmán
[a karakterlapon nem jelöljük], ez segíteni fog a menekülésben.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 389.]
h 8 65 |
8. tárgy használata |
Elnyeled az õskövet. A hatás azonnal érezhetõ! A sok gyakorlás meghozta
eredményét, az álcázás szakértelmed 25. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 389.]
kno 57 3 9 10 51 18 |
57. képességre 3 képességpont |
Elköltesz 3 képességpontot a gyógynövények szakértelmed növelésére. A sok
gyakorlás meghozta eredményét, a gyógynövények szakértelmed 9. szintre
nõtt. Elköltesz 10 képességpontot a méreted növelésére (+5 méret). Elköltesz
18 képességpontot a transzformáció szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás
meghozta eredményét, a transzformáció szakértelmed 8. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 389.]
k 415 482 430 3 4 5 |
kaland elvállalása |
(415. kaland:) Félrehajtva a növényeket, behatolsz a barlangmélyi minidzsungel
szívébe. Homály és csönd fogad. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Támadók!
Ellenfeleid egy sötét elf íjász (#225) [aura: gyorsaság: 29.] és egy
óriáspók (#89) [aura: ügyesség: 7.].
*** 1. KÖR *** A sötét elf íjász a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött
egy csendvarázs! Ellenállsz a varázslatnak. Rúnákat rajzolsz a levegõbe,
mire létrejön egy ellenáll.megtörése. (-6 vp.) Rúnákat rajzolsz a levegõbe,
mire létrejön egy a forrás érintése. (-6 vp.) Abdul elmond egy tombolás
varázslatot. Abdul a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy féreg
érintése! A savelementál elindul az óriáspók felé. Jimmy a sötét elf íjász
felé mozog. Az óriáspók elindul a savelementál felé. A savelementál és
az óriáspók egymással harcolnak. Jimmy a sötét elf íjászt támadja. A savelementál
megtántorodik.
*** 2. KÖR *** Magában motyogva, a sötét elf íjász létrehoz egy csendvarázst.
Sikerült elkerülnöd a varázslat hatását. Heves kézmozdulatok közepette
elvarázsolsz egy szellemkalapácsot. A sötét elf íjász
110 ép-t sebzõdik.
(-10 vp.) A sötét elf íjász halálhörgés közepette a földre zuhan. Jimmy
megközelíti az óriáspókot. Abdul megközelíti az óriáspókot. A savelementál
és az óriáspók egymással harcolnak. Az óriáspók kileheli lelkét.
[A csatában összesen 110 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Jimmy: 58/0, a savelementál:
117/1, Abdul: 0/0.] Gyõzelmet arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben
magadba szívod a lélekenergiát (+19%). Szolgáidnak 52% jut. Elrakod a zsákmányt,
ami egy vívótõr, egy ében láncing, egy ében nyílpuska, 2 ében tündekard
és egy drágakõ. Abdul az ételre veti magát. (+25% jóllakottság.)
Amerre mész, köveket látsz a földön.
[Csapdaészlelés próba 13-as küszöbre:
2 hõsiesség pont árán sikeres] Gyanút fogsz, és megvizsgálsz egyet közelebbrõl.
Ez egy földbe ágyazott kar teteje! Óvatosan kikerülöd mindet.
Egy rücskös bõrû, irtózatosan hájas, disznófejû szörnnyel találkozol. Evõversenyre
hív! A versenyt az nyeri meg, aki több tüskés uborkát képes megenni. Undorodsz
ettõl a kesernyés ízû földalatti növénytõl, de tudod, csak akkor juthatsz
tovább, ha a próbád kiállod. Fanyalogva enni kezdesz az óriási halom tüskés
uborkából.
[Egészség próba 10-es küszöbre: sikeres] Nem is olyan rossz!
Sorba tömöd magadba az ocsmány gumókat, és a végén egy jót böfögsz. A disznófejû
elborzadva néz rád, és feladja a versenyt, majd egyetlen biccentéssel továbbenged.
A sarkon túl öklendezed ki a mérgezõ uborkákat.
A falon õsi rúnákat látsz. Lássuk csak, hiszen ezek számok, és az egész
egy egyszerû matekfeladat! Lássuk csak, meg tudod-e fejteni...
[IQ próba
14-es küszöbre: sikeres] Hosszas gondolkodás után sikerrel jársz! Kimondod
a megoldást. Megindul feled a föld fölfelé! Egy mágikus lift... Érdekes!
Egy ketrec van itt, benne egy sötét elf harcos. A ketrec mellett egy kondér,
benne már víz fõ: nyilvánvaló, hogy valaki meg akarja fõzni a sötét elf
harcost! Máskor neked is vadászzsákmányt jelent, de most megesik rajta
a szíved, és kiszabadítod. A lény azonban nem menekül el, hanem hozzád
dörgölõdzik, és hízelgõ hangokat ad ki! Csatlakozni akar hozzád! Elmosolyodsz:
lehet, hogy egy értékes szövetségest nyertél! Megsimogatod, mire körbeugrál
vidáman. Amikor elindulsz, jön utánad. Aranyos háziállat...
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont, 1 képességpont
és 60% lélekenergia.
(482. kaland:) A gödörhöz mész, és a kapaszkodókat markolva, leereszkedsz
a mélybe. Egy tiszta, kivilágított barlangszobában találod magadat. Egy
vörösre mázolt, bezárt ajtót találsz. Ki kellene nyitni! Nem vagy rest,
máris próbálgatod a nálad lévõ kulcsokat, és ha nem segítene, még mindig
ott van a zárnyitó készlet.
[Zárnyitás próba 10-es küszöbre: sikeres]
Hosszasan matatsz, míg végül sikerrel jársz. Az ajtó nyitva van, továbbmehetsz.
Keresgélsz egy kicsit, és aki keres, talál: 82 arany, 13 drágakõ és a védekezés
lovagi lemezpáncélja.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 16% lélekenergia.
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
(430. kaland:) Visszatérsz az omladékhoz. Ahogy lebámulsz, szemed jobban
hozzászokik a sötéthez, és látod, hogy nem lehetetlen lemászni. Lefelé
mászol.
[Mászás próba 9-es küszöbre: sikeres] Leértél a barlang aljára.
Szíved hevesen kalapálni kezd, amikor ellenséget pillantasz meg. Ellenfeleid
3 mutilátor kölyök (#145) [aura: 5-ös méretû 12-es szintû bal csáp, 10-es
manaszívás.].
*** 1. KÖR *** Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz
egy ellenáll.megtörését. (-6 vp.) Magadban motyogva, létrehozol egy gránitbõrt.
(-11 vp.) Magában motyogva, Abdul létrehoz egy tombolást. Abdul a mágia
különös nyelvén mormol. Létrejött egy féreg érintése! A sötét elf harcos
ében nyílpuskával lövi az 1. mutilátor kölyköt.
(7 ép-t sebzett.) A savelementál
megközelíti az 1. mutilátor kölyköt. Jimmy a 2. mutilátor kölyök felé
mozog. A 2. mutilátor kölyök Jimmy felé mozog. A 3. mutilátor kölyök megközelíti
a sötét elf harcost. Az 1. mutilátor kölyök elindul a savelementál felé.
A savelementál és az 1. mutilátor kölyök egymással harcolnak. Jimmy és
a 2. mutilátor kölyök egymással harcolnak. A 3. mutilátor kölyök a sötét
elf harcost támadja.
*** 2. KÖR *** Varázshatalmad segítségével elmondasz egy szellemkalapácsot.
Az 1. mutilátor kölyök
sebzõdik 110 ép-t. (-10 vp.) Az 1. mutilátor kölyök
halálhörgés közepette a földre zuhan. A savelementál a 2. mutilátor kölyköt
támadja. A 2. mutilátor kölyök halálhörgés közepette a földre zuhan. Jimmy
nem támad, mivel választott ellenfele már a földön van. Abdul a 3. mutilátor
kölyköt támadja. a 3. mutilátor kölyök kontaktmérget kapott. A 3. mutilátor
kölyök hörögve elterül.
[A csatában összesen 110 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Jimmy: 67/3, a savelementál:
109/0, Abdul: 41/0, a sötét elf harcos: 7/21.] Gyõztél! Apró villámok
csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+20%). Szolgáidnak
is jut 54%. A sötét elf harcos az ételre veti magát. (+25% jóllakottság.)
Keresgélsz egy kicsit, és aki keres, talál: egy háromszögszimbólum, egy
ezüst láncing és a légzés nagy pajzsa.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 80% lélekenergia.
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
(3. kaland:) A szirének egy barlangtó közelében tanyáznak. Óvatosan megközelíted
a helyet. A tóhoz egy meredek sziklafalon zúdul le egy barlangi patak vize.
Ha itt le akarsz ereszkedni, akkor igencsak jártasnak kell lenned a mászás
tudományában.
[Mászás próba 13-as küszöbre: 2 hõsiesség pont árán sikeres]
Óvatosan leereszkedsz. Körülnézel, és máris megpillantasz egy szirén fattyút,
amely épp egy elbûvölt orgling melákot kényszerít mindenféle bizarr feladatra.
Rajtuk ütsz. Ellenfeleid egy szirén fattyú (#223) [aura: 2-es méretû 15-ös
szintû jobb karom, 20-as manaszívás.] és egy orgling melák (#157) [aura:
savimmunitás: 6.].
*** 1. KÖR *** Magában motyogva, a szirén fattyú létrehoz egy mágikus ûrt.
Nem hat rád. Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz
egy ellenáll.megtörését. (-6 vp.) Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz
egy a forrás érintését. (-6 vp.) Abdul mágikus ereje felhasználásával
elõidéz egy tombolást. Abdul mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy
féreg érintését. A sötét elf harcos varázshatalma segítségével elmond egy
csendvarázst. A szirén fattyú elkerülte a varázslatot. A savelementál megközelíti
az orgling melákot. Jimmy a szirén fattyút rohamozza. Az orgling melák
a savelementált rohamozza. A savelementál és az orgling melák egymással
harcolnak. Jimmy a szirén fattyút támadja.
*** 2. KÖR *** Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy szellemkalapács.
A szirén fattyú
sebzõdik 110 ép-t. (-10 vp.) A szirén fattyú halálos sebet
kapva a földre zuhan. Abdul az orgling melák felé mozog. Jimmy az orgling
melák felé mozog. A sötét elf harcos az orgling melákot rohamozza. A savelementál
és az orgling melák egymással harcolnak. Abdul az orgling melákot támadja.
Jimmy az orgling melákot támadja. Az orgling melák kileheli lelkét.
[A csatában összesen 110 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Jimmy: 132/0, a savelementál:
82/29, Abdul: 62/0, a sötét elf harcos: 0/0.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak,
miközben magadba szívod a lélekenergiát (+19%). Szolgáidnak 50% jut. Magadhoz
veszed a zsákmányt, ami egy szirénhaj és 47 arany. A gyomrod korog egyet.
Tempósan étkezel. (+45% jóllakottság.)
Talán jobb is így az orglingnak, mint nyomorúságban élni! Lássuk, megvan-e
már az öt szirén haj. Sajnos nem rendelkezel a szükséges tárggyal - kénytelen
vagy visszafordulni.
(4. kaland:) Ellátogatsz a könyvtárba. Meglepetésedre, a könyvek egyáltalán
nincsenek rendszerezve, kusza összevisszaságban találhatóak a több barlangnyi
szekrény polcain. Mire itt megtalálsz valamit! Sóhajtva nekilátsz.
[Régészet
próba 12-es küszöbre: sikeres]
Jó nagy kupac témába vágó könyvet sikerül összegyûjtened. Nekilátsz, hogy
áttanulmányozd õket.
[Tanulás próba 10-es küszöbre: sikeres]
Nem tûnik gyerekjátéknak, de élvezettel veted magad a munkába. Jegyzetelsz,
kivonatolsz, csoportosítasz. A végére sikerül egy egészen klassz kis tanulmányt
összeütni. Közben magad is sokat tanulsz, megtudod, hogy az adott idõszakban
a galetkik és az akkor még velük együtt élõ kobuderák között komoly összetûzés
volt. A kobuderák elérkezettnek látták az idõt, hogy visszahódítsák a felszínt,
míg a galetkik óvatosságra és türelemre intettek. A kobuderák kiözönlöttek
a felszínre, és azóta sem hallott róluk senki. Nos, talán nemes halált
haltak, bár az Ellenség tudvalevõleg olyan rémületes módjait ismeri az
ölésnek, amelyrõl még a kegyetlenségükrõl híres Thargodanok sem hallottak.
Összegyûjtve az anyagot, elviszed Teurok Nappalmnak, aki nagyon meg van
elégedve vele. Megkérdi, hogy van-e élõ szolgád, mert ha igen, azt képzett
oktatók veszik kezelésbe, amitõl máris tapasztaltabb lesz, ezenkívül megetetik
és meggyógyítják. A barlangi troll jóllakott és szintet lépett! A savelementál
jóllakott és szintet lépett! Az arhomad varangy jóllakott és szintet lépett!
A sötét elf harcos jóllakott és szintet lépett!
(5. kaland:) Hozzálátsz, hogy felkutass egy gazdag opilíchium telepet. Az
ilyen geológiai ismeretekhez leginkább az ékszerészek szaktudása áll a
legközelebb...
[Ékszerészet próba 10-es küszöbre: sikeres]
Bár tényleg elég csekély már az opilíchium mennyisége, végül hosszas keresés
után találsz egy barlangot, ahol a cseppkövek felületét nagy mennyiségben
borítja a kékes kristály. Most nincs más dolgod, mint elrejtõzni, és figyelni.
[Lopakodás próba 13-as küszöbre: sikeres]
Beleolvadsz az árnyakba. Elég sokáig kell várnod, de amikor már épp fel
akarsz állni, hogy megmasszírozd zsibbadt lábaidat, neszt hallasz. A terembe
egy manapoid figyelõ lebeg be. Majd még egy! Körbeszimatolnak érzékelõikkel,
majd csápjaikat kinyújtva, lassan szüretelni kezdik az opilíchiumot. A
besték, most végre megvannak! Hangos csatakiáltással veted magad elõre.
Ellenfeleid 2 manapoid figyelõ (#226).
*** 1. KÖR *** Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy ellenáll.megtörését.
(-6 vp.) Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy gránitbõr. (-11
vp.) Abdul a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy tombolás! Összegyûjtve
mágikus energiáit, Abdul elvarázsol egy féreg érintését. Heves kézmozdulatok
közepette az 1. manapoid figyelõ elmormol egy megszakítást. Összegyûjtve
mágikus energiáit, az 1. manapoid figyelõ elvarázsol egy a forrás érintését.
A 2. manapoid figyelõ rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy tudatrombolás.
Elvesztetted az összes varázspontodat! Magában motyogva, a sötét elf harcos
létrehoz egy csendvarázst. Az 1. manapoid figyelõ megakadályozta a varázslat
létrejöttét. A savelementál az 1. manapoid figyelõ felé mozog. Jimmy a
2. manapoid figyelõt rohamozza. A savelementál az 1. manapoid figyelõt
támadja. Jimmy a 2. manapoid figyelõt támadja.
*** 2. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette a 2. manapoid figyelõ elmormol
egy annihilációt. Jimmy eltûnik. Az 1. manapoid figyelõ mágikus ereje
felhasználásával elõidéz egy annihilációt. A savelementál eltûnik. A sötét
elf harcos mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy csendvarázst. Az
1. manapoid figyelõ megakadályozta a varázslat létrejöttét. Az 1. manapoid
figyelõ irányába mozogsz. Abdul a 2. manapoid figyelõ felé mozog. Támadod
az 1. manapoid figyelõt. A levegõ megtelik elektromossággal, villámokat
fújsz ellenfeledre.
(25 ép-t sebeztél). Szagod látható benyomással van
rá
(7 sebzés). Abdul a 2. manapoid figyelõt támadja. a 2. manapoid figyelõ
kontaktmérget kapott. A 2. manapoid figyelõ halálhörgés közepette a földre
zuhan.
*** 3. KÖR *** A sötét elf harcos varázshatalma segítségével elmond egy
csendvarázst. Az 1. manapoid figyelõ megakadályozta a varázslat létrejöttét.
Az 1. manapoid figyelõ a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy parancs!
(-99 ügyesség.) Megdermedsz. Abdul az 1. manapoid figyelõt támadja. Az
1. manapoid figyelõ halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 32 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Jimmy: 74/0, a savelementál:
49/0, Abdul: 139/0, a sötét elf harcos: 0/0.] Gyõzelmet arattál! Magadba
szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+33%). Szolgáidnak is jut
88%. Viszed, ami mozdítható: 2 barna manakõ és 80 arany. Uzsonnaidõ! A
legfinomabb falatokkal kezdesz. (+70% jóllakottság.)
Megvizsgálva a tetemeket, a bõrük alatt nagy mennyiségû átalakított opilíchiumot
találsz. Vajon mi volt a céljuk, hová és kinek gyûjtötték ezt az anyagot?
Egy furcsa kis gyûrû is van itt, megkeményedett opilíchiumból, elteszed.
Nem hagy nyugodni a gondolat, hogy küldetésedet még nem végezted be, ezért
tovább õrködsz még egy darabig, sõt, további lelõhelyeket is meglátogatsz,
de további fosztogatókat nem találsz. Végül ellátogatsz az Iskola pszi-közösségéhez,
jelentéstételre. Legnagyobb meglepetésedre elégedettek veled.
- Köszönjük,
Nicodem, láthatóan érdemes voltál a bizalmunkra! - Érzed, hogy lélekenergia
áramlik beléd.
[ld. enc.]
(+4 képességpont.) (+2 hõsiesség pont.)
Fejlõdsz:
+1 tanulás; [170 TVP-t használtál fel, maradt még 219.]
k 9 6 28 |
kaland elvállalása |
(9. kaland:) Hárfa? Honnan szerezhetnél? Elõször a boltba látogatsz el.
Persze a kereskedõ egyszerûen kinevet. Akkor hol? Ez az! A bárdok klánja
biztos tud segíteni! Késedelem nélkül felkeresed õket. Rögtön a kapuban
faggatni kezdesz egy földön ülõ õsz bárdot, aki épp furulyán játszik. Õ
azonban csak mosolyog, míg a nóta végére nem ér. Aztán így szól:
- Micsoda
türelmetlen bárdpalánta! Muzsikálni akarsz? Lássuk, tudsz-e mindent hozzá!
Hol terem a terial-fû? Hogyan lehet megkülönböztetni az édes mawrati-gombát
a halálos mérgû tulyok-galócától? Hány órán keresztül virágzik a zsédeon
cserje?
Zavart képet vágsz. Mi köze lehet ennek a hárfához? Már épp faképnél
akarod hagyni, amikor az egyik õr bátorítóan biccent feléd. Csak nem...
ez az õsz fickó biztos valamiféle fõmumus itt! Na jó, érdemes lesz komolyan
venni különben innét is kidobnak.
[Gyógynövények próba 11-es küszöbre:
sikeres]
Megfontoltan, sorban választ adsz minden kérdésedre. A fehér galamb, õsz
bárd emelkedik.
- Látom, kellõ türelem van benned irántam, ifjú. Ugyanakkor
látom, a harc mellett jutott idõd a békebeli tudásra is. Rendben van, segítek!
A hárfa nem olyasvalami, amit csak úgy a kezedbe nyomnak - húrjait állatbélbõl
kell készíteni, és ha megfelelõ minõségû hárfát szeretnél, erre tudomásom
szerint csakis a hegymélyi hoorauk bele alkalmas. Ne aggódj, ha tudod,
merre keresd, bõven ejthetsz el ebbõl az állatból! Vadássz le legalább
négy ilyet, hozd el a belét, és elkészítjük neked a hárfát. Csak aztán
játszani is tudj rajta!
Az õsz galetki elmagyarázza, hol találod a hooraukok
legelõjét. Rögvest útnak indulsz. A rejtett barlangban egy egész nyáj legelészik!
Nagyon szerencsés vagy! Oldalt, egy magányos példány végzi épp a dolgát.
Talán le tudsz csapni rá úgy, hogy a többiek ne eszméljenek.
[Lopakodás
próba 12-es küszöbre: sikeres]
Megkerülöd az állatot, majd közelrõl ráveted magad. Ellenfeled egy hegymélyi
hoorauk (#236).
[ld. enc.]
*** 1. KÖR *** Abdul elmormol egy féreg érintése varázslatot. Abdul ellõ
egy tombolás varázslatot. A hegymélyi hoorauk rúnákat rajzol a levegõbe,
mire létrejön egy földelem idézése. A hegymélyi hoorauk megidézi a földelementált.
A sötét elf harcos a földelementált lövi.
(20 ép-t sebzett.) Megrohamozod
a földelementált. A földelementált próbálod megsebezni. A levegõ megtelik
elektromossággal, villámokat fújsz ellenfeledre.
(39 ép-t sebeztél). Bûzöd
zavarja
(12 sebzés).
*** 2. KÖR *** A sötét elf harcos ében nyílpuskával lövi a hegymélyi hooraukot.
(16 sebzést okozott.) Abdul a hegymélyi hoorauk felé mozog. A hegymélyi
hoorauk Abdul felé mozog. Támadod a földelementált. A levegõ megtelik
elektromossággal, villámokat fújsz ellenfeledre.
(39 ép-t sebeztél). Bûzöd
fojtogatja
(13 sebzés). A földelementál kileheli lelkét. Abdul és a hegymélyi
hoorauk egymással harcolnak. a hegymélyi hoorauk kontaktmérget kapott.
A hegymélyi hoorauk hörögve elterül.
[A csatában összesen 103 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Abdul: 71/0, a sötét
elf harcos: 36/0.] Gyõzelmet arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben
magadba szívod a lélekenergiát (+12%). Szolgáidnak is jut 30%. A sötét
elf harcos zabál. (+25% jóllakottság.)
Felvágod az állat hasát, és kimetszed a belét. Huh, hát, nem egy gusztusos
dolog, majdnem rosszul leszel, de aztán túlteszed magad a dolgon, elvégre
galetki vagy! Újabb préda után nézel. Sajnos a hooraukok gyanakodva szimatolnak
körbe, érzik társuk elvesztését, és sejtik, hogy valami rossz történt.
Ha közelrõl támadsz, vagy elszaladnak, vagy letipornak... Egy lehetõséged
van: távolról belenyilazni egy állatba!
[Lõfegyver próba 11-es küszöbre:
2 hõsiesség pont árán sikeres]
Több lövedéket indítasz útjára, és pillanatok alatt leterítesz egy állatot.
Sajnos túl messze van ahhoz, hogy lélekenergiáját kinyerhesd. Az állatok
riadtan menekülnek egy hátsó barlang felé, két felbõszült bika azonban
- valószínûleg a csordavezér lehet az egyikük - minden teketória nélkül
rád ront. Ellenfeleid 2 hegymélyi hoorauk (#236) [aura: 10-es földelem
idézése.].
*** 1. KÖR *** Abdul elmond egy tombolás varázslatot. Néhány rövid kézmozdulat
után Abdul létrehoz egy féreg érintése varázslatot. Az 1. hegymélyi hoorauk
rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy földelem idézése. Az 1. hegymélyi
hoorauk megidézi a földelementált. A 2. hegymélyi hoorauk mágikus ereje
felhasználásával elõidéz egy földelem idézését. A 2. hegymélyi hoorauk
megidézi a 2. földelementált. A sötét elf harcos varázshatalma segítségével
elmond egy vakító fényt. Az 1. hegymélyi hoorauk megtántorodik. A 2. hegymélyi
hoorauk megtántorodik. Az 1. földelementál megtántorodik. A 2. földelementál
megtántorodik. Az 1. hegymélyi hoorauk felé mozogsz, hogy megtámadhasd.
Megtámadod az 1. hegymélyi hooraukot. Kitátod a szádat, és villámokat küldesz
ellenfeledre.
(44 ép-t sebeztél). Nehezen bírja a szagodat
(9 sebzés).
*** 2. KÖR *** A sötét elf harcos ében nyílpuskával lövi a 2. hegymélyi
hooraukot.
(2 találattal 38 sebzést okozott.) Abdul elindul a 2. hegymélyi
hoorauk felé. A 2. hegymélyi hoorauk megközelíti Abdult. A 2. földelementál
megközelíti Abdult. Az 1. földelementál elindul a sötét elf harcos felé.
Támadod az 1. hegymélyi hooraukot. A levegõ megtelik elektromossággal,
villámokat fújsz ellenfeledre.
(45 ép-t sebeztél). Szagod látható benyomással
van rá
(7 sebzés). Abdul és a 2. hegymélyi hoorauk egymással harcolnak.
Az 1. hegymélyi hoorauk rád támad. Nagy levegõt vesz, és hatalmas savcsóvát
köp feléd.
(10 ép-t sebzõdtél). A 2. földelementál Abdult támadja. Az
1. földelementál a sötét elf harcost támadja. Regenerálsz (+10 ép)
*** 3. KÖR *** A sötét elf harcos varázshatalma segítségével elmond egy
csendvarázst. Az 1. hegymélyi hoorauk ellenállt a varázslatnak. Abdul
és a 2. hegymélyi hoorauk egymással harcolnak. a 2. hegymélyi hoorauk testébe
kontaktméreg hatol. A 2. hegymélyi hoorauk halálos sebet kapva a földre
zuhan. Támadod az 1. hegymélyi hooraukot. A levegõ megtelik elektromossággal,
villámokat fújsz ellenfeledre.
(52 ép-t sebeztél). Bûzöd zavarja
(6 sebzés).
Az 1. hegymélyi hoorauk hörögve elterül. Az 1. földelementál a sötét elf
harcost támadja. A sötét elf harcos kileheli lelkét. A 2. földelementál
és Abdul egymással harcolnak.
*** 4. KÖR *** Megindulsz az 1. földelementál felé. Már ott is vagy! Az
1. földelementál odajön hozzád. Megtámadod az 1. földelementált. Villámokat
köpsz.
(44 ép-t sebeztél). Nehezen bírja a szagodat
(11 sebzés). Abdul
és a 2. földelementál egymással harcolnak. a 2. földelementál kontaktmérget
kapott. A 2. földelementál halálos sebet kapva a földre zuhan. Az 1. földelementál
téged támad. Odaken neked bal mancsával. Mellé! Lesújt rád jobb mancsával.
(1 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Megpróbál megmarni fogával. Elhibázta.
Regenerálsz (+1 ép)
*** 5. KÖR *** Az 1. földelementált próbálod megsebezni. Kitátod a szádat,
és villámokat küldesz ellenfeledre.
(31 ép-t sebeztél). Szagodtól fuldoklik
(12 sebzés). Az 1. földelementál kileheli lelkét.
[A csatában összesen 272 sebzést okoztál, és 11 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Abdul: 230/33, a sötét
elf harcos: 38/80.] Ezt a csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd
áramlik némi lélekenergia (+23%). Szolgáidnak 62% jut. Elteszed a zsákmányt,
ami egy drágakõ és 44 arany. Abdul az ételre veti magát. (+25% jóllakottság.)
Az újabb elejtett állatok belét is kivágod, majd visszaindulsz az õsz bárdhoz.
Õ elvezet a hangszerkészítõ mesterhez. Igyekezned kell, mert ha a beleket
nem kezelik rögtön megfelelõ anyaggal, akkor elrohadnak és használhatatlanok
lesznek. Csak reméled, hogy a mester által szabott költségek nem haladják
meg az anyagi lehetõségeidet. megkönnyebbülten felsóhajtasz, amikor megtudod,
hogy mindössze 100 aranyat kell fizetned.
[Tárgyhasználat: 100 arany]
Sokat gyakorolsz a hárfával, hogy ne sülj fel a helytartónál. Amikor úgy
érzed, már elég jól megy, bejelentkezel. Rumadail Beorpot örömmel lát téged.
A helytartó csinos feleségén, Belladonnán kívül még jelen van öt vásott
csemete és több magas rangú hivatalnok is. Csengõ hangon énekelni kezdesz,
miközben a hárfát pengeted.
[Zene próba 13-as küszöbre: sikeres]
A közönség pozitívan fogadja az elõadásodat. Amikor befejezed, tapsot kapsz,
és leültetnek az asztalhoz. A csemeték rajongással tapogatják a hárfát.
A helytartó a vacsora végeztével odaint magához.
- Köszönöm az elõadást!
Kérhetnék még egy szívességet? Nekem adnád a hárfát? Gondolom, bármikor
tudsz másikat szerezni. Nagy öröm lenne számomra! - ezzel a csemeték irányába
int. Hát lehet a helytartónak nemet mondani? Bólintasz. Aztán reménykedve
tartod a viszketõ markod. Nem is csalódsz: a helytartó egy õskövet csúsztat
a kezedbe! Boldogan távozol.
(+2 hõsiesség pont.)
(Feltételes gyógyítás templomban:) Ellátogatsz a templomba, ez egy nagy,
gyertyákkal kivilágított barlang, tele furcsa szobrokkal. Csuhába öltözött
galetkik fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak.
Szolgád, sötét elf harcos újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét,
és kifizetsz 50 aranyat.
(6. kaland:) Lesétálsz az ásatásra. Egy hordágyon épp egy régészt hoznak
ki. Ájult, a testét fedõ lepedõ alól kilóg elszenesedett karja. Miféle
ronda baleset történhetett? Közelebb érve felismered az ásatásvezetõt a
pap leírása alapján. Épp az egyik munkás vitatkozik vele.
- Ez a hely
átkozott, nem vagyunk hajlandók tovább dolgozni itt! - azzal a csákányt,
amivel dolgozott, mérgesen a földhöz csapja. Az ásatásvezetõ magatehetetlenül
bámul.
[Vezetõkészség próba 12-es küszöbre: sikeres]
Felemeled a karjaidat, és így szólsz hangosan.
- Figyelem! Én vagyok az
új ásatásvezetõ, Szermelén atya megbízásából. - erre ugyan nem kaptál felhatalmazást,
de jelenleg nincs más megoldás. Igyekszel magabiztosnak látszani. - A továbbiakban
az ásatás szigorúbb balesetvédelmi feltételekkel zajlik, garantálom mindenkinek
a biztonságát! Aki esetleg mégis távozni akar, megteheti, hamarosan indul
egy expedíció a felszínre, szívesen látják.
Néma csönd van, senki sem
mozdul. Uh, akkor most? Intesz az ásatásvezetõvel vitatkozó munkásnak.
- Kinevezlek a helyettesemnek. Vezess körbe! - az egykori ásatásvezetõnek
intesz, hogy távozzon. Õ duzzogva bár, de szó nélkül engedelmeskedik. A
régészek egy hatalmas és õsi templom romjait tárták fel. Nem kétséges,
hogy a maradvány akár ezer éves is lehet! A hatalmas kapu egykor valószínûleg
a felszínre nyílt, a templomcsarnokot viszont mögötte a sziklába vájták.
Pendülõ hang hallatszik.
[Csapdaészlelés próba 11-es küszöbre: sikeres]
Azonnal hasra vágod magad, a nyílvesszõ a fejed fölött süvít el. A munkás
elismerõen pillant rád. Nyilvánvalóan tisztában volt vele, hogy ott a csapda,
mégsem szólt. Ezért még számolunk! Ezután már óvatosabban lépkedsz a különbözõ
színû kõlapokra, hiszen a világosabbak mindegyike egy-egy nyilvesszõ kilövését
aktiválja a csarnok szemközti falából.
Körülnézel odabent. Az õsi civilizáció
lényei a falakat alaposan telerótták különös írásjeleikkel. Közelebb lépsz,
hogy megvizsgáld.
[Régészet próba 9-es küszöbre: sikeres]
Hoppá, az õsök írásjeleivel ezt maguk a munkások firkálhatták fel: "Itt
végezd el a dolgodat." Nagyon vicces! Elmosolyodsz, a fejedet rázod, mire
a munkás elvörösödik. Tovább lépkedtek a fal mentén. A munkás most nyilvánvaló
tisztelettel szólal meg, amikor felzárkózik melléd.
- Itt történt a baleset!
Egy szûk tárna vezet a mélybe, a milgandok fényét szurokfekete éjként
nyelve el. Nagyon meredek, és csak lehajolva lehet belépni. Közelebb óvakodsz.
Õ figyelmeztetõleg megszólal.
- Amikor eltávolítottuk a járatot álcázó
álfalat, akkor csapott ki a folyosóra egy tûznyelv, ami Hartmutot megégette.
Körbevizsgálódsz.
[Csapdaészlelés próba 12-es küszöbre: sikeres]
Meg is találod a parányi fémdrótot, amely szinte láthatatlanul feszül bokamagasságban.
Mögötte még egy, még egy... Óvatosan átlépkeded õket. Milgandod fénye nem
tudja rendesen bevilágítani a szûk tárnát, és eléggé csúszós is a kõ.
[Ügyesség próba 17-es küszöbre: sikeres]
Óvatosan egyensúlyozva végül leérsz a szûk járat aljába. Egy keresztfolyosón
állsz. Egyik oldalon egy nagy vasalt ajtó zárja le, a másik egy kerek terembe
vezet. Elõször a terem felé indulsz. A munkások persze nem mertek utánad
jönni, csak odakintrõl kiáltoznak, hogy mi a helyzet. Valami mozdul odabent.
Hisz ez lehetetlen! Ellenfeled egy kaszás (#210).
*** 1. KÖR *** Magában motyogva, Abdul létrehoz egy féreg érintését. Abdul
elmormol egy tombolás varázslatot. A sötét elf harcos a kaszást lövi.
(22
sebzést okozott.) A kaszás irányába mozogsz. A kaszás odajön hozzád. A
kaszást próbálod megsebezni. Kitátod a szádat, és villámokat küldesz ellenfeledre.
(51 ép-t sebeztél). A kaszás téged támad. Gyorsan feléd lendít jobb karmával.
(15 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Rád vág bal karmával.
(15 ép-t
sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Öregedtél 3 évet. Regenerálsz (+11 ép)
*** 2. KÖR *** Abdul a kaszás felé mozog. A sötét elf harcos elindul a
kaszás felé. Abdul a kaszást támadja. a kaszás kontaktmérget kapott. A
kaszás halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+11 ép)
[A csatában összesen 73 sebzést okoztál, és 30 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Abdul: 70/0, a sötét
elf harcos: 22/0.] Gyõzelmet arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat,
a lélekenergiát (+15%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz,
hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak is jut 38%.
Nyugodj békében, öreg! - intesz búcsút az õsi civilizáció élõholtjának.
A terem fala írással van borítva. A kipusztult faj történetét meséli el
- nem kétséges, hogy sok-sok hónapot fognak itt a régészek eltölteni. Téged
azonban a terem közepén álló forgókar köt inkább le. Lassan elfordítod.
Dübörgést hallasz a vasalt ajtó irányából. A másik szoba nagyon apró. Benne
egy sötét és poros párnán egy most is ragyogó mágikus gyûrû pihen. A Fénygyûrû!
Nem tudsz ellenállni a csábításnak, a zsebedbe csúsztatod. Persze, nem
akarod ellopni, de elõtte meg kell, hogy vizsgáld! Felsétálsz.
- Nincs
odalent semmi, csak egy csomó felirat. Vizsgálják meg, nincs több csapda,
a hely biztonságos. Az ásatás vezetését a továbbiakban magára bízom! -
a munkás bólint, és gyanakodva ugyan, de leoldalognak a többiekkel. Te
elégedetten távozol.
[ld. enc.]
(+3 képességpont.) (+2 hõsiesség pont.)
(28. kaland:) De hogyan jussál be a vámraktárba? Elõször is körül kellene
nézni. Legegyszerûbb, ha te is ügyfélnek adod ki magad! Felpakolsz néhány
limlomot a barlangodban, és ellátogatsz a vámraktárba.
- Üdv, galetki
polgártárs! - szólítod meg az ügyeletes tisztet. Az bizalmatlanul mér végig
téged. Meggyõzõ mosollyal folytatod. - Néhány apróságot hoztam a vadászszintrõl,
szeretném eladni itt. Gondoltam, elõször elvámoltatom az árut. - A tiszt
továbbra is gyanakodva néz végig rajtad, ahogy kipakolod a pultra a sok
bûzlõ torzszülött trófeát. Aztán elkezd kérdéseket feltenni!
[Kereskedelem
próba 10-es küszöbre: sikeres]
Szerencsére rutinos vagy, sok mindent ellestél a kereskedõ boltjában, és
tudod a kérédsekre a választ. Látszik, hogy a tiszt megnyugszik. Végül
unottan közli, hogy 76 arany vámot kell fizetned, és rámutat, hogy mely
tárgyakat kell itthagynod a vám részeként.
[Tárgyhasználat: 76 arany]
Felemeled a büdös csontokat és húsdarabokat, és követed a tisztet a raktárba.
Igyekszel alaposan körülnézni. Kell lennie valamilyen hibának a raktárépület
felépítésében, amelynek köszönhetõen könnyedén be tudsz jutni!
[Építés
próba 9-es küszöbre: sikeres]
Nocsak! Az a konstrukció nem lehet más, mint egy szellõzõnyílás! A szövetségi
barlangotok építésénél is ezt alkalmaztátok. Onnan be tudsz jutni, ez nem
kétséges. Lepakolsz, majd elköszönsz a vámtiszttõl. Sajnos, a vámraktárat
folyamatosan õrzik, úgyhogy a behatolás nem lesz kockázatmentes. Visszatérsz,
és megkeresed a szellõzõjárat külsõ nyílását. Mi a fene? Egy Thargodan
vadászeb õrzi! Gyorsan és csendben kell elintézned. Ellenfeled egy Thargodan
vadászeb (#180) [aura: imm.mérg.gázra: 5.].
*** 1. KÖR *** Abdul ellõ egy féreg érintése varázslatot. Magában motyogva,
Abdul létrehoz egy tombolást. A sötét elf harcos felemeli az ében nyílpuskát,
és a Thargodan vadászeb felé lõ.
(22 sebzést okozott.) A Thargodan vadászeb
felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A Thargodan vadászeb odajön hozzád. Támadod
a Thargodan vadászebet. Villámokat köpsz.
(45 ép-t sebeztél). Nehezen bírja
a szagodat
(2 sebzés). A Thargodan vadászeb téged támad. Támad fogával.
(7 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Rád vág jobb karmával.
(1 ép-t
sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Megroggyansz, ahogy bénító méreg kerül véredbe.
Gyengülsz (-15% támadás). Regenerálsz (+11 ép)
*** 2. KÖR *** Abdul a Thargodan vadászeb felé mozog. A sötét elf harcos
a Thargodan vadászeb felé mozog. Támadod a Thargodan vadászebet. A levegõ
megtelik elektromossággal, villámokat fújsz ellenfeledre.
(42 ép-t sebeztél).
Bûzöd fojtogatja
(3 sebzés). A Thargodan vadászeb hörögve elterül. Regenerálsz
(+5 ép)
[A csatában összesen 114 sebzést okoztál, és 8 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Abdul: 0/0, a sötét elf
harcos: 22/0.] Ezt a csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat,
a lélekenergiát (+11%). Szolgáidnak is jut 28%. Összegyûjtöd a "kincset":
35 arany.
Nos, igencsak szûk ez a szellõzõnyílás! Nagyon rugalmasnak kell lenned,
ha itt be akarsz jutni...
[Rugalmasság próba 12-es küszöbre: sikeres]
Bepréseled magad, és szinte végigfolysz a szûk járaton. Belököd a nyílás
túlsó végét takaró fedõlapot, és máris a raktár belsejébe érkezel. Nem
mersz milgandot gyújtani, a kívülrõl érkezõ gyér fényben tapogatódzol körbe.
Jócskán vannak itt ládák, csomagok és egyéb gyanús dolgok. Nézzük csak...
Háttaddal valamiféle fémrúdhoz érsz. Csodálkozva fordulsz meg. Egy ketrec!
A következõ pillanatban sárga szempár és villogó agyarak villanak a szemedbe.
Önkéntelenül felordítasz. Kintrõl hangokat hallasz. Semmi kétség, lebuktál!
Kétségbeesetten nézel körbe még egyszer utoljára, a menekülés elõtt. És
ekkor egy halom tetején megpillantod a keresett holmik egyikét. De hogyan
érhetnéd el? Ez az: fel kell használnod galetki örökségedet. Végtagjaidat
lehetetlen módon megnyújtva, elérheted a ládát!
[Transzformáció próba
11-es küszöbre: sikeres]
Megragadod a kõládát, majd ismét felnyúlsz bizarr végtagjaiddal. A kék csomag
is megvan! Ekkor a fejedre pottyan valami, amit lerántottál: a hosszúkás,
sárga tárgy, végein bütykökkel. Minden megvan! Sprintelsz a szellõzõnyíláshoz.
Uh, de nehéz ez a kõláda! Bepréseled magad a nyílásba, és húzod magad után
a ládát, a többi holmit pedig a hónod alá kapod. Mögötted nyílik az ajtó,
fény árad a raktárba, és kiáltás harsan. A szûk nyílásban a ládát ráncigálva,
lassan és keservesen haladsz. Valami mozdul, és bekúszik mögötted a járatba,
teljesen eltakarva elõled a fényt. Gonoszságot és hidegséget érzel. Hirtelen
a ládát megragadja valami, és iszonyú erõvel kezdi húzni. Felméred lehetõségeidet:
ha megküldöd a járatot a leheleteddel, az ha nem is pusztítja el a lényt,
de visszavonulásra késztetheti.
[Legnagyobb lehelet próba 14-es küszöbre:
sikeres]
A ládát húzó erõ megszûnik, ahogy leheleted betölti mögötted a szûk járatot.
Galetkifeletti erõvel vonszolod tovább a ládát, míg végül kibukkansz! Ekkor
hátulról rád veti magát valaki. Ellenfeled egy galetki vámõr (#249) [aura:
12-es méretû 16-os szintû bal karom.].
[ld. enc.]
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Abdul elõhív egy tombolás varázslatot. Abdul elõhív egy
féreg érintése varázslatot. Támadod a galetki vámõrt. Kitátod a szádat,
és villámokat küldesz ellenfeledre.
(33 ép-t sebeztél). Szagod látható
benyomással van rá
(8 sebzés). A galetki vámõr rád veti magát. Odaken neked
jobb mancsával.
(12 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Roncsoló sebzés! (
-6 tüskés bõr, -6 vastag bõr.) Feléd suhint bal karmával.
(22 ép-t sebzõdtél).
Tüskéid megszúrják. Méreg kerül a véredbe. Rád vág farkával.
(14 ép-t
sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Teljesen megbénulsz. (-99 ügyesség.) A sötét
elf harcos a galetki vámõrt támadja. Mérgezõdsz.
11 életpontnyit sebzõdsz.
Regenerálsz (+11 ép)
*** 2. KÖR *** A galetki vámõr téged támad. Lesújt rád jobb mancsával.
(23 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Roncsoló sebzés! ( -5 tüskés
bõr, -6 vastag bõr.) Lecsap rád bal karmával.
(23 ép-t sebzõdtél). Ostorként
csattant farkával.
(20 ép-t sebzõdtél). Abdul a galetki vámõrt támadja.
a galetki vámõr kontaktmérget kapott. A galetki vámõr holtan terül el.
Mérgezõdsz.
Sebzõdsz 11 ép-t. Regenerálsz (+11 ép)
[A csatában összesen 67 sebzést okoztál, és 136 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Abdul: 54/10, a sötét
elf harcos: 6/0.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a
megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+18%). Szolgáidnak is jut 49%.
(Feltételes gyógyítás 4 alkalommal:) Lepihensz, ellazítasz. Koncentrálsz,
és hamarosan érzed, hogy sebeid gyógyulni kezdenek. (+114 életpont.)
A raktárépület bejárata felõl futó léptek zaját hallod, a szellõzõnyílás
felõl pedig cuppogó és hörgõ hangot. Ideje lelépni. Hátadra kapod a nehéz
ládát, megragadod a többi holmit, és görnyedten visszakocogsz, az árnyak
takarását kihasználva a bolthoz. Mohó Gertrúd gyorsan betessékel egy hátsó
helyiségbe, miközbe aggódva pillantgat a hátad mögé, de mikor látja, hogy
nem üldöznek, megnyugszik.
- Köszönöm a segítséget, Nicodem! Itt a 200
arany, amit ígértem, és a védekezés ezüst fejpántja.
- Khmmm... 500
aranyról volt szó, plusz még egy õskõ. - Ezzel a sárga rudat két láda közé
támasztod, majd ráhelyezed a lábadat, mintha egy mozdulattal ketté akarnád
törni.
- Izé, rendben, persze, rosszul emlékeztem! Tessék, itt van. -
nyújt át egy második, láthatóan már elõkészített erszényt, meg egy apró
õskövet. - Még egyszer köszönöm, de errõl az egészrõl senkinek egy szót
se!
(+4 hõsiesség pont.)
[177 TVP-t használtál fel, maradt még 42.]
mak 1 |
1. makró definiálása/hívása |
vv 176 155 |
több varázslat elmondása |
[V 176 0 0:] Nincs annyi varázspontod, hogy ezt a varázslatot elmondhasd.
[V 155 0 0:] Nincs annyi varázspontod, hogy ezt a varázslatot elmondhasd.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 42.]
kf 250 103 |
bekészíted a 250. tárgyat |
Elrakod a Trollagyart. A csápodba veszed a kõmûves kalapácsot.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 42.]
ep 6 20 15 |
építed a 6. épületet 20 TVPért |
[Rendben, az építkezés során
a regeneráció tulajdonságot ill. képességet
fogod fejleszteni.] Ott folytatod a munkát, ahol abbahagytad,
a barakkot
építed. Munkád során szövetségetek kiváló bányagépe is segíteni fog. Keményebben
dolgozol, mint bármely orgling rabszolga. Persze hol is érhetne fel egy
orgling tehozzád! Az építés 20 TVP-nyit haladt, ahhoz, hogy a minimumot
beleépítsd, és az épületet használhasd, még 40 TVP-nyit kell dolgoznod.
Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+40%).
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 22.]
kf 214 103 |
bekészíted a 214. tárgyat |
Elrakod a kõmûves kalapácsot. A csápodba veszed a Trollagyart.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 22.]
z 167 20 |
zenélsz 167. hangszeren 20 TVP-ért |
Ellátogatsz a palota elõtti térségre, ahol ilyenkor mindig sok galetki kóborol.
Leraksz magad elé egy üres edényt, remélve, hogy produkciódat honorálni
fogja a hálás közönség. Elõveszed a furulyát, és játszani kezdesz rajta.
Egy szerelmeseknek szóló számot adsz elõ, amelyet sokszor énekelnek szerenádokkor,
vagy esküvõn. Befejezve a számot, felnézel, és várod a közönség reakcióját.
Megtapsolnak, de azért a hallgatók arcán nem látszik akkora lelkesedés.
(+64 arany.)
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 2.]
Ezt a parancsot nincs sok értelme 10 TVP-nél kevesebbért kiadni. [0 TVP-t
használtál fel, maradt még 2.]
mak 2 |
2. makró definiálása/hívása |
ism 3 |
a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal |
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 2.]
ism 3 |
a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal |
Huh, már majdnem berozsdásodtak az izmaid! Elkelne egy kis csetepaté. Keresgélni
kezdesz a legközelebbi barlangok között, vajon ki van otthon? Egy szakadozott
kötélnek ütközöl, amely a fenti sötétségbõl nyúl lefelé. Hmm... Vajon mi
lehet odafent? Csapda? Egy remete? Aljas torzszülöttek? Fel kéne mászni
és megnézni! De jelenleg más dolgod van, majd késõbb visszajössz.
(373.
kaland, összköltsége 20 TVP.) Odamész az egyik "galetkitanyához". A zászlócska
egyértelmû: átokszórással fogjátok magatokat mulattatni.
A barlang lakója
Zorak a Szellem, egy magas, zöld bõrû, rövid, hegyes farkú,
duzzadó izmait fitogtató férfi. [aura: 4-es manafókuszálás.] A Mutánsok
klánjának mutáns-jelölt rangú tagja. A Gránitszövetség szövetségbe tartozik.
Felszerelése: a mutáció gyémántja, az egyensúly gyûrûje, a tárgyalás gyûrûje,
Rogan karkötõje, ezüstmedál, ozin fülkarika, ében láncing, üvegszimbólum,
quwarg amulett, óriás fülbevaló, zsugorító gyûrû, szent templomi maszk,
görényfarok, a pók smaragdgyûrûje, az ellenállás utazóköpenye, a harcmûvész
díszes karkötõje, a bûz karkötõje, spanyolcsizma, a bénaság fülbevalója.
Így üdvözlöd: "Te gusztustalan csúszómászó!" Azonnal visszavág: "Te leprás
zombi!" Nagy levegõ után ezt kiáltod: "Azt rebesgetik, hogy ragálygomba
terem a hónod alatt." Dühösen kiabálja vissza: "Ha öt szemed lenne, akkor
sem látnál tovább az orrodnál!" A következõvel folytatod: "A hátralevõ
életedet egy púpos moladdal kelljen leélned, te nyöszörgõ béka!" Azonnal
visszavág: "Olyan szõrös vagy, hogy a göthös yeti hozzád képes csupaszra
borotvált manöken." Nagy levegõ után ezt kiáltod: "Te gombazabáló, gülüszemû,
lapátfülû, lógó hasú, görbe lábú, lukas fogú torzszülött-ivadék!" Azonnal
visszavág: "Te torzszülött! Ha képes lennél végtagot növeszteni, az is
olyan korcsra sikeredne, mint egy vízi hüvölvényé!" Csak hápogsz a szörnyû
sértés hallatán, nem tudsz mit mondani. Lehajtott fejjel elismered, Zorak
a Szellem volt a jobb. A gyõztes jutalma lélekenergia.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 2.]
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 2.]
h 517 |
517. tárgy használata |
Krugrog terítõjén finom falatok jelennek meg. (+10% jóllakottság neked és
szolgáidnak.)
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 2.]
m 3 13 1111 2121 1121 1211 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 2.]
be 29 20 |
meglátogatod a 29. épületet |
Felkeresed a kaszinót. Összesen 200 aranyat kívánsz eljátszani, 2 kör alatt.
A játék nagyon izgalmas, és váltakozó szerencsével zajlik. Lássuk, melyik
körben mit nyertél!
Sajnos, egyetlen egyszer sem tudtál nyerni, ezt a
pechet! [2 TVP-t használtál fel, maradt még 0.]
A siker ezüstveretes öve segítségével 8 aranyat kerestél ebben a körben,
és 2 TVP-t spóroltál meg. Belenézel Zu'lit csodatarsolyába, hátha találsz
benne valamit. Hoppá! Egy
ekinda haj. Boldogan teszed el.
Nocsak, valami érdekes dolgot veszel észre: Egy duzzadt xenópetéd már óriásira
nõtt! Óriásira nõtt xenó petéid nagy reccsenéssel szétnyílnak, és valami
fertelmes dolog kel ki belõlük. Ha mindez nem lenne elég, a frissen kikelt
xenókhoz néhány sötét árny csatlakozik, a barlangod végében levõ nyílás
mélyérõl! Ellenfeleid 3 xenomorf bébi (#204) [aura: 12-es méretû 20-as
szintû bal karom, 8-as roncsolás.], egy xenomorf gyermek (#421) [aura:
18-as méretû 24-es szintû bal karom, 14-es roncsolás.], egy xenomorf csecsemõ
(#419) [aura: IQ: 6.] és egy xenó féreg (#418) [aura: ügyesség: 5.].
[ld.
enc.]
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** A xenomorf gyermek elõhív egy savcsapás varázslatot. Abdul
132 ép-t sebzõdik. Abdul halálos sebet kapva a földre zuhan. A sötét elf
harcos ellõ egy csendvarázs varázslatot. A xenomorf gyermek megúszta! Az
1. xenomorf bébi a sötét elf harcos irányába megy. A 3. xenomorf bébi a
sötét elf harcos felé mozog. A 2. xenomorf bébi közelebb jön, hogy támadhasson.
A xenomorf csecsemõ a sötét elf harcos felé mozog. Az 1. xenomorf bébi
a sötét elf harcost támadja. A sötét elf harcos halálhörgés közepette a
földre zuhan. A 3. xenomorf bébi választott ellenfelét már legyõzték, így
õ tétlen ebben a körben. A 2. xenomorf bébi rád támad. Lesújt rád jobb
karmával.
(8 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Bõröd roncsolódik. (
-6 tüskés bõr, -6 vastag bõr.) Gyorsan feléd lendít bal karmával.
(14
ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Bõröd megsérült. ( -4 tüskés bõr, -4
vastag bõr.) Harapásra nyitja száját, támad fogával.
(28 ép-t sebzõdtél).
Tüskéid sebzik. Megpróbálja eltörni a mágus malachit karkötõjét. Sikerrel
járt. Megtámadod a xenó férget. Villámokat köpsz.
(51 ép-t sebeztél). A
xenomorf csecsemõ választott ellenfelét már legyõzték, így õ tétlen ebben
a körben. A xenó féreg rád támad. Kitátja száját, és mérges gázt lehel
rád.
(3 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+11 ép)
*** 2. KÖR *** A xenomorf gyermek mágikus ereje felhasználásával elõidéz
egy savcsapást. Ellenállsz a varázslatnak. A 2. xenomorf bébi rád veti
magát. Lesújt rád jobb karmával.
(22 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Bõröd
megsérült. ( -1 tüskés bõr, -6 vastag bõr.) Gyorsan feléd lendít bal
karmával.
(22 ép-t sebzõdtél). Roncsoló sebzés! ( -4 vastag bõr.) Kitátja
száját, harapni próbál fogával.
(29 ép-t sebzõdtél). Megpróbálja eltörni
a villám ónix karkötõjét. Sikerrel járt. Támadod a xenó férget. Villámokat
köpsz.
(50 ép-t sebeztél). Az 1. xenomorf bébi rád veti magát. Odacsap
neked jobb karmával.
(32 ép-t sebzõdtél). Bõröd roncsolódik. ( -1 vastag
bõr.) Kimeresztve, elõre suhint bal karmával.
(30 ép-t sebzõdtél). Megpróbál
megmarni fogával.
(33 ép-t sebzõdtél). Megpróbálja eltörni a regenerálódás
csepp fülbevalóját. Sikerrel járt. Ezer sebbõl vérezve, elveszted az eszméletedet.
[A csatában összesen 119 sebzést okoztál, és 221 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Abdul: 0/132, a sötét
elf harcos: 0/102.] Ebben a csatában alulmaradtál. Nem kell sok idõ, hogy
magadhoz térj - iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a torzszülöttek nekilátnak,
hogy felfaljanak. Segítségért kiáltasz, és a közelben vadászó galetkik
elzavarják a ragadozókat. Sajnos így is károsodást szenvedtél (-1 méret).
Hmmm! A menekülõ xenók a barlangod hátuljában levõ nyílást tovább nagyították.
Most már talán tényleg ideje lenne betömni! Ehhez a B 99 99 parancsod add
ki, 60 TVP árán.
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz.
*** A fordulód során
3 véletlen kalandot teljesítettél, így +10% kalandor rangot szereztél,
kalandor rangod jelenleg felderítõ (2.80).
Ebben a körben +10 galetki erõt és +49 hírnevet kaptál. A kör során összesen
1110 sebzést okoztál, és 406 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok
eredményeképp
20 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról -3 TVP-t viszel
át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen
340 TVP-t költhetsz majd el.
KARAKTERLAP
Nicodem, egy sötétbe burkolózó, halál szagát árasztó férfi
vagy. Jelenlegi lakóhelyed: karmok szintje (8. szint). Táplálkozásod: mágiafaló.
Kalandor rangod: felderítõ (2.80). Ez a 155. fordulód.
|
[1] erõ: |
11 (15) / 7.50 |
[2] IQ: |
15 (18) / 5.18 |
[3] ügyesség: |
11 (16) / 1.25 |
[4] egészség: |
14 / 2.98 |
[5] mágia: |
17 (30) / 13.14 |
[6] gyorsaság: |
21 / 4.16 |
[9] Méret/ép: |
204 / 1 |
Min. méret: |
152 |
Barlangméret: |
205 |
|
|
Varázspont: |
403 / 0 |
Képességpont: |
42 / 81% |
Hõsi pont: |
92 (10) |
Tám.bónusz: |
0% |
Véd.bónusz: |
26% |
Galetki erõ: |
992 / 311 |
Hírnév : |
2351 |
Jóllakottság: |
175% |
Életkor: |
14 / 29 |
|
|
Galetki csaták: |
43 (0) |
Galetki gyõzelmek: |
27 (0) |
Torzsz. csaták: |
1210 (10) |
Torzsz. gyõzelmek: |
1092 (9) |
Leölt torzszülött: |
1855 (18) |
Pszi csaták: |
81 (0) |
Pszi gyõzelmek: |
45 (0) |
Ájulások száma: |
26 (1) |
|
A Mágusok Klánjának (#12) tagja vagy.
Rangod: idézõ (41)
Speciális képességeid:
+41 max. varázspont, +4 minden varázslat szintedre. +2 auraészlelés.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Hozz két, legalább 400 arany alapértékû varázstárgyat!
2.) Mutass be egy sárga gömböt! 3.) Teljesítsd 5 feladatot, amit a mágustoronyban
kaptál! [számláló: 4] |
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[13] elektr.lehelet: |
25 (30) / 5.33 |
[15] regeneráció: |
18 (20) / 1.79 |
[16] tüskés bõr: |
11 / 0 |
[17] vastag bõr: |
19 (21) / 0.40 |
[18] tûzimmunitás: |
8 (17) / 1 |
[19] hidegimmunitás: |
6 (15) / 0.60 |
[20] savimmunitás: |
5 (14) / 1.20 |
[21] elkt.immunitás: |
4 (13) / 0.80 |
[22] imm.mérg.gázra: |
6 (15) / 0 |
[23] imm.ktkt.méreg: |
11 / 0 |
[24] rezisztencia: |
18 / 0.20 |
[25] bûz: |
11 / 0 |
[26] lõfegyver: |
6 / 0.88 |
[31] áttörés: |
0 (3) / 0 |
[34] párbajozás: |
8 / 0.30 |
[35] inimícia: |
0 (5) / 0 |
|
|
|
|
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[45] csapdakészítés: |
9 / 0.55 |
[46] csapdaészlelés: |
10 / 4.42 |
[47] zárnyitás: |
11 / 5.99 |
[48] mászás: |
10 / 6.19 |
[49] rugalmasság: |
9 / 0.68 |
[50] meggyõzõkészség: |
8 (10) / 5.37 |
[51] transzformáció: |
8 / 0.15 |
[52] auraészlelés: |
11 (15) / 7.11 |
[53] ékszerészet: |
8 / 0.40 |
[54] kereskedelem: |
11 (14) / 10.62 |
[55] szívósság: |
13 / 1.38 |
[56] varázsitalfõzés: |
10 / 0.80 |
[57] gyógynövények: |
9 / 0.86 |
[58] nyomkeresés: |
11 / 5.66 |
[59] vezetõkészség: |
9 (10) / 1.45 |
[60] pszi támadás: |
12 / 0.50 |
[61] pszi energia: |
18 / 2.55 |
[62] lopás: |
10 / 2.45 |
[63] éberség: |
10 (8) / 1.50 |
[64] átokszórás: |
11 / 8.80 |
[65] álcázás: |
25 / 1.01 |
[66] lopakodás: |
11 / 1.19 |
[67] régészet: |
9 / 6.12 |
[68] zene: |
12 / 1.77 |
[69] tanulás: |
8 / 0.75 |
[70] idézés: |
6 (11) / 0.55 |
[71] javítás: |
14 / 0.95 |
[72] építés: |
13 / 3.07 |
[73] felderítés: |
9 / 4.26 |
|
|
|
VÉGTAGOK |
|
|
bal karom |
[100] méret: |
4 (3) / 0.35 |
[101] szakért.: |
4 (5) / 3.63 |
|
|
a tudós kardja |
jobb csáp |
[103] méret: |
1 (0) / 0 |
[104] szakért.: |
2 / 1.73 |
|
|
Trollagyar |
bal karom |
[106] méret: |
1 (0) / 0 |
[107] szakért.: |
2 / 1.05 |
|
|
rubin
mágusbot |
jobb csáp |
[109] méret: |
1 (0) / 0 |
[110] szakért.: |
1 / 0.04 |
|
|
a sebesség
hosszúkardja |
|
VARÁZSLATOK & PSZIK |
|
|
[173] a forrás érintése: |
8 (13) / 4.10 |
[147] alkímia: |
1 (5) / 0 |
[142] átok: |
2 (7) / 0.06 |
[36] csábmosoly: |
1 (6) / 0.06 |
[42] csendvarázs: |
3 (8) / 0.06 |
[164] dermesztés: |
3 (8) / 0.06 |
[149] dimenziókapu: |
3 (8) / 0.18 |
[37] egokínzás: |
3 (8) / 0 |
[44] elbájolás: |
9 (14) / 3.92 |
[11] elektromos kéz: |
6 (10) / 1.10 |
[48] ellenáll.megtörése: |
9 (14) / 2.43 |
[10] energiatüske: |
5 (9) / 3.38 |
[29] életszívás: |
6 (10) / 0.18 |
[152] felejtés: |
6 (11) / 2.56 |
[172] gázpajzs: |
2 (6) / 0.06 |
[17] gránitbõr: |
4 (8) / 2.07 |
[13] jégcsóva: |
2 (6) / 0.06 |
[15] jégpajzs: |
4 (8) / 1.06 |
[163] kineport: |
3 (9) / 0.08 |
[154] kisebb erõpajzs: |
1 (6) / 0 |
[27] kisebb gyógyítás: |
11 (15) / 6.84 |
[146] kontakt.õseiddel: |
8 (13) / 0.96 |
[158] láth. észlelése: |
3 (8) / 0.12 |
[157] láthatatlanság: |
7 (12) / 0.18 |
[165] manafókuszálás: |
4 (8) / 0.42 |
[35] mágiatörés: |
2 (7) / 0.06 |
[162] mágikus csapda: |
2 (6) / 1 |
[129] mentális robbanás: |
9 / 0.94 |
[155] nagyobb erõpajzs: |
11 (16) / 1.08 |
[38] parancs: |
1 (6) / 0.12 |
[166] pengefal: |
1 (6) / 0 |
[133] pszi acéltorony: |
1 / 0 |
[30] sorvasztás: |
5 (9) / 1.92 |
[131] sz.áll.roncsolása: |
8 / 2.26 |
[159] szellemidézés: |
3 (7) / 2.96 |
[140] szellemkalapács: |
25 (30) / 2.95 |
[176] szélpajzs: |
8 (13) / 2.08 |
[132] tudati méreg: |
15 / 1.34 |
[16] tûzpajzs: |
1 (5) / 0.06 |
[14] vakító fény: |
2 (6) / 0.24 |
[170] villámpajzs: |
4 (8) / 0.08 |
|
|
T/V VARÁZSLATLISTÁID |
2. lista (200%): |
140 szelle |
173 a forr |
17 gránit |
48
ellená |
|
|
|
|
|
|
RAJTAD LEVÕ VARÁZSLATOK/HATÁSOK |
kihívás itala (2).
|
|
SZOLGÁID |
|
|
név |
méret/ép |
morál |
jóllakottság |
szint |
állapot |
[1] Jimmy, a barlangi troll |
81/0 |
186% |
150% |
14 / 3.85 |
megsemmisült |
[2] savelementál |
160/0 |
186% |
150% |
12 / 0.87 |
megsemmisült |
[3] Abdul, az arhomad varangy |
86/0 |
188% |
210% |
12 / 4.63 |
ájult |
[4] sötét elf harcos |
52/0 |
188% |
185% |
2 / 1.41 |
ájult |
lélekenergia rész |
70% |
jóllakottság határ |
90% |
gyógyítás: |
3 |
|
MAKRÓID |
1. Makró |
vv 176 155 |
kf 250 103 |
ep 6 20 15 |
kf 214 103 |
z 167 20 |
x 10
|
|
2. Makró |
ism 3 |
vd |
ism 3 |
p |
h 517 |
|
HARCI PROGRAMOD |
1: elektr.lehelet használata ha ellenfeled #185. Prioritás: 150. |
2: villámlehelet itala v.var. ha ellenfeled #185. Prioritás: 150. |
3: mágiaellenállás v.var. ha ellenfeled #213. Prioritás: 150. |
4: villámpajzs v.var. ha ellenfeled #213. Prioritás: 149. |
FELTÉTELES PARANCSAID GY 95 20 10 27;
VI erõ:400% ép:25%;
PV 4 1 5
6;
PSZ 48 65;
PT 3;
PTA 132 132 129 131 131;
PTB 129 129 129 129 129;
I 100 20 20;
SPECIALIZÁCIÓD: Vezéregyéniség. (Szolgáid morálja a kör végén fele mértékben
csökken csak, és az új szolga felfogadásához kisebb vezetõkészség kell.
Valamivel nagyobb eséllyel találhatsz kalandban szolgát. A szolgák harcban
kapott lélekenergiája megnõ.)
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #3 (3. épület),
#50 (20. épület), #373 (155. forduló), #393 (154. forduló).
SZÖVETSÉGED:
Feltámadás Hírnökei (#15152). Szavazataid száma: 0. A te szavazatod
jelenleg a 3168. karakternél van. Jelenleg a barakk építésén dolgozol,
eddig 60 TVP-t költöttél rá. Szövetségetek jelenlegi legendás ellenfele:
Monokonstrumatik Abarrun. Még 2 alkalommal gyõzhetitek le. Jelenleg 10
legenda pontod van.
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
|
1 a légzés nagy pajzsa (#27612) |
|
1 a méreg ezüst fejpántja (#24057)
|
|
1 a remete kerek pajzsa (#12311) |
|
1 a siker ezüstveretes öve (#252) |
|
1 a védekezés ezüst fejpántja (#4707)
|
|
1 a védekezés lovagi lemezpáncélja (#4602) |
|
1 átlátszó köntös (#1152) |
|
1 az entek fekete csizmája (#9672) |
|
4
ében láncing (#134) |
|
1 ezüst láncing (#1033) |
* |
1 káoszkígyó vért (#271) |
* |
1 Õsmágus köpenye
(#322) |
|
1 pikkelypáncél (#223) |
* |
1 platina villámöv (#187) |
* |
1 Pszichoklenész
sisakja (#263) |
* |
1 spanyolcsizma (#201) |
|
1 szent templomi maszk (#232) |
|
1 vassisak
(#1076) |
Ékszerek, kincsek |
|
1 a bölcsesség ezüst nyaklánca (#17832) |
* |
1 a kalmár nyaklánca (#142)
|
* |
1 a mágia malachitgyûrûje (#3477) |
* |
1 a mágia smaragdja (#153) |
|
1 a méreg márványgyûrûje (#24176) |
|
1
a pók smaragdgyûrûje (#253) |
* |
1 a tárgyalás gyûrûje (#144) |
* |
1 a teknõs sárgaréz nyaklánca (#25481)
|
|
1 a tökéletesség ezüst nyaklánca (#21882) |
|
1 a tûz ónixgyûrûje (#22378) |
|
1 a villám malachitgyûrûje (#23727) |
|
14470 arany (#1) |
|
2 asztrálgyöngy (#233) |
* |
1 az egyensúly gyûrûje (#213) |
* |
1 az Érzés
Gyûrûje (#569) |
|
1 bronzmedál (#207) |
|
1 császári dekrétum (#254) |
|
2 csepp fülbevaló
(#1256) |
|
2 díszes karkötõ (#1242) |
|
488 drágakõ (#2) |
|
2 ezüst nyaklánc (#1182)
|
* |
1 ezüstmedál (#208) |
|
1 Fénygyûrû (#301) |
|
1 fülbevaló (#1255) |
* |
1 galetki érdemérem (#276) |
|
1462 hamis arany (#809) |
|
1 háromszögszimbólum
(#1212) |
|
2 kék gömb (#143) |
|
1 kék mutációs gyûrû (#190) |
|
1 kõamulett (#1196)
|
|
2 malachit karkötõ (#1241) |
|
1 ónixgyûrû (#1228) |
|
1 opilíchium gyûrû
(#298) |
|
1 orgling fétis (#269) |
|
1 ozin fülkarika (#211) |
* |
1 Rogan karkötõje
(#145) |
|
1 sárkányamulett (#292) |
* |
1 szivárvány karkötõ (#139) |
|
22 üvegszimbólum
(#138) |
Felszerelés |
|
3 arany tóken (#764) |
|
5 aranydukát (#437) |
|
1 bajnoki oklevél (#273)
|
|
2 ezüst tóken (#763) |
|
13 fekete dukát (#218) |
|
2 Fortuna kiskorsója
(#521) |
|
1 furulya (#167) |
|
1 garling kristály (#209) |
|
2 hebrencs csapda (#582)
|
|
2 idõkristály (#219) |
|
1 kincskeresõ kisködmön (#519) |
|
2 kötél (#128)
|
|
1 Krugrog mama terítõje (#517) |
|
1 lant (#166) |
|
1 mandolin (#19) |
|
1 Morgan kristálya (#525) |
|
1 Morgan pálcája (#511) |
|
1 oprasszum fókusz
(#300) |
|
2 õskõ (#8) |
|
1 varázskõ (#210) |
|
1 Zu'lit csodatarsolya (#509) |
Fegyverek |
* |
1 a hatalom kõrisfa íja (#7123) |
* |
1 a sebesség hosszúkardja (#13467)
|
* |
1 a tudós kardja (#11665) |
|
4 ében nyílpuska (#133) |
|
8 ében tündekard (#132) |
|
2 fogazott kard
(#1318) |
|
3 görbekard (#1316) |
|
1 hosszúkard (#1317) |
|
1 kõmûves kalapács (#250)
|
|
1 könnyû íj (#1271) |
* |
1 rubin mágusbot (#261) |
|
1 törpe balta (#224)
|
* |
1 Trollagyar (#214) |
|
1 vívótõr (#1303) |
Varázsitalok és füvek |
|
9 bajnokok itala (#62) |
|
1 csapdaészlelés itala (#65) |
|
11 csótányláb
(#25) |
|
20 elfu moha (#33) |
|
11 elonotichlan (#31) |
|
5 fehér gyógyital (#50)
|
|
16 gyilkos boróka (#27) |
|
1 hatalom bíbor itala (#77) |
|
3 hatalom kék
itala (#58) |
|
9 hónakkupók (#30) |
|
28 hõsiesség itala (#52) |
|
2 immunitás itala (#71)
|
|
2 javítás itala (#108) |
|
2 kalmárok itala (#66) |
|
5 kihívás itala (#68)
|
|
4 kincskeresés itala (#64) |
|
22 liánvirág (#24) |
|
1 mágiaellenállás
(#76) |
|
31 mátekel gomba (#21) |
|
10 méregellenállás itala (#51) |
|
18 mézfû
(#29) |
|
19 mitulen fû (#20) |
|
10 muskil (#37) |
|
8 óriásnövés itala (#60) |
|
2 õsmágus szájvize (#69) |
|
2 pontosság itala (#72) |
|
24 ragálygomba
(#26) |
|
5 rémcserje (#34) |
|
11 sárga gyógyital (#61) |
|
17 sárkányvirág (#32)
|
|
18 sötét mák (#23) |
|
8 szemani gomba (#36) |
|
27 tejfonál (#28) |
|
2 tokin kaktusz (#40) |
|
9 üvegcse (#14) |
|
10 védelem itala (#59) |
|
18 velparaj (#35) |
|
9 waarkin (#38) |
|
20 winropu moha (#22) |
|
6 xita uborka (#39) |
|
1 zöld manaital (#63) |
Egyéb kacatok |
|
1 asztrálesszencia (#154) |
|
18 barna manakõ (#149) |
|
4 bronz korong
(#297) |
|
1 démonlidérc esszencia (#272) |
|
5 duzzadt xenópete (#479) |
|
61 ekinda
haj (#147) |
|
21 elektronit (#141) |
|
12 húsevõ bibe (#151) |
|
16 káoszkígyó pikkely
(#230) |
|
3 kõtroll szem (#274) |
|
40 mandibula (#157) |
|
9 molad púp (#16) |
|
18 molitár háj (#165) |
|
7 nordkristály (#146) |
|
1 óriási xenópete (#480)
|
|
31 õsi relikvia (#17) |
|
12 pirgamit (#152) |
|
3 ratifikátor agy (#236)
|
|
14 smaragd esszencia (#229) |
|
2 szirénhaj (#293) |
|
36 szójer csáprágó
(#231) |
|
2 xenópete (#278) |
|
24 yeti csont (#160) |
|
Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): a mágus
malachit karkötõje #10241 (9), a villám ónix karkötõje #23743 (12), a regenerálódás
csepp fülbevalója #24656 (5).
Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 434 arany (#1), 15 drágakõ (#2),
1 ekinda haj (#147), 1 vívótõr (#1303), 1 ében láncing (#134), 1 ében
nyílpuska (#133), 2 ében tündekard (#132), 2 barna manakõ (#149), 1
szirénhaj (#293), 1 a védekezés lovagi lemezpáncélja (#4602), 1 háromszögszimbólum
(#1212), 1 ezüst láncing (#1033), 1 a légzés nagy pajzsa (#27612), 1
opilíchium gyûrû (#298), 1 õskõ (#8), 1 Fénygyûrû (#301), 1 a védekezés
ezüst fejpántja (#4707).
Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 1 duzzadt xenópete (#479), 1
óriási xenópete (#480), 1 a villám ónix karkötõje (#23743), 1 a mágus
malachit karkötõje (#10241), 1 a regenerálódás csepp fülbevalója (#24656).
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
16 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
17 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
OPILÍCHIUM GYÛRÛ (298. TÁRGY) A rejtélyes és misztikus opilíchium egy
kék kristály, amelynek keletkezése és funkciója valamiféleképp összefüggésben
van az asztrális térrel. Ezt a gyûrût is ebbõl az anyagból alakították
ki, de a nyers opilíchiumot valószínûleg valamiféle katalizátor segítségével
keményítették meg.
HEGYMÉLYI HOORAUK (236. LÉNY) Négylábú, vaskos testû kérõdzõk, azonban
egyszerû torzszülött létükre meglepõen magas intelligenciával rendelkeznek.
Ha megtámadják õket, általában megidéznek egy kisebb földelementált, amely
feltartja a támadót, amíg kereket tudnak oldani. Ha sarokba szorítják õket,
savleheletükkel védekeznek. A hegymélyi hoorauk belébõl állítólag kiváló
lanthúr készíthetõ. Emellett tejivõk és kõevõk számára nyújt táplálékot.
FÉNYGYÛRÛ (301. TÁRGY) Egy õsi civilizáció által kovácsolt legendás relikvia,
pulzál a mágiától, ahogy a tenyeredbe veszed. Ha viseled, +2-t kapsz minden
elemi varázslatod szintjére, ezenkívül auraészlelésed és mágia tulajdonságod
is megnõ kettõvel. Erõd ugyan lecsökken kettõvel, de ez igencsak szerény
hátrány. Kérdés, hogy megtartod-e? (A Fénygyûrû nem eladható - rögtön le
is tartóztatnának! és nem ellopható.)
GALETKI VÁMÕR (249. ELLENFÉL) A galetki hatóságok talpraesett módon megadóztatják
a szintek közötti kereskedelmet, sõt erre még egy intézményt is létrehoztak.
A galetki vámõröknek nemcsak az a feladata, hogy a pénzt beszedjék, és
ellenõrizzék, hogy ne kerüljön vámolatlan áru forgalomba. Õk ügyelnek arra,
hogy semmilyen szín alatt se kerüljön sor illegális tárgyakkal (pl. fekete
dukát) való kereskedelemre.
XENOMORF GYERMEK (421. LÉNY) A xenomorhpok döbbenetes sebességgel képesek
növekedni. Minden egyes táplálkozás után nagyobbra, hatalmasabbra nõnek,
és ezzel párhuzamosan idegrendszerük is fejlõdik. Önmagukban az evolúció
csodáinak tûnnek - márpedig, ha hinni lehet a pletykáknak, ezek az Ellenségnek
csak parazitái, nem csoda, hogy az Ellenség ennyire hatalmas. De, talán,
ha megfejtitek a xenomorfok fejlõdõ- és és ellenállóképességének a titkát,
talán megtalálhatjátok a kulcsot az Ellenség legyõzéséhez is...