Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Szépséges Chloe
Küldd el képeslapként!
Chloe szépsége csodálatosan lenyűgöző, nincs férfiszív, mely ne dobbanna meg látványától. Számára azonban átok is egyben, hisz külseje egyben magányosságra is kárhoztatja őt.
Nézz szét a galériában!
60. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2024.06.15. PROGRAMJA

A lista folytatása...
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-06-06 06:19:28 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
4067-155

Karakterszám: 4067 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 155 Játékhét: 540
E forduló ára: 13 zs. Maradék zseton: 571
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2024. máj. 15. 22h:07'
A következõ fordulód táplálható: 2024. máj. 16.

E-mail!

NICODEM KALANDJAI




Pihenésed nem telt el eseménytelenül:
Felépült a barlangcsarnok.

Kissé már éhezel, ezért csak 100 életpontról kezdesz. Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Morq Fan Gor, egy magas, vékony testû, szikrázó szemû, kiváncsi természetû, tréfálkozó férfi. (hírneve 32700.) A te szinteden a legnevesebb Avvocato Terrasini, egy napszemüveges, tweed-öltönyös, bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 32050.)
Pihenésed közben a szinteden történtekrõl hallottál:
*máj. 13.* Shug-Niggurath teljesítette a 32. küldetést, amit a palotában kapott.
Már rettenetes beteg vagy az éhezéstõl, vadászni sem vagy képes. Elmész hát a szint kertjébe, és ott dolgozol naphosszat. Szerencsére nem zöldséget kapsz enni, hanem táplálkozásodnak megfelelõ ételt. Mohón zabálsz a munka szünetében és a munka elvégeztével. (+50% jóllakottság.)
(Feltételes gyógyítás:) kisebb gyógyítással gyógyítod magad. Gyógyulsz 24 életpontot. (-5 vp.) Ennek eredményeképp gyógyulsz 40 ép-t. (-5 vp.) Ennek eredményeképp gyógyulsz 12 ép-t. (-5 vp.) Gyógyulsz 12 életpontot. (-5 vp.) Gyógyulsz 12 életpontot. (-5 vp.)
[45 TVP-t használtál fel, maradt még 394.]

be 20 20 181 meglátogatod a 20. épületet
Felkeresed a remetét, és közlöd a választ.
- Tökéletes megoldás! - mondja õ mosolyogva. - Látom, bízhatok benned. Akkor térjünk a lényegre. - elõvesz egy térképet, és magyarázni kezd, hol tudsz ezúttal bejutni a Legendák Völgyébe. - Néhány galetki lord is bent vadászik, szolgáik a bejáratoknál várakoznak. Javaslom, hogy a két leggyengébb csapat közül próbálkozz valamelyikkel. Az egyikben a következõ szolgák vannak: egy kígyópók, egy görényteknõc, egy vérfarkas és egy gonosz banya. Míg a másik csapat ezekbõl épül fel: egy fagydémon, egy mutilátor kölyök és egy nekropoid. [Ehhez a következõ körödben az LV 1 vagy az LV 2 parancsot add ki, ahol a paraméter értelemszerûen az elsõ ill. második csapatot jelöli.] Ha megfelelõen felkészülsz, könnyedén legyõzheted õket! Sok szerencsét, Nicodem, remélem zsákmánnyal megrakodva térsz vissza! Arra az esetre, ha mégis kudarcot vallanál, itt egy talizmán [a karakterlapon nem jelöljük], ez segíteni fog a menekülésben.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 389.]

h 8 65 8. tárgy használata
Elnyeled az õskövet. A hatás azonnal érezhetõ! A sok gyakorlás meghozta eredményét, az álcázás szakértelmed 25. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 389.]

kno 57 3 9 10 51 18 57. képességre 3 képességpont
Elköltesz 3 képességpontot a gyógynövények szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a gyógynövények szakértelmed 9. szintre nõtt. Elköltesz 10 képességpontot a méreted növelésére (+5 méret). Elköltesz 18 képességpontot a transzformáció szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a transzformáció szakértelmed 8. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 389.]

k 415 482 430 3 4 5 kaland elvállalása
(415. kaland:) Félrehajtva a növényeket, behatolsz a barlangmélyi minidzsungel szívébe. Homály és csönd fogad. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Támadók! Ellenfeleid egy sötét elf íjász (#225) [aura: gyorsaság: 29.] és egy óriáspók (#89) [aura: ügyesség: 7.].

*** 1. KÖR *** A sötét elf íjász a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy csendvarázs! Ellenállsz a varázslatnak. Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy ellenáll.megtörése. (-6 vp.) Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy a forrás érintése. (-6 vp.) Abdul elmond egy tombolás varázslatot. Abdul a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy féreg érintése! A savelementál elindul az óriáspók felé. Jimmy a sötét elf íjász felé mozog. Az óriáspók elindul a savelementál felé. A savelementál és az óriáspók egymással harcolnak. Jimmy a sötét elf íjászt támadja. A savelementál megtántorodik.
*** 2. KÖR *** Magában motyogva, a sötét elf íjász létrehoz egy csendvarázst. Sikerült elkerülnöd a varázslat hatását. Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy szellemkalapácsot. A sötét elf íjász 110 ép-t sebzõdik. (-10 vp.) A sötét elf íjász halálhörgés közepette a földre zuhan. Jimmy megközelíti az óriáspókot. Abdul megközelíti az óriáspókot. A savelementál és az óriáspók egymással harcolnak. Az óriáspók kileheli lelkét.
[A csatában összesen 110 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Jimmy: 58/0, a savelementál: 117/1, Abdul: 0/0.] Gyõzelmet arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+19%). Szolgáidnak 52% jut. Elrakod a zsákmányt, ami egy vívótõr, egy ében láncing, egy ében nyílpuska, 2 ében tündekard és egy drágakõ. Abdul az ételre veti magát. (+25% jóllakottság.)
Amerre mész, köveket látsz a földön.
[Csapdaészlelés próba 13-as küszöbre: 2 hõsiesség pont árán sikeres] Gyanút fogsz, és megvizsgálsz egyet közelebbrõl. Ez egy földbe ágyazott kar teteje! Óvatosan kikerülöd mindet.
Egy rücskös bõrû, irtózatosan hájas, disznófejû szörnnyel találkozol. Evõversenyre hív! A versenyt az nyeri meg, aki több tüskés uborkát képes megenni. Undorodsz ettõl a kesernyés ízû földalatti növénytõl, de tudod, csak akkor juthatsz tovább, ha a próbád kiállod. Fanyalogva enni kezdesz az óriási halom tüskés uborkából.
[Egészség próba 10-es küszöbre: sikeres] Nem is olyan rossz! Sorba tömöd magadba az ocsmány gumókat, és a végén egy jót böfögsz. A disznófejû elborzadva néz rád, és feladja a versenyt, majd egyetlen biccentéssel továbbenged. A sarkon túl öklendezed ki a mérgezõ uborkákat.
A falon õsi rúnákat látsz. Lássuk csak, hiszen ezek számok, és az egész egy egyszerû matekfeladat! Lássuk csak, meg tudod-e fejteni...
[IQ próba 14-es küszöbre: sikeres] Hosszas gondolkodás után sikerrel jársz! Kimondod a megoldást. Megindul feled a föld fölfelé! Egy mágikus lift... Érdekes!
Egy ketrec van itt, benne egy sötét elf harcos. A ketrec mellett egy kondér, benne már víz fõ: nyilvánvaló, hogy valaki meg akarja fõzni a sötét elf harcost! Máskor neked is vadászzsákmányt jelent, de most megesik rajta a szíved, és kiszabadítod. A lény azonban nem menekül el, hanem hozzád dörgölõdzik, és hízelgõ hangokat ad ki! Csatlakozni akar hozzád! Elmosolyodsz: lehet, hogy egy értékes szövetségest nyertél! Megsimogatod, mire körbeugrál vidáman. Amikor elindulsz, jön utánad. Aranyos háziállat...
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont, 1 képességpont és 60% lélekenergia.

(482. kaland:) A gödörhöz mész, és a kapaszkodókat markolva, leereszkedsz a mélybe. Egy tiszta, kivilágított barlangszobában találod magadat. Egy vörösre mázolt, bezárt ajtót találsz. Ki kellene nyitni! Nem vagy rest, máris próbálgatod a nálad lévõ kulcsokat, és ha nem segítene, még mindig ott van a zárnyitó készlet.
[Zárnyitás próba 10-es küszöbre: sikeres] Hosszasan matatsz, míg végül sikerrel jársz. Az ajtó nyitva van, továbbmehetsz.
Keresgélsz egy kicsit, és aki keres, talál: 82 arany, 13 drágakõ és a védekezés lovagi lemezpáncélja.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 16% lélekenergia. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.

(430. kaland:) Visszatérsz az omladékhoz. Ahogy lebámulsz, szemed jobban hozzászokik a sötéthez, és látod, hogy nem lehetetlen lemászni. Lefelé mászol.
[Mászás próba 9-es küszöbre: sikeres] Leértél a barlang aljára.
Szíved hevesen kalapálni kezd, amikor ellenséget pillantasz meg. Ellenfeleid 3 mutilátor kölyök (#145) [aura: 5-ös méretû 12-es szintû bal csáp, 10-es manaszívás.].

*** 1. KÖR *** Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy ellenáll.megtörését. (-6 vp.) Magadban motyogva, létrehozol egy gránitbõrt. (-11 vp.) Magában motyogva, Abdul létrehoz egy tombolást. Abdul a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy féreg érintése! A sötét elf harcos ében nyílpuskával lövi az 1. mutilátor kölyköt. (7 ép-t sebzett.) A savelementál megközelíti az 1. mutilátor kölyköt. Jimmy a 2. mutilátor kölyök felé mozog. A 2. mutilátor kölyök Jimmy felé mozog. A 3. mutilátor kölyök megközelíti a sötét elf harcost. Az 1. mutilátor kölyök elindul a savelementál felé. A savelementál és az 1. mutilátor kölyök egymással harcolnak. Jimmy és a 2. mutilátor kölyök egymással harcolnak. A 3. mutilátor kölyök a sötét elf harcost támadja.
*** 2. KÖR *** Varázshatalmad segítségével elmondasz egy szellemkalapácsot. Az 1. mutilátor kölyök sebzõdik 110 ép-t. (-10 vp.) Az 1. mutilátor kölyök halálhörgés közepette a földre zuhan. A savelementál a 2. mutilátor kölyköt támadja. A 2. mutilátor kölyök halálhörgés közepette a földre zuhan. Jimmy nem támad, mivel választott ellenfele már a földön van. Abdul a 3. mutilátor kölyköt támadja. a 3. mutilátor kölyök kontaktmérget kapott. A 3. mutilátor kölyök hörögve elterül.
[A csatában összesen 110 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Jimmy: 67/3, a savelementál: 109/0, Abdul: 41/0, a sötét elf harcos: 7/21.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+20%). Szolgáidnak is jut 54%. A sötét elf harcos az ételre veti magát. (+25% jóllakottság.)
Keresgélsz egy kicsit, és aki keres, talál: egy háromszögszimbólum, egy ezüst láncing és a légzés nagy pajzsa.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 80% lélekenergia. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.

(3. kaland:) A szirének egy barlangtó közelében tanyáznak. Óvatosan megközelíted a helyet. A tóhoz egy meredek sziklafalon zúdul le egy barlangi patak vize. Ha itt le akarsz ereszkedni, akkor igencsak jártasnak kell lenned a mászás tudományában.
[Mászás próba 13-as küszöbre: 2 hõsiesség pont árán sikeres]
Óvatosan leereszkedsz. Körülnézel, és máris megpillantasz egy szirén fattyút, amely épp egy elbûvölt orgling melákot kényszerít mindenféle bizarr feladatra. Rajtuk ütsz. Ellenfeleid egy szirén fattyú (#223) [aura: 2-es méretû 15-ös szintû jobb karom, 20-as manaszívás.] és egy orgling melák (#157) [aura: savimmunitás: 6.].

*** 1. KÖR *** Magában motyogva, a szirén fattyú létrehoz egy mágikus ûrt. Nem hat rád. Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy ellenáll.megtörését. (-6 vp.) Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy a forrás érintését. (-6 vp.) Abdul mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy tombolást. Abdul mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy féreg érintését. A sötét elf harcos varázshatalma segítségével elmond egy csendvarázst. A szirén fattyú elkerülte a varázslatot. A savelementál megközelíti az orgling melákot. Jimmy a szirén fattyút rohamozza. Az orgling melák a savelementált rohamozza. A savelementál és az orgling melák egymással harcolnak. Jimmy a szirén fattyút támadja.
*** 2. KÖR *** Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy szellemkalapács. A szirén fattyú sebzõdik 110 ép-t. (-10 vp.) A szirén fattyú halálos sebet kapva a földre zuhan. Abdul az orgling melák felé mozog. Jimmy az orgling melák felé mozog. A sötét elf harcos az orgling melákot rohamozza. A savelementál és az orgling melák egymással harcolnak. Abdul az orgling melákot támadja. Jimmy az orgling melákot támadja. Az orgling melák kileheli lelkét.
[A csatában összesen 110 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Jimmy: 132/0, a savelementál: 82/29, Abdul: 62/0, a sötét elf harcos: 0/0.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+19%). Szolgáidnak 50% jut. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami egy szirénhaj és 47 arany. A gyomrod korog egyet. Tempósan étkezel. (+45% jóllakottság.)
Talán jobb is így az orglingnak, mint nyomorúságban élni! Lássuk, megvan-e már az öt szirén haj. Sajnos nem rendelkezel a szükséges tárggyal - kénytelen vagy visszafordulni.

(4. kaland:) Ellátogatsz a könyvtárba. Meglepetésedre, a könyvek egyáltalán nincsenek rendszerezve, kusza összevisszaságban találhatóak a több barlangnyi szekrény polcain. Mire itt megtalálsz valamit! Sóhajtva nekilátsz.
[Régészet próba 12-es küszöbre: sikeres]
Jó nagy kupac témába vágó könyvet sikerül összegyûjtened. Nekilátsz, hogy áttanulmányozd õket.
[Tanulás próba 10-es küszöbre: sikeres]
Nem tûnik gyerekjátéknak, de élvezettel veted magad a munkába. Jegyzetelsz, kivonatolsz, csoportosítasz. A végére sikerül egy egészen klassz kis tanulmányt összeütni. Közben magad is sokat tanulsz, megtudod, hogy az adott idõszakban a galetkik és az akkor még velük együtt élõ kobuderák között komoly összetûzés volt. A kobuderák elérkezettnek látták az idõt, hogy visszahódítsák a felszínt, míg a galetkik óvatosságra és türelemre intettek. A kobuderák kiözönlöttek a felszínre, és azóta sem hallott róluk senki. Nos, talán nemes halált haltak, bár az Ellenség tudvalevõleg olyan rémületes módjait ismeri az ölésnek, amelyrõl még a kegyetlenségükrõl híres Thargodanok sem hallottak.
Összegyûjtve az anyagot, elviszed Teurok Nappalmnak, aki nagyon meg van elégedve vele. Megkérdi, hogy van-e élõ szolgád, mert ha igen, azt képzett oktatók veszik kezelésbe, amitõl máris tapasztaltabb lesz, ezenkívül megetetik és meggyógyítják. A barlangi troll jóllakott és szintet lépett! A savelementál jóllakott és szintet lépett! Az arhomad varangy jóllakott és szintet lépett! A sötét elf harcos jóllakott és szintet lépett!

(5. kaland:) Hozzálátsz, hogy felkutass egy gazdag opilíchium telepet. Az ilyen geológiai ismeretekhez leginkább az ékszerészek szaktudása áll a legközelebb...
[Ékszerészet próba 10-es küszöbre: sikeres]
Bár tényleg elég csekély már az opilíchium mennyisége, végül hosszas keresés után találsz egy barlangot, ahol a cseppkövek felületét nagy mennyiségben borítja a kékes kristály. Most nincs más dolgod, mint elrejtõzni, és figyelni.
[Lopakodás próba 13-as küszöbre: sikeres]
Beleolvadsz az árnyakba. Elég sokáig kell várnod, de amikor már épp fel akarsz állni, hogy megmasszírozd zsibbadt lábaidat, neszt hallasz. A terembe egy manapoid figyelõ lebeg be. Majd még egy! Körbeszimatolnak érzékelõikkel, majd csápjaikat kinyújtva, lassan szüretelni kezdik az opilíchiumot. A besték, most végre megvannak! Hangos csatakiáltással veted magad elõre. Ellenfeleid 2 manapoid figyelõ (#226).

*** 1. KÖR *** Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy ellenáll.megtörését. (-6 vp.) Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy gránitbõr. (-11 vp.) Abdul a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy tombolás! Összegyûjtve mágikus energiáit, Abdul elvarázsol egy féreg érintését. Heves kézmozdulatok közepette az 1. manapoid figyelõ elmormol egy megszakítást. Összegyûjtve mágikus energiáit, az 1. manapoid figyelõ elvarázsol egy a forrás érintését. A 2. manapoid figyelõ rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy tudatrombolás. Elvesztetted az összes varázspontodat! Magában motyogva, a sötét elf harcos létrehoz egy csendvarázst. Az 1. manapoid figyelõ megakadályozta a varázslat létrejöttét. A savelementál az 1. manapoid figyelõ felé mozog. Jimmy a 2. manapoid figyelõt rohamozza. A savelementál az 1. manapoid figyelõt támadja. Jimmy a 2. manapoid figyelõt támadja.
*** 2. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette a 2. manapoid figyelõ elmormol egy annihilációt. Jimmy eltûnik. Az 1. manapoid figyelõ mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy annihilációt. A savelementál eltûnik. A sötét elf harcos mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy csendvarázst. Az 1. manapoid figyelõ megakadályozta a varázslat létrejöttét. Az 1. manapoid figyelõ irányába mozogsz. Abdul a 2. manapoid figyelõ felé mozog. Támadod az 1. manapoid figyelõt. A levegõ megtelik elektromossággal, villámokat fújsz ellenfeledre. (25 ép-t sebeztél). Szagod látható benyomással van rá (7 sebzés). Abdul a 2. manapoid figyelõt támadja. a 2. manapoid figyelõ kontaktmérget kapott. A 2. manapoid figyelõ halálhörgés közepette a földre zuhan.
*** 3. KÖR *** A sötét elf harcos varázshatalma segítségével elmond egy csendvarázst. Az 1. manapoid figyelõ megakadályozta a varázslat létrejöttét. Az 1. manapoid figyelõ a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy parancs! (-99 ügyesség.) Megdermedsz. Abdul az 1. manapoid figyelõt támadja. Az 1. manapoid figyelõ halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 32 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Jimmy: 74/0, a savelementál: 49/0, Abdul: 139/0, a sötét elf harcos: 0/0.] Gyõzelmet arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+33%). Szolgáidnak is jut 88%. Viszed, ami mozdítható: 2 barna manakõ és 80 arany. Uzsonnaidõ! A legfinomabb falatokkal kezdesz. (+70% jóllakottság.)
Megvizsgálva a tetemeket, a bõrük alatt nagy mennyiségû átalakított opilíchiumot találsz. Vajon mi volt a céljuk, hová és kinek gyûjtötték ezt az anyagot? Egy furcsa kis gyûrû is van itt, megkeményedett opilíchiumból, elteszed. Nem hagy nyugodni a gondolat, hogy küldetésedet még nem végezted be, ezért tovább õrködsz még egy darabig, sõt, további lelõhelyeket is meglátogatsz, de további fosztogatókat nem találsz. Végül ellátogatsz az Iskola pszi-közösségéhez, jelentéstételre. Legnagyobb meglepetésedre elégedettek veled.
- Köszönjük, Nicodem, láthatóan érdemes voltál a bizalmunkra! - Érzed, hogy lélekenergia áramlik beléd. [ld. enc.]
(+4 képességpont.) (+2 hõsiesség pont.)
Fejlõdsz: +1 tanulás; [170 TVP-t használtál fel, maradt még 219.]

k 9 6 28 kaland elvállalása
(9. kaland:) Hárfa? Honnan szerezhetnél? Elõször a boltba látogatsz el. Persze a kereskedõ egyszerûen kinevet. Akkor hol? Ez az! A bárdok klánja biztos tud segíteni! Késedelem nélkül felkeresed õket. Rögtön a kapuban faggatni kezdesz egy földön ülõ õsz bárdot, aki épp furulyán játszik. Õ azonban csak mosolyog, míg a nóta végére nem ér. Aztán így szól:
- Micsoda türelmetlen bárdpalánta! Muzsikálni akarsz? Lássuk, tudsz-e mindent hozzá! Hol terem a terial-fû? Hogyan lehet megkülönböztetni az édes mawrati-gombát a halálos mérgû tulyok-galócától? Hány órán keresztül virágzik a zsédeon cserje?
Zavart képet vágsz. Mi köze lehet ennek a hárfához? Már épp faképnél akarod hagyni, amikor az egyik õr bátorítóan biccent feléd. Csak nem... ez az õsz fickó biztos valamiféle fõmumus itt! Na jó, érdemes lesz komolyan venni különben innét is kidobnak.
[Gyógynövények próba 11-es küszöbre: sikeres]
Megfontoltan, sorban választ adsz minden kérdésedre. A fehér galamb, õsz bárd emelkedik.
- Látom, kellõ türelem van benned irántam, ifjú. Ugyanakkor látom, a harc mellett jutott idõd a békebeli tudásra is. Rendben van, segítek! A hárfa nem olyasvalami, amit csak úgy a kezedbe nyomnak - húrjait állatbélbõl kell készíteni, és ha megfelelõ minõségû hárfát szeretnél, erre tudomásom szerint csakis a hegymélyi hoorauk bele alkalmas. Ne aggódj, ha tudod, merre keresd, bõven ejthetsz el ebbõl az állatból! Vadássz le legalább négy ilyet, hozd el a belét, és elkészítjük neked a hárfát. Csak aztán játszani is tudj rajta!
Az õsz galetki elmagyarázza, hol találod a hooraukok legelõjét. Rögvest útnak indulsz. A rejtett barlangban egy egész nyáj legelészik! Nagyon szerencsés vagy! Oldalt, egy magányos példány végzi épp a dolgát. Talán le tudsz csapni rá úgy, hogy a többiek ne eszméljenek.
[Lopakodás próba 12-es küszöbre: sikeres]
Megkerülöd az állatot, majd közelrõl ráveted magad. Ellenfeled egy hegymélyi hoorauk (#236). [ld. enc.]

*** 1. KÖR *** Abdul elmormol egy féreg érintése varázslatot. Abdul ellõ egy tombolás varázslatot. A hegymélyi hoorauk rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy földelem idézése. A hegymélyi hoorauk megidézi a földelementált. A sötét elf harcos a földelementált lövi. (20 ép-t sebzett.) Megrohamozod a földelementált. A földelementált próbálod megsebezni. A levegõ megtelik elektromossággal, villámokat fújsz ellenfeledre. (39 ép-t sebeztél). Bûzöd zavarja (12 sebzés).
*** 2. KÖR *** A sötét elf harcos ében nyílpuskával lövi a hegymélyi hooraukot. (16 sebzést okozott.) Abdul a hegymélyi hoorauk felé mozog. A hegymélyi hoorauk Abdul felé mozog. Támadod a földelementált. A levegõ megtelik elektromossággal, villámokat fújsz ellenfeledre. (39 ép-t sebeztél). Bûzöd fojtogatja (13 sebzés). A földelementál kileheli lelkét. Abdul és a hegymélyi hoorauk egymással harcolnak. a hegymélyi hoorauk kontaktmérget kapott. A hegymélyi hoorauk hörögve elterül.
[A csatában összesen 103 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Abdul: 71/0, a sötét elf harcos: 36/0.] Gyõzelmet arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+12%). Szolgáidnak is jut 30%. A sötét elf harcos zabál. (+25% jóllakottság.)
Felvágod az állat hasát, és kimetszed a belét. Huh, hát, nem egy gusztusos dolog, majdnem rosszul leszel, de aztán túlteszed magad a dolgon, elvégre galetki vagy! Újabb préda után nézel. Sajnos a hooraukok gyanakodva szimatolnak körbe, érzik társuk elvesztését, és sejtik, hogy valami rossz történt. Ha közelrõl támadsz, vagy elszaladnak, vagy letipornak... Egy lehetõséged van: távolról belenyilazni egy állatba!
[Lõfegyver próba 11-es küszöbre: 2 hõsiesség pont árán sikeres]
Több lövedéket indítasz útjára, és pillanatok alatt leterítesz egy állatot. Sajnos túl messze van ahhoz, hogy lélekenergiáját kinyerhesd. Az állatok riadtan menekülnek egy hátsó barlang felé, két felbõszült bika azonban - valószínûleg a csordavezér lehet az egyikük - minden teketória nélkül rád ront. Ellenfeleid 2 hegymélyi hoorauk (#236) [aura: 10-es földelem idézése.].

*** 1. KÖR *** Abdul elmond egy tombolás varázslatot. Néhány rövid kézmozdulat után Abdul létrehoz egy féreg érintése varázslatot. Az 1. hegymélyi hoorauk rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy földelem idézése. Az 1. hegymélyi hoorauk megidézi a földelementált. A 2. hegymélyi hoorauk mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy földelem idézését. A 2. hegymélyi hoorauk megidézi a 2. földelementált. A sötét elf harcos varázshatalma segítségével elmond egy vakító fényt. Az 1. hegymélyi hoorauk megtántorodik. A 2. hegymélyi hoorauk megtántorodik. Az 1. földelementál megtántorodik. A 2. földelementál megtántorodik. Az 1. hegymélyi hoorauk felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Megtámadod az 1. hegymélyi hooraukot. Kitátod a szádat, és villámokat küldesz ellenfeledre. (44 ép-t sebeztél). Nehezen bírja a szagodat (9 sebzés).
*** 2. KÖR *** A sötét elf harcos ében nyílpuskával lövi a 2. hegymélyi hooraukot. (2 találattal 38 sebzést okozott.) Abdul elindul a 2. hegymélyi hoorauk felé. A 2. hegymélyi hoorauk megközelíti Abdult. A 2. földelementál megközelíti Abdult. Az 1. földelementál elindul a sötét elf harcos felé. Támadod az 1. hegymélyi hooraukot. A levegõ megtelik elektromossággal, villámokat fújsz ellenfeledre. (45 ép-t sebeztél). Szagod látható benyomással van rá (7 sebzés). Abdul és a 2. hegymélyi hoorauk egymással harcolnak. Az 1. hegymélyi hoorauk rád támad. Nagy levegõt vesz, és hatalmas savcsóvát köp feléd. (10 ép-t sebzõdtél). A 2. földelementál Abdult támadja. Az 1. földelementál a sötét elf harcost támadja. Regenerálsz (+10 ép)
*** 3. KÖR *** A sötét elf harcos varázshatalma segítségével elmond egy csendvarázst. Az 1. hegymélyi hoorauk ellenállt a varázslatnak. Abdul és a 2. hegymélyi hoorauk egymással harcolnak. a 2. hegymélyi hoorauk testébe kontaktméreg hatol. A 2. hegymélyi hoorauk halálos sebet kapva a földre zuhan. Támadod az 1. hegymélyi hooraukot. A levegõ megtelik elektromossággal, villámokat fújsz ellenfeledre. (52 ép-t sebeztél). Bûzöd zavarja (6 sebzés). Az 1. hegymélyi hoorauk hörögve elterül. Az 1. földelementál a sötét elf harcost támadja. A sötét elf harcos kileheli lelkét. A 2. földelementál és Abdul egymással harcolnak.
*** 4. KÖR *** Megindulsz az 1. földelementál felé. Már ott is vagy! Az 1. földelementál odajön hozzád. Megtámadod az 1. földelementált. Villámokat köpsz. (44 ép-t sebeztél). Nehezen bírja a szagodat (11 sebzés). Abdul és a 2. földelementál egymással harcolnak. a 2. földelementál kontaktmérget kapott. A 2. földelementál halálos sebet kapva a földre zuhan. Az 1. földelementál téged támad. Odaken neked bal mancsával. Mellé! Lesújt rád jobb mancsával. (1 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Megpróbál megmarni fogával. Elhibázta. Regenerálsz (+1 ép)
*** 5. KÖR *** Az 1. földelementált próbálod megsebezni. Kitátod a szádat, és villámokat küldesz ellenfeledre. (31 ép-t sebeztél). Szagodtól fuldoklik (12 sebzés). Az 1. földelementál kileheli lelkét.
[A csatában összesen 272 sebzést okoztál, és 11 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Abdul: 230/33, a sötét elf harcos: 38/80.] Ezt a csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+23%). Szolgáidnak 62% jut. Elteszed a zsákmányt, ami egy drágakõ és 44 arany. Abdul az ételre veti magát. (+25% jóllakottság.)
Az újabb elejtett állatok belét is kivágod, majd visszaindulsz az õsz bárdhoz. Õ elvezet a hangszerkészítõ mesterhez. Igyekezned kell, mert ha a beleket nem kezelik rögtön megfelelõ anyaggal, akkor elrohadnak és használhatatlanok lesznek. Csak reméled, hogy a mester által szabott költségek nem haladják meg az anyagi lehetõségeidet. megkönnyebbülten felsóhajtasz, amikor megtudod, hogy mindössze 100 aranyat kell fizetned.
[Tárgyhasználat: 100 arany]
Sokat gyakorolsz a hárfával, hogy ne sülj fel a helytartónál. Amikor úgy érzed, már elég jól megy, bejelentkezel. Rumadail Beorpot örömmel lát téged. A helytartó csinos feleségén, Belladonnán kívül még jelen van öt vásott csemete és több magas rangú hivatalnok is. Csengõ hangon énekelni kezdesz, miközben a hárfát pengeted.
[Zene próba 13-as küszöbre: sikeres]
A közönség pozitívan fogadja az elõadásodat. Amikor befejezed, tapsot kapsz, és leültetnek az asztalhoz. A csemeték rajongással tapogatják a hárfát. A helytartó a vacsora végeztével odaint magához.
- Köszönöm az elõadást! Kérhetnék még egy szívességet? Nekem adnád a hárfát? Gondolom, bármikor tudsz másikat szerezni. Nagy öröm lenne számomra! - ezzel a csemeték irányába int. Hát lehet a helytartónak nemet mondani? Bólintasz. Aztán reménykedve tartod a viszketõ markod. Nem is csalódsz: a helytartó egy õskövet csúsztat a kezedbe! Boldogan távozol.
(+2 hõsiesség pont.)

(Feltételes gyógyítás templomban:) Ellátogatsz a templomba, ez egy nagy, gyertyákkal kivilágított barlang, tele furcsa szobrokkal. Csuhába öltözött galetkik fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, sötét elf harcos újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 50 aranyat.

(6. kaland:) Lesétálsz az ásatásra. Egy hordágyon épp egy régészt hoznak ki. Ájult, a testét fedõ lepedõ alól kilóg elszenesedett karja. Miféle ronda baleset történhetett? Közelebb érve felismered az ásatásvezetõt a pap leírása alapján. Épp az egyik munkás vitatkozik vele.
- Ez a hely átkozott, nem vagyunk hajlandók tovább dolgozni itt! - azzal a csákányt, amivel dolgozott, mérgesen a földhöz csapja. Az ásatásvezetõ magatehetetlenül bámul.
[Vezetõkészség próba 12-es küszöbre: sikeres]
Felemeled a karjaidat, és így szólsz hangosan.
- Figyelem! Én vagyok az új ásatásvezetõ, Szermelén atya megbízásából. - erre ugyan nem kaptál felhatalmazást, de jelenleg nincs más megoldás. Igyekszel magabiztosnak látszani. - A továbbiakban az ásatás szigorúbb balesetvédelmi feltételekkel zajlik, garantálom mindenkinek a biztonságát! Aki esetleg mégis távozni akar, megteheti, hamarosan indul egy expedíció a felszínre, szívesen látják.
Néma csönd van, senki sem mozdul. Uh, akkor most? Intesz az ásatásvezetõvel vitatkozó munkásnak.
- Kinevezlek a helyettesemnek. Vezess körbe! - az egykori ásatásvezetõnek intesz, hogy távozzon. Õ duzzogva bár, de szó nélkül engedelmeskedik. A régészek egy hatalmas és õsi templom romjait tárták fel. Nem kétséges, hogy a maradvány akár ezer éves is lehet! A hatalmas kapu egykor valószínûleg a felszínre nyílt, a templomcsarnokot viszont mögötte a sziklába vájták. Pendülõ hang hallatszik.
[Csapdaészlelés próba 11-es küszöbre: sikeres]
Azonnal hasra vágod magad, a nyílvesszõ a fejed fölött süvít el. A munkás elismerõen pillant rád. Nyilvánvalóan tisztában volt vele, hogy ott a csapda, mégsem szólt. Ezért még számolunk! Ezután már óvatosabban lépkedsz a különbözõ színû kõlapokra, hiszen a világosabbak mindegyike egy-egy nyilvesszõ kilövését aktiválja a csarnok szemközti falából.
Körülnézel odabent. Az õsi civilizáció lényei a falakat alaposan telerótták különös írásjeleikkel. Közelebb lépsz, hogy megvizsgáld.
[Régészet próba 9-es küszöbre: sikeres]
Hoppá, az õsök írásjeleivel ezt maguk a munkások firkálhatták fel: "Itt végezd el a dolgodat." Nagyon vicces! Elmosolyodsz, a fejedet rázod, mire a munkás elvörösödik. Tovább lépkedtek a fal mentén. A munkás most nyilvánvaló tisztelettel szólal meg, amikor felzárkózik melléd.
- Itt történt a baleset!
Egy szûk tárna vezet a mélybe, a milgandok fényét szurokfekete éjként nyelve el. Nagyon meredek, és csak lehajolva lehet belépni. Közelebb óvakodsz. Õ figyelmeztetõleg megszólal.
- Amikor eltávolítottuk a járatot álcázó álfalat, akkor csapott ki a folyosóra egy tûznyelv, ami Hartmutot megégette.
Körbevizsgálódsz.
[Csapdaészlelés próba 12-es küszöbre: sikeres]
Meg is találod a parányi fémdrótot, amely szinte láthatatlanul feszül bokamagasságban. Mögötte még egy, még egy... Óvatosan átlépkeded õket. Milgandod fénye nem tudja rendesen bevilágítani a szûk tárnát, és eléggé csúszós is a kõ.
[Ügyesség próba 17-es küszöbre: sikeres]
Óvatosan egyensúlyozva végül leérsz a szûk járat aljába. Egy keresztfolyosón állsz. Egyik oldalon egy nagy vasalt ajtó zárja le, a másik egy kerek terembe vezet. Elõször a terem felé indulsz. A munkások persze nem mertek utánad jönni, csak odakintrõl kiáltoznak, hogy mi a helyzet. Valami mozdul odabent. Hisz ez lehetetlen! Ellenfeled egy kaszás (#210).

*** 1. KÖR *** Magában motyogva, Abdul létrehoz egy féreg érintését. Abdul elmormol egy tombolás varázslatot. A sötét elf harcos a kaszást lövi. (22 sebzést okozott.) A kaszás irányába mozogsz. A kaszás odajön hozzád. A kaszást próbálod megsebezni. Kitátod a szádat, és villámokat küldesz ellenfeledre. (51 ép-t sebeztél). A kaszás téged támad. Gyorsan feléd lendít jobb karmával. (15 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Rád vág bal karmával. (15 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Öregedtél 3 évet. Regenerálsz (+11 ép)
*** 2. KÖR *** Abdul a kaszás felé mozog. A sötét elf harcos elindul a kaszás felé. Abdul a kaszást támadja. a kaszás kontaktmérget kapott. A kaszás halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+11 ép)
[A csatában összesen 73 sebzést okoztál, és 30 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Abdul: 70/0, a sötét elf harcos: 22/0.] Gyõzelmet arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+15%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak is jut 38%.
Nyugodj békében, öreg! - intesz búcsút az õsi civilizáció élõholtjának. A terem fala írással van borítva. A kipusztult faj történetét meséli el - nem kétséges, hogy sok-sok hónapot fognak itt a régészek eltölteni. Téged azonban a terem közepén álló forgókar köt inkább le. Lassan elfordítod. Dübörgést hallasz a vasalt ajtó irányából. A másik szoba nagyon apró. Benne egy sötét és poros párnán egy most is ragyogó mágikus gyûrû pihen. A Fénygyûrû! Nem tudsz ellenállni a csábításnak, a zsebedbe csúsztatod. Persze, nem akarod ellopni, de elõtte meg kell, hogy vizsgáld! Felsétálsz.
- Nincs odalent semmi, csak egy csomó felirat. Vizsgálják meg, nincs több csapda, a hely biztonságos. Az ásatás vezetését a továbbiakban magára bízom! - a munkás bólint, és gyanakodva ugyan, de leoldalognak a többiekkel. Te elégedetten távozol. [ld. enc.]
(+3 képességpont.) (+2 hõsiesség pont.)

(28. kaland:) De hogyan jussál be a vámraktárba? Elõször is körül kellene nézni. Legegyszerûbb, ha te is ügyfélnek adod ki magad! Felpakolsz néhány limlomot a barlangodban, és ellátogatsz a vámraktárba.
- Üdv, galetki polgártárs! - szólítod meg az ügyeletes tisztet. Az bizalmatlanul mér végig téged. Meggyõzõ mosollyal folytatod. - Néhány apróságot hoztam a vadászszintrõl, szeretném eladni itt. Gondoltam, elõször elvámoltatom az árut. - A tiszt továbbra is gyanakodva néz végig rajtad, ahogy kipakolod a pultra a sok bûzlõ torzszülött trófeát. Aztán elkezd kérdéseket feltenni!
[Kereskedelem próba 10-es küszöbre: sikeres]
Szerencsére rutinos vagy, sok mindent ellestél a kereskedõ boltjában, és tudod a kérédsekre a választ. Látszik, hogy a tiszt megnyugszik. Végül unottan közli, hogy 76 arany vámot kell fizetned, és rámutat, hogy mely tárgyakat kell itthagynod a vám részeként.
[Tárgyhasználat: 76 arany]
Felemeled a büdös csontokat és húsdarabokat, és követed a tisztet a raktárba. Igyekszel alaposan körülnézni. Kell lennie valamilyen hibának a raktárépület felépítésében, amelynek köszönhetõen könnyedén be tudsz jutni!
[Építés próba 9-es küszöbre: sikeres]
Nocsak! Az a konstrukció nem lehet más, mint egy szellõzõnyílás! A szövetségi barlangotok építésénél is ezt alkalmaztátok. Onnan be tudsz jutni, ez nem kétséges. Lepakolsz, majd elköszönsz a vámtiszttõl. Sajnos, a vámraktárat folyamatosan õrzik, úgyhogy a behatolás nem lesz kockázatmentes. Visszatérsz, és megkeresed a szellõzõjárat külsõ nyílását. Mi a fene? Egy Thargodan vadászeb õrzi! Gyorsan és csendben kell elintézned. Ellenfeled egy Thargodan vadászeb (#180) [aura: imm.mérg.gázra: 5.].

*** 1. KÖR *** Abdul ellõ egy féreg érintése varázslatot. Magában motyogva, Abdul létrehoz egy tombolást. A sötét elf harcos felemeli az ében nyílpuskát, és a Thargodan vadászeb felé lõ. (22 sebzést okozott.) A Thargodan vadászeb felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A Thargodan vadászeb odajön hozzád. Támadod a Thargodan vadászebet. Villámokat köpsz. (45 ép-t sebeztél). Nehezen bírja a szagodat (2 sebzés). A Thargodan vadászeb téged támad. Támad fogával. (7 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Rád vág jobb karmával. (1 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Megroggyansz, ahogy bénító méreg kerül véredbe. Gyengülsz (-15% támadás). Regenerálsz (+11 ép)
*** 2. KÖR *** Abdul a Thargodan vadászeb felé mozog. A sötét elf harcos a Thargodan vadászeb felé mozog. Támadod a Thargodan vadászebet. A levegõ megtelik elektromossággal, villámokat fújsz ellenfeledre. (42 ép-t sebeztél). Bûzöd fojtogatja (3 sebzés). A Thargodan vadászeb hörögve elterül. Regenerálsz (+5 ép)
[A csatában összesen 114 sebzést okoztál, és 8 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Abdul: 0/0, a sötét elf harcos: 22/0.] Ezt a csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+11%). Szolgáidnak is jut 28%. Összegyûjtöd a "kincset": 35 arany.
Nos, igencsak szûk ez a szellõzõnyílás! Nagyon rugalmasnak kell lenned, ha itt be akarsz jutni...
[Rugalmasság próba 12-es küszöbre: sikeres]
Bepréseled magad, és szinte végigfolysz a szûk járaton. Belököd a nyílás túlsó végét takaró fedõlapot, és máris a raktár belsejébe érkezel. Nem mersz milgandot gyújtani, a kívülrõl érkezõ gyér fényben tapogatódzol körbe. Jócskán vannak itt ládák, csomagok és egyéb gyanús dolgok. Nézzük csak... Háttaddal valamiféle fémrúdhoz érsz. Csodálkozva fordulsz meg. Egy ketrec! A következõ pillanatban sárga szempár és villogó agyarak villanak a szemedbe. Önkéntelenül felordítasz. Kintrõl hangokat hallasz. Semmi kétség, lebuktál! Kétségbeesetten nézel körbe még egyszer utoljára, a menekülés elõtt. És ekkor egy halom tetején megpillantod a keresett holmik egyikét. De hogyan érhetnéd el? Ez az: fel kell használnod galetki örökségedet. Végtagjaidat lehetetlen módon megnyújtva, elérheted a ládát!
[Transzformáció próba 11-es küszöbre: sikeres]
Megragadod a kõládát, majd ismét felnyúlsz bizarr végtagjaiddal. A kék csomag is megvan! Ekkor a fejedre pottyan valami, amit lerántottál: a hosszúkás, sárga tárgy, végein bütykökkel. Minden megvan! Sprintelsz a szellõzõnyíláshoz. Uh, de nehéz ez a kõláda! Bepréseled magad a nyílásba, és húzod magad után a ládát, a többi holmit pedig a hónod alá kapod. Mögötted nyílik az ajtó, fény árad a raktárba, és kiáltás harsan. A szûk nyílásban a ládát ráncigálva, lassan és keservesen haladsz. Valami mozdul, és bekúszik mögötted a járatba, teljesen eltakarva elõled a fényt. Gonoszságot és hidegséget érzel. Hirtelen a ládát megragadja valami, és iszonyú erõvel kezdi húzni. Felméred lehetõségeidet: ha megküldöd a járatot a leheleteddel, az ha nem is pusztítja el a lényt, de visszavonulásra késztetheti.
[Legnagyobb lehelet próba 14-es küszöbre: sikeres]
A ládát húzó erõ megszûnik, ahogy leheleted betölti mögötted a szûk járatot. Galetkifeletti erõvel vonszolod tovább a ládát, míg végül kibukkansz! Ekkor hátulról rád veti magát valaki. Ellenfeled egy galetki vámõr (#249) [aura: 12-es méretû 16-os szintû bal karom.]. [ld. enc.]
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Abdul elõhív egy tombolás varázslatot. Abdul elõhív egy féreg érintése varázslatot. Támadod a galetki vámõrt. Kitátod a szádat, és villámokat küldesz ellenfeledre. (33 ép-t sebeztél). Szagod látható benyomással van rá (8 sebzés). A galetki vámõr rád veti magát. Odaken neked jobb mancsával. (12 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Roncsoló sebzés! ( -6 tüskés bõr, -6 vastag bõr.) Feléd suhint bal karmával. (22 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Méreg kerül a véredbe. Rád vág farkával. (14 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Teljesen megbénulsz. (-99 ügyesség.) A sötét elf harcos a galetki vámõrt támadja. Mérgezõdsz. 11 életpontnyit sebzõdsz. Regenerálsz (+11 ép)
*** 2. KÖR *** A galetki vámõr téged támad. Lesújt rád jobb mancsával. (23 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Roncsoló sebzés! ( -5 tüskés bõr, -6 vastag bõr.) Lecsap rád bal karmával. (23 ép-t sebzõdtél). Ostorként csattant farkával. (20 ép-t sebzõdtél). Abdul a galetki vámõrt támadja. a galetki vámõr kontaktmérget kapott. A galetki vámõr holtan terül el. Mérgezõdsz. Sebzõdsz 11 ép-t. Regenerálsz (+11 ép)
[A csatában összesen 67 sebzést okoztál, és 136 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Abdul: 54/10, a sötét elf harcos: 6/0.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+18%). Szolgáidnak is jut 49%.
(Feltételes gyógyítás 4 alkalommal:) Lepihensz, ellazítasz. Koncentrálsz, és hamarosan érzed, hogy sebeid gyógyulni kezdenek. (+114 életpont.)
A raktárépület bejárata felõl futó léptek zaját hallod, a szellõzõnyílás felõl pedig cuppogó és hörgõ hangot. Ideje lelépni. Hátadra kapod a nehéz ládát, megragadod a többi holmit, és görnyedten visszakocogsz, az árnyak takarását kihasználva a bolthoz. Mohó Gertrúd gyorsan betessékel egy hátsó helyiségbe, miközbe aggódva pillantgat a hátad mögé, de mikor látja, hogy nem üldöznek, megnyugszik.
- Köszönöm a segítséget, Nicodem! Itt a 200 arany, amit ígértem, és a védekezés ezüst fejpántja.
- Khmmm... 500 aranyról volt szó, plusz még egy õskõ. - Ezzel a sárga rudat két láda közé támasztod, majd ráhelyezed a lábadat, mintha egy mozdulattal ketté akarnád törni.
- Izé, rendben, persze, rosszul emlékeztem! Tessék, itt van. - nyújt át egy második, láthatóan már elõkészített erszényt, meg egy apró õskövet. - Még egyszer köszönöm, de errõl az egészrõl senkinek egy szót se!
(+4 hõsiesség pont.)
[177 TVP-t használtál fel, maradt még 42.]

mak 1 1. makró definiálása/hívása

vv 176 155 több varázslat elmondása
[V 176 0 0:] Nincs annyi varázspontod, hogy ezt a varázslatot elmondhasd.
[V 155 0 0:] Nincs annyi varázspontod, hogy ezt a varázslatot elmondhasd.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 42.]

kf 250 103 bekészíted a 250. tárgyat
Elrakod a Trollagyart. A csápodba veszed a kõmûves kalapácsot.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 42.]

ep 6 20 15 építed a 6. épületet 20 TVPért
[Rendben, az építkezés során a regeneráció tulajdonságot ill. képességet fogod fejleszteni.] Ott folytatod a munkát, ahol abbahagytad, a barakkot építed. Munkád során szövetségetek kiváló bányagépe is segíteni fog. Keményebben dolgozol, mint bármely orgling rabszolga. Persze hol is érhetne fel egy orgling tehozzád! Az építés 20 TVP-nyit haladt, ahhoz, hogy a minimumot beleépítsd, és az épületet használhasd, még 40 TVP-nyit kell dolgoznod. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+40%).
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 22.]

kf 214 103 bekészíted a 214. tárgyat
Elrakod a kõmûves kalapácsot. A csápodba veszed a Trollagyart.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 22.]

z 167 20 zenélsz 167. hangszeren 20 TVP-ért
Ellátogatsz a palota elõtti térségre, ahol ilyenkor mindig sok galetki kóborol. Leraksz magad elé egy üres edényt, remélve, hogy produkciódat honorálni fogja a hálás közönség. Elõveszed a furulyát, és játszani kezdesz rajta. Egy szerelmeseknek szóló számot adsz elõ, amelyet sokszor énekelnek szerenádokkor, vagy esküvõn. Befejezve a számot, felnézel, és várod a közönség reakcióját. Megtapsolnak, de azért a hallgatók arcán nem látszik akkora lelkesedés. (+64 arany.)
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 2.]

x 10 exkaváció, ásatás
Ezt a parancsot nincs sok értelme 10 TVP-nél kevesebbért kiadni. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 2.]
mak 2 2. makró definiálása/hívása

ism 3 a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal

vd vadászat
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 2.]
ism 3 a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal

p portyázás
Huh, már majdnem berozsdásodtak az izmaid! Elkelne egy kis csetepaté. Keresgélni kezdesz a legközelebbi barlangok között, vajon ki van otthon? Egy szakadozott kötélnek ütközöl, amely a fenti sötétségbõl nyúl lefelé. Hmm... Vajon mi lehet odafent? Csapda? Egy remete? Aljas torzszülöttek? Fel kéne mászni és megnézni! De jelenleg más dolgod van, majd késõbb visszajössz. (373. kaland, összköltsége 20 TVP.) Odamész az egyik "galetkitanyához". A zászlócska egyértelmû: átokszórással fogjátok magatokat mulattatni.
A barlang lakója Zorak a Szellem, egy magas, zöld bõrû, rövid, hegyes farkú, duzzadó izmait fitogtató férfi. [aura: 4-es manafókuszálás.] A Mutánsok klánjának mutáns-jelölt rangú tagja. A Gránitszövetség szövetségbe tartozik. Felszerelése: a mutáció gyémántja, az egyensúly gyûrûje, a tárgyalás gyûrûje, Rogan karkötõje, ezüstmedál, ozin fülkarika, ében láncing, üvegszimbólum, quwarg amulett, óriás fülbevaló, zsugorító gyûrû, szent templomi maszk, görényfarok, a pók smaragdgyûrûje, az ellenállás utazóköpenye, a harcmûvész díszes karkötõje, a bûz karkötõje, spanyolcsizma, a bénaság fülbevalója. Így üdvözlöd: "Te gusztustalan csúszómászó!" Azonnal visszavág: "Te leprás zombi!" Nagy levegõ után ezt kiáltod: "Azt rebesgetik, hogy ragálygomba terem a hónod alatt." Dühösen kiabálja vissza: "Ha öt szemed lenne, akkor sem látnál tovább az orrodnál!" A következõvel folytatod: "A hátralevõ életedet egy púpos moladdal kelljen leélned, te nyöszörgõ béka!" Azonnal visszavág: "Olyan szõrös vagy, hogy a göthös yeti hozzád képes csupaszra borotvált manöken." Nagy levegõ után ezt kiáltod: "Te gombazabáló, gülüszemû, lapátfülû, lógó hasú, görbe lábú, lukas fogú torzszülött-ivadék!" Azonnal visszavág: "Te torzszülött! Ha képes lennél végtagot növeszteni, az is olyan korcsra sikeredne, mint egy vízi hüvölvényé!" Csak hápogsz a szörnyû sértés hallatán, nem tudsz mit mondani. Lehajtott fejjel elismered, Zorak a Szellem volt a jobb. A gyõztes jutalma lélekenergia.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 2.]

p portyázás
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 2.]
h 517 517. tárgy használata
Krugrog terítõjén finom falatok jelennek meg. (+10% jóllakottság neked és szolgáidnak.)
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 2.]

m 3 13 1111 2121 1121 1211 mozgás az Õsök Csarnokában
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 2.]
be 29 20 meglátogatod a 29. épületet
Felkeresed a kaszinót. Összesen 200 aranyat kívánsz eljátszani, 2 kör alatt. A játék nagyon izgalmas, és váltakozó szerencsével zajlik. Lássuk, melyik körben mit nyertél!
Sajnos, egyetlen egyszer sem tudtál nyerni, ezt a pechet! [2 TVP-t használtál fel, maradt még 0.]

forduló vége
A siker ezüstveretes öve segítségével 8 aranyat kerestél ebben a körben, és 2 TVP-t spóroltál meg. Belenézel Zu'lit csodatarsolyába, hátha találsz benne valamit. Hoppá! Egy ekinda haj. Boldogan teszed el.
Nocsak, valami érdekes dolgot veszel észre: Egy duzzadt xenópetéd már óriásira nõtt! Óriásira nõtt xenó petéid nagy reccsenéssel szétnyílnak, és valami fertelmes dolog kel ki belõlük. Ha mindez nem lenne elég, a frissen kikelt xenókhoz néhány sötét árny csatlakozik, a barlangod végében levõ nyílás mélyérõl! Ellenfeleid 3 xenomorf bébi (#204) [aura: 12-es méretû 20-as szintû bal karom, 8-as roncsolás.], egy xenomorf gyermek (#421) [aura: 18-as méretû 24-es szintû bal karom, 14-es roncsolás.], egy xenomorf csecsemõ (#419) [aura: IQ: 6.] és egy xenó féreg (#418) [aura: ügyesség: 5.]. [ld. enc.]
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** A xenomorf gyermek elõhív egy savcsapás varázslatot. Abdul 132 ép-t sebzõdik. Abdul halálos sebet kapva a földre zuhan. A sötét elf harcos ellõ egy csendvarázs varázslatot. A xenomorf gyermek megúszta! Az 1. xenomorf bébi a sötét elf harcos irányába megy. A 3. xenomorf bébi a sötét elf harcos felé mozog. A 2. xenomorf bébi közelebb jön, hogy támadhasson. A xenomorf csecsemõ a sötét elf harcos felé mozog. Az 1. xenomorf bébi a sötét elf harcost támadja. A sötét elf harcos halálhörgés közepette a földre zuhan. A 3. xenomorf bébi választott ellenfelét már legyõzték, így õ tétlen ebben a körben. A 2. xenomorf bébi rád támad. Lesújt rád jobb karmával. (8 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Bõröd roncsolódik. ( -6 tüskés bõr, -6 vastag bõr.) Gyorsan feléd lendít bal karmával. (14 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Bõröd megsérült. ( -4 tüskés bõr, -4 vastag bõr.) Harapásra nyitja száját, támad fogával. (28 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Megpróbálja eltörni a mágus malachit karkötõjét. Sikerrel járt. Megtámadod a xenó férget. Villámokat köpsz. (51 ép-t sebeztél). A xenomorf csecsemõ választott ellenfelét már legyõzték, így õ tétlen ebben a körben. A xenó féreg rád támad. Kitátja száját, és mérges gázt lehel rád. (3 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+11 ép)
*** 2. KÖR *** A xenomorf gyermek mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy savcsapást. Ellenállsz a varázslatnak. A 2. xenomorf bébi rád veti magát. Lesújt rád jobb karmával. (22 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Bõröd megsérült. ( -1 tüskés bõr, -6 vastag bõr.) Gyorsan feléd lendít bal karmával. (22 ép-t sebzõdtél). Roncsoló sebzés! ( -4 vastag bõr.) Kitátja száját, harapni próbál fogával. (29 ép-t sebzõdtél). Megpróbálja eltörni a villám ónix karkötõjét. Sikerrel járt. Támadod a xenó férget. Villámokat köpsz. (50 ép-t sebeztél). Az 1. xenomorf bébi rád veti magát. Odacsap neked jobb karmával. (32 ép-t sebzõdtél). Bõröd roncsolódik. ( -1 vastag bõr.) Kimeresztve, elõre suhint bal karmával. (30 ép-t sebzõdtél). Megpróbál megmarni fogával. (33 ép-t sebzõdtél). Megpróbálja eltörni a regenerálódás csepp fülbevalóját. Sikerrel járt. Ezer sebbõl vérezve, elveszted az eszméletedet.
[A csatában összesen 119 sebzést okoztál, és 221 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Abdul: 0/132, a sötét elf harcos: 0/102.] Ebben a csatában alulmaradtál. Nem kell sok idõ, hogy magadhoz térj - iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a torzszülöttek nekilátnak, hogy felfaljanak. Segítségért kiáltasz, és a közelben vadászó galetkik elzavarják a ragadozókat. Sajnos így is károsodást szenvedtél (-1 méret). Hmmm! A menekülõ xenók a barlangod hátuljában levõ nyílást tovább nagyították. Most már talán tényleg ideje lenne betömni! Ehhez a B 99 99 parancsod add ki, 60 TVP árán.
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz.
*** A fordulód során 3 véletlen kalandot teljesítettél, így +10% kalandor rangot szereztél, kalandor rangod jelenleg felderítõ (2.80).
Ebben a körben +10 galetki erõt és +49 hírnevet kaptál. A kör során összesen 1110 sebzést okoztál, és 406 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 20 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról -3 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 340 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Nicodem, egy sötétbe burkolózó, halál szagát árasztó férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: karmok szintje (8. szint). Táplálkozásod: mágiafaló. Kalandor rangod: felderítõ (2.80). Ez a 155. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 11 (15) / 7.50
[2] IQ: 15 (18) / 5.18
[3] ügyesség: 11 (16) / 1.25
[4] egészség: 14 / 2.98
[5] mágia: 17 (30) / 13.14
[6] gyorsaság: 21 / 4.16
[9] Méret/ép: 204 / 1
Min. méret: 152
Barlangméret: 205
PONTJAID
Varázspont: 403 / 0
Képességpont: 42 / 81%
Hõsi pont: 92 (10)
Tám.bónusz: 0%
Véd.bónusz: 26%
Galetki erõ: 992 / 311
Hírnév : 2351
Jóllakottság: 175%
Életkor: 14 / 29
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 43 (0)
Galetki gyõzelmek: 27 (0)
Torzsz. csaták: 1210 (10)
Torzsz. gyõzelmek: 1092 (9)
Leölt torzszülött: 1855 (18)
Pszi csaták: 81 (0)
Pszi gyõzelmek: 45 (0)
Ájulások száma: 26 (1)

A Mágusok Klánjának (#12) tagja vagy.
Rangod: idézõ (41)
Speciális képességeid:
+41 max. varázspont, +4 minden varázslat szintedre. +2 auraészlelés.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Hozz két, legalább 400 arany alapértékû varázstárgyat! 2.) Mutass be egy sárga gömböt! 3.) Teljesítsd 5 feladatot, amit a mágustoronyban kaptál! [számláló: 4]

HARCI SZAKÉRTELMEK
[13] elektr.lehelet: 25 (30) / 5.33 [15] regeneráció: 18 (20) / 1.79 [16] tüskés bõr: 11 / 0
[17] vastag bõr: 19 (21) / 0.40 [18] tûzimmunitás: 8 (17) / 1 [19] hidegimmunitás: 6 (15) / 0.60
[20] savimmunitás: 5 (14) / 1.20 [21] elkt.immunitás: 4 (13) / 0.80 [22] imm.mérg.gázra: 6 (15) / 0
[23] imm.ktkt.méreg: 11 / 0 [24] rezisztencia: 18 / 0.20 [25] bûz: 11 / 0
[26] lõfegyver: 6 / 0.88 [31] áttörés: 0 (3) / 0 [34] párbajozás: 8 / 0.30
[35] inimícia: 0 (5) / 0        

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 9 / 0.55 [46] csapdaészlelés: 10 / 4.42 [47] zárnyitás: 11 / 5.99
[48] mászás: 10 / 6.19 [49] rugalmasság: 9 / 0.68 [50] meggyõzõkészség: 8 (10) / 5.37
[51] transzformáció: 8 / 0.15 [52] auraészlelés: 11 (15) / 7.11 [53] ékszerészet: 8 / 0.40
[54] kereskedelem: 11 (14) / 10.62 [55] szívósság: 13 / 1.38 [56] varázsitalfõzés: 10 / 0.80
[57] gyógynövények: 9 / 0.86 [58] nyomkeresés: 11 / 5.66 [59] vezetõkészség: 9 (10) / 1.45
[60] pszi támadás: 12 / 0.50 [61] pszi energia: 18 / 2.55 [62] lopás: 10 / 2.45
[63] éberség: 10 (8) / 1.50 [64] átokszórás: 11 / 8.80 [65] álcázás: 25 / 1.01
[66] lopakodás: 11 / 1.19 [67] régészet: 9 / 6.12 [68] zene: 12 / 1.77
[69] tanulás: 8 / 0.75 [70] idézés: 6 (11) / 0.55 [71] javítás: 14 / 0.95
[72] építés: 13 / 3.07 [73] felderítés: 9 / 4.26    

VÉGTAGOK
bal karom [100] méret: 4 (3) / 0.35 [101] szakért.: 4 (5) / 3.63     a tudós kardja
jobb csáp [103] méret: 1 (0) / 0 [104] szakért.: 2 / 1.73     Trollagyar
bal karom [106] méret: 1 (0) / 0 [107] szakért.: 2 / 1.05     rubin mágusbot
jobb csáp [109] méret: 1 (0) / 0 [110] szakért.: 1 / 0.04     a sebesség hosszúkardja

VARÁZSLATOK & PSZIK
[173] a forrás érintése: 8 (13) / 4.10 [147] alkímia: 1 (5) / 0 [142] átok: 2 (7) / 0.06
[36] csábmosoly: 1 (6) / 0.06 [42] csendvarázs: 3 (8) / 0.06 [164] dermesztés: 3 (8) / 0.06
[149] dimenziókapu: 3 (8) / 0.18 [37] egokínzás: 3 (8) / 0 [44] elbájolás: 9 (14) / 3.92
[11] elektromos kéz: 6 (10) / 1.10 [48] ellenáll.megtörése: 9 (14) / 2.43 [10] energiatüske: 5 (9) / 3.38
[29] életszívás: 6 (10) / 0.18 [152] felejtés: 6 (11) / 2.56 [172] gázpajzs: 2 (6) / 0.06
[17] gránitbõr: 4 (8) / 2.07 [13] jégcsóva: 2 (6) / 0.06 [15] jégpajzs: 4 (8) / 1.06
[163] kineport: 3 (9) / 0.08 [154] kisebb erõpajzs: 1 (6) / 0 [27] kisebb gyógyítás: 11 (15) / 6.84
[146] kontakt.õseiddel: 8 (13) / 0.96 [158] láth. észlelése: 3 (8) / 0.12 [157] láthatatlanság: 7 (12) / 0.18
[165] manafókuszálás: 4 (8) / 0.42 [35] mágiatörés: 2 (7) / 0.06 [162] mágikus csapda: 2 (6) / 1
[129] mentális robbanás: 9 / 0.94 [155] nagyobb erõpajzs: 11 (16) / 1.08 [38] parancs: 1 (6) / 0.12
[166] pengefal: 1 (6) / 0 [133] pszi acéltorony: 1 / 0 [30] sorvasztás: 5 (9) / 1.92
[131] sz.áll.roncsolása: 8 / 2.26 [159] szellemidézés: 3 (7) / 2.96 [140] szellemkalapács: 25 (30) / 2.95
[176] szélpajzs: 8 (13) / 2.08 [132] tudati méreg: 15 / 1.34 [16] tûzpajzs: 1 (5) / 0.06
[14] vakító fény: 2 (6) / 0.24 [170] villámpajzs: 4 (8) / 0.08    

T/V VARÁZSLATLISTÁID
2. lista (200%): 140 szelle 173 a forr 17 gránit 48 ellená            

RAJTAD LEVÕ VARÁZSLATOK/HATÁSOK
kihívás itala (2).


SZOLGÁID
név méret/ép morál jóllakottság szint állapot
[1] Jimmy, a barlangi troll 81/0 186% 150% 14 / 3.85 megsemmisült
[2] savelementál 160/0 186% 150% 12 / 0.87 megsemmisült
[3] Abdul, az arhomad varangy 86/0 188% 210% 12 / 4.63 ájult
[4] sötét elf harcos 52/0 188% 185% 2 / 1.41 ájult
lélekenergia rész 70% jóllakottság határ 90% gyógyítás: 3

MAKRÓID
1. Makró
vv 176 155
kf 250 103
ep 6 20 15
kf 214 103
z 167 20
x 10
2. Makró
ism 3
vd
ism 3
p
h 517

HARCI PROGRAMOD
1: elektr.lehelet használata ha ellenfeled #185. Prioritás: 150.
2: villámlehelet itala v.var. ha ellenfeled #185. Prioritás: 150.
3: mágiaellenállás v.var. ha ellenfeled #213. Prioritás: 150.
4: villámpajzs v.var. ha ellenfeled #213. Prioritás: 149.


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 95 20 10 27; VI erõ:400% ép:25%; PV 4 1 5 6; PSZ 48 65; PT 3; PTA 132 132 129 131 131; PTB 129 129 129 129 129; I 100 20 20;

SPECIALIZÁCIÓD: Vezéregyéniség. (Szolgáid morálja a kör végén fele mértékben csökken csak, és az új szolga felfogadásához kisebb vezetõkészség kell. Valamivel nagyobb eséllyel találhatsz kalandban szolgát. A szolgák harcban kapott lélekenergiája megnõ.)
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #3 (3. épület), #50 (20. épület), #373 (155. forduló), #393 (154. forduló).

SZÖVETSÉGED: Feltámadás Hírnökei (#15152). Szavazataid száma: 0. A te szavazatod jelenleg a 3168. karakternél van. Jelenleg a barakk építésén dolgozol, eddig 60 TVP-t költöttél rá. Szövetségetek jelenlegi legendás ellenfele: Monokonstrumatik Abarrun. Még 2 alkalommal gyõzhetitek le. Jelenleg 10 legenda pontod van.

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
1 a légzés nagy pajzsa (#27612) 1 a méreg ezüst fejpántja (#24057) 1 a remete kerek pajzsa (#12311)
1 a siker ezüstveretes öve (#252) 1 a védekezés ezüst fejpántja (#4707) 1 a védekezés lovagi lemezpáncélja (#4602)
1 átlátszó köntös (#1152) 1 az entek fekete csizmája (#9672) 4 ében láncing (#134)
1 ezüst láncing (#1033) * 1 káoszkígyó vért (#271) * 1 Õsmágus köpenye (#322)
1 pikkelypáncél (#223) * 1 platina villámöv (#187) * 1 Pszichoklenész sisakja (#263)
* 1 spanyolcsizma (#201) 1 szent templomi maszk (#232) 1 vassisak (#1076)

Ékszerek, kincsek
1 a bölcsesség ezüst nyaklánca (#17832) * 1 a kalmár nyaklánca (#142) * 1 a mágia malachitgyûrûje (#3477)
* 1 a mágia smaragdja (#153) 1 a méreg márványgyûrûje (#24176) 1 a pók smaragdgyûrûje (#253)
* 1 a tárgyalás gyûrûje (#144) * 1 a teknõs sárgaréz nyaklánca (#25481) 1 a tökéletesség ezüst nyaklánca (#21882)
1 a tûz ónixgyûrûje (#22378) 1 a villám malachitgyûrûje (#23727) 14470 arany (#1)
2 asztrálgyöngy (#233) * 1 az egyensúly gyûrûje (#213) * 1 az Érzés Gyûrûje (#569)
1 bronzmedál (#207) 1 császári dekrétum (#254) 2 csepp fülbevaló (#1256)
2 díszes karkötõ (#1242) 488 drágakõ (#2) 2 ezüst nyaklánc (#1182)
* 1 ezüstmedál (#208) 1 Fénygyûrû (#301) 1 fülbevaló (#1255)
* 1 galetki érdemérem (#276) 1462 hamis arany (#809) 1 háromszögszimbólum (#1212)
2 kék gömb (#143) 1 kék mutációs gyûrû (#190) 1 kõamulett (#1196)
2 malachit karkötõ (#1241) 1 ónixgyûrû (#1228) 1 opilíchium gyûrû (#298)
1 orgling fétis (#269) 1 ozin fülkarika (#211) * 1 Rogan karkötõje (#145)
1 sárkányamulett (#292) * 1 szivárvány karkötõ (#139) 22 üvegszimbólum (#138)

Felszerelés
3 arany tóken (#764) 5 aranydukát (#437) 1 bajnoki oklevél (#273)
2 ezüst tóken (#763) 13 fekete dukát (#218) 2 Fortuna kiskorsója (#521)
1 furulya (#167) 1 garling kristály (#209) 2 hebrencs csapda (#582)
2 idõkristály (#219) 1 kincskeresõ kisködmön (#519) 2 kötél (#128)
1 Krugrog mama terítõje (#517) 1 lant (#166) 1 mandolin (#19)
1 Morgan kristálya (#525) 1 Morgan pálcája (#511) 1 oprasszum fókusz (#300)
2 õskõ (#8) 1 varázskõ (#210) 1 Zu'lit csodatarsolya (#509)

Fegyverek
* 1 a hatalom kõrisfa íja (#7123) * 1 a sebesség hosszúkardja (#13467) * 1 a tudós kardja (#11665)
4 ében nyílpuska (#133) 8 ében tündekard (#132) 2 fogazott kard (#1318)
3 görbekard (#1316) 1 hosszúkard (#1317) 1 kõmûves kalapács (#250)
1 könnyû íj (#1271) * 1 rubin mágusbot (#261) 1 törpe balta (#224)
* 1 Trollagyar (#214) 1 vívótõr (#1303)

Varázsitalok és füvek
9 bajnokok itala (#62) 1 csapdaészlelés itala (#65) 11 csótányláb (#25)
20 elfu moha (#33) 11 elonotichlan (#31) 5 fehér gyógyital (#50)
16 gyilkos boróka (#27) 1 hatalom bíbor itala (#77) 3 hatalom kék itala (#58)
9 hónakkupók (#30) 28 hõsiesség itala (#52) 2 immunitás itala (#71)
2 javítás itala (#108) 2 kalmárok itala (#66) 5 kihívás itala (#68)
4 kincskeresés itala (#64) 22 liánvirág (#24) 1 mágiaellenállás (#76)
31 mátekel gomba (#21) 10 méregellenállás itala (#51) 18 mézfû (#29)
19 mitulen fû (#20) 10 muskil (#37) 8 óriásnövés itala (#60)
2 õsmágus szájvize (#69) 2 pontosság itala (#72) 24 ragálygomba (#26)
5 rémcserje (#34) 11 sárga gyógyital (#61) 17 sárkányvirág (#32)
18 sötét mák (#23) 8 szemani gomba (#36) 27 tejfonál (#28)
2 tokin kaktusz (#40) 9 üvegcse (#14) 10 védelem itala (#59)
18 velparaj (#35) 9 waarkin (#38) 20 winropu moha (#22)
6 xita uborka (#39) 1 zöld manaital (#63)

Egyéb kacatok
1 asztrálesszencia (#154) 18 barna manakõ (#149) 4 bronz korong (#297)
1 démonlidérc esszencia (#272) 5 duzzadt xenópete (#479) 61 ekinda haj (#147)
21 elektronit (#141) 12 húsevõ bibe (#151) 16 káoszkígyó pikkely (#230)
3 kõtroll szem (#274) 40 mandibula (#157) 9 molad púp (#16)
18 molitár háj (#165) 7 nordkristály (#146) 1 óriási xenópete (#480)
31 õsi relikvia (#17) 12 pirgamit (#152) 3 ratifikátor agy (#236)
14 smaragd esszencia (#229) 2 szirénhaj (#293) 36 szójer csáprágó (#231)
2 xenópete (#278) 24 yeti csont (#160)


Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): a mágus malachit karkötõje #10241 (9), a villám ónix karkötõje #23743 (12), a regenerálódás csepp fülbevalója #24656 (5).

Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 434 arany (#1), 15 drágakõ (#2), 1 ekinda haj (#147), 1 vívótõr (#1303), 1 ében láncing (#134), 1 ében nyílpuska (#133), 2 ében tündekard (#132), 2 barna manakõ (#149), 1 szirénhaj (#293), 1 a védekezés lovagi lemezpáncélja (#4602), 1 háromszögszimbólum (#1212), 1 ezüst láncing (#1033), 1 a légzés nagy pajzsa (#27612), 1 opilíchium gyûrû (#298), 1 õskõ (#8), 1 Fénygyûrû (#301), 1 a védekezés ezüst fejpántja (#4707).

Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 1 duzzadt xenópete (#479), 1 óriási xenópete (#480), 1 a villám ónix karkötõje (#23743), 1 a mágus malachit karkötõje (#10241), 1 a regenerálódás csepp fülbevalója (#24656).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
14  
15  
16  
17  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



OPILÍCHIUM GYÛRÛ (298. TÁRGY)
A rejtélyes és misztikus opilíchium egy kék kristály, amelynek keletkezése és funkciója valamiféleképp összefüggésben van az asztrális térrel. Ezt a gyûrût is ebbõl az anyagból alakították ki, de a nyers opilíchiumot valószínûleg valamiféle katalizátor segítségével keményítették meg.



HEGYMÉLYI HOORAUK (236. LÉNY)
Négylábú, vaskos testû kérõdzõk, azonban egyszerû torzszülött létükre meglepõen magas intelligenciával rendelkeznek. Ha megtámadják õket, általában megidéznek egy kisebb földelementált, amely feltartja a támadót, amíg kereket tudnak oldani. Ha sarokba szorítják õket, savleheletükkel védekeznek. A hegymélyi hoorauk belébõl állítólag kiváló lanthúr készíthetõ. Emellett tejivõk és kõevõk számára nyújt táplálékot.



FÉNYGYÛRÛ (301. TÁRGY)
Egy õsi civilizáció által kovácsolt legendás relikvia, pulzál a mágiától, ahogy a tenyeredbe veszed. Ha viseled, +2-t kapsz minden elemi varázslatod szintjére, ezenkívül auraészlelésed és mágia tulajdonságod is megnõ kettõvel. Erõd ugyan lecsökken kettõvel, de ez igencsak szerény hátrány. Kérdés, hogy megtartod-e? (A Fénygyûrû nem eladható - rögtön le is tartóztatnának! és nem ellopható.)



GALETKI VÁMÕR (249. ELLENFÉL)
A galetki hatóságok talpraesett módon megadóztatják a szintek közötti kereskedelmet, sõt erre még egy intézményt is létrehoztak. A galetki vámõröknek nemcsak az a feladata, hogy a pénzt beszedjék, és ellenõrizzék, hogy ne kerüljön vámolatlan áru forgalomba. Õk ügyelnek arra, hogy semmilyen szín alatt se kerüljön sor illegális tárgyakkal (pl. fekete dukát) való kereskedelemre.



XENOMORF GYERMEK (421. LÉNY)
A xenomorhpok döbbenetes sebességgel képesek növekedni. Minden egyes táplálkozás után nagyobbra, hatalmasabbra nõnek, és ezzel párhuzamosan idegrendszerük is fejlõdik. Önmagukban az evolúció csodáinak tûnnek - márpedig, ha hinni lehet a pletykáknak, ezek az Ellenségnek csak parazitái, nem csoda, hogy az Ellenség ennyire hatalmas. De, talán, ha megfejtitek a xenomorfok fejlõdõ- és és ellenállóképességének a titkát, talán megtalálhatjátok a kulcsot az Ellenség legyõzéséhez is...


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.