Karakterszám: |
2939 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
11 |
Játékhét: |
12 |
E
forduló ára: |
23 zs. |
Maradék zseton: |
2030 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2000. feb. 9. 9h:10' |
A következõ
fordulód táplálható: 2000. feb. 12. |
|
|
E-mail!
KHALEA WA HUMPED KALANDJAI
Nyugodt pihenésedet a következõ esemény zavarta meg:
**
3. NAP ** Bezörget hozzád
ÁlomVándor, egy szürkébe öltözött, álmodozó
tekintetû, mindig töprengõ férfi. A következõket látod nála: díszes fejék,
kristályamulett, bronzmedál, az egyensúly gyûrûje. Már amikor belép, akkor
látod arcán, hogy egy kis átokszóráshoz van kedve.
Köszönés helyett ezt mondja: "Olyan szájas vagy, mint a szíjas bocskor."
Rögtön visszavágsz: "De vastag bõr van a képeden!" Így szól hozzád: "Olyan
suta vagy, hogy még a pöfeteg sem vet füstöt a talpad alatt!" A fenébe,
hirtelenjében nem tudsz visszavágni! ÁlomVándor a gyõztes! Bánatosan nézed
az ellenfeledbe áramló lélekenergiát.
**
6. NAP ** Ez nem lehet igaz! Valaki ellopott tõled 18 aranyat. Fejlesztened
kellene az éberségedet!
**
6. NAP ** Látogatód érkezik, aki
Leon a pufi, egy savgõzt böfögõ, hihetetlenül
kövér, a hájtól megmozdulni is alig tudó nõ. A Tudósok klánjának diákjelölt
rangú tagja. A következõket látod nála: bõrpáncél, fekete csizma, amulett,
díszes fejék. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni.
Bólintasz.
Nagyon megörülsz a vendégnek, hiszen végre lesz alkalmad híreket cserélni,
meg persze egy jóízût enni! Leon a pufi elõcsomagolja az általa hozott
elemózsiát, és amit te is hozzáraksz, azzal együtt már nyugodtan nevezhetõ
igazi lakomának! Falatozni kezdtek. Beszélgetni kezdtek, és hamarosan kiderül,
hogy rengeteg érdekes témátok van. Mindkettõtöket nagyon izgatnak a varázstárgyak,
különösen a káoszmágia alkotásai. Vajon hogyan is mûködnek ezek a relikviák?
Persze csak találgatni tudtok... A hosszú parti végül véget ér. Leon a
pufi megköszöni a vendéglátást, és hazaindul. (+7% jóllakottság) Ismét
tanultál valamit - megtudod, mi az az orgling szolga.
[ld. enc.]
**
7. NAP ** Eljön barlangodba
Csáth Géza, egy õsz hajú, sápadt, enervált,
ködös tekintetû férfi. Felszerelése: díszes fejék, az egyensúly gyûrûje,
a védekezés vas lemezpáncélja, kristályamulett, bronzmedál. Már amikor
belép, akkor látod arcán, hogy egy kis átokszóráshoz van kedve.
Belépés után üdvözöl: "Bûzödet csak a csúfságod múlja felül!" Így válaszolsz:
"Te csámpás masztodoncsecsemõ!" A következõt mondja neked: "Hogy az a jó
rézkupakos, meggyfaszáras tajtékkõ pipád se szelelne!" Ez nem igaz! Nem
jutsz eszedbe megfelelõ válasz. Megadóan sóhajtasz: vesztettél. Bánatosan
nézed az ellenfeledbe áramló lélekenergiát.
**
9. NAP ** Átok! Pihenésed közben valaki észrevétlenül belopódzott a barlangodba,
és ellopott tõled 1 winropu mohát.
**
10. NAP ** Nem átall háborgatni
Maximillian, egy 190 magas, rövid, fekete
hajú, zöld szemû, elegáns öltözetû, szimpatikus férfi. Tárgyai: díszes
fejék, mellvért, kristályamulett, bronzmedál. Kedvesen köszönt, és megkérdi,
van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
A baráti üdvözlések után vendégül látod Maximilliant, esztek-isztok a közösen
összedobott finomságokból. Így mégiscsak jobban esik az étel! A lakoma
közben mindenfélérõl beszélgettek. Mindketten meséltek legutóbbi kalandjaitokról,
arról, hogy milyen torzszülöttekkel és galetkikkel találkoztatok. Végül
Maximillian feláll, megköszöni a finom vacsorát, és búcsút int. (+7% jóllakottság)
Megjegyzel valamit a Maximillian által meséltekbõl, megtudod, mi az az
elemi rin.
[ld. enc.]
**
13. NAP ** Bejön a barlangodba
Winterfall, egy középmagas, hosszú, ezüst
hajú és szemöldökû, zöld szemû, sötét bõrû férfi. Felszerelése: bõrpáncél,
görbekard, sárga öv, bronzmedál, díszes fejpánt. Már amikor belép, akkor
látod arcán, hogy egy kis átokszóráshoz van kedve.
Köszönés helyett ezt mondja: "Te címeres ökör!" Rögtön visszavágsz: "Te
ápolatlan orgling ivadék!" A következõt mondja neked: "Ez a legjobb, amit
ki tudtál találni a parányi agyadban?" A fenébe, hirtelenjében nem tudsz
visszavágni! Szomorú nyögéssel beismered, hogy vereséget szenvedtél. Ellenfeled
lélekenergiát kap.
**
14. NAP ** Bejön a barlangodba
Grath, egy kék bõrû, tetovált arcú, metszõen
zöld szemekkel rendelkezõ férfi. Felszerelése: szimbólum, fülbevaló, fekete
nadrág, halotti maszk. Szakértelempróbára invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek
össze mászás szakértelemben való jártasságotokat. A barlang mögött van
egy igen meredek sziklafal, a tetején egy sziklapárkánnyal. Igencsak képzett
mászónak kell lenni ahhoz, hogy fel tudj oda jutni, méghozzá gyorsan! Fürgén
mászni kezdtek. Lihegve érsz fel a tetõre, Grath már ott várakozik. Õ nyert!
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije
Qualt'zar az Akkult, egy erõs,
éjfekete szõrzetû, ruganyos testû, farkas fejû, nyugodt tekintetû férfi.
(hírneve 302.) A te szinteden a legnevesebb
Jégkirálynõ, egy hófehérbõrû,
fekete hajú és kékszemû. A levegõ mintha lehûlne körülötte. Szép nõ. (hírneve
262.)
Eljut hozzád egy kevés a helyi hírekbõl:
*jan. 25.* Torz Talbot teljesítette a 17. küldetést, amit a boltban kapott.
*jan. 26.* Dizsnyóarcú Trücsvók új végtagot növesztett!
*jan. 26.* Maxigázt
rajtakapták, ahogy lopni próbált.
*jan. 26.* Maxigáz mérg. lehelet tulajdonsága
12 lett, elsõként a szinten.
*jan. 28.* Torz Talbot teljesítette a 22.
küldetést, amit a boltban kapott.
*jan. 31.* Arany új végtagot növesztett!
*jan. 31.* Gzik csatában legyõzte El Tibahot.
*feb. 2.* Torz Talbot és
barátai végrehajtották az 51. többszemélyes kalandot.
*feb. 3.* Piromaca
elektr.lehelet tulajdonsága 12 lett, elsõként a szinten.
*feb. 4.* Nomis
Leinád lett az aréna bajnoka.
Tudomást szerzel a Hegy más részeiben történt dolgokról is:
*jan. 25.* Egy Igazi Hõs és Monomi megküzdöttek egymással, és Egy Igazi
Hõs gyõzött.
*jan. 26.* Black Rose gyõzelmet aratott Maxigáz felett.
*jan.
31.* Jégkirálynõ csatában legyõzte Muninnt.
*feb. 2.* Qualt'zar az Akkult
elsõként ért el 6-os gyógynövények tulajdonságot a Hegy lakói közül!
*feb.
3.* Nyafogó Nefelejcs és Caroac Cro Vulture megküzdöttek egymással, és
Nyafogó Nefelejcs gyõzött.
*feb. 3.* Galambepéjû Vérmókus csatában legyõzte
Polluxot.
*feb. 8.* Maxigázt rajtakapták, ahogy lopni próbált.
*feb. 8.*
Maxigáz elsõként ért el 13-as mérg. lehelet tulajdonságot a Hegy lakói
közül!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 168.]
gy 80 0 30 |
felt. gyógyítás 80%-ra |
Gyógyítani fogsz, ha életpontod a méreted 80 százaléka alá zuhan. (De csak
akkor, ha legalább 30 TVP-d marad a gyógyítás után.) [0 TVP-t használtál
fel, maradt még 168.]
be 4 57 |
meglátogatod a 4. épületet |
Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Egy nagydarab, pikkelyes
óriásgyík cammog elõ, és megkérdezi, miben segíthet. Megmondod, hogy
a
gyógynövények képességet szeretnéd itt megtanulni. Az informátor bólint,
és eligazít, hogy hová fordulj. Az akadémia egyik mestere, egy szõrös-bozontos
négykarú lény tanít. Odafigyelsz mindenre, de persze a mágikus hókuszpókuszokat
te sem tudod követni. A kimerítõ lecke végén az oktató gratulál: megszerezted
az új szakértelmet! (-5 képességpont.) [20 TVP-t használtál fel, maradt
még 148.]
kno 48 3 |
48. képességre 3 képességpont |
Elköltesz 3 képességpontot a mászás szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás
meghozta eredményét, a mászás szakértelmed 4. szintre nõtt. [0 TVP-t használtál
fel, maradt még 148.]
bb 1 1 |
több épület meglátogatása |
[be 1:] Lebattyogsz a boltba. Amíg sorra kerülsz, végignézed a kirakott
árukat, és gondolatban hozzáteszed az árat, amit ki tudnál alkudni: kemény
bõrpáncél (#3) 41 ap, kés (#5) 2 ap, fogazott tõr (#6) 4 ap, bõrpáncél
(#9) 20 ap, kerek kõ (#11) 2 ap, üvegcse (#14) 4 ap, mandolin (#19) 82
ap, csótányláb (#25) 10 ap, kötél (#128) 20 ap, díszes rézkulcs (#129)
10 ap, rozsdás kard (#131) 12 ap, díszes fejék (#135) 20 ap, nordkristály
(#146) 12 ap, pirgamit (#152) 16 ap, mandibula (#157) 8 ap, lemúr hártya
(#161) 6 ap, nohnetár gumó (#212) 20 ap, láncing (#1030) 82 ap, fejpánt
(#1105) 10 ap, öv (#1165) 6 ap, sárga öv (#1167) 10 ap, nyaklánc (#1180)
16 ap, sárgaréz nyaklánc (#1181) 20 ap, ezüst nyaklánc (#1182) 26 ap, amulett
(#1195) 10 ap, amulett (#1196) 12 ap, csontamulett (#1197) 16 ap, szimbólum
(#1210) 16 ap, karikaszimbólum (#1211) 20 ap, gyûrû (#1225) 10 ap, márványgyûrû
(#1226) 12 ap, malachitgyûrû (#1227) 16 ap, malachit karkötõ (#1241) 12
ap, fülbevaló (#1255) 6 ap, csepp fülbevaló (#1256) 8 ap, ezüst fülbevaló
(#1257) 10 ap, tõr (#1300) 10 ap.
[be 1:] Visszamész a barlangodba. Ellátogatsz a helyi "fûszerárushoz". A
boltban Te vagy az egyetlen vásárló. A boltos egy kicsit méreget, aztán
halkan megszólal.
- Belevaló gyereknek látszol, biztos lenne kedved egy
kis tréfához. A dolog egy kicsit veszélyes, ugyanis a szint elöljáróját
kéne megtréfálnod, de rendesen megfizetném. Tudod a múltkor nagyon összevesztünk,
és úgy érzem, hogy túlságosan megalázott a nagy nyilvánosság elõtt. Én
nem akarom õt bántani, de egy kis lecke azért nem ártana neki. Ebben a
zacskóban rendkívül hatásos viszketõpor van. Ezzel kéne az ágyát jól megszórni.
Elõször persze tiltakozol, de amikor a boltos 100 aranyat és komolyabb
mennyiségû varázstárgyat kezd emlegetni, csak annyit mondasz, hogy meggondolod.
(17. kaland, összesen 25 TVP-t igényel.) [10 TVP-t használtál fel, maradt
még 138.]
vee 128 1300 1331 1302 15 1 |
sok-sok vásárlás |
Veszel 1 kötelet 20 aranyért. Veszel 1 tõrt 10 aranyért. Sajnos 1331. tárgy
jelenleg nincs a boltban. Sajnos 1302. tárgy jelenleg nincs a boltban.
Sajnos 15. tárgy jelenleg nincs a boltban. [0 TVP-t használtál fel, maradt
még 138.]
Eladsz 1 barbár lándzsát 5 aranyért. [0 TVP-t használtál fel, maradt még
138.]
k 17 21 |
kaland elvállalása |
Visszamész a barlangodba.
(17. kaland:) Egy kis viszketõporban nincs semmi
rossz, így jelentkezel a boltosnál a zacskóért. Amikor átnyújtja, nagyjából
elmeséli neked, hol találod meg az elöljáró lakosztályát.
A boltos útmutatásának
megfelelõen a palota hátsó részéhez lopakodsz. Szerencsére kicsi a forgalom,
senkinek nem szúrsz szemet. Hamar megtalálod azt a helyet, ahova fel kéne
másznod. Ehhez mindenképpen kell egy kötél.
[Tárgyhasználat: kötél] Elõször is a kötelet kéne feldobni. Szerencsére
mindig tartasz magadnál egyet. Megpróbálod úgy feldobni, hogy a végén levõ
hurok pont a neked megfelelõ kiszögellésre essen.
[Ügyesség próba 7-es
küszöbre: sikertelen] Ez most nem akar menni. Többször is megpróbálod,
de mindig a visszapottyan a nyakadba a vége. Mivel nem akarsz feltûnést
kelteni, inkább elpucolsz a környékrõl.
(21. kaland:) Egy kis közösségi munka soha nem volt ellenedre, örömmel segítesz
a templomot rendbehozni. A kõmûvesek egy rövid fejtágítót tartanak, és
már készen is állsz egy kis munkára. Az állványzat roppant bizonytalan,
nagy figyelmet kíván, hogy eljuss a kívánt helyre.
[Mászás próba 6-os
küszöbre: sikeres] Kapaszkodás közben egy-egy pillantást vetsz a már felújított
részekre, de nem hagyod, hogy teljesen elvonják a figyelmed. Megérkezel
az állvány tetejére. Megfordulsz a csarnok közepe felé. Hamar megtalálod
azt a plafonból kiálló karikát, ahova azt a kampós kötelet kell rögzítened,
amit lent kaptál. Csak azt felejtették el közölni, hogy ez vagy 15 lábnyira
van az álványtól. Más megoldás nincs, megpróbálod a kampót beledobni a
karikába.
[Ügyesség próba 8-as küszöbre: sikeres] Az elsõ dobás túl
rövidre sikerül. A második is. A harmadik eltalálja a karika szélét, de
lepattan a kampó. A negyedik viszont tökéletes, a kampó szépen belecsusszan
a helyére. A kötél másik végét a falban levõ karikához rögzíted. Most jön
a neheze: a kötélen fel kell mászni a plafonhoz, és a kis kalapáccsal teljesen
le kell verni a már omladozó vakolatot.
[Mászás próba 7-es küszöbre:
sikertelen] Megkapaszkodsz a kötélben, és megindulsz a plafon felé. Amikor
kinyújtott kézzel már eléred, lentrõl felszólnak, hogy innentõl kezdve
kezdd el a munkát. Egyik kezeddel próbálsz kapaszkodni, a másikkal verni
a vakolatot. Nem sikerült. Zuhanás közben arra gondolsz, hogy remélhetõleg
nem az ilyen esetek miatt kiszórt rongyok mellé esel. Ezt legalább sikerült
elérned, nem töröd össze magad teljesen. [25 TVP-t használtál fel, maradt
még 113.]
kno 57 3 |
57. képességre 3 képességpont |
Sajnos nincs képességpontod, amit elkölthetnél. [0 TVP-t használtál fel,
maradt még 113.]
ism 3 |
a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal |
Úgy döntesz, hogy vadászol egyet. Rövid séta után elérkezel egy ösvényhez,
amely a torzszülöttek sötét világába vezet. Tétovázás nélkül haladsz tovább.
Egy észak-dél irányú folyosó közepén állsz, amely enyhén lejt dél felé.
Egy szûk oldaljáratot találsz, az elején alig bírod magad belepréselni,
de aztán késõbb kiszélesedik. Aha, egy torzszülött rejtekhely! Ellenfeled
egy hájas worpel (#31).
[ld. enc.]
*** 1. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, a hájas worpel elvarázsol
egy sebezhetetlenséget. A hájas worpel elõhív egy gránitbõr varázslatot.
Megközelíted a hájas worpelt. Támadod a hájas worpelt. Kitátod a szádat,
és fekete savat köpsz rá!
(19 ép-t sebeztél). A hájas worpel halálhörgés
közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 19 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ismét látványosan
gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia
(+39%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Összefut a nyál a szádban. Mohón zabálni kezdesz. (+21% jóllakottság.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 103.]
Rövid gondolkodás után úgy döntesz, hogy most vadászni indulsz. Ezúttal
egy még sosem próbált aknában ereszkedsz le a torszülöttek szintjére. Odalent
a fentinél sokkal áthatóbb, mélyebb sötétség fogad, még infralátásoddal
is nehezen boldogulsz. Egyik pillanatban még minden nyugodt, a következõ
pillanatban azonban elszabadul a pokol. Ellenfeled egy tehemót (#24).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** A tehemót rád veti magát. Lesújt rád bal mancsával.
(12 ép-t
sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Lekever egyet jobb mancsával. Nem talált. Megtámadod
a tehemótot. Nagy levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát köpsz felé.
(21
ép-t sebeztél).
*** 2. KÖR *** A tehemót rád támad. Lekever egyet bal mancsával. Mellétrafált
a balfácán. Odaken neked jobb mancsával. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson.
Megtámadod a tehemótot. Savat lehelsz ellenfeledre.
(20 ép-t sebeztél).
A tehemót halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 46 sebzést okoztál, és 12 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+35%). Elrakod
a zsákmányt, ami egy õskõ. A küzdelemben megéheztél. Az ételre veted magad.
(+19% jóllakottság.)
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Szakszerû gyógyító módjára gyógyfüveket
veszel elõ, és sebeidre tapasztod. A hatás hamarosan mutatkozik. (+12 életpont.)
[21 TVP-t használtál fel, maradt még 82.]
A legjobb, amit tehetsz, egy élvezetes vadászat. Ezúttal egy még sosem próbált
aknában ereszkedsz le a torszülöttek szintjére. Odalent a fentinél sokkal
áthatóbb, mélyebb sötétség fogad, még infralátásoddal is nehezen boldogulsz.
Útközben észreveszel egy
liánvirágot. Fáradtságod nem kímélve, megközelíted,
és sikeresen begyûjtesz 1 darabot. A szemed sarkából mozgást pillantasz
meg. Torzszülött! Hangos csatakiáltással ráveted magad. Ellenfeled egy
förtelemféreg (#27).
*** 1. KÖR *** A förtelemféreg felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A förtelemféreg
odajön hozzád. Megtámadod a förtelemférget. Nagy levegõt veszel, és hatalmas
savcsóvát köpsz felé.
(15 ép-t sebeztél). A förtelemféreg rád támad. Odacsap
neked farkával. Nem talált. Szagától fuldoklasz.
(-4 ép.)
*** 2. KÖR *** Támadod a förtelemférget. Savat lehelsz ellenfeledre.
(15
ép-t sebeztél). A förtelemféreg kileheli lelkét. A következõ pillanatban
felrobban!
7 életpontnyit sebzõdsz.
[A csatában összesen 30 sebzést okoztál, és 11 sebzést kaptál.] Ismét látványosan
gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a
lélekenergiát (+28%).
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Szakszerû gyógyító módjára gyógyfüveket
veszel elõ, és sebeidre tapasztod. A hatás hamarosan mutatkozik. (+9 életpont.)
[24 TVP-t használtál fel, maradt még 58.]
ism 10 |
a következõ parancs ismétlése 10 alkalommal |
Itt az ideje egy régészeti gyakorlatnak! A szint elhagyatott helyein kutatsz,
lapáttal és persze finom szerszámokkal felszerelve. Az izzadságos munkád
nem jár eredménnyel. Talán nem jó helyen keresgéltél... [10 TVP-t használtál
fel, maradt még 48.]
Engedélyt kérsz, hogy a templom pincéjében kutathass: állítólag négy templomot
építettek itt egymás helyére, úgyhogy a keresztül-kasul vájt barlangjáratokban
bizonyosan lehet õsi relikviákat találni! Hangot hallasz magad mögött.
Megpördülsz. Ellenfeleid egy sziklozug (#9) és egy márvány atka (#17).
*** 1. KÖR *** A sziklozug irányába mozogsz. A márvány atka odajön hozzád.
A sziklozug közelebb jön, hogy támadhasson. Megtámadod a sziklozugot. Kitátod
a szádat, és fekete savat köpsz rá!
(18 ép-t sebeztél). A sziklozug halálos
sebet kapva a földre zuhan. A márvány atka rád támad. Elõrehajolva marni
próbál.
(7 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik.
*** 2. KÖR *** A márvány atka rád támad. Megpróbálja beléd mélyeszteni csáprágóját.
Ez mellément. A márvány atkát próbálod megsebezni. Savat lehelsz ellenfeledre.
(18 ép-t sebeztél). A márvány atka halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 41 sebzést okoztál, és 7 sebzést kaptál.] Ismét látványosan
gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a
lélekenergiát (+35%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy
kapj egy képességpontot. Itt az ebédidõ! Tempósan étkezel. (+9% jóllakottság.)
Folytatod az ásatást, bár kétséges, hogy vissza tudod nyerni korábbi koncentrációdat.
A kutatás sajnos eredménytelen. Legközelebb talán máshol kell próbálkoznod.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 38.]
Nehezen megközelíthetõ helyre mászol fel, egy óriási kráter falán. Az itt
található barlangokban állítólag egy õsi faj élt évszázadokkal ezelõtt.
Talán rábukkansz valami érdekesre... Különös érzésed támad, amikor egy
nagy sziklára téved a tekinteted. Közelebbrõl megvizsgálva, rájössz, hogy
a sziklatömb mozdítható! Félig odébbtolva, titkos járatot pillantasz meg
mögötte! Izgalmas. Mindenképpen érdemes lenne késõbb visszanézni, és körülnézni
odabent. Továbbállsz.
(400. kaland, összköltsége 15 TVP.) Bár most nem
találtál semmit, nem idegeskedsz: egy régésznek türelmesnek kell lennie.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 28.]
Elmész egy régi csata helyszínére. Bár már sokan ástak itt, még mindig lehet
találni érdekes dolgokat. Egy óriási barlangnyílás tátong elõtted, a bejárat
tele van szórva különbözõ torzsülöttek csontjaival. Vagy egy nagyragadozó
tanyája, vagy egy galetkiremete lakhelye! Mindenesetre felébred benned
a kíváncsiság.
(486. kaland, összköltsége 25 TVP.) Békés munkád közben
megzavarnak. Ellenfeled egy albinó pók (#32).
[ld. enc.]
*** 1. KÖR *** Az albinó pók feléd mozog. Az albinó pók felé mozogsz, hogy
megtámadhasd. Az albinó pók rád támad. Megpróbál megmarni.
(7 ép-t sebzõdtél).
Tüskéd szúrja. Az albinó pókot próbálod megsebezni. Kitátod a szádat, és
fekete savat köpsz rá!
(17 ép-t sebeztél).
*** 2. KÖR *** Az albinó pók rád támad. Megpróbál megmarni. Ez mellément.
Az albinó pókot próbálod megsebezni. Savat lehelsz ellenfeledre.
(21 ép-t
sebeztél). Az albinó pók halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 43 sebzést okoztál, és 7 sebzést kaptál.] Ezt a csatát
te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+28%).
Ez bizony nem hiányzott! Hol is tartottál? Régi ruhák foszlányos maradványaira
bukkansz. Az igazi tudósok biztos, hogy rengeteg érdekes dolgot tudnak
ebbõl kideríteni. (+1 õsi relikvia.)
[ld. enc.] [10 TVP-t használtál fel,
maradt még 18.]
Felvonulsz a felsõ barlangokba, és hozzálátsz, hogy õsi maradványok, régészeti
leletek után kutass. A hosszú munka meghozza gyümölcsét - elõásol valamit:
egy malachitgyûrû. [10 TVP-t használtál fel, maradt még 8.]
Ezt a parancsot nincs sok értelme 10 TVP-nél kevesebbért kiadni. [0 TVP-t
használtál fel, maradt még 8.]
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +2 galetki
erõt és +12 hírnevet kaptál. A kör során összesen 179 sebzést okoztál,
és 37 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp
4 képességpontot
kapsz. Errõl a fordulóról 8 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt,
amit a következõ fordulóban kapsz, összesen
170 TVP-t költhetsz majd el.
KARAKTERLAP
Khalea Wa Humped, egy görnyedt, púpos hátú, alacsony, lila
foszladozó bõrû, vénségnek kinézõ nõ vagy. Jelenlegi lakóhelyed: puhányszint
(2. szint). Táplálkozásod: piromád. Ez a 11. fordulód.
|
[1] erõ: |
4 / 0.35 |
[2] IQ: |
4 / 1.65 |
[3] ügyesség: |
3 / 0.50 |
[4] egészség: |
4 / 1.14 |
[5] mágia: |
1 / 0.50 |
[6] gyorsaság: |
3 / 0.45 |
[9] Méret/ép: |
51 / 35 |
Min. méret: |
37 |
Barlangméret: |
51 |
|
|
Varázspont: |
16 / 16 |
Képességpont: |
6 / 54% |
Hõsi pont: |
1 (3) |
Tám.bónusz: |
9% |
Véd.bónusz: |
10% |
Galetki erõ: |
111 / 100 |
Hírnév : |
111 |
Jóllakottság: |
200% |
Életkor: |
12 / 12 |
|
|
Galetki csaták: |
4 (0) |
Galetki gyõzelmek: |
3 (0) |
Torzsz. csaták: |
58 (5) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
54 (5) |
Leölt torzszülött: |
62 (6) |
Pszi csaták: |
0 (0) |
Pszi gyõzelmek: |
0
(0) |
Ájulások száma: |
1 (0) |
|
A Tudósok Klánjának (#11) tagja vagy.
Rangod: diákjelölt (1)
Speciális
képességeid:
+1 gyógynövények, +1 v.ital fõzés, +1% varázstárgy találására;
5%, hogy v.ital fõzés kudarckor a komponensek megmaradnak.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Hozz három õsi relikviát! 2.) Érj el 10-es intelligenciát. 3.) Hajtsd
végre a 7-es Klánkalandot (KK 7)! (összesen 25 TVP-t igényel) |
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[12] savlehelet: |
11 (13) / 4.32 |
[16] tüskés bõr: |
5 / 0 |
|
|
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[48] mászás: |
4 / 0.66 |
[54] kereskedelem: |
2 / 1.95 |
[56] varázsitalfõzés: |
2 (3) / 1.35 |
[57] gyógynövények: |
1 (2) / 0.10 |
[64] átokszórás: |
3 (5) / 1.55 |
[66] lopakodás: |
3 / 0.20 |
[67] régészet: |
6 / 1.63 |
|
|
|
|
|
VÉGTAGOK |
|
|
bal csáp |
[100] méret: |
2 / 0 |
[101] szakért.: |
2 / 0.60 |
|
|
FELTÉTELES PARANCSAID GY 80 0 30;
VI erõ:150% ép:20%;
PV 3 4 5 8;
PSZ 67 56 48;
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #2 (3. épület), #8 (7. épület), #17 (1. épület),
#21 (9. épület), #52 (20. épület), #457 (10. forduló), #335 (10. forduló),
#400 (11. forduló), #486 (11. forduló).
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
* |
1 sisak (#1075) |
* |
1 fekete nadrág (#171) |
* |
1 a pontosság vándorcsizmája
(#4271) |
Ékszerek, kincsek |
|
14 arany (#1) |
* |
1 bronzmedál (#207) |
|
1 malachitgyûrû (#1227) |
Felszerelés |
|
1 õskõ (#8) |
|
1 díszes rézkulcs (#129) |
|
2 kötél (#128) |
Fegyverek |
|
1 tõr (#1300) |
Varázsitalok és füvek |
|
1 winropu moha (#22) |
|
1 csótányláb (#25) |
|
18 mitulen fû (#20) |
|
5 üvegcse (#14) |
|
1 fehér gyógyital (#50) |
|
2 mátekel gomba (#21) |
|
1 liánvirág (#24) |
Egyéb kacatok |
|
1 molad púp (#16) |
|
1 õsi relikvia (#17) |
|
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
ORGLING SZOLGA (23. LÉNY) Orglingok mindig is voltak és mindig is lesznek,
méghozzá megszámlálhatatlan mennyiségben. Az orgling három lábú, két mancsú,
meglehetõsen buta teremtmény, idétlenül nagy, bamba fejjel. Rengeteg helyen
leölése helyett rabszolgaként tartják a legalantasabb munkákra. Persze
ez nem mindig kifizetõdõ, hiszen amilyen buta, olyan alattomos az orgling,
állandóan azon töri a fejét, hogyan árthatna a gazdájának, de rettenetesen
gyáva is, ezért általában sosem meri megtenni, amit elhatároz. Az orglingok
irtása kötelessége minden galetkinek, hogy megakadályozzák a túlszaporodásukat,
még akkor is, ha nem micinisták. Sajnos, már olyan mennyiségben vetették
be ellenük a legrombolóbb hatásúnak tartott savat és mérges gázt, hogy
bizonyos fokú immúnitást szereztek ezekre.
ELEMI RIN (28. LÉNY) Az elemi rin egy fehér fényû energiateremtmény,
ezért fizikai úton igencsak nehéz megsebezni. Legjobb, ha varázslattal
vagy lehelettel próbálkozol. Az elemi rin a hiedelem szerint egy másik
létsíkról származik, és ha itt találkozol vele, akkor épp valamilyen síkok
közötti átjárót keres, felderítõ munkát végez, vagy el akar ragadni egy
galetkit. Mindenestre torzszülöttnek számít, szabadon vadászhatsz rá. A
mágiafalókon kívül senkinek nem jelent táplálékot.
HÁJAS WORPEL (31. LÉNY) A hájas worpel egy kövér, lábak nélküli lény,
amely a földön csúszva-mászva halad elõre. Sok torzszülött élõ szendvicsnek
tekinti a piromádok, a tejivók és mágiafalók számára egyaránt ízletes csemegét,
ezért aztán megtanulta megvédeni magát veleszületett mágikus képességeivel.
A puha, rengõ háj miatt könnyen sebezhetõnek tûnik, de valójában kiválóan
megvédi a fontos belsõ részeket a komolyabb sérülésektõl. Ami ellen viszont
nem sokat tud kezdeni a hájas worpel, az egy tûz-, jég- vagy más elemi
köpet, amit a képébe fújnak.
ALBINÓ PÓK (32. LÉNY) Az albinó pók teljesen fehér, hosszú lábú, kis
törzsû óriáspók. Harapása természetesen mérgezõ, a méreg azonban nem bénít,
inkább lassan (egyesek szerint gyorsan) megöli az ellenfelet. Az albinó
pók fehér, zamatos húsa ízletes csemege mind a rovarevõk, mind a micinisták
számára.
ÕSI RELIKVIA (17. TÁRGY) Ez egy gyûjtõnév mindazon leletekre, amelyeket
egy régész ásatás közben találhat: régi csontok, szobrocskák, edények,
letûnt kultúrák és kipusztult fajok maradványai. Egy õsi relikvia sokszor
több, apró tárgyat jelöl egyszerre. Az õsi relikviák igazándiból a mûgyûjtõknek,
történészeknek, régészeknek és a múzeumoknak jelentenek értéket. Az õsi
relikviákat a boltban adhatod el: minél magasabb a régészet szakértelmet,
annál drágábban, hiszen a jó régész felismeri az értékes tárgyakat, valamint
eleve ilyeneket gyûjt csak. A boltban az õsi relikviákat nem vásárolhatod
vissza, a boltos egybõl eljuttatja õket a felsõbb szinteken élõ kapcsolataihoz.
Az õsi relikviára nem érdemes AZ parancsot kiadni, mivel ezzel nem fogsz
további információhoz jutni.