Vissza a Főoldalra
 

Hírek, változások
Mi is az a HKK?
Hogyan kezdjek játszani?
Megjelent kiegészítők
Teljes szabálykönyv
HKK Kódex
Sorsoló program
Őslich szabályok
HKK-t forgalmazó boltok
HKK klubok
Lapkereső (új)
Lapkereső (régi)
Új Nemzedék lapok
Tiltott és módosított lapok
Versenykiírások
Lezajlott versenyek
Mai versenyek
Profi pontok és versenyzők
Szintlépés
Hatalom Szövetsége
Hatalom Szövetsége tabella
Nemzeti bajnokság
Kiemelt vidéki versenyek
Versenyszabályok
Versenyszervezőknek
Chat, üzenõfal
Fórumok
Szavazások
HKK találkozó
Legendás cél
Toplisták
Pakliszerkesztő (új)
Pakliszerkesztő (régi)
Pakliszerkesztő (régi mobilos verzió)
Megosztások
Memóriajáték
Memóriajáték - Alfa
Kerátor Műhelye
HKK 20 Puzzle
HKK Puzzle
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
HKK Blog
HKK Toborzás
HKK Védnöki Program
AK Archívum
Paklileírások
Írások, novellák
TF és ŐV könyvek
Letöltés
HKK Videók
Gyakori kérdések
Kérdezz-felelek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Alfa pakli - Mágusok március 16.
Alfa pakli - Druidák március 16.
Alfa pakli - Boszorkányok március 16.
A pillanat képe
A mágus ujja
(Túlélők Földje)
Küldd el képeslapként!
A varázsláshoz sokszor nem kell más, mint hogy elmormold a varázsigéket, vannak azonban esetek, amikor szükséges az is, hogy ujjadat az ellenfél irányába tartsd. Jobb hát, ha vigyázol erre a testrészedre, nehogy valamelyik teremtmény leharapja, hiszen akkor fuccs ezeknek a varázslataidnak.
Nézz szét a galériában!
HKK Időutazás: Kreátor Műhelye
Ajándéksorsolás május + áprilisi eredményhirdetés
Tavaszi MondoCon 2024. 04. 27.-28. – Eredményhirdetés
Legendák Viadala - beszámoló
Legendák Viadala fontos tudnivalók

A lista folytatása...
Hatalom Kártyái - Versenykiírások
Hatalom Kártyái verseny - 2024. június 15., Kondor Béla
Országjáró feladat 2023
Országjáró feladat 2022

A lista folytatása...
HKK Időutazás: Kreátor Műhelye (13)
Lapötletek (64963)
HKK kérdés? (47092)
Legendák Viadala (47)
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (8142)
Beholderes HKK verseny április 20. - Versenybeszámoló (9)

További témák...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 

Fény és árnyék háborúja (könyvsorozat)

A Fény és Árnyék háborúját a Harmadkorban, Athera történelmének legzavarosabb időszakában vívják. Elkeseredett és véres küzdelem zajlik a közös anyától származó két féltestvér, Arithon és Lysaer között.

A fivérek ősei évszázadokkal korábban elmenekültek Atheráról a világot fenyegető Ködszellem és az életükre törő alattvalók elől. Dascen Elur óceánvilágán letelepedve a korábbi királyi családok hamar összekaptak a szűkös eroforrásokon, és kitört a háború. Arithon herceg mágusok között nevelkedik, anyjától az árnyak irányításának képességét örökli, és rajong a zenéért. Lysaer a fény adományának birtokosa, és születésétől fogva uralkodónak szánják. A véletlenek összjátékának köszönhetően a két féltestvér összetalálkozik, és különös kalandokat átélve visszatérnek Atherára.

A kontinensen a Ködszellem ötszáz éves uralmának következtében zűrzavar uralkodik. A korábbi nemeseket elűzték, és a vadonba kényszerítették a városok lakói. A nap képtelen áttörni a ködtakarón, ráadásul a békét vigyázó ősi fajok - a kentaurok, az unikorniszok és a napfivérek - is eltűntek. Ebbe a vészterhes környezetbe érkezik meg a két herceg, akik adományuk révén sikerrel szállhatnak szembe a Ködszellemmel, a gonoszság forrásával.

Hamar rájönnek azonban, hogy a segítségükre siető jótevők, a Hetek Szövetségének varázslói ennél jóval nagyobb szerepet szánnak nekik. A mágusok ugyanis vissza akarják állítani a régi rendet. A hercegeket újra megkoronáznák, hogy azok kibékítsék egymással a barbároknak nevezett ősi nemesi családokat és a városlakókat. A legyőzött Ködszellem azonban megátkozza a két fivért, akik rövid fegyverszünet után ismét egymás ellen fordulnak.

Lysaer kikiáltja magát a Fény Urának, és halad tovább azon az úton, amelyet a varázslók jelöltek ki számára. Hatalmat akar, noha a Hetek már elpártoltak mellőle, mert az átok túl nagy befolyást nyert felette. Arithon, az Árnyékmester azonban nem vágyik arra, hogy felelősséget kelljen vállalnia mások sorsáért. Legszívesebben a zenének szentelné az életét; azt reméli, hogy mágikus képességével uralhatja a Ködszellem átkát. De az élet más utat jelölt ki a számára, és nem tehet mást, mint sodródik az eseményekkel.

  • Athera világa
  • A sorozat könyvei: A ködszellem átka I., A ködszellem átka II., Merior hajói I., Merior hajói II., A vastmarki ütközet I., A vastmarki ütközet II., A száműzött herceg I., A száműzött herceg II., Összeesküvés I., Összeesküvés II., A végzet hegyei I., A végzet hegyei II., Stormed Fortress
  • A sorozat írója: Janny Wurts

    Létrehozás: 2003. október 30. 21:26:45
    Utolsó frissítés: 2015. május 20. 10:44:19
    Nyomtatási forma


  • Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

    © Beholder Kft., 2003 - 2024
    E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

    Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.