Vissza a Főoldalra
 

Hírek, változások
Mi is az a HKK?
Hogyan kezdjek játszani?
Megjelent kiegészítők
Teljes szabálykönyv
HKK Kódex
Sorsoló program
Őslich szabályok
HKK-t forgalmazó boltok
HKK klubok
Lapkereső (új)
Lapkereső (régi)
Új Nemzedék lapok
Tiltott és módosított lapok
Versenykiírások
Lezajlott versenyek
Mai versenyek
Profi pontok és versenyzők
Szintlépés
Hatalom Szövetsége
Hatalom Szövetsége tabella
Nemzeti bajnokság
Kiemelt vidéki versenyek
Versenyszabályok
Versenyszervezőknek
Chat, üzenõfal
Fórumok
Szavazások
HKK találkozó
Legendás cél
Toplisták
Pakliszerkesztő (új)
Megosztások
HKK Blog
HKK Toborzás
HKK Védnöki Program
AK Archívum
Paklileírások
Írások, novellák
TF és ŐV könyvek
Letöltés
HKK Videók
Gyakori kérdések
Kérdezz-felelek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Zén Legendái: Karácsony 2025 december 10.
Hatalom Kártyái – Álomháború november 29.
Moa civilizáció + Roxat céhei szeptember 8.
Moa civilizáció + Résföld szeptember 8.
Moa civilizáció + Hódítások szeptember 8.
Moa civilizáció + Császárváros szeptember 8.
A pillanat képe
Harcias manó
(Kalandok Földje szörnyeteg)
Küldd el képeslapként!
Mielőtt még megsajnálod ezt a pöttöm kis teremtményt, és netán a "Jaj, de cuki" mondat is kibuggyan a szádon, elárulom: az első zóna számtalan kalandozóját késztette már futásra a képen látható átokfajzat. Talán majd, ha megbököd miniatűr kardocskájával, te is belátod, hogy rossz helyre skatulyáztad e lényt.
Nézz szét a galériában!
Karácsony 2025 - Zén bemutató - 2. rész
Karácsony 2025 - Zén bemutató - 1. rész
Álomháború lapelemzés 3. rész: Gonosz jellemű lapok
Ajándéksorsolás december + novemberi eredményhirdetés
63. Beholder Találkozó 2025.11.29. - Beszámoló

A lista folytatása...
Országjáró feladat 2024
Országjáró feladat 2023
Országjáró feladat 2022
Országjáró feladat 2020

A lista folytatása...
Karácsony 2025 - Zén bemutató - 2. rész (18)
HKK kérdés? (47605)
Lapötletek (65247)
Álomháború lapelemzés 3. rész: Gonosz jellemű lapok (19)
Álomháború lapok a lapkeresőben (77)
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (8402)

További témák...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 

HKK Nemzeti Bajnokság 2025



HKK Nemzeti Bajnokság 2025

A 2025-ös HKK Nemzeti Bajnokság a szokásos időpontban, október végén kerül megrendezésre, ezúttal a 10 Minutes Bistróban lesz, mint ahogy a többi versenyünk is. Összesen 71 bejutónk van, ebből átlagosan 60-an szoktak eljönni. A tervek szerint szombaton és vasárnap is lesz a versenyről helyszíni online közvetítés, amelyet Híresember Twitch csatornáján követhettek.

A korábbiakhoz hasonlóan vasárnap vigaszdraftot is tartunk azoknak, akik nem jutottak be a Nemzetire, vagy a top16-ba. Az 1. és 3. nap résztvevői (a vigaszdraftosok is!) foilos Szellemszolgát (Mészáros Tamara illusztrációjával) kapnak ajándékba.

A verseny első napja október 24. péntek lesz. Bár maga a verseny csak 9:45 órakor kezdődik, mindenkinek javasoljuk, hogy legkésőbb 9:15-re érkezzen meg! Nemcsak azért, hogy legyen időnk a nevezőket felvinni, de ha közbejön egy dugó, egy busz- vagy vonatkésés, ne maradj le az év eseményéről. A nevezést 9:45-kor lezárjuk és sorsolunk, aki utána érkezik a pulthoz, az már csak a 2. körtől tud játszani.

A Nemzeti nemcsak a játéktudásról és a jól kiválasztott pakliról szól, hanem az állóképességről és a kipihentségről is! Fáradtan könnyebben hibázik az ember. Ezért mindenkinek javasoljuk, hogy a verseny előtti napon, illetve péntek (és ha bejutsz a döntőbe, szombat) este is aludja ki magát alaposan. Ehhez egy nagyon fontos feltétel, hogy a paklit ne az utolsó pillanatban rakd össze! Lehet, hogy csütörtök este megszáll az ihlet, de hidd el, a rutin, a gyakorlat amit már elsajátítottál egy paklival több versenyen, többet ér, mint egy meglepetés pakli (amit nem volt alkalmad alaposan kitesztelni). Az első 2 napra a paklikat előzetesen, legkésőbb szerdáig küldd be! Ha nagyon akarod, a verseny kezdetéig még változtathatsz és újraküldheted, akár többször is (de ha az elmúlt 3 hónapban nem sikerült tökéletesre csiszolni, az utolsó este se fog). Viszont a nevezés feltétele a beküldött pakli! Ha 9:45-ig nem küldted be, az aznapi versenyen nem fogsz tudni részt venni, mert az 1. kör sorsolása után már nem tudsz paklit beküldeni. Ezt a szabályt szigorúan betartjuk, ha beesel 9:43-kor, és akkor próbálsz rájönni, hogy „vajon miért nem engedi a paklit beküldeni" akkor esélyes, hogy nem tudsz már játszani.

A versenyen a megszokottnál is precízebb játékot várunk el mindenkitől, mindent egyértelműen jelöljetek, minden pillanatban nyilvánvaló legyen az ellenfél számára is, mennyi a VP-tek, csontotok stb. Ne használhatok átlátszó, vagy más okból nehezen olvasható kockát, jelölést! A lapra rakott jelzőknél is egyértelmű jelölést várunk el (ha egy lapon van egy fekete és egy fehér gyöngy, meg egy dobókocka, az nem egyértelmű jelölés!), ennek hiányában ha vita merül fel, a döntés mindig a jelzőket pontatlanul jelölő játékos ellen fog szólni. Javasoljuk a HKK segédes vagy más hasonlóan egyértelmű jelzők használatát. Kötelező jelölni a késleltetett hatásokat is, mint pl. automatikus reakciók, és azt is, hogy ha az idézést, mulligant még nem használtad (utóbbiaknál a jelölő kártyán szerepelni a kell az idézés ill. mulligan vagy újrakeverés szónak). Él a profi játékosokra vonatkozó büntetőszabály is.

Az első 2 nap a körökre lesz időlimit, mint ahogy a top16nál a 3 selejtező körben is. Az egyenes kiesésnél értelemszerűen nem lehetséges a döntetlen eredmény, ezért ha az amúgy is bőséges időkeret nem lesz elegendő, sakkórás hosszabbítást adunk, amíg valaki nem győz, akár úgy, hogy ellenfele ÉP-je 0-ra csökken, akár úgy, hogy ellenfele felhasználja a rendelkezésére álló időkeretet. Az első 2 napon a hosszabbításnál sincs végtelen idő, az 1-1 körre maximum 5-5 perc hosszabbítást adunk.

Ha tudod már előre, hogy bár bejutottál, de nem fogsz tudni a Nemzetin részt venni, kérünk, jelezd nekünk emailben!

Az első napi verseny formátuma Hagyományos Új Nemzedék lesz.
Aki még tanulmányozni szeretné a metát, vagy nem döntötte el, mivel induljon, mindenképp ajánljuk az oldalunkon és más felületeken megjelent versenybeszámolókat. Ne felejtsd el, ha egy versenyen személyesen részt vettél, akkor a Lezajlott versenyek menüpontban vagy a saját eredményeidnél meg tudod nézni az adott versenyt, és a többi résztvevő paklilistáját is. A paklilisták mellett már a statisztikákat is megjelenítjük, a domináns lapok, színek mellett érdemes azt is nézni, hogy a top paklik milyen arányban használnak reakciókat, leszedéseket stb.
Szintén elérhető már a publikus statisztika, itt különböző paraméterek szerint tudtok a lapokra szűrni, megnézni, milyen volt a használati és nyerési arányuk:
HKK Statisztikák
Konkrét statisztikákat ezért már nem szúrok be ide a cikkbe, bárki le tudja kérni őket.

Ne feledkezzetek meg az esetleges nerfekről! Ezeket egyébként maga a pakliszerkesztő is kijelzi, felhívja rájuk a figyelmet, ha a lapot a pakliba rakod.

A második nap formátuma Tiltott mágia lesz, szerencsére a pakliszerkesztő tudja, mi van tiltva és mi nincs, nem nekünk kell erre külön odafigyelni. (Azért a véglegesítés előtt nem árt még egyszer átfutni a paklit, biztos ami biztos).

A tiltott lapok listáját itt is meg tudod nézni, színek szerint csoportosítva. A Jobb későn, mint soha szabálylap is tiltott ezen a formátumon!

A 2. nap végén összesítjük a két nap eredményét, és ez alapján dől el, ki jut be a 3. napi, 16-os döntőbe. Általában 7 győzelemmel (ez összejöhet akár úgy is, hogy 6 győzelem és 3 döntetlen, mivel a győzelmek 3, a döntetlen 1 pontot ér) tovább lehet jutni, de előfordul, hogy nem minden 7 győzelmes jut be, biztosabb, ha ennél több van. Ha ezt a minimumot eléred, akkor sem érdemes döntetlenezni az utolsó meccsekben, mivel attól függően, hányadik helyen végzel, további pontokat viszel tovább a 3. napra, amin a top8-ba jutás múlhat.
Ha esetleg csak 17. vagy 18. vagy, akkor is érdemes eljönni a 3. napra, mert ha a 16-ból bárki nem jön el vagy nem ér oda időre, beülhetsz a helyére.
Illetve minden kiesőt szívesen látunk, akár szurkolni, akár a vigaszdraftban részt venni.

A 3. napon draft lesz, 2 Moa civilizációból és 2 Gigászokból a 16 továbbjutó számára.
A 3. nap mindig nagyon hosszú szokott lenni, ezért különösen szigorúan vesszük az időben való kezdést: ez a verseny nem 10, hanem 9 órakor kezdődik! Aki a top16-ból nincs ott 9 órakor, annak a helyére be fog ülni a tartalék (17., akár 18. helyezett).
A top16 versenyével párhuzamosan lesz a vigaszdraft (de az csak 10 órakor kezdődik), amelyen bárki más részt vehet. Ha van kedved játszani, szívesen látunk, mellette még lehet a top16-nak is szurkolni!
A formátum során ne feledkezzetek meg róla, hogy nem 3, hanem 4 színű paklit lehet építeni, és a minimum pakliméret 40 lap. Tiltottak a narancslapok, és a Mangorn manafalónak nincs halálsikolya.
A draft végeztével az asztalra kirakott lapokat lefotózzuk, ez alapján lehet szükség esetén később az ellenfél pakliját ellenőrizni.
A top16 először 2 csoportban egy 3 körös svájci rendszert játszik, normál időkorláttal. Minden csoportból 4-en jutnak tovább a 8-as döntőbe. Az első 2 nap elért eredmény is számít, aki jobban végzett, bónuszpontot kap a továbbjutáshoz!
A 8-as döntő egyenes kiesésben zajlik. A végső, bajnoki döntőt leszámítva, ahol 3 győzelemig játszanak, 2 győzelemig megy a többi mérkőzés, a bronzmeccset is beleértve. Időlimit itt is van, ha jóval több is. Ha az letelik, és a játékosok döntetlenre állnak, akkor az adott meccset még természetesen le kell játszani.

A Nemzetin való részvétel szokás szerint ingyenes, és persze a résztvevőket a megszokott díjözön várja!
Először is, az 1. és a 3. napon minden résztvevő kapni fog egy foil alter artos Szellemszolgát tókent.
Az 1. és 2. napon a 3 legjobb játékost díjazzuk ultraritka lapokkal.
A döntő napján a drafthoz használt 64 paklit ingyenesen biztosítjuk, és ezen felül is már mind a 16 döntőbe jutó játékos díjat fog kapni.
Az első 3 helyezett nemzetis kupát kap, ezen felül:

A bajnok megkapja
- A bajnok manifesztációja nevű egyedi ultraritka lap arany foil verzióját (most lesz először osztva ilyen)
- egy teljes felvágatlan Cartamundis nyomdai ívet (proof)
- egy választott foil ultraritkát
- 90ezer Forint értékű további nyereményt

A 2-4. helyezett szintén foil ultraritkát kap, és 54, 36 ill. 20ezer Ft értékű nyereményt.
Az 5-8. helyezettek is kapnak 1-1 normál ultraritkát, és fejenként 12600 Ft értékű nyereményt.
A 9-16. helyezettek fejenként 6300 Ft értékű nyereménnyel vigasztalódhatnak.

Várunk mindenkit szeretettel a bajnokságon, akár versenyzőként, akár szurkolóként, akár a 3. napon vigaszdraftolóként. Mindenkinek eredményes felkészülést kívánunk!

Tihor Miklós


Létrehozás: 2025. október 16. 13:42:00
Utolsó frissítés: 2025. október 16. 16:17:53
Nyomtatási forma

Az oldal új verziójának megtekintése


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2025
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.