Vissza a Főoldalra
 

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Zén Legendái: Manaszipoly május 25.
Alfa pakli - Mágusok március 16.
Alfa pakli - Druidák március 16.
Alfa pakli - Boszorkányok március 16.
A pillanat képe
Pirojil és Fantusz
(Könyv)
Küldd el képeslapként!
A Gyilkosság LaMutban című könyv egy jelenete: Pirojil, a zsoldos Fantusszal, a kissárkánnyal üldögél a kandalló előtt.
Nézz szét a galériában!
Boszorkányok és Manaszipoly
HKK a Board Game Expon
Előrendelhető a legújabb Zén Legendái minikiegészítő a Manaszipoly
Legendák Viadala 2024 videók
Varázsdimenzió lapbemutató 1. hét

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Mentális roncsolás II. (573. tudati képesség)
Országjáró feladat 2023
Országjáró feladat 2022

A lista folytatása...
Előrendelhető a legújabb Zén Legendái minikiegészítő a Manaszipoly (7)
Új HKK kiegészítő: Varázsdimenzió (34)
Megújult lapkereső és pakliszerkesztő (223)
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (8144)
Lapötletek (64970)
Manaszipoly zén bemutató (11)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Szikrázó manahal
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 

Hatalom Kártyái - Múltidéző szabálykönyv

Szakítva az eddigi hagyományokkal, ezúttal nem teljesen új lapokat kapsz a kezedbe, hanem a régi, sok-sok évvel ezelőtti legendás, leghíresebb HKK lapok "felújított" változatát. Összeválogattuk a legelső kiegészítőkből azokat a lapokat, amelyek a legnépszerűbbek voltak annak idején, és csiszoltunk rajtuk, hogy megfeleljenek a 2004-es elvárásoknak. Reméljük az új játékosok a régi veteránokkal együtt fogják újraélni a HKK hőskorszakát!

Az új lapok neve megegyezik a régi verzióval, még akkor is, ha a lap működése sokmindenben megváltozott. Ezért:
egyfajta nevű lapból továbbra is csak hármat használhatsz a paklidban (kivéve, ha a lapra magára más van írva), tehát nem használhatsz 2 új és 2 régi Griffőnixet (de 2 újat és 1 régit igen). Minden lap úgy működik, ahogy rá van írva - tehát nem használhatsz egy régi kiadású lapot úgy, mintha új lenne.
amikor az Alanori Krónikában vagy más fórumokon egy lapról írunk, az mindig a régi verzióra vonatkozik, kivéve, ha az "új" szócska van a neve után (pl. Griffőnix (új) ). Ha a kérdés ill. a válasz mindkét verziójú lapra egyaránt vonatkozik, azt is külön feltüntetjük.

Azok a kifejezések, amelyeket az alappakli szabálykönyvében nem találsz meg:

Anti-mágia X: Az ilyen lapra nem lehet reakcióval varázslattal reagálni, hatással lehet. Kijátszásakor mindkét játékosnak el kell dobnia X varázslatot a kezéből, a kijátszónak a Semmibe, az ellenfélnek a gyűjtőbe (ha X-nél kevesebb van, akkor meg kell mutatni a kezét.)

Büntetés X: Ha a lap egy forrás eredményeképp elhagyja a játékot vagy kikerül tulajdonosa irányítása alól, akkor a forrás használója elszenvedi X-et, a forrás létrejötte után.

Élet X: Ha a lapot a kezedből játszod ki, rakj rá X élet jelzőt. Ahányszor kikerülne a játékból vagy gazdát cserélne, és még van rajta életjelző, akkor vegyél le róla egy életjelzőt, és a lappal nem történik semmi, kivéve, hogy ha a gyűjtőbe kerülés ÉP vesztéstől történne, akkor max. ÉP-re gyógyul; ha valamilyen jelzőknek köszönhetően (pl. méreg), kerülne a gyűjtőbe, akkor vedd le róla ezeket a jelzőket is. Az élet jelző nem segít, ha a lapot költséghez vagy komponensért áldozod fel, ill. ha a harc fázisban egy másik lény megöli.

Kárpótlás X: Ha a lap az ellenfél forrásának eredményeképp elhagyja a játékot vagy kikerül tulajdonosa irányítása alól, akkor a lap gazdája megkapja X-et.

Párbaj X: Körönként egyszer, a fő fázisodban kirakhatsz egy párbaj lapot 1 VP árán képpel lefelé. Ha ellenfeled tud és akar, ő is lerakhat egyet, neki nem kell VP-t költeni. (Ha nem rak ki lapot, te nyerted a párbajt.) Akinél a Párbaj érték nagyobb, az nyert (döntetlennél nincs semmi), és választása szerint célpont játékos gyógyul 4-et, vagy sebződik 3-at. A Párbaj lapok a Semmibe kerülnek. A Párbaj nem forrás, módosítani sem lehet és reagálni sem tudsz rá.

Az Izom magyarázatát az Ébredés kiegészítő szabálykönyvében találhatod meg.


Létrehozás: 2004. június 23. 12:51:36
Utolsó frissítés: 2015. május 20. 10:44:20
Nyomtatási forma


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.