Vissza a Főoldalra
 

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Hatalom Kártyái – Varázsdimenzió június 15.
Zén Legendái: Manaszipoly május 25.
Alfa pakli - Mágusok március 16.
Alfa pakli - Druidák március 16.
Alfa pakli - Boszorkányok március 16.
A pillanat képe
Maerju
(Ősök Városa szörnyeteg)
Küldd el képeslapként!
"Óriási, csupa karom és csáp behemótok. Három vaskos lábukon imbolyogva közlekednek, apró madárszemükkel élelem után kutatnak. Bár nagy mérete a legtöbb ragadozót elijeszti, a maerju valójában könnyű préda - ráuszítva szolgahadadat, pillanatok alatt szétszedik neked ezt a lomha és magatehetetlen szörnyeteget." - Encyclopedia Fantasia
Nézz szét a galériában!
Ajándéksorsolás június + májusi eredményhirdetés
IV. Hungarian Card Expo 2024.06.08.
Varázsdimenzió előrendelés: 2024.06.03-tól.
A Sötétség Kora - helyzetjelentés 2.
Varázsdimenzió lapbemutató 4. hét

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Országjáró feladat 2023
Országjáró feladat 2022
Országjáró feladat 2020

A lista folytatása...
Új HKK kiegészítő: Varázsdimenzió (89)
Morgan lapot keresek (2)
Megújult lapkereső és pakliszerkesztő (225)
HKK kérdés? (47099)
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (8161)
A Sötétség Kora - helyzetjelentés 2. (1)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Tolvajakció profi módra
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 

Hatalom Kártyái kártyalap - Vízelementál

- Kinézet -
(A szavazáshoz be kell jelentkezned!)
(átlag: 11 szavazat alapján 6.0)

- Használhatóság -
(A szavazáshoz be kell jelentkezned!)
(átlag: 10 szavazat alapján 5.4)
- Eredetiség -
(A szavazáshoz be kell jelentkezned!)
(átlag: 10 szavazat alapján 5.6)

(AK10) Aktiválást kívánó speciális képességnek nevezzük a lények azon képességeit, melyek használatához VP-t kell elkölteni (pl. regeneráció, tűzlehelet), vagy a lényt passzivizálni kell (pl. a Technokolin). A szabálykönyv 25. oldala szerint az ilyen képességeket csak aktív lények használhatják. A passzivizálást igénylő képességek esetében ez nem is képezheti vita tárgyát, mivel csak aktív lényt lehet passzivizálni. Tehát az ilyen képességek (pl. Technokolin és a neves kalandozók legtöbb képessége) csak aktívan használható. Passzívan is lehet használni az olyan képességeket, melyekhez nem kell a lényt passzivizálni, csak VP elköltéssel kell őket aktiválni. Sőt, ezek az őrposztból is használhatók! Nézzük, hogy mely képességekről van szó. Az első csoportot a regeneráció jelenti (pl. Csontváz, Trollfa stb.). A másik tipikus társaság a lények támadásának és/vagy védekezésének erősítése (pl. Húsevő magszim, Tűzelementál). A Vízelementál és a Szutykos remák nem kapcsolható egyik csoporthoz sem, azonban rájuk is érvényes a szabály, mivel egyiket sem kell passzivizálni képességük használatához. A legvitatottabb csoport az amelyik, az ellenvarázslathoz hasonló hatást hoz létre, ilyen Maigner Lopotomos, és ehhez hasonló Sardullah Sharpa képessége is. Ezeket szintén lehet passzívan használni. Trükkös és zavaró az olyan képesség, mely aktivizálást kíván, nem kell passzivizálni hozzá a lényt, azonban a lapon szerepel az, hogy csak aktívan használhatja ezt a képességet. A legjobb példák erre az avatárok (pl. Földanya, Urgod, stb.). Jól nézzétek meg tehát a lapokat az ilyen kérdések eldöntéséhez! Van az aktivizálást igénylő képességeknek egy olyan csoportja, melyről idáig nem beszéltünk, ezek azon harcban használható képességek, melyeket VP elköltésével kell aktivizálni, vagy dönteni kell a használatukról (pl. tűz-, sav-, jéglehelet, Lavinia Lobara energiatüskéje, Eliana vakító fénye, Fantalas nyilazása, a Sötét gnóm halálvarázslata, Éjmágus teleportálása). Ezeket a képességeket nyilvánvalóan csak aktívan lehet használni, mivel az őrposztban alkalmazhatók, és ott nem lehet passzív lény. Nem aktivizálást kívánó képességek ugyan, de itt célszerű megtárgyalni azokat a képességeket, melyek folyamatosan működnek (pl. mágikus védelem, + VP adás, varázslatok költségének csökkentése stb.). Ezek közül pl. a mágikus védelem természetesen állandóan működik, de egyeseknél a lapon külön meg van említve, hogy csak akkor számít, ha a lény aktív (pl. Trikornis, Kneopatikus molluszk, stb.). Vannak azonban olyanok, amelyek nem egyértelműek, pl. Loidin Haptitusnál nem szerepel az, hogy az ellenfél csak akkor veszít 1 ÉP-t a tárgyak kijátszásakor, ha aktív, tehát passzívan is érvényesül ez a képesség. Összefoglalva, az állandó képességek passzívan is működnek, hacsak a lapon ez másképpen nem szerepel.
(AK20) A Vízelementál úszást adó képessége annyiszor használható egy körben, ahányszor akarod, és ahány VP-t rá tudsz költeni.
(AK20) Ha kint van A víz síkja, az úszó lények emiatt immúnisak a tűzre. Az ellenfelem Tisztítótüzet lő egy nem úszó lényemre. Ilyenkor nem számít életmentő hatásnak a Vízelementál azon képessége, hogy úszást tud adni lényeknek. Visszamenőleg nem lehet immunitást adni. Inkább tedd rögtön úszóvá, ahogy kirakod! Persze, ha az ellenfeled rögtön lelövi, az pech.
(AK55) Ha a Vízelementálra Mániát raksz, akkor az ellenfélnek azonnal (a reakció varázslatok és hatások után) használnia kell az elementál képességét, majd te következel, az ellenfél ismét úszni tanít, megint te jössz stb. Az ellenfél csak akkor cselekedhet mást, ha már nincs varázspontja a Vízelementál képességére. Ráadásul ez az ő körében is lezajlik, a fő fázisában ez lesz az első cselekedete. Vagyis elérheted vele azt, hogy az ellenfélnek soha többet nem lesz varázspontja. A Kronobogár képessége a következő: áldozd fel 1 ÉP-det: a Kronobogár gyógyul 1 ÉP-t. Miután sebesületlen lényen is lehet gyógyítani (ld. Az istenek könnye + Haarkon kegyence kombó), ezért a végeredmény az, hogy ha sikeresen kijátszottam a bogárra a Mániát, megnyertem a játékot, az ellenfelem már nem tehet semmit.
Kiadás: Chara-din visszatér Gyakoriság: nem gyakori Lapszín (isten): Sheran Típus: szörny Altípus: elementál Szöveg: Úszik. Hideg duplán sebzi. 1 VP: Célpont lény kör végéig úszás képességet kap, ha nem volt neki, ill. elveszti úszás képességét, ha volt neki. Illusztráció: Fischer Tamás, Nagy Viktória

Ha hiba van a lap szövegében, színében, vagy egyéb adatában...
(írd meg nekünk és kijavítjuk!)


Létrehozás: 2003. október 10. 20:04:34
Utolsó frissítés: 2022. november 17. 15:25:38


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.