Vissza a Főoldalra
 

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Hatalom Kártyái – Varázsdimenzió június 15.
Zén Legendái: Manaszipoly május 25.
Alfa pakli - Mágusok március 16.
Alfa pakli - Druidák március 16.
Alfa pakli - Boszorkányok március 16.
A pillanat képe
Manaszonda
(Ősök Városa szörnyeteg)
Küldd el képeslapként!
"Ezek az apró, csápos lebegő gömbök a szondamester szolgálatában állnak, sokak szerint a szondamester saját lényébôl hozta őket létre. Nemcsak ezért érdemes őket a szondamester előtt megsemmisíteni, hanem azért is, mert rövid idő alatt elszívják összes varászenergiádat, és akkor nem sok esélyed lesz, ha mágiahasználó vagy..." - Encyclopedia Fantasia
Nézz szét a galériában!
Ajándéksorsolás június + májusi eredményhirdetés
IV. Hungarian Card Expo 2024.06.08.
Varázsdimenzió előrendelés: 2024.06.03-tól.
A Sötétség Kora - helyzetjelentés 2.
Varázsdimenzió lapbemutató 4. hét

A lista folytatása...
Termékismertető - Zén Legendái: Hordázás
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Országjáró feladat 2023
Országjáró feladat 2022

A lista folytatása...
Új HKK kiegészítő: Varázsdimenzió (94)
60. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2024.06.15. PROGRAMJA (10)
Megújult lapkereső és pakliszerkesztő (225)
HKK kérdés? (47099)
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (8161)
A Sötétség Kora - helyzetjelentés 2. (1)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Tolvajakció profi módra
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 

Hatalom Kártyái kártyalap - Zarknod börtönében

- Kinézet -
(A szavazáshoz be kell jelentkezned!)
(átlag: 42 szavazat alapján 6.9)

- Használhatóság -
(A szavazáshoz be kell jelentkezned!)
(átlag: 47 szavazat alapján 7.4)
- Eredetiség -
(A szavazáshoz be kell jelentkezned!)
(átlag: 34 szavazat alapján 7.3)

(AK100) Húzhatok lapot Az áldozat szintjével Zarknod börtöne mellett. Minden olyan lappal húzhatsz, ami a húzási fázisban húz (pl. Rughar gépezete, Időgyorsító stb.).
(AK100) Húzhatok lapot Zarknod börtöne mellett, ha az ellenfelem Az őrület fanatistáiból kapott jelzővel elpusztítja egy lapomat, mivel ekkor jelző hátránya miatt húzom a lapot, ezt pedig a börtön megengedi.
(AK126) Minden szabály vagy változás, amit a Zarknod börtönéről korábban írtunk, érvényes a Zarknod bilincsére is.
(AK89) Húzhatok lapot akkor, ha az ellenfelem Zarknod börtönében szabálylappal játszik, és Az őrület fanatistái jelzővel leszedi egy lapomat. A Zarknod börtönében szabálylap nem vonatkozik a hátrányokra. Ez a laphúzás pedig a fanatista jelző hátránya.
(AK91) Én Építő Rakshallionnal játszok, míg ellenfelem Zarknod börtönével. Nem húzhatok lapot, ha két épületem van játékban. A Zarknod börtöne mellett sem helyszínnel, sem követővel, sem egyéb lapokkal nem lehet lapot húzni a húzás fázison kívül, csak szabálylappal.
Zarknod börtönénél és bilincsénél a \"Ha egy lap hátránya...\" kitétel vonatkozik a jelzők hátrányára is. Lehet tehát lapot húzni mellettük az Élőholt kémekkel.
Ha a Kreatív affinitást az ellenfélre játszom ki, és dobatok tőle, akkor ő húzhat egy lapot. Ez nem hátrány, hanem a lap képességének része, tehát pl. Zarknod börtöne mellett nem húzhat.
Ha a Változó környezettel kezdésként Ősi rúnát kérek, az nem tudja letiltani azokat a szabálylapokat, amik a játék elején csinálnak valamit (pl. Zarknod börtönében, A bőség zavara, Lépéselőny stb.). A HKK Kódexben pontosan le lesz írva az idevonatkozó szabály, most idézzük a Kódex idevonatkozó részét: 28.2. A paklik megkeverése után a játékosok egyszerre felfedik szabálylapjukat és/vagy követőjüket. 28.3. A szabálylapok és követők egyszerre kezdenek működni. 28.4. A szabálylapok és követők által kialakított helyzetet értékelni lell, majd meg kell határozni, hogy mely játékos hány lappal, továbbá milyen maximális és aktuális életponttal kezdi a játékot. 28.5. Ezután szintén egyszerre életbe lépnek, illetve használhatók a szabálylapoknak és követőknek azon képességei, amelyek a játék kezdetén lépnek működésbe, illetve ekkor használhatók. 28.6. Ezután a játékosok felhúzzák a kezdőkéz lapjait, majd eldöntik, hogy ki kezdje a játékot.
Kiadás: Esthar Császárság, Alappakli, 10. kiadás Gyakoriság: ritka Lapszín (isten): Nincs Típus: szabálylap Szöveg: A játék elején minden játékos kettővel kevesebb lapot húz. Lapot húzni csak a húzás fázisban lehet, csak más szabálylappal lehet húzni a húzás fázison kívül. Ha egy lap hátránya az, hogy az ellenfél lapot húz, az ilyen hátrány továbbra is működik. Zarknod börtöne mellett nem használhatsz követőt. Illusztráció: Havancsák Gyula

Ha hiba van a lap szövegében, színében, vagy egyéb adatában...
(írd meg nekünk és kijavítjuk!)


Létrehozás: 2003. október 10. 20:10:23
Utolsó frissítés: 2022. november 17. 15:24:30


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.