Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája
A számlanyitás folyamata
Árak + Jelenlét bónusz
Befizetési módok
Jelentkezési lap
Kedvezmények
Kipróbálás (10 ingyenes forduló)
Szabálykönyv
Új játékosoknak
Alanori Krónika kupon
Aukció
Beállítós UL
Bónuszok
Eseménynaptár
Hasznos Információk
Ismeretek hasonlítása
Kalandozók versenye
Karakternév-változtatás
Lemaradás vásárlása
Reinkarnáció
Statisztikák
Szavazások
Tesztcsata
Titanitdukát aukció
Tudástár
UL küldés
Beholder Labirintus
Memóriajáték
Mini-szójáték
Puzzle
Chat, üzenõfal
Fórumok
Közös Tudatok
Közös Tudatok Listája
KT-képességfa
Levelezési lista, IRC
Megosztott fordulók
Nyilvános fordulók
Miniolimpiák
Olimpiák
TF találkozó
AK Archívum
GN Archívum
Írások, novellák
Linkek
TF könyvek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Egy sárkány barlangjában
Küldd el képeslapként!
"Nem hazudtak a krónikák, ilyen hát a tipikus életkép egy kincseire vigyázó sárkány barlangjában" - sóhajtott a kalandozó, aki először lépett be a Folrang által belakott földalatti csarnokba. Csakhogy a sóhajtás túl hangosnak bizonyult, és ennek következményeként az utolsónak is hősünk életében...
Nézz szét a galériában!
A Sötétség Kora - helyzetjelentés 4.
Daxx - egy másik univerzum
61. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2024.11.30. PROGRAMJA
LXII. Alanori Olimpia
2. Yaurri testépítő verseny – zárás

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Aukciós statisztika
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Az utolsó Aukciós Napon történtek

A lista folytatása...
A Sötétség Kora - helyzetjelentés 4. (13)
Daxx - egy másik univerum (6)
A Sötétség Kora - helyzetjelentés 3. (13)
2. Yaurri testépítő verseny – zárás (12)
TF help (6719)
Ghalla Népe (7)

További témák...

2024-11-08 00:25:06 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
  ... | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | ...
Nézet:
Rövid fogalmazásra kényszerít a fórum.

Keresek 1 antilopbőrt, 6 tigroszlán fogat és 1 rókafarkat, vagy útmutatást a szörnyek lelőhelyei felé.

Szintén keresek egy Sheran oltárt a 2. labirintus környékén.
 
Szerintem a jàték legelején, amikor még alig van páncélod meg jó fegyvered, igenis érdemes visszamenni a le nem győzött moncokhoz, mert 2. nekifutásra legyőzheted őket - és mivel léptél, generálódhat új lény is az adott mezőre!
 
Haladj tovább, majd jön másik
 
Ha a forduló közben több szörny is elmenekült, érdemes visszamenni értük és kivégezni őket, vagy inkább haladjak tovább előre?
 
Hero vagy, nagyon köszönöm!!!
 
reggel megy
 
Hi!

Mithril encét átdobná vki #4812-nek? Köszönöm előre is!
 
Kedves Majtika és Yoro!

Köszönöm az információt!

Jövök nektek eggyel!!!!!
 
Célszerű kiadnod egy ba parancsot valamelyik hoarián lényre, hogy ne harcolj egyik hoarián ellenféllel se. Majd amikor ezt olvasod a fordulódban: "Még eszedbe jut a gondolat: talán most már megfeledkeztek a hoariánok a bűneidről. Érdemes volna újra felkeresned falujukat.", akkor már be tudsz menni.
 
Szerintem túl sok hoarián sárkánybébi-t öltél le. Ne öld őket és várj 10-20 fordulót és próbáld meg ismét szerintem. De nem fix infó, csak tipp.
 
Van egy kis problémám, amit jelenleg nem tudok megoldani. Bementem a hoarián faluba (#726).
Ezt az infó kaptam:
BE 726 BEMÉSZ A 726. ÉPÜLETBE
Elszántságod odáig terjed, hogy megkockáztatod a hoarián falu megközelítését. Alig érsz be a falak közé, máris körbevesznek a barbár férfiak és nők, s míg egyesek lándzsáik hegyét egyenesen a mellkasodnak szegezik, mások a bunkóikat készenlétben tartva árgus szemekkel figyelnek. Hirtelen átfut az érzés az agyadon, hogy a te hatalmad talán nem is lesz elég ahhoz, hogy a többtucat barbáron átverekedd magad. A falu főterén kialakult patthelyzetnek egy magas rangú hoarián érkezése vet véget. A falu törzsfőnöke, mert hogy ő az, gyanakodva szemlél egy darabig, majd érthetően, a közös nyelven szól hozzád.
- Ki vagy? Mit keresel itt?
Egy pillanatot sem gondolkozol a válaszon, már előre kifundáltad, amikor ide érkeztél. Meggyőzőkészséged a hoariánok ryukuk elleni gyűlöletére próbálod alapozni.
- A ryukuk ellensége vagyok. Talán segíthetünk egymáson.
A törzsfőnök ádáz homlokráncolás közepette töpreng azon, vajon igazat mondtál-e. Ha tudná, a ryukuk mit szándékoztak tenni Ghallával, és hogy ez téged mennyire felbőszített, nem gondolkozna ezen ilyen sokat. Persze nem hinné el csak úgy, ha ezt előadnád - azért van ennek a falunak a népessége még életben.
- Rendben, gyere velem - böki ki végül, és az erre kijelölt két morcona harcos kíséretében egy kunyhóba vezet. - Tegyük fel, hogy igazat mondasz - mondja, miután leültetett a földre maga elé, két földbe szúrt, füstölő fáklya közé. - Ha a ryukuk ellensége vagy, még hasznunkra lehetsz. Ha azonban nem, és ezt hazudtad, csúnyán meglakolsz. A hoariánok nem ismernek irgalmat, ha háborúról vagy bosszúállásról van szó. Majd megismered te is nevünket, ha eddig még nem hallottál volna róla. A ryukuk nagyon sokan vannak, és nem hajlandók elismerni függetlenségünket, pedig csak ezt a szigetet szeretnénk magunknak. Anélkül, hogy minden héten ryuku őrjáratok háborgatnák. A háború hosszú ideje tart már.
- A törzsfőnök itt elhallgat egy rövid időre, majd mikor felnéz, tekintetében az elszántság jeleit látod. - Nagyhatalmú kalandozónak tűnsz, a ruházatod is... enyhén szólva előkelő. Minden segítő kézre szükségünk van a harchoz, úgyhogy próbára teszlek. Fél tucat ryuku függő beszerzése lesz a feladatod! Ha ezeket a tárgyakat megszerzed, bebizonyítást nyer, hogy van bátorságod a ryuku vonalak mögé merészkedni, és hogy megvan a képességed a túléléshez. Márpedig akkor karod ereje értékessé válhat a hoariánok számára.
A hoarián törzsfőnök itt elhallgat, és várakozón néz rád. Bólintasz, hogy értetted a feladatot, nincs több megbeszélnivaló. Sietve távozol a faluból. [5 pontot használtál fel, van még 653. Kapsz 14 VP-t.]

Beszereztem a 6 ryuku függőt. Visszamentem és immáron második alkalommal kaptam az alábbi infót:

BE 726 BEMÉSZ A 726. ÉPÜLETBE
Elszántságod odáig terjed, hogy megkockáztatod a hoarián falu megközelítését. Alig érsz be a falak közé, máris körbevesznek a barbár férfiak és nők, s míg egyesek lándzsáik hegyét egyenesen a mellkasodnak szegezik, mások a bunkóikat készenlétben tartva árgus szemekkel figyelnek. Hirtelen átfut az érzés az agyadon, hogy a te hatalmad talán nem is lesz elég ahhoz, hogy a többtucat barbáron átverekedd magad. Rendkívül dühösek! Azok után, hogy mennyi gonoszságot elkövettél ellenük, ez nem is csoda. Botorság lenne itt küldetésben, vagy akár igazságos harcban reménykedned. Rögvest felkoncolnak, ha nem indulsz futásnak. Intelligenciád elég magas ahhoz, hogy ezt felmérd, és így cselekedj! Addig futsz, míg teljesen el nem halkul hátad mögött üldözőid kiabálása. Talán meg kellene húznod magad és egy ideig nem menni hoariánok közelébe, talán akkor megfeledkeznek korábbi tetteidről. Ezután talán a falujukba való belépést is megkockáztathatod. [5 pontot használtál fel, van még 552. Kapsz 14 VP-t.]

Mi a baj?! A Merészségem:10/5; agresszióm: 5. (Nem változott a szituációkban.) Nincs rajtam ryuku álca varázslat. Szóval nem értem.
Végleg buktam a lehetőséget, hogy a küldetéssort végig vigyem?!
Ha valaki tud segíteni ebben, azt megköszönöm…
 
én ezeket az oldalakat javaslom.

https://hyper.pbm.hu/webhyper/index.php

https://ghalla.pbm.hu/
 
Jeges témában várnak rád a Jégmágusok keresd a fórumunkon a Jégvezírt, itt a beholder fórumai között.
 
Hi!

Én is új vagyok, de ezeket ajánlamán kezdetnek:

http://itsource.us/csucsu/az-igazi-vadnyugat/


http://itsource.us/c sucsu/nyugat-elhagyasa-temposan/

A jeges témában nem tudok segíteni sajnos :-)
 
Sziasztok,

Nem tudom jó helyre írok-e, de kérnék segítséget. Anno elkezdtem a játékot, de időhiány miatt nem folytattam (igen, napi 1 órát nem tudtam foglalkozni a karakterrel). Most újrakezdeném, viszont akkor már speciális karaktert hoznék létre.
Szeretnék egy séma szerint karaktert készíteni, ehhez keresnék egy tapasztaltabb játékost, aki támpontokat adna, hogy:
- merre menjek;
- hol és mit tanuljak;
- hol és hogyan szerezhetőek meg a tárgyak, amik növelnék jártasságom.
A lényeg, olyan karaktert szeretnék létrehozni, amely jég, illetve hideg varázslatokat helyez előtérbe, illetve olyan tárgyakat szerez, amik ebben a témában közrejátszhat (pl. hópelyhes kupa).
A segítséget természetesen honorálom, mivel nincs még olyan karakterem, amivel ingame tudnék segíteni, zsetonokkal honorálnám.
Ha maradhat itt, itt is, illetve privátba is várom az üzeneteket

Köszönettel: Laci
 
Csőőő! Én varázsolok neked egyet szívesen Mindjárt megnézem, hogy kell, addig írj egy kariszámot privátban plz ;]
 
Chara-din ékkövét kitől tudnék szerezni? Nyugaton kis karinak kellene!
 
Hi!

Ha valakinek esetleg fejfájást okozna pár sötét tekercs, nyugodtan átdobhatná ;-)

Köszi!
 
Kiráááály, kösz! Ez a titkosírásos móka fun, megyek oldogatni :-)
 
Igen, legutóbb is ez történt. Megjegyzendő, hogy a max. ép-szívókra nem kell t, bár ez elég ritka.
 
Thx! Ilyeneim meg nincsenek, nem is lesznek egy darabig. De akkor elvileg akar be is mehetnek ezekbe, mert ha olyan a massza, h permanens szivas lenne belole, meg se tamadom?
 
térhajlító kavicsod van?

Nekem volt, amikor megvettem a varázslatot és ugyanezt az ellentmondást én is felfedeztem. Úgy vettem észre, hogy kaviccsal a 4x-es érték az igaz.
tau*4- mezőt tudsz függőlegesen és vízszintesen is. Kb. 30-as tautól bármelyik városmező elérhető Nyugaton.
 
Ha esetleg max ép vagy tulajdonságszívó vagy szintszívó képességet kapott a massza, akkor csak FT paranccsal fogsz nekimenni (ez a bátor verzió), illetve akkor ha van védelmed ellenük, jelesül: lélek védelme, esszenciavédelem és tulajdonságpajzs, ha ezek rajtad vannak meg fogod őket támadni.
 
Hi! Phua kipot hogy erdemes atkutatni? Nyugaton vagyok, bementem egybe, masszat nem tudtam leolni de irta a fordulo, h ezek permanens seruleseket okoznak (gondolom max. ep, tulakdonsagok?). Kell vmi magia, h ezekbe bemereszkedjen az ember?
 
A VÁROSI TELEPORT (96. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT)

milyen messzire repít?
maximum taumaturgia szint*2 mezőre
Web Hiper oldalon lévő adt

maximum taumaturgia erősség x 4 mezőre
ENCYCLOPEDIA FANTASIA adata szerint

vagy csak nem lett átírva a Web Hiper oldalon?
 
A magam részéről a közelharcit preferálnám, de ez szubjektív. A pajzszúzás ellen nincs konkrét védő varázslat, feltételezem, hogy agytaposásod nincs.
 
Azt a szilmillt, amire épp szüksége van a karakterednek. Lehet őket cserélgetni, vedd meg mindhármat.
Pajzszúzás fizikai varázslat, szerintem a tompítás megvéd tőle.
 
Melyik szilmillt lenne érdemes megvenni?

A + támadás, + közelharci sebzés vagy a - módosító az ellenfélnek varázslat mentőre opció közül gondolkodok valamelyiken.

Illetve kérdezném egyúttal, hogy a pajzs zúzás varázslatot dobó ellenfelek ellen (pl. csapásvezető) mit lenne érdemes FTV-be rakni.
 
h 1096 használod az 1096. tárgyat
Babonából előbb összedörzsölöd két tenyered, majd előkotorsz egy aranyérmét a hátizsákod aljáról. Fél lábra állsz, úgy hajítod be a kútba. Pár pillanat telik el csupán, majd légies jelenség materializálódik a kút felett. Hálóingre emlékeztető fehér ruhájában olybá tűnik, mintha egy angyal lenne. Kinyújtja kezét feléd, melyen egy apró tárgy fekszik. Remegő kézzel veszed el tőle, minek következtében a jelenés eltűnik. Tátott szájjal veszed szemügyre, hogy mit kaptál: egy Éjmágus tükrét. (ld. enc.) Vigyorogva sétálsz odébb. [3 pontot használtál fel, van még 326.]
 
Köszi a segítséget!

Vhogy megpróbálok beszerezni egy sötét tekercset akkor, mert egyfelől hasznos, ha már gonosz vagyok, másfelől ha van 4, megeszik ezeket a pikkelyeket. Na kíváncsi leszek
 
  ... | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | ...
Nézet:
Infók | Hírek, változások | Segítség kezdôknek | Fejlesztési ötletek | Közös Tudatok | Bugok | Csere-bere | Átadó karakterek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.