Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája
A számlanyitás folyamata
Árak + Jelenlét bónusz
Befizetési módok
Jelentkezési lap
Kedvezmények
Kipróbálás (10 ingyenes forduló)
Szabálykönyv
Új játékosoknak
Alanori Krónika kupon
Aukció
Beállítós UL
Bónuszok
Eseménynaptár
Hasznos Információk
Ismeretek hasonlítása
Kalandozók versenye
Karakternév-változtatás
Lemaradás vásárlása
Reinkarnáció
Statisztikák
Szavazások
Tesztcsata
Titanitdukát aukció
Tudástár
UL küldés
Beholder Labirintus
Memóriajáték
Mini-szójáték
Puzzle
Chat, üzenõfal
Fórumok
Közös Tudatok
Közös Tudatok Listája
KT-képességfa
Levelezési lista, IRC
Megosztott fordulók
Nyilvános fordulók
Miniolimpiák
Olimpiák
TF találkozó
AK Archívum
GN Archívum
Írások, novellák
Linkek
TF könyvek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Roxati tolvajok
Küldd el képeslapként!
Az Alanori Királyság harmadik legnagyobb városát, Roxatot még a legendák is a tolvajok városaként emlegetik. Kiterjedt alvilági szövetkezetek működnek ott, nap mint nap sötét üzelmeket folytatva, melyet a helytartói hivatalok erre szakosodott gárdistáinak sem sikerült eddig felszámolnia.
Nézz szét a galériában!
XLVI. Alanori Mini Olimpia
Tavaszi befizetési akció 2024.03.01. (péntek) - 2024.03.18.

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Aukciós statisztika
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Az utolsó Aukciós Napon történtek

A lista folytatása...
Olimpiák eredmémyei (9)
A Sötétség Kora - retró történelmi esemény (17)
Épülettervezői pályázat 2. (10)
Tavaszi befizetési akció 2024.03.01. (péntek) - 2024.03.18. (1)
Tavaszi befizetési akció 2023.02.27. (hétfő) - 2022.03.10. (2)
TF KÖZÖS TUDATOK (1277)

További témák...

2024-03-29 03:00:23 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 

 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ...
Nézet:
A barbár szerintem a legjobb de én törpepárti vagyok. A barbárnak kezdő tárgyai nagyon rosszak de még azzal is jól boldogulnak. Jó sok az ereje és az ügyessége sem kevés ha ráöltözöl. Támadása ha jó nagy akkor minden ütés talál és akkor kampeca lesz néhány ütésből a tündérnek de a törpeének sok lesz az ép-je és az még akár kemény csata is lehet.

Aztán jön a törpe. Sok ép sok támadás és nagy védekezés. A tündér és a barbár akárhogy próbálkozik nem bírja lesebezni az életpontját. Ja, és kell neki ügyesség is.

És a tündér a harmadik szerintem.

Csakhogy újra élénk legyenj ez a fórum.
 
Asszem már mevertem 1-szer 2-szer.
 
Miért nem kapok választ? Nem szabad, hogy kihaljon ez a fórum. Legalább te istnik meg én tápláljuk.
 
Nem hiszem, hogy már kapsz választ a kérdéseidre.
De ide végül is csak azért írtam, hogy ez a topic ne merüljön feledésbe, mert vannak benne jó, és érdekes írások.
 
Kérdések:

Hányszor és milyen fajú karakterek verik el?
Mit fejlesztettél az első 10 szinten?
Gyakran gyógyítod?
Mennyi az értékei? (erő...)
 
nekem van egy törpém!
Dzsin a neve!
Már 18-as szintű!
Imádom!
 
A TÖRPE:


Ha a törpével az első 10 szinten nem "gyúrsz" rá az ügyességre akkor elverik a karakteredet a tündék és a barbárok. Az erő? Nos, az erő az annyira nem "fontos" mivel lehet találni olyan tárgyakat ami néggyel is meg növelik az erődet. Ilyen van fegyver, pajzs, páncél, ékszer és sisak. Én a törpémmel nem mindig az ügyességet nyomtam fel. Az első 5-8. szinten elvertem mindenkit most atonban ez ritkán történik meg. Amikor kevés az életpontom akkor arénázok egyet kettőt és elvernek. Sőt még más törpök. (Volt olyan, hogy szintlépéskor is és bátorságpróbán is az erőt nyomtam fel és nem találom az a ku*va arany manógyűrűt.) Na ezt ne csináljátok amit én csináltam. Most lenyomom a bátorságpróbát és ott is ügyességre fogok "gyúrni". Nos remélem, hogy adtam segítséget a "kisebb" törpe tulajdonosoknak.



A TÜNDÉR:

Itt úgy van, hogy az "alsóbb" szinteken az ügyességet kell felnyomni, hogy a "felsőbb" szinteken hozzád se tudjanak érni. Egy szintlépéskor akkor alapból kapsz egy ügyességet és te is fejlessz az ügyességre. Ha megkepod a bátorságpróbát akkor akár háromszor is nyomhatod fel az ügyességet. Az erőt nyerheted ki tárgyakból: fegyverekből, pajzsokból, páncélokból, ékszerekből és sisakokból. (néha azt is fejlesztheted és az egyésséget) Az egészség nem olyan fontos mint az erő. Remélem, hogy segítettem az alsóbb szinten járó tündér tulajdonisoknak.



A BARBÁR:



A barbár alapból jó értékekkel indul. Érdemes életpntot adó cuccokat berakni. Az ügyességet kell nyomni fel és úgy fogsz szembeszállni egy törpével, mint a tündér a törpével. A törpe hozzá se tud érni a tündérhez. Csak akkor talán ha azut csináltad amit leírtam a törpénél. Bátorságpróbán az ügyességet érdemes nyomni. Egészséget tárgyakból nyerd ki.



MINDEGYIK FAJNÁL:


Szintlépéskor olyan tárgyakat rakj be ami egészséget ad. A törpénél Miért van erre szükség? Azért mert néha nem art még több életpont. Annál jobb minél több az életpontod. Elég csak szintlépéskor betenni ezeket a cuccokat aztán le is csrélheted.




Remélem segítettem sok mindenkinek ezzel a szöveggel. Főbb képpen az "alsóbb" szintű karakterekra vonatkozik.




TOVÁBBI JÓ JÁTÉKOT KÍVÁN:

artick25
 
Nekem 8.
 
mostanság kb 1500 ép-vel rohangálok. És egy törpe sem vert le. :-) (védelem 531, ügy. 310)
 
Nem feltétlenül kell eltalálniuk. Az meg hogy több az ép-d, de nincs ügyességed és védelmed, azt jelenti, h eggyel többet ütnek be neked és ottmaradsz. Nem hangzik túl jól...
 
Így is úgy is eltalálnak, akkor inkább ne nyiffanjak ki.
 
Sőt tovább megyek, az ép-nál jóval fontosabbnak tartom a védekezést.
 
A védekezés sosem árt...
 
Ha valakinek van egy csöpp sütnivalója, akkor az nem védekezésre öltözik. A legjobb a támadás és ép, és ezt legjobban a barbár és a törpe tudja alegjobban kainázni.
 
Hm, kicsit érdekesen alakul nálunk az egykorú toplista. A legegészségesebb kategóriában 2-en vagyunk tündék, a többi törpe. A legéletrevalóbb kategóriában két törpe van a többi tünde meg néhány barbár...
 
Bocs 3 és félnél kicsit több napja.
 
Már 3 napja abba hagytuk.
 
Veszekedjetek még egy kicsit.
 
Bölcs gondolat. Egyébként én azt csak felvetettem.
 
Saját privát véleményem mondtam el. Három fajból toltam három karaktert, szerintem a tündér most a legkönnyebb.
Az általad említett esetben senki nem talál el semmit. A sok ha pedig azért van benne (azon felül, hogy nem érvelek, hanem próbálom azt megmondani, hogy mi történhet), mert szerintem mindenki úgy játszik (arénát meg pláne), hogy próbál gondolkodni az ellen fejével, ismerni a gyengéjét, s kompenzálni a saját gyengéit. Amennyiben ez nem így van, teljesen felesleges erről beszélni, mert egyedül a játékoson múlik mennyire képes kiaknázni a karakterében rejlő lehetőségeket.
 
És ha a törpének jó a támadása, és a tündér védekezésre öltözik!? Kampec tündér. Egyébként úgy érvelsz, hogy sok benne a HA. "ha alacony a védelme, ő támadásra öltözik".
Annyira ne védd a tündéreket, még ha könnyű vele játszani akkor se! A másik két fajt pedig ne írd le!
 
64en járnak már többen is
 
Ok, akkor van nagyon sok ép-d te a tündét nem tudod megütni, mert neki magas az ügyessége. Ő viszont meg tud ütni, mert alacsony a védelmed ő pedig támadásra öltözik jó nagy sebzéssel. Legfeljebb döntetlent hozhatsz ki, úgy, hogy téged ütöttek le jobban. Ez nem túl felemelő...
 
Nem kéne fikázni törpe me halál!!!
 
Én most indultam törpel és nekem teccik. tudja vki melyik a legnagyobb szint?
 
Kössz, hogy mellettem vagy.
 
De ha a törpe öltözik be ép-t adó cuccokba, akkor megint nagy a különbség a két faj élete között.
 
És tévedtek is. Alacsony szinten lehet, de magasabban a törpe kb esélytelen a tündével szemben, mert az ép-t adó cuccok miatt a tünde ép-je alig marad el a törpéétől, viszont az ügyessége számottevően magasabb lesz. Amitt a törpe leginkább melléüt majd...
 
Ugyanez a véleményem.
 
Csakhogy a támadást cuccokkal elég jól lehet növelni. A törpe nem tud támadásra öltözni, mert akkor eltalálják gyakran és hiába a sok ép, a krittyó leszedi. Ezért ac-ra kell öltöznie, úgy viszont alacsony a támadása. A tünde öltözhet nyugodtan támadásra, mert a magas ügyesség kompenzálja az ac hiányát. Ha valaki esélyes, akkor már inkább a barbár, berzerkerbe öltözve: alacsony ac, nagy támadás, nagy sebzésű fegyver, magas erő. Egy-két ütés, és meszeltek mindenkinek, csak ez nem költséghatékony moncok ellen.
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ...
Nézet:
Kérdések | Vélemények | Egyéb | Szavazások

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.