Tony Kukac összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. jan. 10. 9h:49'
EZ A 507. JÁTÉKHETED, 368. FORDULÓD
508. játékheted kezdete: jan. 17.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5890
SZÁMLA : XXXX

TONY KUKAC KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [131,54] koordinátán. Az idő esemény nélkül telt el. Az aranytermő erszény 57 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 kaját. A teremtés zsákja létrehozott 1 kavadu iszákot. A teremtés zsákja létrehozott 1 aranyló ugarhéjat. Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+202 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+58 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-6 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.)
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy manifesztátor nyomára vezet. Táborhelyedhez egészen közel találsz egyet!

Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku buzogányt. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ryuku buzogánnyal többször kegyetlenül megütöd a manifesztátor egyik lábát. (2 támadással 86 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a manifesztátor egyik lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A manifesztátor mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 manifeszt.nyúlványt. 320 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 711.]

* 1. KP: lopsz a 7. fajúaktól a 214. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik.
(Feltételes lopás:) Hamar felfedezed azt a helyet, ahol Glandyth tábort vert. Vársz, amíg az alkalom a legkínálkozóbb. Megpróbálsz hangtalanul a közelébe jutni a figura zsákjához. A szégyentelen áldozatod csapdát állított! Hála kifinomult csapdaészlelésednek, észrevetted. Ügyesen elemelted a kiszemelt tárgyat (265 aranyat). Gyorsan lelépsz. (+1 gonoszság.) [4 pontot használtál fel, van még 707.]

* 2. KP: lopsz az 1. fajúaktól a 214. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 707.]

* 3. KP: lopsz a 8. fajúaktól a 214. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 707.]

* 4. KP: lopsz a 2. fajúaktól a 214. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 707.]

* 5. KP: elmormolod az 1. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Sikerült elmondanod a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 4 életpontot tudsz így gyógyulni. [-13 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 702.]

vv 71 224 26 elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 26. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 700.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 700.]
Beizzik a turbómágia. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 698.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[132,53] A bozótost sűrű erdő váltja fel. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Felismered a közeledőt. Csak egy varkaudar bajnok. Nem jelenthet különösebb problémát. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Távolról jégcsóva varázslatot lő rád a másik. 13 életpontot vesztettél. A lény jeget köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (6 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku buzogányt. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku buzogányt ellenfeledre ugrasz. Ryuku buzogánnyal halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar bajnok testét. (4 támadással 164 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Harci kalapáccsal eltalálod a varkaudar bajnok testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A varkaudar bajnok megböki fegyverével az oldaladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+1 ÉP). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
1005 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 184, sebződés: 22, gyógyulás: 23, összesen: +1 ÉP}

Utad során felfedezel egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Raia rúnaköve. Felfedeztél egy régészeti lelőhelyet. Kíváncsian bámulsz bele a kiásott gödrök egyikébe. Körbevizsgálódsz. Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [133,52] Csökken a behatoló fény, ritkább az aljnövényzet: sűrű erdőben vagy.

Észreveszel valamit a földön. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [134,51] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délre egy márványtorony van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy Leah oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Körbevizsgálódsz. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra. [39 pontot használtál fel, van még 659.]

m 2 1 1 mozogsz keletre, északkeletre, északkeletre
[135,51] Vált a terep: alacsonyhegységben vagy. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy ekharion bébi közeledik. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az ekharion bébi jobb karját. (5 támadással 70 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku buzogányt. Meglengetve a ryuku buzogányt a másikra ugrasz. Ryuku buzogánnyal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ekharion bébi bal lábát. (4 támadással 99 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod az ekharion bébi jobb karját. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Egy tockost nyomat Neked az ekharion bébi! (1 támadástól 43 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+9 ÉP). A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Az ekharion bébi most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1368 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 193, sebződés: 43, gyógyulás: 9, összesen: -34 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy olvasztókemencét. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Leah hívői építették. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délre egy Chara-din monolitját. Délnyugatra nézve látsz egy márványtornyot. Északnyugatra egy Leah oltár van. Elrakod a távcsövet. Ráakadsz néhány elszórt tárgyra: 7 vasérc[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [136,50] Ritka erdő váltja fel a hegyvidéki terepet. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy kardfogú fülemüle. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. Szép muzsikával próbálod a kibírhatatlan hangot kivédeni. Szépen zenélsz, és a lény végül abbahagyja a sivítást. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku buzogányt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ryuku buzogánnyal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kardfogú fülemüle borzalmas agyarát. (3 támadással 109 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Harci kalapáccsal megcsapod a kardfogú fülemüle bal szárnyát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Agyarával a kardfogú fülemüle felkarcolja a combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+1 ÉP). A kardfogú fülemüle összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 fülemüle agyart. 695 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 5, gyógyulás: 29, összesen: +24 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy manilla-fát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [137,49] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Feltámadt a szél. Komor, sötét felhők száguldanak az égen. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Csak egy erszényes elkarog. Megvető mosollyal várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku buzogányt. Elszántan a másikra ugrasz. Ryuku buzogánnyal többször kegyetlenül megütöd az erszényes elkarog jobb oldalát. (3 támadással 128 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Harci kalapáccsal megütöd az erszényes elkarog szőrös testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). Az erszényes elkarog még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 865 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 152, sebződés: 9, gyógyulás: 14, összesen: +5 ÉP}

Észreveszel egy gumifát. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy Chara-din monolitját. Északra nézve látsz egy Dornodon oltárt. Elrakod a távcsövet. Alaposan körülnézel a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [39 pontot használtál fel, van még 620.]

m 1 1 2 mozogsz északkeletre, északkeletre, keletre
[138,48] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. A távolban sakálok üvöltenek. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Ráismersz a lényre. Egy áeratikus hasnyák. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Egy a halál szava varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az áeratikus hasnyák jobb oldalát. (5 támadással 97 életpontot sebezve.) Maga a levegő sűrűsödik össze, és változik félelmetes levegő-démonná. Forgószélként csap le rád, és felragad a levegőbe. Nem kapsz levegőt, fuldoklani kezdesz... Akaratodat összpontosítva mondogatod magadban: - nem hiszem el, nem hiszem el! - És sikerült! Az illúzió szertefoszlik. Mögötte megpillantod az illuzió keltőjét. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku buzogányt. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku buzogányt ellenfeledre rohansz. Ryuku buzogánnyal többször kegyetlenül megütöd az áeratikus hasnyák egyik lábát. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Harci kalapáccsal gyengén megütöd az áeratikus hasnyák bal csápját. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az áeratikus hasnyák nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+1 ÉP). A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Az áeratikus hasnyák farkával a kezedre csap. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Letéped magadról. Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). A szörny vérfagyasztó módon huhog! 20 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. 1368 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 171, sebződés: 39, gyógyulás: 12, összesen: -27 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Nocsak, itt van valami érdekes! Nagyon régi (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [139,47] Elhagyod a bokrokat, dombok között vagy. Találsz egy púdersziklát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba). Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Johnnyu Lee orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze keletre látsz egy Chara-din monolitját. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délre egy Fairlight oltár van. Északnyugatra egy márványtorony van. Északra egy Leah oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy trappoló dinymák nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Fekete lét köp feléd a szörny! Bravúrosan félreszökkentél. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku buzogányt. Elszántan a másikra rohansz. Ryuku buzogánnyal többször kegyetlenül megütöd a trappoló dinymák testét. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a trappoló dinymák jobb oldalát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Patájával a trappoló dinymák többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+1 ÉP). Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+1 ÉP). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 6 csepp tintát. 386 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 7, gyógyulás: 24, összesen: +17 ÉP}

Hatalmas sárga gyümölcsöt találsz egy bokron. Megkóstolod. Ehető! Nagyszerű, ebből muszáj raktározni. (+2 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [140,47] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. Keletre az alanori csatorna békésen fodrozódó vizét látod. (ld. enc.) Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Látsz egy Chara-din monolitját. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert délre fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Délnyugatra nézve látsz egy Fairlight oltárt. Északnyugatra egy Leah oltár van. Elrakod a távcsövet. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy karmos tankány. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku buzogányt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ryuku buzogánnyal halálos csapásokat osztva péppé vered a karmos tankány jobb oldalát. (3 támadással 119 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Harci kalapáccsal megcsapod a karmos tankány rovarfejét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Szarvaival a karmos tankány megböki a jobb karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+1 ÉP). A karmos tankány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 tankány karmot. 678 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 3, gyógyulás: 18, összesen: +15 ÉP}

A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy quwarg harcos. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku buzogányt. Meglengetve a ryuku buzogányt a másikra rontasz. Ryuku buzogánnyal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg harcos testét. (3 támadással 122 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a quwarg harcos jobb vállát. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) A quwarg harcos csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg harcos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
1021 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 165, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
(Feltételes lopás:) Megkeresed azt a helyet, ahol Sinisstra tábort vert. Kivárod az alkalmas pillanatot. Csendben megpróbálod megközelíteni a másik holmiját. A nyomorult figura csapdával védte magát! Szerencsére kiszúrtad, és kikerülted. Profi módon elloptad, amit akartál (1 manifeszt.nyúlványt). A siker után olaj! (+1 gonoszság.) [43 pontot használtál fel, van még 577.]

kb 1139 264 264 kiveszel a bankból az 1139. tárgyat (264 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 13 sámán gyógykenőcsöt. Kiveszel a bank széfjéből 27 remák szivet. Sajnálom, de a széfben nincs a megadott tárgyból. [0 pontot használtál fel, van még 577.]

a 270 2489 1 átadod a 270. tárgyat a 2489. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 gromak páncélt Fehérsörény Ulgulu részére. [0 pontot használtál fel, van még 577.]

a 516 2489 1 átadod az 516. tárgyat a 2489. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 varkaudar szablyát Fehérsörény Ulgulu részére. [0 pontot használtál fel, van még 577.]

a 34 2489 1 átadod a 34. tárgyat a 2489. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 ásót Fehérsörény Ulgulu részére. [0 pontot használtál fel, van még 577.]

a 42 2489 1 átadod a 42. tárgyat a 2489. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 távcsövet Fehérsörény Ulgulu részére. [0 pontot használtál fel, van még 577.]

a 1 2489 2 átadod az 1. tárgyat a 2489. kalandozónak (2 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 2 deus ex machinát Fehérsörény Ulgulu részére. [0 pontot használtál fel, van még 577.]

a 165 2489 1 átadod a 165. tárgyat a 2489. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 mászókampót Fehérsörény Ulgulu részére. [0 pontot használtál fel, van még 577.]

a 128 2489 3 átadod a 128. tárgyat a 2489. kalandozónak (3 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 3 sallank karmot Fehérsörény Ulgulu részére. [0 pontot használtál fel, van még 577.]

a 3 2489 5 átadod a 3. tárgyat a 2489. kalandozónak (5 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 5 vizestömlőt Fehérsörény Ulgulu részére. [0 pontot használtál fel, van még 577.]

a 264 2489 4 átadod a 264. tárgyat a 2489. kalandozónak (4 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 4 remák szivet Fehérsörény Ulgulu részére. [0 pontot használtál fel, van még 577.]

aa 397 1577 689 átadod a 397. tárgyat az 1577. tárgyat a 689. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 1 zafír erőövet Fehérsörény Ulgulu részére. Ok, sikeresen átadtál 1 monstrum vállvédőt Fehérsörény Ulgulu részére. Ok, sikeresen átadtál 1 ryuku mellvértet Fehérsörény Ulgulu részére. [0 pontot használtál fel, van még 577.]

aa 249 174 138 átadod a 249. tárgyat a 174. tárgyat a 138. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 7 bumerángot Fehérsörény Ulgulu részére. Ok, sikeresen átadtál 1 harci kalapácsot Fehérsörény Ulgulu részére. Ok, sikeresen átadtál 24 ubuk dobónyílat Fehérsörény Ulgulu részére. [0 pontot használtál fel, van még 577.]

aa 189 351 196 átadod a 189. tárgyat a 351. tárgyat a 196. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 15 vas dobónyilat Fehérsörény Ulgulu részére. Ok, sikeresen átadtál 12 tolmokov-koktélt Fehérsörény Ulgulu részére. Ok, sikeresen átadtál 1 trófea nyakláncot Fehérsörény Ulgulu részére. [0 pontot használtál fel, van még 577.]

aa 348 313 243 átadod a 348. tárgyat a 313. tárgyat a 243. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 1 shinai gömböt Fehérsörény Ulgulu részére. Ok, sikeresen átadtál 8 gyógykenőcsöt Fehérsörény Ulgulu részére. Ok, sikeresen átadtál 1 nyílcsapdát Fehérsörény Ulgulu részére. [0 pontot használtál fel, van még 577.]

aa 1141 70 43 átadod az 1141. tárgyat a 70. tárgyat a 43. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 1 hűségérmét Fehérsörény Ulgulu részére. Ok, sikeresen átadtál 2 rézdarabot Fehérsörény Ulgulu részére. Ok, sikeresen átadtál 1 tükröt Fehérsörény Ulgulu részére. [0 pontot használtál fel, van még 577.]

aa 1139 50 2 átadod az 1139. tárgyat az 50. tárgyat a 2. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 13 sámán gyógykenőcsöt Fehérsörény Ulgulu részére. Ok, sikeresen átadtál 1739 aranyat Fehérsörény Ulgulu részére. Ok, sikeresen átadtál 22 kaját Fehérsörény Ulgulu részére. [0 pontot használtál fel, van még 577.]

* 1. BP: használod a 243. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 577.]

* 2. BP: lopsz az 1. fajúaktól a 214. tárgyat
l 1 214 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 577.]

* 3. BP: lopsz a 6. fajúaktól a 214. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 577.]

* 4. BP: lopsz a 4. fajúaktól a 214. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 577.]

* 5. BP: építed az 534. tárgyat 100 pontért
Itt már van egy, minek építenél másikat? [0 pontot használtál fel, van még 577.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Amatőr jóga-gyakorlatokkal próbálod a szervezetedet még ellenállóbbá tenni. A gyakorlásnak megvan az eredménye! (+1 egészség.) [40 pontot használtál fel, van még 537.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Kitartóan, órákon át légzőgyakorlatokat végzel. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Csak egy élőholt quwarg. Megvető mosollyal várod a találkozást. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az élőholt quwarg jobb oldalát. (5 támadással 102 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku buzogányt. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ryuku buzogánnyal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt quwarg fejét. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Marásokat ejt rajtad az élőholt quwarg. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+7 ÉP). Véres nyál csordul ki az élőholt quwarg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1306 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 189, sebződés: 31, gyógyulás: 7, összesen: -24 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 497.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Kitartóan, órákon át légzőgyakorlatokat végzel. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 457.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Légzőgyakorlatokat, a szervezetet megedző tornagyakorlatokat végzel. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 417.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Kitartóan, órákon át légzőgyakorlatokat végzel. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 377.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Amatőr jóga-gyakorlatokkal próbálod a szervezetedet még ellenállóbbá tenni. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 203 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 337.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Amatőr jóga-gyakorlatokkal próbálod a szervezetedet még ellenállóbbá tenni. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [Még 163 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 297.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Amatőr jóga-gyakorlatokkal próbálod a szervezetedet még ellenállóbbá tenni. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [Még 123 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 257.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Kitartóan, órákon át légzőgyakorlatokat végzel. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [Még 83 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 217.]

tf 4 17 fejleszted a 4. tulajdonságodat 17 pontért
Légzőgyakorlatokat, a szervezetet megedző tornagyakorlatokat végzel. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 66 TVP-t kell elköltened.] [17 pontot használtál fel, van még 200.]
Iszol a vizestömlőből. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+0 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 9, 13, 28.
Kasztroplanáris energiáid a csordulásig töltődtek! EF-elésed újra a kezdetektől indul. Viszont az energiák kicsapódása nyomán kaptál 1 tulajdonságpontot és 1 képességpontot. Etetési idő! Sajnos egy szem kajád sincsen, amit kioszthatnál az éhes szörnyeid között! Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 509 pontot. A következő körben tehát 709 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


AZ ALANORI CSATORNA
Az alanori csatorna egyike VI. Borax legnagyobb szabású építkezéseinek. Az eredetileg öntözési célokra ásott rendszert a tűzvihar utáni negyedik hónapban kezdték el az uralkodó utasítására kibővíteni. Az eredmény egy közel három mérföld széles, a félsziget északi partjától egészen a déliig egyenesen húzódó, közepénél 12-15 méter mély csatorna lett. Az építkezés közel másfél évig tartott, rabszolgák és szabad emberek tízezrei dolgoztak rajta, de a legnagyobb segítséget persze az udvari mágusok jelentették. Részben a tenger vize, részben jónéhány, mesterségesen belévezetett patak vize táplálja. A csatorna elsődleges célja a birodalom szívét képező sűrűn lakott területek védelme. A rossz nyelvek szerint Borax nemcsak a nyugaton megmaradt esetleges sötét armadákat akarta ezzel távoltartani, hanem a kiéhezett menekülők/túlélők áradatát is. No igen, az arénajátékokon szívesen látott vadonból toborzott barbárok nem lennének kedves vendégek az amúgy is túlzsúfolt városok mindennapjaiban. A biztonság kedvéért a csatornába tízezer vércápát is telepítettek, és a mágusok egy igen ártalmas energiamezőt húztak fel a keleti parton. Ennek ellenére az igazán bátrak és tapasztaltak megpróbálkoznak átjutni ezen a tömérdek veszélyen is, tudva, hogy micsoda jólét vár rájuk a túlparton. Légy azonban figyelmeztetve: a visszajutás még az átjutásnál is nehezebb és fájdalmasabb...

KARAKTERLAP

Tony Kukac, egy fekete, tüsi hajú, félszemű árnymanó férfi vagy. Fekete a bőröd. Chara-din püspöke vagy. Az Árnymenők (#9153) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 368. fordulód.

Erő: 37 (41) Szint: 26 Merészség: 8/7 Magasság: 106 cm
IQ: 35 (37) Támadás: 27 Agresszió: 3 Testsúly: 39 kg
Ügyesség: 41 (43) Védekezés: 25 Menekülés: 30 % Életkor: 34/35 év
Egészség: 43 (45) Életpont: 350/507 Jellem: gonosz (666) Tul. pont: 7
Szerencse: 43 (45) Varázspont: 609/13 Pénz: 0 arany Kép. pont: 17
Tudatpont: 35/20 Pszi pont: 174/79 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 2905 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 9012 TP-t kaptál. Jelenleg 1873993 TP-d van. A következő szinthez még 126007 TP szükséges. Trófeáid: tyrannoszaurusz rex, varkaudar hadúr, ongóliant. A 365. fordulódban 5132 arany került a bankszámládra. 5208 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 30/44 vágófegyverek: 25/8 ütőfegyverek: 24/15 (+11%)
lőfegyverek: 28/22 (+2%) dobófegyverek: 18/21

Feltételes fegyverváltás: ryuku buzogány (#696) (80%) << varkaudar szablya (#516) (160%) << csontpálca (#329)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -15.); vashegyű nyíl (#176) (16 .); tüske (#22) (17 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 27/94 2. nyomkövetés: 106/44 (+43%) 3. lopás: 96/41 (+11%)
4. mászás: 6/61 5. csapdakészítés: 24/41 6. csapdaészlelés: 41/48 (+2%)
7. gyógyítás: 67/2 8. titkosírás: 23/23 9. felderítés: 20/83
10. szörnyidomítás: 6/21 11. teológia: 54/51 (+17%) 12. taumaturgia: 44/9 (+23%)
13. versengés: 11/12 14. zene: 6/75 15. szörnyismeret: 45/88 (+22%)
16. pszi: 16/8 (+7%) 17. zárnyitás: 8/3 18. vadászat: 12/50
19. bányászat: 13/21 20. főzés: 9/56

FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (életszívás III (#128))
lopsz a trolloktól (5) aranyat (#50) (9x), a gnómoktól (6) aranyat (#50) (14x), az alakváltóktól (7) aranyat (#50) (11x), a kobuderáktól (8) aranyat (#50) (12x), az elfektől (2) aranyat (#50) (12x), a mutánsoktól (9) aranyat (#50) (5x), a törpéktől (3) aranyat (#50) (16x), az emberektől (1) aranyat (#50) (15x), az árnymanóktól (4) manifeszt.nyúlványt (#214) (18x)
gyógyítasz 40% életerő alatt 36 TVP-ért
kutatsz max. 150 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 40 darabot )
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12)
szintszívó lények (#9097), armageddont lövő lények (#9099)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
tompítás (#40, 8 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) a halál csókja (#187, 10 VP, 5 TVP) káoszcsapás (#200, 8 VP)
rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP) álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP) mágiafaló (#203, 12 VP, 5 TVP)
káosz szava (#207, 25 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: +5 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +12 vp 7 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
izomernyesztés (#33)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka II (#162)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> massza (#217) káoszcsapás (#200) >> LADY Elisa (#1639)
káoszcsapás (#200) >> nők (#999) káoszcsapás (#200) >> férfiak (#998)
káoszcsapás (#200) >> ongóliant (#159) villámcsapás (#50) >> szutykos remák (#191)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
törpemammut (#115) (málhás: +20 kg teher) státusz: éhes
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a fény egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.
2.) Imádkozz, amint elérted a főpap-jelölti rangfokozatot!
3.) Bizonyítékául a jóság pusztulásának, törj össze oltáromnál egy szem szimbólumot!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1417 arany (#50) 1 ásó (#34) 7 bumeráng (#249)
2 deus ex machina (#1) 1 gromak páncél (#270) 8 gyógykenőcs (#313)
1 harci kalapács (#174) 1 hűségérme (#1141) 19 kaja (#2)
1 mászókampó (#165) 1 monstrum vállvédő (#1577) 1 nyílcsapda (#243)
2 rézdarab (#70) 1 ryuku mellvért (#689) 3 sallank karom (#128)
1 shinai gömb (#348) 1 távcső (#42) 12 tolmokov-koktél (#351)
1 trófea nyaklánc (#196) 1 tükör (#43) 24 ubuk dobónyíl (#138)
1 varkaudar szablya (#516) 15 vas dobónyíl (#189) 55 víz (#27)
5 vizestömlő (#3) 1 zafír erőöv (#397)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 álompor (#396) 1 aranyló ugarhéj (#100) 1 elkarog szőr (#665)
2 fülemüle agyar (#267) 1 kavadu iszák (#25) 2 manifeszt.nyúlvány (#214)
23 remák szív (#264) 4 spiritusz (#170) 1 tankány karom (#237)
6 tinta (#101)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(131,54) manifesztátorok (#124), Glandyth (2003. kalandozó)
(132,53) varkaudar bajnok (#190), Raia rúnaköve, régészeti lelőhely (#1208)
(134,51) álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), oltár
(135,51) ekharion bébi (#768), vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), Chara-din monolitja (#534), Leah oltár
(136,50) kardfogú fülemüle (#146), manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92), Chara-din monolitja (#534)
(137,49) erszényes elkarog (#354), gumifa (#38), oltár
(138,48) áeratikus hasnyák (#243), egy ismeretlen isten rúnaköve
(139,47) púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), vaskohó (#155), Dornodon oltár, Chara-din monolitja (#534), 23. jellempróba, művészi porolit (#720), trappoló dinymákok (#118)
(140,47) oltár, 40. jellempróba, Chara-din monolitja (#534), karmos tankányok (#137), quwarg harcos (#201), Sinisstra (4093. kalandozó), élőholt quwarg (#202)

Üzenet küldése a karakternek