14. forduló, 16. forduló, Anton Andemon összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. febr. 26. 12h:26'
EZ A 203. JÁTÉKHETED, 15. FORDULÓD
204. játékheted kezdete: febr. 27.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5548
SZÁMLA : XXXX

ANTON ANDEMON KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [22,-47] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 2. pontnál.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+22 életerő.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+14 pszi pont.)

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 156.]

vi 4 4 35 viselkedésed: 4 4 35
Mostantól egy kissé elővigyázatos vagy, kétszer is meggondolod, kivel kezdesz harcot. Merészségi szinted ettől kezdve 4. A szörnyeket és az ellentétes jellemű kalandozókat megtámadod, a többiekkel barátságos vagy. Barátsági szinted mostantól 4. Ha életerőd az eredeti érték 35 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 156.]

tno 4 1 növeled a 4. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Még frissebbnek, egészségesebbnek érzed magad, mint korábban. [0 pontot használtál fel, van még 156.]

ov óvatosságod:
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [0 pontot használtál fel, van még 156.]

lm 1 mozogsz 1
Visszatérsz a bejárathoz, és elhagyod a kincseskamrát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő.
[5 pontot használtál fel, van még 151.]

gy 40 gyógyítás 40 pontért
A ravu bogár fájdalomcsillapító képessége közismert. Gyorsan összefogdosol egy párat, majd egyenként kettéharapod őket, ügyelve, hogy az értékes folyadékcseppek nehogy kárba vesszenek. A fáradozás meghozta gyümölcsét. (+14 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [40 pontot használtál fel, van még 111.]

gy 40 gyógyítás 40 pontért
Soha nem gondoltad volna, hogy ha húsz fekvőtámasz után tíz hátraszaltót ugrasz, majd két percig nem veszel levegőt, akkor annak jótékony hatása lehet a szervezetedre. Csak harmadszorra sikerült hibátlanul megcsinálnod, de most már nem kételkedsz. (+15 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 71.]

be 9 bemész a 9. titkos labirintusba
A kincseskamra bejárata valóban tökéletesen el van rejtve: ha nem lenne térképed, Te sem találtad volna meg. A járatban sötétség van. Fáklyát gyújtasz. Hosszú, kanyargós folyosók indulnak előre. Vajon melyiket érdemes választani? Melyik vezet a kincshez? Ahogy tovább mész, koponyákat, csontokat pillantasz meg. Rossz előérzeted kezd lenni... [5 pontot használtál fel, van még 66.]

lm 2 8 3 mozogsz 2 8 3
A térkép szerint 2-essel jelölt útvonalon mész végig. [2. PONT] Egyszercsak megnyílik alattad a föld, és zuhansz! Alaposan megütötted magadat - ez egy csapóajtós csapda volt. Szerencsédnek köszönhetően csak 1 életpontot vesztettél. Bosszankodva kimászol.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy nagy vasalt ajtó! Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Szégyenletes kudarcot vallottál. Nincs más lehetőséged: megpróbálod az ajtót erővel betörni. Teljes erővel próbálod az ajtót benyomni, de sikertelenül. Erre nem tudsz továbbjutni: visszafordulsz. Ismét a térkép szerinti 2. pontnál vagy.
A térkép szerint 3-assal jelölt útvonalat választod. [3. PONT] Az utolsó lépésed után egy kattanást hallasz. Balsejtelem kezd gyötörni, de már későn: zuhansz a rejtett üregbe, amelynek alján hegyes karók vannak! Szerencsédnek köszönhetően csak 2 életpontot vesztettél. Megkapaszkodsz a verem szélében, és felhúzód magad.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
[15 pontot használtál fel, van még 51.]

lm 4 9 5 mozogsz 4 9 5
A térkép szerint 4-essel jelölt útvonalon mész végig. [4. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy nagy vasalt ajtóba ütközöl. Megpróbálod a kilincset: Könnyen nyílik. Ahogy benyitsz, gyorsabban kezd dobogni a szíved: igen, megtaláltad a kincseskamrát! [9. PONT] A fal mellett találsz egy nagy tölgyfaládát. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. A láda kinyitása közben egy parányi tű szúrt meg. (-1 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 40 arany. Gyorsan kiüríted a ládát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Folytatod a felderítést. Egy nagy vasalt ajtót pillantasz meg. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! A térkép szerint 5-össel jelölt úton mész. [5. PONT] A következő lépésednél egy kattanást hallasz, és a szemközti falból nyílvesszők süvítenek feléd! 2 nyílvessző talált el. 4 életpontot vesztettél. Csak remélheted, hogy egy sem volt mérgezett.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
[15 pontot használtál fel, van még 36.]

lm 6 10 7 mozogsz 6 10 7
A térkép szerint 6-ossel jelölt útvonalon mész végig. [6. PONT] Egyszercsak megnyílik alattad a föld, és zuhansz! Alaposan megütötted magadat - ez egy csapóajtós csapda volt. 2 életpontot vesztettél. Bosszankodva kimászol.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Elszántan mész előre. Egy nagy vasalt ajtó jelent átmeneti akadályt. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Szégyenletes kudarcot vallottál. Nincs más lehetőséged: megpróbálod az ajtót erővel betörni. Teljes erővel próbálod az ajtót benyomni, de sikertelenül. Erre nem tudsz továbbjutni: visszafordulsz. Ismét a térkép szerinti 6. pontnál vagy.
A térkép szerint 7-essel jelölt útvonalat választod. [7. PONT] Az utolsó lépésed után egy kattanást hallasz. Balsejtelem kezd gyötörni, de már későn: zuhansz a rejtett üregbe, amelynek alján hegyes karók vannak! Szerencsédnek köszönhetően csak 3 életpontot vesztettél. Sikerül kimásznod.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
[15 pontot használtál fel, van még 21.]

lm 1 mozogsz 1
Visszatérsz a bejárathoz, és elhagyod a kincseskamrát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
[5 pontot használtál fel, van még 16.]

m 2 1 mozogsz keletre, északkeletre
[23,-47] Amerre csak a szem ellát, dombok. Ezt a masszív, tömör szák-kőből álló vonulatot mindenki csak Rák-hegység néven ismeri, feltehetően alakja miatt. A hegyvonulat ölelő karjai nem engedik az észak felől áramló nedves levegőt a déli völgyekbe, ezért is alakulhatott ott ki a Mór sivatag. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. A feléd közeledő rőtmanó mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Dárdát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 dárda. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a rőtmanó fejét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Obszidián pengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a rőtmanó tüskés bőrét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Kőkéssel kissé megkarcolod a rőtmanó testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A rőtmanó többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 80 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy olvasztókemencét. Utad során felfedezel egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Friss kobudera nyomok vezetnek nyugatra. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [10 pontot használtál fel, van még 6.]

kt 78 1 elkészíted a 78. tárgyat (1 darabot)
Nincs annyi pontod, hogy akár egyetlen mászókarmot is készíthess/gyűjthess. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

szk 22 keresed a 22. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy drótszőrű pincsit. [0 pontot használtál fel, van még 6.]
Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd táborhelyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz.
Ebben a körben 6 pontod maradt, ebből a következő körre 6 pontot vihetsz át. Kapsz még 155 pontot. A következő körben tehát 161 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Anton Andemon, egy hosszú ezüsthajú, zöld szemű kobudera férfi vagy. A bőröd kreolszínű. Ez a 15. fordulód.

Erő: 18 Szint: 6 Merészség: 4/4 Magasság: 144 cm
IQ: 16 Támadás: 5 Agresszió: 4 Testsúly: 48 kg
Ügyesség: 14 Védekezés: 0 Menekülés: 35 % Életkor: 26/26 év
Egészség: 19 Életpont: 98/66 Jellem: semleges (+13) Tul. pont: 0
Szerencse: 18 Varázspont: 0/0 Pénz: 40 arany Kép. pont: 0
Pszi pont: 32/3
Eddig összesen 67 szörnyet (1 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 80 TP-t kaptál. Jelenleg 1 267 TP-d van. A következő szinthez még 733 TP szükséges. Trófeáid: félelem-járó, drasmólyom.

HARCI ISMERETEK
vágófegyverek: 7 dobófegyverek: 5

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); dárda (#10) max. 1 db (1 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
23,29 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 149 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 2 2. nyomkövetés: 2 (+1) 3. csapdaészlelés: 1
4. gyógyítás: 6 (+1) 5. szörnyismeret: 2 6. pszi: 5
7. zárnyitás: 2 8. vadászat: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 38 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
segítesz max. 1 TVP-ért
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak a 8. fajúaknak
készítesz fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 10 darabot ), kötelet (#92) (max. 2 darabot ), tükröt (#43) (max. 2 darabot ), botot (#4) (max. 2 darabot ), dárdát (#10) (max. 1 darabot )
cirkusz: ötpróba, kártyabarlang (10)
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
kavadu (#19) (csak egyszer)

PSZI KÉPESSÉGEID
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71)

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely az 1. kategóriában a XLII. olimpián.
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 34, a megölt vezérek száma: 0, a pontszámod: 3 445.
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 146, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 5, a pontszámod: 30 996.

Összsúly: 31.24 kg Megterheltség: 67%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 128 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 dárda (#10) 1 fáklya (#36)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
40 arany (#50)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

21 22 23 24
-48
-47
-46
(22,-47) a 9. labirintus bejárata
(23,-47) rőtmanó (#55), olvasztókemence (#86), oltár

Üzenet küldése a karakternek