225. forduló, 227. forduló, Veres Ardor összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2021. máj. 4. 22h:52'
EZ A 1112. JÁTÉKHETED, 226. FORDULÓD
1113. játékheted kezdete: máj. 5.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5280
SZÁMLA : XXXX

VERES ARDOR KALANDJAI


9 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [211,51] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 20 gyógykenőcsöt (350 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+10 tvp ). A táborozásod egyik napján egy cetlit találsz a motyód mellett a következő szöveggel: "Kalandozó! A saját - jól felfogott érdekedben - elfogadod Zaks Boelnirt törvényes királyodnak. Ellene nem lázadsz, nem szervezkedsz!" - Az Intézők Roxati céhe.
Hallottál már az Intézőkről, Roxat egyik elhíresült orgyilkos céhe. Nem nagyon érted, mire fel kaptad ezt a figyelmeztetést. A legkevésbé sem érdekel téged, hogy éppen ki ül Alanor trónján. Te független kalandozónak tartod magad. Mindenesetre azért a következő időkban óvatosabb leszel az alanori látogatásaid idején, főleg az olimpiákon. Az aranytermő erszény 53 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 zöld üveget.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+61 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+110 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+44 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-3 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) Megfejed a tüskés harci gromakot. (+1 kaja.) A lottó 1439. hetének nyerőszámai: 23, 12, 6. 1 db 0 találatos szelvényed volt.

* 1. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 501.]

* 2. KP: v 13 0 0 elmormolod a 13. varázslatot
Kántálni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Megidézted a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 496.]

* 3. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Egy végső mozdulattal előhívod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 491.]

* 4. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Megtelsz energiával. Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 486.]

* 5. KP: v 19 0 0 elmormolod a 19. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 481.]

kno 4 3 képesség-növelés 4
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 mászás.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 mászás.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 mászás.)
[0 pontot használtál fel, van még 481.]

h 1271 312 használod az 1271. tárgyat
Elültetsz egy borkonyó bibét Sheran cserepében, majd meglocsolod vízzel és isteni könnycseppel. Egyelőre semmi nem történik, de tudod, a föld mélyén már megkezdődött a csírázás folyamata. Hamarosan jókora, szüretelhető növény nő ebben a cserépben. [5 pontot használtál fel, van még 476.]

dd 116 207 133 eldobod a 116. tárgyat a 207. tárgyat a 133. tárgyat
Elhajítasz 6 móri gyümölcsöt. Elhajítasz 6 ovimon-bogyót. Elhajítasz 1 csuklyavirágot. [0 pontot használtál fel, van még 476.]

dd 205 119 eldobod a 205. tárgyat a 119. tárgyat
Elhajítasz 1 kazmár gyökeret. Elhajítasz 4 púderkövet. [0 pontot használtál fel, van még 476.]

p 65 2 használod a 65. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Kiengeded magadból az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+2 gonoszság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 466.]

f 2443 2442 925 kísérletezel a 2443. tárggyal a 2442. tárggyal a 925. tárggyal
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Sikerült elmondanod a varázsital főzése varázslatot! Együtt van minden a kotyvasztáshoz, ezért rögvest hozzálátsz. Lassan mormolod a varázsigéket, és közben a főzetbe szórod a komponenseket. Hmmm, finom lötty lesz belőle! Kimondod az utolsó szót, mire a főzet nagyot buggyan. Elkészültél! [-30 varázspont.] Lássuk az eredményt... Gyorsan felhörpinted a kész italt, nem is csalódsz az eredményben: +2 minden tulajdonságodra. Ez az! Ez megfelelő recept volt! Ha tovább kísérletezel, nyilván újabb remek varázsitalok receptjére bukkansz. [10 pontot használtál fel, van még 456.]

m 7 7 8 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északra
[210,50] A dombság átmegy hegységbe. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Hmm, csak egy hordóagyú mameluk. Ettől nincs semmi félnivalód. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a rövid íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a hordóagyú mameluk testét. (4 támadással 72 életpontot sebezve.) Marokra fogva a kyorg hosszúpengét a másikra rohansz. Kyorg hosszúpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a hordóagyú mameluk jobb vállát. (5 támadással 231 életpontot sebezve.) Ryuku rövidkarddal néhányszor megcsapod a hordóagyú mameluk fejét. (5 támadással 140 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a hordóagyú mameluk megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A hordóagyú mameluk farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Kyorg hosszúpengével megvagdalod a hordóagyú mameluk bal első lábát. (3 támadással 123 életpontot sebezve.) Ryuku rövidkarddal megvagdalod a hordóagyú mameluk fejét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) A hordóagyú mameluk leken néhány pofont. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A hordóagyú mameluk farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 27 aranyat. 2 502 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 617, sebződés: 62, gyógyulás: 0, összesen: -62 ÉP}

Látsz egy gránátkaktuszt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Leah hívei emelték. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy törpe bányát. Keletre nézve látsz egy Leah oltárt. Délre egy Tharr oltár van. Nyugatra egy törpe bánya van. Északra egy törpe bánya van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő.

(Továbbmész...) [209,49] Hegyre fel, hegyről le. Mászol, mászol, de a hegység nem akar véget érni. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (rézdarab) rejt. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Leah oltárt. Keletre nézve látsz egy törpe bányát. Délre egy törpe bánya van. Délnyugatra egy Sheran oltár van. Nyugatra egy Sheran oltár van. Északra egy Tharr oltár van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy orbitális mackósajt közeledik. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 61 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a rövid íjjal. Elrepül 4 nyílvessző. Alaposan megsorozod az orbitális mackósajt egyik lábát. (4 támadással 17 életpontot sebezve.) A mackósajt hirtelen felfalja saját magát! Kineveted a buta mackósajtot, aki nagyon elszégyelli magát! A mackósajt a következő pillanatban villámgyorsan odarohan hozzád, felemel, és feldob a sztratoszféra irányába! Lábatat az utolsó pillanatban a mackósajt nyaka köré kulcsolod, így visszahuppansz a földre. Fegyvert váltasz: előkapod az ezüstkardot. Marokra fogva az ezüstkardot ellenfeledre rontasz. Ezüstkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az orbitális mackósajt fejét. (5 támadással 143 életpontot sebezve.) Ryuku rövidkarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az orbitális mackósajt testét. (5 támadással 115 életpontot sebezve.) Nyelvével az orbitális mackósajt úgy osztja a csapásokat, mint más egy ostorral. (6 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 28 életpontot vesztettél. Az orbitális mackósajt még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 097 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 336, sebződés: 57, gyógyulás: 0, összesen: -57 ÉP}


(Továbbmész...) [209,48] Az igazi hegyek végképp eltűnnek, dombvidéken vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy gránátkaktuszt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr hívői építették. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy égigérő grokot. (ld. enc.) Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (vasérc) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Leah oltárt. Délkeletre nézve látsz egy törpe bányát. Délnyugatra egy Sheran oltár van. Északra egy Tharr oltár van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Egy mantikór repül el búvóhelyed felett. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy ongóliant. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

A közelharc előtt még megeresztesz a rövid íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja az ongóliant bal lábát. (4 támadással 42 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (22 életpontot vesztettél.) Meglengetve a kyorg hosszúpengét ellenfeledre ugrasz. Kyorg hosszúpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed az ongóliant ragyás lábszárát. (4 támadással 190 életpontot sebezve.) Ryuku rövidkarddal néhányszor megcsapod az ongóliant hatalmas bokáját. (5 támadással 98 életpontot sebezve.) Az ongóliant kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 54 életpontot vesztesz.) Kyorg hosszúpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed az ongóliant testét. (4 támadással 176 életpontot sebezve.) Ryuku rövidkarddal néhányszor megkarcolod az ongóliant bal lábát. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Nem sikerült az ongóliant ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 69 életpontot vesztesz.) Az ongóliant még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy szent jogar és egy ezüst papi karkötő. 3 216 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 563, sebződés: 145, gyógyulás: 0, összesen: -145 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Az óriás kushadó egér elfogása nem egyszerű feladat. Szerencsédre egy éhes ragadozó már megtette helyetted. Megvizsgálod a maradványokat, majd óvatosan kiszeded bajszának szálait. Összemorzsolod két kővel, majd egy hatalmas szippantással belélegzed a port. Örömmel tapasztalod, hogy gyógyító tudományod most sem hagyott cserben. (+40 életerő.) [35 pontot használtál fel, van még 421.]

h 78 használod a 78. tárgyat
Nem lesz könnyű felmászni az égigérő grok tetejébe, de bátraké a szerencse, így felcsatolod a mászókarmokat. Hosszú ás kimerítő a mászás. Szerencsére elég ügyes vagy, így gond nélkül eléred a tetejét. Bemászol a grok-burokba egy szélesebb résen keresztül. A grok első kamráját üresen találod. A látásodra kevésbé tudsz abban, hogy megállapítsd, vajon a többi kamra lakott lehet-e, így inkább a füleddel és a többi érzékszerveddel kutatsz a veszélyforrások után. Szerencsére nem észlelsz semmit, így talán gond nélkül át tudod vizsgálni a többi kamrát is. Azért jöttél, hogy megütközz az itt élő lényekkel, legyőzd őket, és elrabold a kincseiket. Vagy tán nem? Persze, hogy igen! Nem csoda, ha ezt nem tűrik szó nélkül. Egy ellenfél emelkedik ki előtted az egyik kamrából. Aha, ez egy Mnebolath!

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ezüstshurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ezüstshuriken. Lövedéked átfúrja a Mnebolath kutyafejét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-6 életerő.) A dolgot még 10 aranyad bánja. A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (35 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod az ezüstkardot. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ezüstkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a Mnebolath rücskös testét. (5 támadással 142 életpontot sebezve.) Ryuku rövidkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a Mnebolath kutyafejét. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Karmával néhányszor a Mnebolath megcsapja a fejedet. (4 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-5 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 15 aranyad. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 79, gyógyulás: 0, összesen: -79 ÉP}

Megmérgeznek, megharapnak, megkarmolnak! Ez nem jó. Ez már túl sok! Így rohansz, ahogy a lábad bírja, egészen a grok széléig. Gondolkodás nélkül kezdesz el lefelé mászni. Lefelé mászva azon aggódsz, hogy nehogy valami lény éppen mászás közben támadjon meg. Akkor nem sok esélyed lenne védekezni! Megkönnyebbülsz, mikor gond nélkül ismét vízszintes talajra érkezel.
(Feltételes gyógyítás:) A varponizáció nem az a tudomány, amit bármelyik bunkó falusi troll el tudna sajátítani. Te mint a varponizáció egyik mestere azonban az összes trükköt ismered. Keresel egy kis csanadiumot, szétporlasztod, majd öt percig intenzíven varponizálsz. Aztán egy hatalmas üvöltéssel hirtelen hanyatt veted magad, ezzel biztosítva a gyógyítás tartósságát. (+43 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [60 pontot használtál fel, van még 361.]

h 1167 7 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag istenek eledelét támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Dicső ételre sikeredett, öröm volt elfogyasztani. A következő pillanatban valami megmagyarázhatatlan, de kellemes érzés uralkodik el rajtad. (+115 életerő.) 379 tapasztalati pontot kaptál. [6 pontot használtál fel, van még 355.]

m 5 5 4 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délre
[208,49] Továbbra is dombság. Utad során felfedezel egy oltárt. Sheran hívői építették. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (rézdarab) találsz. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy törpe bányát. Délre nézve látsz egy Sheran oltárt. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Ráismersz a lényre. Egy woorgard. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Itt csata lesz.

A rövid íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 nyílvessző. Alaposan megsorozod a woorgard idétlen masszáját. (4 támadással 23 életpontot sebezve.) Meglengetve a kyorg hosszúpengét a másikra ugrasz. Kyorg hosszúpengével végigvagdosod a woorgard testét. (5 támadással 225 életpontot sebezve.) Ryuku rövidkarddal néhányszor megcsapod a woorgard szörcsögő hátát. (5 támadással 141 életpontot sebezve.) Csápjaival a woorgard lecsap a bal karodra. (6 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Kyorg hosszúpengével megvagdalod a woorgard testét. (5 támadással 222 életpontot sebezve.) Ryuku rövidkarddal néhányszor megcsapod a woorgard idétlen masszáját. (5 támadással 128 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (6 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 739, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}


(Továbbmész...) [207,50] Továbbra is dombság. Oldalt pillantva, meglátsz egy krómkaktuszt. Találsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (ilkin érc) rejt.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 ilkin ércet! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Sheran oltárt. Délkeletre nézve látsz egy törpe bányát. Délre egy elhagyott bánya van. Délnyugatra egy púderszikla van. Északnyugatra egy rúnakő van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy woorgard került az utadba. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a rövid íjjal. Elrepül 4 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a woorgard bal oldalát. (4 támadással 27 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a kyorg hosszúpengét a másikra ugrasz. {CSTT:} Kyorg hosszúpengével végigvagdosod a woorgard testét. (5 támadással 218 életpontot sebezve.) Ryuku rövidkarddal néhányszor megcsapod a woorgard testét. (5 támadással 133 életpontot sebezve.) Csápjaival a woorgard lecsap a bal karodra. (6 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Kyorg hosszúpengével megvagdalod a woorgard testét. (5 támadással 234 életpontot sebezve.) Ryuku rövidkarddal megvagdalod a woorgard testét. (5 támadással 126 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (6 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 738, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}


(Továbbmész...) [207,51] Egyre meredekebbek a dombok, többet kell mászni. Ez már alacsonyhegység. Utad során felfedezel egy hóhérbimbót. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy elhagyott bányát. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (vasérc) rejt! A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Sheran oltárt. Keletre nézve látsz egy törpe bányát. Délre egy törpe bánya van. Délnyugatra egy mély szakadék van. Nyugatra egy púderszikla van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy hordóagyú mameluk közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. A közelharc előtt még megeresztesz a rövid íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a hordóagyú mameluk bal oldalát. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) Meglengetve a kyorg hosszúpengét ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Kyorg hosszúpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a hordóagyú mameluk farkát. (5 támadással 235 életpontot sebezve.) Ryuku rövidkarddal megvagdalod a hordóagyú mameluk szőrös testét. (5 támadással 127 életpontot sebezve.) A hordóagyú mameluk mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A hordóagyú mameluk farkával megérint. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A hordóagyú mameluk összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 27 aranyat. 2 502 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 433, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}

[23 pontot használtál fel, van még 332.]

h 92 használod a 92. tárgyat
Mászni kezdesz lefelé a bányajáratban. Odalent világítanak a falak, a sűrűn növő különleges moszattól. De várjunk csak! Ott mintha mozdulna valami a félhomályban! Ez egy nómenklatúra!

Ellenfeled méregfelhő varázslatot lő rád. 10 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a nómenklatúra trutyis masszáját. (4 támadással 16 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (21 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod az ezüstkardot. Meglengetve az ezüstkardot ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Ezüstkarddal többször mélyen végigmetszed a nómenklatúra testét. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) Ryuku rövidkarddal megcsapod a nómenklatúra trutyis masszáját. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A nómenklatúra fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A nómenklatúra meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerő.) A nómenklatúra összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 514 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}

Mágikus tárgyat újabb ellenfelet provokál csatára. Ez egy orgoró!

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja az orgoró testét. (3 támadással 12 életpontot sebezve.) A lény mereven rádnéz. Ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Fegyvert váltasz: előkapod az ezüstkardot. Meglengetve az ezüstkardot ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Ezüstkarddal kegyetlenül összevagdalod az orgoró ollóját. (4 támadással 61 életpontot sebezve.) Ryuku rövidkarddal párszor kilyukasztod az orgoró testét. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) Az orgoró harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny ollójával meghorzsol. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 1 kőszemet. 1 587 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Mintha mindez nem lenne elég, újabb lény ugrik elő a semmiből! Ez egy hegymélyi lidérc! (ld. enc.)

Ezüstshurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ezüstshuriken. Nem találtad el. A lény igéző tekintetét rád emeli. Ellenállsz a gonosz bűbájnak! Marokra fogva a kyorg hosszúpengét a másikra rohansz. Kyorg hosszúpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a hegymélyi lidérc árnyéktestét. (4 támadással 182 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ryuku rövidkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a hegymélyi lidérc testét. (5 támadással 141 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A hegymélyi lidérc néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-2 varázspont.) Kyorg hosszúpengével párszor kilyukasztod a hegymélyi lidérc bal lábát. (4 támadással 191 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ryuku rövidkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a hegymélyi lidérc árnyéktestét. (5 támadással 126 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A hegymélyi lidérc többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 4, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}

A menekülést választod. Csörtetve mászol felfelé ott, ahol az imént lefelé jöttél. A távolból dübörgést hallasz. Hűha, lehet, hogy beomlik az egész járat? Rohanni kezdesz a kijárat felé, a nyomodban a morajlással, talpad alatt remeg a talaj, a plafonról kövek hullanak alá, de végül eléred a bejáratot. Felmászol gyorsan, a felfelé törő gomolygó porfelhőbe burkolózva érsz a felszínre. Huh, ezt épphogy megúsztad! [32 pontot használtál fel, van még 300.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[206,52] A vidék továbbra is alacsonyhegység.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy mély szakadékot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Sheran hívei emelték. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (ramit kő) jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 ramit követ! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze keletre látsz egy törpe bányát. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy művészi porolit van. Délnyugatra egy törpe bánya van. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy púderszikla van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. [13 pontot használtál fel, van még 287.]

h 92 használod a 92. tárgyat
Egy sziklához kötöd a kötél egyik végét, kétszeres biztosítással. Aztán óvatosan lemászol. Megkapaszkodsz a falon tátongó sötét üreg peremében, és bemászol. Óvatosan megkezded a veszélyes hely felderítését. Döbbenten érzed meg a forró leheletét valaminek a közvetlen közeledben... Egy púpos burástya!

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod a púpos burástya farkát. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az ezüstkardot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Ezüstkarddal végigmetszed a púpos burástya fejét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Ryuku rövidkarddal végigmetszed a púpos burástya hosszú tojócsövét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A púpos burástya csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Feléd sújt a púpos burástya a farkával, de elhibázta! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 387 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Varázstárgyad még egy szörnyet haragít rád. Egy púpos burástya!

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a púpos burástya zselés testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az ezüstkardot. Elszántan a másikra támadsz. {CSTT:} Ezüstkarddal párszor kilyukasztod a púpos burástya zselés testét. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Ryuku rövidkarddal alaposan megvágod a púpos burástya jobb oldalát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Feléd sújt a púpos burástya a farkával, de elhibázta! A púpos burástya összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 387 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Morgást hallasz magad mögül, rosszat sejtve fordulsz meg. Egy quwarg felderítő!

Fegyvert váltasz: előkapod az ezüstkardot. Vad csatakiáltással, felemelve az ezüstkardot ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Ezüstkarddal többször mélyen végigmetszed a quwarg felderítő nyakát. (3 támadással 97 életpontot sebezve.) Ryuku rövidkarddal megvágod a quwarg felderítő jobb középső lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg felderítő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 1 gyöngymangót. 964 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Már épp kincsek után kutatnál, amikor újabb vendéglátó vereget vállon. Egy ragyás burástya!

A lény savat köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (10 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod az ezüstkardot. Vad csatakiáltással, felemelve az ezüstkardot ellenfeledre rohansz. Ezüstkarddal kegyetlenül összevagdalod a ragyás burástya nyakát. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) Ryuku rövidkarddal megvágod a ragyás burástya testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A ragyás burástya csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Feléd sújt a ragyás burástya a farkával, de elhibázta! A ragyás burástya csápol, de mindhiába. A ragyás burástya még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 4 ugh mérget.) 1 056 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Igyekszel a másznivalót teljeskörűen kitakarítani, ezért nem hagyod itt az utolsó dögöt sem. Egy mutáns pók!

Fegyvert váltasz: előkapod az ezüstkardot. Megmarkolva az ezüstkardot a másikra rohansz. {CSTT:} Ezüstkarddal kegyetlenül összevagdalod a mutáns pók testét. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) Ryuku rövidkarddal kilukasztod a mutáns pók testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A mutáns pók csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Véres nyál csordul ki a mutáns pók száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 3 ugh mérget.) 633 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A kutatás eredménytelen - nem találsz semmi érdekeset. Elcsomagolod a kötelet, és elhagyod a veszélyes sziklaperemet. [20 pontot használtál fel, van még 267.]

m 5 6 mozogsz délnyugatra, nyugatra
[205,53] A hegyek egyre magasabbak, meredekebbek. Magashegységben vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy csillezsályát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy törpe bányát. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy művészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Délre egy Chara-din monolitja van. Nyugatra egy sziklafészek van. Északra egy vaskohó van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő.


(Továbbmész...) [204,53] Továbbra is magashegységben vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy sziklafészket. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt törpe bányát. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (mithril) találsz. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délnyugatra egy törpe bánya van. Nyugatra egy Leah oltár van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.

Egy sánta üregi nyúl önként (mondod Te) jelentkezik ebédnek. (+2 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 257.]

h 165 használod a 165. tárgyat
Minden erődet összeszedve, felhajítod a kampót (persze a kötél innenső végét fogod). A kampó megakadt odafent! Megkezded a felfelé kapaszkodást. Örökkévalóságnak tűnő idő után felérsz. Bemászol a hatalmas fészekbe. Azonnal fegyveredet markolod, felkészülve az esetleges támadásra. A fészek túlsó végében megmozdul egy óriási test. Egy óriás griff!

Fegyvert váltasz: előkapod az ezüstkardot. Vad csatakiáltással, felemelve az ezüstkardot ellenfeledre rohansz. Ezüstkarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az óriás griff tollas testét. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) Ryuku rövidkarddal alaposan megvágod az óriás griff jobb lábát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Karmaival az óriás griff megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Az óriás griff feléd csap csőrével, de sikertelenül. Az óriás griff összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 7 madártollat. 643 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Mágikus tárgyat újabb ellenfelet provokál csatára. Egy óriás griff!

Fegyvert váltasz: előkapod az ezüstkardot. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {CSTT:} Ezüstkarddal kegyetlenül összevagdalod az óriás griff tollas testét. (3 támadással 97 életpontot sebezve.) Ryuku rövidkarddal végigmetszed az óriás griff tollas testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Karmaival az óriás griff megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Az óriás griff feléd csap csőrével, de sikertelenül. Az óriás griff összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 6 madártollat. 643 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami puhára lépsz. Még egy alvó szörny, ami rögvest felriad! Egy fekete griff! Ajaj, ez Zuramagor! (ld. enc.)

Fegyvert váltasz: előkapod az ezüstkardot. Megmarkolva az ezüstkardot a másikra ugrasz. {CSTT:} Ezüstkarddal többször mélyen végigmetszed a Zuramagor pikkelyes szárnyát. (4 támadással 119 életpontot sebezve.) Ryuku rövidkarddal végigvágod a Zuramagor testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A Zuramagor megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A Zuramagor még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 grifftoll kesztyű (ld. enc.). 1 037 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Mintha mindez nem lenne elég, újabb lény ugrik elő a semmiből! Egy griffőniksz!

A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (13 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod az ezüstkardot. Marokra fogva az ezüstkardot a másikra támadsz. {CSTT:} Ezüstkarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a griffőniksz jobb szárnyát. (3 támadással 89 életpontot sebezve.) Ryuku rövidkarddal egy irtózatos ütéssel felvágod a griffőniksz tollas testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A griffőniksz feléd csap csőrével, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki a griffőniksz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 3 pirkitet. 577 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

A királyság okkal ítélt jutalmat a másznivaló kitakarításáért, újabb lény támad rád! Egy griffőniksz!

A szörny tüzet lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (18 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod az ezüstkardot. Megmarkolva az ezüstkardot a másikra rontasz. Ezüstkarddal többször mélyen végigmetszed a griffőniksz farkát. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Ryuku rövidkarddal alaposan megvágod a griffőniksz tollas testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A griffőniksz feléd csap csőrével, de sikertelenül. A griffőniksz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 3 pirkitet. 577 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Hopp, valami van a fészekben! Találtál 1 grifftojást. Mikor lemásztál a kötélen, egy laza rántással kiakasztod a vaskampót, és elcsomagolsz. [24 pontot használtál fel, van még 233.]

m 7 6 mozogsz északnyugatra, nyugatra
[203,52] A lejtők lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel.

Látsz egy kazmárt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr híveié. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (vasérc) kell, hogy legyen! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy púdersziklát. Délre nézve látsz egy Leah oltárt. Délnyugatra egy Chara-din monolitja van. Nyugatra egy Thargodan csatamező van. Északnyugatra egy friss csatamező van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő.

(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [5 pontot használtál fel, van még 228.]

be 502 2 bemész az 502. épületbe
Nincs itt az az épület, amit keresel. [0 pontot használtál fel, van még 228.]

kut 50 kutatsz 50 pontért
Nekiállsz felderíteni a környéket. Sajnos semmilyen rejtett vagy eldobott tárgyat nem találtál. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés). [50 pontot használtál fel, van még 178.]

f 267 kísérletezel a 267. tárggyal
Tudós munkába kezdesz, hátha feltalálsz valami kézzelfoghatót. Hosszú idő telik el... Valahogy most csődöt mondott a fejed. [10 pontot használtál fel, van még 168.]

* 1. BP: h 163 0 0 használod a 163. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 163.]

* 2. BP: v 3 0 0 elmormolod a 3. varázslatot
0 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 6 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 163.]

* 3. BP: v 161 0 0 elmormolod a 161. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 sáfránypor). [0 pontot használtál fel, van még 163.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Hohó! Sheran cserepében termést hozott a növény. Leszüretelsz 3 borkonyó bibét. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 15, 11, 26.
Figyelem: 3 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 8 kaját habzsol be a ryuku ostromteknős. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.) Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 163 pontod maradt, ebből a következő körre 163 pontot vihetsz át. Kapsz még 367 pontot. A következő körben tehát 530 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ÉGIGÉRŐ GROK (2622. TEREPTÁRGY)
Eddig nem látott, hatalmas grok-képződmények bukkantak fel ghallaszerte. Sőt, más síkokon is megtalálták ezeket a síkvándorok. A gnóm kutatóállomások tudósai, alanori és ryuku mágusok együttesen megállapították, hogy ezek a képződmények csak rövid ideig, várhatóan két hónapig maradnak a mi világegyetemünkben. Azonban ez a rövid idő is elég ahhoz, hogy számtalan helyi szörny beköltözzön. Ha legyőzöd őket, akkor talán valami értékes és ritka kincsre is bukkanhatsz. Az égigérő grokokba mászókarommal tudsz felmászni, de a szükséges mászás és TVP költség területenként változik. Veszélyes ugyan, de érdemes minél előbb minél több égigérő grokba felmásznod, mert ha egyszer eltűnnek Ghalláról, ki tudja, mikor kerülnek ismét vissza.

HEGYMÉLYI LIDÉRC (7084. SZÖRNY)
A hegyek gyökereinél ismeretlen lények élnek. Vagy talán jobb lenne, ha a "léteznek" szót használnánk, ki tudja? Szerencsére ezekkel a lényekkel normál esetben nem találkozik az egyszerű halandó. Azonban előfordulhat néha, hogy a törpék végtelen mohóságukban túl mélyre ásnak... Ilyenkor a bánya elnéptelenedik, és ismeretlen iszonyat üli meg az üresen kongó járatokat. Ha ilyen helyre tévedsz, és egy, a feneketlen éjszaka sötétjét idéző, de mégis áttetsző jelenés lebeg feléd, felkészülhetsz a legrosszabbra: egy hegymélyi lidércbe botlottál. Valószínűleg harc helyett a futást fogod választani, hiszen a lény érintése a varázserődet lopja, és az nem egy jó dolog.

ZURAMAGOR (7012. SZÖRNY)
Sziklafészket mászni jó mulatság. Mászókampó fel, aztán hopp, már fel is húztad magad. Odafenn általában egy szívbajos tojó próbálja tojásait védeni. Eredménytelenül. Mégis most, mikor a fészekbe veted magad, az ereidben meghűl a vér. Láttál már fekete griffet, és az nem annyira veszélyes, mint amilyen ronda. De EZ itt nemcsakhogy ronda, hanem veszélyes is, jössz rá rögtön. Vörösen izzó szemei szúrósan a lelkedbe vájnak, majd a széttartott szárnyairól a saját rémült fizimiskád tükröződik vissza. Hiszen ez egy obszidiánbőrű fekete griff! Ilyen nem létezik, fut át az agyadon, ám eszedbe jut a kis történet, amit a helybéliek kocsmájában hallottál: a magashegységben él egy Zuramagor nevű hatalmas madár, és kiszívja az emberek életét, harapása pedig olyan mérget terjeszt, amibe egy sullár is belepusztul. Most igazolódik a "mese"? Rettegve szorítod meg a fegyvered...

GRIFFTOLL KESZTYŰ (1578. TÁRGY)
Zuramagor hagyatékában egy finom, puha, tollpiheborításos kesztyűt találtál, mely ki tudja, hogyan került ide. Talán a neves fekete griff rajtakapott valami varázslót, hogy a korábban lemészárolt griffek tollából efféle ruhadarabot készít fázós végtagjaira, és úgy látta, bosszút kell állnia, a tárgyat pedig elkoboznia. Talán ez a grifftoll kesztyű története, talán valami teljesen más. Nem tudni! Az viszont biztos, hogy e tárgy létrejöttében a mágia jelentős szerepet játszott. Másképp elképzelhetetlen lenne, hogy ezzel a puha, bélelt kesztyűvel akkorákat lehessen a közelharcban ütni, mint amekkorákat lehet. A griffbőr kesztyű, ha a kezeden van, +2 támadást és +3 sebzést ad minden fegyverre, valamint, ha öklözöl, még +4 sebzés okozására leszel képes. A kesztyű viseléséhez legalább 7. szintűnek kell lenned.

KARAKTERLAP

Veres Ardor, egy vörös, copfos hajú, zöld szemű mutáns férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Sheran kántora vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 226. fordulód.

Erő: 27 (33) Szint: 23 Merészség: 7/5 Magasság: 173 cm
IQ: 31 (37) Támadás: 29 Agresszió: 5 Testsúly: 77 kg
Ügyesség: 30 (38) Védekezés: 53 Menekülés: 30 % Életkor: 6/6 év
Egészség: 24 (32) Életpont: 393/388 Jellem: semleges (-2) Tul. pont: 16
Szerencse: 31 (40) Varázspont: 709/0 Pénz: 2620 arany Kép. pont: 10
Tudatpont: 23/10 Pszi pont: 172/229 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 1185 szörnyet (16 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 21 701 TP-t kaptál. Jelenleg 1 034 898 TP-d van. A következő szinthez még 165 102 TP szükséges. Trófeáid: ongóliant, Blounther apó, orbitális mackósajt. A 208. fordulódban 2102 arany került a bankszámládra. 2372 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9/19 ökölvívás: 6/0 szúrófegyverek: 12/21
vágófegyverek: 29/12 (+12%) ütőfegyverek: 12/58 lőfegyverek: 23/89 (+8%)
dobófegyverek: 1/84 (+14%)

Feltételes fegyverváltás: ezüstkard (#325) << vashegyű lándzsa (#182)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); mérg. ubuk tüske (#137) (5 -14.); nyílvessző (#108) (15 -); ezüstshuriken (#327) (998 .);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikus nyomkodás kikapcsolva
203,52 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 216
Kedvenc táborhely: 0,0
Feltételes varázskő használat: 1 százalék varázspont alatt.
Ha elfeledkezel az olimpiai jelentkezésről, és léptél az előző 1 hónapban, automatikusan jelentkezel az olimpiára az induláskor. (Ezt a beállítást H 1 50 888-cal tudod kikapcsolni.)
JLKzott minoszkúpok: 65, 56, 62, 61, 64, 60, 57, 63

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 61 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 25/44 (+12%) 2. nyomkövetés: 47/31 3. lopás: 1/0
4. mászás: 15/27 (+312%) 5. csapdakészítés: 22/64 (+7%) 6. csapdaészlelés: 6/81
7. gyógyítás: 40/11 (+38%) 8. titkosírás: 6/3 9. felderítés: 28/14 (+62%)
10. szörnyidomítás: 17/14 11. teológia: 30/59 (+4%) 12. taumaturgia: 33/56 (+12%)
13. szerencsejáték: 2/60 14. versengés: 11/43 15. harcművészetek: 2/71
16. zene: 10/99 17. szörnyismeret: 17/98 18. pszi: *24/100
19. zárnyitás: 3/47 20. vadászat: 15/81 21. bányászat: 27/3 (+108%)
22. úszás: 16/40 23. főzés: 9/36 (+16%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 38 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 35% életerő alatt 20 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért csak 226. fémet, vagy jobbat
készítesz kőkést (#6) (max. 1 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), mérgezett tüskét (#23) (max. 10 darabot )
elfogod vadtrollt (#70) fedett veremmel (#219), gorombillát (#38) háló-csapdával (#220), emberevőt (#119) fedett veremmel (#219), arató csattanatot (#144) fedett veremmel (#219), sivatagi doareget (#240) fedett veremmel (#219)
cirkusz: céllövölde, kártyabarlang (9)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
nyuhaj karbin (#110)
Barátságosság (aktív: 5, max: 50)
Északi Druida Szövetség (#9109), semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761), őrült varázsló (#255), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP)
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) természet haragja (#141, 20 VP)
életpajzs (#142, 16 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
erőpajzs I (#12) hadiszerencse I (#13) tulajdonságpajzs (#26) szürkeáll. aktiv (#71)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
12. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 20)
izomernyesztés (#33), mágiatörés (#35), villámcsapás (#50), lángcsóva (#31), természet haragja (#141)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20)
védelem tűz ellen (#38), hhaar burka II (#162), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 11, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) villámcsapás (#50) >> vark. nekromanta (#173)
villámcsapás (#50) >> sötét főgnóm (#136) tudatrombolás (#111) >> téfea magoflux (#98)
villámcsapás (#50) >> jégtroll (#164) villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180)
villámcsapás (#50) >> gnóm szolgáló (#181) villámcsapás (#50) >> ongóliant (#159)
villámcsapás (#50) >> Tguarkhan (#212)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 11, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
tükörpajzs (#101) >> kőkorszaki szaki (#109) védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
ryuku ostromteknős (#362) (málhás: +45 kg teher) státusz: OK
tüskés harci gromak (#156) (tejet ad) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Papjaimat anyagi megfontolások nem vezérlik. Imádkozz úgy, hogy a nálad levő tárgyak összértéke 30 arany alatt van!
2.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0)
3.) Micsoda visszataszító, a természet harmóniáját megcsúfoló lényt fedeztek fel híveim! Az átokmurgattyú csak is a Thargodanok fattya lehet. Végezz kettővel! (számláló: 0)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): új. helytartói hivatal (563): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): 70. labirintus (169,29). kőtorony (664): kész. városháza (685): többek közt 4. tárgyat kell leadnod. Invázióügyi Minisztérium (687): többek közt 215. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (762): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
33, 34, 35, 36, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 68, 70, 72, 73, 81, 126, 130, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 3, 12, 16, 26, 33, 35, 36, 44, 46, 47, 49, 52.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 5, a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 500.
A morf invázióban megölt morfok száma: 45, az összesen kapott pontszám: 4500.
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 4, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 0, a pontszámod: 406.
Miniesemény statisztikák
Jelenlegi miniesemény: Mászás.
Megölt szörnyek: 12. Szerzett pont: 1230. Beállított erő: 0 Összpont: 1230

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
szent tölgyfa (133)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
a fák ereje (170)
beszéd állatokkal (171)
kp. varázsenergia (191)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
kétkezes harc (338)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 14 TU. szükséges még: 36 TU.
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség paranccsal.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 amniosz (#203) 1 csuklyavirág (#133) 2 drótszőr (#37)
1 ezüstshuriken (#327) 2 fűszerkeverék (#1170) 6 isteni könnycsepp (#260)
6 kaja (#2) 1 kazmár gyökér (#205) 1 kék morfplazma (#2442)
1 kreommat szirom (#925) 6 móri gyümölcs (#116) 10 nyílvessző (#108)
6 ovimon-bogyó (#207) 4 púderkő (#119) 10 tüske (#22)
18 víz (#27) 1 vörös morfplazma (#2443)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
82 arany (#50) 2 borkonyó bibe (#312) 1 ezüst papi karkötő (#308)
1 grifftojás (#179) 1 grifftoll kesztyű (#1578) 1 gyöngymangó (#135)
1 ilkin érc (#232) 1 kőszem (#304) 13 madártoll (#112)
6 pirkit (#153) 2 ramit kő (#226) 1 szent jogar (#150)
1 zöld üveg (#82)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212
47
48
49
50
51
52
53
54
(203,52) kazmár (#204, belőle készíthető: #205), Tharr oltár, érclelőhely
(204,53) sziklafészek (#167), törpe bánya (#435), érclelőhely, óriás griff (#105), Zuramagor (#7012), griffőniksz (#106)
(205,53) csillezsálya (#1252, belőle készíthető: #1253), törpe bánya (#435)
(206,52) mély szakadék (#154), Sheran oltár, érclelőhely, púpos burástya (#92), quwarg felderítő (#299), ragyás burástya (#111), mutáns pók (#117)
(207,50) krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), Tharr oltár, 34. jellempróba, érclelőhely, woorgard (#231)
(207,51) hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), elhagyott bánya (#1685), érclelőhely, hordóagyú mameluk (#254), nómenklatúra (#158), orgoró (#170), hegymélyi lidérc (#7084)
(208,49) Sheran oltár, érclelőhely, woorgardok (#231)
(209,48) gránátkaktusz (#428, belőle készíthető: #429), Tharr oltár, 38. jellempróba, égigérő grok (#2622), érclelőhely, mantikór (#769), ongóliant (#159), Mnebolath (#237)
(209,49) érclelőhely, orbitális mackósajtok (#229)
(210,50) hordóagyú mameluk (#254), gránátkaktusz (#428, belőle készíthető: #429), Leah oltár

Üzenet küldése a karakternek