87. forduló, 89. forduló, Peaky összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2021. júl. 23. 1h:55'
EZ A 134. JÁTÉKHETED, 88. FORDULÓD
135. játékheted kezdete: júl. 27.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
EXT - Már megkaptad az extra fordulót!
E-mail!
KALANDOZÓ: #5242
SZÁMLA : XXXX

PEAKY KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [71,42] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+213 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+31 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a gyilkos sallank. (+3 kaja.) 3 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat.
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy hegyi rák nyomára vezet. Már majdnem feladod, amikor egy kifejlett példányra bukkansz!

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a parittyával. Elrepül 3 kerek kő. Párszor kipécézted a hegyi rák testét. (3 támadással 19 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával egy irtózatos ütéssel felvágod a hegyi rák kitinpáncélját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a hegyi rák kitinpáncélját. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A hegyi rák ollója a levegőben csattan. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 rákpáncélt. 101 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[8 pontot használtál fel, van még 241.]

* 1. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Létrehoztad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 236.]

* 2. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 231.]

* 3. KP: v 28 0 0 elmormolod a 28. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A forró energia testedbe áramlik. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+2 erő). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 226.]

id 103 60 idomítod a 103. szörnyet 60 pontért
Megkezded a mélységi grittang idomítását. A szörny bizalmatlanságát apró falatokkal, dicséretekkel igyekszel feloldani. Végre, nem hiába dolgoztál! A lény idomítása sikeresen véget ért. Ezentúl az ásás csak 6 TVP-be kerül, mivel a szörny segít ásni. 50 tapasztalati pontot kaptál. [40 pontot használtál fel, van még 186.]

h 34 használod a 34. tárgyat
A munkában a mélységi grittang segít. Mielőtt hozzálátsz a munkához, körülnézel, zavartalanul tudsz-e dolgozni. Az óvatosság kifizetődő volt! A dögkeselyű nem tudott meglepni.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy energiatüskék varázslat. 16 életpontot sebeztél. Elszántan ellenfeledre rohansz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a dögkeselyű bal oldalát. (3 támadással 95 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a dögkeselyű testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Belecsipked a dögkeselyű a bal karodba és a nyakadba. (3 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a dögkeselyű bal lábát. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted a dögkeselyű jobb lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Megcsipkedi a dögkeselyű a bal válladat. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A dögkeselyű most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 7 madártollat. 1 192 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 169, sebződés: 48, gyógyulás: 0, összesen: -48 ÉP}

Nem ez volt az egyetlen szörny a környéken, ha rendesen akarsz dolgozni, minddel végezned kell, a következő egy nukleáris cickány!

A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-8 életerő.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a nukleáris cickány testét. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a nukleáris cickány rothadó testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-6 életerő.) Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a nukleáris cickány fejét. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a nukleáris cickány bal oldalát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-5 életerő.) Véres nyál csordul ki a nukleáris cickány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 pirkitet. 1 129 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 176, sebződés: 44, gyógyulás: 0, összesen: -44 ÉP}

Még van egy utolsó ellenfeled, egy autentikus vámpír! [12 pontot használtál fel, van még 174.]

m 1 mozogsz északkeletre
[72,41] Magad mögött hagyod a hófödte csúcsokat. A terep már csak alacsonyhegység. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt világítótornyot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy emberevő került az utadba. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 3 kerek kő. Párszor kipécézted az emberevő ragyás irháját. (3 támadással 14 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra rohansz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod az emberevő ragyás irháját. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod az emberevő vizenyős szemét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Az emberevő néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Az emberevő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 6 kerek követ. [16 pontot használtál fel, van még 158.]

h 34 használod a 34. tárgyat
A munkában a mélységi grittang segít. Mielőtt hozzálátsz a munkához, körülnézel, zavartalanul tudsz-e dolgozni. Az óvatosság kifizetődő volt! A orgoró nem tudott meglepni. (ld. enc.)

A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. Agyadat megfeszítve, ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az orgoró sziklatestét. (3 támadással 95 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhányszor megkarcolod az orgoró fejét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (3 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Itt is, ott is célba talál az orgoró ollója. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az orgoró sziklatestét. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod az orgoró testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Az orgoró megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (3 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Gyengül a védelmed - az orgoró ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Az orgoró még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 kőszemet. Elhajítod a vacak nómenklatúra trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő orgoró trófeát. 1 515 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 177, sebződés: 80, gyógyulás: 0, összesen: -80 ÉP}

Alapos munkát akarsz végezni, a helyszíntől valamivel messzebb portyázó rémmel is végezned kell. Egy vérfürdető magszim!

Elszántan a másikra ugrasz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a vérfürdető magszim testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhány helyen meghorzsolod a vérfürdető magszim testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (8 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel többször kegyetlenül megütöd a vérfürdető magszim testét. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhány helyen meghorzsolod a vérfürdető magszim jobb oldalát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (8 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}

A szörnyet sajnos nem tudtad legyőzni, szégyenkezve kullogsz el. [12 pontot használtál fel, van még 146.]

szm 103 megölöd a 103. szörnyet
Nem hajt elég hasznot a mélységi grittang: leölöd. Úgy látszik azonban, hogy érzi a vesztét, mert védi magát!

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan a másikra ugrasz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a mélységi grittang testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A mélységi grittang állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[0 pontot használtál fel, van még 146.]

fog 103 220 elfogod a 103. szörnyet a 220. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 146.]

m 1 mozogsz északkeletre
[73,40] Laposodnak a hegyek, most már dombok között vagy. A Grákó-hegyek keleti tövében vagy. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy trikornis hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Utad során felfedezel egy barátság szent tüzét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Elenios híveié. Utad során felfedezel egy vaskohót. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot rejt!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 3 óndarabot! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
(Feltételes foglyul ejtés:) Vigyázva körülkémlelsz: mélységi grittang szagot érzel! Dobóhálóval a kézben a szörny keresésére indulsz. Amikor rábukkansz, csendben odalopódzol, és megpróbálod rádobni. Dobóhálódba teljesen belegabalyodik a mélységi grittang. No, ez megvolna! Rövid időt töltesz azzal, hogy biztosítsad, a szörny se kárt ne tudjon benned okozni, se megszökni ne tudjon, majd kiszabadítod, és megnézed, mit is tudsz kezdeni vele. Ha be tudnád tanítani, talán tudna segíteni az ásásban! Büszkén indulsz tovább. [7 TVP-t emésztett fel ez a móka.]

Észreveszel valamit a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [29 pontot használtál fel, van még 117.]

id 103 60 idomítod a 103. szörnyet 60 pontért
Megkezded a mélységi grittang idomítását. A szörny bizalmatlanságát apró falatokkal, dicséretekkel igyekszel feloldani. Munkád meghozta a gyümölcsét: a szörny idomítása sikeresen befejeződött! Ezentúl az ásás csak 6 TVP-be kerül, mivel a szörny segít ásni. 50 tapasztalati pontot kaptál. [40 pontot használtál fel, van még 77.]

h 34 használod a 34. tárgyat
A munkában a mélységi grittang segít. Ahogy ásni kezdenél, mozgást hallasz a hátad mögött. Egy orgoró támad rád!

A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. Ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az orgoró sziklatestét. (4 támadással 122 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod az orgoró jobb lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Az orgoró harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Megnyirbálja az orgoró ollója a bal karodat. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel kegyetlenül megütöd az orgoró bal lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed az orgoró fejét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Az orgoró kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Gyengül a védelmed - az orgoró ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Az orgoró szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 kőszemet. 1 515 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 183, sebződés: 81, gyógyulás: 0, összesen: -81 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Az iszappakolás már sok emberen segített. A harci disznók által otthagyott dagonyánál jobbat nem is találhatnál. Belemerülsz úgy, hogy csak az orrod hegye látszódjon, majd halkan százig számolsz. A hatás frenetikus. (+32 életerő.) Nem ez volt az egyetlen szörny a környéken, ha rendesen akarsz dolgozni, minddel végezned kell, a következő egy kardfogú fülemüle!

A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. Zenélni kezdesz, hogy ellensúlyozd a gyilkos hanghullámokat. Szépen zenélsz, és a lény végül abbahagyja a sivítást. Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a kardfogú fülemüle testét. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kardfogú fülemüle fejét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Agyarával a kardfogú fülemüle a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a kardfogú fülemüle fejét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a kardfogú fülemüle testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Mellkasodba bök a kardfogú fülemüle néhányszor agyarával! (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 fülemüle agyart. 1 093 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}

Gyors szusszanás után felkészülsz, hogy a harmadik szörnnyel is végezz, ami egy fémbontó szójer.

Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a fémbontó szójer bal első lábát. (3 támadással 96 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a fémbontó szójer testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (3 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő vasérc felszínére. Mázli! Semmi baja sem esett. Mint a kí mesteri alkalmazója, felkészültél egy Kabal-sújtásra. Ököllel kegyetlenül megütöd a fémbontó szójer kitinpáncélját. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a fémbontó szójer kitinpáncélját. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a fémbontó szójer többször is megmar! (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő rézdarab felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 2 vasércet. 1 039 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Nagyszerű, most már nem fognak megzavarnai, áshatsz! Se kincs, se kriptabejárat. [42 pontot használtál fel, van még 35.]

m 8 mozogsz északra
[73,39] A dombvidék átvált alacsonyabb hegyekbe. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy vadtroll közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 kerek kő. Megsoroztad a vadtroll ragyás bőrét. (3 támadással 19 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával egy irtózatos ütéssel felvágod a vadtroll jobb oldalát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a vadtroll nyakát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A vadtroll karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A vadtroll feléd harap, de sikertelenül. Furcsa dolog történik: a troll teste kővé válik, majd felrobban (-5 életpont). A vadtroll összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 189 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Utad során felfedezel egy phua-kúpot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt világítótornyot. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek délre, friss kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 kerek követ. [13 pontot használtál fel, van még 22.]

kut 5 kutatsz 5 pontért
Odaóvakodsz a misztikus Moa építményhez. Megtalálod az oldalán a találós kérdést, és kibetűzöd:
Kicsike, cifrácska, a világot bejárja.
[5 pontot használtál fel, van még 17.]

szm 103 megölöd a 103. szörnyet
Nem hajt elég hasznot a mélységi grittang: leölöd. Úgy látszik azonban, hogy érzi a vesztét, mert védi magát!

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a mélységi grittang testét. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A mélységi grittang összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

[0 pontot használtál fel, van még 17.]

fog 103 220 elfogod a 103. szörnyet a 220. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 17.]

m 4 mozogsz délre
[73,40] Laposodnak a hegyek, most már dombok között vagy. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy trikornis, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Találsz egy barátság szent tüzét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Elenios híveié. Találsz egy vaskohót. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [10 pontot használtál fel, van még 7.]

id 103 60 idomítod a 103. szörnyet 7 pontért
Sajnálom, de nincs ilyen sorszámú szörny a fogságodban. [0 pontot használtál fel, van még 7.]

szm 103 megölöd a 103. szörnyet
Sajnálom, de nincs ilyen sorszámú szörny a fogságodban. [0 pontot használtál fel, van még 7.]
[0 pontot használtál fel, van még 7.]

fog 103 220 elfogod a 103. szörnyet a 220. tárggyal
fog 103 220 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 7.]

szk 103 keresed a 103. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy mélységi grittangot. [0 pontot használtál fel, van még 7.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 2.]
Iszol a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 5, 24, 23.
Figyelem: 1 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Lestrapálva a nap eseményeitől, táborozásra alkalmas helyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 2 pontod maradt, ebből a következő körre 2 pontot vihetsz át. Kapsz még 229 pontot. A következő körben tehát 231 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ORGORÓ (170. SZÖRNY)
Az orgorók a labirintusok mélyén lapító, sziklakemény bőrű, medúzafejű szörnyek. Pillantásuk kővé változtatja az óvatlan kalandozót (aki aztán persze várhat a KÖVGEO, vagyis a Kővéváltakat Visszaváltoztató Ghalla Elit Osztag munkatársaira), harapásuk pedig iszonyatosan erős mérget tartalmaz. Ha ez még nem lenne elég, nem árt, ha tudod, hogy karjaik végén hatalmas, rákszerű ollók vannak, amelyekkel igen kellemetlen sebeket tudnak okozni. Bizonyára kitaláltad már, hogy ütőfegyveren kívül nem sok lehetőséged van a szörny legyőzésére.

KARAKTERLAP

Peaky, egy szőke, rövid hajú, csillogó szemű kobudera nő vagy. Bőröd bronzként csillog. Tharr elsőáldozója vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 88. fordulód.

Erő: 23 (34) Szint: 17 Merészség: 6/6 Magasság: 131 cm
IQ: 19 (26) Támadás: 31 (33) Agresszió: 3 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 16 (23) Védekezés: 21 Menekülés: 30 % Életkor: 27/117 év
Egészség: 15 (22) Életpont: 376/177 Jellem: semleges (+6) Tul. pont: 0
Szerencse: 18 (27) Varázspont: 342/1 Pénz: 0 arany Kép. pont: 12
Tudatpont: 21/10 EFejl: 30
Eddig összesen 625 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 8 615 TP-t kaptál. Jelenleg 240 728 TP-d van. A következő szinthez még 19 272 TP szükséges. Trófeáid: orgoró, vark. nekromanta, élőholt quwarg. A 87. fordulódban 751 arany került a bankszámládra. 751 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 16/55 (+15%) szúrófegyverek: 16/41 (+18%) vágófegyverek: 10/60 (+20%)
lőfegyverek: 13/59 (+12%) dobófegyverek: 13/87

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << bronzhegyű lándzsa (#87)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); kerek kő (#19) (4 -7.); ubuk dobónyíl (#138) (8 -); ubuk dobónyíl (#138) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0
73,65 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 79

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 493 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 2/90 2. nyomkövetés: 13/21 (+19%) 3. mászás: 4/6
4. csapdakészítés: 21/62 (+24%) 5. csapdaészlelés: 1/87 6. gyógyítás: 16/41 (+33%)
7. titkosírás: 2/38 8. felderítés: 3/16 (+6%) 9. szörnyidomítás: 4/98 (+88%)
10. teológia: 5/24 (+13%) 11. taumaturgia: 10/66 (+3%) 12. versengés: 4/14
13. harcművészetek: 15/10 14. zene: 6/39 15. szörnyismeret: 6/34 (+33%)
16. zárnyitás: 2/45 17. vadászat: 1/91 18. bányászat: 11/2 (+17%)

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 20
2. támadás bónusz: 2

FELTÉTELES PARANCSOK (még 38 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), acélpengőkét (#231) (max. 1 darabot, csak egyszer), ubuk dobónyílat (#138) (max. 3 darabot )
elfogod mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219), karmos tankányt (#137) fedett veremmel (#219)
mászol max. 50 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus, szellemkastély (51)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
erőpajzs I (#12) hadiszerencse II (#24) csupasz izom (#28)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
tüskepajzs (#30)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
gyilkos sallank (#85) (vadászik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Fontos feladatunk az ocsmány varázskomponensek pusztítása. Áldozz fel három dorony tüdőt.
2.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! (számláló: 0)
3.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. kastély (528): 10. labirintus (32,22). városháza (Shaddar) (539): kész. szürke kastély (547): 35. labirintus (81,23). cseréptetős torony (549): kész. városháza (685): többek közt 50. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 25, 27, 33, 34, 35, 41, 42.

HŐSTETTEID
Miniesemény statisztikák
Jelenlegi miniesemény:
Megölt szörnyek: 114. Szerzett pont: 14592. Beállított erő: 0 Összpont: 14592

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
konc. könnyítés (132)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
sárkánybölcsesség (230)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
tanítványok (284)
harci mágia (334)
kétkezes harc (338)
időfolyamok (394)
megvilágosodás (421)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 15 TU. szükséges még: 15 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudati segítség II (567) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
korlátlan tudat (574) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 3024 TU szükséges.)

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
2 bronzhegyű lándzsa (#87) 1 csontkés (#11) 1 csontszurony (#12)
1 kőhegyű lándzsa (#7) 1 * orgyilkos tőr (#225)
Vágófegyverek
2 csontszablya (#64) 1 mandibulakasza (#127)
Ütőfegyverek
1 kőkalapács (#13)
Lőfegyverek
1 fúvócső (#20) 1 parittya (#18)
Lövedékek
10 kerek kő (#19) 2 mérg. ubuk tüske (#137) 7 mérgezett tüske (#23)
7 ubuk tüske (#131) 1 vashegyű nyíl (#176)
Dobófegyverek
1 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 1 vas dobónyíl (#189)
Páncélok
1 * láncing (#222) 1 rőtmanó kacagány (#714)
Sisakok
1 rézsisak (#72) 2 * vassisak (#160)
Kesztyűk
1 mászókarom (#78) 2 * tankány karom (#237)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 0+1)
1 aranylánc (#191) 1 * két kard szimbólum (#144)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 0)
2 ezüst karkötő (#158)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 0)
1 aranygyűrű (#193)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 0+1)
1 * mind. kristálya (#2264)
Löttyök és porok, tartóstul
5 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 26 csepp tinta (#101), fér még: 24]
1 fűszertartó (#210) [üres, kapacitás: 5]
4 huhogó bibe (#332) [bennük 15 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 33]
2 kavadu iszák (#25) [bennük 20 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 0]
2 sullár hólyag (#168) [bennük 22 csepp spiritusz (#170), fér még: 18]
4 uzbány csőr (#169) [bennük 25 csepp ugh méreg (#166), fér még: 23]
1 vizestömlő (#3) [benne 8 korty víz (#27), fér még: 12]
4 zöld üveg (#82) [bennük 6 csepp ragasztó (#83), fér még: 74]
Eszközök, használati tárgyak
3 aranypikkely (#415) 1 argum szörnymágnes (#2503) 1 ásó (#34)
1 + Beholder csapda (#2107) 4 csontkulcs (#74) 6 + deus ex machina (#1)
1 dobóháló (#221) 2 fáklya (#36) 1 furulya (#233)
39 kaja (#2) 1 kötél (#92) 2 leviatán hólyag (#2182)
1 nagy vaskulcs (#186) 3 ork csodaszer (#1228) 1 rézkulcs (#75)
12 titanitdukát (#1480) 2 vaskulcs (#183) 1 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
36 álompor (#396) 2 amniosz (#203) 3 antilopbőr (#48)
6 argumérc (#2632) 3 bakkura bőr (#95) $1 bordacsont ($16)
2 bruhatagnyelv (#1230) 3 csillezsályalevél (#1253) 2 darázsszárny (#652)
1 dorony tüdő (#212) 1 dözmöng szív (#122) 7 drótszőr (#37)
4 evaporőr háj (#105) 1 fekete gyöngy (#99) 2 fémrúd (#104)
6 főnixtoll (#563) 6 fülemüle agyar (#267) 1 grákóbőr (#41)
5 kaktusztüske (#114) 1 kavadu lebeny (#24) 2 királygyík bőr (#44)
3 kőszem (#304) 1 lajhár csont (#236) 1 liumbe hajtás (#655)
79 madártoll (#112) 1 magszim bél (#103) 7 mákrózsa virág (#56)
2 mandibulapenge (#125) 1 moa gyémánt (#385) 1 moa jádekő (#382)
1 nektoraf faggyú (#667) 14 óndarab (#85) 2 ormánygőte csont (#21)
24 pirkit (#153) 1 rákpáncél (#97) 8 rézdarab (#70)
1 smirglilevél (#29) 13 sünmedve tüske (#14) 2 szulfagor agyar (#677)
3 szvó-ektoplazma (#151) 2 vadász tatu bőr (#15) 4 varányszem (#30)
21 vasérc (#152)

Összsúly: 89.20 kg Megterheltség: 91%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Még 46 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 kaktusztüske (#114) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 fülemüle agyar (#267) 2 kaja (#2) 2 kőszem (#304)
7 madártoll (#112) 3 óndarab (#85) 2 pirkit (#153)
1 rákpáncél (#97) 6 spiritusz (#170) 2 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

70 71 72 73 74
38
39
40
41
42
43
(71,42) hegyi rák (#61), dögkeselyű (#174), nukleáris cickány (#155)
(72,41) világítótorony (#156), emberevő (#119), orgoró (#170), vérfürdető magszim (#148), mélységi grittang (#103)
(73,39) vadtroll (#70), phua-kúp (#372), világítótorony (#156), egy ismeretlen isten rúnaköve, vaskohó (#155), mélységi grittang (#103)
(73,40) művészi porolit (#720), 45. jellempróba, barátság szent tüze (#484), Elenios oltár, vaskohó (#155), érclelőhely, mélységi grittangok (#103), orgoró (#170), kardfogú fülemüle (#146), fémbontó szójer (#150)

Üzenet küldése a karakternek