Dorbézoló Dongaláb összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2020. febr. 28. 18h:41'
EZ A 1062. JÁTÉKHETED, 182. FORDULÓD
1063. játékheted kezdete: márc. 3.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 25 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4177
SZÁMLA : XXXX

DORBÉZOLÓ DONGALÁB KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [79,87] koordinátán.
Remélhetőleg nem te jöttél el idő előtt a helyszínről, de a megbeszélt többszemélyes kalandra sajnos nem került sor. A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+25 tvp ).
Furcsa látvány tárul a szemed elé: az égbolton két hatalmas alak képe jelenik meg. Az egyik hosszú, szőke hajú, komor tekintetű szálas elf harcos, jobb kezében hatalmas fémkardot, a balban egy izzó napkorongra emlékeztető amulettet tart. Vele szemben egy fekete köpenyes, ráncos arcú, mélyen ülő, sárga szemű fickó áll. Egy hosszú botra támaszkodik, amelynek karomszerű végződése egy nagy fekete opált tart. A köpenye alól egy apró denevérfigurát vesz elő. Lassan ráébredsz, hogy a fantasztikus kép Dornodont, az isteni hatalmúvá vált fekete mágust, és Raiát, a fény és jóság sugárzó istenét ábrázolja. Hirtelen csípést érzel az oldaladban, és felpattansz. Kinyitod a szemed, és a fura álom szertefoszlik. Egy apró targánypók csípett meg! Mérgesen rácsapsz, de ő a fürgébb. Még sokáig gondolkozol, hogy vajon volt-e valamilyen jelentése az álomnak, amit láttál. A méregtermő iszák termelt 4 ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (100,80)-> 8 arany, -2 ÉP]
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+93 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+62 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+138 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-6 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+15 tudatpont.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: vv 71 26 224 elmormolod a 71. varázslatot a 26. varázslatot a 224. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 349. Kapsz 2 VP-t.]
Beizzik a turbómágia. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-42 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 347. Kapsz 2 VP-t.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-39 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 347.]

* 2. KP: vv 138 78 116 elmormolod a 138. varázslatot a 78. varázslatot a 116. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-42 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 345. Kapsz 2 VP-t.]
Fürgén varázsolsz! [-39 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 343. Kapsz 2 VP-t.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Elméd Fölénye megerősíti fenségesen vibráló mentális aurádat. [-10 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 341. Kapsz 2 VP-t.]

* 3. KP: vv 138 78 123 elmormolod a 138. varázslatot a 78. varázslatot a 123. varázslatot
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 341.]
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 341.]
Szupersebesen mormolsz. Érzed, ahogy egyre erősebben buzog az Elméd Hatalma. [-15 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 339. Kapsz 2 VP-t.]

* 4. KP: h 1271 1477 0 használod az 1271. tárgyat
Itt az ideje egy kis kertészkedésnek! Sheran cserepébe egy jokonbia ágat ültetsz, alaposan meglocsolod (vízzel és isteni könnycseppel), majd vársz. Némi hajtás azonnal sarjadzani kezd, de még sok idő, míg leszüretelheted. [5 pontot használtál fel, van még 334. Kapsz 5 VP-t.]

* 5. KP: ek 40 122 0 t. energia kisütése: 40 122
156 varázspont felhasználásával előállítasz 13 TU-t. Ebben a körben már csak 12 TU-t válthatsz át: Iszonyúan koncentrálsz, ahogy az energiákat transzformálod. Előállítottál 60 TVP-t. [-12 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 394.]

fvh 25 felt. varázslat haszn. 25
Harci varázslataidat használni fogod minden 25. vagy magasabb szintű ellenfélre. [0 pontot használtál fel, van még 394.]

kt 284 18 elkészíted a 284. tárgyat (18 darabot)
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Befejezted a varázsital főzése varázslatot! Hozzálátsz a főzéshez. Lassan mormolsz, miközben a főzet forrni kezd. Beleszórsz mindent, ami szükséges. Elkészült! Szörnyű a szaga, de az íze még rosszabb lesz. [-39 varázspont.] Egészséged TF-elődött. Legyártottál 18 sötét italt. [Rahn ékkő:] 14 610 tapasztalati pontot kaptál. Egészséged TF-elődött. [81 pontot használtál fel, van még 313. Kapsz 81 VP-t.]

ek 7 6 12 t. energia kisütése: 7 6 12
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+12 csapdaészlelés.) [-12 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 313.]

vv 364 161 184 elmormolod a 364. varázslatot a 161. varázslatot a 184. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Véred buzogni kezd. (+3 lopás, +3 csapdaészlelés, +3 zárnyitás, +3 felderítés, +3 rejtőzködés következő táborozásod végéig.) [-39 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 311. Kapsz 2 VP-t.]
Beizzik a turbómágia. Következő fordulódban varázsenergiát nyersz ki. [-39 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 309. Kapsz 2 VP-t.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. [-39 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 307. Kapsz 2 VP-t.]

fve 70 20 felt. vásárlás a 70. tárgyat 20
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 307.]

v 181 96 106 elmormolod a 181. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Sikerült elmondanod a városi teleport II varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

78 79 80
86
87
88

[96,106] Lakott területre érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.

Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 17 aranyat. délre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. A következő épületeket látod: egy fegyvermester háza (574. épület.) és egy fekete mágustorony (599. épület.).
[-60 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 297. Kapsz 10 VP-t.]

be 574 3 bemész az 574. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni vágófegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 vágófegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 210 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 247. Kapsz 50 VP-t.]

m 3 2 4 mozogsz délkeletre, keletre, délre
[97,107] Folytatod sétádat a házak közt. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Látsz egy fény szentélyét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy nekrofunt. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Üdvözöljük Pumpa győzedelmes seregeit szerény városunkban! Sylvera(5801) " (Feltételes vásárlás:) 2 db deus ex machina 100 aranyért; 45 db kaja 90 aranyért; 1 db sáfránykristály 40 aranyért; 10 db trikornis szarv 240 aranyért; 20 db xirnox szív 400 aranyért; 3 db amniosz 6 aranyért; 13 db bumeráng 104 aranyért; 14 db adamantit 700 aranyért; 13 db rézdarab 26 aranyért;
Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 20 aranyat. nyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Felismered a közeledőt. Csak egy útonálló. Nem jelenthet különösebb problémát. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod az útonálló fejét. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Adamantit pajzzsal alaposan megvágod az útonálló bal lábát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Az útonálló lendületes ütése célt téveszt. Az útonálló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 111 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " A következő épületeket látod: egy fegyverbolt (592. épület.) és egy vegyesbolt (595. épület.).
Eladsz 1 csontkulcsot 4 aranyért, 2 ezüst kulcsot 24 aranyért, 4 ezüstshurikent 32 aranyért, 6 kristálygömböt 60 aranyért, 1 rubin fejéket 140 aranyért, 250 ugh mérget 500 aranyért.
Találkozol Kopasz Gunymókkal. Egy fekete bőrcsizmát, egy káosz szimbólumot, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.gyémántját, egy rothasztó talizmánt, egy szirén köpenyét és egy umbatari karkötőt visel. A Pöröly Olimpia arany emlékérmét viseli. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Ruházatát egy varkaudar varázsló trófea, egy varkaudar felderítő trófea és egy varkaudar íjász trófea díszíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított goldugar. Teherhordója is van: egy törpemammut! Szegény állat majd megszakad. Elég egy mentális pillantás aurájára: ugyanolyan sötét, mint a Tied.
Mosolyogni próbál, de Te csak komoran végigméred. Otthagyod a másik kalandozót.
Összeakadsz Elmenivel. Egy bíbor erőövet, egy denevér szimbólumot, egy Eldaran karkötőjét, egy griff nyakéket, egy grifftoll kesztyűt, egy Métely páncélját, egy obszidián függőt, egy obszidián karkötőt, egy ritualista amulettet, egy ryuku csizmát, egy smaragd védőgyűrűt, egy tünde tegezt és egy vassisakot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Felszerelését egy bányarém trófea, egy ongóliant trófea és egy renegát törpe trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Hátasa egy idomított mutáns pók. Teherhordója is van: egy púpos burástya! Szegény állat majd megszakad. Tisztán érzed auráját: éjfekete, akárcsak a Tiéd.
Bizalmatlanul végigméred, de nem tetszik igazán a képe. Odébbállsz.
A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " High Density sivatag. VIGYÁZAT, a homok kincseket rejt!!! "

(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[79,87] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Gyanús mozgást látsz a fák között. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy fabontó szójer. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked átfúrja a fabontó szójer bal vállát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a fabontó szójer barna testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Adamantit pajzzsal alaposan megvágod a fabontó szójer jobb hátsó lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A fabontó szójer állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Véres nyál csordul ki a fabontó szójer száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az adamantit pajzsot, szereztél 3 fabontót. [fabontó ládikóba-> (100,80)-> 15 arany, -2 ÉP] 207 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Tharr rúnaköve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [79,88] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy tintacsiga. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a tintacsiga vékony szarvát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A lény tintát köp rád! Bravúrosan félreszökkentél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel kegyetlenül megütöd a tintacsiga testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Adamantit pajzzsal egy irtózatos ütéssel felvágod a tintacsiga testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A tintacsiga állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Véres nyál csordul ki a tintacsiga száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 4 csepp tintát. 216 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[15 pontot használtál fel, van még 232. Kapsz 15 VP-t.]

m 3 2 8 mozogsz délkeletre, keletre, északra
[80,89] Szűnni nem akar a zöld síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy sörényes ubuk. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Becsapódva, megdöfi a sörényes ubuk tüskés hátát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel kegyetlenül megütöd a sörényes ubuk tüskés hátát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) A hosszú tüskék fájdalmat okoznak! (-4 életpont.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Adamantit pajzzsal kilukasztod a sörényes ubuk jobb vállát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Véres nyál csordul ki a sörényes ubuk száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az adamantit pajzsot, szereztél 7 ubuk tüskét. [ubuk tüske ládikóba-> (100,80)-> 7 arany, -2 ÉP] 380 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Egy egyáltalán nem, gyanús helyre lépve furcsa dolog történik: süppedni kezd alattad a talaj! Nagyot ugrasz, nehogy belepottyanj a jól elrejtett csapdába. Hiszen ez egy szopógödör volt! Kiliheged magad. Hu, ez meleg helyzet volt! Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [81,89] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy móricserjét. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy tetemember nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked átfúrja a tetemember bal lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a tetemember jobb lábát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Adamantit pajzzsal kilukasztod a tetemember bal lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A tetemember mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A tetemember összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 472 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy bokor tövében elkapsz egy szarvasbogarat. Túl lassú volt a fiú! (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [81,88] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Hirtelen elhallgatnak a qwargok állandó ciripelése. Vajon mi történhetett? A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy garokk. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked átfúrja a garokk bal oldalát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel kegyetlenül megütöd a garokk varacskos hátát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Adamantit pajzzsal egy hatalmas csapással felmetszed a garokk bal első lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A garokk sikertelen támadást intéz feléd agyarával. A garokk összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az adamantit pajzsot, szereztél 2 kaját. 207 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy móricserjét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Dornodon híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. [15 pontot használtál fel, van még 217. Kapsz 15 VP-t.]

bb 260 200 beraksz a bankba a 260. tárgyat (200 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 121 isteni könnycseppet. [0 pontot használtál fel, van még 217.]

im imádkozol
Az oltárra helyezel 18 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Egy óra telik el buzgó mormolással. A szent kehely megtelt! Jóleső meleg fut végig a testeden. (+38 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 187. Kapsz 30 VP-t.]

v 275 627 elmormolod a 275. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Elmondtad az érckonverzió varázslatot! Érzed, ahogy a testedbe áramlik a mágikus energia a kezedben lévő két ércdarabból. (+277 varázspont) [-39 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 182. Kapsz 5 VP-t.]

m 8 8 6 mozogsz északra, északra, nyugatra
[81,87] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a ritka erdő. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.

A makarónibokor hosszú, csőszerű leveleiből finom spagettit lehetne készíteni. No, majd ebédidőben nézel valami húst a hátizsákban... (+2 kaja.)

(Továbbmész...) [81,86] Fák, mindenütt csak fák. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy ork kunyhót. Észreveszel egy szent tölgyfát.
(Vándorcirkusz:) Nahát! Az orrod előtt cirkuszos sátrak emelkednek ki a földből. Izgatottan indulsz el közöttük, jobbra-balra kapva fejed a rengeteg színes dolog láttán. Mielőtt elvegyülhetnél a tömegben, egy törpe lép eléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.


(Továbbmész...) [80,86] Fák, mindenütt csak fák. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szekérkaravánt. Délnyugatra tart. Újra találkozol a szekérkaraván vezetőjével, aki múltkor hosszú monológban próbált arra buzdítani, hogy keress társakat egy kalandhoz - amivel megvéditek a karavánt a rá váró úton. Megtudod, hogy még mindig nyélbe üthető az üzlet, a fizetség továbbra is 1200 arany. (1. többszemélyes kaland, 10 TVP szükséges hozzá.) Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy nekrofunt. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy Elenios avatárja előtt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent tölgyfát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.

[15 pontot használtál fel, van még 167. Kapsz 15 VP-t.]

h 2320 használod a 2320. tárgyat
Megfogod a Végzet Kulcsát. Megjelenik előtted a kékesen vibráló kapu, ami a Verem aktuális szintjére vezet. Belépsz a kapun, és egyből megcsap a verem hűvöse. [10 pontot használtál fel, van még 157. Kapsz 10 VP-t.]

lm 37 39 40 mozogsz 37 39 40
Bátran haladsz tovább. Egy nagy vasalt ajtót látsz. Megvizsgálod: Könnyen nyílik. A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [2. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Haladsz az ellenséges labirintusban. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [3. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Mész tovább, előre. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [5. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [8. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [10. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Egy pillanatra megállsz fülelni. [13. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [15. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Egy pillanatra megállsz fülelni. [21. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Innen csak egy út van: előre! [24. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Úgy suhansz, mint az árnyék. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [27. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Egy kereszteződéshez érkeztél. [30. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Egy kanyarhoz érkeztél. [36. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [37. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Kanyarodik a járat. [38. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [39. PONT.] Hirtelen egy védelmező morfot veszel észre magad előtt. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy elektromos pajzs. A mészárlásra kiszemelt áldozat örvénykerítés varázst lök magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Sajnos nem hatott ellenfeledre. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Egy rovarfelhő varázslatot dob rád a másik. 59 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a védelmező morf testét. (6 támadással 618 életpontot sebezve.) A szörny mérgező gázt lehel! Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (52 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {GYD:} Teriád karddal párszor kilyukasztod a védelmező morf testét. (3 támadással 523 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+105 életerő). {GYD:} Adamantit pajzzsal megkarcolod a védelmező morf fejét. (1 támadással 75 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Távolról méregfelhő III varázslatot lő rád a másik. 105 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy energiaspirál varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 320 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sorvasztás varázslat. 63 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 khatiszon kristály, 4 ork csodaszer és 8 angyalok gyűrűje. 8 085 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-42 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1216, sebződés: 599, gyógyulás: 121, összesen: -478 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Megiszol egy adagnyi sötét italt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +856 életerő.) Sorvadsz (-1 életerő). Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. ajtóba ütközöl. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő khatiszon kulcs nyitja az ajtót. A törékeny mágikus kulcs összeroppan! A lépcső, amelyhez elértél, lefelé vezet. Felméred a terepet, majd némi önbizalmat hipnotizálva magadnak, lemész. Némi kutatás után találsz egy nehéz kőládát. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 6 nyu-shuriken [nyu-shuriken ládikóba-> (100,80)-> 72 arany, -2 ÉP], 6 vasérc, 1 zárnyitó készlet [zárnyitó készlet ládikóba-> (100,80)-> 16 arany, -2 ÉP], 6 vas dobónyíl és 1 megsemmisítő. Gyorsan kiüríted a ládát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Tested lassan sorvadozik (-1 életerő). Elérted a lépcsőt, ami a Végzet Vermének következő szintjére vezet! Lassan leóvakodsz. A kulcs felfénylik a kezedben, és hirtelen megjelenik előtted a teljes szint térképe! Khatiszon kristályaid porrá omlanak.

9 8 1 27 28
3 2 21 22
5 24
4 23
7 26
6 25
10 11 30 29
40
20 39
12 31
19 38
14 13 32 33
18 37
15 34
16 35
17 36

Ez a Végzet Vermének 6. szintje. Legszívesebben most azonnal nekilátnál a szint felderítésének, de már szörnyen fáradt vagy, ezért inkább átlépsz a zöldesen vibráló kapun, amit a kulcs megidézett számodra, és visszateleportálsz a kiinduló meződre. [16 pontot használtál fel, van még 141. Kapsz 16 VP-t.]

h 697 1666 használod a 697. tárgyat
Megfújod az Ezüstmágusok kürtjét. Életenergiád mágikus energiává alakul! (+116 varázspont, -232 életpont.) [0 pontot használtál fel, van még 141.]

v 75 102 elmormolod a 75. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Egy végső mozdulattal előhívod a mágiafeloldás varázslatot! Elmúlt a sorvasztás hatása. Sikerrel jártál! [-39 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 136. Kapsz 5 VP-t.]

ef 11 510 energia fejlesztése 11
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-11 TU.] Befejlesztetted a képességbe a szükséges mennyiséget, mostantól használhatod! Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki. (ld. enc.) [77 pontot használtál fel, van még 59. Kapsz 34 VP-t.]

ef 44 517 energia fejlesztése 44
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-8 TU.] [56 pontot használtál fel, van még 3.]

tk 1 1219 többszemélyes kaland 1 1219
Gyorsan körülnézel, ki van már itt: Tündöklő Glória. Ha megérkezik majd Vicsorgó Eksztázis és a teljes csapat, közösen indultok kalandra. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

* 1. BP: hh 1894 522 1419 használod az 1894. tárgyat az 522. tárgyat az 1419. tárgyat
Felhasználsz 1 gernim balzsamot: kaptál ugyanennyit TU-t! [2 pontot használtál fel, van még 1.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 1.]
Lassú kortyokban kezded nyeldesni a rumot, aztán egyet gondolsz, és lehúzod az egész üveggel. Huhh! Még a szemed is könnybe lábad tőle! Hogy is tudtad meginni? Hu! Máris kezd tulipirossá változni a világ! [2 pontot használtál fel, van még -1.]

* 2. BP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -1.]

* 3. BP: kt 1253 3 0 elkészíted az 1253. tárgyat (3 darabot)
Itt nincs csillezsálya, pedig elengedhetetlenül szükséges lenne ahhoz, hogy csillezsályalevelet készíthess/gyűjthess.
[0 pontot használtál fel, van még -1.]

* 4. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még -6.]

* 5. BP: szk 778 765 781 keresed a 778. szörnyet a 765. szörnyet a 781. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy ryuku csapásvezetőt. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még -6.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Hohó! Sheran cserepében termést hozott a növény. Leszüretelsz 3 jokonbia ágat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 29, 22, 13.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 8 kaját töm magába a ryuku ostromteknős. Egy kaját fal föl az ősi szilmill. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a széljárás hatása.
Ebben a körben -6 pontod maradt, ebből a következő körre -6 pontot vihetsz át. Kapsz még 323 pontot. A következő körben tehát 317 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TUDATI RETESZ (510. TUDATI KÉPESSÉG)
A Tudati Erőd felhúzása sok-sok új ötletet adott nektek ahhoz, hogy miképp lehetne ezt a megmagyarázhatatlan, különleges erőt még jobban kihasználni. Például azt is megfigyeltétek, hogy a különféle pszionikus védőpajzsok a kasztroplanáris térben vastag páncél, sisak vagy netán aura formájában jelennek meg rajtatok. Ez a felfedezés egy igen merész gondolathoz vezetett: mi lenne, ha a Tudati Erődben felépített fal, vagy barikád biztonsága mögé húzódnátok, ha pszi támadás ér titeket? Vajon megoldható? Vajon működik? Tudom, meglepő, de igen! Működik! A tudati retesz képessége egy egyszerű, elreteszelt ajtó formájában jelenik meg a tudatodban. Elegendő csak az általa nyújtott biztonságra gondolnod, és máris elzárkózhatsz mögé! Némi gyakorlással ezt a harc közben is lesz időd megcselekedni. (Mostantól minden támadó pszi képesség ellen bizonyos százalékban extra rezisztenciát kapsz, tehát a rád lőtt pszi támadások a tapasztalati szinted egynegyedének megfelelő eséllyel kudarcot vallanak. Ez az esély max. 20% lehet, és a kiszámításánál felfelé kerekítünk)

KARAKTERLAP

Dorbézoló Dongaláb, egy fekete, tüsi hajú, kék szemű, kecskeszakállas mutáns férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Dornodon fanatikusa vagy. Az Ördögi Kör (#9111) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 182. fordulód.

Erő: 40 (51) Szint: 45 Merészség: 10/1 Magasság: 121 cm
IQ: 42 (55) Támadás: 73 (77) Agresszió: 7 Testsúly: 45 kg
Ügyesség: 40 (48) Védekezés: 92 (101) Menekülés: 20 % Életkor: 5/12 év
Egészség: 44 (57) Életpont: 927/689 Jellem: gonosz (225) Tul. pont: 4
Szerencse: 50 (63) Varázspont: 1637/1637 Pénz: 52718 arany Kép. pont: 13
Tudatpont: 92/21 Pszi pont: 269/202 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 3218 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 24 288 TP-t kaptál. Jelenleg 12 919 672 TP-d van. A következő szinthez még 880 328 TP szükséges. Trófeáid: árnyékdémon, északi tűzsárkány, harcias morf. A 89. fordulódban 5000 arany került a bankszámládra. 6200 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 4 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 25/24 szúrófegyverek: 1/0 vágófegyverek: 42/1 (+1%)
ütőfegyverek: 1/0 lőfegyverek: 23/80 dobófegyverek: 33/78

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (800%) << teriád kard (#1284)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); ezüsttollú nyíl (#363) max. 1 db (5 -14.); bumeráng (#249) max. 1 db (15 -18.); bumeráng (#249) max. 2 db (19 -22.); bumeráng (#249) (23 -49.); vas dobónyíl (#189) (50 -); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
80,86 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140
A Végzet Vermében a 6. szinten jársz. Ebben a hónapban 1 szintet teljesítettél.
Kedvenc táborhely: 97,69
Az idő kódexe: legutóbb 84. fordulóban.
Legfeljebb 12 TU-t válthatsz TVP-re.
Feltételes varázskő használat: 10 százalék varázspont alatt.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 108 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 356 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 9/34 2. nyomkövetés: 36/93 3. lopás: 4/49
4. mászás: 1/43 5. csapdakészítés: 28/12 (+6%) 6. csapdaészlelés: 27/46
7. gyógyítás: 2/45 8. titkosírás: 14/19 9. felderítés: 11/39
10. szörnyidomítás: 15/9 11. teológia: 132/5 (+16%) 12. taumaturgia: 81/82 (+39%)
13. szerencsejáték: 14/22 14. harcművészetek: 22/21 15. zene: 17/51
16. szörnyismeret: 42/73 17. pszi: *35/100 18. zárnyitás: 5/84
19. vadászat: 2/33 20. bányászat: 50/42 21. főzés: 9/36
22. csapatmunka: 3/42

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 10
10. vp regeneráció: 5 12. halhatatlanság: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 19 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt (sötét ital (#284))
készítesz védőkristályt (#2240) (max. 10 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), khatiszon kulcsot (#2323) (max. 1 darabot )
mászol max. 50 TVP-ért
vásárolsz deus ex machinát (#1) (max. 10 darabot ), kaját (#2) (max. 50 darabot ), fáklyát (#36) (max. 10 darabot ), madártollat (#112) (max. 200 darabot ), sötét italt (#284) (max. 40 darabot ), rumot (#1419) (max. 40 darabot ), sáfránykristályt (#675) (max. 1 darabot ), óndarabot (#85) (max. 16 darabot ), zöld üveget (#82) (max. 10 darabot ), mászókampót (#165) (max. 1 darabot ), kötelet (#92) (max. 4 darabot ), trikornis szarvat (#198) (max. 20 darabot ), xirnox szivet (#213) (max. 20 darabot ), amnioszt (#203) (max. 33 darabot ), mászó-karperecet (#392) (max. 1 darabot ), dözmöng szivet (#122) (max. 10 darabot ), kristályfolyadékot (#449) (max. 10 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 44 darabot ), ryuku kalapácsot (#724) (max. 3 darabot ), ryuku szablyát (#695) (max. 3 darabot ), tankány karmot (#237) (max. 1 darabot ), bumerángot (#249) (max. 30 darabot ), jégpasztillát (#1566) (max. 10 darabot ), adamantitot (#627) (max. 20 darabot ), aranyló ugarhéjat (#100) (max. 30 darabot ), tintát (#101) (max. 200 darabot ), rézdarabot (#70) (max. 20 darabot )
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 14, max: 50)
trikornis (#104), inváziós ellenfelek (#9089) (csak egyszer), massza (#217), degradátor (#210), halálos morf (#7618), harcias morf (#7619), brutális morf (#7620), lomha morf (#7621), védelmező morf (#7622), mágiamorfáló (#7623), domináns morf (#7624), éltető morf (#7625), változatos morf (#7626), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) tompítás (#40, 8 VP)
örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP)
ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) ryuku teremtőerő (#281, 200 VP, 50 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) emléktörlés (#338, 50 VP, 5 TVP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
oldás (#372, 15 VP) Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) tolvajszem (#2, 8 VP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) sötét halál (#45, 18 VP) vérbeli borzongás (#46, 10 VP)
szárazság (#48, 6 VP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) agyroppantás (#91, 16 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) sötét rítus (#131, 30 VP) széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP)
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
méregfelhő II (#193, 20 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP)
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: 42 vp; taumaturgia: 39 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
áldomás (#6) (6604,72) vámpirizáció (#1) (6601,66) szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26)
láth. észlelése (#78) az elme hatalma (#123) tolvajvér (#364) varázsenergia (#161)
varázsszem (#184)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
25. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
puha ütés (#60)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20)
elektromos pajzs (#51), hhaar burka II (#162), fehér glóbusz (#47)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 14, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
ryuku átokvarázs (#280) >> woorgard (#231) ryuku átokvarázs (#280) >> északi tűzsárkány (#219)
ryuku átokvarázs (#280) >> férfiak (#998) ryuku átokvarázs (#280) >> nők (#999)
direkt kontaktus I (#121) >> aranyfecske (#283) direkt kontaktus I (#121) >> borzalmas varkaudar (#166)
direkt kontaktus I (#121) >> kisebb quwarg isten (#213) direkt kontaktus I (#121) >> zafír sárkány (#329)
direkt kontaktus I (#121) >> Tguarkhan (#212) direkt kontaktus I (#121) >> áeratikus hasnyák (#243)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 14, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
ongóliant tombolás (#146) >> árnyékdémon (#684) ongóliant tombolás (#146) >> nők (#999)
ongóliant tombolás (#146) >> férfiak (#998) örvénykerítés (#42) >> Vértestvérek (#9146)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
ősi szilmill (#7455) (-2 mentődobás ellenfeleidnek a varázslataid ellen) státusz: OK
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +6 védettség; +2 támadás;) státusz: OK
ryuku ostromteknős (#362) (málhás: +44 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Ejts el élve egy ezoterikus mardelt, majd áldozd fel illő szertartás keretében egy oltáromnál!
2.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!
3.) Bizonyítsd, hogy méltó a jellemed hitedhez! [oldj meg egy jellempróbát a GO paranccsal és érj el 300-as gonoszságot].

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
városháza (Qvill) (527): új. helytartói hivatal (563): 48. labirintus (95,26). sötét kastplom (566): kész. kőtorony (664): kész. városháza (685): új. tündérpalota (750): kész. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): kész. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): kész. sámánkunyhó (767): új. tündérpalota (830): új. bányászház (839): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
46, 47, 48, 50, 51, 52, 72, 73, 121, 122, 123, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 192, 244.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 1.
Kész: 6, 16, 17, 47.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 5, a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 500.
A morf invázióban megölt morfok száma: 1644, az összesen kapott pontszám: 337130. Sikeresen vettél részt az első morf invázióban a morfok visszazárásában.

MAKRÓID (jelenleg 3 lehet)
1. makró parancsai: h 211, vps 2000, kb 500 1, v 281 695 724, be 557 5, be 557 6, be 557 7, be 557 8, be 557 9, be 557 10.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
kp. varázsenergia (191)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
ördögi jel (268)
a butaság ára (273)
sötét rúna (297)
harci mágia (334)
vadászidény (351)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) OK
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 8 TU. szükséges még: 82 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) OK
tudati erősítés (527) OK
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) OK
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 6507 TU szükséges.)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1001 arany (#50) 1 csontkulcs (#74) 2 ezüst kulcs (#184)
4 ezüstshuriken (#327) 1 ezüsttollú nyíl (#363) 1 gernim balzsam (#1894)
4 khatiszon kristály (#2322) 1 khatiszon kulcs (#2323) 6 kristálygömb (#265)
2 madártoll (#112) 1 rubin fejék (#729) 1 rum (#1419)
1 sáfránypor (#211) 8 trikornis szarv (#198) 250 ugh méreg (#166)
1 varányszem (#30) 13 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
12 adamantit (#627) 3 amniosz (#203) 8 angyalok gyűrűje (#529)
13 bumeráng (#249) 2 deus ex machina (#1) 2 jokonbia ág (#1477)
43 kaja (#2) 1 megsemmisítő (#1540) 4 ork csodaszer (#1228)
12 rézdarab (#70) 1 sáfránykristály (#675) 17 sötét ital (#284)
1 tinta (#101) 6 vas dobónyíl (#189) 6 vasérc (#152)
2 xirnox szív (#213)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

78 79 80 81 82
85
86
87
88
89
90
(79,87) fabontó szójer (#71), Tharr rúnaköve
(79,88) tintacsiga (#74)
(80,86) délnyugatra tartó szekérkaraván (#1215), 1. többszemélyes kaland, nekrofun (#173), művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393), védelmező morf (#7622)
(80,89) sörényes ubuk (#89), szopógödör (#177), 28. jellempróba
(81,86) ork kunyhó (#1683), szent tölgyfa (#393)
(81,88) garokk (#73), móricserje (#115, belőle készíthető: #116), Dornodon oltár
(81,89) móricserje (#115, belőle készíthető: #116), 29. jellempróba, tetemember (#123)

Üzenet küldése a karakternek