406. forduló, Thrór összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. júl. 26. 9h:08'
EZ A 1119. JÁTÉKHETED, 608. FORDULÓD
1120. játékheted kezdete: aug. 1.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3985

THRÓR KALANDJAI


18 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [296,19] koordinátán.
A táborozás 4. napján összefutsz Salióval. Övére tűzve több tucat fűszertartót, kisebb reverziós prizmát és téridő stabilizátort fedezel fel, valamint egy kisebb zsáknyi sáfránykövet. Nem igazán érted a dolgot, de nem is nagyon érdekel egy Időmágus hóbortja. Vértezetére pillantva Kronopáncéljának folyamatosan változó ébenfekete örvénye rabul ejti tekinteted, mintha látnád benne a múltadat. Talán a jövődet is? Rémülten és zavartan pillantasz a Holtidős szemébe, akinek csak megvető, gúnyos mosolyát látod, amint épp pár sáfránykövet tesz az övén fityegő kis zsákba. Vajon hogyan kerülhettek a kezébe ilyen hirtelen a sáfránykövek, és vajon te miért markolászod a saját készleted? Gyanakvóan veszed jobban szemügyre az alakot. Egy árnyszőttest, egy bársony övsálat, egy dr'thanox gyűrűt, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy Istenek Talizmánját, egy kreiton palástot, egy lajstrom medált, egy Luthius karkötőjét, egy mihlanil medált, egy Notermanthi amulettet, egy nt'lagod karkötőt, egy og'lhobn fülbevalót, egy ogre övet, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy troglodita gyűrűt, egy uglaok lábszárvédőt, egy uglaok láncköpenyt, egy uglaok vállvédőt és egy Vlagyimir gyűrűjét visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió bronz emlékérmét. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy élőholt drakolder trófea és egy Zt'tuzzarxn trófea színesíti. Ugyanabba a K.T.-be tartozik, mint te. Jobb kezében egy Kronoérintőt, bal kezében egy Gonemutlan tőrét tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított pikkelyes ptog. Holmiját egy eszement trappoló cipeli. Tisztán érzed auráját: semleges jellemű, mint ahogy Te is. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
A 4. napon ismét találkozol Salióval. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Az egyik napon találkozol egy kék egyenruhás, tintacsigán lovagló kobudera férfival. Ruháját egy zöld korona jelvény ékesíti, rajta Yaurr felirattal. Mosolyogva szólít meg.
- Bölcs Borax királyunk - látván, hogy a pórnép milyen szórakoztatónak találja az efféle barbár vérontást - úgy határozott, hogy a félévente megrendezésre kerülő Olimpiai Játékok között is, nagyjából kéthavonta lehetőséget biztosít a kalandozóknak, hogy önmaguk és a népes nézősereg mulattatására összemérjék erejüket. A kincstár által az olimpiai játékokra elkülönített keret nem teszi lehetővé, hogy ezeket a rendezvényeket is díjazzuk, de Őfelsége bízik benne, hogy az esemény így is számos kalandozót fog vonzani. A jelentkezés a szokásos módon zajlik. Köszönettel elfogadod a meghívást. (ld. enc.) A miniolimpián nincs lehetőséged a játékos versenyeken indulni. A miniolimpiát csak e-mailben kaphatod meg. A H 1 <tárgy> <3. paraméter> parancsnál 3. paraméternek 10-et írj, ha base64, 20-at, ha uuencode-val kódolva kéred. [A XV. Mini Olimpiára való jelentkezés határideje 2016. augusztus 2. kedd. Nem árt azonban, ha a jelentkezést MÁR JÓVAL A HATÁRIDŐ ELŐTT megteszed, mert esetleg lemaradsz az eseményről! FIGYELEM: Ezen a miniolimpián annyi TP jár az indulóknak, mint a normál olimpián, vagyis az aktuális szinthez szükséges TP 20 %-a. Ezenkívül egy normál fordulónyi TU regenerációt kap minden karakter. Ráadásul mostantól a miniolimpián elért helyezéseket elfogadják az istenek az isteni küldetés leimádkozásakor. (Az első három miniolimpia helyezéseit továbbra sem fogadják el.) A miniolimpián nincsenek díjak (vigszadíj sem), nincsenek játékos versenyek, és nem kerül be az eredmény a hőstettek rovatba.]
Miután elbúcsúztál a hírvivőtől, rögtön tervezgetni kezded a részleteket.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+17 tvp ). Ennivalód fogytán van, elindulsz vadászni, hogy legyen valami vacsorára. Ahogy próbálod becserkészni a kiszemelt vadat, egyszer csak valami különös érzés kerít hatalmába: mintha túlvilági erők töltenék be a levegőt. Megállsz. Monoton mormogásra leszel figyelmes. A hang irányába fordítod a fejed. Egy harcost látsz - imádkozik. Ruháját furcsa szimbólum ékesíti: izzó magmából előtörő gránit monolit. Nagy harcban vehetett részt - árulkodnak a testét borító, vérző sebek. Próbálsz halkan elosonni, nehogy megzavard a meditációban, amikor szemed hirtelen megakad valamin a földön: egy, a sártól alig felismerhető, széttört káosz szimbólum...
Az aranytermő erszény 95 aranyat termelt. A tl'urlang termelő hipp, hopp, láss csodát - a semmiből előállít neked 2 tl'urlang fiolát. Varázserőd regenerálódik. (+2055 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+612 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+8 tudatpont.) A plusz TU-kat 15 TVP-re váltod. A lottó 1189. hetének nyerőszámai: 8, 26, 16. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 12 arany nyereményt kapsz. [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál.]

* 1. KP: vv 71 147 220 elmormolod a 71. varázslatot a 147. varázslatot a 220. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 988. Kapsz 4 VP-t.]
Gyorsvarázsolsz! Csillogó energiafelhő jelzi, hogy képes vagy a mágikus teremtmények megsebzésére. [-51 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% teo] Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 988.]
Beizzik a turbómágia. (+2 minden tulajdonságodra.) [-51 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% teo] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 986. Kapsz 4 VP-t.]

* 2. KP: vv 178 165 59 elmormolod a 178. varázslatot a 165. varázslatot az 59. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [-51 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% teo] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 984. Kapsz 4 VP-t.]
Szupersebesen mormolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-51 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+1% teo] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 982. Kapsz 4 VP-t.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) [-51 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% teo] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 980. Kapsz 4 VP-t.]

* 3. KP: vv 26 224 86 elmormolod a 26. varázslatot a 224. varázslatot a 86. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-51 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+1% teo] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 978. Kapsz 4 VP-t.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-59 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+2% tau] Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 978.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-51 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+1% teo] Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 978.]

* 4. KP: vv 209 88 19 elmormolod a 209. varázslatot a 88. varázslatot a 19. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Felkészülsz a vadászatra. [-51 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+1% teo] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 976. Kapsz 4 VP-t.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 976.]
Gyorsvarázsolsz! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-51 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+2% teo] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 974. Kapsz 4 VP-t.]

* 5. KP: vv 188 112 28 elmormolod a 188. varázslatot a 112. varázslatot a 28. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Kékes fény vonja be bőröd. [-51 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% teo] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 972. Kapsz 4 VP-t.]
Sajnos nincs meg a kellő tapasztalatod még a pszi-gyűjtés használatához. [0 pontot használtál fel, van még 972.]
Gyorsvarázsolsz! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+21 erő). [-51 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+2% teo] Öregedtél 1 évet. Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 970. Kapsz 4 VP-t.]

* 6. KP: vv 11 86 120 elmormolod a 11. varázslatot a 86. varázslatot a 120. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Enyhe zápor kerekedik. Na végre, egy kis víz! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Amilyen gyorsan jött, olyan hamar a zápor véget is ér. Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). [-51 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+1% teo] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 968. Kapsz 4 VP-t.]
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 968.]
Beizzik a turbómágia. Iszonyatosan erős mentális pajzs feszül védelmezőn az elméd köré. [-15 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 966. Kapsz 4 VP-t.]

* 7. KP: hh 1099 1269 147 használod az 1099. tárgyat az 1269. tárgyat a 147. tárgyat
Használod a brakkarát. Lelked megacélosodik. Egészséged TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 965. Kapsz 2 VP-t.]
A szemedhez emeled a kaleidoszkópot, és elmerülsz az üvegszilánkokról visszaverődő fények játékában. Hamarosan eléred a tökéletes transzállapotot. Az idő dimenziói teljesen összekuszálódnak körülötted. (+18 TVP.) Gyorsan elpakolod a kaleidoszkópot. [4 pontot használtál fel, van még 979. Kapsz 8 VP-t.]
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [4 pontot használtál fel, van még 975. Kapsz 8 VP-t.]

* 8. KP: vv 213 53 364 elmormolod a 213. varázslatot az 53. varázslatot a 364. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Sokkal alaposabb leszel, ha kutatni kell. [-51 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% teo] Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 975.]
Szupersebesen mormolsz. Csapásaid erősebbek lesznek! (+18 sebzés támadásonként.) [-51 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% teo] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 973. Kapsz 4 VP-t.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (3 tinta). [0 pontot használtál fel, van még 973.]

* 9. KP: le 373 511 0 leveszed/lerakod a 373. tárgyat az 511. tárgyat
Leveszed az Eldaran karkötőjét.
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 973.]

* 10. KP: kf 960 527 0 kézbeveszed/felveszed a 960. tárgyat az 527. tárggyal
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 973.]
A csuklódra húzod a Luthius karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 973.]

ek 273 1 20 t. energia kisütése: 273 1 20
Ezentúl minden teológia varázslatod, amelynek költsége 20 VP-nél kevesebb, 20 VP-be fog kerülni. [0 pontot használtál fel, van még 973.]

ek 273 2 20 t. energia kisütése: 273 2 20
Ezentúl minden taumaturgia varázslatod, amelynek költsége 20 VP-nél kevesebb, 20 VP-be fog kerülni. [0 pontot használtál fel, van még 973.]

kno 17 képesség-növelés 17
Elegendő tapasztalatra tettél szert ahhoz, hogy pszi szakértelmed megnövekedjen! (Ezt a karakterlapon * jelöli.) [0 pontot használtál fel, van még 973.]

kf 826 2 kézbeveszed/felveszed a 826. tárgyat a bal kezedbe
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Vooooaaaaah! Irtózatos fájdalom jár át, ahogy agyi kapacitásodat egy parányi mértékben megnöveled a hatalmas mennyiségű szabadjára engedett pszi energia segítségével. [-21 életpont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Ezúttal nem kapsz új pszi képességet (csak egy későbbi szinten). Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+14 max. pszi pont.) [-300 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [15 pontot használtál fel, van még 958. Kapsz 33 VP-t.]
Elrakod a T'vadar tőrét, majd a bal kezedbe veszed az Urgol káoszpajzsát. [0 pontot használtál fel, van még 958.]

v 96 144 61 elmormolod a 96. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A földből energia áramlik testedbe. Befejezted a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

295 296 297
18
19
20

[144,61] Épületek tűnnek fel. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy főutcát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy nekrofunt. Itt találkoztál az emberrel, aki egy ősi katedrálist akar felkutatni. (44. többszemélyes kaland, 60 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 3, délre 3 mérföldre teljesítheted.) Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy fellegvárat. (no:1. építését Vashegyek Nemzete kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Arénagödröt. Oldalt pillantva, meglátsz egy fellegvárat. (no:2. építését A Káosz Harmóniája kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Megtorpansz egy pillanatra, és végignézel az utcát járó tömegen. Hamarosan kiszúrod Tugrundel professzort, aki még mindig a kalandozókat szólongatja. Hóbortos, ártalmatlan kisöreg! Talán előbb-utóbb talál majd valami balekot erre a bugyuta feladatra. (49. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen keletre 132, északra 9 mérföldre teljesítheted.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 9 aranyat.

Van itt egy maffia bank (705. épület.), egy ezüst mágustorony (706. épület.), egy Ördögi Kör (710. épület.) és egy Trikornis Futárszolgálat (712. épület.).
[-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% tau] Egészséged TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 948. Kapsz 22 VP-t.]

fa 1456 1725 1 feladod az 1456. tárgyat az 1725. kalandozónak (1 darabot)
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Csámpás Rozi részére szánod. Átadsz 1 kyorg övcsatot. Ennek elküldése 25 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 945. Kapsz 6 VP-t.]

fa 1399 1725 1 feladod az 1399. tárgyat az 1725. kalandozónak (1 darabot)
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Csámpás Rozi részére szánod. Átadsz 1 Mg'thorath kövét. Ennek elküldése 26 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 942. Kapsz 6 VP-t.]

fa 441 1725 1 feladod a 441. tárgyat az 1725. kalandozónak (1 darabot)
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Csámpás Rozi részére szánod. Átadsz 1 láthatatlan köpenyt. Ennek elküldése 25 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 939. Kapsz 6 VP-t.]

faa 1731 951 1211 feladod az 1731. tárgyat a 951. tárgyat az 1211. tárgyat
Ennyi csomaghoz még egy futár kell, de nem probléma, már úton is van. A csomagot Csámpás Rozi részére szánod. Átadsz 1 T'vadar tőrét. Ennek elküldése 25 arany lesz. Átadsz 1 vámpírölőt. Ennek elküldése 25 arany lesz. Átadsz 1 csodálatos nyakláncot. Ennek elküldése 25 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [9 pontot használtál fel, van még 930. Kapsz 19 VP-t.]

faa 366 1210 891 feladod a 366. tárgyat az 1210. tárgyat a 891. tárgyat
Ennyi csomaghoz még egy futár kell, de nem probléma, már úton is van. A csomagot Csámpás Rozi részére szánod. Átadsz 1 szerencsetalizmánt. Ennek elküldése 25 arany lesz. Átadsz 1 Hatalom Karkötőjét. Ennek elküldése 25 arany lesz. Átadsz 1 rogalhal csuklópántot. Ennek elküldése 25 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [9 pontot használtál fel, van még 921. Kapsz 19 VP-t.]

faa 1099 1607 904 feladod az 1099. tárgyat az 1607. tárgyat a 904. tárgyat
Ennyi csomaghoz még egy futár kell, de nem probléma, már úton is van. A csomagot Csámpás Rozi részére szánod. Átadsz 1 brakkarát. Ennek elküldése 25 arany lesz. Átadsz 1 lélekharangot. Ennek elküldése 25 arany lesz. Átadsz 1 Kabol gyűrűjét. Ennek elküldése 25 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [9 pontot használtál fel, van még 912. Kapsz 18 VP-t.]

fa 1608 5812 1 feladod az 1608. tárgyat az 5812. kalandozónak (1 darabot)
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Tüzes Víz részére szánod. Átadsz 1 tl'urlang keresőt. Ennek elküldése 26 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 909. Kapsz 6 VP-t.]

faa 1610 1225 700 feladod az 1610. tárgyat az 1225. tárgyat a 700. tárgyat
Ennyi csomaghoz még egy futár kell, de nem probléma, már úton is van. A csomagot Tüzes Víz részére szánod. Átadsz 2 mágusok italát. Ennek elküldése 26 arany lesz. Átadsz 2 íjászkencét. Ennek elküldése 26 arany lesz. Átadsz 3 tubarkövet. Ennek elküldése 27 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [9 pontot használtál fel, van még 900. Kapsz 18 VP-t.]

be 497 8 1 bemész a 497. épületbe
Az arénát övező kerítéshez lépsz. A púpos varkaudar egy aknához vezet, amelyben egy létrát látsz. Bíztat hogy mássz le rajta. Legyőzve rossz érzésed lemászol, az akna aljából egy alagút vezet az arénába. Belépsz a porondra, a varkaudar közönség lelkesen felkiált, előre élvezik a várható vérengzést.
Ellenfeled üvöltve ront rád. Egy sötét ölész.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+2% tau] Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% tau] Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 9 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a sötét ölész jobb lábát. (9 támadással 852 életpontot sebezve.) A rém borzalmasat üvölt. Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Vad csatakiáltással, felemelve a Durghal pörölyét ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Durghal pörölyével halálos csapásokat osztva péppé vered a sötét ölész ködös testét. (2 támadással 387 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Egy tűzkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 44 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). [+2% tau] Egy szellempárduc harcol az oldaladon! (39 sebzést okozott az ellenfélnek.) Karmait felemelve, a sötét ölész meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A sötét ölész összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 9 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 19 949 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 1322, sebződés: 8, gyógyulás: 21, összesen: +13 ÉP}

Ellenfeled üvöltve ront rád. Egy vark. nekromanta.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+4 életpont). [+1% tau] Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+2% tau] Ellenfeled sötét halál varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Vad csatakiáltással, felemelve a Durghal pörölyét ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Durghal pörölyével kegyetlenül megütöd a vark. nekromanta testét. (1 támadással 206 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Egy tűzkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 40 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). [+1% tau] Hirtelen elősuhan a hátad mögül egy szellempárduc, és karmaival az ellenfélnek esik. (55 sebzést okozott.) A vark. nekromanta csapása csak a levegőt találja. A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 10 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
1 646 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 301, sebződés: 10, gyógyulás: 21, összesen: +11 ÉP}

Ellenfeled üvöltve ront rád. Egy csataremák.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% tau] Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% tau] Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 9 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a csataremák feléd kúszó csápját. (9 támadással 868 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Durghal pörölyét a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Durghal pörölyével gyilkos csapásokat szórva összezúzod a csataremák testét. (3 támadással 609 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 35 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). [+2% tau] Egy szellempárduc harcol az oldaladon! (50 sebzést okozott az ellenfélnek.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (11 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 9 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13 795 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 1562, sebződés: 11, gyógyulás: 21, összesen: +10 ÉP}

Egy másik alagúton érkezik ellenfeled. Egy vadász varkaudar.

Meglengetve a Durghal pörölyét a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Durghal pörölyével iszonyatosan megcsapod a vadász varkaudar bal lábát. (1 támadással 206 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzkéz. 37 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% tau] Hirtelen elősuhan a hátad mögül egy szellempárduc, és karmaival az ellenfélnek esik. (51 sebzést okozott.) A vadász varkaudar feléd döf, de csak ijesztésképp. Véres nyál csordul ki a vadász varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
645 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 294, sebződés: 0, gyógyulás: 13, összesen: +13 ÉP}

Egy másik alagúton érkezik ellenfeled. Egy varkaudar íjász.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% tau] Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. A szilánk működik (+4 életpont). [+2% tau] A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. A becsapódástól 21 életpontot vesztettél. Meglengetve a Durghal pörölyét a másikra ugrasz. Durghal pörölyével gyilkos csapást mérve bezúzod a varkaudar íjász jobb lábát. (1 támadással 214 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 33 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% tau] Egy szellempárduc harcol az oldaladon! (30 sebzést okozott az ellenfélnek.) A varkaudar íjász karma a fejed mellett suhan el! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 nyílvessző. 2 617 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 277, sebződés: 21, gyógyulás: 21, összesen: +0 ÉP}

A kerítésen átlendülve érkezik a porondra ellenfeled. Egy varkaudar.

Megmarkolva a Durghal pörölyét a másikra ugrasz. Durghal pörölyével iszonyatosan megcsapod a varkaudar testét. (1 támadással 211 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Üdvözlésképpen egy tűzkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 43 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). [+1% tau] Egy szellempárduc harcol az oldaladon! (58 sebzést okozott az ellenfélnek.) A varkaudar feléd döf, de csak ijesztésképp. A varkaudar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
204 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 312, sebződés: 0, gyógyulás: 13, összesen: +13 ÉP}

A közönség belöki soraiból ellenfeled. Egy varkaudar pusztító.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy árnyak segítsége. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+2% teo] Egy jégoszlop varázslatot dobsz ellenfeledre. A lény immúnis erre a varázslatra! Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% tau] Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 9 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar pusztító jobb lábát. (9 támadással 596 életpontot sebezve.) A lény egy savdárdát dob rád. Jól célzott! (605 életpontot vesztettél.) Meglengetve a Durghal pörölyét ellenfeledre rohansz. Durghal pörölyével halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar pusztító jobb lábát. (11 támadással 2291 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+397 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 36 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% tau] Egy szellempárduc harcol az oldaladon! (42 sebzést okozott az ellenfélnek.) Gyilkos ütések záporoznak védtelen testedre. (6 támadástól 1016 életpontot vesztesz.) A varkaudar pusztító védhetetlen csapásai kegyetlenséggel vegyes precizitásról árulkodnak. (6 támadástól 1128 életpontot vesztesz.) A varkaudar pusztító kegyetlenül összeszurkál. (6 támadástól 960 életpontot vesztesz.) Kavargó pengefalként zúdul rád a varkaudar pusztító. (6 támadástól 1090 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Durghal pörölyével gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar pusztító testét. (11 támadással 2303 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+507 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 39 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). [+1% tau] Váratlanul egy szellempárduc jelenik meg melletted, és karmaival az ellenfelet kezdi csépelni. (35 sebzést okozott.) A varkaudar pusztító egy halálosztó precizitásával kezd péppé verni. (6 támadástól 942 életpontot vesztesz.) A varkaudar pusztító végső csapása jobb válltól bal derékig szinte kettémetszi a testedet. (6 támadástól 1089 életpontot vesztesz.) A varkaudar pusztító átdöfi a torkodat fegyverével. (6 támadástól 885 életpontot vesztesz.) A varkaudar pusztító végső csapása jobb válltól bal derékig szinte kettémetszi a testedet. (6 támadástól 1129 életpontot vesztesz.)
Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 5342, sebződés: 8844, gyógyulás: 920, összesen: -7924 ÉP}

Megszűnik a látás és hallás köznapi értelme: a másodperc törtrésze alatt leperegnek lelki szemeid előtt életed fontosabb pillanatai. Ez a halál...
Aztán mintha hideg vízzel teli vödörbe mártottad volna a fejed, miközben a lábad alól kirúgták a talajt: szédelegve tántorogsz, majd kinyitod a szemed. Túlélted! Hisz ez lehetetlen... Aztán, a deus ex machina hűlt helyét látva, rájössz, hogy mi is történt. A fantasztikus varázstárgy megmentett, és elrepített a veszély helyszínéről! Ráadásul még egy keveset gyógyított is rajtad. (+4544 életerő.)

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

143 144 145
60
61
62
(144,61) maffia bank (#705), ezüst mágustorony (#706), Ördögi Kör (#710), Trikornis Futárszolgálat (#712), főutca (#399), nekrofun (#173), 44. többszemélyes kaland, ház (#400), Arénagödör (#497), 49. többszemélyes kaland, sötét ölész (#314), vark. nekromanta (#173), csataremák (#694), vadász varkaudar (#108), varkaudar íjász (#687), varkaudar (#64), varkaudar pusztító (#7134)

Miután magadhoz térsz valamennyire, körbenézel.
[143,60] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy bávatag golombár egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Úgy gondolod, hogy a közeledő áeratikus hasnyák nem jelenthet komoly veszélyt. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% tau] Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% tau] Egy mágiatörés varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. A lény iszonyatos rikácsolásba kezd. Gyorsan zenével próbálod a dolgot ellensúlyozni. Hosszasan párviadaloztok, végül a kellemes muzsikád győzedelmeskedik a vad rikácsolással szemben. Marokra fogva a Durghal pörölyét a másikra ugrasz. Durghal pörölyével gyilkos csapást mérve bezúzod az áeratikus hasnyák egyik karját. (1 támadással 187 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 34 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% tau] Mg'thorath kövének szellempárduca is beszáll a küzdelembe. (37 sebzést okozott az ellenfélnek.) Nyelvét az áeratikus hasnyák feléd löki, de eredménytelenül. Az áeratikus hasnyák farkával melletted a levegőbe suhint. Az áeratikus hasnyák feléd harap, de sikertelenül. Az áeratikus hasnyák most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 5 csepp spirituszt. (Nincs mibe rakni 2 spirituszt.) 2 441 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 258, sebződés: 0, gyógyulás: 61, összesen: +61 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod az isteni gyógyítás varázslatot! [-4 TVP] Sebeid gyógyulnak (+500 életerő). [-60 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egészséged TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az isteni gyógyítás varázslatot! [-4 TVP] Sebeid gyógyulnak (+500 életerő). [-60 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egészséged TF-elődött. [8 pontot használtál fel, van még 892. Kapsz 16 VP-t.]
[75 pontot használtál fel, van még 817. Kapsz 150 VP-t.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[296,19] Homokos tengerpartra érkeztél. Északról a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. Ezek Ram partjai, széleit az óceán iszonyatos hullámai mossák. Egyszercsak megpillantasz egy szörnyet a parti fák között. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy tengeri parduan. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már elektromos pajzs vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% tau] Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. A szilánk működik (+4 életpont). [+2% tau] Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 9 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a tengeri parduan világoszöld farkát. (9 támadással 851 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Mosolyogva bámulod a kék szikrákat. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Durghal pörölyével borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tengeri parduan redős testét. (10 támadással 2129 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+468 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. 25 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). [+1% tau] Egy szellempárduc harcol az oldaladon! (31 sebzést okozott az ellenfélnek.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 136 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 9 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 30 131 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 3036, sebződés: 136, gyógyulás: 488, összesen: +352 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy nagyobb phua-kúpot.
(Feltételes kutatás:) A találós kérdés a phua-kúp oldalán az orrod előtt materializálódik.

(Önanalízis: +6% felderítés.)
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Zsupsz, nyakon csípsz egy kövér békát! (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [297,19] Belemész a tengerbe. Könnyedén, akár egy sellő, tempózni kezdesz. A víz kellemesen meleg, cápáknak semmi jele. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő.

Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [298,19] Kimerített a tempózás. Inkább visszafordulsz a part felé.

Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. [41 pontot használtál fel, van még 776. Kapsz 82 VP-t.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[298,19] Elfáradtál a sok úszásban. Inkább visszafordulsz a part felé. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő.


(Továbbmész...) [298,19] Kimerített a tempózás. Inkább visszafordulsz a part felé. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő.


(Továbbmész...) [298,19] Elfáradtál a sok úszásban. Inkább visszafordulsz a part felé. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő.

[36 pontot használtál fel, van még 740. Kapsz 72 VP-t.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[298,19] Elfáradtál a sok úszásban. Inkább visszafordulsz a part felé.

Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [298,19] Elfáradtál a sok úszásban. Inkább visszafordulsz a part felé.

Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő.

(Továbbmész...) [298,19] Elfáradtál a sok úszásban. Inkább visszafordulsz a part felé.

Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. [36 pontot használtál fel, van még 704. Kapsz 72 VP-t.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[298,19] Elfáradtál a sok úszásban. Inkább visszafordulsz a part felé. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő.


(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [12 pontot használtál fel, van még 692. Kapsz 24 VP-t.]

ef 56 526 energia fejlesztése 56
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-50 TU.] [350 pontot használtál fel, van még 342. Kapsz 700 VP-t.]

p 195 99 használod a 195. pszi képességet
Csak 60 Tudatpont előállításához elég pszi pontod van. Megtisztítod tudatodat. Megtelsz pszi energiával! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi-konverzió II pszi képességet. Pszi energiáidat konvertálva, előállítottál 50 Tudatpontot. [-1000 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [15 pontot használtál fel, van még 327. Kapsz 30 VP-t.]

* 1. BP: tpf 25 0 0 TVP elővétele: 25 pontért
Nincs TVP-d, amit felszabadíthatnál. [0 pontot használtál fel, van még 327.]
[0 pontot használtál fel, van még 327.]

* 2. BP: kf 373 511 1158 kézbeveszed/felveszed a 373. tárgyat az 511. tárggyal az 1158. tárgyat
A csuklódra húzod az Eldaran karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 327.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 327.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 327.]

* 3. BP: ek 395 256 76 t. energia kisütése: 395 256 76
Sajnálom, de nem ismersz ilyen tudati képességet. [0 pontot használtál fel, van még 327.]

* 4. BP: vv 83 25 25 elmormolod a 83. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Mivel nincs érvényben SZK parancsod, a Szörnycsábításnak sem lenne sok értelme. [0 pontot használtál fel, van még 327.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% teo] Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 327.]
Beizzik a turbómágia. A kézfejed halványan világítani kezd. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% teo] Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 327.]

* 5. BP: kb 690 691 692 kiveszel a bankból a 690. tárgyat (691 darabot)
Sajnálom, de a széfben nincs a megadott tárgyból. Sajnálom, de a széfben nincs a megadott tárgyból. Sajnálom, de a széfben nincs a megadott tárgyból. [0 pontot használtál fel, van még 327.]

* 6. BP: h 1271 1477 0 használod az 1271. tárgyat
Itt az ideje egy kis kertészkedésnek! Sheran cserepébe egy jokonbia ágat ültetsz, alaposan meglocsolod (vízzel és isteni könnycseppel), majd vársz. Egy apró hajtás azonnal kinő a földből, de míg ebből szüretelhető növény lesz, némi időnek el kell telnie. [5 pontot használtál fel, van még 322. Kapsz 10 VP-t.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Sian-no-csung, az ősi kobudera bölcs útmutatásai alapján szervezetedet megedző gyakorlatokba kezdesz. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 282. Kapsz 80 VP-t.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön.

[40 pontot használtál fel, van még 242. Kapsz 80 VP-t.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Fogat mosol egy darab fával, napozol egy kicsit, és egyéb módokon növeled szervezeted ellenálló képességét. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön.

[40 pontot használtál fel, van még 202. Kapsz 80 VP-t.]

tf 4 2 fejleszted a 4. tulajdonságodat 2 pontért
Sian-no-csung, az ősi kobudera bölcs útmutatásai alapján szervezetedet megedző gyakorlatokba kezdesz. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [2 pontot használtál fel, van még 200. Kapsz 4 VP-t.]
(Önanalízis: +10% csapdakészítés.) Hohó! Sheran cserepében termést hozott a növény. Leszüretelsz 3 jokonbia ágat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 11, 8, 24.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. Egy kaját nyel le az eszement trappoló. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt a vadászat hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 749 pontot. A következő körben tehát 949 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN
Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián.
Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a nyolc közül.
Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata.
Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentettük, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik.
Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége.
FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni.

TILTOTT TELEPORT (198. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT)
Igeeeen! Szenzációs!!! Végre! A tiltott teleport! A varázslói pályafutás egyik mérföldkövét jelenti a tiltott teleport megszerzése. A varázslat sokban hasonlít a városi teleportokhoz, sőt azok a varázslatok a tiltott teleport leegyszerűsített változatai. A teleport a tűzvihar előtt sok országban tiltottnak számított, mivel könnyű vele megsérteni a személyi jogokat, és nagy visszaélésekre ad lehetőséget. Manapság, bár a GH.1670 II/4-es alanori rendelet továbbra is tiltja, ritkán büntetik a használatát. Sokkal jobban korlátozza az, hogy csak keveseknek adatik meg a lehetőség, hogy megtanulják ezt a nagyerejű varázslatot. A tiltott teleport a korlátlan teleporttal ellentétben csak korlátozott használatra ad lehetőséget, mivel egy fordulóban csak egyszer használhatod. A városi teleporttól eltérően azonban nem csak lakott területre, hanem bármilyen tereptípusra működik, ahová hagyományos módon te is el tudnál gyalogolni (tehát nem működik a csatornán keresztül, nem lehet tenger mezőre teleportálni stb.). A teleport végrehajtása után véglegesen a kívánt helyre kerülsz, nincs automatikus visszatérés, mint ahogyan a városi teleportoknál megszokhattad. A sok előny mellett a varázslatnak két hátrányát is meg kell említeni: maximum taumaturgia erősség mezőt tudsz teleportáni, és a varázslat a 10 TVP mellett 100 VP-be kerül. Használatához a V 198, <abszolút X koordináta>, <abszolút Y koordináta> paranccsal történik, és feltétele, hogy legyen a birtokodban egy szeksztáns. A tiltott teleportot nem használhatod, ha éppen valamilyen más teleport hatása alatt állsz. A tiltott teleport használatához szükséges minimális taumaturgia szint 26.

KARAKTERLAP

Thrór, egy copfos ősz hajú, szürke szemű törpe férfi vagy. Körszakállad és harcsabajuszod van. Bőröd bronzként csillog. Sheran félisten hatalmú személyes tanácsadója vagy. A Holtidő Társaság (#9165) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 608. fordulód.

Erő: 73 (115) Szint: 60 Merészség: 10/5 Magasság: 116 cm
IQ: 73 (108) Támadás: 109 (115) Agresszió: 5 Testsúly: 77 kg
Ügyesség: 81 (110) Védekezés: 131 (143) Menekülés: 30 % Életkor: 81/304 év
Egészség: 77 (100) Életpont: 3181/3150 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 94 (154) Varázspont: 6336/3699 Pénz: 10820 arany Kép. pont: 12
Tudatpont: 50/50 Pszi pont: 1870/206 Halhatatlanság: 40 %
Eddig összesen 12341 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 71 428 TP-t kaptál. Jelenleg 184 251 686 TP-d van. A következő szinthez még 748 314 TP szükséges. Trófeáid: ködsárkány, Zt'tuzzarxn, élőholt drakolder. A 603. fordulódban 5001 arany került a bankszámládra. 5126 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 12 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 14/20 ökölvívás: 1/74 szúrófegyverek: 52/26
vágófegyverek: 1/16 ütőfegyverek: 70/17 (+3%) lőfegyverek: 13/63
dobófegyverek: 55/33 (+2%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -24.); vas dobónyíl (#189) (25 -79.); esszenciakristály (#350) (80 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
297,19 mezőn táborozol
Kisebb kívánság: legutóbb 2016. évben 7. hónapban.
Legfeljebb 25 TU-t válthatsz TVP-re.
A negatív esszencia épp Durghal pörölye fegyverre kenve.
JLKzott minoszkúpok: 61, 64, 83, 92, 82, 90, 85, 93

SZÁMLÁLÓK
Kontinuum tágítás 29/12 Pszi katalizátor 50/4 Max életkor 686 év
Átcsoportosítási és instabil keret: 402 975 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 59/73 2. nyomkövetés: 208/27 3. mászás: 64/75
4. hajózás: 16/79 5. csapdakészítés: 49/23 (+10%) 6. csapdaészlelés: 28/56
7. gyógyítás: 20/11 8. titkosírás: 6/97 9. felderítés: 25/30 (+6%)
10. szörnyidomítás: 31/81 11. teológia: 344/95 (+41%) 12. taumaturgia: 394/45 (+35%)
13. szerencsejáték: 9/68 14. versengés: 33/70 15. zene: 16/46
16. szörnyismeret: 96/77 17. pszi: 195/2 (+91%) 18. zárnyitás: 48/55
19. vadászat: 16/24 20. vitalitás: 14/12 21. bányászat: 46/98
22. úszás: 20/56 23. főzés: 30/40 24. ősteológia: 29/90 (+6%)
25. csapatmunka: 11/36

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 358
1. sebzés bónusz: 3 5. varázslat sebzés: 4 6. regeneráció: 10(11) 9. gyors fejlődés: 5
10. vp regeneráció: 10 11. kincskeresés: 10 12. halhatatlanság: 3 14. plusz tp: 10
15. rezisztencia: 10 16. tulajdonságpajzs: 10

FELTÉTELES PARANCSOK (még 35 lehet)
deus ex machinád 0 mezőre repítsen
totem 77% életpont alatt (isteni gyógyítás (#324))
kutatsz max. 500 TVP-ért
készítesz kristályfolyadékot (#449) (max. 5 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), tükröt (#43) (max. 20 darabot ), nothar bogyót (#923) (max. 10 darabot ), dramoan főzetet (#981) (max. 2 darabot ), tűzbimbót (#623) (max. 20 darabot ), Sheran cserepét (#1271) (max. 4 darabot ), kreiton főzetet (#1145) (max. 6 darabot ), kreommat szirmot (#925) (max. 5 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 40 darabot, csak egyszer), ében tobozt (#578) (max. 20 darabot ), szuperkötelet (#209) (max. 20 darabot, csak egyszer)
mászol max. 500 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 15, max: 50)
csontváz lord (#177), szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099), bűbájlidérc (#761), talriai behemót (#312), Raia angyala (#333), halálmadár (#351), Nateilena úrnő (#404), Tyriel (#777), aranyfecske (#283), élőholt drakolder (#628), dehidrátor (#151) (csak egyszer), manaelementál (#290)
Barátságosság (aktív: 4, max: 50)
átokmurgattyú (#225), térfaló (#783), ml'othag szürcsölő (#415), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP)
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
jégoszlop (#231, 24 VP) Asylux csapdája (#233, 20 VP) minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP)
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) éjfattyak végzete (#260, 100 VP) tl'urlang formázás (#262, 500 VP)
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
ősi harcmodor (#287, 120 VP) varázspajzs (#288, 55 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
jégvihar (#353, 45 VP) Morgan rúnája (#363, 33 VP, 33 TVP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
sebezhetőség (#366, 50 VP) varázsvédő varázs (#370, 140 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP) légelem-idézés (#384, 80 VP, 20 TVP) földelem-idézés (#385, 80 VP, 20 TVP)
vérfürdő (#392, 80 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP)
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP)
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP)
természet haragja (#141, 20 VP) életpajzs (#142, 16 VP) növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP)
mágikus ütés (#147, 18 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP)
feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) gömbvillám (#176, 20 VP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
méregfelhő II (#193, 20 VP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP)
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) menekülés (#212, 12 VP)
fürkésző szemek (#213, 25 VP) öntözés (#216, 40 VP, 10 TVP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP)
armageddon (#218, 100 VP) hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP)
mágia megértése (#226, 0 VP) ősi szaporítás (#238, 25 VP, 5 TVP) energiaburok (#239, 15 VP)
Solisar aurája (#240, 18 VP) meditáció (#250, 0 VP) avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP)
bo'adhun csapás (#266, 60 VP) ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) kiszáradás (#268, 70 VP)
árnyak segítsége (#270, 24 VP) bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) kyorg tudás (#273, 0 VP)
istenítélet (#284, 50 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)
teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP)
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP) az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP)
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP) ragály (#191, 5 PP, 5 TVP)
gyors pihenés (#194, 0 PP) pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) az agy kifacsarása (#197, 14 PP)
agybénítás II (#246, 15 PP) elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) fehérál.roncsolása (#248, 22 PP)
spirituális ext. (#249, 0 PP)
Ősteológia varázslataid
megifjodás (#309, 200 VP, 10 TVP) isteni gyógyítás (#324, 60 VP, 4 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: 20 vp; taumaturgia: 20 vp;
A varázslatok tanulására elkölthető: 300 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) (8343,0) állatvédelem (#192) Pörhemór köre (#205) (131,5,4) méregsemlegesítés (#14)
áldomás (#6) (9934,0) szürkeáll. aktiv (#71) mágikus ütés (#147) hatalomvarázs (#220)
tárgyvédelem (#178) esszenciavédelem (#165) hadiszerencse III (#59) tulajdonságpajzs (#26)
esszenciavédelem 2 (#188) csupasz izom (#28) nagyobb agypajzs (#120) a lélek védelme (#57)
fürkésző szemek (#213) óriáserő (#53)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20)
energiatüskék (#29), háló (#186), izomernyesztés (#33)
Védekező varázslatok (aktív: 7, max: 20)
tüskepajzs (#30), védelem tűz ellen (#38), védelem sav ellen (#36), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), oldás (#372), életpajzs (#142)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 56, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
háló (#186) >> sötét ülnök (#508) háló (#186) >> tleikan főbíra (#512)
bo'adhun csapás (#266) >> lidérctűz (#457) bo'adhun csapás (#266) >> greén örvény (#443)
fehérál.roncsolása (#248) >> több ellenfél elleni harcban (#985) fehérál.roncsolása (#248) >> társak oldalán harcolva (#986)
direkt kontaktus I (#121) >> aranyfecske (#283) Asylux csapdája (#233) >> tüskés totemblarg (#482)
Asylux csapdája (#233) >> tleikan amazon (#534) Asylux csapdája (#233) >> tleikan ölőművész (#535)
Asylux csapdája (#233) >> algaleioda (#474) Asylux csapdája (#233) >> tleikan hajadon (#533)
Asylux csapdája (#233) >> shokara bogár (#436) Asylux csapdája (#233) >> kreiton átokmester (#537)
Asylux csapdája (#233) >> kreiton jótündér (#538) Asylux csapdája (#233) >> kreiton lich (#536)
Asylux csapdája (#233) >> elemi pulzátor (#440) Asylux csapdája (#233) >> raskhiir szellem (#539)
háló (#186) >> vérszomjas karvaly (#555) bo'adhun csapás (#266) >> mutánsféreg (#554)
bo'adhun csapás (#266) >> elfajzott enkala (#564) bo'adhun csapás (#266) >> pszionikus entitás (#553)
Asylux csapdája (#233) >> púpos zsokarg (#451) Asylux csapdája (#233) >> szellemdarázs (#481)
Asylux csapdája (#233) >> kreiton bűvölő (#506) Asylux csapdája (#233) >> tleikan házőrző (#507)
Asylux csapdája (#233) >> tleikan hadúr (#509) Asylux csapdája (#233) >> kreiton idéző (#510)
háló (#186) >> Morghatal A'ton (#544) Asylux csapdája (#233) >> tleikan behemót (#511)
Asylux csapdája (#233) >> gothag döglidérc (#429) Asylux csapdája (#233) >> ro'galhal kísértet (#463)
háló (#186) >> tleikan áruló (#606) háló (#186) >> végzetes szójer (#631)
fehérál.roncsolása (#248) >> 45. szintű lényekre istenítélet (#284) >> élőholt drakolder (#628)
tűzgolyó (#155) >> baljós árny (#588) halálos érintés (#271) >> zg'umrad facsaró (#738)
éjfattyak végzete (#260) >> éjfattyak (#9096) bo'adhun csapás (#266) >> vg'axtol torzító (#416)
bo'adhun csapás (#266) >> kr'uagon pusztító (#414) bo'adhun csapás (#266) >> rd'alv lélektipró (#413)
jégoszlop (#231) >> 60. szintű lényekre fehérál.roncsolása (#248) >> Virotac (#7099)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 56, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
fürgülés (#92) >> nők (#999) fürgülés (#92) >> férfiak (#998)
árnyak segítsége (#270) >> 60. szintű lényekre fürgülés (#92) >> ml'othag szürcsölő (#415)
tompítás (#40) >> moxerati mocsárlakó (#569) tompítás (#40) >> végzetes szójer (#631)
tompítás (#40) >> árnytündér csontváz (#629) sebezhetőség (#366) >> vg'axtol torzító (#416)
tompítás (#40) >> sötét kaszás (#591) pszi-acéltorony (#98) >> pszionikus entitás (#553)
pszi-acéltorony (#98) >> Nateilena úrnő (#404) pszi-acéltorony (#98) >> zafír sárkány (#329)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
eszement trappoló (#549) (málhás: +67 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Sheran útja nem a támadás, az agresszió, hanem a védekezés. Hozz számomra 3 vörös immunitáskövet!
2.) Látni akarom, hogyan válsz egyre cselekvésképesebbé! Imádkozz úgy, hogy az imádkozás pillanatában pontosan 1000 TVP áll rendelkezésedre!
3.) Most újra arra kérlek, végezz Tharr egyik avatárjával! El fogom hinni, hogy megérdemelten állsz oldalamon, ha legyűröd harcban a Fegyverek Istenének egy olyan követőjét, aki valójában nálad magasabb tapasztalati szinten jár!

HŐSTETTEID
Kiszabadítottad Zarknodot az éjfattyak fogságából, s ezzel közvetve ugyan, de egész Ghallát megmentetted az igazi tl'urlang fenyegetéstől.
A varkaudarokat megelőzve számtalan labirintus végigjárása folytán, megtaláltad a főfegyverraktárat, amit a Királyság iránti hűséged jeleként teljesen megsemmisítettél, jelentősen hátráltatva ezzel a szervezkedő varkaudarok invázióra való felkészülését.
2007 I. félévének Vlagyimir díjas csapdamestere vagy.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
isteni közbeavatk. (205)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
magiometer (314)
harci mágia (334)
vadászidény (351)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
holtidő fűrkészése (420)
kronoérintő (422)
kronopáncél (423)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 104 TU. szükséges még: 6 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1322 TU szükséges.)
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
290 arany (#50) 1 brakkara (#1099) 1 csodálatos nyaklánc (#1211)
1 deus ex machina (#1) 1 éjkristály (#958) 1 Hatalom Karkötője (#1210)
2 íjászkence (#1225) 7 isteni könnycsepp (#260) 1 jégkristály (#593)
1 Kabol gyűrűje (#904) 2 kaja (#2) 1 kyorg övcsat (#1456)
1 láthatatlan köpeny (#441) 1 lélekharang (#1607) 2 mágusok itala (#1610)
1 Mg'thorath köve (#1399) 1 purifikátor háj (#269) 1 rézdarab (#70)
1 rogalhal csuklópánt (#891) 1 rókafarok (#124) 1 sallank karom (#128)
1 szerencsetalizmán (#366) 1 T'vadar tőre (#1731) 1 tl'urlang kereső (#1608)
3 tubarkő (#700) 1 vámpírölő (#951) 9 vas dobónyíl (#189)
1 vízionár szem (#102)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 jokonbia ág (#1477) 3 spiritusz (#170) 2 tl'urlang fiola (#788)
15 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

295 296 297 298
18
19
20
(296,19) tengeri parduan (#565), nagyobb phua-kúp (#1410)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - Bekerült a Víz síkjára két új többszemélyes kaland.
* - Ha FKT-ba valaki tl'urlang formázást igénylő tárgyat rak, most már nem fog hibaüzenetet kapni minden lépésnél.
* - ATF ingyenes változatában letiltottuk a karakterek közötti harcot.
* - Ha egy játékos kiad egy FKER (karakterszám) parancsot, akkor ez bekerül a KT vezető táborozás alatti eseményeibe is.
* - A találkozós fórumon tett ígéretünkhöz híven kiteszteltük a fürkész fegyverek egymáshoz viszonyított erősségét. Több száz csatát futattunk minden fegyverrel egy szörny ellen, valamint ugyanazzal a karakterrel saját maga ellen normál és olimpiai szabályok szerint. A tesztelés bebizonyította, hogy jelenleg jó az egyensúly, bár történt két kisebb változtatás a még jobb egyensúly érdekében:
1. Morzsoló és Zúzó erősebben kicsit erősebben lövi mostantól a varázslatait. A Zúzó kicsit több pluszt kapott ilyen téren, mivel a szörnyeknek többnyire nagyobb a mentőjse a mentális támadások ellen, mint egyéb támadások ellen.
2. A kos csapása képesség használatakor kap a karakter +HM/5 támadást. 2. körtől kezdve a karakter akkor sem használja a kos csapását, ha arra koncentrált.

Üzenet küldése a karakternek