397. forduló, 399. forduló, Baloarg összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2021. júl. 2. 6h:30'
EZ A 565. JÁTÉKHETED, 398. FORDULÓD
566. játékheted kezdete: júl. 5.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3422
SZÁMLA : XXXX

BALOARG KALANDJAI


113 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [289,13] koordinátán.
A táborozás 43. napján találkozol egy fekete, tüsi hajú, borostyánszemű, kecskeszakállas árnymanó férfival. Fekete a bőre. Fairlight főpapja. Egy álcaruhát, egy Arsa potrohgyűrűjét, egy Blounther gyűrűjét, egy csodálatos nyakláncot, egy dalebg.kristályvértet, egy drag'kór fülkarikát, egy drag'kór lábvédőt, egy drakolder gyűrűt, egy hatalom fülbevalóját, egy koponya gyűrűt, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötőjét, egy medvebőr övet, egy mithril kesztyűt, egy natharion gömböt, egy natharion talizmánt, egy quwarg nyakpántot, egy réz vadászmedált, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku függőt, egy ryuku futárcsizmát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku vállvédőt, egy tőrvető vállszíjt, egy villám szimbólumot és egy Vlagyimir gyűrűjét visel. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy kyorg szolgasárkány trófea és egy Gyorsröptű Kabol trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Árnymanó feje felett tündöklő glória. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy cápafogat tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Egy pikkelyes ptog a hátasa. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Összeismerkedtek. Az ő neve Fekete Monyóba. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. A tolvajszem működésbe lép! Néhány, a zsákban lapuló tárgy: szuperkötél, szürke briliáns, távcső, téfea-agy.
A 45. napon újból összeakadsz Fekete Monyóbával. Érzékeled auráját: semleges jellemű, mint ahogy Te is. A tolvajszem működésbe lép! Néhány, a zsákban lapuló tárgy: Eldereth szilánk, energiamembrán, etra hályog, ezüstshuriken. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok. A t#boroz#sod egyik napj#n üzenetet kapsz Alanorból. Megtörtént Borax temetése, és az új kir#ly megkoron#z#sa. A fôúri tan#cs nem Borax fi#t, Samaelt v#lasztotta meg új kir#lynak, hanem Zaks Boelnirt. Az egész bžzlik az udvari politik#tól, és biztos vagy benne, hogy tov#bbi bonyodalmak v#rhatóak, mert Borax (és Samael) hívei nem fogj#k eltžrni, hogy a szerintük jogos uralkodó helyett a hírhedten korrupt Boelnir uralkodjon a yaurrok felett. Olyan híreket is hallasz, hogy Samael Alanorban j#rt még a temetés elôtt, és lemondott a trónörökösi jog#ról. Ezt nehezen tudod elképzelni, mivel Samaelt egy kitartó, igazs#gos embernek ismerted meg kor#bban. Ki tudja, mi az igazs#g?
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+25 tvp ). Az aranytermő erszény 120 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+434 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+537 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+54 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+15 tudatpont.) Sajnos túl sok idő telt el legutóbbi lépésed óta, esetleges lottónyereményed elévült. Elindult a Bányászverseny! Ghalla talajában sok helyen az ércek különleges argummá változtak. Indulj útnak, áss, bányássz, kovácsolj, harcolj, gyűjtsd a pontokat! (ld. enc.) [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál.]

* 1. KP: v 138 0 0 elmormolod a 138. varázslatot
Mormolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a széljárás varázslatot! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-35 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 558.]

* 2. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Mentális energia gyűlik benned. Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 553.]

* 3. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-35 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 553.]

* 4. KP: hh 2306 1133 0 használod a 2306. tárgyat az 1133. tárgyat
Használod A Végzet kristályát. Sötéten kavargó aura kezd vibrálni körülötted. (+150 max. ÉP következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 552.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 552.]

* 5. KP: v 19 0 0 elmormolod a 19. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Elmormoltad a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-35 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 547.]

* 6. KP: v 1 20 0 elmormolod az 1. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Elmondtad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-35 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 542.]

* 7. KP: v 165 0 0 elmormolod a 165. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Energia árad testedbe. Elmormoltad az esszenciavédelem varázslatot! Esszenciavédelem vonja be tested. [-35 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 537.]

* 8. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Megidézted a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-35 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 532.]

* 9. KP: vv 26 443 0 elmormolod a 26. varázslatot a 443. varázslatot
Fürgén varázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-35 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 530.]
Szupersebesen mormolsz. Érzed, ahogy a harci induló ritmusára mozdul minden izmod (+11 támadás). [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 528.]

* 10. KP: vv 188 72 0 elmormolod a 188. varázslatot a 72. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Kékes fény vonja be bőröd. [-35 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 526.]
Fürgén varázsolsz! Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 524.]

v 198 266 50 elmormolod a 198. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Elmormoltad a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

288 289 290
12
13
14

[266,50] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Vad szamóca illatát hozza a szél. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő.


Összefutsz Selinevel. Övére tűzve több tucat fűszertartót, kisebb reverziós prizmát és téridő stabilizátort fedezel fel, valamint egy kisebb zsáknyi sáfránykövet. Nem igazán érted a dolgot, de nem is nagyon érdekel egy Időmágus hóbortja. Vértezetére pillantva Kronopáncéljának folyamatosan változó ébenfekete örvénye rabul ejti tekinteted, mintha látnád benne a múltadat. Talán a jövődet is? Rémülten és zavartan pillantasz a Holtidős szemébe, akinek csak megvető, gúnyos mosolyát látod, amint épp egy téridő stabilizátort tűz az övére a többi mellé. Vajon hogyan kerülhetett a kezébe ilyen hirtelen a stabilizátor, és vajon te miért markolászod a saját készleted? Gyanakvóan veszed jobban szemügyre az alakot. Egy arany morfmedált, egy arany sárkányköpenyt, egy arany sárkánynadrágot, egy arany sárkányvállapot, egy arany vadászmedált, egy Blounther gyűrűjét, egy Dendeitren gyűrűjét, egy Doemon kőkarkötőjét, egy dr'thanox gyűrűt, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy ezüst végzetéremt, egy Hulcarhud övét, egy Istenek Talizmánját, egy kígyóbőr övet, egy koponya szimbólumot, egy Luthius karkötőjét, egy mihlanil medált, egy mind. tűzopálját, egy Natharion amulettet, egy natharion gömböt, egy Notermanthi amulettet, egy óriások övét, egy ősmágus fülbevalóját, egy purifikátor övet, egy quwarg nyakpántot, egy rogalhal csuklópántot, egy roxati üvegszemet, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy tőrvető vállszíjt, egy trix amulettet, egy trix harci totemet, egy tűztagadót és egy varkaudar szimbólumot visel. Fegyverzetét egy élőholt drakolder trófea, egy ködsárkány trófea és egy Zt'tuzzarxn trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Táguló téridő kontinuum. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Kronoérintőt, bal kezében egy arany sárkánypajzsot tart. Hátasa egy idomított pikkelyes ptog. Málhásállata egy eszement trappoló. Mentális auráját felismered, semleges, mint a Tiéd.
A tolvajszem működésbe lép! Néhány, a zsákban lapuló tárgy: ml'othag származék, moa antigrav, moa katalizátor, moa smaragd, moa töltő, moa varázsdoboz.
Szóba kerül a mágiaemlélet. Kiderül, hogy mindketten jártasak vagytok a taumaturgia tudományában. Alkalmi mestered tudása messze a tiéd fölött áll, ezért nem habozol kihasználni a kínálkozó alkalmat, hogy feltegyél néhány kérdést, ami régóta foglalkoztat. Mentorod felbátorodik, és mágiatörténeti kiselőadást tart neked. Tudása észrevehetően gyarapodott. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
[-100 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 514.]

a 1128 1427 10 átadod az 1128. tárgyat az 1427. kalandozónak (10 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 10 jégszilánkot Seline részére. [0 pontot használtál fel, van még 514.]

hu 1554 2450 2451 hulladék: 1554 2450 2451
Hulladék, ezért nem gyűjtesz aenouth ködkürtöt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz bíbor morfplazmát. Hulladék, ezért nem gyűjtesz átlátszó morfplazmát. [0 pontot használtál fel, van még 514.]

hu 2448 2449 2447 hulladék: 2448 2449 2447
Hulladék, ezért nem gyűjtesz lila morfplazmát. Hulladék, ezért nem gyűjtesz narancs morfplazmát. Hulladék, ezért nem gyűjtesz sárga morfplazmát. [0 pontot használtál fel, van még 514.]

hu 85 70 152 hulladék: 85 70 152
Hulladék, ezért nem gyűjtesz óndarabot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz rézdarabot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz vasércet. [0 pontot használtál fel, van még 514.]

hu 632 223 465 hulladék: 632 223 465
Hulladék, ezért nem gyűjtesz arkog követ. Hulladék, ezért nem gyűjtesz smaragd védőgyűrűt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz mithril sisakot. [0 pontot használtál fel, van még 514.]

hu 316 358 516 hulladék: 316 358 516
Hulladék, ezért nem gyűjtesz Pusztítás Botját. Hulladék, ezért nem gyűjtesz vámpírkardot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz varkaudar szablyát. [0 pontot használtál fel, van még 514.]

h 504 használod az 504. tárgyat
Nekilátsz, hogy minden szemetet beledobálj az aranytermő ládikóba: aenouth ködkürt (185,60)-> (1840 ap), arkog kő (185,60)-> (79 ap), átlátszó morfplazma (1010 ap), bíbor morfplazma (1050 ap), lila morfplazma (1270 ap), mithril sisak (185,60)-> (kudarc), narancs morfplazma (1010 ap), óndarab (185,60)-> (184 ap), Pusztítás Botja (185,60)-> (kudarc), rézdarab (185,60)-> (kudarc), sárga morfplazma (1320 ap), smaragd védőgyűrű (186,61)-> (300 ap), vámpírkard (185,60)-> (kudarc), varkaudar szablya (185,60)-> (60 ap), vasérc (185,60)-> (164 ap), összesen 8287 arany, 30 ÉP veszteség, 0 VP veszteség. [5 pontot használtál fel, van még 509.]

v 181 185 60 elmormolod a 181. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a városi teleport II varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

265 266 267
49
50
51
(266,50) 21. jellempróba, Seline (1427. kalandozó)

[185,60] Lakott területre érkeztél. A téren ismét megpillantod a testőrkapitányt, amint hátasa nyergéből a tömeget figyeli, talán még mindig csapatot keres? (35. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen keletre 3 mérföldre teljesítheted.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 15 aranyat. délkeletre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Synister Cane; északnyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő.

Épületeket látsz: egy vegyesbolt (616. épület.) és egy fegyverbolt (619. épület.).
[-60 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 499.]

ve 829 30 megveszed a 829. tárgyat 30
Vásároltál 30 dlathog kőzetet. 3000 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 499.]

ve 122 50 megveszed a 122. tárgyat 50
Vásároltál 50 dözmöng szivet. 300 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 499.]

ve 1170 50 megveszed az 1170. tárgyat 50
Vásároltál 50 fűszerkeveréket. 1000 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 499.]

m 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra
[184,61] Továbbmész a város utcáján. Észreveszel egy templomot. Elenios hívői építették. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 15 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő.
(Feltételes támadás:) Egy őrült varázsló! Ezt kerested. Itt csata lesz.

A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzgolyó varázslatot. (A(z) tűztagadó védett meg.) Egy izomernyesztés varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Meglengetve a bronz taidert a másikra támadsz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod az őrült varázsló jobb karját. (3 támadással 238 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Az őrült varázsló egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az őrült varázsló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 csuklyavirág és 8 madártoll. 3 221 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 238, sebződés: 4, gyógyulás: 51, összesen: +47 ÉP}

Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy piroslámpás ház (614. épület.).
Találkozol egy fekete, kontyos hajú, szürke szemű kobudera férfival. Kecskeszakálla és bajsza van. Bőre bronzként csillog. Elenios sekrestyése. Egy arany pikkelyvértet, egy balkezes gyűrűt, egy gólem talizmánt, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián bőrövet, egy mihlanil medált, egy örökkévaló holdkövét, egy purifikátor övet, egy Raia csataszoknyáját, egy rubin koszorút, egy ryuku futárcsizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy ryuku sisakot, egy smaragd védőgyűrűt, egy szem szimbólumot, egy szirén köpenyét és egy zafír fülbevalót visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Felszerelését egy viharóriás trófea, egy élőholt ősmágus trófea és egy kisebb quwarg isten trófea színesíti. Bal kezében egy vámpírtőrt tart. Málhásállata egy nektoraf. Elég egy mentális pillantás aurájára: tisztán tündököl. Egy jó jelleművel állsz szemben!
Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Szilánk. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. A tolvajszem működésbe lép! Néhány, a zsákban lapuló tárgy: jégszív, kampós acélszigony, kavadu iszák, kék orchidea. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
Találkozol egy vörös, hosszú hajú, zöld szemű törpe nővel. Raia plébánosa. Egy adamantit kesztyűt, egy angyali sisakot, egy Batharak vállemezét, egy dalebg.kristályvértet, egy drakolder gyűrűt, egy Eldereth kristályt, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián bőrövet, egy Luthius karkötőjét, egy nap szimbólumot, egy örökkéval.smaragdját, egy őselemek köpenyét, egy purifikátor övet, egy rothasztó talizmánt, egy Rughar gyűrűjét, egy Sshreakza amulettjét, egy tűzúr csizmáját és egy Xanathal karkötőjét visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy Shear'niz'il trófea és egy rubin sárkány trófea díszíti. Jobb kezében egy Mjölborg kalapácsát, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Lőfegyvere egy moa stuki. Mentális auráját felismered, a jó ártatlan tisztaságával ragyog.
Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Barátságos Garbana. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. A tolvajszem működésbe lép! Néhány, a zsákban lapuló tárgy: agvari manafókusz, aranyló ugarhéj, arkog kő, arx formázó minta, balkezes gyűrű, bányászcsákány, berzerker tüske, bev formázó minta. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
Összeakadsz egy szőke, tüsi hajú, barna szemű ember férfival. A bőre világosabb az átlagosnál. Raia harcosa. Egy Batharak vállemezét, egy Blounther gyűrűjét, egy bozontfonatot, egy dalebg.kristályvértet, egy drakolder gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy halálhozó karkötőjét, egy hoarián bőrnadrágot, egy hótarantula köpenyt, egy Luthius karkötőjét, egy mihlanil medált, egy nap szimbólumot, egy nehéz harci kesztyűt, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy purifikátor övet, egy regeneráló övet, egy rémbőr tarkóvédőt, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy tűzúr csizmáját és egy Vlagyimir gyűrűjét visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Felszerelését egy Techiulan trófea, egy kísértetvándor trófea és egy triklem drakolder trófea díszíti. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd pikkelyes ptog. Málhásállata egy eszement trappoló. Auráját érzékelve máris tudod, fehér, jelezve, hogy jó.
Nem tűnik túl barátságosnak. A tolvajszem működésbe lép! Néhány, a zsákban lapuló tárgy: adamantit, agvari manafókusz, áldott kő, álompor. Odébbállsz.

(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[266,50] Továbbra is síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy kísértetvándor nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő III varázslat. 66 életpontot vesztettél. Megmarkolva a bronz taidert a másikra ugrasz. Támadásodat elkerülte ellenfeled. Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 305 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +61 ÉP.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 55 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 59 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Nem találtad el! Sajnos nem sikerült a kísértetvándor minden csapását hárítanod. (2 támadástól 309 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +62 ÉP.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 47 életpontot vesztettél. Egy villámsújtás varázslattal köszönt csatapartnered. 57 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Túl sok sebet kaptál. Egy kis futás még segíthet. Eliramodsz, és felsóhajtasz, amikor a hátad mögött elhalkul az üldöződ lihegése. Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 898, gyógyulás: 123, összesen: -775 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) A ravu bogár fájdalomcsillapító képessége közismert. Gyorsan összefogdosol egy párat, majd egyenként kettéharapod őket, ügyelve, hogy az értékes folyadékcseppek nehogy kárba vesszenek. A fáradozás meghozta gyümölcsét. (+181 életerő.) Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő.
[42 pontot használtál fel, van még 457.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Ahogy ásni kezdenél, mozgást hallasz a hátad mögött. Egy troglodita idéző támad rád! (ld. enc.) [12 pontot használtál fel, van még 445.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[267,50] Dombos terepre érkeztél. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy kísértetvándor. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeled méregfelhő III varázslatot lő rád. 64 életpontot vesztettél. Megmarkolva a bronz taidert ellenfeledre rohansz. Nem találtad el! Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 265 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +53 ÉP.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 58 életpontot vesztettél. Távolról villámsújtás varázslatot lő rád a másik. 29 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Nem akarsz kinyúlni. Ellenfeled kissé lomha, így szerencsédre el tudsz futni előle. Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 416, gyógyulás: 53, összesen: -363 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Szerencsére találsz néhány alkalmas mungrotüskét. Hanyattfekszel, relaxálsz egy kicsit, majd a tüskéket óvatosan beszurkálod a kézfejedbe és a hónod alá. Az eredmény csodálatos! (+182 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) Amikor észreveszed a miksziszi fakopácsot a fa tetején, már tudod, hogy nyert ügyed van. Két perc múlva a kis állat a tenyeredben ül, és te a nagyapádtól tanult módszerrel elkezded gyógyítani magad a fakopács mentális energiasugarainak segítségével. Mikor a kissé elpilledt madár ismét a fa tetején csücsül, te már sokkal jobban érzed magad. (+187 életerő.) Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy púdersziklát. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Sheran hívői építették. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (óndarab) találsz.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 óndarabot! [óndarab ládikóba-> (185,60)-> 6 arany, -2 ÉP] Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Hatalmas sárga gyümölcsöt találsz egy bokron. Megkóstolod. Ehető! Nagyszerű, ebből muszáj raktározni. (+2 kaja.)

(Továbbmész...) [268,50] A domb lábánál ritka erdő kezdődik. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Ráismersz a lényre. Egy troglodita hadvezér. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. (ld. enc.) Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. A lény egy savdárdát dob rád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Bronz taiderrel megdöfködöd a troglodita hadvezér bal oldalát. (7 támadással 541 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+109 életerő). Jobbra-balra szökkenve osztja a troglodita hadvezér nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 271 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +55 ÉP.) A troglodita hadvezér hosszú farkával rávág a bokádra és a térdedre. (2 támadástól 274 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +55 ÉP.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-5 erő forduló végéig). Elmegy a kedved a harctól. Egy kis futás még segíthet. Eliramodsz, és felsóhajtasz, amikor a hátad mögött elhalkul az üldöződ lihegése. Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 541, sebződés: 545, gyógyulás: 221, összesen: -324 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Eszedbe jut, hogy láttál egyszer egy ork sámánt munka közben. Terpeszbe állsz, két karod a magasba emeled, és megpróbálod utánozni a sámán szavait: "I szkúsná, i grúsztna, i nyékámu vrúku pádágy vminútu dusévnuj nyezgódu...". Kicsit nehezen mondod ki a nyelvtörő szavakat, de mire a végére érsz, érzed jótékony hatását. (+178 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás).
(Feltételes gyógyítás:) Az iszappakolás már sok emberen segített. A harci disznók által otthagyott dagonyánál jobbat nem is találhatnál. Belemerülsz úgy, hogy csak az orrod hegye látszódjon, majd halkan százig számolsz. A hatás frenetikus. (+187 életerő.) Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy tükörtornyot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt.
(Feltételes mászás:) Zenéddel kötelet bűvölsz. Hosszú órákig izzadsz a falon, és sok-sok kört megteszel, míg felérsz a bejáratig. A sötét átjáró végén egy fényes teremre bukkansz. Szokatlanul nagy ahhoz képest, hogy a tükörtorony kívülről milyen keskenynek nézett ki. Valami aggaszt a hellyel kapcsolatban, de eltelik pár perc míg rájössz: nem egyedüli látogatója vagy a tükörtoronynak! Ez egy tüskés totemblarg!

A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-37 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 10 aranyad is. Ellenfeled ragasztót köp! Rémülten félrehajolsz. Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert ellenfeledre ugrasz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a tüskés totemblarg fejét. (8 támadással 606 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+122 életerő). Ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. A lény immúnis erre a varázslatra! Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 343 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +69 ÉP.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő ezüst nyaklánc felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-18 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 13 aranyad. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a tüskés totemblarg testét. (8 támadással 578 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+116 életerő). Hiába próbálsz hátrálni, a tüskés totemblarg többször is megmar! (2 támadástól 294 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +59 ÉP.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő ezüst gyűrű felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-36 életerő.) A dolgot még 13 aranyad bánja. Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1184, sebződés: 728, gyógyulás: 368, összesen: -360 ÉP}

Felötlik benned egy gondolat: nem akarod húscafatként végezni, úgyhogy futásnak eredsz. Ahogyan érkeztél, úgy távozol.
(Feltételes gyógyítás:) Egy jó masszírozás mindig felfrissít. Egyedül ugyan egy kicsit nehezen megy, de mielőtt teljesen összegabalyodnál, máris sokkal jobban érzed magad. (+187 életerő.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [269,50] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy kristálypalotát. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Találsz egy oltárt. Sheran hívei emelték.
(Feltételes mászás:) Egy kis muzsikálás, és máris kényelmes út vezet a rejtélyes helyre! Izzadsz, és rettegsz a lezuhanástól, de mindez kiváló mászás szakértelmednek köszönhetően nem következik be. A palota tetején találsz egy tetőbejáratot, ahol behatolsz a fantasztikus építmény belsejébe. Ledöbbensz, ahogy a fényűző, kizárólag kristályból kifaragott óriási teremben körülnézel. De aztán felébred benned a vérbeli fosztogató. Hirtelen árnyék vetül rád: itthon van a palota lakója! Betörés helyett rablás, annyi baj legyen. Egy aurapollátor!

A lény bűzfelhőt lő rád! Visszafojtod lélegzetedet. Meglengetve a bronz taidert ellenfeledre ugrasz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod az aurapollátor bal oldalát. (2 támadással 165 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Karmaival az aurapollátor megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Az aurapollátor szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 remák szivet. 2 260 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 165, sebződés: 0, gyógyulás: 36, összesen: +36 ÉP}

Micsoda? Teljesen szokatlan az ilyen másznivaló táphelyektől, hogy még egy szörny legyen. Pedig van, és közeleg! Egy nanda!

Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő varázslatot, majd rád küldi. 10 életpontot vesztettél. A lény elbűvölően rád mosolyog! Ellenállsz a gonosz bűbájnak! Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert ellenfeledre rontasz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a nanda testét. (3 támadással 232 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A nanda összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. 3 061 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 232, sebződés: 16, gyógyulás: 51, összesen: +35 ÉP}

Csak ennyi? - nézel körül fitymálva. - NEM! - kapod a világos választ a hely egy másik lakójától. Egy kronokukac!

Meglengetve a bronz taidert a másikra rohansz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a kronokukac nyálkás farkát. (4 támadással 303 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerő). A kronokukac farkával megérint. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. A kronokukac farkával a kezedre csap. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 2 668 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 303, sebződés: 14, gyógyulás: 67, összesen: +53 ÉP}

Épphogy csak kifújod magad, máris újabb támadó liheg a nyakadba. Egy varkaudar varázsló!

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pusztító végzet. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert ellenfeledre ugrasz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar varázsló testét. (3 támadással 230 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pusztító végzet varázslat. Semmi eredménye! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. 2 997 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 230, sebződés: 0, gyógyulás: 49, összesen: +49 ÉP}

Egy pillanatig sem késlekedve, nekilátsz a kristálypalota átkutatásának. Végre megtalálod a csinosan berendezett kincseskamrát. Ez az! Szereztél 3 varázskövet. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy vérszomjas karvaly. (ld. enc.) Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (100 életpontot vesztettél.) Meglengetve a bronz taidert ellenfeledre ugrasz. Bronz taiderrel megdöfködöd a vérszomjas karvaly testét. (8 támadással 564 életpontot sebezve.) Csőrét a vérszomjas karvaly hasadba döfi. (1 támadástól 187 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +38 ÉP.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 42 életpontot vesztettél. Csőrét a vérszomjas karvaly hasadba döfi. (1 támadástól 195 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +39 ÉP.) Az ocsmány teremtmény huhog! 46 életpontot vesztettél. Túl sok sebet kaptál. Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől. Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 564, sebződés: 570, gyógyulás: 77, összesen: -493 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Megpillantasz egy hasadékot, amiből kis gőzfelhő tör elő. Hatalmas rutinoddal azonnal megállapítod, hogy egy kénes mini-gyógyforrásra bukkantál. Gyorsan inhalálsz egy kicsit, majd könyékig belemártod a két kezed. Egy órányi áztatás után sokkal jobban érzed magad. (+187 életerő.) Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.) [305 pontot használtál fel, van még 140.]

m 4 4 5 mozogsz délre, délre, délnyugatra
[269,51] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. A Küzdelem Dombság szélénél jársz. Állítólag csak az válhatott a kyorg máguskirály katonájává, aki a dombság területén lévő iskolákban elsajátította a közelharc minden csínját-bínját. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy szikla mögé rejtőzöl. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Ez nem lehet más, mint egy kyorg őrgólem. (ld. enc.) Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (vasérc) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 vasércet! [vasérc ládikóba-> (185,60)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő.

(Továbbmész...) [269,52] Meredekebbek már a lejtők: itt már kisebb hegyek vannak. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy Garmhuun familiáris. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. Semmi eredménye! Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert ellenfeledre rohansz. Bronz taiderrel megdöfködöd a Garmhuun familiáris testét. (9 támadással 693 életpontot sebezve.) Gyilkos ütések záporoznak védtelen testedre. (2 támadástól 430 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +86 ÉP.) Jeges érzés járja át tested (-5 erő forduló végéig). Túl erős az ellenfeled. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült. Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 693, sebződés: 430, gyógyulás: 86, összesen: -344 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Pikáns gyógyfőzetet készítesz a közelben talált aet-cserje félig száraz leveleiből. A leveleken mászkáló apró bogarakat használod ízesítőnek. Az italt egyetlen hajtással iszod meg, majd behunyt szemmel koncentrálsz. Máris jobban érzed magad. (+192 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) A tánc gyógyhatásai közismertek, azonban csak a hozzád hasonló igazi mesterek érnek el vele számottevő eredményeket. Halkan dúdolni kezded kedvenc slágered, majd eleinte lassan, aztán egyre őrültebb tempóban táncolni kezdesz. Mikor fáradtan a földre rogysz, sebeid szinte varázsütésre behegednek. (+182 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Utad során felfedezel egy oltárt. Fairlight híveié. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (óndarab) rejt.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 óndarabot! [óndarab ládikóba-> (185,60)-> 2 arany, -2 ÉP] Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Friss alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [268,53] A hegyvidéket síkság váltja fel.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy raaba-fát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Friss alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [102 pontot használtál fel, van még 38.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Mivel most hosszabb ideig akarsz háborítatlanul dolgozni, biztosítod a környéket, a magad módján. Itt egy energiaelementál, megtámadod! (ld. enc.)

A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Az elnyelés besül. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: energiacsóva varázslatot lő rád. 88 életpontot vesztettél. A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Szerencsére idejében félreugrasz. Megmarkolva a bronz taidert a másikra rontasz. Bronz taiderrel jól megszurkálod az energiaelementál masszáját. (9 támadással 626 életpontot sebezve.) Egy energiaspirál varázslatot dob rád a másik. 91 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Bronz taiderrel megdöfködöd az energiaelementál testét. (8 támadással 565 életpontot sebezve.) Távolról energiaspirál varázslatot lő rád a másik. 88 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 1191, sebződés: 267, gyógyulás: 0, összesen: -267 ÉP}

A szörnyet sajnos nem tudtad legyőzni, szégyenkezve kullogsz el.
(Feltételes gyógyítás:) Egyszer csak észreveszel egy aszpirin-bokrot. Kicsi, fehér, bogyó alakú termésének gyógyereje már régóta közismert. Leszüretelsz párat, majd bekapod őket. Pár óra múlva megmutatkozik a hatása. (+176 életerő.) [42 pontot használtál fel, van még -4.]

m 4 mozogsz délre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -4.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -4.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még -9.]

* 2. BP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -9.]

* 3. BP: ef 2 0 0 energia fejlesztése 2
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -9.]

* 4. BP: p 73 0 0 használod a 73. pszi képességet
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -9.]

* 5. BP: h 238 40 0 használod a 238. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -9.]

* 6. BP: tf 1 40 0 fejleszted az 1. tulajdonságodat -9 pontért
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

* 7. BP: v 14 0 0 elmormolod a 14. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -9.]
Lassan visszatér az erő bénult tagjaidba. Méreg fejti ki gyilkos hatását a szervezetedben (-48 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 12, 16, 27.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. A kavicselementál megeteti hatalmas társát. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, táborhelyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.) Elmúlt a széljárás hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben -9 pontod maradt, ebből a következő körre -9 pontot vihetsz át. Kapsz még 539 pontot. A következő körben tehát 530 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


YAURRI BÁNYÁSZVERSENY
A Vashegyekből származó törpe bányászok eddig sosem látott ércfajtára bukkantak tárnáik mélyén. A gnóm kutatóállomások asztrológusai szerint a síkok konstellációja miatt bukkant fel ez a különleges érc a világunkban. A konstelláció csak rövid ideig, kb. a Bíborhold két ciklusáig tart. Sajnálatos mellékhatás, hogy a szörnyek is érzik az új érc kisugárzását, így gyakran zavarják meg a békés bányászokat. A Királyi Bányászati Konzorcium éppen ezért jutalmazza azon kalandozókat, akik eme szörnyek pusztításával védik a bányászokat.
(Játéktechnikai információk:
Minden terepen lehet bányászni, ahol eddig is lehetett, így a síkokon is, kivéve a Víz síkját és a Levegő síkjának levegő mezőit.
Síkokon csak elementáris csákánnyal lehet majd bányászni.
H és HH bányászóeszköz parancsra 3 szörnyet generál a program. Ez a parancs fixen 12 TVP-be kerül, minden eszközzel, minden módosító nélkül.
A Feltételes ásással (FAS) továbbra is lehet bányászni normál TVP költséggel (azaz számít az eszköz, az idomított állat stb.), de erre nem generál szörnyet a program.
Minden ásásnál megtörténik a normál ásás rutin, azaz találhatsz fémet, vagy bármi mást, amit eddig is találhattál bányászásnál, de van egy speciális érc, amit csak az esemény alatt bányászható.
A szörnyeknél ugyan nem lesz eventes kincs, de az esemény során lehet majd kincsesládát bányászni bizonyos feltétellel, amiből esnek kincsek is.
600 megölt szörnynél, és 80.000 pontnál ugyanaz a jutalom lesz, mint minden eseményben.
600 megölt szörny után nem jön szörny a bányászásra, és ércet/kincset sem lehet találni már.
A minieventek során használható az ERO {szörnyerősség} parancs. Ahol a szörnyerősségre 0-300 közötti érték állítható be, de legfeljebb feleannyi, mint ahány szörnyet a karaktert megölt az aktuális minieventben.
A mini eventekből az alábbi linken tájékozódhattok: Kalandozók Versenye

FELTÉTELES TÁMADÁS ÉS BARÁTSÁGOSSÁG
Az elmúlt évek tapasztalata alapján mindenkiben felmerülnek ötletek nemcsak a játék továbbfejlesztésével, hanem a meglevő dolgok javításával kapcsolatban is. Ilyen fejlesztésre váró parancsok a T és a BA - és a fejlesztés meg is történt! Először is, mostantól a T és BA parancsok a rendes feltételes listától függetlenül kerülnek tárolásra. Így a normál feltételes parancsokon felül ezentúl lehetőség lesz még 12 T és 12 BA parancs kiadására. A T parancs mostantól mindenben megegyezik az FT-vel is (Tehát ha egy T 96 után kiadsz egy FT 96-ot, a T 96-ot törlöd), ezért az FT parancs használatát a továbbiakban nem javasoljuk (idővel meg is szüntetjük). A T-re mostantól meg lehet adni, hogy első teljesülés után törlődjön, vagy bekapcsolva maradjon. Ha törlődő T-t akarsz kiadni, ugyanúgy használd, mint eddig, ha viszont azt akarod, hogy megmaradjon, második paraméternek írj egy egyest, pl. T 96 1. Az T törlése ugyanúgy történik, mint eddig, egy T 96 vagy T 96 1 törölni fog egy korábban kiadott T/FT 96-ot vagy 96 1-et.
Második újítás, hogy az T és BA parancsoknak mostantól akár két vagy három paramétert is megadhatsz, ahelyett, hogy három különálló T ill. BA parancsot kéne kiadnod. Pl. T 10 11 6666 ugyanazt jelenti, mintha kiadtál volna egy T 10, egy T 11 és egy T 6666 parancsot is. Természetesen T-nél a 2. paraméter nem lehet egyes, mert ez a nem törlődő T parancsot jelenti! (Sőt, ilyenkor a gép a 3. paramétert sem veszi figyelembe.)
Harmadik újítás, hogy az T és BA parancsoknak mostantól paraméterei lehetnek egy Közös Tudat tagjai (9101, 9102, stb.), egy isten hívei (991: Leah, 992: Dornodon, 993: Raia, 994: Elenios, 995: Sheran, 996: Tharr, 997: Fairlight, 987: Chara-din), adott jelleműek (988: gonoszok, 989: semlegesek, 990: jók) sőt egy adott nembe tartozók is (998: férfiak, 999: nők). A parancsok prioritási (kiértékelési) sorrendje a következő: 1.) T kalandozóra, vagy szörnyre 2.) BA kalandozóra, vagy szörnyre 3.) T KT-re és vallásra, 4.) BA minden egyébre, 5.) T minden egyébre. Példa: T-d van trollokra, a 9101. KT-re és Vlagyimirre (6666. kalandozó). BA-d van emberekre, Dornodon híveire és Murkra (7777. kalandozó, 9101. KT tagja). [Ez a feltételes listádban így néz ki ki: FELT. TÁM: 5; 9101; 6666; BARÁTSÁGOSSÁG: 1; 992; 7777;] Ha találkozol Vlagyimirrel, meg fogod támadni, mert a kalandozóra kiadott T a legnagyobb prioritású. Ha találkozol egy Dornodon hívő trollal, nem fogod megtámadni, mert a BA <vallás> nagyobb prioritású, mint a T <faj>. Ha találkozol Murkkal, nem fogod megtámadni, mert a BA <kalandozó> nagyobb prioritású, mint a T <K.T.>. Még egy fontos apróság, ami változást jelent az előzőekhez képest: A T <kalandozó/szörny> mindenképpen végrehajtódik, ha menekülés% fölött vagy, függetlenül a merészségedtől (ez eddig is így volt), DE a többi T nem, ha a merészséged miatt nem támadnál! Tehát ha kiadod az T 1 parancsot, továbbra is csak azokat az embereket fogod megtámadni, akik elől nem bújnál el a merészséged miatt. (ez a változás.) [Tapasztalt kalandozók figyelmébe: Speciális esetet jelentenek a <szörny> fajú kalandozók, pl. a varkaudar "kalandozók". Az T <varkaudar> mindig meg fogja támadni a "szörny" varkaudarokat, de a "kalandozó" varkaudarokat csak akkor, ha azt merészséged indokolja.]
Van néhány speciális lénycsoport, akikre még Feltételes Támadás parancsot adhatsz ki, ezekhez a következő paramétert kell az FT parancs paramétereként megadnod: 9087 - termikek, 9088 - kputtyintó lények, 9089 - inváziós ellenfelek, 9090 - inváziós kalandozók, 9091 - xenomorfok, 9092 - fürkészek, 9093 - quwargok, 9094 - ganüidek, 9095 - öregedést okozó lények, 9096 - éjfattyak, 9097 - szintszívó lények, 9098 - azonnali halált okozó lények, 9099 - armageddont varázslatot használó lények.
Ne feledd azonban, hogy labirintusban a BA parancs nem működik.

FŰSZERKEVERÉK (1170. TÁRGY)
Nos, ha a főzés művészete felé kacsintgatsz, előbb-utóbb szükséged lesz egy olyan univerzális fűszerkeverékre, mely feltétlenül kell az összetettebb ételek elkészítéséhez. A kis tasakban árult szakácskellék ára borsos ugyan (általában 20 arany), de hidd el, ha komolyabban akarsz a főzéssel foglalkozni, megéri rááldozni ennyit.

KÍSÉRTETVÁNDOR (568. SZÖRNY)
Hosszú idő telt el, míg a kyorgok lakatlanná vált birodalmát az ősi varázskincsekért epekedő kalandozók benépesítették. Alanori elfek érkeztek először, csak arra nem számítottak, hogy a holtak hétpecsétes átka őrzi a vidéket. A gonosz halálvarázs az egyik nyirkos hajnalban kisült, a gyanútlan kalandozók pedig ott lelték halálukat táborhelyükön. Illetve... a túlvilág továbbra is sóvárgó kísérteteivé váltak. Anyagtalan testükön kívül még egy dolog változott meg bennük: számukra észrevehetetlenül ugyan, de a kyorg területek védelmezőjévé váltak. Ha kísértetvándorral találkozol, mindenképpen legyen nálad egy mágikus fegyver, és ha lehet, ne szúró legyen.

TROGLODITA IDÉZŐ (551. SZÖRNY)
A trogloditák a világ szeme elől eldugott barbár közösségekben élnek, többnyire a sűrű erdők mélyén, mélyre vájt barlangokban. Testfelépítésük emberszerű, csupán a hátuk mögött lóbált vaskos, hosszú farkuk, illetve az irreálisan sárga bőrük utal arra, hogy talán nem is Ghalla szülöttei. Minden idegent barátságtalanul fogadnak földjeiken, hiszen képtelenek elfelejteni, hogy amíg a hódító álmokkal megáldott kyorgok ezen a földön éltek, fennmaradásuk csupán egy hajszálon múlott. További tudnivalók: a troglodita idéző érintése természetellenes öregedést okoz, így csak akkor bocsátkozol vele harcba, ha direkt FT parancsot adsz ki rá.

TROGLODITA HADVEZÉR (571. SZÖRNY)
Évszázadonként jó, ha egy hadvezéri tulajdonságokkal megáldott férfi születik a trogloditák között. Persze ő is, mint minden felnőtt korba lépett fiatal, zöldfülű harcosként kezdi, de általában már a kiképzés folyamán szemet szúrnak kiemelkedő tulajdonságai. A hadvezéri rangról a troglodita testére felfestett három vörös csík árulkodik, mely az élénkzöld bőrön még a legsötétebb éjszakában is elég jól látszik.

VÉRSZOMJAS KARVALY (555. SZÖRNY)
A vérszomjas karvaly Kelet-Ghalla pusztáinak őshonos faja. Ezek a rövid csőrrel, de széles szárnyakkal megáldott madarak előszeretettel vadásznak a földön mozgó célpontokra, hiszen a meglepetés ereje szinte minden esetben a javukra dönti el az összecsapás kimenetelét. BA paranccsal reménytelen elbújni előlük. A kyorgok - mint oly más fajt - a vérszomjas karvalyokat is befolyásuk alá vonták, és hírvivőkként alkalmazták, de azóta évszázadok teltek el, így volt idejük a kegyetlen természetben visszavadulni. A vámpirizációra immúnisak.

KYORG ŐRGÓLEM (567. SZÖRNY)
Ha egy kyorg hadvezért szolgálat közben ért utol a halál, testét nekromanták vették kezelésbe, hogy visszahozhassák az életbe. A mendemondák szerint az így alkotott őrgólemek örökölték elődjük hűségét, szívósságát és legyőzhetetlen elkötelezettségét is. Feladatukká a kyorg birodalom perifériára szorult területeinek védelme vált, vagyis egyenesen a határokon húzódó frontvonalra küldték őket. Nem tudni, hogyan voltak képesek túlélni a nagy pusztítást, melyet a triklem drakolderek okoztak a társadalmuknak, mégis: néhányuknak sikerült, ők azok akik manapság is a környék dombságain bolyonganak. Csak mágikus fegyverrel lehet őket megsebezni.

ENERGIAELEMENTÁL (577. SZÖRNY)
Az energiaelementálok egy idegen létsík szülöttei. Tiszta, vakító fény-energiából áll a testük, semmi másból. Csupán eggyé fókuszált tömegmágiával lehet őket az anyagi síkra csábítani, ha viszont sikerül, nincs az a hatalom, ami visszaküldhetné őket. Talán a kyorgok is így jártak velük, talán arra szánták őket, hogy sírjaik felett őrködjenek tovább, ki tudja... Az anyagi sík energiaelementáljai továbbra is a kyorg labirintusok mélyén élnek, minden bizonnyal csak a pillanatra várva, hogy más életformák energiáit magukba szipolyozhassák. A vámpirizációra immúnisak, csak mágikus fegyver sebezheti őket.

KARAKTERLAP

Baloarg, egy hosszú ősz hajú, szürke szemű ember férfi vagy. Bőröd gránitszürke. Tharr eljövendő papja vagy. Papi hited: 313. A Földelem Urai (#9154) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 398. fordulód.

Erő: 70 (96) Szint: 49 Merészség: 5/5 Magasság: 167 cm
IQ: 60 (75) Támadás: 82 (86) Agresszió: 3 Testsúly: 80 kg
Ügyesség: 58 (77) Védekezés: 96 (105) Menekülés: 30 % Életkor: 30/33 év
Egészség: 60 (78) Életpont: 1385/590 Jellem: semleges (-2) Tul. pont: 4
Szerencse: 68 (89) Varázspont: 3057/1796 Pénz: 4236 arany Kép. pont: 40
Tudatpont: 90/16 Pszi pont: 248/873 Halhatatlanság: 8 % EFejl: 4
Eddig összesen 6144 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 14 207 TP-t kaptál. Jelenleg 18 747 165 TP-d van. A következő szinthez még 1 252 835 TP szükséges. Trófeáid: mennydörgő titán, triklem drakolder, Friedurgonoma. A 330. fordulódban 2903 arany került a bankszámládra. 4195 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 12/48 ökölvívás: 7/0 szúrófegyverek: *46/100
vágófegyverek: *19/100 ütőfegyverek: 22/8 lőfegyverek: 24/19
dobófegyverek: *36/100

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); vas dobónyíl (#189) (10 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
268,53 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 426
Kedvenc táborhely: 0,0
Legfeljebb 89 TU-t válthatsz TVP-re.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 83 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 33/48 (+12%) 2. nyomkövetés: 65/4 (+15%) 3. mászás: 28/93 (+14%)
4. csapdakészítés: 43/18 (+10%) 5. csapdaészlelés: 25/13 6. gyógyítás: 53/23 (+190%)
7. titkosírás: 3/48 8. felderítés: 33/91 9. szörnyidomítás: 14/47
10. teológia: 123/51 (+23%) 11. taumaturgia: 135/95 (+18%) 12. szerencsejáték: 8/66
13. versengés: 28/65 14. harcművészetek: 4/7 15. zene: 117/24
16. szörnyismeret: 21/47 17. pszi: 29/80 (+3%) 18. zárnyitás: 1/94
19. vadászat: 5/55 20. vitalitás: 2/3 21. bányászat: 45/53 (+12%)
22. testépítés: 37/91 23. úszás: 5/32 24. főzés: 28/23
25. csapatmunka: 1/36

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 7

FELTÉTELES PARANCSOK (még 37 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133))
gyógyítasz 35% életerő alatt 30 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 9999 darabot, csak egyszer), borkonyó bibét (#312) (max. 9999 darabot, csak egyszer), lótuszvirágot (#447) (max. 9999 darabot, csak egyszer), kazmár gyökeret (#205) (max. 9999 darabot, csak egyszer), kaktuszbogyót (#429) (max. 5 darabot, csak egyszer), csuklyavirágot (#133) (max. 10 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 1 darabot, csak egyszer), pézsmatökmagot (#934) (max. 1 darabot, csak egyszer), ében tobozt (#578) (max. 10 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 9999 darabot, csak egyszer)
mászol max. 160 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 23, max: 50)
vércápa sámán (#281), kputtyintó csalán (#247), őrült varázsló (#255), mélység fattya (#199), csontváz lord (#177), noth szellem (#250), Zinthurg (#180), autentikus vámpír (#154), Ekhnagorhu (#291), bolyongó lidérc (#388), zombi mágus (#389), lidércúr (#252), halálelementál (#279), lélekorzó (#390), rubin sárkány (#330), sötét ölész (#314), talriai behemót (#312), Rém (#315), márvány sárkány (#328), zafír sárkány (#329), smaragd sárkány (#326), ében sárkány (#327), halálmadár (#351)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
fabontó szójer (#71), fémbontó szójer (#150), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) gázpajzs (#467, 20 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
agyburok (#90, 11 VP) fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP)
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP)
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) Tharr haragja (#145, 20 VP) ongóliant tombolás (#146, 40 VP)
mágikus ütés (#147, 18 VP) becsületjel (#158, 14 VP, 5 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) planetáris őrdémon (#172, 18 VP)
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
méregfelhő II (#193, 20 VP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP)
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP)
földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) mágia megértése (#226, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: 35 vp; taumaturgia: 35 vp;
A varázslatok tanulására elkölthető: 10 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
Pörhemór köre (#205) (98,6,2) feltámadás (#168) vámpirizáció (#1) (13,0) szürkeáll. aktiv (#71)
Techiulan aurája (#261) esszenciavédelem (#165) hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26)
harci induló (#443) esszenciavédelem 2 (#188) mentális pajzs (#72)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
energiatüskék (#29), villámcsapás (#50)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 11, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> gonyolék (#13) tűzgolyó (#155) >> Thargodan berzerker (#377)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 11, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
pszi-acéltorony (#98) >> rubin sárkány (#330) fehér glóbusz (#47) >> Notermanthi báró (#323)
elektromos pajzs (#51) >> zafír drakón (#320) fehér glóbusz (#47) >> márvány drakón (#322)
fehér glóbusz (#47) >> Sötétség Hercege (#296) gázpajzs (#467) >> smaragd drakón (#321)
gázpajzs (#467) >> smaragd sárkány (#326) elektromos pajzs (#51) >> zafír sárkány (#329)
fehér glóbusz (#47) >> márvány sárkány (#328)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
bazaltelementál (#204) (málhás: +43 kg teher) státusz: OK
kavicselementál (eteti elementáljaidat) státusz: OK;

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Amikor a Sötét Földjén kalandozol, előbb-utóbb össze fogsz találkozni a Káosz Bajnokával. Az ő legyőzése igazi dicsőség Tharr papja számára! (teljesítve)
2.) Mutasd be trófeáidat - áldozz húsz gromak bőrt!
3.) Minden harcos álma, hogy egyszer legyőzzön egy ongóliant hadurat. Te múld felül őket! Ölj meg mindjárt hármat! (számláló: 0)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): 1. labirintus (26,47). városháza (Shaddar) (539): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): 7. lépésnél tartasz. kőtorony (664): többek közt 328. tárgyat kell leadnod. erdei bölcs háza (666): kész. a Borzalom Fellegvára (671): 98. labirintus (409,65). Invázióügyi Minisztérium (687): kész. tolvajcéh (699): új. bányászház (700): új. kémhálózat (744): új. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. Toborzóiroda (762): új. Fősátor (770): új. fejvadász központ (847): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 5, 6, 19, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 66, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 94, 95, 97, 98, 99, 100, 101, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 134, 170, 171, 172, 173.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 4, 6, 7, 11, 15, 16, 18, 30, 35, 36, 38, 41, 43, 51, 52.
Kész: 47.

HŐSTETTEID
A morf invázióban megölt morfok száma: 1323, az összesen kapott pontszám: 151686.
A szörnyvadászatban megölt szörnyek száma: 36, az összesen kapott pontszám: 1841.
Miniesemény statisztikák
Jelenlegi miniesemény:
Megölt szörnyek: 0. Szerzett pont: 0. Beállított erő: 0 Összpont: 0

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
isteni kapcsolat (168)
a mágia rúnája (179)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
az őrzők ébersége (312)
álomharc (332)
kétkezes harc (338)
kavicselementál (350)
kötélbűvölés (381)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) OK
tudati erősítés (527) OK
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) OK
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) OK
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 117 TU. szükséges még: 53 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 377 TU szükséges.)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
4 aenouth ködkürt (#1554) 79 arkog kő (#632) 101 átlátszó morfplazma (#2451)
105 bíbor morfplazma (#2450) 2 isteni könnycsepp (#260) 10 jégszilánk (#1128)
127 lila morfplazma (#2448) 1 mithril sisak (#465) 101 narancs morfplazma (#2449)
92 óndarab (#85) 1 Pusztítás Botja (#316) 106 rézdarab (#70)
132 sárga morfplazma (#2447) 3 smaragd védőgyűrű (#223) 1 vámpírkard (#358)
3 varkaudar szablya (#516) 82 vasérc (#152)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
4109 arany (#50) 2 csuklyavirág (#133) 30 dlathog kőzet (#829)
50 dözmöng szív (#122) 50 fűszerkeverék (#1170) 5 kaja (#2)
7 madártoll (#112) 1 remák szív (#264) 1 sáfránypor (#211)
3 varázskő (#305)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

265 266 267 268 269 270
49
50
51
52
53
54
(266,50) 21. jellempróba, Seline (1427. kalandozó), kísértetvándor (#568)
(267,50) kísértetvándor (#568), púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), 32. jellempróba, Sheran oltár, érclelőhely
(268,50) troglodita hadvezér (#571), tükörtorony (#885), Chara-din monolitja (#534), oltár, tüskés totemblarg (#482)
(268,53) raaba-fa (#935, belőle készíthető: #936), energiaelementál (#577)
(269,50) kristálypalota (#401), 31. jellempróba, Sheran oltár, aurapollátor (#222), nanda (#224), kronokukac (#285), varkaudar varázsló (#271), vérszomjas karvaly (#555)
(269,51) kyorg őrgólem (#567), oltár, érclelőhely
(269,52) Garmhuun familiáris (#543), Fairlight oltár, Chara-din monolitja (#534), érclelőhely

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - A termikek kaptak gyűjtőszámot. A 9087-es számmal lehet rájuk hivatkozni BA, T és FTV parancsoknál.
* - Az esszenciamágnest működőképessé tettük a Résföldön.
* - Átneveztünk 3 termiket: destruáló > destruktív, lamentáló > laudáló, kreatív > debütáló. Az enciklopédiájukat újra kiküldtük azoknak, akik ismerik őket.
* - Elindult a Yaurri Mászóverseny.
* - Ha az adott mászóhelyre ki van kapcsolva a plusz szörny a H <mászóhely száma> 1 paranccsal, akkor az eseményből jövő plusz szörny sem jön a másznivalóban.
* - Javítottuk, hogy a káoszportál varázslat nyugaton is működjön az égigérő grokra.
* - A Résföldön a program ottani lényeket generál az égigérő grokokba.
* - A Résföldön mindenki max. pontszámot kap a mászóversenyben.
* - Javítottuk az omega kristály működését. - Javítottuk, hogy a bónuszból vehető szilmillek a Kiégett Földeknek megfelelő bónuszt adják a Résföldön is.
* - Javítottuk, hogy az agrumtárgyakat csak kvazárkovácsnál lehet elkészíteni.
* - A minieventek szörnygenerálásból kivettük a síkok és Résföldek labirintusos szörnyeit, a Tűz létsíkja és Élet földje Tier 3-as szörnyeit, és a Negatív sík erősebb Tier 3-as szörnyeit.

Üzenet küldése a karakternek