64. forduló, Gork összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. júl. 29. 12h:09'
EZ A 793. JÁTÉKHETED, 95. FORDULÓD
794. játékheted kezdete: aug. 1.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 13 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3108

GORK KALANDJAI


Morgan hatalma erősödött. Több élőholtat kell elpusztítanotok, különben újabb rések fognak a Negatív létsíkra nyílni.
10 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [91,60] koordinátán.
Az egyik nap megpillantasz egy hosszú, vörös hajú alakváltó férfit. Egyenesen feléd repül! Kék egyenruhát visel, rajta zöld, korona alakú, Yaurr feliratú emblémával. Megszólít téged.
- Bölcs Borax királyunk - látván, hogy a pórnép milyen szórakoztatónak találja az efféle barbár vérontást - úgy határozott, hogy a félévente megrendezésre kerülő Olimpiai Játékok között is, nagyjából kéthavonta lehetőséget biztosít a kalandozóknak, hogy önmaguk és a népes nézősereg mulattatására összemérjék erejüket. A kincstár által az olimpiai játékokra elkülönített keret nem teszi lehetővé, hogy ezeket a rendezvényeket is díjazzuk, de Őfelsége bízik benne, hogy az esemény így is számos kalandozót fog vonzani. A jelentkezés a szokásos módon zajlik. Köszönettel elfogadod a meghívást. (ld. enc.) A miniolimpián nincs lehetőséged a játékos versenyeken indulni. A miniolimpiát csak e-mailben kaphatod meg. A H 1 <tárgy> <3. paraméter> parancsnál 3. paraméternek 10-et írj, ha base64, 20-at, ha uuencode-val kódolva kéred. [A XXIII. Mini Olimpiára való jelentkezés határideje 2018. augusztus 7. kedd. Nem árt azonban, ha a jelentkezést MÁR JÓVAL A HATÁRIDŐ ELŐTT megteszed, mert esetleg lemaradsz az eseményről! FIGYELEM: Ezen a miniolimpián annyi TP jár az indulóknak, mint a normál olimpián, vagyis az aktuális szinthez szükséges TP 20 %-a. Ezenkívül egy normál fordulónyi TU regenerációt kap minden karakter. Ráadásul a miniolimpián elért helyezéseket elfogadják az istenek az isteni küldetés leimádkozásakor. (Az első három miniolimpia helyezéseit továbbra sem fogadják el.) A miniolimpián nincsenek díjak (vigaszdíj sem), nincsenek játékos versenyek, és nem kerül be az eredmény a hőstettek rovatba.]
Miután elbúcsúztál a hírvivőtől, rögtön tervezgetni kezded a részleteket.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+25 tvp ). Az aranytermő erszény 25 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 gyógykenőcsöt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+156 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+147 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+20 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.) A lottó 1295. hetének nyerőszámai: 27, 20, 4. 1 db 0 találatos szelvényed volt.

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 264.]

* 2. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 264.]

* 3. KP: v 138 0 0 elmormolod a 138. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Sikerült elmondanod a széljárás varázslatot! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-15 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 259.]

* 4. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Egy végső mozdulattal előhívod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 254.]

ek 215 5 t. energia kisütése: 215 5
60 varázspont felhasználásával előállítasz 5 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 254.]

v 364 elmormolod a 364. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a tolvajvér varázslatot! Véred buzogni kezd. (+3 lopás, +3 csapdaészlelés, +3 zárnyitás, +3 felderítés, +3 rejtőzködés következő táborozásod végéig.) [-22 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 249.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. [3 pontot használtál fel, van még 246.]

t támadod parancsok törlése
Minden FT parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 246.]

ba 9089 nem támadod a 9089. kalandozót
BA 9089 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 246.]

fog 297 219 elfogod a 297. szörnyet a 219. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 246.]

m 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre
[92,59] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy ryuku gárdista nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a ryuku gárdista testét. (4 támadással 113 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a ryuku gárdista testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyetlen csapása csak apró vágást ejt a válladon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a ryuku gárdista száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 878 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy noth szellem. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. Zutty! Egyszercsak eltűnik alólad a föld. Villámgyorsan előre vetődsz, nehogy beleess a rejtett csapdába. Miután kiliheged magadat, hátranézel. Egy szopógödör! (ld. enc.) Kiliheged magad. Hu, ez meleg helyzet volt! Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Raia hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.

(Továbbmész...) [93,58] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Úgy gondolod, hogy a közeledő ryuku gárdista nem jelenthet komoly veszélyt. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a ryuku gárdista testét. (4 támadással 118 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a ryuku gárdista testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A ryuku gárdista fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A ryuku gárdista szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 878 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Ó! Hiszen ez egy szubreális vámpír. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Sheran rúnaköve. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Authoricus, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északra, friss kobudera nyomokat, amelyek délre vezetnek. [10 pontot használtál fel, van még 236.]

be 192 bemész a 192. titkos labirintusba
Megkezded a felderítést. Munkádat siker koronázta! Megvan a bejárat. Semmi fényt nem látsz odabent. Fáklyát gyújtasz. Szorongással vegyes izgatottsággal teszed meg az első néhány lépést. Kissé félve az ismeretlentől indulsz meg befelé a folyosón. [5 pontot használtál fel, van még 231.]

ek 7 7 10 t. energia kisütése: 7 7 10
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+10 felderítés.) [-10 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 231.]

lm 901 16 18 mozogsz 901 16 18
Felületesen megpróbálsz odafigyelni a csapdákra. Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [2. PONT.] Hirtelen eltűnik alólad a talaj, és zuhanni kezdesz! Egy csapóajtós csapdába pottyantál. Szerencsédnek köszönhetően csak 2 életpontot vesztettél. Nagy nehezen kikecmeregsz.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [15. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [16. PONT.] Klikk! Döbbenten nézel a lábad alá, a kőlapra, amire elővigyázatlanul ráléptél. A következő pillanatban már nyílvesszők repülnek feléd. Uhh, ilyen szerencsét! Egy sem talált!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Bah! Egy zsákutcába jutottál! [18. PONT.] Némi kutatás után találsz egy kisebb faládikót. Sajnos zárva van. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. A dolog baj nélkül ment, a láda fedele felpattan. Amint kinyitod a fedelet, előrepül egy hihetetlenül éles, forgó fémkorong, hajszál híján lenyakazva téged. (-31 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 200 arany. Gyorsan kiüríted a ládát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. [24 pontot használtál fel, van még 207.]

lm 900 22 905 mozogsz 900 22 905
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [16. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Folytatod az utat. Kanyarodik a járat. [20. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. [21. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. [22. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy trollfa. (ld. enc.) Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a trollfa vastag törzsét. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigmetszed a trollfa jobb oldalát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz a trollfa csapása elől. Furcsa dolog történik: a troll teste kővé válik, majd felrobban (-13 életpont). A trollfa összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 göcsörtös bunkót. (ld. enc.) 376 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [20 pontot használtál fel, van még 187.]

lm 23 900 47 mozogsz 23 900 47
Továbbmész. Egy mindennek ellenálló titanit ajtó a következő akadály. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő márványkulcs nyitja az ajtót. Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [23. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy miksziszi húsgólem. (ld. enc.) Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a miksziszi húsgólem jobb karját. (4 támadással 138 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvagdalod a miksziszi húsgólem testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) A miksziszi húsgólem meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Elhajítod a vacak dermesztő lidérc trófeát, és diadalmasan beszerzel egy miksziszi húsgólem trófeát. 1 908 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 161, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Egy kart látsz a falon. (ld. enc.) Próba szerencse, meghúzod! Tompa dübörgést hallasz a távolból. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Nincs megállás - továbbtotyogsz. [22. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Mész tovább, előre. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [34. PONT.] Egy surranó hang, és egy óriási és hegyes dárda csusszan elő az oldalsó falból! Gyors reflexeidnek köszönhető, hogy félre tudtál ugrani.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. [35. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [36. PONT.] Hirtelen egy varkaudar mágust veszel észre magad előtt. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy energiatüskék varázslatot dob rád a másik. 20 életpontot vesztettél. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával alaposan megvágod a varkaudar mágus testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Rövid karddal kilukasztod a varkaudar mágus fejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A varkaudar mágus egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 5 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a varkaudar mágus száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 271 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Továbbsuhansz a folyosón. Az út itt elkanyarodik. [37. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Úgy suhansz, mint az árnyék. Egy pillanatra megállsz fülelni. [39. PONT.] Hirtelen egy Tugt-orkot veszel észre magad előtt. (ld. enc.) Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Elszántan ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával alaposan megvágod a Tugt-ork testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed a Tugt-ork testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Ügyesen félrehajolsz a szörny csapása elől. A Tugt-ork összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 85 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [40. PONT.] Dübörgést hallasz fentről, és látod, hogy a plafon egy része zuhanni kezd! Szerencsédnek köszönhetően csak 9 életpontot vesztettél. Félreugrasz a lezúduló kőfal-csapda elől. A fal lassan visszamegy.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Haladsz előre. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [41. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy óriás patkány van előtted! Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával egy hatalmas csapással felmetszed az óriás patkány testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Rövid karddal kilukasztod az óriás patkány testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Az óriás patkány feléd harap, de sikertelenül. Az óriás patkány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 20 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Mész tovább, előre. Az egyenes folyosó közepén vagy. [44. PONT.] Távoli dübörgést hallasz, amikor egy furcsa alakú, kerek kőlapra helyezed a testsúlyodat. A következő pillanatban feltűnik az egész folyosót betöltő, óriási kőgolyó! Rohansz, ahogy a lábad bírja. Szerencsédnek köszönhetően csak 9 életpontot vesztettél. Az utolsó pillanatban ugrasz félre egy beugróba, a golyó melletted csapódik a folyosó végének!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [45. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [46. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Innen csak egy út van: előre! [47. PONT.] Hamarosan egy óriás szőröspókot pillantasz meg. (ld. enc.) Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra rontasz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed az óriás szőröspók testét. (4 támadással 136 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvagdosod az óriás szőröspók testét. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Az óriás szőröspók csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Csáprágójával az óriás szőröspók megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod az óriás szőröspók testét. (3 támadással 103 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod az óriás szőröspók puha testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az óriás szőröspók csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az óriás szőröspók szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 26 csepp ugh mérget. Elhajítod a vacak élőholt quwarg trófeát, és diadalmasan beszerzel egy óriás szőröspók trófeát. 1 960 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 304, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Legyőzted a labirintus mélyén rejtőző ocsmány szörnyet, nyilván ez lehetett a feladat, amelyet a toborzáshoz kértek. Mostmár elégedetten térhetsz vissza. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. [70 pontot használtál fel, van még 117.]

v 109 elmormolod a 109. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a felszínre ugrás varázslatot! Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-25 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 112.]

m 4 mozogsz délre
[93,59] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a ritka erdő. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy manilla-fát. (ld. enc.) Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Csak egy khór darázs. Megvető mosollyal várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Elszántan ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a khór darázs szőrös torát. (3 támadással 89 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod a khór darázs szőrös torát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A khór darázs farkával a kezedre csap. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 darázsszárnyat. (ld. enc.) 701 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Tapasztalt erdőjáróként egy pillanat alatt elrejtőzöl egy alkalmas fa mögött. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy szubreális vámpír. Amikor elhal a zaj, előmászol. Körbevizsgálódsz. Friss kobudera nyomok vezetnek délre.
Összeakadsz egy barna, hosszú hajú, szürke szemű troll férfival. Hosszú szakálla és rövid bajsza van. Fekete a bőre. Dornodon ministránsa. Egy bőrsisakot, egy denevér szimbólumot, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt és egy umbatari karkötőt visel. Felszerelését egy élőholt quwarg trófea, egy tüskés harci gromak trófea és egy kétfejű troll trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: koponyák gyűrűjében fekete obszidián denevér. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: jelleme gonosz, akárcsak Neked.
Összeismerkedtek. Az ő neve Safranek. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Meleg kézfogás után elbúcsúztok. Hopp, átugrik egy sötét tekercs!
[5 pontot használtál fel, van még 107.]

im imádkozol
Az oltárra helyezel 4 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszú idő telik el csendes meditációban. A szent kehely megtelt! Ünnepélyes hang szólal meg.
- Tehát nem csalódtam benned, hűséges hívem vagy! (+1 max. életerő, +10 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve oltár eltörlése. (ld. enc.) Istened szent kehellyel jutalmaz! A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Bizonyítsd, hogy méltó a jellemed hitedhez! [oldj meg egy jellempróbát a GO paranccsal és érj el 100-as gonoszságot]. 2.) Követőim a legtapasztaltabbak, legcselekvésképesebbek közé tartoznak. Imádkozz úgy, hogy az imádkozás pillanatában pontosan 270 TVP áll rendelkezésedre! 3.) Pusztítsd el egy jó isten oltárát! [30 pontot használtál fel, van még 77.]

ef 30 502 energia fejlesztése 30
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-11 TU.] [77 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még -5.]
Iszol a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 23, 13, 11.
Jelenleg 2754 felépült monolit, és 4994 lerombolandó oltár van Ghallán. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját fal föl a goldugar. 2 kaját töm magába a hegyi szamár. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, táborozásra alkalmas helyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a széljárás hatása.
Ebben a körben -5 pontod maradt, ebből a következő körre -5 pontot vihetsz át. Kapsz még 236 pontot. A következő körben tehát 231 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN
Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián.
Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a nyolc közül.
Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata.
Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentettük, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik.
Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége.
FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni.

SZOPÓGÖDÖR (177. TEREPTÁRGY)
A szopógödör a kalandozók réme. Egy ősi átok részeként jöttek létre. Gyakran illúziómágia vagy valamilyen egyszerűbb álca rejti őket a gyanútlan járókelők szeme elől. Ha egy olyan mezőre lépsz, ahol szopógödör van, mindössze 10% az esély, hogy az undorító, fekete masszával teli verem közelébe keveredsz. Ha azonban ez bekövetkezik, beleeshetsz, ha nem elég jók a reflexeid (ez a szerencsédtől és az ügyességedtől függ). A szopógödörből ugyan aránylag könnyű kimászni, de az átok-mágia borzalmas hatással lehet rád. Tulajdonságaid csökkenhetnek, szakértelmeket felejthetsz el részlegesen, és még ki tudja, milyen kellemetlenségekben lehet részed.

TROLLFA (80. SZÖRNY)
Belépni egy sűrű erdőbe már eleve azt jelenti, hogy készülj fel a legrosszabbra. Aztán amikor egy vastag, erős fa megmozdul melletted, már késő az utolsó imát elrebegni: alighanem egy trollfa döntött úgy, hogy véget vet az életednek. Ezek az akár száz évig is elélő, háromméteres monstrumok csak kisöccsei a gyilkos enteknek, de félelmetes regenerálódó képességük így is kemény próba elé állítja azt a kalandozót, aki a valós világot preferálja az árnyékvilág könnyed semmittevéséhez képest. A trollfák ellen ütőfegyvert alkalmazni esztelenség, és a szúrófegyvereknek sem sok esélye van. Mivel a sűrű erdőben nem használhatsz lő- és dobófegyvert, nem sok választási lehetőséged marad... Szerencsére, a trollfák nem tudnak gyorsan mozogni - ha a dolgok rosszra fordulnak, még mindig marad a futás! A trollfa fegyverként egy kicsavart fatörzset használ.

GÖCSÖRTÖS BUNKÓ (123. TÁRGY)
A trollfa egy nagyobb ágát lemetszve, egy könnyű, ámde nagyon kemény bunkóhoz jutsz. Mivel elég göcsörtös, komoly jártasságot igényel (legalább 5-ös ütőfegyver szakértelem), hogy megfelelő hatékonysággal forgatni tudd. A göcsörtös bunkó egy 2d8+4 sebzésű ütőfegyver.

MIKSZISZI HÚSGÓLEM (126. SZÖRNY)
Ezeket a rémületes, lélek nélküli gyilkológépeket közepes hatalmú varázslók készítik. Friss halottak részeiből varrják őket össze, saját tudatuk nincs. Uruk parancsai alapján cselekszenek. Mágiaellenállásuk különösen nagy, és köznapi fegyverrel is igen nehéz rajtuk sebet ejteni. Félelmetes mennyiségű sebzést képesek elviselni anélkül, hogy működésükben bármilyen károsodás keletkezne.

KAROK, KAPCSOLÓK ÉS EGYÉB KÜTYÜK
Mint hihetetlenül fejlett és tapasztalt labirintus-felderítő, életed során először kerültél szembe egy vérbeli labirintusmélyi kapcsolóval vagy hasonló kütyüvel. Ezek a bigyókák általában ugyanazt a funkciót töltik be mindenhol, lett légyen akármilyen a külsejük. Nevezetesen: sötét és homályos jellegű változások történését idézik elő a labirintus másik végében vagy a szomszéd szobában. E változások mibenlétét nem kívánom taglalni, de annyi bizonyos, hogy a legtöbb kapcsolót mindenképpen érdemes meghúzni/megnyomni stb. Mert valami hasznos dolog fog történni. Következésképp, ezt a dolgot automatikusan meg is fogod csinálni, ha egy ilyen tereptárgyra bukkansz. Azon kevés esetekre, amikor jobb mégsem meghúzni a kart, érdemes beállítani a Semmilyen Kapcsolóhoz Sem Nyúlok parancsot: KPCS. A Mindenhez Automatikusan Hozzábabrálok mód visszaállítására a KPCS 1 parancs szolgál. Lehetőség van a kapcsolók manuális megpiszkálásához is. Ez a KPCS 2 parancs. Ha azon a referenciaponton, ahol állsz, van kapcsoló, akkor ennek a parancsnak a hatására azt átpöckölöd az ellentétes állásba.
Vannak könnyen felfedezhető kapcsolók, és vannak nehezen észrevehetők. A felfedezés esélye egyenes függvénye a Felderítés szakértelmednek és az Óvatosságodnak. 15-ös felderítés szakértelemmel és 5-ös óvatossággal még a legeldugottabb kapcsolók 98%-át is fel fogod fedezni. Lehetőség van még a KPCS 3 parancs kiadására is, ami mindenben megegyezik a KPCS 2 paranccsal, HA az adott helyszínen találtál kapcsolót. Ha azonban nem találtál, nekiállsz 20 TVP-ért igen-igen alaposan átkutatni az adott refpontot, és ha van ott rejtett kapcsoló, akkor azt majdnem biztosan meg is fogod találni, és használod is. A KPCS 3 parancsnak megadhatsz egy második, biztonsági paramétert is, egy referenciapontot: csak akkor fogsz TVP-t áldozni a kutatásra, ha az adott refponton állsz a parancs kiadásakor.

TUGT-ORK (46. SZÖRNY)
A háború idején Dornodon, a sötét varázsló számos alattomos és gonosz fajt egyesített a zászlaja alatt. Ezek között voltak a magukat felsőbbrendűnek tartó Tugt-orkok. Ezek a másfél méternél magasabb, izmos orkok képesek voltak az alsóbbrendű ork törzseket engedelmességre kényszeríteni, és a harcmezőkön a mészárszékekre hajtani. A Tugt-orkok talán a leggonoszabbak: önzőek, kapzsiak, nemcsak szükségből, hanem szórakozásból is mindig kaphatóak a gonoszságra. Nem restek akár egymás ellen fordulni sem. A Tugt-orkok jól bánnak a fegyverrel, különösen a csontszablyának mesterei, és általában bőrpáncélt is hordanak.

ÓRIÁS SZŐRÖSPÓK (7076. SZÖRNY)
A közönséges, erdőben lakó szőrös pókok még egy kezdő kalandozónak sem jelentenek komoly kihívást, ám ennek a fajnak létezik egy sokkalta veszedelmesebb, rejtőzködőbb, és épp ezért titokzatosabb alfaja is. Az óriás szőröspók alkatra megegyezik jól ismert rokonaival, ám méretük nem ritkán eléri azoknak a tízszeresét! Ez akár másfél mázsát, és egy méteresnél is nagyobb hátmagasságot jelent! Ezek a sunyi, fényt gyűlölő bestiák általában járatlan szakadékok, és eldugott barlangok mélyén tanyáznak. Kis kolóniákban élnek, és csak ritkán változtatnak élőhelyükön. Csáprágójuk méregtől csöpög, és mesterien szott hálójukat egyetlen pillantás alatt képesek rád hajítani! A póktest elpusztítására mindhárom fegyvertípus egyaránt alkalmas.

MANILLA-FA (91. NÖVÉNY)
A sűrű erdőkben gyakran találkozhatsz olyan részekkel, ahol a továbbjutást manilla-fák lelógó indái teszik még nehezebbé. Ezek az indák nagyon erősek, szívósak és rugalmasak, és emellett könnyűek! Igen, kitaláltad: vágni akarsz egyet kötélnek. Ehhez nem kell más a manilla-fán kívül, csak egy kőkés, no meg a KT 92 parancs, 6 pontért. Mire jó a kötél? Igen, nagyon sok dologra jó. Ha egy adott helyzetben kötelet használhatsz, erről mindig tájékoztatni fog az ENCYCLOPEDIA FANTASIA.

DARÁZSSZÁRNY (652. TÁRGY)
Szép kis trófea a gyűjteményedbe, ha már az egész darazsat nem rakhatod el. Talán egy szép napon irtózatos erejű mágikus relikviát tudsz belőle kovácsolni, de ha azt nem, talán jó lesz valamilyen varázslathoz.

OLTÁR ELTÖRLÉSE (79. VARÁZSLAT)
Ezzel a nagyhatalmú varázslattal megsemmisítheted egy másik isten oltárát. Ez persze komoly nekikészülést és komoly áldozatokat igényel. A V 79 parancs kiadása 10 TVP-be és 60 VP-be kerül, és szükséges anyagi komponens öt csepp isteni könnycsepp. Azon a mezőn kell kiadnod, ahol a megsemmisítendő oltár áll (és természetesen nem használhatod a saját istened oltárának megsemmisítésére). A gonosz papok számára egy másik isten oltárának megsemmisítése egyben előrelépést jelent a papi ranglétrán is.

KARAKTERLAP

Gork, egy kopasz, piros szemű ember férfi vagy. Fekete a bőröd. Chara-din tanítványa vagy. A Káosz Lordjai (#9147) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 95. fordulód.

Erő: 18 (30) Szint: 19 Merészség: 5/1 Magasság: 172 cm
IQ: 26 (35) Támadás: 38 Agresszió: 6 Testsúly: 102 kg
Ügyesség: 24 (34) Védekezés: 37 Menekülés: 30 % Életkor: 23/23 év
Egészség: 18 (27) Életpont: 397/332 Jellem: gonosz (42) Tul. pont: 4
Szerencse: 21 (34) Varázspont: 658/410 Pénz: 2921 arany Kép. pont: 11
Tudatpont: 36/3 Pszi pont: 85/65
Eddig összesen 907 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 7 077 TP-t kaptál. Jelenleg 444 957 TP-d van. A következő szinthez még 5 043 TP szükséges. Trófeáid: óriás szőröspók, miksziszi húsgólem, Poomr Ko. A 89. fordulódban 78729 arany került a bankszámládra. 81090 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/61 szúrófegyverek: 2/77 vágófegyverek: 23/90 (+6%)
ütőfegyverek: 14/54 lőfegyverek: 22/17 dobófegyverek: 2/8

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -6.); tüske (#22) max. 1 db (7 -11.); ubuk tüske (#131) max. 1 db (12 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
93,59 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 129
Kedvenc táborhely: 71,59
Az idő kódexe: legutóbb 77. fordulóban.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 99 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 30/13 (+336%) 2. nyomkövetés: 24/93 (+10%) 3. csapdakészítés: 20/62 (+19%)
4. csapdaészlelés: 5/61 (+336%) 5. gyógyítás: 8/26 6. titkosírás: 1/95
7. felderítés: 15/43 (+1312%) 8. szörnyidomítás: 4/1 9. teológia: 11/33 (+14%)
10. taumaturgia: 20/96 (+15%) 11. szerencsejáték: 6/19 12. versengés: 11/8
13. zene: 1/72 14. szörnyismeret: 10/97 15. pszi: 11/28 (+7%)
16. zárnyitás: 9/11 (+110%) 17. vadászat: 14/5 18. bányászat: 6/85
19. főzés: 4/67 (+22%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (a halál csókja (#187))
elfogod Thargodan csontvázat (#297) fedett veremmel (#219)
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
ismeretlen (#9089)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
tompítás (#40, 8 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) a halál csókja (#187, 10 VP, 2 TVP) rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP)
álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP) mágiafaló (#203, 12 VP, 5 TVP) káosz szava (#207, 25 VP)
ékkő kreálása (#466, 100 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: 6 vp; taumaturgia: 6 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26) tolvajvér (#364)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
12. és magasabb szintűek ellen
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> pszi elementál (#221)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 2, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
pszi-acéltorony (#98) >> pszi elementál (#221)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
goldugar (#65) (hátas: 10 lépés/kör;) státusz: éhes
hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Bizonyítsd, hogy méltó a jellemed hitedhez! [oldj meg egy jellempróbát a GO paranccsal és érj el 100-as gonoszságot].
2.) Követőim a legtapasztaltabbak, legcselekvésképesebbek közé tartoznak. Imádkozz úgy, hogy az imádkozás pillanatában pontosan 270 TVP áll rendelkezésedre!
3.) Pusztítsd el egy jó isten oltárát!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
városháza (Qvill) (527): új. szürke kastély (547): 34. labirintus (70,4). gnóm kutatóállomás (550): új. helytartói hivatal (563): új. városháza (685): új. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
21, 22, 32, 33, 34, 53, 170, 192.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 5, 16.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 464 (limit: 970), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 24805.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a kapcsolat (248)
a monolit imádása (264)
a butaság ára (273)
ima a monolitokért (276)
fegyvermester (302)
kétkezes harc (338)
monolit érzékelés (341)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
káoszmágia (400)
a káosz elszabadul (410)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 24 TU. szükséges még: 26 TU.
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1054 TU szükséges.)
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 fáklya (#36) 4 kaja (#2) 1 madártoll (#112)
1 sötét tekercs (#535) 3 tinta (#101) 8 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
225 arany (#50) 1 darázsszárny (#652) 1 göcsörtös bunkó (#123)
1 gyógykenőcs (#313) 10 isteni könnycsepp (#260) 1 szent kehely (#257)
26 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

90 91 92 93 94
57
58
59
60
61
(92,59) ryuku gárdista (#360), szopógödör (#177), Raia oltár
(93,58) ryuku gárdista (#360), a 192. labirintus bejárata, Sheran rúnaköve, művészi porolit (#720), trollfa (#80), miksziszi húsgólem (#126), varkaudar mágus (#128), Tugt-ork (#46), óriás patkány (#42), óriás szőröspók (#7076)
(93,59) manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92), Chara-din monolitja (#534), khór darázs (#348), Safranek (3852. kalandozó)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - A zan energia sebzése magas őstaumaturgiánál nem működött jól. Emiatt volt az, hogy a program a fekete energiát választotta a TV listából a zan energia helyett. A zan energia sebzési képlete változott, mindenki kap róla enciklopédiát, aki ismeri a varázslatot.
* - Változások a KT-képességfában:
Pajzshasználat V. (563.): A Pajzshasználat II. (542.) képességgel felfogott sebzés 200%-át sebzi vissza a 100% helyett. Tudati kitérés III. (570. képesség): Megváltozott. Pajzshasználat VI. lett a neve, és +1 harci kört ad, ha pajzs van a kezedben. Összeadódik az 591-es képességgel, így összesen +2 harci kört adnak. Tudati kitérés IV. (584.): A neve Tudati kitérés III. lett, és +3-at ad a rugalmasság, keménység, kinetika és félreugrás FNO-s képességekre. Manaretesz II. (571.): 4% helyett csak 3,5% emeli a rezisztencia FNO-s képesség hatását. Varázslómester VI. (578.), A hit ereje III. (579.), Elmemester II. (580.): 5 szintenként növeli 1%-kal a megfelelő varázslatok sebzését a korábbi "10 szintenként 1%" helyett. Valamint másodlagos effektként a Varázslómester II. (536.), A hit ereje II. (537.) és Elmerombolás (545.) képességek karakterszint/5 mentő büntetését szint/4-re növelik. Korlátlan tudat (574.): Akinek megvan ez a képesség, annak nem kell kiadni az EK 99 parancsot ahhoz, hogy szövetségen kívülre tudjon TU-t, tárgyat és infót átadni. Ezenkívül az MXTU maximumát 120-re növeli. Tudatunk hatalma II. (588.): Az MXTU-t 180-ig lehet vele növelni. Korlátlan táborhely (595.): A korlátlan táborhelyre teleportálás mellett még megszünteti a területi kötöttséget is. Azaz bármely területről bármely területre lehet vele teleportálni, akár síkok között is. Az Alanori csatornán továbbra sem visz át. Ezen kívül a kedvenc táborhely bármely tereptípusra rakható, kivéve tenger mezőt.
* - Az Ezüstmágusok kürtjének lehet megadni 3. paramétert is. Ekkor a 2. és 3. paraméter szorzatának megfelelő életpontot fog varázsponttá konvertálni. Ez a 3. paraméter a VPS és VPF parancsoknál már eddig is működött, a manapajzsnál pedig sajnos nem megoldható.
* - Az SZM és SZE parancsoknak immár 3 paraméter adható, így egy parancsból 3 szörnyet lehet elengedni/megölni.
* - Az élőholt invázió eredménye akkor is megjelenik a hőstettek rovatban, ha eddig nem volt más hőstette a karakternek.
* - A képességfa korábbi fejlesztési kedvezmény rendszerét töröltük, helyette egy új, nagyobb bónuszt adó rendszer került be: Ha a kifejlesztett képességek száma kevesebb, mint a legelöl járó KT kifejlesztette képességeinek 95%-a, akkor nincs fejlesztési idő. A fejlesztési költség is csökken ezeknél a KT-knál. A lemaradás kétszeresével csökken a költség, tehát egy 20%-kal lemaradt KT-nak 40%-kal. Maximum 90%-kal csökkenhet a fejlesztési költség.
* - A kristályformázás megtanulásához szükséges teológia küszöb 800-ról 600-ra csökkent.

Üzenet küldése a karakternek