10. forduló, Thoooord összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2020. dec. 14. 21h:56'
EZ A 172. JÁTÉKHETED, 102. FORDULÓD
173. játékheted kezdete: dec. 20.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3028
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 2

THOOOORD KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [78,57] koordinátán.
Varázserőd regenerálódik. (+22 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP).

fvh 10 felt. varázslat haszn. 10
Harci varázslataidat használni fogod minden 10. vagy magasabb szintű ellenfélre. [0 pontot használtál fel, van még 282.]

e 16 élelemszerzés 16 pontért
Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy proteinfecske került az utadba. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod a proteinfecske tollas testét. (3 támadással 30 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Meglengetve a vadászkést a másikra támadsz. Vadászkéssel kegyetlenül összevagdalod a proteinfecske bal szárnyát. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megcsapod a proteinfecske tollas testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A proteinfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A proteinfecske többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A proteinfecske most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 madártollat. 323 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

A repülő majom elejtéséhez szükség volt némi ügyességre, a megevéshez legfeljebb némi üres gyomorra lesz szükség. (+3 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Elég régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Ráismersz a lényre. Egy sóhajtó dorony. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. Fegyvert váltasz: előkapod a Brod buzogányát. Megmarkolva a Brod buzogányát a másikra támadsz. Brod buzogányával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sóhajtó dorony farkát. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal néhányszor súrolod a sóhajtó dorony pofáját. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A sóhajtó dorony összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. 399 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

[16 pontot használtál fel, van még 266.]

ffk 200 140 felt.fv.kozkázata: 200 140
Ok, a 1. fegyverre a kockázat 200 % lesz. Ok, a 2. fegyverre a kockázat 140 % lesz. [0 pontot használtál fel, van még 266.]

hu 96 181 152 hulladék: 96 181 152
Hulladék, ezért nem gyűjtesz bakkura csizmát. Hulladék, ezért nem gyűjtesz vasalt bunkót. Hulladék, ezért nem gyűjtesz vasércet. [0 pontot használtál fel, van még 266.]

kf 1735 1 kézbeveszed/felveszed az 1735. tárgyat a jobb kezedbe
Elrakod a vasalt bunkót, majd a jobb kezedbe veszed a Brod buzogányát. [0 pontot használtál fel, van még 266.]

hu 128 152 658 hulladék: 128 152 658
Hulladék, ezért nem gyűjtesz sallank karmot. Hulladékgyűjtés törölve: vasérc. Hulladék, ezért nem gyűjtesz aurach bőrt. [0 pontot használtál fel, van még 266.]

hu 125 236 153 hulladék: 125 236 153
Hulladék, ezért nem gyűjtesz mandibulapengét. Hulladék, ezért nem gyűjtesz lajhár csontot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz pirkitet. [0 pontot használtál fel, van még 266.]

hu 104 677 198 hulladék: 104 677 198
Hulladék, ezért nem gyűjtesz fémrudat. Hulladék, ezért nem gyűjtesz szulfagor agyart. Hulladék, ezért nem gyűjtesz trikornis szarvat. [0 pontot használtál fel, van még 266.]

im imádkozol
Mélyen meghajolva lépsz be istened templomába. Röviden megcsodálod a külső terem berendezését, majd tovább sietsz a belső szentély felé. Buzgón imádkozni kezdesz. Jóleső meleg fut végig a testeden. [30 pontot használtál fel, van még 236.]

im imádkozol
Megilletődve lépsz be a templomba. Egy gyors fohászt mormolsz el a külső teremben, majd lépteidet a belső szentély felé veszed. Buzgón imádkozni kezdesz. Jóleső meleg fut végig a testeden. [30 pontot használtál fel, van még 206.]

m 2 1 2 mozogsz keletre, északkeletre, keletre
[79,57] Még mindig füves síkságon vagy. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. A feléd közeledő rájanyék mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Elszántan ellenfeledre rohansz. Vadászkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a rájanyék jobb szárnyát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a rájanyék jobb szárnyát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A rájanyék farkával melletted a levegőbe suhint. A rájanyék karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A rájanyék szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy amniosz-fát.
(Vándorcirkusz:) Kisebb-nagyobb sátrak tömegét látod magad előtt felsorakozni, és felismered, a vándorcirkusszal találkoztál. Egy hosszú szakállú törpe sétál eléd, s szívélyesen a cirkusz területére invitál.
- Tedd próbára tudásod, kalandozó! - hív a tömzsi alak. A tenyerébe perkálod a kért 20 aranyat, majd kíváncsian a cirkuszba lépsz.
Az ötpróba-sátor elől egy fiatal alakváltó lép hozzád, és megtapogatja a karizmaid.
- Lenne esélyed - mondja. - Próbáld ki az ötpróbát!
- Lehet róla szó - gondolod és mondod, majd követed az alakváltót a próbák sátrába. Az alakváltó suhanc első próbaként egy súlyzót gurít a lábaid elé. Könnyen fogást találsz a fémes szerkezeten, és minden különösebb nehézség nélkül a magasba emeled. Erőpróba kipipálva... Intelligenciapróba. Egy gnóm faggat különböző kérdésekkel: a kertészettől az oltárépítésig mindenre kíváncsi, te viszont nem nagyon tudsz válaszolgatni neki. Hiába próbálod a közelharc fortélyaira terelni a szót (hátha abban sikeresebbnek mutatkozhatsz), a gnóm eltántoríthatatlan. Felháborodsz, amikor közli veled, hogy itt bizony elbuktál. 323 tapasztalati pontot kaptál. Nem volt szerencséd. Megfogadod magadban, hogy egyszer még visszatérsz, és megmutatod, mit tudsz.
A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy mély kutat. Délre nézve látsz egy rúnakövet. Északnyugatra egy Sheran oltár van. Elrakod a távcsövet. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [80,56] Még mindig füves síkságon vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy mély kutat.
(Feltételes mászás:) Odaerősíted a kötelet a kút széléhez, és ügyesen lemászol. Szerencsére pont elég hosszú volt a kötél. Köves talajra érkezel. Egy pillanatig feszülten figyelsz, majd kutatni kezdesz. Érdemes volt lejönni! A földön találsz 1 lapockacsontot. Miután elhagytad a sötét helyet, elpakolod a kötelet. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Fairlight oltárt. Keletre nézve látsz egy olvasztókemencét. Délkeletre egy Sheran oltár van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Elrakod a távcsövet. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Úgy gondolod, hogy a közeledő piromenyét nem jelenthet komoly veszélyt. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod a piromenyét jobb hátsó lábát. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (9 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Elszántan a másikra rohansz. Vadászkéssel egy irtózatos ütéssel felvágod a piromenyét testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a piromenyét bal hátsó lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A piromenyét állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Véres nyál csordul ki a piromenyét száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 pirkitet. 199 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [81,56] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy északi aurach. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Megmarkolva a Brod buzogányát ellenfeledre ugrasz. Brod buzogányával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az északi aurach testét. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megütöd az északi aurach farkát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az északi aurach, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 aurach fogat. 357 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy olvasztókemencét. Utad során felfedezel egy oltárt. Raia hívei emelték. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (rézdarab) van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 rézdarabot! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Raia oltárt. Keletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Délre egy Sheran oltár van. Északra egy Fairlight oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Hopp, egy nyákalma-bokor! Egy fél kiló érett gyümölcsöt aratsz le. (+2 kaja.) [56 pontot használtál fel, van még 150.]

m 3 2 mozogsz délkeletre, keletre
[82,57] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. A Rin völgy nyugati határánál jársz. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy szürke rinocérosz. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy energiatüskék varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 12 életpontot sebeztél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod a szürke rinocérosz testét. (3 támadással 16 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Brod buzogányát a másikra ugrasz. Brod buzogányával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a szürke rinocérosz ormótlan fejét. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütöd a szürke rinocérosz nyakát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Szarvaival a szürke rinocérosz megböki a bal karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Apró rúgást kapsz a szürke rinocérosz patájától. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gyöngymangó bokrot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Tharr oltárt. Délre nézve látsz egy Elenios oltárt. Nyugatra egy Sheran oltár van. Északra egy Dornodon oltár van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.

(Továbbmész...) [83,57] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy mákrózsa bokrot. Látsz egy oltárt. Tharr híveié. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Csak egy púpos burástya. Megvető mosollyal várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a púpos burástya hosszú tojócsövét. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 246 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [16 pontot használtál fel, van még 134.]

kt 56 4 elkészíted az 56. tárgyat (4 darabot)
Begyűjtöttél 4 mákrózsa virágot. [12 pontot használtál fel, van még 122.]

m 2 2 3 mozogsz keletre, keletre, délkeletre
[84,57] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy amniosz-fát. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Chara-din templomot. Délkeletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
(Feltételes támadás:) Egy nukleáris cickány! Ezt kerested. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 15 életpontot sebeztél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod a nukleáris cickány fejét. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-3 életerő.) A dolgot még 5 aranyad bánja. Elszántan ellenfeledre támadsz. Brod buzogányával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a nukleáris cickány testét. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal súrolod a nukleáris cickány jobb hátsó lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-3 életerő.) A dolgot még 8 aranyad bánja. A nukleáris cickány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 pirkitet. 753 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}


(Továbbmész...) [85,57] Szűnni nem akar a zöld síkság. Találsz egy gyöngymangó bokrot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy templomot. Chara-din hívői építették. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy Tharr oltárt. Délre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy kaffogó hebrencs. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a kaffogó hebrencs sörényes fejét. (3 támadással 15 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Megmarkolva a vadászkést a másikra rontasz. Vadászkéssel kegyetlenül összevagdalod a kaffogó hebrencs fejét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal halálos csapásokat osztva péppé vered a kaffogó hebrencs testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs feléd harap, de sikertelenül. A kaffogó hebrencs összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 hebrencs állkapcsot. 199 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [86,58] Síkság, továbbra is csak síkság. Utad során felfedezel egy álomvirágot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy olvasztókemencét. Nyugatra nézve látsz egy Dornodon oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [24 pontot használtál fel, van még 98.]

m 1 mozogsz északkeletre
[87,57] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék.
(Feltételes foglyul ejtés:) Hatodik érzéked egy mélységi grittang jelenlétét jelzi. Dobóhálóval a kézben a szörny keresésére indulsz. Amikor rábukkansz, csendben odalopódzol, és megpróbálod rádobni. Oppsz, a mélységi grittang kikerülte a csapdát! Micsoda pech! Te voltál a béna? Vagy a szörny volt éber? Ki tudja! Elkullogsz. [8 TVP-t emésztett fel ez a móka.]

Észreveszel egy olvasztókemencét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Találsz egy vaskohót. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (rézdarab) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 3 rézdarabot! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Leah oltárt. Északra nézve látsz egy Elenios oltárt. Elteszed a látcsövet. [24 pontot használtál fel, van még 74.]

e 16 élelemszerzés 16 pontért
Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Hmm, csak egy rőtmanó berzerker. Ettől nincs semmi félnivalód. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy energiatüskék varázslat. 17 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a rőtmanó berzerker bal lábát. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Vad csatakiáltással, felemelve a vadászkést a másikra rohansz. Vadászkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a rőtmanó berzerker jobb karját. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megcsapod a rőtmanó berzerker rőt pofáját. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a rőtmanó berzerker megcsapja a fejedet. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A rőtmanó berzerker még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 661 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}

Érett fürtöktől rogyadozó vajbanán-bokorra bukkansz! Szüret. (+3 kaja.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Csak egy trappoló dinymák. Megvető mosollyal várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a trappoló dinymák fejét. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) A lény tintát köp rád! Bravúrosan félreszökkentél. Marokra fogva a Brod buzogányát ellenfeledre rohansz. Brod buzogányával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a trappoló dinymák fejét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megütöd a trappoló dinymák testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A trappoló dinymák szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a trappoló dinymák száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 5 csepp tintát. (Nincs mibe rakni 4 tintát.) 405 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

[16 pontot használtál fel, van még 58.]

h 234 20 használod a 234. tárgyat
Püfölni kezded a dobot, és dúdolva kíséred. Magad sem hiszed, hogy ezzel a siralmas teljesítménnyel bárhol is kopogtathatnál. [20 pontot használtál fel, van még 38.]

h 242 használod a 242. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [1 pontot használtál fel, van még 37.]

szk 103 keresed a 103. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy mélységi grittangot. [0 pontot használtál fel, van még 37.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 7 fejleszted a 3. tulajdonságodat 7 pontért
Többször végigrohansz egy akadályokkal zsúfolt terepszakaszon: a dolog egyre jobban megy, fürgébben, kecsesebben. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [7 pontot használtál fel, van még 30.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját habzsol be a hegyi szamár. 2 kaját fal föl a spagulár. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd táborhelyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 243 pontot. A következő körben tehát 273 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Thoooord, egy barna, hosszú hajú, csillogó szemű troll férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Sheran követője vagy. Ez a 102. fordulód.

Erő: 25 Szint: 17 Merészség: 3/5 Magasság: 255 cm
IQ: 18 Támadás: 16 Agresszió: 5 Testsúly: 488 kg
Ügyesség: 15 Védekezés: 21 Menekülés: 30 % Életkor: 18/18 év
Egészség: 19 (21) Életpont: 250/234 Jellem: semleges (-6) Tul. pont: 0
Szerencse: 26 (28) Varázspont: 90/44 Pénz: 258 arany Kép. pont: 0
Eddig összesen 761 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 4 633 TP-t kaptál. Jelenleg 198 705 TP-d van. A következő szinthez még 61 295 TP szükséges. Trófeáid: tüskés harci gromak, kardszárnyú pocok, erszényes elkarog. Jelenleg 11 árnyékmxtu-d van.

HARCI ISMERETEK
vágófegyverek: 15 ütőfegyverek: 23 dobófegyverek: 17

Feltételes fegyverváltás: vadászkés (#1264) (200%) << Brod buzogánya (#1735) (140%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); bumeráng (#249) (5 -12.); ubuk dobónyíl (#138) (13 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
87,57 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 116

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 69 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 6 2. nyomkövetés: 28 (+1) 3. mászás: 4
4. csapdakészítés: 9 5. csapdaészlelés: 3 6. gyógyítás: 20
7. titkosírás: 1 8. felderítés: 2 9. szörnyidomítás: 6
10. teológia: 1 11. taumaturgia: 12 12. versengés: 2
13. zene: 3 14. szörnyismeret: 13 15. zárnyitás: 13
16. vadászat: 12 17. bányászat: 21 (+1)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 38 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 4 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 5 darabot ), zárnyitó készletet (#39) (max. 1 darabot, csak egyszer), smirglilevelet (#29) (max. 10 darabot ), bumerángot (#249) (max. 4 darabot )
elfogod törpemammutot (#115) fedett veremmel (#219), mélységi grittangot (#103) háló-csapdával (#220)
mászol max. 80 TVP-ért
cirkusz: ötpróba (2)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 50)
woor-antilop (#31) (csak egyszer), szintszívó (#96), erszényes elkarog (#354), nukleáris cickány (#155)
Barátságosság (aktív: 6, max: 50)
fabontó szójer (#71), fémbontó szójer (#150), xirnox (#122), kardfogú fülemüle (#146), pszi elementál (#221), Pikoló (#7010)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
méregsemlegesítés (#14)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
energiatüskék (#29)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
hhaar burka (#32)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK
hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Én a béke híve vagyok - céljaink szimbolizálására semmisíts meg egy mandibulakaszát oltáromnál.
2.) Egy egyszerű, a természet istenéhez illő áldozat: hozz egy tucat gyöngymangót.
3.) Bizonyítsd be, hogy nem a mohóság, a tárgyak gyűjtögetése vezérel, amikor engem követsz: imádkozz hozzám úgy, hogy a megterheltséged 50% alatt van!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. városháza (Qvill) (527): kész. törpe házikó (532): kész. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. városháza (685): új. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24).

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 5, 6, 7, 15, 24, 29, 30, 32, 33, 34, 35, 36, 41, 42, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 192.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 5, 6, 14, 16.

Összsúly: 74.23 kg Megterheltség: 81%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 56 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
33 arany (#50) 3 kaktusztüske (#114) 3 spiritusz (#170)
3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
3 aurach fog (#657) 1 dorony tüdő (#212) 1 hebrencs állkapocs (#130)
2 kaja (#2) 1 lapockacsont (#33) 3 madártoll (#112)
4 mákrózsa virág (#56) 4 pirkit (#153) 5 rézdarab (#70)
1 tinta (#101)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88
55
56
57
58
59
(78,57) proteinfecske (#139), sóhajtó dorony (#112)
(79,57) rájanyék (#58), amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203)
(80,56) mély kút (#93), piromenyét (#99)
(81,56) északi aurach (#350), olvasztókemence (#86), Raia oltár, 35. jellempróba, egy ismeretlen isten rúnaköve, érclelőhely
(82,57) szürke rinocérosz (#346), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), oltár, 47. jellempróba
(83,57) mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), Tharr oltár, púpos burástya (#92)
(84,57) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), nukleáris cickány (#155)
(85,57) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, kaffogó hebrencsek (#88)
(86,58) álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Tharr oltár, 30. jellempróba
(87,57) mélységi grittangok (#103), olvasztókemence (#86), egy ismeretlen isten rúnaköve, vaskohó (#155), érclelőhely, rőtmanó berzerker (#369), trappoló dinymák (#118)

Üzenet küldése a karakternek