18. forduló, 20. forduló, Jackson a vadállat összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. nov. 8. 9h:12'
EZ A 19. JÁTÉKHETED, 19. FORDULÓD
20. játékheted kezdete: nov. 15.
A következő fordulódat legkorábbana 20. játékhéten tudjuk betáplálni.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2909
SZÁMLA : XXXX

JACKSON A VADÁLLAT KALANDJAI


5 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [56,-5] koordinátán.
Álmodban különös párossal találkozol napnyugtakor: egy ezüstszín trikornis háton lovagló vikócmajom közeledik feléd. Ahogy odaérnek hozzád, egy csomagot dob feléd az apró maki, amit épp csak el tudsz kapni. Bitang Barnabás a feladója! Na nézzük, mit küldött: 3 deus ex machinát.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+27 életerő.) [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.) Nagyon vigyázol rá. (ld. enc.)]

tf 2 37 fejleszted a 2. tulajdonságodat 37 pontért
Gyermekkorodban tanult verseket próbálsz felidézni, és hangosan elmondani. A jó memória egyik feltétele a magas IQ-nak. Ah! Micsoda eredménye volt a gyakorlásnak! (+1 IQ.) Hamarosan valami ennivalót kellene találnod. [37 pontot használtál fel, van még 120.]

h 1 128 használod az 1. tárgyat
Nincs semmilyen speciális dolog, amire ezt a tárgyat most használhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 120.]

m 6 mozogsz nyugatra
[55,-5] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Látsz egy gyöngymangó bokrot. Megpillantasz egy tiszta vizű patakot, amely délről folyik északra. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy gátvakond közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót ellenfeledre rontasz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a gátvakond testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a gátvakond jobb vállát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A gátvakond néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A gátvakond összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Egy bokor tövében elkapsz egy szarvasbogarat. Túl lassú volt a fiú! (+1 kaja.) Végre, ennivaló! Zabálni kezdesz. (-1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 110.]

e 30 élelemszerzés 30 pontért
Levadászol két vaddisznókölyköt. Aztán iszkiri, mert jön az anyjuk! (+4 kaja.) Megtömöd magad kajával. (-3 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 80.]

ep 146 50 építed a 146. tárgyat 50 pontért
Kemény munkába fogsz: építeni kezdesz egy oltárt. Köveket hordasz egymásra. Még sokat kell dolgoznod, hogy kész legyen az oltár. 37 tapasztalati pontot kaptál. [50 pontot használtál fel, van még 30.]

h 242 használod a 242. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [1 pontot használtál fel, van még 29.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Alaposan elfáradva, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol.
Ebben a körben 29 pontod maradt, ebből a következő körre 29 pontot vihetsz át. Kapsz még 158 pontot. A következő körben tehát 187 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


DEUS EX MACHINA (1. TÁRGY)
A deus ex machina tenyérnél valamivel nagyobb, fémből készült, dobozra emlékeztető varázstárgy, amely képes birtokosát a legveszedelmesebb helyzetekből is kimenteni. Ha egy támadás, varázslat, vagy bármilyen ártalmas dolog a halálodat okozná, akkor a deus ex machina az utolsó pillanatban felragad, és messze repít a veszély helyszínétől, és esetleg még gyógyít is rajtad. Az energiák felszabadulása sajnos elpusztítja a varázstárgyat, ezért használat után célszerű újat szerezned. A deus ex machina telepatikus programokkal átprogramozható a DX <távolság> paranccsal. Használatkor a tárgy <távolság> mezőre fog repíteni a veszélytől, véletlenszerű irányba. <távolság> maximum húsz lehet, minimum egy, alapértelmezése nyolc.
További kiegészítések, csak haladó és veterán játékosoknak: Ha legalább 20. szintű vagy, és nincs deus ex machinád, sem fogsz meghalni - az istenek megmentenek, persze némi tapasztalati pont és tulajdonságpont árán. Ha ehelyett szívesebben vállalod továbbra is a halált, és összes tárgyad elvesztését, akkor add ki a H 1 999 parancsot, ettől kezdve ismét bebocsátást nyerhetsz Leah birodalmába. Egy újabb H 1 999 parancs visszaállítja az eredeti állapotot. Ehhez a beállításhoz nem kell, hogy deus ex machina legyen nálad.

VÉDEKEZÉS A TOLVAJOK ELLEN
Eleged van a tolvajokból! Valamit ki kellene már találni védekezésül... Ez az! Mi lenne, ha táborozáskor néhány tárgyat begyűrnél a ruhád alá, ill. ráfeküdnél? Így ezeket a tárgyakat biztosan nem tudnák ellopni, akárcsak azokat, amelyek rajtad, ill. a kezedben vannak.
Ehhez a KF <tárgy> 3 parancsot kell kiadnod. Maximum két fajta tárgy lehet így őrizve, a tárgylistádon ezeket nem *, hanem + jelöli. Az így KF-elt páncél persze nem ad védekezést, a varázstárgy sem ad tulajdonságaidhoz, hiszen nem magadra öltöd, csak nagyon vigyázol rá. A többi KF-elt tárgyhoz hasonlóan, a LE paranccsal szüntetheted meg a tárgy-őrzést. Ha kézbevenni/felvenni akarsz egy őrzött tárgyat, akkor először egy LE parancsot kell rá kiadnod. Az őrzésnek persze csak táborozás alatt van jelentősége, az így beKF-elt tárgyakat is nyugodtan használhatod (pl. ásó).
Érdemes a birtokodban levő deus ex machiná(k)ra, ill. még egy fontos és értékes tárgyadra mindig kiadni. Aranyra sajnos nem működik ez a parancs (hiszen szanaszét van dugdosva, a különböző zsebeidbe), de a pénz védelmére van egy másik megoldás: rakd be Fairlight valamelyik bankjába.
Megjegyzés: a KF <tárgy> 3 parancsot az a barátod is használhatja, aki még nem kapta meg ezt az Encyclopediát.

KARAKTERLAP

Jackson a vadállat, egy fekete, copfos hajú, szürke szemű, körszakállas troll férfi vagy. Fekete a bőröd. Tharr követője vagy. Ez a 19. fordulód.

Erő: 19 (21) Szint: 7 Merészség: 6/6 Magasság: 252 cm
IQ: 10 Támadás: 6 Agresszió: 6 Testsúly: 494 kg
Ügyesség: 10 Védekezés: 8 Menekülés: 30 % Életkor: 17/17 év
Egészség: 15 Életpont: 109/49 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 12 Varázspont: 0/0 Pénz: 0 arany Kép. pont: 5
Eddig összesen 58 szörnyet (1 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 91 TP-t kaptál. Jelenleg 3337 TP-d van. A következő szinthez még 663 TP szükséges. Trófeáid: kaffogó hebrencs, mélységi grittang.

HARCI ISMERETEK
ütőfegyverek: 8 lőfegyverek: 2 dobófegyverek: 4

Feltételes fegyverváltás: szöges bunkó (#8) << kőhegyű lándzsa (#7)

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 1 2. nyomkövetés: 1 3. lopás: 1
4. mászás: 2 5. csapdakészítés: 2 (+1) 6. gyógyítás: 10
7. vadászat: 3

FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
lopsz a törpéktől (3) bármit, az árnymanóktól (4) bármit, a trolloktól (5) bármit, az emberektől (1) bármit, a gnómoktól (6) bármit, az alakváltóktól (7) bármit, a kobuderáktól (8) bármit, az elfektől (2) bármit
gyógyítasz 40% életerő alatt 20 TVP-ért
udvarolsz az 5. fajúaknak
készítesz kerek követ (#19) (max. 12 darabot, csak egyszer), kőkést (#6) (max. 2 darabot, csak egyszer)

Összsúly: 39.38 kg Megterheltség: 75%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 114 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 kaja (#2) 17 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(55,-5) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), patak, gátvakond (#57)

Üzenet küldése a karakternek