Oberon összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2021. júl. 28. 0h:15'
EZ A 63. JÁTÉKHETED, 12. FORDULÓD
64. játékheted kezdete: aug. 3.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
EXT - Visszadátumoztunk egy játékhéttel.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2658
SZÁMLA : XXXX

OBERON KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [22,-13] koordinátán.
A horizonton hatalmas, menetelő fémóriásokat látsz. Hátukon ládákat cipelnek, tele aranypénzzel. Döbbenten, kimeresztett szemmel bámulsz. Hát ez meg mi? Egy pattanás, ahogy kinyílik a szemed, és körbenézel. Igen, semmi kétség - álmodtál! De kár, szontyolodsz el, biztos elpotyogtattak néhány pénzt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+11 életerő.)

kt 19 elkészíted a 19. tárgyat
Begyűjtöttél 1 kerek követ. [1 pontot használtál fel, van még 151.]

kt 19 elkészíted a 19. tárgyat
Begyűjtöttél 1 kerek követ. [1 pontot használtál fel, van még 150.]

kt 19 elkészíted a 19. tárgyat
Begyűjtöttél 1 kerek követ. [1 pontot használtál fel, van még 149.]

kt 19 elkészíted a 19. tárgyat
Begyűjtöttél 1 kerek követ. [1 pontot használtál fel, van még 148.]

kt 19 elkészíted a 19. tárgyat
Begyűjtöttél 1 kerek követ. [1 pontot használtál fel, van még 147.]

kt 19 elkészíted a 19. tárgyat
Begyűjtöttél 1 kerek követ. [1 pontot használtál fel, van még 146.]

kt 19 elkészíted a 19. tárgyat
Begyűjtöttél 1 kerek követ. [1 pontot használtál fel, van még 145.]

kt 19 elkészíted a 19. tárgyat
Begyűjtöttél 1 kerek követ. [1 pontot használtál fel, van még 144.]

kt 19 elkészíted a 19. tárgyat
Begyűjtöttél 1 kerek követ. [1 pontot használtál fel, van még 143.]

kt 19 elkészíted a 19. tárgyat
Begyűjtöttél 1 kerek követ. [1 pontot használtál fel, van még 142.]

gyk 6 40 gyakorolsz a 6. tárggyal 40 pontért
A levegőben suhogtatva edzed magad. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver). [40 pontot használtál fel, van még 102.]

gyk 6 40 gyakorolsz a 6. tárggyal 40 pontért
A levegőben suhogtatva edzed magad. Még sokat kell gyakorolnod. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy kőszáli disznó. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Mielőtt összecsapnátok, a parittyával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Meglövöd a kőszáli disznó testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Marokra fogva a kőkalapácsot ellenfeledre ugrasz. Kőkalapáccsal párszor keményen megütöd a kőszáli disznó testét. (2 támadással 3 életpontot sebezve.) Néhány döfést ejt rajtad a kőszáli disznó agyarával. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Kőkalapáccsal gyengén megütöd a kőszáli disznó bal hátsó lábát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Beléd öklel a kőszáli disznó! bal karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 8, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 62.]

gyk 6 40 gyakorolsz a 6. tárggyal 40 pontért
Fürgén ugrándozva, tökéletesen koreografált csatát vívsz egy képzeletbeli ellenféllel. A következő szinthez szükséges tudásodnak kb. egyharmada van meg. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Csak egy kőszáli disznó. Megvető mosollyal várod a találkozást. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 kerek kő. Telibe trafálod a kőszáli disznó testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Kőkalapáccsal néhányszor megcsapod a kőszáli disznó testét. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) A kőszáli disznó meglök agyarával. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Ezt a támadást elhibáztad! Sikeres döféseket ejt testeden a kőszáli disznó. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 5, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 22.]

m 8 8 mozogsz északra, északra
[22,-14] Magad mögött hagyod a hófödte csúcsokat. A terep már csak alacsonyhegység. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy kőszáli disznó közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Meglövöd a kőszáli disznó farkát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Kőkalapáccsal meghorzsolod a kőszáli disznó testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Agyarával a kőszáli disznó a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Kőkalapáccsal néhányszor megcsapod a kőszáli disznó bal vállát. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Sikeres döféseket ejt testeden a kőszáli disznó. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 7, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [22,-15] A lejtők lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel. Ezt a masszív, tömör szák-kőből álló vonulatot mindenki csak Rák-hegység néven ismeri, feltehetően alakja miatt. A hegyvonulat ölelő karjai nem engedik az észak felől áramló nedves levegőt a déli völgyekbe, ezért is alakulhatott ott ki a Mór sivatag. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy gitonga. (ld. enc.) Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Telibe kaptad a gitonga tollas hátát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Kőkalapáccsal párszor keményen megütöd a gitonga bal lábát. (2 támadással 3 életpontot sebezve.) A gitonga belevágja csőrét a karodba. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Kőkalapáccsal többször kegyetlenül megütöd a gitonga testét. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Nagydarab húst csippent ki a bal válladból a gitonga csőrével. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Úgy döntesz, ebből elég volt. Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 9, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Tanya: keletre 9, északra 27 mérföld. Kastély: keletre 12, északra 6 mérföld. Gránittorony: keletre 15, délre 33 mérföld. " Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Találkozol egy vörös, hosszú hajú, szürke szemű alakváltó férfival. Hosszú szakálla és harcsabajsza van. Fekete a bőre. Egy bőrpáncélt visel. Fegyverzetét egy pókvadász trófea és egy reinkarnált motyogó trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy kőhegyű lándzsát, bal kezében egy kis bőrpajzsot tart. Lőfegyvere egy parittya.
Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Fafner. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Aztán elköszöntök egymástól.
[20 pontot használtál fel, van még 2.]

ext visszadátumozás kérelem
Ez a 63. játékheted és a 12. fordulód. Nem használhatod a parancsot, hiszen lemaradásod van a játékhetedhez képest. [0 pontot használtál fel, van még 2.]
Iszol a vizestömlőből. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Némi gyakorlást végeztél még elalvás előtt, és most már bizonyos vagy benne, hogy képes lennél a gyors fegyvercserére akár közvetlenül harc előtt is. (ld. enc.)
Ebben a körben 2 pontod maradt, ebből a következő körre 2 pontot vihetsz át. Kapsz még 153 pontot. A következő körben tehát 155 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


GITONGA (76. SZÖRNY)
A gitongák békés, hosszú nyakú tollas lények, a dombvidék göröngyös sziklái között fészkelnek. Az állandó harc a nagyobb ragadozókkal rákényszerítette őket arra, hogy megtanuljanak harcolni: hosszú, hegyes, kemény csőrük sokszor még egy rőtmanót is meghátrálásra kényszerít.

FELTÉTELES FEGYVERVÁLTÁS
Előfordulhat, hogy olyan szörnnyel kerülsz szembe, amellyel szemben egy bizonyos fegyverfajta (ütő, vágó vagy szúró) sokkal hatékonyabb, mint egy másik. Ilyen esetekben jó lenne, ha át tudnál váltani a támadásban leghatékonyabb fegyverre. Az is lehetséges, hogy művésze vagy egy fegyver szakértelemnek, de egy másikat is szeretnél kifejleszteni, anélkül, hogy fordulókon keresztül eredménytelenül csépeled a legnagyobb szörnyeket az új fegyverrel. Mostantól azonban használhatod az új Feltételes Fegyverváltást, amely minden problémára megoldást jelent! Ehhez az FF <első fegyver> <második fegyver> <harmadik fegyver> parancsot kell kiadnod. Mi fog történni ennek hatására? Ezentúl, ha egy szörnnyel találkozol, gyorsan megvizsgálod, hogy képes vagy-e az <első fegyverrel> leölni az ellenfeledet. Ha nem, akkor a <második fegyvert> veszed. Ha az sem jó, a <harmadik fegyvert> választod, és ha az sem működne, akkor marad a KF-el a jobb kezedbe vett fegyver (Igen, ezzel a paranccsal kizárólag a JOBB kezedben levő fegyvert fogja a program váltani!) Ha esetleg a fenti négy fegyver közül egyikkel sem valószínű, hogy ki tudod oltani a szörnyeteg életét, akkor a négy fegyver közül azt fogod választani, amelyikkel a legnagyobb sebzést vagy képes okozni. Példa: tegyük fel, hogy mestere vagy a vágófegyvereknek, de az ökölvívásban és a szúrófegyverek szakmájában kezdő. Mindkettőt szeretnéd fejleszteni. Az FF 28 12 parancs hatására ökölvívást alkalmazol az olyan szörnnyel szemben, amelyet képes vagy így is legyőzni, csontszuronyt olyanra, amelyet ököllel nehezen, de szúrófegyverrel könnyű megsebezni, és egyéb esetekben használod a jól bevált, beKF-elt vágófegyveredet (ami mondjuk egy sárkányölő kard). Ha minden fegyvertípussal egyformán képzett vagy, egyszerűen csak írd be a három fegyvertípust az FF parancshoz, és mindig kiválasztod azt a fegyvert, amely az adott szörny ellen a legjobb.
Megjegyzések az FF paranccsal kapcsolatban: 1. Törölni a paraméter nélkül kiadott FF paranccsal lehet. 2. Kalandozók ellen mindig a beKF-elt fegyveredet használod, sosem az FF parancsban megadottakat. 3. Az FF parancs paramétereként bármilyen, általad megadott fegyvert megadhatsz, olyat is, ami épp nincs a birtokodban (de reméled, hogy hamarosan megszerzed), persze a feltételes fegyverváltás nem létező fegyverre nem fog "bekattanni". 4. Az FF parancsnak nem muszáj három paramétert adni, lehet egyet vagy kettőt is. 5. Vigyázz! A régi FF paranccsal ellentétben, ha bármikor kiadsz egy új FF parancsot, az mindig teljesen felülírja az előzőt! 6. Ha fegyvert váltasz, az nem garancia arra, hogy így BIZTOSAN megölöd a szörnyet: elvégre, mindig lehetnek balul sikeredett ütések, mindig elképzelhető, hogy a szörny túl fürgén ugrál félre. Ha tehát a feltételes fegyverváltást alacsony szakértelem fejlesztésére használod, mindig előfordulhat (bár kis eséllyel), hogy a "gyakorlatozás" kudarccal végződik. Az új feltételes fegyverváltás dinamikusan használható parancs, kísérletezz vele, próbáld ki, hogy hogyan működik a legjobban a te számodra.

KARAKTERLAP

Oberon, egy hosszú ezüsthajú, kék szemű elf férfi vagy. A bőröd világosabb az átlagosnál. Ez a 12. fordulód.

Erő: 12 Szint: 3 Merészség: 5/5 Magasság: 159 cm
IQ: 14 Támadás: 2 Agresszió: 5 Testsúly: 49 kg
Ügyesség: 18 Védekezés: 2 Menekülés: 40 % Életkor: 156/156 év
Egészség: 12 Életpont: 68/29 Jellem: semleges (+8) Tul. pont: 0
Szerencse: 12 Varázspont: 0/0 Pénz: 0 arany Kép. pont: 0
Eddig összesen 27 szörnyet öltél meg. Ebben a fordulóban 0 TP-t kaptál. Jelenleg 215 TP-d van. A következő szinthez még 35 TP szükséges. Trófeád: ormánygőte.

HARCI ISMERETEK
vágófegyverek: 4 (+1) ütőfegyverek: 4 lőfegyverek: 3

22,25 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 22

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1459 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 3 2. nyomkövetés: 4 3. gyógyítás: 3
4. vadászat: 5

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): 2. labirintus (22,25).

ISMERT LABIRINTUSOK
2.

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: második hely az 1. kategóriában a XIII. olimpián.
Miniesemény statisztikák
Jelenlegi miniesemény:
Megölt szörnyek: 0. Szerzett pont: 0. Beállított erő: 0 Összpont: 0

Összsúly: 11.29 kg Megterheltség: 33%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 136 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 kaja (#2) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
6 kerek kő (#19)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

21 22 23
-16
-15
-14
-13
-12
(22,-15) gitonga (#76), a 2. labirintus bejárata, olvasztókemence (#86), Fafner (4025. kalandozó)
(22,-14) kőszáli disznó (#34)
(22,-13) kőszáli disznó (#34)

Üzenet küldése a karakternek