Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. febr. 26. 12h:26' EZ A 95. JÁTÉKHETED, 73. FORDULÓD 96. játékheted kezdete: márc. 3. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2563 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: v 15 135 1 | elmormolod a 15. varázslatot |
tno 6 2 | növeled a 6. tulajdonságodat |
a 170 3411 10 | átadod a 170. tárgyat a 3411. kalandozónak (10 darabot) |
h 165 | használod a 165. tárgyat |
Gyorsan felraksz egy varázsvédelem varázslatot. A lény mereven rádnéz. Mentális energiáidat összpontosítva, elhárítod a kővéváltoztató pillantást. Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Meglengetve a szöges bunkót ellenfeledre ugrasz. Szöges bunkóval eltalálod a kőkorszaki szaki sziklafejét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A kőkorszaki szaki mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval meghorzsolod a kőkorszaki szaki bal oldalát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A kőkorszaki szaki mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 14, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
fas 24 | felt. ásás 24 pontért |
ef 5 502 | energia fejlesztése 5 |
m 7 7 6 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, nyugatra |
Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Elszántan ellenfeledre rohansz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a proteinfecske testét. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a proteinfecske tollas testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Csőrével a proteinfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A proteinfecske néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a proteinfecske testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted a proteinfecske tollas testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A proteinfecske belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A proteinfecske néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 madártollat. 323 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}
(Továbbmész...) [101,19] Még mindig füves síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy törpemammut közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát a másikra támadsz. Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a törpemammut bal első lábát. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a törpemammut ormányát. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Sikeres döféseket ejt testeden a törpemammut. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A törpemammut rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A törpemammut még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 kaját. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}
(Továbbmész...) [100,19] Még mindig füves síkságon vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr hívei emelték. Észreveszel egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Felismered. Ez egy élőholt quwarg. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.
hu 140 73 44 | hulladék: 140 73 44 |
hu 162 194 193 | hulladék: 162 194 193 |
m 6 5 5 | mozogsz nyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Quirov bal karját. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a Quirov testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával jól megszúrod a Quirov fejét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a Quirov testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Szereztél 69 aranyat. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 70, gyógyulás: 0, összesen: -70 ÉP}
(Továbbmész...) [98,20] Továbbmész a város utcáján. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Hmm, csak egy útonálló. Ettől nincs semmi félnivalód. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Megmarkolva a kőkést ellenfeledre rontasz. Kőkéssel kicsit megvágod az útonálló testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod az útonálló testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz az útonálló csapása elől. Az útonálló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [97,21] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Az Ottomár hegység lábainál jársz. Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy olvasztókemencét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba). Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot rejt!
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 vasércet! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy mélységi grittang. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Kőkéssel épp hogy megvágod a mélységi grittang testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a mélységi grittang testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) A mélységi grittang fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Kőkéssel megkarcolod a mélységi grittang testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod a mélységi grittang testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A mélységi grittang összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
m 4 4 | mozogsz délre, délre |
(Továbbmész...) [97,23] A hegyek egyre magasabbak, meredekebbek. Magashegységben vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy phua-kúpot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy megrongált világítótornyot. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 40 pontot kell rákölteni.) A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy emberevő lehet. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az emberevő testét. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod az emberevő ragyás irháját. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Az emberevő csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 4 életpontot vesztettél. Bronzhegyű lándzsával felnyársalod az emberevő testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod az emberevő ragyás irháját. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Az emberevő néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Az emberevő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. 378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}
kut 5 | kutatsz 5 pontért |
m 3 | mozogsz délkeletre |
f 231 | kísérletezel a 231. tárggyal |
szk 81 | keresed a 81. szörnyet |
av 13 | alakváltás 13 |
* 1. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
QUIROV (975. ELLENFÉL) Quirov a csatorna túloldalán tevékenykedő, roxati tolvajcéh egyik legtehetségesebb, legbecsvágyóbb fiatal orgyilkosa volt pár éve. Sajnos egy ilyen szervezetnél az ambícionizmus nem mindig válik az egyén javára. Miután a tolvajcéh feje úgy érezte, Quirov hamarosan az ő posztjára pályázhatna, mondvacsinált okokkal vérdíjat tűzött ki a fejére. Quirov egyetlen reménye a csatornán való átúszás maradt, hogy végképp eltűnhessen a keletiek szeme elől. Jelenlegi vadászterülete a helytartói városoktól egészen a kisvárosokig terjed. Itt, ahová a tolvajcéh keze nem ér el, Quirov valódi kiskirálynak számít. Ha vagyonodat becsben tartod, jobban teszed, ha egy szemmel mindig a kezét figyeled. |
Erő: | 15 | Szint: | 14 | Merészség: | 6/4 | Magasság: | 186 cm |
IQ: | 18 | Támadás: | 13 | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 72 kg |
Ügyesség: | 13 | Védekezés: | 10 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 34/34 év |
Egészség: | 16 (18) | Életpont: | 200/125 | Jellem: | semleges (+2) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 20 | Varázspont: | 98/1 | Pénz: | 402 arany | Kép. pont: | 1 |
Tudatpont: | 17/6 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 18/95 (+9%) | vágófegyverek: | 3/72 (+16%) | ütőfegyverek: | 2/48 (+10%) |
lőfegyverek: | 8/57 | dobófegyverek: | 5/53 |
Feltételes fegyverváltás: kőkés (#6) (90%) << szöges bunkó (#8) (270%) << bronzhegyű lándzsa (#87) (270%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); ubuk tüske (#131) (8 -9.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (10 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
98,24 mezőn táborozol |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 164 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 9/75 (+11%) | 2. nyomkövetés: | 10/53 (+22%) | 3. mászás: | 8/55 (+9%) |
4. csapdakészítés: | 6/92 (+14%) | 5. csapdaészlelés: | 2/1 | 6. gyógyítás: | 20/67 (+28%) |
7. titkosírás: | 1/11 | 8. felderítés: | 1/68 (+6%) | 9. szörnyidomítás: | 1/54 |
10. teológia: | 7/0 (-3%) | 11. taumaturgia: | 1/33 (+6%) | 12. versengés: | 1/89 (+9%) |
13. zene: | 2/78 | 14. szörnyismeret: | 6/69 (+20%) | 15. zárnyitás: | 3/31 |
16. vadászat: | 3/26 | 17. bányászat: | 9/60 (+74%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 38 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 20 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért |
készítesz kerek követ (#19) (max. 6 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), ubuk tüskét (#131) (max. 2 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 3 darabot ), mérg. ubuk dobónyilat (#188) (max. 5 darabot ), kék orchideát (#68) (max. 3 darabot, csak egyszer) |
elfogod zombit (#49) háló-csapdával (#220) |
mászol max. 32 TVP-ért |
cirkusz: ötpróba (2) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50) |
szintszívó (#96) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | |
Papi varázslataid | ||
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
6. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
varázsvédelem (#34) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
púpos burástya (#92) (málhás: +6 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy igen komoly misszió: likvidálj egy mosolygó rettenetet. |
2.) Az óriás patkányok betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül! (számláló: 0) |
3.) Én a béke híve vagyok - céljaink szimbolizálására semmisíts meg egy mandibulakaszát oltáromnál. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
pszionikus védelem (307) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 36 TU. szükséges még: 14 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1150 TU szükséges.) |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
Összsúly: 52.40 kg | Megterheltség: 93% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van. | |
Még 76 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | arany karperec (#194) | 1 | aranygyűrű (#193) | 2 | borostyán függő (#162) | |||
1 | denevér szimbólum (#140) | 1 | királygyík bőr (#44) | 2 | orgyilkos tőr (#225) | |||
1 | rézpajzs (#73) | 7 | spiritusz (#170) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
142 | arany (#50) | 1 | álompor (#396) | 1 | gyöngymangó (#135) | |||
3 | kaja (#2) | 1 | kerek kő (#19) | 3 | madártoll (#112) | |||
3 | rézdarab (#70) | 2 | vasérc (#152) |
96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | |
18 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
19 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
20 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
21 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
22 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
23 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
24 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
25 | |
|
|
|
|
|
|
|
|