149. forduló, 151. forduló, Brynhildur összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. febr. 25. 12h:16'
EZ A 175. JÁTÉKHETED, 150. FORDULÓD
176. játékheted kezdete: febr. 28.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2385
SZÁMLA : XXXX

BRYNHILDUR KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [102,101] koordinátán.
A teremtés zsákja létrehozott 1 kavadu iszákot.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+4 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+52 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+63 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+8 tudatpont.) Megfejed az alpesi tehenet. (+1 kaja.)

* 1. KP: v 138 0 0 elmormolod a 138. varázslatot
Mentális relaxációba kezdesz. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Kisütöd a pszi-gyűjtés pszi képességet. Vooooaaaaah! Irtózatos fájdalom jár át, ahogy agyi kapacitásodat egy parányi mértékben megnöveled a hatalmas mennyiségű szabadjára engedett pszi energia segítségével. [-19 életpont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Ezúttal nem kapsz új pszi képességet (csak egy későbbi szinten). Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+3 max. pszi pont.) [-300 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Egy végső mozdulattal előhívod a széljárás varázslatot! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-15 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 325.]

* 2. KP: h 1100 0 0 használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Ügyességed TF-elődött. Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 325.]

h 1167 6 használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag omlós szerencsemasszát. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Máris megérzed a kincsek bódító szagát a levegőben! 289 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 315.]

m 1 8 8 mozogsz északkeletre, északra, északra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[46,64] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy süvítő rája. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a süvítő rája testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Elszántan ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a süvítő rája lebernyegét. (4 támadással 56 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a süvítő rája lapos testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A süvítő rája fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ütéseket mér a süvítő rája a farkával a bal válladra. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A süvítő rája most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 548 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Raia hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.

(Továbbmész...) [46,63] Síkság, továbbra is csak síkság. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhő bóklászik. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Találsz egy móricserjét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Dornodon hívei emelték. A földön egy fekvő ember férfit pillantasz meg. Mellkasán komoly seb tátong, egy kettétört bot hever mellette. Ha segítesz neki, és bekötözöd, 16 TVP-t kell elköltened (20. jellempróba). A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Nathan irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Találsz egy varkaudar falut. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy varkaudar barlangot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy rájanyék közeledik. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {CSTT:} Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a rájanyék fejét. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd a rájanyék testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A rájanyék farkával melletted a levegőbe suhint. A rájanyék karma a fejed mellett suhan el! Véres nyál csordul ki a rájanyék száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 155 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy bokor tövében elkapsz egy szarvasbogarat. Túl lassú volt a fiú! (+1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [46,62] Lakott területre érkeztél. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy útonálló. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Megmarkolva a kőkést a másikra rohansz. {CSTT:} Kőkéssel többször mélyen végigmetszed az útonálló jobb vállát. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az útonálló jobb vállát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz az útonálló csapása elől. Az útonálló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 121 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Sheeva, szeretlek, imádlak, akarlak, kívánlak. Epekedve vágyom rád: Gorin. " Találsz egy teljesen lerombolt erődítményt. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 3 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Mi pusztítja el Ghallát: hatalmi harcok, idegenek, vagy a tétlenséged? -DM " Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy fegyverbolt (546. épület.).
Eladsz 1 bakkura csizmát 11 aranyért, 1 csontszablyát 2 aranyért, 1 mandibulakaszát 25 aranyért, 1 rákpajzsot 10 aranyért, 1 rövid íjat 8 aranyért, 1 szöges páncélt 24 aranyért, 5 ubuk tüskét 5 aranyért, 1 varkaudar lándzsát 5 aranyért.
Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Raia-pap volt, ez lett a veszte, jött egy csuhás alak, és elDEMeztette. " [18 pontot használtál fel, van még 297.]

m 6 mozogsz nyugatra
[45,62] Továbbmész a város utcáján. Vízcsobogást hallasz magad előtt: egy szökőkút! Feltöltöd a vizestömlőt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy sörsátrat. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt varkaudar fellegvárat. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy nekrofunt. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 1 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy útonálló. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Megmarkolva a kőkést a másikra rohansz. {CSTT:} Kőkéssel többször mélyen végigmetszed az útonálló bal oldalát. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd az útonálló bal karját. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz az útonálló csapása elől. Az útonálló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 126 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Az igaz isten, Fairlight követői! Csatlakozzatok az Arany Magisztrátushoz! " A következő épületeket látod: egy vegyesbolt (526. épület.), egy városháza (Qvill) (527. épület.) és egy fogadó a Vajúdó Burástyához. (608. épület.).
Eladsz 2 antilopbőrt 6 aranyért, 1 dorony tüdőt 8 aranyért, 1 evaporőr hájat 5 aranyért, 1 magszim belet 5 aranyért, 3 manifeszt.nyúlványt 30 aranyért, 5 sallank karmot 10 aranyért, 5 sünmedve tüskét 5 aranyért, 1 trikornis szarvat 12 aranyért, 2 varkaudar csontot 8 aranyért.
Találkozol Melinkával. Elenios híve. Egy bakkura csizmát, egy bronzpáncélt, egy kígyóbőr kesztyűt, egy szem szimbólumot és egy vassisakot visel. Ruházatát egy ork sámán trófea, egy vérszomjas csüldő trófea és egy mutáns pók trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy bronzhegyű lándzsát, bal kezében egy csontkést tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Auráját érzékelve máris tudod, fehér, mint minden jónak. Pfuj!
Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Összefutsz egy szürke, hosszú hajú, sárga szemű mutáns férfival. Pofaszakálla és harcsabajsza van. Bőre színe zöld. Chara-din híve. Egy bakkura csizmát, egy bronzpáncélt, egy bronzsisakot, egy káosz szimbólumot és egy kígyóbőr kesztyűt visel. Ruházatát egy alpesi tehén trófea, egy agglomerátor trófea és egy sörényes ubuk trófea ékesíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy bronzpajzsot tart. Mentális auráját felismered, éjfekete, akárcsak a Tiéd.
Összeismerkedtek. Az ő neve Goombar. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Itt nyugszik Nemo Brave, ki az igazságnak szentelte életét. >N.C. Brave< " [5 pontot használtál fel, van még 292.]

ve 122 30 megveszed a 122. tárgyat 30
Mindössze 3 darabot tud abból a tárgyból a boltos adni. Vásároltál 3 dözmöng szivet. 18 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 292.]

m 3 mozogsz délkeletre
[46,63] Szűnni nem akar a zöld síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Nemrég eshetett, mert a fűszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esőcsepp. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy gyilkos sallank került az utadba. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a gyilkos sallank hatalmas mancsát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a gyilkos sallank testét. (4 támadással 65 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a gyilkos sallank testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A gyilkos sallank karmai majdnem eltalálnak! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 sallank karmot. 236 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy móricserjét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Dornodon híveié. A földön egy fekvő ember férfit pillantasz meg. Mellkasán komoly seb tátong, egy kettétört bot hever mellette. Ha segítesz neki, és bekötözöd, 16 TVP-t kell elköltened (20. jellempróba). A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Nathan irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Észreveszel egy varkaudar falut. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy varkaudar barlangot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Hopp, egy nyákalma-bokor! Egy fél kiló érett gyümölcsöt aratsz le. (+2 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Nagyon régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra vezetnek. [5 pontot használtál fel, van még 287.]

bb 56 331 2 beraksz a bankba az 56. tárgyat (331 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 5 mákrózsa virágot. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Beraksz a bank széfjébe 15 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 287.]

bb 264 10 beraksz a bankba a 264. tárgyat (10 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 10 remák szivet. [0 pontot használtál fel, van még 287.]

be 53 bemész az 53. titkos labirintusba
Megkezded a felderítést. Munkádat siker koronázta! Megvan a bejárat. A járatban sötétség van. Fáklyát gyújtasz. Behatolsz, megindulsz az ismeretlen felé! [5 pontot használtál fel, van még 282.]

lm 34 31 40 mozogsz 34 31 40
Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Egy pillanatra megállsz fülelni. [2. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [3. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy varkaudar az. Valamilyen fegyver van nála. Itt csata lesz.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a varkaudar bal lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést a másikra támadsz. Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a varkaudar testét. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a varkaudar jobb lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 183 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [32. PONT.] Bekukkantasz a kis terembe. [33. PONT.] Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [34. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy varkaudar kölyök az. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a varkaudar kölyök rózsaszín bőrét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Elszántan ellenfeledre támadsz. Kőkéssel párszor kilyukasztod a varkaudar kölyök testét. (4 támadással 64 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször kegyetlenül megütöd a varkaudar kölyök jobb hátsó lábát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A varkaudar kölyök összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 491 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 2 vashegyű nyilat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [33. PONT.] Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [32. PONT.] Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [29. PONT.] Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [30. PONT.] Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [31. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy varkaudar kölyök az. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a varkaudar kölyök testét. (4 támadással 66 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar kölyök rózsaszín bőrét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök farkával megérint. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 496 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 2 vashegyű nyilat. Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [30. PONT.] Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [29. PONT.] Haladsz előre. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [28. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy varkaudar. Valamilyen fegyver van nála. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a varkaudar testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a varkaudar jobb oldalát. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a varkaudar bal karját. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A varkaudar feléd döf, de csak ijesztésképp. A varkaudar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 169 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [35. PONT.] Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [38. PONT.] Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [39. PONT.] Hamarosan egy vadász varkaudart pillantasz meg. Nem látod jól, milyen fegyver van nála. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a vadász varkaudar testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Kőkéssel párszor kilyukasztod a vadász varkaudar fejét. (4 támadással 53 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször kegyetlenül megütöd a vadász varkaudar bal oldalát. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A vadász varkaudar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [40. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy ork sámán van előtted! Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ellenfeled lángcsóva varázslatot lő rád. 9 életpontot vesztettél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az ork sámán nyakát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést a másikra rontasz. Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az ork sámán bal lábát. (4 támadással 69 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször kegyetlenül megütöd az ork sámán bal oldalát. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: lángcsóva varázslatot lő rád. 8 életpontot vesztettél. Az ork sámán szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 sámán erszény. 586 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 10 ragasztót. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. [85 pontot használtál fel, van még 197.]

lm 37 27 25 mozogsz 37 27 25
Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [39. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [38. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Úgy suhansz, mint az árnyék. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [35. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [36. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy vadász varkaudar. Nem látod jól, milyen fegyver van nála. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a vadász varkaudar testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a vadász varkaudar rücskös bőrét. (4 támadással 54 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a vadász varkaudar jobb lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A vadász varkaudar megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A vadász varkaudar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 542 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [37. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy ork sámán lakik itt. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy lángcsóva varázslatot. 9 életpontot vesztettél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az ork sámán bibircsókos orrát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Megmarkolva a kőkést ellenfeledre rohansz. Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed az ork sámán testét. (4 támadással 65 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd az ork sámán tömzsi testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Távolról lángcsóva varázslatot lő rád a másik. 9 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az ork sámán száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 sámán erszény. 573 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 5 fekete gyöngyöt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [36. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Hangtalan léptekkel osonsz előre. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [35. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Úgy suhansz, mint az árnyék. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [28. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [26. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [27. PONT.] Hamarosan egy varkaudar kölyköt pillantasz meg. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a varkaudar kölyök jobb oldalát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést a másikra támadsz. {CSTT:} Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a varkaudar kölyök jobb oldalát. (4 támadással 63 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar kölyök fejét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök farkával megérint. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A varkaudar kölyök összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 520 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Hamarosan egy varkaudar kölyköt pillantasz meg. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a varkaudar kölyök bal oldalát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést a másikra támadsz. {CSTT:} Kőkéssel párszor kilyukasztod a varkaudar kölyök fejét. (4 támadással 65 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar kölyök fejét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Feléd sújt a varkaudar kölyök a farkával, de elhibázta! A varkaudar kölyök összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 506 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [26. PONT.] Haladsz az ellenséges labirintusban. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [24. PONT.] A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [25. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy varkaudar kölyök lakik itt. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a varkaudar kölyök rózsaszín bőrét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a varkaudar kölyök fejét. (4 támadással 70 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar kölyök testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök melléd csap a farkával! A varkaudar kölyök most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 511 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 2 vashegyű nyilat. [65 pontot használtál fel, van még 132.]

lm 20 21 1 mozogsz 20 21 1
Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [24. PONT.] Úgy suhansz, mint az árnyék. Kétségbeesetten tapasztalod, hogy a tájékozódást tovább bonyolítandó, egy kereszteződéshez értél. [22. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy varkaudar. Valamilyen fegyver van nála. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a varkaudar nyakát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Megmarkolva a kőkést ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a varkaudar nyakát. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a varkaudar jobb lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. A varkaudar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 169 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [18. PONT.] Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [19. PONT.] Hamarosan egy vadász varkaudart pillantasz meg. Nem látod jól, milyen fegyver van nála. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a vadász varkaudar testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a vadász varkaudar bal karját. (4 támadással 57 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal halálos csapásokat osztva péppé vered a vadász varkaudar testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Hárításod megcsúszik, a vadász varkaudar fegyvere a bal térdedbe fúródik. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A vadász varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 562 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [20. PONT.] Hamarosan egy varkaudar kölyköt pillantasz meg. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a varkaudar kölyök fejét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a varkaudar kölyök jobb első lábát. (4 támadással 63 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar kölyök rózsaszín bőrét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Feléd sújt a varkaudar kölyök a farkával, de elhibázta! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 506 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [19. PONT.] Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [21. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy varkaudar kölyök az. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Elszántan a másikra ugrasz. Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a varkaudar kölyök jobb hátsó lábát. (4 támadással 66 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar kölyök bal első lábát. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Feléd sújt a varkaudar kölyök a farkával, de elhibázta! A varkaudar kölyök szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 496 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [19. PONT.] Mész tovább, előre. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [18. PONT.] Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. A folyosót egy másik járat keresztezi. [22. PONT.] Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Egy pillanatra megállsz fülelni. [23. PONT.] Haladsz az ellenséges labirintusban. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [4. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy varkaudar az. Valamilyen fegyver van nála. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést a másikra ugrasz. {CSTT:} Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a varkaudar testét. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a varkaudar testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. A varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 169 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [3. PONT.] Mész tovább, előre. Az egyenes folyosó közepén vagy. [2. PONT.] Végre, a kijáratnál vagy! Kimész. [75 pontot használtál fel, van még 57.]

ek 503 102 101 t. energia kisütése: 503 102 101
Elteleportálsz a kedvenc táborhelyedre.

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

44 45 46 47
61
62
63
64
65
(45,62) vegyesbolt (#526), városháza (Qvill) (#527), fogadó # (#608), szökőkút, sörsátor (#486), varkaudar fellegvár (#1821), nekrofun (#173), útonálló (#130), Melinka (6111. kalandozó), Goombar (6114. kalandozó)
(46,62) útonálló (#130), fegyverbolt (#546), erődítmény (#488)
(46,63) az 53. labirintus bejárata, móricserje (#115, belőle készíthető: #116), Dornodon oltár, 20. jellempróba, művészi porolit (#720), varkaudar falu (#1109), varkaudar barlang (#2200), rájanyék (#58), gyilkos sallank (#85), varkaudar (#64), varkaudar kölyök (#685), vadász varkaudar (#108), ork sámán (#345)
(46,64) süvítő rája (#113), Raia oltár

[102,101] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Nem messze egy kisebb varkaudar csoportosulást pillantasz meg. Vajon miről sustoroghatnak? Amikor közelebb lopakodnál, megszólal egy kürt a távolban, és a varkaudarok egy szempillantás alatt eltűnnek az ellenkező irányban.

Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Sheran hite segít a varkaudarok eleni harcban. Fekete Druidák KT " Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy varkaudar falut. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Napsugár lábát masszírozza. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Dornodon híveié. Látsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy régészeti lelőhelyet. Kíváncsian bámulsz bele a kiásott gödrök egyikébe. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szent tölgyfát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy kék orchidea és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy szervezetedben elmúlt a möszék nyomasztó hatása. Mosolyogva nézel a szoborra. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy barátság szent tüzét. Látsz egy nekrofunt. Oldalt pillantva, meglátsz egy borkonyó cserjét. Alaposan körülnézel a földön. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek délre. Találsz még friss törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra, friss elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, friss törpe nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
[-1 TU.] [5 pontot használtál fel, van még 52.]

fku 45 felt. kutatás 45
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 52.]

ef 13 energia fejlesztése 13
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-5 TU.] [50 pontot használtál fel, van még 2.]

bpb bef. parancs berakása:

szk 104 360 361 keresed a 104. szörnyet a 360. szörnyet a 361. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy trikornist. [0 pontot használtál fel, van még 2.]
[A parancs tárolásra került.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még -1.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+1 gonoszság.) Elmúlik az üstben főzött étel hatása. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 6, 15, 19.
Etetési idő! Sajnos egy szem kajád sincsen, amit kioszthatnál az éhes szörnyeid között! Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, táborozásra alkalmas helyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a széljárás hatása.
Ebben a körben -1 pontod maradt, ebből a következő körre -1 pontot vihetsz át. Kapsz még 291 pontot. A következő körben tehát 290 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Brynhildur, egy vörös, copfos hajú, kék szemű törpe nő vagy. Fekete a bőröd. Leah ministránsa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 150. fordulód.

Erő: 28 (29) Szint: 21 Merészség: 7/3 Magasság: 110 cm
IQ: 24 (26) Támadás: 21 Agresszió: 3 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 18 Védekezés: 40 Menekülés: 30 % Életkor: 61/61 év
Egészség: 17 (19) Életpont: 350/350 Jellem: gonosz (286) Tul. pont: 0
Szerencse: 22 (28) Varázspont: 215/114 Pénz: 398 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 43/21 Pszi pont: 133/42 EFejl: 22
Eddig összesen 1528 szörnyet (21 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 8 484 TP-t kaptál. Jelenleg 755 775 TP-d van. A következő szinthez még 44 225 TP szükséges. Trófeáid: hegyi góliát, borzalmas varkaudar, varkaudar varázsló. A 145. fordulódban 5000 arany került a bankszámládra. 5000 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
vágófegyverek: 22/64 (+26%) ütőfegyverek: 27/17 lőfegyverek: 25/73
dobófegyverek: 3/44 (+220%)

Feltételes fegyverváltás: kőkés (#6) (120%) << csatabárd (#555) (200%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); bumeráng (#249) max. 1 db (6 -13.); tüske (#22) max. 1 db (14 -16.); vashegyű nyíl (#176) (17 -); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); vashegyű nyíl (#176) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
düh vérvörös köde: 50 százalék;
102,101 mezőn táborozol
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 46,63
Kedvenc táborhely: 102,101

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 736 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 13/16 2. nyomkövetés: 32/66 (+13%) 3. mászás: 12/52
4. csapdakészítés: 14/51 (+5%) 5. csapdaészlelés: 3/89 6. gyógyítás: 12/88
7. titkosírás: 2/68 8. felderítés: 15/78 9. szörnyidomítás: 6/29
10. teológia: 14/26 (+6%) 11. taumaturgia: 13/58 12. szerencsejáték: 1/65
13. versengés: 8/85 14. zene: 6/43 15. szörnyismeret: 23/77
16. pszi: 21/2 (+2%) 17. zárnyitás: 10/16 18. vadászat: 4/76
19. bányászat: 30/22 20. főzés: 9/35 (+15%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet)
deus ex machinád 2 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 1 alkalommal)
kutatsz max. 45 TVP-ért
készítesz csuklyavirágot (#133) (max. 100 darabot )
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50)
rücskös gigaféreg (#7039), szintszívó (#96), mocsárivérc (#7143)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
fémbontó szójer (#150), Pszinapszis (#974), nómenklatúra (#158)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) vérbeli borzongás (#46, 10 VP)
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) hadiszerencse II (#24) erőpajzs III (#127)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> jók (#990)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
garokk (#73) (hátas: 9 lépés/kör;) státusz: éhes
törpemammut (#115) (málhás: +21 kg teher) státusz: éhes
alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A csapdák gyakran problémát okoznak lopásnál. Megoldás: lopjál egy hebrencs csapdát!
2.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a fény egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. (teljesítve)
3.) Áldozz fel oltáromnál egy Mágikus Koponyát!

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 21 TU. szükséges még: 49 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1150 TU szükséges.)
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 bányászcsákány (#434)
Vágófegyverek
1 csatabárd (#555) 1 kőkés (#6) 1 vadászkés (#1264)
Ütőfegyverek
1 * harci kalapács (#174) 1 kőkalapács (#13) 1 * Mallon botja (#1526)
Lőfegyverek
2 fúvócső (#20) 1 hosszú íj (#111)
Lövedékek
4 bronzhegyű nyíl (#94) 12 ezüsthegyű nyíl (#323) 2 ezüsttollú nyíl (#363)
4 mérgezett vasnyíl (#187) 110 tüske (#22) 21 vashegyű nyíl (#176)
Dobófegyverek
2 bumeráng (#249) 3 ezüstshuriken (#327)
Páncélok
$1 * Métely páncélja ($1562)
Sisakok
1 * Khór maszkja (#1138) 1 Mágikus Koponya (#279) $1 * vassisak ($160)
Köpenyek
1 ryuku köpeny (#693) 1 * szirén köpenye (#820)
Vállvédők
1 * féregíz nyakpánt (#1601)
Kesztyűk
$1 * lánckesztyű ($230) 1 mászókarom (#78)
Övek
$1 * sárga erőöv ($276)
Csizmák
1 * varkaudar csizma (#317)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
$1 * igazgy. fülbevaló ($197)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 1+1)
1 * koponya szimbólum (#139) 2 * korinthai talizmán (#814)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
2 * obszidián karkötő (#229)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 1+1)
1 * koponya gyűrű (#1733) 1 * smaragd védőgyűrű (#223)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 2)
1 * lajstrom medál (#1753) $1 * nodonrod kitűző ($1533)
Löttyök és porok, tartóstul
7 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 32 csepp tinta (#101), fér még: 38]
5 fűszertartó (#210) [üres, kapacitás: 25]
3 huhogó bibe (#332) [bennük 11 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 25]
7 kavadu iszák (#25) [bennük 23 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 47]
14 sullár hólyag (#168) [bennük 68 csepp spiritusz (#170), fér még: 212]
1 szent kehely (#257) [benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
15 uzbány csőr (#169) [üres, kapacitás: 180]
6 vizestömlő (#3) [bennük 116 korty víz (#27), fér még: 4]
7 zöld üveg (#82) [bennük 21 csepp ragasztó (#83), fér még: 119]
Eszközök, használati tárgyak
8 acéltű (#334) 8 aranytű (#272) 1 ásó (#34)
4 + deus ex machina (#1) 1 dobóháló (#221) 1 Éjmágus tükre (#1100)
5 fáklya (#36) 1 fiatalság itala (#473) 1 furulya (#233)
8 fűszerkeverék (#1170) 1 gyógykenőcs (#313) 1 + hebrencs csapda (#147)
1 kötél (#92) 1 mászókampó (#165) 1 megbűvölt utazóláda (#1218)
1 moa katalizátor (#386) 12 ork csodaszer (#1228) 1 Rodger kezdő üstje (#1167)
4 sámán gyógykenőcs (#1139) 4 + sötét tekercs (#535) 1 szeksztáns (#32)
1 teremtés zsákja (#818) 6 védőkristály (#2240) 2 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
2 acélpengőke (#231) 2 alligátorbőr (#661) 31 álompor (#396)
1 arx formázó minta (#298) 2 aurach bőr (#658) 42 aurach fog (#657)
5 borkonyó bibe (#312) 1 csillezsályalevél (#1253) 14 csuklyavirág (#133)
4 darázsfarok (#654) 10 dözmöng szív (#122) 7 elkarog szőr (#665)
1 etra hályog (#712) 5 fekete gyöngy (#99) 6 főnixtoll (#563)
17 gyöngymangó (#135) 6 ilkin érc (#232) 20 kaktusztüske (#114)
1 kavadu lebeny (#24) 11 kazmár gyökér (#205) 3 kék orchidea (#68)
5 kőszem (#304) 1 lapockacsont (#33) 107 madártoll (#112)
9 mákrózsa virág (#56) 1 moa obszidián (#380) 41 mocsári penke (#148)
5 nektoraf faggyú (#667) 3 pirkit (#153) 4 pular kristály (#239)
2 purifikátor háj (#269) 5 remák szív (#264) 1 rókafarok (#124)
$5 sallank karom ($128) 3 sámán erszény (#650) 10 smirglilevél (#29)
9 szárnyas hernyó (#69) 2 szulfin (#676) 15 szvó-ektoplazma (#151)
3 téfea-agy (#172) $4 varkaudar csont ($1113) 9 vasérc (#152)
4 xirnox szív (#213)

Összsúly: 90.89 kg Megterheltség: 88%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 51 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (11 db, BANKSZÉF MÉRETE: 12)
15 amniosz (#203) 5 csontpálca (#329) 90 csuklyavirág (#133)
92 kaja (#2) 5 karbin plazma (#199) 30 mákrózsa virág (#56)
1 mutáns csont (#331) 50 pirkit (#153) 10 remák szív (#264)
3 sáfránypor (#211) 15 téfea-agy (#172)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 antilopbőr (#48) 1 bakkura csizma (#96) 1 csontszablya (#64)
1 dorony tüdő (#212) 1 evaporőr háj (#105) 1 fáklya (#36)
1 fűszerkeverék (#1170) 11 kaja (#2) 1 madártoll (#112)
1 magszim bél (#103) 1 mandibulakasza (#127) 3 manifeszt.nyúlvány (#214)
1 rákpajzs (#98) 11 remák szív (#264) 1 rövid íj (#107)
5 sünmedve tüske (#14) 1 szöges páncél (#65) 1 trikornis szarv (#198)
5 ubuk tüske (#131) 1 varkaudar lándzsa (#224)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
165 arany (#50) 2 dözmöng szív (#122) 5 fekete gyöngy (#99)
1 kavadu iszák (#25) 1 kék orchidea (#68) 4 mákrózsa virág (#56)
10 ragasztó (#83) 2 sámán erszény (#650) 2 varkaudar csont (#1113)
6 vashegyű nyíl (#176) 101 víz (#27)

TÚLÉLŐK FÖLDJE REFERENCIA


Brynhildur 150. fordulója

Szörnyek

vadász tatu (#10) lila brekk (#11) szárnyas gömböc (#12) gonyolék (#13) rambó bogár (#14)
démontetű (#15) homokvarány (#16) bolhakutya (#17) ormánygőte (#18) kavadu (#19)
mérges pók (#20) goblin (#21) drótszőrű pincsi (#22) grákó denevér (#25) királygyík (#26)
óriás sáska (#27) sakál (#28) surranó kígyó (#30) woor-antilop (#31) sünmedve (#33)
kőszáli disznó (#34) acélkolosszus (#35) gorombilla (#38) hamupók (#40) óriás patkány (#42)
tigroszlán (#43) Duer-ork (#45) Tugt-ork (#46) csontváz (#48) zombi (#49)
bakkura (#52) százfogú (#53) bo-skorpió (#54) rőtmanó (#55) félelem-járó (#56)
gátvakond (#57) rájanyék (#58) pókvadász (#59) drasmólyom (#60) hegyi rák (#61)
kőevő (#62) varkaudar (#64) goldugar (#65) vízionár (#66) húsevő magszim (#67)
móleon (#68) evaporőr (#69) vadtroll (#70) óriás skorpió (#72) garokk (#73)
tintacsiga (#74) gitonga (#76) színes dözmöng (#78) trollfa (#80) tazunkaróka (#81)
spagulár (#82) kaszabolósáska (#83) bíborgörény (#84) gyilkos sallank (#85) topránypolip (#86)
kaffogó hebrencs (#88) sörényes ubuk (#89) alpesi tehén (#91) púpos burástya (#92) bundás csirmáz (#93)
légirozmár (#94) mérges nyukmár (#95) szintszívó (#96) mosolygó rettenet (#97) téfea magoflux (#98)
piromenyét (#99) szőrös pók (#100) sullár (#101) uzbány (#102) mélységi grittang (#103)
trikornis (#104) óriás griff (#105) griffőniksz (#106) fekete griff (#107) vadász varkaudar (#108)
kőkorszaki szaki (#109) nyuhaj karbin (#110) ragyás burástya (#111) sóhajtó dorony (#112) süvítő rája (#113)
vérszomjas csüldő (#114) törpemammut (#115) gyilkos tetű (#116) mutáns pók (#117) trappoló dinymák (#118)
emberevő (#119) bibircsók-óriás (#120) homokféreg (#121) xirnox (#122) tetemember (#123)
manifesztátor (#124) miksziszi húsgólem (#126) varkaudar mágus (#128) útonálló (#130) orgyilkos (#131)
sötét gnóm (#132) elit palotaőr (#133) palotaőr (#134) élőholt mirg (#135) sötét főgnóm (#136)
karmos tankány (#137) agglomerátor (#138) proteinfecske (#139) acéldarázs (#140) szőrlajhár (#141)
udvari mágus (#142) vadászkutya (#143) arató csattanat (#144) pattanóböde (#145) kardfogú fülemüle (#146)
epokitféreg (#147) vérfürdető magszim (#148) fémbontó szójer (#150) autentikus vámpír (#154) nukleáris cickány (#155)
tüskés harci gromak (#156) purifikátor (#157) nómenklatúra (#158) kétfejű troll (#163) bávatag golombár (#165)
borzalmas varkaudar (#166) sírlidérc (#172) vark. nekromanta (#173) dögkeselyű (#174) élőholt mágus (#175)
óriás csontváz (#176) karmazsin huhogó (#185) szeppent rákfatty (#186) varkaudar behemót (#189) varkaudar bajnok (#190)
szutykos remák (#191) quwarg harcos (#201) élőholt quwarg (#202) drónkeselyű (#208) kisebb quwarg isten (#213)
massza (#217) pszi elementál (#221) hegyi góliát (#244) noth szellem (#250) varkaudar varázsló (#271)
manaelementál (#290) Thargodan csontváz (#297) quwarg felderítő (#299) óriáspók (#303) aranygriff (#304)
zafír sárkány (#329) ork sámán (#345) szürke rinocérosz (#346) khór darázs (#348) északi aurach (#350)
halálmadár (#351) tesh alligátor (#353) erszényes elkarog (#354) nektoraf (#355) vörös rakolits (#356)
dűnekukac (#357) bíbor szulfagor (#358) földsárkány (#359) ryuku gárdista (#360) ryuku légiós (#361)
troll ritualista (#365) dombi yeti (#366) kérődző etra (#368) rőtmanó berzerker (#369) smaragdgólem (#417)
vortexmágus (#418) halálhozó (#419) korinthai amőba (#420) kék rothasztó (#421) varkaudar kölyök (#685)
varkaudar hírnök (#686) varkaudar íjász (#687) csontlepke (#746) reinkarnált motyogó (#752) csodabogár (#755)
alattomos manó (#756) lajhárlord (#757) ork bérgyilász (#781) Yurk, a profi (#958) Mallon (#960)
Pszinapszis (#974) Quirov (#975) Métely (#7000) Pikoló (#7010) gigaféreg lárva (#7037)
csupasz gigaféreg (#7038) rücskös gigaféreg (#7039) óriás szőröspók (#7076) Nehéz Norbi (#7119) Féktelen Fantom (#7120)
varkaudar felderítő (#7133) varkaudar pusztító (#7134) mocsárivérc (#7143)

Tárgyak

deus ex machina (#1) kaja (#2) vizestömlő (#3) bot (#4) bunkó (#5)
kőkés (#6) szöges bunkó (#8) bunkósbot (#9) csontszurony (#12) kőkalapács (#13)
$sünmedve tüske (#14) $vadász tatu bőr (#15) $bordacsont (#16) szögletes kő (#17) parittya (#18)
kerek kő (#19) fúvócső (#20) ormánygőte csont (#21) tüske (#22) kavadu lebeny (#24)
kavadu iszák (#25) gyenge méreg (#26) víz (#27) ököl (#28) smirglilevél (#29)
varányszem (#30) smirglibokor (#31) szeksztáns (#32) lapockacsont (#33) ásó (#34)
tűzbokor (#35) fáklya (#36) $drótszőr (#37) gumifa (#38) zárnyitó készlet (#39)
kis vaskulcs (#40) $grákóbőr (#41) távcső (#42) tükör (#43) királygyík bőr (#44)
$kis bőrpajzs (#45) krómkaktusz (#46) surranó kígyó bőr (#47) $antilopbőr (#48) $kígyóbőr kesztyű (#49)
arany (#50) $bőrpáncél (#51) mákrózsa bokor (#55) mákrózsa virág (#56) $bőrsisak (#57)
tigroszlán fog (#63) $csontszablya (#64) $szöges páncél (#65) $szöges bőrpajzs (#66) kék orchideacserje (#67)
kék orchidea (#68) szárnyas hernyó (#69) rézdarab (#70) $rézpáncél (#71) $rézsisak (#72)
rézpajzs (#73) csontkulcs (#74) rézkulcs (#75) $bronzkulcs (#76) rát-fa (#77)
mászókarom (#78) korongfa (#79) lapkorong (#80) zöld üveg (#82) ragasztó (#83)
$díszes rézpajzs (#84) $óndarab (#85) olvasztókemence (#86) $bronzhegyű lándzsa (#87) $bronzsisak (#88)
$bronzpajzs (#89) $bronzpáncél (#90) manilla-fa (#91) kötél (#92) mély kút (#93)
bronzhegyű nyíl (#94) bakkura bőr (#95) $bakkura csizma (#96) rákpáncél (#97) $rákpajzs (#98)
fekete gyöngy (#99) aranyló ugarhéj (#100) tinta (#101) vízionár szem (#102) $magszim bél (#103)
$fémrúd (#104) $evaporőr háj (#105) $fabontó (#106) $rövid íj (#107) $nyílvessző (#108)
vapár cserje (#109) vapár ág (#110) hosszú íj (#111) madártoll (#112) xantusz-kaktusz (#113)
kaktusztüske (#114) móricserje (#115) móri gyümölcs (#116) $ezüst nyaklánc (#117) púderszikla (#118)
púderkő (#119) dözmöng szív (#122) $göcsörtös bunkó (#123) rókafarok (#124) mandibulapenge (#125)
$bronzpenge (#126) $mandibulakasza (#127) $sallank karom (#128) $sallank nyíl (#129) hebrencs állkapocs (#130)
$ubuk tüske (#131) hóhérbimbó (#132) csuklyavirág (#133) gyöngymangó bokor (#134) gyöngymangó (#135)
rúnakő (#136) $mérg. ubuk tüske (#137) $ubuk dobónyíl (#138) koponya szimbólum (#139) oltár (#146)
hebrencs csapda (#147) mocsári penke (#148) grok-képződmény (#149) $szent jogar (#150) szvó-ektoplazma (#151)
vasérc (#152) pirkit (#153) mély szakadék (#154) vaskohó (#155) világítótorony (#156)
$nyu-shuriken (#157) ezüst karkötő (#158) $kis vaspajzs (#159) $vassisak (#160) nagy vaspajzs (#161)
$borostyán függő (#162) $vasvért (#164) mászókampó (#165) $ugh méreg (#166) sziklafészek (#167)
sullár hólyag (#168) uzbány csőr (#169) spiritusz (#170) $rövid kard (#171) téfea-agy (#172)
nekrofun (#173) harci kalapács (#174) márványtorony (#175) vashegyű nyíl (#176) szopógödör (#177)
mínosz-kúp (#178) $grifftojás (#179) $ezüst gyűrű (#180) $vasalt bunkó (#181) $vashegyű lándzsa (#182)
vaskulcs (#183) $ezüst kulcs (#184) $nagy bronzkulcs (#185) $nagy vaskulcs (#186) mérgezett vasnyíl (#187)
$mérg. ubuk dobónyíl (#188) $vas dobónyíl (#189) $mérg. vas dobónyíl (#190) $aranylánc (#191) $gyöngysor (#192)
$aranygyűrű (#193) $arany karperec (#194) $obszidián függő (#195) $igazgy. fülbevaló (#197) $trikornis szarv (#198)
karbin plazma (#199) gyíkfű csomó (#200) gyíkfű (#201) amniosz-fa (#202) amniosz (#203)
kazmár (#204) kazmár gyökér (#205) ovimon-bokor (#206) ovimon-bogyó (#207) fűszertartó (#210)
sáfránypor (#211) $dorony tüdő (#212) xirnox szív (#213) $manifeszt.nyúlvány (#214) fedett verem (#219)
háló-csapda (#220) dobóháló (#221) $láncing (#222) smaragd védőgyűrű (#223) $varkaudar lándzsa (#224)
$orgyilkos tőr (#225) helytartói jogar (#228) obszidián karkötő (#229) $lánckesztyű (#230) acélpengőke (#231)
ilkin érc (#232) furulya (#233) $lajhár csont (#236) $tankány karom (#237) pular kristály (#239)
$smaragd kulcs (#241) $tüskecsapda (#242) $márványkulcs (#245) $fekete bőrcsizma (#247) pszi kő (#248)
bumeráng (#249) templom (#256) szent kehely (#257) isteni könnycsepp (#260) friss csatamező (#262)
remák szív (#264) $gromak bőr (#268) purifikátor háj (#269) $szürke bőrkesztyű (#271) aranytű (#272)
szuper dobóháló (#273) szuper hálócsapda (#274) $sárga erőöv (#276) Mágikus Koponya (#279) zan indukátor (#288)
arx formázó minta (#298) kőszem (#304) varázskő (#305) borkonyó cserje (#311) borkonyó bibe (#312)
gyógykenőcs (#313) varkaudar csizma (#317) $ezüsttőr (#322) ezüsthegyű nyíl (#323) ezüstshuriken (#327)
csontpálca (#329) mutáns csont (#331) huhogó bibe (#332) rákfatty váladék (#333) acéltű (#334)
$tolmokov-koktél (#351) ezüsttollú nyíl (#363) phua-kúp (#372) fény szentélye (#376) moa obszidián (#380)
moa katalizátor (#386) szent tölgyfa (#393) álomvirág (#395) álompor (#396) főutca (#399)
ház (#400) vas fejpánt (#408) aranypikkely (#415) Vlagyimir szobra (#433) bányászcsákány (#434)
törpe bánya (#435) szent liget (#439) térkapu (#452) fiatalság itala (#473) barátság szent tüze (#484)
sörsátor (#486) erődítmény (#488) pusztulás sírjai (#489) sárkánytanya (#492) Arénagödör (#497)
Chara-din monolitja (#534) sötét tekercs (#535) csatabárd (#555) főnixtoll (#563) Martian tekercse (#569)
$aranytoll (#572) Thargodan tábor (#588) sámán erszény (#650) $rinóbőr (#651) $darázsszárny (#652)
darázsfarok (#654) aurach fog (#657) aurach bőr (#658) alligátorbőr (#661) elkarog szőr (#665)
nektoraf faggyú (#667) rakolits por (#669) lápi hajlék (#670) nyomkereső talizmán (#671) szulfin (#676)
$szulfagor agyar (#677) elf kósza háza (#681) orvosságos zacskó (#682) elf tekercs (#683) tímárkunyhó (#684)
rinóbőr öv (#685) tűzfény (#686) ryuku köpeny (#693) manóodú (#698) sötét kámzsa (#699)
smaragd karkötő (#707) etra hályog (#712) rőtmanó kacagány (#714) művészi porolit (#720) mágikus hátizsák (#735)
korinthai talizmán (#814) teremtés zsákja (#818) szirén köpenye (#820) féregbél (#1071) csodák kútja (#1096)
Éjmágus tükre (#1100) varkaudar látógömb (#1107) varkaudar falu (#1109) $varkaudar csont (#1113) $varkaudar pálinka (#1137)
Khór maszkja (#1138) sámán gyógykenőcs (#1139) királyi őrsánc (#1140) hűségérme (#1141) Rodger kezdő üstje (#1167)
tűzrakó hely (#1169) fűszerkeverék (#1170) malom (#1204) régészeti lelőhely (#1208) szekérkaraván (#1215)
megbűvölt utazóláda (#1218) ork csodaszer (#1228) fejsze (#1240) vaspánt (#1241) csillezsálya (#1252)
csillezsályalevél (#1253) vadászkés (#1264) Mallon botja (#1526) $nodonrod kitűző (#1533) $méregfog (#1553)
$Métely páncélja (#1562) tündöklő szobor (#1587) Kalmárok Kémgömbje (#1589) illatos rózsaszál (#1595) féregíz nyakpánt (#1601)
elhagyott bánya (#1685) koponya gyűrű (#1733) lajstrom medál (#1753) varkaudar fellegvár (#1821) Khór szobra (#1824)
bronzkard (#2083) varkaudar barlang (#2200) védőkristály (#2240)

Receptek

főtt étel (#1) buggyantott tojás (#2) omlós szerencsemassza (#6) mákrózsafőzet (#14)

Parancsok

A     tárgy       kalandozó   darab             -  tárgy átadása
AA    tárgy       [tárgy]     [tárgy]           -  összes par. tárgy átadása
ÁL    tárgy1      tárgy2      tárgy3           20  áldozat bemutatása
AMT   kalandozó   MXTU                          -  MXTU átadása
AT    kalandozó   TU                            -  TU átadása
BA    élőlény     [élőlény]   [élőlény]         -  barátságosság
BB    tárgy       darab                         -  berakás bankszéfbe
BE    [épület]                                  5  belépés épületbe/lab.-ba
BEAJ  kalandozó                                 -  beajánlás Közös Tudatba
BEEN  kalandozó                                20  belépés engedélyezése
BPB   [sorszám]                                 -  befejező parancs berakása
BPK   sorszám                                   -  befejező parancs kivétele
CIR   [beállítás]                               -  vándorcirkusz látogatása  
D     tárgy                                     -  tárgy eldobása
D     tárgy       darab       hova              6  tárgy elrejtése
DD    tárgy       [tárgy]     [tárgy]           -  összes par.tárgy eldobása
DX    1-20                                      -  D.E.M. beállítása
É     TVP                                    1-40  élelemszerzés
EA    mit         darab                         -  eladás boltban
EE    tárgy       [tárgy]     [tárgy]           -  összes par. tárgy eladása
EF    TU          [képesség]            (10/7)*TU  Tudati Energia Fejlesztés
EK    sorszám     ?           ?                 ?  tudati energia kisütése
ÉP    épület      TVP                         TVP  építkezés
ERKI  [kaland.]                                20  erőszakos kilép(tet)és
ESK   kalandozó   [kalandozó]                  30  esküvő
EXT                                             -  játékhét visszadátumozási kérelem
F     tárgy                                    10  kísérletezés, feltalálás
FÁS   TVP                                     TVP  felt. ásás, max. TVPért
FF    1.fegyver   2.fegyver   3.fegyver         -  feltételes fegyverváltás
FFK   %           [%]         [%]               -  felt. fegyverv. kockázata
FGO   TVP                                     TVP  feltételes gonoszkodás
FGY   életerő%    TVP         [hányszor]      TVP  feltételes gyógyítás
FKÉR  [kaland.]                                 -  feloszl/felfügg. kérése
FKT   tárgy       darab       [1]               ?  feltételes készítés
FKU   TVP                                     TVP  feltételes kutatás
FLH   szint       fegyver     [darab]           -  felt. lőfegyver használat
FOG   szörny      csapda                        ?  feltételes szörnyelfogás
FM    TVP                                       -  feltételes mászás
FU    kalandozó                               (5)  feltételes udvarlás
FV    tárgy       darab       honnan            4  felvesz elrejtett tárgyat
FTV   varázslat   élőlény                       -  feltételes T/V varázslat
FVH   szint                                     -  felt. T/V mágia használat
GO    próbaszám                                10  jellempróba-gonoszság
GY    TVP                                    1-40  gyógyítás
GYJ   [tárgy]     [megterh]   [érték]           -  gyűjtés szelekció
GYK   fegyver     TVP                        1-50  gyakorlás fegyverrel
H     tárgy                                     ?  használja a tárgyat
HH    tárgy       [tárgy]     [tárgy]   par*(?+1)  gyors tárgyhasználat
HIR   hírszám     [1. par.]   [2. par.]         -  KT hír közlése
HU    [tárgy]     [tárgy]     [tárgy]           -  hulladékgyűjtés
ID    szörny      TVP                         TVP  elfogott szörny idomítása
IM                                             30  imádkozás oltárnál
IN    kalandozó   élőlény     tárgy             -  információ átadás
JLK   kód                                       5  jelszó kimondása
K,FK  faj         lépésszám   irány            10  követi a megadott fajt
KB    tárgy       darab                         -  kivét bankszéfből
KIEN  kalandozó                                 -  K.T.-ból kilépés enged.
KF    tárgy       [1-2]                         -  felvesz/felölt/kézbevesz
KF    tárgy       3-4                           -  őriz a tolvajok ellen
KF    lőfegyver   [lövedék]                     -  bekészíti a lőfegyvert
KNO   képesség    [hányszor]                    -  képesség növelése
KÖKI                                            -  Közös Tudatból kilépés
KÖTB  K.Tudat                                   -  Közös Tudatba belépés
KÖTL  létszám     vezető                        -  Közös Tudat létrehozása
KPB   [sorszám]                                 -  kezdeti parancs berakása
KPCS  [1-3]                                  0/20  kapcsoló állítása
KPK   sorszám                                   -  kezdeti parancs kivétele
KT    tárgy       [darab]                       ?  készít/begyűjt
KUT   TVP                                    1-50  átkutatja a terepet
L,FL  kalandozó   [tárgy]                       5  lopás kalandozótól
LE    tárgy                                     -  letesz/elrak
LM    pont        [pont]      [pont]         5+OV  labirintusban való mozgás
LOT   1.tipp      2.tipp      3.tipp            -  lottózás (10 arany)
M     irány       [irány]     [irány]          10  adott irányba mozgás
OV    0-5                                       -  óvatosság labirintusban
P     pszi        [param1]    [param2]       5(?)  pszi képesség használata
PBE   pénz        [kalandozó] [hányszor]        -  pénz berakása bankba
PKI   pénz        [hányszor]                    -  pénz kivétele bankból
RM    fegyver     mit         TVP             TVP  növény/épület rombolása
SE    próbaszám                                 ?  jellempróba-segítség
SZE   szörny                                    -  fogoly szörny elengedése
SZK   szörny                                   10  szörnykeresés
SZM   szörny                                    -  elfogott szörny leölése
T,FT  élőlény     [élőlény]   [élőlény]         -  élőlény megtámadása
TF    tulajd.     TVP                         TVP  tulajdonság fejlesztése
TIM   TVP                                     TVP  titkosírás megfejtése
TK    kaland      kalandozó                     ?  többszemélyes kalandra indulás
TNO   tulajdonság [hányszor]                    -  tulajdonság növelése
TPF   TVP                                       -  spórolt TVP felszabadítás
TPS   TVP                                       -  TVP letiltása, spórolása
TV    varázslat   [varázsl]   [varázsl]         -  varázslat T/V listába
V     varázslat   [param1]    [param2]       5(?)  varázslás
VE    mit         darab                         -  vásárlás boltban
VI    merészség   agresszió   menekülés%        -  viselkedés
VIK   merészség                                 -  merészség kalandozókra
VPF   VP                                        -  spórolt VP felszabadítás
VPS   VP                                        -  VP letiltása, spórolása
VTN   varázslat                                35  var. tanulása mestertől
ZIP   mit         TVP                         TVP  rombolás nemes céllal

Üzenet küldése a karakternek