168. forduló, 170. forduló, Kova összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. febr. 26. 12h:27'
EZ A 1159. JÁTÉKHETED, 169. FORDULÓD
1160. játékheted kezdete: márc. 1.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2298
SZÁMLA : XXXX

KOVA KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [121,44] koordinátán.
Könnyűkéz Ssiqua, amikor összefutottatok, adott neked egy ezüst karkötőt.
Hosszúkarom Kriton, amikor találkoztál vele, adott neked egy ezüst gyűrűt.
Ezüst Larian egyszer odajött hozzád, és adott neked egy ezüst gyűrűt és 10 vasércet.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+4 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+42 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.)
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy piromenyét nyomára bukkansz. Hiába az elszántság, a szorgalom - ilyen lény nem él a környéken. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 332.]

* 1. KP: tps 3 0 0 TVP spórolása: 3 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 3 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [3 pontot használtál fel, van még 329.]

* 2. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Elmormoltad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 329.]

* 3. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 324.]

* 4. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Befejezted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 319.]

vps 20 VP spórolása: 20
Félreraktunk, letiltottunk neked 20 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 319.]

tf 2 30 fejleszted a 2. tulajdonságodat 30 pontért
Felidézel magadban néhány matekfeladatot, amit annak idején az iskolában adtak fel a bölcsek, házi feladatként, és sosem tudtad őket megoldani. Most hosszasan töprengesz rajtuk... A munka meghozza gyümölcsét. (+1 IQ.) A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy quwarg királynő közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+5 max. varázspont.) Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 29 életpontot sebeztél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a quwarg királynő testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Megmarkolva a kőkést ellenfeledre ugrasz. Kőkéssel néhányszor súrolod a quwarg királynő testét. (3 támadással 19 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvagdosod a quwarg királynő testét. (4 támadással 25 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Kőkéssel végigvagdosod a quwarg királynő testét. (3 támadással 23 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvagdosod a quwarg királynő testét. (4 támadással 22 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 34, gyógyulás: 8, összesen: -26 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 289.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[122,44] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy ryuku futárbérenc lehet. (ld. enc.) Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a ryuku futárbérenc bal lábát. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést a másikra támadsz. Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a ryuku futárbérenc nyakát. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvagdalod a ryuku futárbérenc fejét. (4 támadással 39 életpontot sebezve.) A ryuku futárbérenc újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 49 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Kőkéssel párszor kilyukasztod a ryuku futárbérenc jobb oldalát. (4 támadással 54 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a ryuku futárbérenc fejét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Nem sikerült a ryuku futárbérenc ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 4 arany és egy borostyán függő. 1 218 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 173, sebződés: 89, gyógyulás: 18, összesen: -71 ÉP}

Látsz egy oltárt. Fairlight hívői építették. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Törpék, óriások, zsonglőrök, erőművészek és bohócok. Először nem is tudod hova keveredtél, majd mint a villám ér a felismerés: ez a vándorcirkusz. Már úgyis bizsergett a tenyered némi megpróbáltatás után, úgyhogy határozottan a sátrak közé lépsz. Aztán arra leszel figyelmes, hogy egy törpe rohan utánad, majd aranyat kér belépő gyanánt. Vonakodva válsz meg a belépőre szánt 20 aranytól.
Megállsz a céllövölde előtt és bekukkantasz. Az óriási méretekkel rendelkező ceremóniamester rögtön előtted terem, és beljebb tessékel.
- Gyere, mérd össze tudásod Ghalla legkülönösebb szörnyeivel! - mondja.
- Rendben - válaszolod, és a következő pillanatban már a csatatéren találod magad. A korinthai amőba csak a pillanatra várt, hogy belépj hozzá. (ld. enc.)

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a korinthai amőba hullámzó testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést a másikra rontasz. {CSTT:} Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a korinthai amőba testét. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) Rövid karddal kegyetlenül összevagdalod a korinthai amőba bal oldalát. (4 támadással 70 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 022 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 182, sebződés: 13, gyógyulás: 3, összesen: -10 ÉP}

Az ajtó előtt még mindig ott álldogál az óriás.
- Legyőztem - mondod neki lihegve, majd a tenyered az orra alá tartod, remélve, hogy a kívánt jutalmat megkaphatod tőle. Ő megrázza a fejét.
- Hát nem elég neked az élvezet, ami az iménti testmozgásodat kísérte? - kérdezi, majd morcos arckifejezésedre pillantva, folytatja: - A kincset nem tőlem kapod! Minden legyőzött bestia egy különös ékszert tartogat számodra, csak az a kérdés, megtalálod-e nála.
- Ahamm - dörmögöd, majd hátat fordítasz, és továbbindulsz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 versengés).
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő.

(Továbbmész...) [123,44] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. A feléd közeledő ryuku gárdista mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a ryuku gárdista páncélos testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Marokra fogva a kőkést a másikra támadsz. {CSTT:} Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a ryuku gárdista fejét. (4 támadással 58 életpontot sebezve.) Rövid karddal párszor kilyukasztod a ryuku gárdista bal karját. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a ryuku gárdista nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A ryuku gárdista még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 801 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy grok-képződményt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy phua-kúpot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr hívői építették. Felfedeztél egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport.
(Feltételes mászás:) A mászókarmokat a kezedre erősítve, mászni kezdesz felfelé. Végre fent vagy! A tető-fészekbe nem sok fény szűrődik be. Bemászol. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. A hely egész tágas - csak sajnos nem teljesen üres. Valami rád ront. Egy bundás csirmáz!

Elszántan ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Kőkéssel párszor kilyukasztod a bundás csirmáz fejét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Rövid karddal kilukasztod a bundás csirmáz jobb vállát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A bundás csirmáz mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A bundás csirmáz megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. 118 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Már épp kincsek után kutatnál, amikor újabb vendéglátó vereget vállon. Egy bundás csirmáz!

Meglengetve a kőkést ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Kőkéssel párszor kilyukasztod a bundás csirmáz testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed a bundás csirmáz jobb első lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A bundás csirmáz mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A bundás csirmáz megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. 115 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egyszercsak megakad a kezed valamiben. Megvizsgálod - találtál 1 ezüst karkötőt. Elhagyod a furcsa képződményt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Egy fáról levadászol egy, a napvilágnál kókadt denevért. Kicsit rágós, de azért husi. (+2 kaja.) Körbevizsgálódsz. Aránylag régi (kb. 2 hetes) gnóm nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre, friss törpe nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [46 pontot használtál fel, van még 243.]

jlk 2117 jelszó kimondása 2117
Kimondod a megfejtést a találós kérdésre. AAááhhhh! Zümmögve félrehúzódik a phua-kúp ajtaja. Kicsit furcsa szag leng körül, ahogy belépsz a phua-kúpba. A falakból halvány fény világít, fáklyára nincs szükség. Felkészületlenül ér a nagy fekete tömeg, ami odabent mozdul: egy massza!

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a massza farkát. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Megmarkolva a kőkést ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Kőkéssel párszor kilyukasztod a massza hártyás szárnyát. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) Rövid karddal kegyetlenül összevagdalod a massza jobb első lábát. (4 támadással 61 életpontot sebezve.) A massza pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (5 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A massza újból meg újból lesújt rád. (4 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 228 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 179, sebződés: 22, gyógyulás: 5, összesen: -17 ÉP}

Hozzálátsz a kúp módszeres átkutatásához, hogy megszerezhesd a TREZSÖRT. Egy fantasztikus moa gyöngy! (ld. enc.) Elhagyod a phua-kúpot. [15 pontot használtál fel, van még 228.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[122,43] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy márványtornyot. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Észreveszel egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Látsz egy barátság szent tüzét. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy vaskohót. Délnyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Úgy gondolod, hogy a közeledő arató csattanat nem jelenthet komoly veszélyt. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod az arató csattanat testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Megmarkolva a kőkést ellenfeledre rohansz. Kőkéssel mély sebeket nyitva megvagdosod az arató csattanat testét. (3 támadással 22 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvagdosod az arató csattanat testét. (4 támadással 24 életpontot sebezve.) Az arató csattanat fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Kőkéssel végigvagdosod az arató csattanat testét. (4 támadással 29 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor megcsapod az arató csattanat jobb oldalát. (4 támadással 23 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az arató csattanat, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 14, gyógyulás: 4, összesen: -10 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) gnóm nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss törpe nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [10 pontot használtál fel, van még 218.]

h 165 használod a 165. tárgyat
Jónéhány próbálkozás után sikerül csak a kampót megakasztani odafent. Lassan, óvatosan mászni kezdesz. Csak nehogy lezuhanj! Professzionális hegymászó-bemutatót tartasz, ahogy felmászol a sima falon, majd bemászol az ablakon. A szoba belseje hűvös. A torony mélyéből misztikus, gurgulázó hangot hallasz. Hirtelen valami moccan a kerek terem túlsó végében. Egy nyuhaj karbin!

Megmarkolva a kőkést ellenfeledre támadsz. Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a nyuhaj karbin bal lábát. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a nyuhaj karbin testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Csápjával megérint a nyuhaj karbin. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. A nyuhaj karbin összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. 410 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}

Már épp kincsek után kutatnál, amikor újabb vendéglátó vereget vállon. Egy sötét főgnóm!

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Egy sötét halál varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a sötét főgnóm nyakát. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Marokra fogva a kőkést a másikra támadsz. Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a sötét főgnóm testét. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a sötét főgnóm testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A sötét főgnóm csapása csak a levegőt találja. A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 8 életpontot vesztettél. A sötét főgnóm most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. 720 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

A plafonból misztikus, kék színű fény kezd szűrődni. Döbbenetes! A fénynél keresgélni kezdesz. Az egyik sarokban találsz 7 mérg. ubuk tüskét. Leérve a földre, elpakolod a kampót, és továbbindulsz. [28 pontot használtál fel, van még 190.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[121,43] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy khór darázs. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a khór darázs szőrös torát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést ellenfeledre rontasz. Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a khór darázs szőrös torát. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor megcsapod a khór darázs szőrös torát. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) A khór darázs farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a khór darázs csíkos potrohát. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a khór darázs bal középső lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A khór darázs farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A khór darázs összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 darázsszárnyat. 648 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 16, gyógyulás: 4, összesen: -12 ÉP}

Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [120,43] A terep továbbra is ritka erdő. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy manilla-fát. Gyanús mozgást látsz a fák között. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy varkaudar behemót. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a varkaudar behemót jobb vállát. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Kőkéssel végigvagdosod a varkaudar behemót izmos testét. (4 támadással 43 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvagdosod a varkaudar behemót testét. (4 támadással 48 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a varkaudar behemót izmos testét. (4 támadással 72 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a varkaudar behemót bikafejét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Megpróbál megragadni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 463 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 198, sebződés: 37, gyógyulás: 8, összesen: -29 ÉP}


(Továbbmész...) [119,43] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy uzbány került az utadba. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Meglengetve a kőkést a másikra támadsz. Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod az uzbány pikkelyes nyakát. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod az uzbány testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Az uzbány csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 369 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor nyugatra nézel, észreveszel egy quwarg bolyt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy nukleáris cickány közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a nukleáris cickány testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-3 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 10 aranyad. Elszántan a másikra ugrasz. Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a nukleáris cickány testét. (4 támadással 66 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvagdalod a nukleáris cickány jobb első lábát. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-6 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 11 aranyad is. A nukleáris cickány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 pirkitet. 863 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 26, gyógyulás: 4, összesen: -22 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 160.]

m 6 mozogsz nyugatra
[118,43] Síkság, továbbra is csak síkság. Felfedeztél egy quwarg bolyt. (ld. enc.) Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr hívői építették. Észreveszel egy barátság szent tüzét. Találsz egy barátság szent tüzét. Észreveszel egy nekrofunt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy borkonyó cserjét. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északnyugatra megpillantasz egy Elenios oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.

Találsz néhány fincsi földigilisztát. (+1 kaja.)
[10 pontot használtál fel, van még 150.]

ff 555 181 182 felt. fegyverváltás: 555 181 182
Felt. fegyverváltás: << csatabárd << vasalt bunkó << vashegyű lándzsa. [0 pontot használtál fel, van még 150.]

h 165 használod a 165. tárgyat
Nincs semmilyen speciális dolog, amire ezt a tárgyat most használhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 150.]

ff felt. fegyverváltás:
Feltételes fegyver parancsok törölve. [0 pontot használtál fel, van még 150.]

m 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra
[117,43] Szűnni nem akar a zöld síkság. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor nyugatra nézel, észreveszel egy phua-kúpot. Északnyugatra nézve látsz egy olvasztókemencét. Északra egy Elenios oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [116,43] Továbbra is síkságon vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy phua-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Megközelíted a fémkúpot, és elolvasod az oldalán a találós kérdést:
Nem csicsegő - zúgó madár,
Mindenféle szemétre száll,
Hat fekete póklábával
Királynak is fejére áll.
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés).
Találsz egy szent tölgyfát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy színes dözmöng lábát masszírozza. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Elenios oltárt. Nyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy olvasztókemence van. Elteszed a látcsövet.

Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) gnóm nyomok vezetnek északnyugatra. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [25 pontot használtál fel, van még 125.]

szk 99 keresed a 99. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy piromenyétet. [0 pontot használtál fel, van még 125.]

ef 8 509 energia fejlesztése 8
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-8 TU.] [56 pontot használtál fel, van még 69.]

im imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. [30 pontot használtál fel, van még 39.]

h 238 30 használod a 238. tárgyat
Játszani kezdesz a lanton. A produkciót már egészen élvezetes - rajtad kívül néhány vikócmajom is képes végighallgatni! Ez jól esett! (+3 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 9.]

vpf 20 VP elővétele: 20
Felszabadítottunk neked 20 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 9.]

* 1. BP: tpf 3 0 0 TVP elővétele: 3 pontért
Felszabadítottunk neked 3 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 12.]

* 2. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 9.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját habzsol be a törpemammut. Egy kaját habzsol be a kőszáli disznó. Lestrapálva a nap eseményeitől, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 9 pontod maradt, ebből a következő körre 9 pontot vihetsz át. Kapsz még 310 pontot. A következő körben tehát 319 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


RYUKU FUTÁRBÉRENC (765. SZÖRNY)
Egy háborúhoz, amiben egy akkora kontinens gyarmatosítása a cél, mint Ghalla egésze, jókora hadsereg szükséges. Ennek eredményes összetartására viszont olyan hírhálózatot kell kiépíteni, ami lefedi az összes meghódított területet, hatékony és gyors üzenettovábbítást tesz lehetővé. A ryuku futárbérencek ennek az alapkövei, más dolguk sincs, mint le-föl szaladgálni a csapatok között. Persze sokszor kerülnek harcba, mikor egy magadfajta kalandozóval hozza össze őket a sors, de nem okoz számukra nehézséget megvédeni magukat. Vagy mégis? Végülis ők sem halhatatlanok.

KORINTHAI AMŐBA (420. SZÖRNY)
Ha valami alaktalan, végtagtalan, kocsonyatestű szörny közelít feléd, két dologban lehetsz biztos: 1. ez egy korinthai amőba 2. nem barátságosak a szándékai, éppen a bekebelezésedet tűzte ki céljául. Hömpölygő masszaként megpróbálja áldozata teste köré fonni csápjait, melyek akár többször tízméternyi távolságra is kinyúlhatnak, mivel testének többi részét átalakítva növeszti őket. Legyőzése nem egyszerű feladat, hiszen rendkívüli fájdalomtűrő sejtekkel áldották meg az istenek, de ugyanakkor nem is tűnik lehetetlennek.

MOA GYÖNGY (378. TÁRGY)
Gyönyörűen fényesített, mélyzöld színű gyöngy, a Moa gyöngyhalászoktól egy szakmájában mesternek számító csiszolón, majd minden bizonnyal seregnyi kincsvadászon keresztül jutott el végül hozzád.

QUWARG BOLY (359. TEREPTÁRGY)
A termeszekhez hasonlóan a quwargok is építenek bolyt maguknak. Ezek az óriási méretű várak igen impresszívek, mind méretben, mind pedig a rajta nyüzsgő quwargok számát illetően. Persze egy élelmes kalandozó ezt a várat is képes meghódítani és kifosztani, ehhez azonban először is minimum 30-as védettségre van szükség, hogy a kis quwargok zaklatása ellen meg tudja védeni magát, és csak ezután mászhat fel egy mászókarommal (H 78), ha mászása legalább 11-es, és van erre a célra 35 felesleges TVP-je. Hogy a quwarg várban vajon mit lehet találni a sok kis élősködőn kívül, arról csak sejtésed van, de már ezek a sejtések is igen félelmetesek...

KARAKTERLAP

Kova, egy hosszú ősz hajú, kék szemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Tharr hittérítője vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 169. fordulód.

Erő: 28 (35) Szint: 19 Merészség: 6/4 Magasság: 116 cm
IQ: 18 (22) Támadás: 19 (20) Agresszió: 6 Testsúly: 69 kg
Ügyesség: 20 (22) Védekezés: 30 (33) Menekülés: 30 % Életkor: 68/68 év
Egészség: 23 (25) Életpont: 283/283 Jellem: semleges (-3) Tul. pont: 0
Szerencse: 21 (29) Varázspont: 163/24 Pénz: 495 arany Kép. pont: 1
Tudatpont: 25/6
Eddig összesen 974 szörnyet (12 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 8 975 TP-t kaptál. Jelenleg 401 904 TP-d van. A következő szinthez még 48 096 TP szükséges. Trófeáid: Földrengető, Poomr Ko, jégtroll.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/65 szúrófegyverek: 11/84 vágófegyverek: 23/76 (+14%)
ütőfegyverek: 19/15 lőfegyverek: 12/16 dobófegyverek: 18/75 (+30%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (10 -13.); fejsze (#1240) (14 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
düh vérvörös köde: 20 százalék;
116,43 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 0,0
JLKzott minoszkúpok: 63

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 649 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 12/71 2. nyomkövetés: 40/47 (+14%) 3. mászás: 12/10 (+8%)
4. csapdakészítés: 13/60 (+5%) 5. csapdaészlelés: 5/78 6. gyógyítás: 28/88
7. titkosírás: 4/26 (+11%) 8. felderítés: 9/1 (+7%) 9. szörnyidomítás: 6/24
10. teológia: 12/74 (+8%) 11. taumaturgia: 15/3 (+9%) 12. versengés: 4/5 (+9%)
13. zene: 6/55 (+33%) 14. szörnyismeret: 19/8 (+20%) 15. zárnyitás: 6/14
16. vadászat: 13/50 17. bányászat: 31/67 18. csapatmunka: 1/5

FELTÉTELES PARANCSOK (még 30 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak a 4. fajúaknak a 6. fajúaknak a 8. fajúaknak a 9. fajúaknak
kutatsz max. 10 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz ubuk dobónyílat (#138) (max. 2 darabot ), mérg. ubuk dobónyilat (#188) (max. 3 darabot ), bumerángot (#249) (max. 2 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 5 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 1 darabot ), fejszét (#1240) (max. 1 darabot ), csillezsályát (#1252) (max. 1 darabot, csak egyszer), borkonyó cserjét (#311) (max. 3 darabot, csak egyszer)
mászol max. 32 TVP-ért
cirkusz: céllövölde (1)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 8, max: 50)
törpe (#3), ember (#1), elf (#2), Mata Mari (#2190), manifesztátor (#124), pszi elementál (#221), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) fürgülés (#92, 22 VP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
feltámadás (#168) hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
12. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), puha ütés (#60)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
hhaar burka (#32)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
kőszáli disznó (#34) (hátas: 9 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK
törpemammut (#115) (málhás: +21 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Nem mondom, hogy egyszerű feladat. Ölj meg három tüskés harci gromakot! (számláló: 1)
2.) Ahhoz, hogy mindenfajta támadás ellen fel legyél vértezve, még a harcművészethez is értened kell. Imádkozz úgy, hogy ez a szakértelmed legalább 3. szintű!
3.) Pusztítsd el egy másik isten oltárát!

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) belefejlesztettél: 28 TU. szükséges még: 42 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1150 TU szükséges.)
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 113.98 kg Megterheltség: 112%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Még 5 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
37 arany (#50) 3 kaja (#2) 13 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 álompor (#396) 1 borostyán függő (#162) 1 darázsszárny (#652)
1 ezüst karkötő (#158) 1 karbin plazma (#199) 7 mérg. ubuk tüske (#137)
1 moa gyöngy (#378) 2 pirkit (#153) 1 spiritusz (#170)
1 uzbány csőr (#169)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

115 116 117 118 119 120 121 122 123 124
42
43
44
45
(116,43) phua-kúp (#372), szent tölgyfa (#393), Tharr oltár, művészi porolit (#720)
(117,43) 32. jellempróba
(118,43) quwarg boly (#359), Tharr oltár, barátság szent tüze (#484), 255. jellempróba, nekrofun (#173), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), 40. jellempróba
(119,43) uzbányok (#102), oltár, nukleáris cickány (#155)
(120,43) manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92), varkaudar behemót (#189)
(121,43) khór darázs (#348)
(121,44) quwarg királynő (#153)
(122,43) márványtorony (#175), Chara-din monolitja (#534), Fairlight oltár, barátság szent tüze (#484), 46. jellempróba, arató csattanat (#144), nyuhaj karbin (#110), sötét főgnóm (#136)
(122,44) ryuku futárbérenc (#765), Fairlight oltár, Chara-din monolitja (#534), 43. jellempróba, korinthai amőba (#420)
(123,44) ryuku gárdista (#360), grok-képződmény (#149), phua-kúp (#372), Tharr oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), bundás csirmáz (#93), massza (#217)

Üzenet küldése a karakternek