Tompika összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2005. dec. 19. 10h:14'
EZ A 365. JÁTÉKHETED, 314. FORDULÓD
366. játékheted kezdete: dec. 23.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1978
SZÁMLA : XXXX

TOMPIKA KALANDJAI


18 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [185,60] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 2 szürke bőrkesztyűt (189 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Álmodban különös párossal találkozol napnyugtakor: egy ezüstszín trikornis háton lovagló vikócmajom közeledik feléd. Ahogy odaérnek hozzád, egy csomagot dob feléd az apró maki, amit épp csak el tudsz kapni. Gunymák anyó a feladója! Na nézzük, mit küldött: 5 sáfrányport. Egyik nap megérkezik az alanori íjásztelepről az értesítésedre küldött futár, kezében egy hosszú pergamennel, mely a most zárult 12. íjász- és dobóverseny végeredményét tartalmazza. A dobogós helyen a következő kalandozók végeztek: 1. Thoron - Laure (206 pont), 2. LeChuck (199), 3. Antares (196). A verseny vigaszdíját Sauron Junior nyeri. 27. lettél, pontszámod 95 volt. A díjakat most mások kapják, de csüggedésre semmi ok, majd a következő versenyen neked kedvez a szerencse. Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Az ügynök visszahozta az eladhatatlan 2 szürke bőrkesztyűt.
Ez az idő nem múlt el esemény nélkül: A táborozás 1. napján látod, hogy valaki közeledik feléd: egy barna, hosszú hajú, barna szemű törpe férfi. Körszakálla és harcsabajsza van. Bőre bronzként csillog. Tharr korlátlan hatalmú főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy angyalok gyűrűjét, egy arany papi karkötőt, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy Huddens kesztyűjét, egy játékmesteri palástot, egy két kard szimbólumot, egy kreiton fókuszt, egy lidérckoronát, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku nadrágot, egy ryuku vadászinget, egy törpe bakancsot, egy Urgod fétisét, egy zafír erőövet és egy zafír fülbevalót visel. Felszerelését egy kisebb quwarg isten trófea, egy triklem drakolder trófea és egy ezerszemű bestia trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Lelkekben élő Igaz Barátság. Jobb kezében egy Mjölborg kalapácsát, bal kezében egy Din cséphadaróját tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Tisztán érzed auráját: színtelen, jelezve semleges mivoltát a féregnek. Erősnek, nagy hatalmúnak látszik - nincs értelme leöletni magadat vele. Villámgyorsan elrejtőztél a másik kalandozó elől.
Az 1. napon látod, hogy valaki közeledik feléd: egy vörös, rövid hajú, kék szemű, körszakállas ember férfi. Sheran kisebb avatárja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy Batharak vértjét, egy drakolder gyűrűt, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy Luthius karkötőjét, egy mágusköpenyt, egy Morgan sipkáját, egy Natharion amulettet, egy Rughar gyűrűjét, egy Urgod kesztyűjét, egy varkaudar csizmát, egy virág szimbólumot, egy zafír erőövet és egy zafír fülbevalót visel. Fegyverzetét egy triklem drakolder trófea, egy zafír sárkány trófea és egy mösze uralkodó trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: egy koronára fonódó kígyó. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Lőfegyvere egy rövid íj. Hátasállata egy alanori csatamén! Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: semleges jellemű a hitvány! Nálad ő jóval tapasztaltabbnak látszik - a harcban biztos, hogy alulmaradnál. Rettegve bújtál el.
Az 1. napon látod, hogy valaki közeledik feléd: egy barna, copfos hajú, barna szemű törpe férfi. Hosszú szakálla és harcsabajsza van. Bőre bronzként csillog. Sheran félisten hatalmú szolgája. Egy adamantit kesztyűt, egy Arsa potrohgyűrűjét, egy Batharak vértjét, egy Emma kötényét, egy hatalom fülbevalóját, egy Kabol gyűrűjét, egy Natharion amulettet, egy ogre övet, egy örökkéval.gyémántját, egy Ovgun nyakláncát, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku vállvédőt, egy szirén köpenyét, egy tleikan karkötőt, egy torz fülkarikát, egy tűzúr csizmáját, egy virág szimbólumot, egy Vlagyimir gyűrűjét, egy zafír védőgyűrűt és egy Zu'lit koronáját visel. Fegyverzetét egy triklem drakolder trófea, egy kreiton jótündér trófea és egy kreiton lich trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: hatalmas hegyek ormai mögött lenyugvó Nap. Jobb kezében egy Daramoula pálcáját, bal kezében egy varkaudar korbácsot tart. Lőfegyvere egy mérg. vas dobónyíl. Hátasa egy idomított élőholt sullár. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Érzékeled auráját: színtelen, jelezve a pártatlan semlegest. Rögtön látod, hogy senki és semmi vagy az ő hatalmához képest. Semmi esélyed sem lenne harcban. Rettegve bújtál el.
Az 1. napon összefutsz Alex Despronderrel. Leah isteni megnyilvánulása. Egy Batharak vállemezét, egy bo'adhun gyűrűt, egy dalebg.kristályvértet, egy drakolder gyűrűt, egy ében talizmánt, egy Emma kötényét, egy hókeresztet, egy koponya szimbólumot, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötőjét, egy mágusköpenyt, egy Natharion karkötőt, egy örökkéval.tűzopálját, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy ritualista övet, egy rogalhal csuklópántot, egy Rughar gyűrűjét, egy törpe bakancsot és egy Urgod kesztyűjét visel. Ruháján a Quwarg Invázió Smaragd Keresztjét viseli. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy Techiulan trófea és egy gh'raiton ölész trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy mosolygó angyalka rózsaszín bugyiban. Övén 3 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Daramoula pálcáját, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Lőfegyvere egy bo'adhun nyílpuska. Málhásállata egy Thargodan csontváz. Az állat elkezd hozzád dörgölőzni. Vajon mit akarhat? Ez az, de már túl késő! Az aurapollátor zsebkendőnek használta a ruhádat. Micsoda undorító dög ez! Most vakarhatod le ezt a nedves, sikamlós folyadékot. Legközelebb megpróbálsz óvatosabb lenni. Érzékeled auráját: ugyanolyan sötét, mint a Tied. Mosolyogni próbál, de Te csak komoran végigméred. Megszólal: " Ajánlom ne lopj, ne bűvölj tőlem, mert ÁTKOZOTTUL mérges leszek!" Folytatod utadat.
Az 1. napon összefutsz egy fekete, hosszú hajú, kék szemű ember férfival. Tharr nagyhatalmú főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy gólem talizmánt, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy mithril kesztyűt, egy mithril láncinget, egy mithril sisakot, egy örökkéval.kristályát, egy rinóbőr övet, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét és egy zangrozi csizmát visel. Ruházatát egy taalru trófea, egy Notermanthi trófea és egy Blounther apó trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy tűzförgetegből kilépő ember. Jobb kezében egy Mjölborg kalapácsát, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Teherhordója is van: egy törpemammut! Szegény állat majd megszakad. Érzékeled auráját: semleges jellemű a hitvány! Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Rhandaur. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
Az 1. napon valaki a táborod közelébe keveredett: egy fekete, tüsi hajú, zöld szemű ember férfi. Kecskeszakálla és rövid bajsza van. A bőre kreolszínű. Fairlight személyes tanácsadója. Homlokán a mágia ezüstszínű rúnáját látod. Egy adamantit csizmát, egy Batharak vállemezét, egy bo'adhun gyűrűt, egy dalebg.kristályvértet, egy gólem talizmánt, egy gyémántsisakot, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy Luthius karkötőjét, egy nehéz harci kesztyűt, egy rothasztó talizmánt, egy Rughar gyűrűjét, egy szirén köpenyét, egy villám szimbólumot, egy zafír erőövet és egy zafír fülbevalót visel. Fegyverzetét egy kisebb quwarg isten trófea, egy királyi őrjáratos trófea és egy triklem drakolder trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: két kört formázó ezüst kígyó. Jobb kezében egy teriád lándzsát, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Lőfegyvere egy parittya. Elég egy mentális pillantás aurájára: színtelen, jelezve semleges mivoltát a féregnek. Nálad ő jóval tapasztaltabbnak látszik - a harcban biztos, hogy alulmaradnál. Villámgyorsan elrejtőztél a másik kalandozó elől.
Az 1. napon találkozol Falcon Castagirral. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy angyalok gyűrűjét, egy balkezes gyűrűt, egy Bufa páncélját, egy cetbőr válltömést, egy császári kesztyűt, egy hatalom fülbevalóját, egy hősiesítő medált, egy Huddens alkarvédőjét, egy koponya szimbólumot, egy mágusköpenyt, egy Natharion karkötőt, egy ryuku nadrágot, egy tűzúr csizmáját, egy vortex talizmánt, egy zafír erőövet, egy zafír fülbevalót és egy Zu'lit koronáját visel. Ruházatát egy kisebb quwarg isten trófea, egy magnetikus praglonc trófea és egy quwarg anyakirálynő trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: denevérek gyűrűjében fekete obszidián koponya. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy teriád lándzsát, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Auráját érzékelve máris tudod, gonosz, mint Te. Bár nem Rajtad múlik, de a másik viselkedéséből úgy tűnik, hogy a harc elkerülhetetlen.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: agytaposás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sötét halál varázslatot, majd rád küldi. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Teli erőből tolmokov-koktélt dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 tolmokov-koktél. Lövedékeiddel perforálod Falcon Castagir testét. (5 támadással 170 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Halálpörölyt ellenfeledre támadsz. Halálpöröllyel gyilkos csapásokat szórva összezúzod Falcon Castagir testét. (5 támadással 283 életpontot sebezve.) Baghar korbácsával párszor keményen megütöd Falcon Castagir fejét. (3 támadással 105 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Ököllel Falcon Castagir csak érinti a testedet. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Amikor a másik a földre zuhan, egy pillanatig hitetlenkedve bámulsz. Sikerült megölnöd! A következő pillanatban azonban valami döbbenetes dolog történik. A holttest eltűnik, köddé válik! Fejedet csóválva, mogorván hagyod el a csatateret. 2300 tapasztalati pontot kaptál. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. {Csatastatisztika; sebzés: 558, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}


Az 1. napon unaloműzésként váratlan látogatót kapsz. Még idejében észreveszed, ezért meg tudod figyelni: egy vörös, hosszú hajú, zöld szemű ember nő. Bőre bronzként csillog. Ő Weelean felesége! Elenios félisten hatalmú személyes tanácsadója. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy che-vállszalagot, egy dalebg.kristályvértet, egy drakolder gyűrűt, egy gólem talizmánt, egy jegygyűrűt, egy kyorg köpenyt, egy Luthius karkötőjét, egy óriás fülbevalót, egy örökkéval. zafírját, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy Raia csataszoknyáját, egy szem szimbólumot, egy sziréngyűrűt, egy törpe bakancsot, egy Urgod kesztyűjét, egy varkaudar szimbólumot, egy Xanathal karkötőjét, egy zafír erőövet és egy Zu'lit koronáját visel. Fegyverzetét egy Tissian sámánúr trófea, egy triklem drakolder trófea és egy rubin sárkány trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: csőrében mákrózsát tartó galamb. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Egy kékszajkó piheg a vállán. Mentális auráját felismered, fehér, mint minden jónak. Pfuj! Rögtön látod, hogy senki és semmi vagy az ő hatalmához képest. Semmi esélyed sem lenne harcban. Gyorsan elrejtőztél a kalandozó félelmetes léptei elől.
A 4. napon egy láthatatlan alak megpróbált lopni tőled, de kiszúrtad idejében. Rögtön elszaladt a sunyi. Nyilvánvalóan belelépett a csapdádba! A 4. napon unaloműzésként váratlan látogatót kapsz. Még idejében észreveszed, ezért meg tudod figyelni: egy vörös, rövid hajú, zöld szemű törpe férfi. Körszakálla és bajsza van. Fekete a bőre. Sheran nagyhatalmú főpapja. Egy angyalok gyűrűjét, egy arany papi karkötőt, egy arany pikkelyvértet, egy Eldereth kristályt, egy Emma kötényét, egy gyémánt védőgyűrűt, egy hatalom fülbevalóját, egy jégisten amulettet, egy lidérckoronát, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku vadászinget, egy tűzúr csizmáját, egy virág szimbólumot, egy Xanathal karkötőjét és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy kisebb quwarg isten trófea, egy Ovgun trófea és egy térfaló trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: MOSOLYGÓ RETTENET RÓZSASZÍN BUGYIBAN. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy kyorg tőrt tart. Egy mutáns pók a hátasa. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Elég egy mentális pillantás aurájára: semleges jellemű az alávaló. Nálad ő jóval tapasztaltabbnak látszik - a harcban biztos, hogy alulmaradnál. Gyorsan elrejtőztél a kalandozó félelmetes léptei elől.
Fura érzésed van: mintha valamid hiányozna...
Körbevizsgálódsz, reménykedve, hogy valamit megtudsz esetleg a tolvajról. Sunyi, épphogy látható árnymanó nyomok vannak a tábor közelében. Nyilvánvalóan egy nő hagyta. További hosszas keresgélés után megpillantasz egy kontyos ősz hajszálat és egy szőrszálat egy bajuszból.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+169 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+193 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+63 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+8 tudatpont.) A plusz TU-kat 15 TVP-re váltod. Megfejed a tüskés harci gromakot. (+2 kaja.) Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) A lottó 636. hetének nyerőszámai: 26, 19, 18. 1 db 0 találatos szelvényed volt.
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy őrjáratozó katona fészket vagy búvóhelyet. Minden hiába - a kutatás eredménytelen volt. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [8 pontot használtál fel, van még 604.]

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 70. varázslatot a 64. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 602.]
Gyorsvarázsolsz! Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [1 pontot használtál fel, van még 601.]
Gyorsvarázsolsz! [-6 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 599.]

* 2. KP: elmormolod a 12. varázslatot a 26. varázslatot a 28. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-9 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 597.]
Szupersebesen mormolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-19 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [2 pontot használtál fel, van még 595.]
Gyorsvarázsolsz! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+9 erő). [-13 varázspont.] Öregedtél 1 évet. [2 pontot használtál fel, van még 593.]

* 3. KP: elmormolod a 192. varázslatot a 24. varázslatot a 137. varázslatot
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 593.]
Fürgén varázsolsz! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse forduló végéig.) [-9 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 591.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Felkészülsz a szemmelverésre. [-21 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 589.]

* 4. KP: kézbeveszed/felveszed a 820. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 589.]

* 5. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 579.]

* 6. KP: elmormolod a 182. varázslatot a 220. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 577.]
Szupersebesen mormolsz. (+2 minden tulajdonságodra.) [-28 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 575.]

kf 189 kézbeveszed/felveszed a 189. tárgyat
Előkészíted a vas dobónyilat. [0 pontot használtál fel, van még 575.]

v 1 999 20 elmormolod az 1. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Megidézted a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 20 életpontot tudsz így gyógyulni. [-11 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 570.]

tv 162 200 33 támadó/véd. varázslat a 162. varázslatot a 200. varázslatot a 33. varázslatot
Védekező varázslatok listájára került: hhaar burka II. Támadó varázslatok listájára került: káoszcsapás. Támadó varázslatok listájára került: izomernyesztés. [0 pontot használtál fel, van még 570.]

m 3 mozogsz délkeletre
[186,61] Továbbmész a város utcáján. Találsz egy templomot. Fairlight híveié. magad fölött látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson.

Van itt egy bank (625. épület.), egy kaszinó (639. épület.) és egy ékszerbolt (654. épület.). [7 pontot használtál fel, van még 563.]

pbe 1000 beraksz a bankba 1000 aranyat
Az elf bankár mosolyogva fogadja a betétet, megköszöni, és megkér, hogy nézz be hozzájuk legközelebb is, ha erre jársz. Jelenleg 2275 arany van a számládon. [0 pontot használtál fel, van még 563.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[185,62] Folytatod sétádat a házak közt.

Oldalt pillantva, meglátsz egy csodák kútját. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) [7 pontot használtál fel, van még 556.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Babonából előbb összedörzsölöd két tenyered, majd előkotorsz egy aranyérmét a hátizsákod aljáról. Fél lábra állsz, úgy hajítod be a kútba. Könnyed szellő támad, és néhány esőcsepp is aláhull az égből. Összébb húzod a hátizsákod, nehogy baja essen a benne tárolt értékeknek, és ekkor veszed észre, hogy valami különös nyomja kifelé az oldalát. Kipakolod, hogy szemügyre vehesd mi az. A leltár 1 csontpálca többletet jelez. [csontpálca ládikóba-> (185,60)-> 15 arany, -2 ÉP] Szerencsésnek érzed magad a történtekért. [3 pontot használtál fel, van még 553.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Apró csókot lehelsz az aranyérmére, mielőtt a kútba hajítanád. A kút mélyéről sóhajok törnek fel, melyeknek hangja addig visszhangzik, míg teljesen körbe nem ölelik testedet. Aztán már ott tombolnak a fejedben, egy pillanatra a teljes relaxáció állapotát idézve elő sejtjeidben. A hatása szenzációs: regenerálódtál 27 varázspontot. Vigyorogva sétálsz odébb. [3 pontot használtál fel, van még 550.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[185,61] Folytatod sétádat a házak közt. keletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Egy részeg kalandozó nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. {támadása: 29.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy agytaposás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy Chara-din lesújt. 161 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 23 életpontot vesztettél. A részeg kalandozó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 arany és egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (186,61)-> 6 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 1368 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 161, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}

Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy fogadó a Szende Ongólianthoz. (622. épület.).

(Továbbmész...) [185,60] Folytatod sétádat a házak közt. délkeletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson; látsz északnyugatra egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy őrült varázsló. {támadása: 33.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már agytaposás vibrál körülötted. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy Chara-din lesújt. 147 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 18 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzgolyó varázslatot, majd rád küldi. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az őrült varázsló testét. (4 támadással 86 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: egy xirnox szív és 7 spiritusz. 2020 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 233, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Épületeket látsz: egy vegyesbolt (616. épület.) és egy fegyverbolt (619. épület.).

(Továbbmész...) [185,59] Még mindig a városban vagy. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Egy őrült varázsló közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. {egyik sebzési módja: 2x 2d6+10.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy agytaposás varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 83 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: izomernyesztés varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Távolról energiafolyam varázslatot lő rád a másik. 37 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az őrült varázsló bal lábát. (5 támadással 95 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Vad csatakiáltással, felemelve a Pusztítás Botját ellenfeledre rohansz. Pusztítás Botjával megcsapod az őrült varázsló testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 143 életpontot sebeztél. Baghar korbácsával megütöd az őrült varázsló testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Könnyedén félreszökkensz az őrült varázsló csapása elől. Az őrült varázsló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy manifeszt.nyúlvány és 2 sallank karom. 2020 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 404, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy templomot. Sheran hívei emelték. nyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. A következő épületeket látod: egy szörnypiac (648. épület.) és egy tanácsadó bölcselő (657. épület.). [21 pontot használtál fel, van még 529.]

m 8 mozogsz északra
[185,58] Továbbmész a város utcáján. délnyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy őrült varázsló. {támadása: 33.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Üdvözlésképpen egy tűzvihar varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 49 életpontot vesztettél. Távolról tűzvihar varázslatot lő rád a másik. 50 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az őrült varázsló nyakát. (5 támadással 102 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Vad csatakiáltással, felemelve a Pusztítás Botját ellenfeledre rontasz. Pusztítás Botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az őrült varázsló fejét. (3 támadással 137 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Transzformálsz! (+13 varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 130 életpontot sebeztél. Baghar korbácsával megcsapod az őrült varázsló testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Könnyedén félreszökkensz az őrült varázsló csapása elől. Véres nyál csordul ki az őrült varázsló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 4 gyöngymangó és 2 fekete gyöngy. 2020 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 404, sebződés: 99, gyógyulás: 36, összesen: -63 ÉP}

Van itt egy Bunkó Akadémia (708. épület.) és egy alanori íjásztelep (717. épület.).
Találkozol Emella a Bombázóval. Sheran személyes testőrként szolgáló avatárja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy gyanús porfelleg kavarog mellette. Egy adamantit kesztyűt, egy angyalok gyűrűjét, egy arany papi karkötőt, egy che-vállszalagot, egy drag'kór fülkarikát, egy drag'kór lábvédőt, egy gólemgyűrűt, egy háború gyűrűjét, egy hókeresztet, egy játékmesteri palástot, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötőjét, egy natharion gömböt, egy natharion talizmánt, egy óriások övét, egy örökkéval. rubinját, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku függőt, egy szirén köpenyét, egy tűzúr csizmáját és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy Techiulan trófea és egy sötét kaszás trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: kaleidoszkóp. Jobb kezében egy Olimpikont, bal kezében egy kyorg tőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasállata egy sullár! Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Mentális auráját felismered, színtelen, jelezve semleges mivoltát a féregnek. {Agyletapogatás: megtudod, hogy milyen egy vámpírkard (ld. enc.)} Azt mondja: " Kétszeres öröm a megosztott öröm, fele bánat a megosztott bánat. " Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Egyszercsak megpillantod egy fekete, hosszú hajú, barna szemű ember nő táborát. A bőre kreolszínű. Elenios félisten hatalmú szolgája. Egy Batharak vállemezét, egy csillogó fülbevalót, egy dalebg.kristályvértet, egy Hantas karperecét, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötőjét, egy mihlanil kesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy óriás fülbevalót, egy óriások övét, egy örökkéval. rubinját, egy Ovgun nyakláncát, egy Rughar gyűrűjét, egy szem szimbólumot, egy szerencsetalizmánt, egy szirén köpenyét, egy topáz erényövet, egy törpe védőgyűrűt és egy tűzúr csizmáját visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió vas emlékérmét. Fegyverzetét egy Thargodan raktfőnök trófea, egy drótszőrű mópat trófea és egy triklem drakolder trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: csőrében mákrózsát tartó galamb. Jobb kezében egy Olimposzt, bal kezében egy Zombilapítót tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasállata egy pikkelyes ptog! Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Familiárisa egy hófehér galamb. {max. varázspontja: 2692; max. pszije: 283.} Tisztán érzed auráját: undorító fehér! Egy jó! Erősnek, nagy hatalmúnak látszik - nincs értelme leöletni magadat vele. Vigyázva elkerülöd a veszélyes kalandozó táborhelyét.
[7 pontot használtál fel, van még 522.]

be 717 189 bemész a 717. épületbe
Belépsz az íjásztelep rácsos kapuján. Hamar kideríted, hogy épp íjász- és dobóversenyt tartanak, a telep beindítása óta 13. alkalommal. Hát persze, hogy te is elindulsz rajta! Vas dobónyíllal fogsz indulni. A nevezési díj 50 arany.
Pár perc múlva egy zöldmintás ruhába öltözött elf a pályára vezet. Te következel.
Az első feladatban a pálya túlsó végében felállított céltábla lesz az ellenség. Minél belsőbbet találsz el a koncentrikus körök közül, annál több pontot kapsz ebben a versenyszámban. Öt próbálkozásod van, az azokon elért pontszámok összeadódnak. Első dobás: Az egyik világos kört sikerül eltalálnod a céltáblán, nem túl közel a középponthoz. [6 pont] Második dobás: Hangos robajjal csapódik be a következő fegyvered. A céltábla rezegve beleremeg. Kicsit több volt az erő, mint a célzótudás. [6 pont] Harmadik dobás: Megbillensz az utolsó pillanatban, így az egész nem túl jól sikerül. Épphogy eltalálod a céltáblát. [2 pont] Negyedik dobás: Közepesen jól dobsz, fegyvered egyenletes távolságra csapódik be a céltábla középpontjától és szélétől. [5 pont] Ötödik dobás: Mellétrafálsz! Ezért most nem jár pont. Még 5 pluszpontot kapsz a bíróktól, elegáns dobótechnikádra.
A következő próbatétel kedvéért egy kopott lepellel letakart vasketrecet állítanak fel az udvar egy pontján. A melléd kirendelt bíró ismerteti a feladatot: a ketrecből előtörő szörnyet kell minél előbb leterítened. A próba során csak a dobófegyvered használhatod. No lássuk! Néhány pillanat múlva már ki is engedik a rendezők a ketrecből az ellenfeled. Ez egy eszement trappoló! Az vadul trappolni kezd feléd. Vajon elég lesz a távolság a legyőzéséhez? Gyorsan a fegyveredért nyúlsz. Az első vas dobónyíl 27 ÉP-t sebez. A második 25 ÉP-t. A harmadik 25 ÉP-t. A negyedik 24 ÉP-t. Az ötödik 27 ÉP-t. A hatodik 27 ÉP-t. A hetedik 27 ÉP-t. A nyolcadik 24 ÉP-t. A kilencedik 22 ÉP-t. A szörny megcsuklik, majd teljesen kiterül. A nézők őrjöngve tapsolnak. A teljesítményedért 20 pontot kapsz. Még 4 pluszpontot kapsz a bíróktól, elegáns dobótechnikádra.
A harmadik és egyben utolsó próba során a 10 odakészített nehezékkel kell minél több féregpatkányt kilapítani, mielőtt azok még elérhetnék az erre kialakított udvar túlsó végét, ahol egy csapóajtón elhagyhatják a csatateret. Egyszerűen hangzik? Akkor vágjunk bele. A féregpatkányok sorban egymás után érkeznek a baloldali csapóajtón. Az első féregpatkány megijed a felé hajított nehezéktől, ledermed a félelemtől, így a fegyvernek könnyű dolga van a szétlapításban. [5 pont] A második féregpatkány mintha kiöltené a nyelvét rád. Na ez annyira összezavar, hogy nem tudsz jól célozni. A harmadik féregpatkány néhány színes tollat maga mögött hagy száguldás közben, talán ez zavar ösze a rosszul sikerült célzásban. A negyedik féregpatkány riadt cincogása még sokáig a fejedben motoszkál, melyet még azelőtt hallatott, hogy egy nehezék maga alá temette. [5 pont] Az ötödik féregpatkány elkerüli végzetét egy frappáns oldalirányú ugrással. A neki szánt nehezék csak a hűlt helyén csapódik be. A hatodik féregpatkány olyan gyorsan vágtat át a pályán, hogy mire a nehezéket felemelnéd, már nincs is sehol. A hetedik féregpatkány egyenesen feléd szalad, így nem kerülheti el végzetét. Egyszerűen ráejted a kezedben tartott nehezéket. [5 pont] A nyolcadik féregpatkány nem kerülheti el sorsát, a nehezék általi halált. [5 pont] A kilencedik féregpatkány nem kerülheti el sorsát, a nehezék általi halált. [5 pont] A tizedik féregpatkány riadt sikongatások közepette átszeli a pályát. Annyira meglepődsz ezen, hogy dobni is elfelejtettél. Összesen 5 találatod volt, ez 25 pontot ér. A bírók a dobótechnikádra még 6 pluszpontot adnak.
Végeredményed 79 pont. A bírók még elmondják, hogy a verseny 26 nap múlva ér véget, ekkor már tudni lehet majd, hogy ez a pontszám hányadik helyre elég. Fel fognak keresni az eredménnyel és az esetleges nyereményeddel. (A verseny során szerencsére az összes fegyvered sikerült összeszedned, így nem vesztettél közülük.) [50 pontot használtál fel, van még 472.]

m 7 8 mozogsz északnyugatra, északra
[184,57] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy norpadolótika nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. {támadása: 46.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a norpadolótika jobb középső lábát. Kritikus ütés! (5 támadással 140 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Pusztítás Botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a norpadolótika szőrös gömbtestét. (3 támadással 140 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Transzformálsz! (+14 varázspont.) Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 121 életpontot sebeztél. Baghar korbácsával megütöd a norpadolótika szőrös gömbtestét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. A támadás sajnos hatástalan volt. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (8 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A norpadolótika fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A norpadolótika összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2091 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 438, sebződés: 39, gyógyulás: 37, összesen: -2 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy borkonyó cserjét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba).

(Továbbmész...) [184,56] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Leah hívői építették. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Véres Holló egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész.
(Vándorcirkusz:) Egyszercsak vidám beszéd és nyikorgó szekérkerék hangja üti meg füledet. Hamar megpillantod az út mellett táborozó cirkuszkaravánt. Hirtelen, szinte a semmiből, előtted terem egy szívélyes törpe és arra kér, vegyél részt valamelyik játékukban. Vonakodva válsz meg a belépőre szánt 20 aranytól.
- Ilyen szörnyekkel még sehol másutt nem találkozhattatok - hallatszik egy érces férfihang a távolból, te pedig sietősen arra veszed az irányt. A céllövöldét irányító óriás felvidul érdeklődésed láttán, és pillanatok alatt rábeszél a sátorba lépésre. Már vár itt rád valami. Egy vortexmágus.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 139 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a vortexmágus fejét. (5 támadással 88 életpontot sebezve.) Meglengetve a Halálpörölyt a másikra támadsz. Halálpöröllyel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vortexmágus testét. (5 támadással 278 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). Transzformálsz! (+27 varázspont.) Baghar korbácsával többször eltalálod a vortexmágus jobb oldalát. (3 támadással 95 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzgolyó varázslatot. 125 életpontot vesztettél. Túl sok sebet kaptál. Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 461, sebződés: 264, gyógyulás: 76, összesen: -188 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az életszívás III varázslatot! [-5 TVP] A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+108 életerő). [-18 varázspont.] Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.)
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod az életszívás III varázslatot! [-5 TVP] A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+108 életerő). [-18 varázspont.]
Elmosolyodsz, amikor megpillantod az ötpróba-sátrat magad előtt. Versenyzésre készen közelebb lépsz a bejáratnál álló fiatal alakváltóhoz. Ő elmondja, hogy öt próbát kell teljesítened ahhoz, hogy tied lehessen a fődíj, majd hozzáteszi, hogy ez eddig még nem sokaknak sikerült. Megígéred neki, hogy benned nem fog csalódni, és megkezded a feladatok megoldását.
- Itt van mindjárt az első próba: súlyemelés - közli veled az alakváltó suhanc, majd a lábad előtt heverő farönkre mutat. Megpróbálsz fogást keresni rajta, de nem találsz. Bírád vigyorgó arckifejezése azonban újabb próbálkozásokra ösztönöz, nagy nehezen átöleled a fatörzset, majd az erőlködéstől kipirulva a magasba emeled. Hát mégis sikerült, jöhet a következő feladat... Egy kis gnóm bukkan fel előtted, majd egy tárgy elkészítésének módjáról hablatyol valamit. Monológja végén megkér rá, hogy ismételd el, amit mondott. Összerendszerezed gondolataidat, majd könnyedén megteszed amit kér... Ügyességpróba. Néhány labdát kapsz a feladatot adó elf tornásztól, majd arra kér, tarts velük bemutatót. A zsonglőrködés sosem volt az erősséged, de mivel semmit nem veszíthetsz, megpróbálkozol vele. A labdák bizonytalan ívben repkednek, teljesen átizzadsz, mire a homokóra a letelt időt jelzi. Az elf azonban a fejét csóválja, megszámolja a labdákat, majd a földön heverő társaikra mutatva jelzi, hogy nincs meg mind, néhányat elhagytál a próba közben. 840 tapasztalati pontot kaptál. A kudarcérzéstől mérgesen továbbindulsz.
A boszorka sátrához sétálsz. A bibircsókos öregasszony örömmel fogad, hisz olyan küldetése van számodra, melynek megoldásával mindketten jól jártok. A jutalmadért cserébe a legközelebbi alkalommal a következő tárgyak legyenek nálad: 15 kazmár gyökér, 2 rakolits por, 14 sünmedve tüske, 1 nagy vaskulcs, 1 bunthar bőr.
Egy eldugott sátor előtt egy kis asztal fölé görnyedő alakot pillantasz meg. Az árnymanó felnéz közeledtedre, és kihívó tekintettel feléd mutatja a kezében szorongatott kártyapaklit. Játszani akar. Bólintasz, majd leülsz vele szemben az asztal túloldalára.
- Van elég pénzed? - méreget gyanús tekintettel ellenfeled, így kénytelen vagy megnyugtatni csilingelő aranyérméid látványával. 100 darabot belőlük magad elé raksz az asztalra. 1. kör: Remegő kézzel veszed szemügyre a leosztott lapokat: 2 Mákrózsa főzet, 1 Vérfürdető magszim, 1 Illúziósárkány, 1 Kaszabolósáska. Ez egy pár! Kis téttel emeled a licitet, és meg sem lepődsz, hogy az árnymanó tartja az összeget, viszont nem hajlandó rálicitálni.
- Rendben - gondolod, majd hagyod, hogy a lapcsere következzen. 3 lapot cserélsz. Izgatottan megnézed mi van most a kezedben: 3 Mákrózsa főzet, 1 Orbitális mackósajt, 1 Illúziósárkány. Ez terc! Megmutatjátok a lapjaitokat. Az árnymanó lapjai a következők: 4 Ellenvarázslat, 1 Kaszabolósáska. Ez póker! Vesztettél. 840 tapasztalati pontot kaptál. Bánatosan állsz fel az asztaltól és továbbindulsz. Még annyi megjegyzést teszel kártyapartnerednek, hogy ezt a 41 aranyat legközelebb visszanyered tőle. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 versengés).
Tudatosan a szirén sátrához irányítod lépteid. Határozottan lépsz a labirintus bejáratát őrző férfi elé, és közlöd vele, hogy szerencsét próbálnál. Leadod nála a tárgyaidat, majd belépsz a sátor nyílásán. Hamar felismered, hova keveredtél: ugyanolyan küllemű falak, ugyanolyan széles járatok mindenütt, a szélrózsa minden irányában. Ez egy labirintus. Eleinte még sikerül memorizálni, melyik úton jöttél, és ennek függvényében merre haladhatnál tovább, viszont ez a magabiztosság hamar szertefoszlik. Eltévedsz. Csak amikor ott bukkansz ki, ahol bejöttél, lélegzel fel kicsit. 840 tapasztalati pontot kaptál. Szégyenkezve kéred vissza tárgyaidat az őrt álló férfitól, majd lehajtott fejjel elkullogsz.
A szellemkastélyhoz sétálsz. Környéke üres, bejárata hivalkodóan csábítgat befelé. Eldörmögsz egy rövid imát, majd bátran nekiindulsz. A sötét folyosón utadat egy hátborzongató fal állja el. Mintha lélegezne, tucatnyi pislogó szempár mered rád kövei közül. Sőt, szemmagasságban egy kígyófej sziszeg vészjóslóan feléd. A falból méregtől csöpögő csápok tekergőznek elő. Minden közeledésedre feléd nyúlnak, hideg borzongás fut végig testeden, te pedig rohansz a folyosón visszafelé. Lehajtott fejjel sétálsz el a bejáratnál álló kísértet előtt, és folytatod félbehagyott, kalandokkal teli utad.
[84 pontot használtál fel, van még 388.]

im 0 2 imádkozol
Az oltárra helyezel 2 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszú idő telik el csendes meditációban. A szent kehely megtelt! Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+40 varázspont.) Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy Raia szent lovagja. {max. életpontja: 271-320.}

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy agytaposás. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy Chara-din lesújt varázslat. 166 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a Raia szent lovagja testét. (5 támadással 111 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Megmarkolva a Pusztítás Botját ellenfeledre rohansz. Pusztítás Botjával megütöd a Raia szent lovagja testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 125 életpontot sebeztél. Baghar korbácsával csak érinted a Raia szent lovagja bal lábát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Papi rangod egy IMádkozásnyit csökkent. A Raia szent lovagja szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 ezüsttőrt. 2485 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 482, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 358.]
Az oltárra helyezel 2 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Egy óra telik el buzgó mormolással. A szent kehely megtelt! Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+39 varázspont.) Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy magger. {max. életpontja: 226-240.}

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már agytaposás vibrál körülötted. Üdvözlésképpen egy Chara-din lesújt varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 135 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: puha ütés varázslatot lő rád. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a magger bal oldalát. (5 támadással 54 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Elszántan ellenfeledre támadsz. Pusztítás Botjával néhányszor megcsapod a magger éles mandibuláját. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 141 életpontot sebeztél. Baghar korbácsával meghorzsolod a magger bal lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Gyengül a védelmed - a magger ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Megnyirbálja a magger ollója a jobb karodat. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a magger száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 mandibulapengét. 1932 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 394, sebződés: 39, gyógyulás: 0, összesen: -39 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 328.]

v 198 152 46 elmormolod a 198. varázslatot
Mormolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Létrehoztad a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(184,56) Leah oltár, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), vortexmágus (#418), Raia szent lovagja (#239), magger (#747)
(184,57) norpadolótika (#226), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), oltár, 46. jellempróba
(185,58) Bunkó Akadémia (#708), alanori íjásztelep (#717), őrült varázsló (#255), Emella a Bombázó (2227. kalandozó), egy ember nő
(185,59) őrült varázsló (#255), szörnypiac (#648), tanácsadó bölcselő (#657), Sheran oltár
(185,60) vegyesbolt (#616), fegyverbolt (#619), őrült varázsló (#255)
(185,61) fogadó # (#622), részeg kalandozók (#187)
(185,62) csodák kútja (#1096)
(186,61) bank (#625), kaszinó (#639), ékszerbolt (#654), Fairlight oltár

[152,46] A talaj homokossá válik, feltűnnek a sivatag első dűnéi. Isul északkeleti határát jelzi ez a hatalmas, dús füvű sztyeppe.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Látsz egy Chara-din monolitját. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy barátság szent tüzét. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Sardullah Sharpa, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
[-100 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 318.]

be 78 bemész a 78. titkos labirintusba
Hosszan keresgélsz, és már majdnem feladod a reményt, amikor végre sikerül a bejáratot megtalálni. Odabent sötét honol. Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Sikerült elmondanod az infralátás varázslatot! Hirtelen sokkal jobban kezdesz látni! [-11 varázspont.] Kissé félve az ismeretlentől indulsz meg befelé a folyosón. [5 pontot használtál fel, van még 313.]

lm 900 4 7 mozogsz 900 4 7
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [5. PONT.] Nincs megállás - továbbtotyogsz. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [2. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy quwarg harcos. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Távolról Chara-din lesújt varázslatot lősz a másikra. 156 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
1021 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 156, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy kis szobába érkezel. [4. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy quwarg harcos. {védettsége: 28 szúró, 28 vágó, 18 ütő ellen.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Mélyen koncentrálva, megidézel egy Chara-din lesújt varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 134 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod a quwarg harcos potrohát. (3 támadással 8 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Elszántan ellenfeledre támadsz. Pusztítás Botjával iszonyatosan megcsapod a quwarg harcos bal első lábát. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 130 életpontot sebeztél. Baghar korbácsával megütöd a quwarg harcos torát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. A quwarg harcos feléd sújt csáprágóival, de mellé! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1021 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 360, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hangtalan léptekkel osonsz előre. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [2. PONT.] Belépsz a térképen is jelölt szobába. [5. PONT.] Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [6. PONT.] A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [7. PONT.] Alapos vizsgálódásod meghozza eredményét. Zsákmányod: 30 quwarg tojás. Felpakolsz. [42 pontot használtál fel, van még 271.]

lm 8 3 905 mozogsz 8 3 905
Haladsz előre. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [6. PONT.] Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [8. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy vadász quwarg. {védettsége: 35 szúró, 35 vágó, 20 ütő ellen.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy káoszcsapás. 79 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a vadász quwarg testét. (5 támadással 37 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Vad csatakiáltással, felemelve a Pusztítás Botját a másikra rontasz. Pusztítás Botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vadász quwarg testét. (3 támadással 145 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 130 életpontot sebeztél. Baghar korbácsával megcsapod a vadász quwarg testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 4 kaját. 1634 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 426, sebződés: 6, gyógyulás: 38, összesen: +32 ÉP}

Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [6. PONT.] Egy kis szobába érkezel. [5. PONT.] Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [2. PONT.] Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [3. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy élőholt quwarg. {egyik sebzési módja: 2x 4d6+10.} Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az élőholt quwarg jobb hátsó lábát. (5 támadással 109 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Vad csatakiáltással, felemelve a Pusztítás Botját ellenfeledre rontasz. Pusztítás Botjával halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt quwarg potrohát. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 123 életpontot sebeztél. Baghar korbácsával eltalálod az élőholt quwarg potrohát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Csáprágójával az élőholt quwarg megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az élőholt quwarg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1306 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 331, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy élőholt quwarg! {védettsége: 14 szúró, 25 vágó, 20 ütő ellen.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt quwarg torát. (5 támadással 95 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Pusztítás Botjával többször kegyetlenül megütöd az élőholt quwarg jobb hátsó lábát. (3 támadással 116 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 141 életpontot sebeztél. Baghar korbácsával megcsapod az élőholt quwarg torát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Csáprágójával az élőholt quwarg megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1306 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 375, sebződés: 8, gyógyulás: 29, összesen: +21 ÉP}

Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [36 pontot használtál fel, van még 235.]

lm 9 900 14 mozogsz 9 900 14
Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Egy kanyarhoz érkeztél. [9. PONT.] Megtorpansz: valamilyen csapda van előtted! Alapos körbevizsgálódás után kikerülöd. Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Az út itt elkanyarodik. [11. PONT.] Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [12. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy quwarg harcos! {támadása: 21.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja a quwarg harcos torát. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Megmarkolva a Pusztítás Botját a másikra rohansz. Pusztítás Botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg harcos potrohát. (3 támadással 142 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 125 életpontot sebeztél. Baghar korbácsával megütöd a quwarg harcos testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. A quwarg harcos feléd sújt csáprágóival, de mellé! Véres nyál csordul ki a quwarg harcos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1021 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 308, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Haladsz előre. Megtorpansz: kanyarodik az út! [13. PONT.] Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [14. PONT.] Egy quwarg harcos lakik itt. {védettsége: 28 szúró, 28 vágó, 18 ütő ellen.} Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja a quwarg harcos bal első lábát. (3 támadással 6 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Megmarkolva a Pusztítás Botját ellenfeledre rohansz. Pusztítás Botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg harcos torát. (4 támadással 179 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 127 életpontot sebeztél. Baghar korbácsával megcsapod a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. A quwarg harcos csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1021 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 344, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[35 pontot használtál fel, van még 200.]

lm 905 15 900 mozogsz 905 15 900
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. A folyosó kanyarodik. [15. PONT.] Megtorpansz: valamilyen csapda van előtted! Alapos körbevizsgálódás után kikerülöd. Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [11 pontot használtál fel, van még 189.]

v 109 elmormolod a 109. varázslatot
9 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 25 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 189.]

* 1. BP: használod a 431. tárgyat
Sajnos nincs nálad a csapda felállításához szükséges komponens. [0 pontot használtál fel, van még 189.]

* 2. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Befejezted az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-9 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 189.]

* 3. BP: kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 189.]

* 4. BP: fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Két kézzel megfogod a súlyzód, és különböző körzéseket végzel. Huh, de fárasztó! (Befejlesztettél a tudati képességbe 4 TU-t.) Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 6 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 149.]

* 5. BP: kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 149.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+1 gonoszság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 5, 25, 3.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját habzsol be az ezoterikus mardel. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása. Elmúlt a pszi-ernyő hatása. Elmúlt az erőpajzs I hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt a Symulf rúnája hatása. Elmúlt a hatalomvarázs hatása.
Ebben a körben 149 pontod maradt, ebből a következő körre 149 pontot vihetsz át. Kapsz még 455 pontot. A következő körben tehát 604 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VÁMPÍRKARD (358. TÁRGY)
A vámpírkard egy mágikus vágófegyver, amelynek használatához legalább 15-ös vágófegyver szakértelem szükséges. Amellett, hogy sebzése 7D6+4, használójának permanens vámpirizációt ad. Ezt a fegyvert kizárólag gonosz jelleműek forgathatják.

KARAKTERLAP

Tompika, egy kopasz, piros szemű troll férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Chara-din korlátlan hatalmú főpapja vagy. A Kvazársziklák Népe (#9119) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 314. fordulód.

Erő: 52 (69) Szint: 28 Merészség: 7/6 Magasság: 255 cm
IQ: 25 (29) Támadás: 44 Agresszió: 7 Testsúly: 498 kg
Ügyesség: 26 (29) Védekezés: 77 Menekülés: 30 % Életkor: 23/28 év
Egészség: 27 (31) Életpont: 518/341 Jellem: gonosz (666) Tul. pont: 0
Szerencse: 36 (44) Varázspont: 624/0 Pénz: 66 arany Kép. pont: 28
Tudatpont: 28/23 Pszi pont: 136/141 Halhatatlanság: 2 % EFejl: 56
Eddig összesen 2318 szörnyet (14 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 24786 TP-t kaptál. Jelenleg 2420763 TP-d van. A következő szinthez még 179237 TP szükséges. Trófeáid: őrjáratozó katona, varkaudar vajákos, dombi óriásyeti. A 314. fordulódban 2275 arany került a bankszámládra. 2275 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 8/90 ökölvívás: 4/94 vágófegyverek: 1/0
ütőfegyverek: 34/96 (+14%) lőfegyverek: 16/53 (+9%) dobófegyverek: 30/21 (+8%)

Feltételes fegyverváltás: Pusztítás Botja (#316) (180%) << őstroll agyaló (#427) (200%) << csontpozdorja (#424) (160%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); tüske (#22) (10 -14.); vas dobónyíl (#189) (15 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 .); tolmokov-koktél (#351) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 26/24 2. nyomkövetés: 67/65 (+4%) 3. lopás: 4/21
4. mászás: 16/15 5. csapdakészítés: 23/29 6. csapdaészlelés: 14/70 (+12%)
7. gyógyítás: 23/56 8. titkosírás: 5/74 9. felderítés: 23/30
10. szörnyidomítás: 15/80 11. teológia: 63/20 (+21%) 12. taumaturgia: 52/28 (+10%)
13. szerencsejáték: 6/36 (+11%) 14. versengés: 11/21 (+48%) 15. szörnyismeret: 10/12 (+18%)
16. pszi: 20/84 (+3%) 17. zárnyitás: 8/17 18. vadászat: 13/33
19. bányászat: 16/30 20. testépítés: 46/86 (+23%) 21. úszás: 8/45

FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (életszívás III (#128))
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal)
kutatsz max. 130 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért csak 85. fémet, vagy jobbat
készítesz tüskét (#22) (max. 10 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 20 darabot ), ezüstshurikent (#327) (max. 5 darabot, csak egyszer), ében tobozt (#578) (max. 30 darabot, csak egyszer)
mászol max. 110 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 16)
szintszívó (#96), acélkolosszus (#35) (csak egyszer), besurranó (#673) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 10, max: 16)
fabontó szójer (#71), vízionár (#66), fémbontó szójer (#150), Josid 'el Amid (#4442), FATER l'Ibrahim (#4609), kardfogú fülemüle (#146), Humán Páholy (#9145), 9375. szövetség (#9375), Don Jose (#2373), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) szárazság (#48, 6 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) sorvasztás (#102, 20 VP) szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP)
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP)
mágikus ütés (#147, 18 VP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) infralátás (#171, 8 VP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
a halál csókja (#187, 10 VP, 5 TVP) káoszcsapás (#200, 8 VP) rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP)
álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP) mágiafaló (#203, 12 VP, 5 TVP) káosz szava (#207, 25 VP)
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) Chara-din lesújt (#223, 18 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +3 vp 26 költség alatt; taumaturgia: +4 vp 13 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
állatvédelem (#192) halálkapu (#126) csupasz izom (#28) szemmelverés (#137)
éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
14. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10)
Chara-din lesújt (#223), káoszcsapás (#200), izomernyesztés (#33)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10)
agytaposás (#180), hhaar burka II (#162)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 16, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
Chara-din lesújt (#223) >> férfiak (#998) Chara-din lesújt (#223) >> nők (#999)
káoszcsapás (#200) >> pszi elementál (#221) káosz szava (#207) >> északi tűzsárkány (#219)
Chara-din lesújt (#223) >> királyi palotaőr (#220) izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
Chara-din lesújt (#223) >> tüskés gigaféreg (#256)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 16, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
agytaposás (#180) >> őrjáratozó katona (#274) védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)
pszi-acéltorony (#98) >> pszi őselementál (#258) agytaposás (#180) >> Chara-din fattya (#236)
tükörpajzs (#101) >> gnóm szolgáló (#181) tükörpajzs (#101) >> kőkorszaki szaki (#109)
tükörpajzs (#101) >> orgoró (#170) agytaposás (#180) >> férfiak (#998)
agytaposás (#180) >> nők (#999)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +8 védettség;) státusz: nagyon éhezik
tüskés harci gromak (#156) (tejet ad) státusz: OK
hordóagyú mameluk (#254) (építő: +100% segítség ÉP parancsnál) státusz: nagyon éhezik
ezoterikus mardel (#184) (őrzi a holmidat: +16 lopás ellen) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Rajta, mire vársz: Szerezd meg SZEMÉLYES ÁLDÁSOMAT! Ennél nagyobb kegyben már nem is részesülhetsz! Meg fogod ismerni, ha megtalálod.
2.) Előttem az univerzum minden lénye fejet kell, hogy hajtson. Imádkozz úgy, hogy közben parancsaidat egy triklem drakolder lesi!
3.) Remélem, elindultál már a hozzám vezető ösvényen: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 5%!

HŐSTETTEID
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 22. Legjobb pontszámod: 95.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1080 arany (#50) 5 kerek kő (#19) 2 óndarab (#85)
9 tüske (#22) 2 varázskő (#305) 5 vas dobónyíl (#189)
4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 ezüsttőr (#322) 2 fekete gyöngy (#99) 4 gyöngymangó (#135)
3 isteni könnycsepp (#260) 2 mandibulapenge (#125) 1 manifeszt.nyúlvány (#214)
29 quwarg tojás (#360) 2 sallank karom (#128) 7 spiritusz (#170)
1 xirnox szív (#213)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(152,46) a 78. labirintus bejárata, oltár, Chara-din monolitja (#534), barátság szent tüze (#484), művészi porolit (#720), quwarg harcos (#201), vadász quwarg (#241), élőholt quwarg (#202)

Üzenet küldése a karakternek