161. forduló, 163. forduló, Marion összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2015. márc. 30. 12h:05'
EZ A 562. JÁTÉKHETED, 162. FORDULÓD
563. játékheted kezdete: ápr. 2.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1919
SZÁMLA : XXXX

MARION KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [124,51] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 14. pontnál.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+25 tvp ).
A táborhoz négy alak közelít, kék elefánton lovagolva. Az egyik egy termetes árnymanó, legalább két méter magas, a másik egy zöld hajú ember, a harmadik egy troll, akinek az arca emberfeletti intelligenciát sugároz, a negyedik egy törpe, aki lantot szorongat a kezében és lágy tenorján énekel. "Hahó Tahó!"-rikolt feléd az árnymanó és az elefántot a tábor felé irányítja. "Ha borgányabokrot keresel, Északnak tarts!"- kiáltja az ember. "Sose félj a rőtmanótól, kedvesebb, mint bárki más"-búgja gyönyörű hangján a törpe. A troll rád se néz, csak valamit súg az árnymanónak. A kék elefánt különös lovasaival lassan eltávolodik, te meg felébredsz. Ekkora badarságot sem álmodtál még. Az aranytermő erszény 28 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 aranyló ugarhéjat. A méregtermő iszák termelt 2 gyenge mérget. (Nincs mibe rakni 2 gyenge mérget.)
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+83 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+81 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+79 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+8 tudatpont.) A lottó 1122. hetének nyerőszámai: 24, 1, 11. 2 db 0 találatos szelvényed volt. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 12 arany nyereményt kapsz.

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Hamarosan érzed az erő áramlását. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 352.]

* 2. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-24 varázspont.] [+4% teo] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 347.]

* 3. KP: v 13 0 0 elmormolod a 13. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Létrehoztad a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-24 varázspont.] [+5% teo] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 342.]

* 4. KP: v 28 0 0 elmormolod a 28. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Egy végső mozdulattal előhívod a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+5 erő). [-24 varázspont.] [+5% teo] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 337.]

* 5. KP: p 73 0 0 használod a 73. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Mentális energia gyűlik benned. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi fejlesztés pszi képességet. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 327.]

kb 2166 13 kiveszel a bankból a 2166. tárgyat (13 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 13 inváziós trófeát. [0 pontot használtál fel, van még 327.]

bb 2 100 beraksz a bankba a 2. tárgyat (100 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 100 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 327.]

v 1 99 elmormolod az 1. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Sikerült elmondanod a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-24 varázspont.] [+4% teo] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 322.]

lm 12 11 10 mozogsz 12 11 10
Az út véget ér - egy zsákutca! [12. PONT.] A falból egy kar áll ki. [már meghúztad] Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy sima, fából készült ajtót pillantasz meg. Lenyomod a kilincset: Könnyen nyílik. Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [11. PONT.] Halk, zümmögő hangot hallasz, amint rálépsz az előtted levő kőlapra, majd a következő pillanatban valami borzasztó szívóerő tapad rád! Dermedten tapasztalod, hogy mágikus energiaforrásaid kimerültek (-61 varázspont).
Az egyik sarokban találsz egy fémládikót. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Kellemetlen csalódás ér: a láda üres. Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy vastag, kőből faragott ajtót látsz. Megvizsgálod: Nyitva van! Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [10. PONT.] [18 pontot használtál fel, van még 304.]

lm 9 8 2 mozogsz 9 8 2
Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Egy pillanatra megállsz fülelni. [9. PONT.] Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy vastag, kőből faragott ajtót látsz. Megvizsgálod: Szerencsére nyitva van. Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [8. PONT.] Egyre erősödő, dummogó hangot hallasz, amikor rálépsz az egyik kőlapra. Szörnyű hideg söpör végig rajtad, és a következő pillanatban az összes varázsenergiád elvész! (-0 varázspont.) Érdemes lett volna jobban odafigyelni a csapdákra.
Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy vastag, kőből faragott ajtó állja utadat. Megpróbálod a kilincset: Nyitva van! Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Kétségbeesetten tapasztalod, hogy a tájékozódást tovább bonyolítandó, egy kereszteződéshez értél. [2. PONT.] Egy hangot hallasz: "A kincseskamrába a 12-es ponton át vezet az út!" (Aha! Tehát mindenképpen szerepelnie kell a 12-esnek a 15-ös ponthoz vezető LM-ben.) [18 pontot használtál fel, van még 286.]

lm 1 mozogsz 1
Mosolyogva térsz vissza a kijárathoz - sikerült ép bőrrel megúszni! Kimész. [6 pontot használtál fel, van még 280.]

m 1 8 mozogsz északkeletre, északra
[125,50] A terep továbbra is ritka erdő. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Syrac Hold irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját.
(Vándorcirkusz:) Először egy maga elé mormogó atlétaruhás fickó halad el melletted, majd egy kölyökképű árnymanó kezében lufival.
- Közel a cirkusz - gondolod, és sietősebbre fogod lépteid, hogy hamarosan meg is pillanthasd a különös sátoregyüttest. A jegyszedő törpe azonnal kiszúr, és eléd siet. Csak addig foglalkozik veled, amíg kifizeted a neki járó 20 aranyat, majd eltűnik a tömegben.
A céllövölde felé tartasz. Az óriás, aki a hely tulajdonosa, rád mosolyog és maga előtt tolva a sátor belsejébe lökdös. Mire magadhoz térsz, már egyedül állsz a furcsa levegőjű helyiségben. Az odabent lapuló smaragdgólem harciasan megindul feléd. Egy pillanat alatt felismered, hogy túl erős ellenféllel van dolgod. Úgy döntesz, inkább máskor tanítod móresre, most pedig inkább kereket oldasz.
Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. A feléd közeledő purifikátor mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 31 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: energiatüskék varázslatot lő rád. 14 életpontot vesztettél. Elszántan a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a purifikátor testét. (3 támadással 125 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Méregfoggal eltalálod a purifikátor szürke hengertestét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Vad döféseivel a purifikátor nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 purifikátor hájat. 1155 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 181, sebződés: 20, gyógyulás: 34, összesen: +14 ÉP}

Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.) Egy felbőszült massza támad rád. Nyilván a közeli phua-kúpból szabadult ki.

Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 20 életpontot sebeztél. A teremtmény hunyorít egyet. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a massza jobb szárnyát. (3 támadással 132 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a massza testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Siralmas támadást intéz farkával a massza, épp csak megsuhint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A massza nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (4 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A massza összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Szereztél 1 moa kristályt. (ld. enc.) 1270 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 181, sebződés: 20, gyógyulás: 5, összesen: -15 ÉP}


(Továbbmész...) [125,49] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos. Feltámadt a szél. Komor, sötét felhők száguldanak az égen. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy kinyílt phua-kúpot. A phua-kúp jelen állapotában leginkább egy óriási fémvirágra emlékeztet. Közelebb mész, hogy alaposabban szemügyre vedd. Nem tudod mi történhetett, de a kúp teljesen szétnyílt, falai virágszirmokként hevernek most a földön. Fogalmad sincs, hogy mi művelhette ezt a minden ghallai tudós által elpuszíthatlannak tartott anyaggal, amiből a phua-kúp falai készültek. A phua-kúpokat eddig még megkarcolni se tudta senki. Masszának nyomát se látod. Nyilván innen jött az a massza, amivel nem sokkal korábban találkoztál. Amennyire ismered a phua-kúpok "mágiáját", egy kúpban nem egy massza volt, amit a kúp mindig feltámasztott, hiszen nem találkoztál még ugyanabban a kúpban (de talán még másik kúpban sem) két egyforma masszával. Valószínűleg a kúp "mágiája" teremtette a masszákat. Kérdés, hogy ez a teremtőerő a kinyílás óta működik-e. Ha igen, akkor ki tudja hány massza szabadult rá a környékre. Érdemes lenne alaposabban körülnézni, hátha találsz valami nyomot, ami választ adhat a kérdésre. (Adj ki KUT 20 parancsot egy kinyílt phua-kúp mezején!) Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Leah híveié. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Hmm, csak egy ryuku futárbérenc. Ettől nincs semmi félnivalód. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 23 életpontot sebeztél. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a ryuku futárbérenc jobb karját. (3 támadással 122 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a ryuku futárbérenc testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A ryuku futárbérenc pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A ryuku futárbérenc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 6 arany és egy gyöngymangó. 1305 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 169, sebződés: 36, gyógyulás: 8, összesen: -28 ÉP}

Alaposan figyelsz minden gyanús mozgásra. Nem is kell csalódnod megérzéseidben, mivel egy felbőszült massza törtetését hallod.

Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 11 életpontot sebeztél. Távolról gigaököl varázslatot lő rád a másik. 61 életpontot vesztettél. Ez megrendítő csapás volt! (-9 védelem.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a massza duzzadt orrát. (5 támadással 202 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a massza duzzadt orrát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A massza kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Patájával a massza többször megrúgja az oldaladat. (4 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A massza belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A massza farkával a kezedre csap. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Szereztél 1 moa kristályt. 2523 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 237, sebződés: 114, gyógyulás: 12, összesen: -102 ÉP}

[28 pontot használtál fel, van még 252.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[126,49] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy sóhajtó dorony. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 25 életpontot sebeztél. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával felnyársalod a sóhajtó dorony taraját. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a sóhajtó dorony taraját. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony feléd harap, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 dorony tüdőt. [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.] 455 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Dornodon híveié. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy Leah oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délre egy rúnakő van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy Tharr oltár van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Alaposan figyelsz minden gyanús mozgásra. Nem is kell csalódnod megérzéseidben, mivel egy felbőszült massza törtetését hallod.

Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 33 életpontot sebeztél. Maga a levegő sűrűsödik össze, és változik félelmetes levegő-démonná. Forgószélként csap le rád, és felragad a levegőbe. Nem kapsz levegőt, fuldoklani kezdesz... Átlátva az illúzión, koncentrálni kezdesz, meggyőzni az agyadat arról, hogy a szemeddel lásson, és ne a nyúlványként a tudatodba tapadó varázslattal. Igen, úgy tűnik sikerült! Az illúzió semmivé foszlik. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a massza bal hátsó lábát. (3 támadással 130 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a massza bal első lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Néhány döfést ejt rajtad a massza agyarával. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ütések érik a mellkasodat. (3 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Mancsával a massza végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A massza szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Szereztél 1 moa kristályt. 1707 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 184, sebződés: 42, gyógyulás: 9, összesen: -33 ÉP}

Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [127,49] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy mínosz-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Megilletődve az ősi építménytől, habozva lépsz be. Lakónak odabent nyoma sincs, mindenen vastag por ül. A berendezés csak néhány kőszoborból áll - mindez templomi hangulatot kölcsönöz a helynek. Közelebbről megvizsgálva, látod, hogy a fal egyik részére apró jelek vannak vésve. Valamilyen titkosírás lenne?

Odakint is körülnézel.
Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Felfedeztél egy régészeti lelőhelyet. Kíváncsian bámulsz bele a kiásott gödrök egyikébe. Találsz egy álomvirágot. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Észreveszel egy szent tölgyfát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy templomot. Chara-din híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy burástya királynő. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 24 életpontot sebeztél. A szörny savat lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (17 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a burástya királynő testét. (3 támadással 128 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a burástya királynő bordás mellkasát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a burástya királynő csáprágójával. (4 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A burástya királynő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. 1130 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 177, sebződés: 37, gyógyulás: 4, összesen: -33 ÉP}

Nyakon csípsz egy majomdisznó-macát. Bár a húsa emészthetetlen, a teje majdnem olyan finom, mint a tehéné! Gyorsan megfejed. (+2 kaja.) Az idilli csendet megtöri valami. Egy felbőszült massza rohamoz meg!

Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 26 életpontot sebeztél. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a massza nyúlánk csőrét. (4 támadással 181 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a massza bal vállát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Megnyirbálja a massza ollója a bal karodat. (3 támadástól 64 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A massza újból meg újból lesújt rád. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A massza összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Szereztél 1 moa kristályt. 1707 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 232, sebződés: 81, gyógyulás: 17, összesen: -64 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek délnyugatra. [38 pontot használtál fel, van még 214.]

jkl 1416
Hibás parancs, nem tudom értelmezni. [0 pontot használtál fel, van még 214.]

ef 30 510 energia fejlesztése 30
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-8 TU.] [56 pontot használtál fel, van még 158.]

tk 1 5548 többszemélyes kaland 1 5548
Egy Testvéred a segítségedet kéri, te pedig mész, mert szükség van rád. Megidézve a Jelet, utat nyitsz a kasztroplanáris téren keresztül. A Láng ragyogása vezet a sötétségen át - a megbeszélt találkahely közelében térsz vissza a valóságba. Nézzük, hányan érkeztek már meg: Brutalitisz, Kardtörő Kőpenge. Ha megérkezik majd Anton Andemon és a teljes csapat, közösen indultok kalandra. [0 pontot használtál fel, van még 158.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 153.]

* 2. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Ez a 562. játékheted és a 162. fordulód. Nem használhatod a parancsot, hiszen lemaradásod van a játékhetedhez képest. [0 pontot használtál fel, van még 153.]

* 3. BP: v 3 0 0 elmormolod a 3. varázslatot
0 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 24 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 153.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Elmélyedsz, ősi filozófiai dilemmákon és hasonlókon elmélkedve. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [Még 71 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 113.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Komplex elméleti feladványokon gondolkodsz, logikai feladványokat próbálsz kiötleni, és rögtön meg is oldani. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [Még 31 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 73.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Elméd csiszolása érdekében két ismeretlenes egyenleteket oldasz meg, fejben. A befektetett munka meghozza eredményét. (+1 IQ.) Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 33.]

tf 2 3 fejleszted a 2. tulajdonságodat 3 pontért
Felidézel magadban néhány matekfeladatot, amit annak idején az iskolában adtak fel a bölcsek, házi feladatként, és sosem tudtad őket megoldani. Most hosszasan töprengesz rajtuk... Ez még édeskevés ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [3 pontot használtál fel, van még 30.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Iszonyatos fájdalom lesz rajtad úrrá, ahogy elkezd az a bizonyos valami lüktetni a hasadban. Ordítasz, fetrengesz, a testedet markolod, ahogy mellkasod szétreped, és valami kibújik belőle. (-11 életerő.) Egy apró szörnynek adtál életet! Mire magadhoz térsz, az újszülött már messze jár. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 6, 5, 7.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját habzsol be a spagulár. 2 kaját fal föl a ragyás burástya. Alaposan elfáradva, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 303 pontot. A következő körben tehát 333 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MOA KRISTÁLY (2203. TÁRGY)
Egy enyhén áttetsző, fehérszínű kristályt tartasz a kezedben, amit egy felbőszült masszából nyertél ki. Nem tudod, hogy mi a célja, nem is hasonlít az általad eddig ismert, szép moa drágakövekre. Talán valamiféle mágikus energiatároló lehet, ami a moa szerkezeteket működtető energiák tárolására szolgál. Az biztos azonban, hogy a masszák érzékelik a nálad levő kristályokat, mivel sokkal vehemensebben támadnak rád. Eddig csak felbőszültek voltak, de minél több kristályt birtokolsz, annál jobban megvadulnak. Azt is észreveszed, hogy a kinyílt phua-kúpok közelében a kristályok elkezdenek pislákolva világítani. Ha egészen közel viszed őket, akkor egyre sűrűbben pisklákolnak, de nagyon hamar megfeketednek. Talán ezt a tulajdonságokat ki tudod valahogy használni, de vigyázz, a megfeketedett kristályok már nem jók semmire, el is dobod őket.
(Játéktechnikailag ez azt jelenti, hogy minden nálad levő moa kristály erősíti a történelmi eseményben ellened harcoló masszákat 1 %-kal. Természetesen, ekkor több TP, FNO és masszapont jár értük. A TP és masszapont növelésének nincs felsőhatára, de a kapott bónusz FNO maximalizálva van 200 kristálynál. Ezenkívül még használhatod a kristályokat akkor, amikor a kinyílt phua-kúpoknál kutatsz. A KUT parancs 3. paraméterénél megadhatod, hogy mennyi kristályt használsz fel. Minden ilyen kristály kb. 10%-kal növeli az esélyedet a szakértelem próbáknál és kb. 6%-kal növeli az esélyét annak, hogy kincset találsz a kutatás végén. Egy KUT-hoz maximum 10 kristályt használhatsz.)

KARAKTERLAP

Marion, egy szőke, göndör hajú, kék szemű mutáns nő vagy. Tharr felszentelt papja vagy. Papi hited: 134. A Két Kard Testvérisége (#9118) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 162. fordulód.

Erő: 29 (46) Szint: 21 Merészség: 9/5 Magasság: 171 cm
IQ: 30 (39) Támadás: 39 (41) Agresszió: 5 Testsúly: 129 kg
Ügyesség: 19 (28) Védekezés: 48 (52) Menekülés: 30 % Életkor: 5/5 év
Egészség: 17 (24) Életpont: 328/209 Jellem: semleges Tul. pont: -5
Szerencse: 19 (32) Varázspont: 491/0 Pénz: 1555 arany Kép. pont: 13
Tudatpont: 53/0 Pszi pont: 169/385
Eddig összesen 1092 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 11 252 TP-t kaptál. Jelenleg 627 873 TP-d van. A következő szinthez még 172 127 TP szükséges. Trófeáid: ongóliant, óriásféreg, varkaudar varázsló. A 139. fordulódban 19162 arany került a bankszámládra. 21365 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 1/0 ökölvívás: 6/18 szúrófegyverek: 28/36 (+9%)
vágófegyverek: 6/11 ütőfegyverek: 10/33 lőfegyverek: 24/80
dobófegyverek: 6/0

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -11.); nyílvessző (#108) (12 .); ubuk tüske (#131) (13 -); tünde nyíl (#554) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
127,49 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 0,0
Szkander vereségeid: 0 győzelmeid: 0
JLKzott minoszkúpok: 60, 57, 63

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 120 év

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 23/96 2. nyomkövetés: 13/71 (+4%) 3. lopás: 1/0
4. mászás: 8/72 5. csapdakészítés: 27/3 (+6%) 6. csapdaészlelés: 4/21 (+12%)
7. gyógyítás: 38/18 8. titkosírás: 2/95 9. felderítés: 10/97 (+23%)
10. szörnyidomítás: 6/78 11. teológia: 28/45 (+18%) 12. taumaturgia: 14/84
13. szerencsejáték: 1/54 14. versengés: 10/64 (+8%) 15. harcművészetek: 3/85
16. zene: 1/43 17. szörnyismeret: 18/82 18. pszi: 22/74 (+8%)
19. zárnyitás: 1/92 20. vadászat: 23/85 21. bányászat: 18/61
22. testépítés: 8/32 23. úszás: 3/37 24. főzés: 1/0
25. csapatmunka: 1/29

FELTÉTELES PARANCSOK (még 38 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 35% életerő alatt 36 TVP-ért
kutatsz max. 45 TVP-ért
ásol max. 30 TVP-ért
készítesz kötelet (#92) (max. 1 darabot, csak egyszer), kazmár gyökeret (#205) (max. 15 darabot, csak egyszer), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 30 darabot ), tüskét (#22) (max. 50 darabot ), kék orchideát (#68) (max. 25 darabot )
elfogod sörényes ubukot (#89) fedett veremmel (#219)
mászol max. 50 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 12)
kék rothasztó (#421), Tguarkhan (#212) (csak egyszer), degradátor (#210), ongóliant (#159) (csak egyszer), szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154) (csak egyszer), tetemember (#123) (csak egyszer), Zinthurg (#180) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 9, max: 12)
manaelementál (#290), nektoraf (#355), Pszinapszis (#974), semlegesek (#989), jók (#990), varkaudar behemót (#189), Mnebolath (#237), smaragdgólem (#417), Tguarkhan (#212)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) fürgülés (#92, 22 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: 24 vp; taumaturgia: 18 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) erőpajzs I (#12) hadiszerencse I (#13) csupasz izom (#28)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
agykorbács (#97)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
tűzeső (#61) >> Zinthurg (#180)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
ragyás burástya (#111) (málhás: +11 kg teher) státusz: OK
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +2 védettség; +2 támadás;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!
2.) Gyenge és életképtelen faj a színes dözmöng. Áldozz fel egyet élve, oltáromnál!
3.) Lássuk, mennyire vagy sokoldalúan tapasztalt: imádkozz úgy, hogy a 6 alap fegyveres szakértelmed egyike sem kisebb hétnél! (nem számítanak a különleges fegyveres szakértelmek)

HŐSTETTEID
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 5 (limit: 219), a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 0, a pontszámod: 506.
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 511, a megölt vezérek száma: 0, a pontszámod: 59 440.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kasztropl. trafó (145)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
isteni kapcsolat (168)
kasztrop.kitágulás (197)
azért a támadás... (221)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
vallási öntudat (290)
magiometer (314)
földmágia (357)
a mágia szeretete (393)
testvéri segítség (411)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 41 TU. szükséges még: 29 TU.
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 514 TU szükséges.)
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
103 kaja (#2) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
26 arany (#50) 1 aranyló ugarhéj (#100) 1 gyöngymangó (#135)
13 inváziós trófea (#2166) 4 moa kristály (#2203) 1 purifikátor háj (#269)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

123 124 125 126 127 128
48
49
50
51
52
(124,51) a 73. labirintus bejárata
(125,49) phua-kúp (#372), Leah oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 38. jellempróba, ryuku futárbérenc (#765), massza (#217)
(125,50) művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), purifikátor (#157), massza (#217)
(126,49) sóhajtó dornyok (#112), Dornodon oltár, massza (#217)
(127,49) mínosz-kúp (#178), oltár, régészeti lelőhely (#1208), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 37. jellempróba, szent tölgyfa (#393), oltár, burástya királynő (#759), massza (#217)

Üzenet küldése a karakternek