Drawoh összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2021. szept. 9. 14h:25'
EZ A 97. JÁTÉKHETED, 37. FORDULÓD
98. játékheted kezdete: szept. 13.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1680
SZÁMLA : XXXX

DRAWOH KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [39,1] koordinátán.

m 4 4 mozogsz délre, délre
[39,2] Még mindig dombos terepen vagy. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy északi aurach. (ld. enc.) Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Megmarkolva a csontszuronyt ellenfeledre támadsz. Csontszuronnyal néhányszor teljesen átdöföd az északi aurach testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod az északi aurach tömzsi testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Az északi aurach belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 6 életpontot vesztettél. Csontszuronnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod az északi aurach testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd az északi aurach jobb hátsó lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 7 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 3 aurach fogat. (ld. enc.) Mosolyogva kidobod a nevetséges agglomerátor trófeát, és kiszedsz egy északi aurach trófeát. 340 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Leah hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő.

(Továbbmész...) [39,3] Még mindig dombos terepen vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Raia hívői építették. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. A feléd közeledő ormánygőte mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Megmarkolva a bronzkardot ellenfeledre rontasz. Bronzkarddal kilukasztod az ormánygőte testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd az ormánygőte jobb vállát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az ormánygőte fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Az ormánygőte összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 1 ormánygőte csontot. 15 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [20 pontot használtál fel, van még 186.]

gyk 2083 30 gyakorolsz a 2083. tárggyal 30 pontért
Fegyveredet megforgatva, csihant a döfke penge nyisz-nyasza. Jót tett egy kis edzés! A következő szinthez szükséges tudásod kétharmada már megvan. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Hmm, csak egy gyilkos tetű. Ettől nincs semmi félnivalód. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja a gyilkos tetű kitinpáncélját. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Meglengetve a csontszuronyt ellenfeledre rontasz. Csontszuronnyal több döféssel felnyársalod a gyilkos tetű szőrös potrohát. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a gyilkos tetű jobb hátsó lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A szörny csáprágóival beléd harap! (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 240 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 156.]

be 9 bemész a 9. titkos labirintusba
A kincseskamra bejárata valóban tökéletesen el van rejtve: ha nem lenne térképed, Te sem találtad volna meg. Odabent sötét honol. Fáklyát gyújtasz. Hosszú, kanyargós folyosók indulnak előre. Vajon melyiket érdemes választani? Melyik vezet a kincshez? Ahogy tovább mész, koponyákat, csontokat pillantasz meg. Rossz előérzeted kezd lenni... [5 pontot használtál fel, van még 151.]

lm 7 10 6 mozogsz 7 10 6
A térkép szerint 7-essel jelölt útvonalat választod. [7. PONT] Az utolsó lépésed után egy kattanást hallasz. Balsejtelem kezd gyötörni, de már későn: zuhansz a rejtett üregbe, amelynek alján hegyes karók vannak! Szerencsédnek köszönhetően csak 2 életpontot vesztettél. Megkapaszkodsz a verem szélében, és felhúzód magad.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy nagy vasalt ajtóban végződik az út. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő rézkulcs nyitja az ajtót. Egy kopár, üres szoba. Ezért szenvedtél? [10. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy nagy vasalt ajtót pillantasz meg. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő rézkulcs nyitja az ajtót. A térkép szerint 6-ossel jelölt útvonalon mész végig. [6. PONT] Hirtelen eltűnik alólad a talaj, és zuhanni kezdesz! Egy csapóajtós csapdába pottyantál. Szerencsédnek köszönhetően csak 2 életpontot vesztettél. Bosszankodva kimászol.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
[15 pontot használtál fel, van még 136.]

lm 5 9 4 mozogsz 5 9 4
A térkép szerint 5-össel jelölt úton mész. [5. PONT] Balsejtelem kerít hatalmába, de a végzetes lépést megtetted: egy csapdát aktiváltál! Az egyik falból nyílvesszők repülnek feléd. 2 nyílvessző talált el. 7 életpontot vesztettél. Csak remélheted, hogy egy sem volt mérgezett.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
Elszántan mész előre. Egy nagy vasalt ajtó a következő akadály. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő rézkulcs nyitja az ajtót. Ahogy benyitsz, gyorsabban kezd dobogni a szíved: igen, megtaláltad a kincseskamrát! [9. PONT] A fal mellett találsz egy nagy tölgyfaládát. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. A láda kinyitása közben egy parányi tű szúrt meg. (-1 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 40 arany. Gyorsan kiüríted a ládát. Ráébredsz, hogy a tű mérgezett volt (-10 életpont). Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy nagy vasalt ajtó a következő akadály. Elővigyázatosan próbát teszel: Nyitva van! A térkép szerint 4-essel jelölt útvonalon mész végig. [4. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
[15 pontot használtál fel, van még 121.]

lm 3 8 2 mozogsz 3 8 2
A térkép szerint 3-assal jelölt útvonalat választod. [3. PONT] Egyszercsak eltűnik a lábad alatti kőlap, és egy hegyes karókkal teli verembe esel! Szerencsédnek köszönhetően csak 3 életpontot vesztettél. Megkapaszkodsz a verem szélében, és felhúzód magad.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
Elszántan mész előre. Egy nagy vasalt ajtó! Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő rézkulcs nyitja az ajtót. Egy kopár, üres szoba. Ezért szenvedtél? [8. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
Folytatod a felderítést. Egy nagy vasalt ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő rézkulcs nyitja az ajtót. A térkép szerint 2-essel jelölt útvonalon mész végig. [2. PONT] Egyszercsak megnyílik alattad a föld, és zuhansz! Alaposan megütötted magadat - ez egy csapóajtós csapda volt. Szerencsédnek köszönhetően csak 2 életpontot vesztettél. Bosszankodva kimászol.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
[15 pontot használtál fel, van még 106.]

lm 1 mozogsz 1
Visszatérsz a bejárathoz, és elhagyod a kincseskamrát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
[5 pontot használtál fel, van még 101.]

gy 40 gyógyítás 40 pontért
A ravu bogár fájdalomcsillapító képessége közismert. Gyorsan összefogdosol egy párat, majd egyenként kettéharapod őket, ügyelve, hogy az értékes folyadékcseppek nehogy kárba vesszenek. A fáradozás meghozta gyümölcsét. (+6 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 61.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[39,2] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Leah hívei emelték. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy gyilkos tetű. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod a gyilkos tetű jobb első lábát. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Megmarkolva a csontszuronyt a másikra rontasz. Csontszuronnyal tökéletesen perforálod a gyilkos tetű testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a gyilkos tetű testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A gyilkos tetű feléd sújt csáprágóival, de mellé! Csontszuronnyal eltalálod a gyilkos tetű testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a gyilkos tetű kitinpáncélját. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A gyilkos tetű belecsíp a derekadba. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 240 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}


(Továbbmész...) [39,1] Továbbra is dombság. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Elenios rúnaköve. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy krómkaktuszt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Sheran hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy gyilkos tetű közeledik. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod a gyilkos tetű kitinpáncélját. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Elszántan a másikra ugrasz. Csontszuronnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a gyilkos tetű kitinpáncélját. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a gyilkos tetű kitinpáncélját. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal megdöföd a gyilkos tetű szőrös potrohát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a gyilkos tetű jobb oldalát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A gyilkos tetű csáprágójával a bal karodba mar! (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a gyilkos tetű száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 240 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}

Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [39,0] Amerre csak a szem ellát, dombok. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy homokvarány. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Marokra fogva a bronzkardot a másikra ugrasz. Bronzkarddal alaposan megvágod a homokvarány testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a homokvarány testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A homokvarány karma a fejed mellett suhan el! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 2 varányszemet. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy hegyes fülű, zöld bőrű apró fickót pillantasz meg, két nagy kő közé szorítva. - Segíts, kérlek! - rimánkodik. - gaz Baar-orkok raktak ide, és hamarosan visszajönnek értem, hogy megegyenek! - Ahhoz, hogy a köveket félretold, és a lényt kiszabadítsd, 14 TVP-t kell elköltened (17. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Leszüretelsz egy bozótra való mákvirágot (most már csak egy kis tészta kéne...). (+1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 31.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[39,-1] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy púdersziklát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy olvasztókemencét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Raia híveié. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba). Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Ráismersz a lényre. Egy mélységi grittang. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Meglengetve a csontszuronyt ellenfeledre támadsz. Csontszuronnyal néhányszor teljesen átdöföd a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a mélységi grittang testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A mélységi grittang fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A mélységi grittang összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 174 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}


Összeakadsz Széljáróóal. Egy bőrpáncélt és egy kígyóbőr kesztyűt visel. Ruházatát egy kaszabolósáska trófea és egy kőevő trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy csontszuronyt, bal kezében egy csontkést tart. Lőfegyvere egy parittya.
Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.

(Továbbmész...) [39,-2] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy tigroszlán közeledik. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Marokra fogva a bronzkardot a másikra támadsz. Bronzkarddal végigmetszed a tigroszlán pöttyös testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a tigroszlán pöttyös testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A tigroszlán karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A tigroszlán feléd harap, de sikertelenül. A tigroszlán most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 6 tigroszlán fogat. 43 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Felfedeztél egy gyöngymangó bokrot. Felfedeztél egy rát-fát. Utad során felfedezel egy oltárt. Raia híveié. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy drótszőrű pincsi. Itt csata lesz.

Marokra fogva a bronzkardot a másikra támadsz. Bronzkarddal végigmetszed a drótszőrű pincsi farkát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a drótszőrű pincsi bal hátsó lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A drótszőrű pincsi megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A drótszőrű pincsi még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a bronzkardot, szereztél 5 drótszőrt. 15 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [39,-3] Még mindig füves síkságon vagy. Fehér mandula illatát hozza a szél. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Tharr rúnaköve. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy gumifát. Látsz egy oltárt. Sheran hívői építették.

[30 pontot használtál fel, van még 1.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 1 pontod maradt, ebből a következő körre 1 pontot vihetsz át. Kapsz még 177 pontot. A következő körben tehát 178 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ÉSZAKI AURACH (350. SZÖRNY)
Ezek a vastag bőrű, disznóhoz hasonlatos teremtmények az északi dombokból érkeztek a tűzvihar utáni időjárásváltozás eredményeképp, és azóta benépesítették Erdauin nyugati részét. Ezek a testes mindenevők kiválóan tudják magukat álcázni, bőrük kaméleonszerűen alkalmazkodik a környezethez, ezért elég nehéz őket észrevenni. Sok-sok apró fogukkal általában gyökerek és kisebb emlősök után kutatnak, de eléggé rövidlátóak és buták, úgyhogy néha még az emberre is rátámadnak. Elpusztításuk vagy megfutamításuk egy tapasztalt kalandozó számára nem jelent nehézséget, ámbár visszataszító bűzük miatt legtöbbjük inkább más lényekre vadászik.

AURACH FOG (657. TÁRGY)
Kigyűjtve néhány ép aurach fogat - és megtisztogatva őket - apró szegecsekhez jutsz, amelyek hasznosak lehetnek bizonyos tárgyak elkészítéséhez.

KARAKTERLAP

Drawoh, egy kopasz, barna szemű ember férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Ez a 37. fordulód.

Erő: 18 Szint: 10 Merészség: 5/5 Magasság: 172 cm
IQ: 16 Támadás: 9 Agresszió: 5 Testsúly: 98 kg
Ügyesség: 18 Védekezés: 13 Menekülés: 30 % Életkor: 19/19 év
Egészség: 16 Életpont: 137/137 Jellem: semleges (+10) Tul. pont: 0
Szerencse: 14 Varázspont: 0/0 Pénz: 125 arany Kép. pont: 0
Eddig összesen 195 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1 312 TP-t kaptál. Jelenleg 14 988 TP-d van. A következő szinthez még 2 012 TP szükséges. Trófeáid: alpesi tehén, orgyilkos, északi aurach.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 12 vágófegyverek: 2 (+1) ütőfegyverek: 4
lőfegyverek: 11

Feltételes fegyverváltás: bronzkard (#2083) << csontszurony (#12) << bunkósbot (#9)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); tüske (#22) (4 -7.); mérgezett tüske (#23) (8 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
39,106 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 53

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 81 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 3 2. nyomkövetés: 3 3. mászás: 4
4. csapdaészlelés: 1 5. gyógyítás: 23 6. szörnyismeret: 1
7. zárnyitás: 2 8. vadászat: 2

FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 15% életerő alatt 30 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. fekete gránittorony (530): kész. városháza (Gatin) (540): kész. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 3, 4, 9, 11, 12, 20.

Összsúly: 37.81 kg Megterheltség: 82%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 95 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 fáklya (#36) 2 kaja (#2) 6 tüske (#22)
2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
40 arany (#50) 3 aurach fog (#657) 5 drótszőr (#37)
1 ormánygőte csont (#21) 6 tigroszlán fog (#63) 2 varányszem (#30)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

38 39 40
-4
-3
-2
-1
0
1
2
3
4
(39,-3) Tharr rúnaköve, gumifa (#38), Sheran oltár
(39,-2) tigroszlánok (#43), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), Raia oltár, drótszőrű pincsi (#22)
(39,-1) púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), olvasztókemence (#86), Raia oltár, 29. jellempróba, mélységi grittang (#103), Széljáró (3073. kalandozó)
(39,0) homokvarány (#16), 17. jellempróba
(39,1) Elenios rúnaköve, krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), Sheran oltár, gyilkos tetű (#116)
(39,2) északi aurach (#350), Leah oltár, gyilkos tetű (#116)
(39,3) a 9. labirintus bejárata, Raia oltár, ormánygőte (#18), gyilkos tetű (#116)

Üzenet küldése a karakternek