Mithrandil összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. dec. 18. 9h:11'
EZ A 573. JÁTÉKHETED, 552. FORDULÓD
574. játékheted kezdete: dec. 24.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
E-mail!
KALANDOZÓ: #1534
SZÁMLA : XXXX

MITHRANDIL KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [383,53] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 1 ryuku karvédőt (800 arany kikiáltási áron), 1 Ovgun nyakláncát (1500 arany kikiáltási áron), 1 Blounther gyűrűjét (500 arany kikiáltási áron), 7 pszi követ (5000 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Kifizetted a megvett 1 vasvértet (310 arany), 40 pirkitet (560 arany).
Egy zsúfolt város utcáján mész előre, körülötted zajlik az élet. Te azonban csak mész előre, udvariasan, de határozott mozdulattal törsz magadnak utat a tömegben, figyelemre se méltatva a kofák, árusok és vásárlók zsivaját. Néhányan téged is megszólítanak, de nem is figyelsz rájuk. Már majdnem az utca végére érsz, mikor hirtelen minden elcsendesedik körülötted, és mindenki rád bámul. Vajon mi történhetett? Végignézel magadon, de nem látsz semmi különöset, ennek ellenére a néma tekintetek végig követnek, míg gyorsan el nem tűnsz az egyik közeli sikátorban. Az biztos, ezután jobban fogsz figyelni a körülötted zajló eseményekre, határozod el magadban, mikor felkel a nap és felébredsz.
A kinemfogyó tegez termelt 1 tünde nyilat. Zu'lit tarsolya termel 7 spirituszt. Kiütések jelentek meg a karodon, nyakadon, lábadon. Égővörös, vörhenyes pöttyök. Kicsit viszketnek, és kellemetlen, ahol a ruháid hozzáérnek. Valami betegség okozza, ami csak nem akar elmúlni! Varázserőd regenerálódik. (+1794 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+45 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.) A lottó 690. hetének nyerőszámai: 16, 22, 18. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 12 arany nyereményt kapsz. 1 db 2 találatos szelvényed volt. Erre összesen 140 arany nyereményt kapsz.

* 1. KP: t. energia kisütése: 275
Aktiválod a mágiafókuszt: varázslataid maximális hatásfoka kör végéig 253% lesz [-24 varázspont]. [0 pontot használtál fel, van még 887.]

* 2. KP: elmormolod a 24. varázslatot a 26. varázslatot a 224. varázslatot
Fürgén varázsolsz! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+2% teo] [2 pontot használtál fel, van még 885.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+2% teo] [2 pontot használtál fel, van még 883.]
Szupersebesen mormolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% tau] [0 pontot használtál fel, van még 883.]

* 3. KP: elmormolod a 165. varázslatot a 188. varázslatot a 88. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+2% teo] [2 pontot használtál fel, van még 881.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 879.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 879.]

* 4. KP: elmormolod a 157. varázslatot a 227. varázslatot a 209. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! [-24 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+2% tau] [2 pontot használtál fel, van még 877.]
Gyorsvarázsolsz! [-36 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+2% tau] [2 pontot használtál fel, van még 875.]
Szupersebesen mormolsz. Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+2% teo] [2 pontot használtál fel, van még 873.]

tno 1 4 növeled az 1. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Erősebbnek érzed magad. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Erősebbnek érzed magad. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Erősebbnek érzed magad. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Erősebbnek érzed magad. [0 pontot használtál fel, van még 873.]

kno 12 4 képesség-növelés 12
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 taumaturgia.) Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 taumaturgia.) Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 taumaturgia.) Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 taumaturgia.) Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.)
[0 pontot használtál fel, van még 873.]

ba 790 7005 nem támadod a 790. szörnyet a 7005. szörnyet
BA 790 parancs tárolva. BA 7005 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 873.]

v 75 293 elmormolod a 75. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A forró energia testedbe áramlik. Sikerült elmondanod a mágiafeloldás varázslatot! Elmúlt a skarlátia hatása. Sikerrel jártál! [-17 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% tau] [5 pontot használtál fel, van még 868.]

v 22 181 elmormolod a 22. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Elmormoltad az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő vasalt bunkót. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 1 göcsörtös bunkó, 10 vasérc, 20 pirkit. [-25 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+2% teo] [5 pontot használtál fel, van még 863.]

v 22 164 elmormolod a 22. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Befejezted az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő vasvértet. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 20 vasérc, 30 pirkit, 1 bőrpáncél [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.]. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+2% teo] [5 pontot használtál fel, van még 858.]

v 96 309 63 elmormolod a 96. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Befejezted a városi teleport varázslatot! Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Elmondtad a Thargodan illúzió varázslatot! Elhelyezel egy Thargodan illúziót magadon. Megnézed magad egy tükörben - fúj, de ocsmány módon nézel ki! [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% tau] Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED



[309,63] Épületek tűnnek fel. Rettegve, lapítva sietsz végig Sárkányverem gusztustalan képződményei között, imádkozol, hogy fel ne ismerjenek. Úgy látszik, az a múltkori, rejtélyes kalandozó, aki a küldetést adta, gyakran jár ide, mert most is épp egy Thargodan illúzió mögött rejtőzködő kalandozóval tárgyal! Lehet, hogy mégis komolyan kéne venni az ajánlatát? (13. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen keletre 159, délre 54 mérföldre teljesítheted.)

Van itt egy Thargodan mágustorony (675. épület.).
Összefutsz Ymmor-Thallal. Sheran teljhatalmú megbízottja és jobbkeze. Egy bohócsipkát, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy fattylord derékövet, egy fűzött kagylósort, egy gólemgyűrűt, egy játékmesteri palástot, egy kreiton palástot, egy Luthius karkötőjét, egy mélybíbor karvédőt, egy mélybíbor kesztyűt, egy mélybíbor köpenyt, egy mélybíbor lábvédőt, egy mélybíbor vállpántot, egy Morgan sipkáját, egy Notermanthi amulettet, egy örökkéval.kristályát, egy ősi kígyóbőr övet, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy rogalhal csuklópántot, egy Rughar gyűrűjét, egy Sshreakza amulettjét, egy Teremtő koronáját, egy törpe bakancsot, egy virág szimbólumot és egy zafír fülbevalót visel. Felszerelését egy kereszteslovag trófea, egy triklem drakolder trófea és egy árnytündér messiás trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy tölgyfakoszorú. Jobb kezében egy biethlan lándzsát, bal kezében egy Gonemutlan tőrét tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Elég egy mentális pillantás aurájára: az ő jelleme is semleges. Baráti varázspárbajt vívtok. Mélyen koncentráltok, mire két manaelementál jelenik meg előttetek, majd egymásnak estek. Hosszú a küzdelem. Fejed már majd szétrobban, amikor végül elementálod megadja magát, és szétrobban. Gratulálsz ellenfelednek. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-41 életerő). Már rég láttál kaját, nem csoda, hogy ennyire örülsz az ételnek. (-3 kaja.)
[-50 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+1% tau] [10 pontot használtál fel, van még 848.]

be 675 bemész a 675. épületbe
Óvatosan, életedért reszketve lépsz be az ajtón. Hirtelen a kevéske fény is eltűnik, ahogy egy Thargodan mágus magasodik eléd. Karmai között kékesen izzó energiagömb ugrál, amely nyilván csak arra vár, hogy gazdája parancsára szétégesse a testedet. A Thargodan mágus szűkszavúan közli, hogy milyen nagyhatalmú rúnavarázslatokat oktat, és milyen mennyiségű aranyat kér egy-egy varázslat megtanításáért. (zárójelben a varázslat sorszáma, amelyet a VTN parancs paramétereként kell megadnod):
gigaököl (#49) 56 aranyért, savhurrikán (#107) 1100 aranyért, inst.szingularitás (#129) 4200 aranyért, varázslatfelejtés (#130) 350 aranyért,
a halál szava (#152) 800 aranyért, var.tárgy készítés (#153) 18000 aranyért, állatvédelem (#192) 210 aranyért, a hatalom szava (#196) 12000 aranyért,
jégoszlop (#231) 5200 aranyért, Asylux csapdája (#233) 4500 aranyért, Asylux átka (#234) 5800 aranyért, ősvillám (#235) 7000 aranyért,
elnyelés (#236) 7100 aranyért, minta formázása (#237) 12000 aranyért, időtorzítás (#243) 16000 aranyért, sivatagi vihar (#244) 6700 aranyért,
éjfattyak végzete (#260) 12000 aranyért, Techiulan aurája (#261) 26000 aranyért, tl'urlang formázás (#262) 24000 aranyért, filofaxáció (#277) 800 aranyért,
jégmágia (#279) 3100 aranyért, időcsere (#285) 100 aranyért, speciális védelem (#292) 4000 aranyért, Morgan rúnája (#363) 9500 aranyért,
tolvajvér (#364) 90 aranyért, sebezhetőség (#366) 5400 aranyért, klónozás (#367) 2500 aranyért, szívküldi (#368) 10 aranyért,
múltidézés (#369) 6000 aranyért, oldás (#372) 160 aranyért, banshee-sikoly (#373) 240 aranyért, távolbalátás (#374) 480 aranyért,
böfögtető átok (#380) 140 aranyért.
Szorongva távozol, örülsz, hogy túlélted a mágussal való találkozást. [5 pontot használtál fel, van még 843.]

vtn 310 varázslat tanulás: a 310. varázslatot
Azt a varázslatot itt nem tanulhatod meg. [0 pontot használtál fel, van még 843.]

vtn 320 varázslat tanulás: a 320. varázslatot
Azt a varázslatot itt nem tanulhatod meg. [0 pontot használtál fel, van még 843.]

m 3 mozogsz délkeletre
[310,64] Folytatod sétádat a házak közt. Ezt a települést Sárkányveremnek nevezik a Thargodanok. Látod is, miért: több épületet hatalmas sárkánycsontokból építettek.

Van itt egy Thargodan vegyesbolt (678. épület.) és egy Thargodan fegyverbolt (681. épület.).
Eladsz 4 borostyán függőt 24 aranyért, 4 bronzhegyű nyilat 20 aranyért, 1 Eldaran karkötőjét 50 aranyért, 4 ezüst karkötőt 56 aranyért, 1 ezüst kulcsot 12 aranyért, 5 ezüst nyakláncot 50 aranyért, 2 ezüst papi karkötőt 60 aranyért, 2 ezüstshurikent 16 aranyért, 5 gyöngymangót 10 aranyért, 1 gyöngysort 48 aranyért, 2 igazgy. fülbevalót 40 aranyért, 1 királyi koronát 125 aranyért, 1 nagy bronzkulcsot 14 aranyért, 3 nagy vaskulcsot 48 aranyért, 1 nyu-shurikent 12 aranyért, 1 obszidián függőt 10 aranyért, 1 praglonc hártyát 200 aranyért, 1 pular kristályt 8 aranyért, 1 ramit követ 3 aranyért, 3 rejtőköpenyt 42 aranyért, 1 rövid íjat 8 aranyért, 1 tünde nyilat 6 aranyért, 2 sárga erőövet 50 aranyért, 1 sárkányfogat 20 aranyért, 32 sárkánypikkelyt 640 aranyért, 2 Thargodan esszenciát 40 aranyért, 1 trófea nyakláncot 30 aranyért, 5 ugh mérget 10 aranyért, 1 varkaudar lándzsát 5 aranyért, 1 göcsörtös bunkót 8 aranyért, 31 vasércet 62 aranyért.
Összeakadsz Czuccbanma-Thattal. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy álcaruhát, egy che-vállszalagot, egy dalebg.kristályvértet, egy drakolder gyűrűt, egy hatalom fülbevalóját, egy hósárkánybőr csizmát, egy jégisten amulettet, egy kabutót, egy Luthius karkötőjét, egy moa munkáskesztyűt, egy örökkéval. topázát, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku derékszíjat, egy ryuku függőt, egy smaragd védőgyűrűt és egy teriádbőr karkötőt visel. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy Őrült Montrix trófea és egy bosszantó apróság trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: földbe szúrt kard. Jobb kezében egy Shengoroth karmát, bal kezében egy wakizashit tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Hátasa egy idomított mutáns pók. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Érzékeled auráját: színtelen semleges, mint Neked. Czuccbanma-That kihívott egy barátságos szkander-partira! Egy sima kőlapra könyököltök, jobb híján. Kezdetben előnyre teszel szert, de ellenfeled fokozatosan visszajön a vesztesnek látszó pozícióból, és végül lenyom, mint a bélyeget. Baráti varázspárbajt vívtok. Mélyen koncentráltok, mire két manaelementál jelenik meg előttetek, majd egymásnak estek. Hosszas csata után, már mindketten elfáradtok, amikor végül elementálod egy csapással köddé foszlatja ellenfeled lényét. Te voltál a jobb! Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-32 életerő). Megtömöd magad kajával. (-3 kaja.) [12 pontot használtál fel, van még 831.]

ea 210 50 eladod a 210. tárgyat 50
Eladtál 50 fűszertartót. 300 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 831.]

ve 258 megveszed a 258. tárgyat
Vásároltál 1 nehezéket. 1 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 831.]

v 144 2 elmormolod a 144. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a földelem idézése varázslatot! Hatalmas recsegés-ropogás kíséretében egy félelmetes, fekete alak magasodik ki a földből. Egy bazaltelementál, aki a te parancsaidat lesi! [-70 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+4% teo] [20 pontot használtál fel, van még 811.]

m 2 mozogsz keletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[383,53] Felmászol a lankás hegyoldalra. Életnek persze itt sincs semmi jele. Utad során felfedezel egy oltárt. Raia hívői építették. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (ramit kő) találsz.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 ramit követ!
(Feltételes támadás:) Egy ezerszemű bestia! Ezt kerested. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy védelem tűz ellen varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). [+1% teo] Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 480 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). [+2% tau] Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzgolyó. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (mivel védelem tűz ellen van rajtad.) Távolról tűzgolyó varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. (kiválóan működik felrakott védelem tűz ellen védelmed.) A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 7 mihlanil nyíl. Pár lövedéked átjárja az ezerszemű bestia testét. (7 támadással 209 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-2 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 14 aranyad is. A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (84 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod az ezerszemű bestia ragyogó észlelőjét. (5 támadással 354 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+71 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 123 életpontot sebeztél. 108 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel meghorzsolod az ezerszemű bestia testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámkéz. 95 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). [+2% teo] Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy energiatüskék varázslatot, majd rád küldi. 13 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámcsapás varázslatot, majd rád küldi. 30 életpontot vesztettél. Csápjával megérint az ezerszemű bestia. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Vitalitásod védelmez. Az ezerszemű bestia fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 46 életpontot vesztesz.) Nyelvével az ezerszemű bestia eltalálta a bal lábadat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő aranytű felületére. A tárgy a szemed előtt folyik szét! A teremtmény élvezettel szürcsöli fel. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-17 életerő.) A dolgot még 8 aranyad bánja. Az ezerszemű bestia összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy obszidián karkötő, egy pszi kő, 3 arany, 2 pular kristály és egy ezüst kulcs. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 galachmitot. 16588 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 1296, sebződés: 228, gyógyulás: 197, összesen: -31 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Befejezted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+86 életerő). [-18 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% teo] A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-45 életerő). Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)
[27 pontot használtál fel, van még 784.]

vv 79 167 19 elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot a 19. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Irtóztató detonáció kíséretében tűnik el a nyomorúságos tákolmány. Helyén csak por és füst marad. [-60 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+3% teo] [5 pontot használtál fel, van még 779.]
Gyorsvarázsolsz! Sikeresen létrehoztál egy felszentelt oltárt! Áldott legyen az istened! [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+3% teo] [5 pontot használtál fel, van még 774.]
Gyorsvarázsolsz! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-22 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+2% teo] [2 pontot használtál fel, van még 772.]

im 0 5 imádkozol
Az oltárra helyezel 3 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszú idő telik el csendes meditációban. A szent kehely megtelt! Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+36 varázspont.) Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy méregféreg.

Egy tűzgolyó varázslatot dobsz ellenfeledre. 808 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% tau] A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 mihlanil nyíl. Pár lövedéked átjárja a méregféreg testét. (5 támadással 157 életpontot sebezve.) A méregféreg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 3 csepp toxylt. (Nincs mibe rakni 3 toxylt.) 12574 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+2% teo] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 965, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 742.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+39 varázspont.) Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy méregféreg.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzgolyó varázslatot. 804 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+2% tau] Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 5 mihlanil nyíl. Több lövedéked átfúrja a méregféreg testét. (5 támadással 142 életpontot sebezve.) A méregféreg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 3 csepp toxylt. (Nincs mibe rakni 3 toxylt.) 12574 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 946, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 712.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Jóleső meleg fut végig a testeden. (+40 varázspont.) Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy zafír sárkány.

Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 843 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% tau] Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy az agy kifacsarása pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (mivel pszi-acéltorony van rajtad.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy ősvillám. 63 életpontot vesztettél. Egy gömbvillám varázslatot dob rád a másik. 47 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 7 mihlanil nyíl. Alaposan megsorozod a zafír sárkány bal hátsó lábát. (7 támadással 181 életpontot sebezve.) A szörny villámokat lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (92 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vámpírölővel többször eltalálod a zafír sárkány testét. (4 támadással 294 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 127 életpontot sebeztél. 127 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel megbököd a zafír sárkány testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Egy tűzkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 167 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). [+2% tau] A zafír sárkány beleharap a kezedbe. (1 támadástól 73 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 45 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 92 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy arany karperec, egy ezüst papi karkötő, egy pular kristály, egy fűszertartó és 2 vasérc. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. 19407 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 1649, sebződés: 412, gyógyulás: 202, összesen: -210 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+94 életerő). [-18 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+2% teo]
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+85 életerő). [-18 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+1% teo] [40 pontot használtál fel, van még 672.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Jóleső meleg fut végig a testeden. (+37 varázspont.) Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy lidércóriás.

Egy tűzgolyó varázslatot dobsz ellenfeledre. 820 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% tau] A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 7 mihlanil nyíl. Több lövedéked átfúrja a lidércóriás bal oldalát. (7 támadással 178 életpontot sebezve.) A lidércóriás most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13516 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 998, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 642.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Jóleső meleg fut végig a testeden. (+35 varázspont.) Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy ezerszemű bestia.

Gyorsan felraksz egy védelem tűz ellen varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+2% teo] A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 480 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy energiatüskék varázslatot, majd rád küldi. 12 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy energiatüskék varázslatot. 17 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 7 mihlanil nyíl. Lövedékeiddel perforálod az ezerszemű bestia ragyogó észlelőjét. (7 támadással 204 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-34 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 5 aranyad is. A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (73 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod az ezerszemű bestia ragyogó észlelőjét. (5 támadással 352 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+71 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 115 életpontot sebeztél. 115 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel meghorzsolod az ezerszemű bestia testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámkéz varázslat. 108 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). [+2% teo] Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzgolyó. A támadása szerencsére hatástalan volt. (védelem tűz ellen védelmez.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámcsapás varázslat. 25 életpontot vesztettél. Az ezerszemű bestia csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Öregedtél 2 évet. Az ezerszemű bestia belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő vadászkés felszínére. Iszonyodva látod, hogy a tárgy szétfolyik! A lény felnyalja a finom csemegét. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-21 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 12 aranyad is. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy Eldaran karkötője, egy ezüst karkötő, 2 vasérc, egy nagy bronzkulcs, 43 arany és 3 ezüstshuriken. Felhasználva a Tilnetor kardját, szereztél 1 galachmitot. 16588 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+2% teo] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 1294, sebződés: 249, gyógyulás: 204, összesen: -45 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Befejezted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+83 életerő). [-18 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [35 pontot használtál fel, van még 607.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[384,54] Tovább kapaszkodsz a hegyormok között. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy nekrofunt. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (ramit kő) jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 ramit követ!
(Feltételes támadás:) Egy zafír sárkány! Ezt kerested. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy tűzgolyó varázslatot dobsz ellenfeledre. 806 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% tau] Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. Semmi hatás! (köszönhetően pszi-acéltorony védelmednek.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: ősvillám varázslatot lő rád. 64 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy gömbvillám varázslat. 43 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 7 mihlanil nyíl. Alaposan megsorozod a zafír sárkány jobb vállát. (7 támadással 203 életpontot sebezve.) A szörny villámokat lehel! Villámgyorsan lehajolsz, de még így is görcsbe rándulnak az izmaid. (105 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel megdöfködöd a zafír sárkány bal vállát. (4 támadással 288 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 138 életpontot sebeztél. 138 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel megérinted a zafír sárkány testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Üdvözlésképpen egy tűzkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 177 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). [+2% tau] A zafír sárkány fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 66 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a zafír sárkány, épp csak megsuhint. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 66 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a zafír sárkány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 6 gyöngymangó, egy obszidián függő, egy vas dobónyíl, 34 arany, egy ezüst karkötő, egy ametiszt medál és egy ezüst kulcs. Felhasználva a Tilnetor kardját, szereztél 6 sárkánypikkelyt. 19407 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy szúrófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+2% teo] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 1642, sebződés: 373, gyógyulás: 211, összesen: -162 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+93 életerő). [-18 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% teo] Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-39 életerő). Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+73 életerő). [-18 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% teo]

(Továbbmész...) [385,55] A tömény gonoszságot rejtő óriási hegyek közé hatolsz be lassan, óvatosan. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy méregféreg. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 828 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). [+2% tau] A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 mihlanil nyíl. Több lövedéked átfúrja a méregféreg testét. (4 támadással 104 életpontot sebezve.) A méregféreg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 3 csepp toxylt. (Nincs mibe rakni 3 toxylt.) 12574 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 932, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (arkog kő) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 arkog követ! A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-42 életerő). Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [386,56] Változik a terep, ez már alacsonyhegység. Ijesztő dolog, hogy egyetlen szellő, fuvallat sem mozdul, az évszázados port nem kavarja fel semmi. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy bávatag golombár, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (arkog kő) közelében vagy.
(Feltételes támadás:) Egy zafír sárkány! Ezt kerested. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy tűzgolyó varázslattal köszöntöd a másikat. 853 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). [+2% tau] Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. Szerencsére nem hatott rád. (pszi-acéltorony védett meg.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: ősvillám varázslatot lő rád. 70 életpontot vesztettél. Ellenfeled gömbvillám varázslatot lő rád. 34 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 7 mihlanil nyíl. Lövedékeiddel perforálod a zafír sárkány óriási karmát. (7 támadással 196 életpontot sebezve.) A lény villámokat köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (83 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel többször eltalálod a zafír sárkány bal oldalát. (5 támadással 350 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+71 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 146 életpontot sebeztél. 146 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel megbököd a zafír sárkány bal első lábát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzkéz varázslatot. 179 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). [+2% tau] A zafír sárkány beleharap a kezedbe. (1 támadástól 81 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány farkával megérint. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 82 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy umbatari karkötő, egy ezüst kulcs, 3 aranygyűrű, egy aranytű és egy gyöngysor. Felhasználva a Tilnetor kardját, szereztél 5 sárkánypikkelyt. 19407 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+2% teo] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 1769, sebződés: 386, gyógyulás: 235, összesen: -151 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+92 életerő). [-18 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+1% teo]
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+85 életerő). [-18 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+2% teo] A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-34 életerő). Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [74 pontot használtál fel, van még 533.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[387,57] Elérted a kiégett pusztaság határát. Habozva folytatod utadat. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Egy smaragd sárkány nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy agytaposás varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% teo] Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 826 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+2% tau] Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy Asylux csapdája varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Egy káosz szava varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő III. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 7 mihlanil nyíl. Több lövedéked átfúrja a smaragd sárkány jobb szárnyát. (7 támadással 187 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (89 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel megdöfködöd a smaragd sárkány testét. (4 támadással 269 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 132 életpontot sebeztél. 132 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel megbököd a smaragd sárkány jobb hátsó lábát. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzkéz varázslatot. 160 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% tau] A smaragd sárkány belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 64 életpontot vesztesz.) A smaragd sárkány farkával megérint. (1 támadástól 42 életpontot vesztesz.) A smaragd sárkány csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 98 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a smaragd sárkány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 borostyán függő, 2 aranygyűrű, 6 vas dobónyíl, egy pular kristály és egy kristálygömb. Felhasználva a Tilnetor kardját, szereztél 5 sárkánypikkelyt. 19407 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+2% teo] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 1621, sebződés: 293, gyógyulás: 206, összesen: -87 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+99 életerő). [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+2% teo] A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-40 életerő).
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+87 életerő). [-18 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+1% teo]

(Továbbmész...) [388,58] Folytatod vándorlásodat a kiégett Sötét Föld pusztájában. Szinte érzed a mindenből áradó gonosz lüktetését. Észreveszel egy gyilkos csalánt. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Jobb az óvatosság - megpróbálsz elrejtőzni egy félig kiégett bozótos mögött. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Ez nem lehet más, mint egy sötét ölész. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-30 életerő).
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 csalánvirágot. Erőd TF-elődött.

(Továbbmész...) [389,59] Élettelen, homokos területre érkeztél. Az előrejutás itt nehezebb, mint a pusztaságban.
(Feltételes támadás:) Egy rubin sárkány! Ezt kerested. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: védelem tűz ellen létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% teo] Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 475 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+2% tau] Egy armageddon varázslatot dob rád a másik. 88 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy háló. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 7 mérg. mihlanil nyíl. Pár lövedéked átjárja a rubin sárkány gigászi testét. (7 támadással 269 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (97 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel többször eltalálod a rubin sárkány testét. (6 támadással 416 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+84 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 129 életpontot sebeztél. 129 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel kicsit megsebzed a rubin sárkány gigászi testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Távolról tűzkéz varázslatot lősz a másikra. 156 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). [+1% tau] A rubin sárkány beleharap a kezedbe. (1 támadástól 74 életpontot vesztesz.) A rubin sárkány farkával megérint. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 93 életpontot vesztesz.) A rubin sárkány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 3 aranygyűrű, egy zafír erőöv, egy ametiszt medál, egy nagy bronzkulcs és egy gyöngymangó. Felhasználva a Tilnetor kardját, szereztél 6 sárkánypikkelyt. 20913 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% teo] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 1491, sebződés: 389, gyógyulás: 233, összesen: -156 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+79 életerő). [-18 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+2% teo]
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+80 életerő). [-18 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% teo] A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-45 életerő). Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+84 életerő). [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+2% teo]
(Feltételes készítés:) Legyártottál 7 mérg. mihlanil nyilat. Erőd TF-elődött. [79 pontot használtál fel, van még 454.]

m 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre
[390,60] Ahogy előre mész, süvítést hallasz, és a szél homokot fúj az arcodba. Aztán a szél természetellenes gyorsasággal elül. A homok gyanús sercenése valaki közeledtét jelzi. Reménykedsz, hogy az éppen most megpillantott sivatagi ló csontváza alkalmas rejtekhely lesz. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy térfaló. Amikor elhal a zaj, előmászol.

Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-49 életerő).

(Továbbmész...) [391,61] A Sötét Föld egyik legveszélyesebb területére, a mocsárba tévedtél be. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Néhány zsombék között megpróbálsz láthatatlanná válni. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy lélekelementál. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-35 életerő).
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+93 életerő). [-18 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [25 pontot használtál fel, van még 429.]

* 1. BP: elmormolod a 161. varázslatot a 3. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Következő fordulódban varázsenergiát nyersz ki. [-35 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 427.]
Gyorsvarázsolsz! Kakukk! Kakukk! [-18 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 427.]

* 2. BP: használod a 336. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [10 pontot használtál fel, van még 417.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Gondos edzéstervet állítasz össze, majd gyakorolni kezdesz. Fekvőtámaszokkal, helybenfutással, guggolásokkal gyötröd testedet. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 86 TVP-t kell elköltened.] Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-34 életerő). [40 pontot használtál fel, van még 377.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Száz guggolást-felállást, és száz fekvőtámaszt csinálsz. Huh, huh! Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 46 TVP-t kell elköltened.] A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-31 életerő). [40 pontot használtál fel, van még 337.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Góga-migóg, a nagy aerob-IX mágus gyakorlataid hajtod végre. Hajolgatások, guggolások, miegymás. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 6 TVP-t kell elköltened.] A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-41 életerő).
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+83 életerő). [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+2% teo] [45 pontot használtál fel, van még 292.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Gondos edzéstervet állítasz össze, majd gyakorolni kezdesz. Fekvőtámaszokkal, helybenfutással, guggolásokkal gyötröd testedet. Ah! Micsoda eredménye volt a gyakorlásnak! (+1 erő.) Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Hasra vágódsz a bűzös latyakban, és reménykedsz. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Ez nem lehet más, mint egy lélekelementál. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-39 életerő). [40 pontot használtál fel, van még 252.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Nekilátsz, hogy tested minden porcikáját megmozgató gyakorlatokat végezzél. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-48 életerő).
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+92 életerő). [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+2% teo] [45 pontot használtál fel, van még 207.]

tf 1 7 fejleszted az 1. tulajdonságodat 7 pontért
Góga-migóg, a nagy aerob-IX mágus gyakorlataid hajtod végre. Hajolgatások, guggolások, miegymás. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-49 életerő). [7 pontot használtál fel, van még 200.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. A mágia rezgéseit érzed a levegőben. Valaki varázsol, északra innen, olyan erősséggel, melyhez hasonlót eddig még soha nem tapasztaltál. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 27, 26, 7.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy szögletes követ habzsol be a bazaltelementál. Egy kaját habzsol be a smaragd őrsárkány. Lestrapálva a nap eseményeitől, táborhelyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vadászat hatása. Elmúlt a Thargodan illúzió hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 693 pontot. A következő körben tehát 893 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Mithrandil, egy hollófekete, hosszú hajú, szürke szemű elf férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Fairlight teljhatalmú megbízottja és jobbkeze vagy. Papi hited: 1136. Az Ezüst Kígyó Szövetsége (#9107) K.T. tagjai közé tartozol. Ez az 552. fordulód.

Erő: 79 (83) Szint: 46 Merészség: 6/5 Magasság: 160 cm
IQ: 70 (77) Támadás: 64 Agresszió: 5 Testsúly: 51 kg
Ügyesség: 74 (78) Védekezés: 114 Menekülés: 30 % Életkor: 169/313 év
Egészség: 70 (74) Életpont: 913/819 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 81 (98) Varázspont: 3397/379 Pénz: 19430 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 36/24 Pszi pont: 199/256 Halhatatlanság: 6 % EFejl: 113
Eddig összesen 4667 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 182955 TP-t kaptál. Jelenleg 14204296 TP-d van. A következő szinthez még 895704 TP szükséges. Trófeáid: triklem drakolder, drótszőrű mópat, rubin sárkány. A 541. fordulódban 2058 arany került a bankszámládra. 2284 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 6/80 ökölvívás: 1/74 szúrófegyverek: *40/100 (+2%)
vágófegyverek: 12/87 ütőfegyverek: 28/0 lőfegyverek: 37/36 (+6%)
dobófegyverek: 14/92

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); vashegyű nyíl (#176) (10 -24.); mihlanil nyíl (#597) (25 -34.); mihlanil nyíl (#597) (35 -41.); mérg. mihlanil nyíl (#598) (42 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 42/72 (+40%) 2. nyomkövetés: 197/49 3. lopás: 1/53
4. mászás: 17/85 5. csapdakészítés: 35/9 (+5%) 6. csapdaészlelés: 17/22
7. gyógyítás: 63/75 8. titkosírás: 12/23 9. felderítés: 26/59
10. szörnyidomítás: 11/73 11. teológia: 135/51 (+81%) 12. taumaturgia: 252/59 (+432%)
13. szerencsejáték: 2/68 14. versengés: 10/67 15. zene: 2/67
16. szörnyismeret: 7/61 17. pszi: *23/100 18. zárnyitás: 1/28
19. vadászat: 29/89 20. vitalitás: 4/97 (+7%) 21. bányászat: 46/79 (+10%)
22. úszás: 8/29

FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 85% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz az 1719. karakternek
ásol max. 40 TVP-ért
készítesz amnioszt (#203) (max. 10 darabot ), tükröt (#43) (max. 5 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), púderkövet (#119) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 30 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 10 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 10 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 10 darabot ), mihlanil nyilat (#597) (max. 10 darabot ), mérg. mihlanil nyilat (#598) (max. 10 darabot )
mászol max. 24 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba (3)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 13, max: 16)
szintszívó (#96) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154) (csak egyszer), szubreális vámpír (#223) (csak egyszer), kputtyintó csalán (#247), bűbájlidérc (#761), molgan (#284) (csak egyszer), márvány sárkány (#328), ősöreg góliát (#313), zafír sárkány (#329), ezerszemű bestia (#288), ősdentor (#282), rubin sárkány (#330), viharóriás (#278)
Barátságosság (aktív: 13, max: 16)
Ars Magica (#9150), Fairlight hívők (#997), elf (#2), szutykos remák (#191), semlegesek (#989), jók (#990), átokmurgattyú (#225), lidérckirály (#316), bűbájlidérc (#761), lidércúr (#252), térfaló (#783), skarlátdémon (#790), Shear'niz'il (#7005), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
varázslatlopás (#154, 20 VP) tűzgolyó (#155, 25 VP) varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP)
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
háló (#186, 24 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP)
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) analízis (#375, 6 VP, 2 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) villámsújtás (#89, 15 VP)
agyburok (#90, 11 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP)
alku (#139, 20 VP, 5 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) mágikus ütés (#147, 18 VP)
kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP)
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP)
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) menekülés (#212, 12 VP) fürkésző szemek (#213, 25 VP)
aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) armageddon (#218, 100 VP)
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) mágia megértése (#226, 0 VP)
ősi szaporítás (#238, 25 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +12 vp 13 költség alatt; taumaturgia: +12 vp 10 költség alatt;
A varázslatok tanulására elkölthető: 40 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
áldomás (#6) méregsemlegesítés (#14) vámpirizáció (#1) hadiszerencse II (#24)
tulajdonságpajzs (#26) esszenciavédelem (#165) esszenciavédelem 2 (#188) tűzmágia (#157)
villámmágia (#227) varázsenergia (#161) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
23. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10)
tűzgolyó (#155), villámcsapás (#50), jégcsóva (#41)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10)
agytaposás (#180), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47), védelem sav ellen (#36), védelem tűz ellen (#38), elektromos pajzs (#51)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 42, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> kardfogú fülemüle (#146) jégcsóva (#41) >> áeratikus hasnyák (#243)
tűzgolyó (#155) >> quwarg parafenomén (#248) tűzgolyó (#155) >> sivatagi doareg (#240)
villámcsapás (#50) >> ősdentor (#282) tűzgolyó (#155) >> Chara-din fattya (#236)
tűzgolyó (#155) >> qwarg rohamosztagos (#242) tűzgolyó (#155) >> woorgard (#231)
villámcsapás (#50) >> szutykos remák (#191) villámcsapás (#50) >> pszi őselementál (#258)
villámcsapás (#50) >> autentikus vámpír (#154) tűzgolyó (#155) >> nanda (#224)
tűzgolyó (#155) >> szubreális vámpír (#223) villámcsapás (#50) >> ében hadúr (#294)
villámcsapás (#50) >> tűzelementál (#276) tűzgolyó (#155) >> hegyi óriás (#397)
háló (#186) >> 23. szintű lényekre villámcsapás (#50) >> 27. szintű lényekre
tűzgolyó (#155) >> 31. szintű lényekre tűzgolyó (#155) >> tollaskígyó (#635)
tűzgolyó (#155) >> zafír drakón (#320) villámcsapás (#50) >> ezerszemű bestia (#288)
tűzgolyó (#155) >> lidércúr (#252) villámcsapás (#50) >> noth szellem (#250)
tűzgolyó (#155) >> halálelementál (#279) tűzgolyó (#155) >> kiütéses negátor (#785)
villámcsapás (#50) >> rubin sárkány (#330) tűzgolyó (#155) >> magnetikus praglonc (#200)
villámcsapás (#50) >> Shear'niz'il (#7005)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 42, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
menekülés (#212) >> nők (#999) menekülés (#212) >> férfiak (#998)
tompítás (#40) >> molgan (#284) tompítás (#40) >> Tguarkhan (#212)
védelem sav ellen (#36) >> ében sárkány (#327) agytaposás (#180) >> márvány sárkány (#328)
pszi-acéltorony (#98) >> zafír sárkány (#329) védelem tűz ellen (#38) >> ezerszemű bestia (#288)
elektromos pajzs (#51) >> viharóriás (#278) varázsvédelem II (#108) >> kisebb quwarg isten (#213)
fehér glóbusz (#47) >> Mnebolath (#237) tompítás (#40) >> éjkornis (#228)
tompítás (#40) >> őrült varázsló (#255)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK
bazaltelementál (#204) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Ha már a villám istene vagyok, látni akarom, ahogy a gömbvillámot használod, legalább 15 alkalommal! (számláló: 0)
2.) Készítsd el saját varázstárgyadat (a hasonló nevű varázslattal), és cserébe megtanítalak az egyik leghatalmasabb villámvarázslatra!
3.) A konkurrencia felkutatása mindig nehéz feladat. Most egy varkaudar varázslóval kell végezned.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 borostyán függő (#162) 4 bronzhegyű nyíl (#94) 2 ezüst karkötő (#158)
5 ezüst nyaklánc (#117) 1 ezüst papi karkötő (#308) 49 fűszertartó (#210)
2 igazgy. fülbevaló (#197) 12 kaja (#2) 1 kaktuszbogyó (#429)
1 kerek kő (#19) 1 királyi korona (#338) 3 nagy vaskulcs (#186)
1 nyílvessző (#108) 1 nyu-shuriken (#157) 1 praglonc hártya (#215)
3 rejtőköpeny (#277) 1 rövid íj (#107) 1 sáfránypor (#211)
2 sárga erőöv (#276) 1 sárkányfog (#617) 4 sárkánypikkely (#292)
1 szögletes kő (#17) 2 Thargodan esszencia (#328) 7 toxyl (#591)
1 trófea nyaklánc (#196) 5 ugh méreg (#166) 1 vadászkés (#1264)
1 varkaudar lándzsa (#224) 1 vasalt bunkó (#181) 1 vasvért (#164)
4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2219 arany (#50) 2 ametiszt medál (#275) 1 arany karperec (#194)
8 aranygyűrű (#193) 2 arkog kő (#632) 1 csalánvirág (#582)
2 ezüst kulcs (#184) 1 ezüstshuriken (#327) 2 galachmit (#310)
2 gyöngymangó (#135) 1 kristálygömb (#265) 1 nagy bronzkulcs (#185)
1 obszidián karkötő (#229) 42 pirkit (#153) 1 pszi kő (#248)
3 pular kristály (#239) 2 ramit kő (#226) 4 spiritusz (#170)
1 umbatari karkötő (#278) 7 vas dobónyíl (#189) 3 vasérc (#152)
1 zafír erőöv (#397)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(383,53) Raia oltár, érclelőhely, ezerszemű bestia (#288), méregféreg (#784), zafír sárkány (#329), lidércóriás (#401)
(384,54) nekrofun (#173), érclelőhely, zafír sárkány (#329)
(385,55) méregféreg (#784), érclelőhely
(386,56) művészi porolit (#720), oltár, érclelőhely, zafír sárkány (#329)
(387,57) smaragd sárkány (#326)
(388,58) gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), sötét ölész (#314)
(389,59) rubin sárkány (#330)
(390,60) térfaló (#783)
(391,61) lélekelementál (#319)

Üzenet küldése a karakternek