Vissza a Főoldalra
 

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Hány darabos asztali Puzzle a kedvenced? (33)
Melyik képből legyen puzzle... (45)
Hány darabos internetes puzzle a legjobb? (34)
Hatalom Kártyái Puzzle (97)
Elindult ingyenes, internetes puzzle játékunk! (21)

További témák...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 

 | 1 | 2 | 3 |
Nézet:
ryukus rajzás legszélén sem boldogulok, mivel KFes quwargok is jöhetnek, amik ellen kb. esélytelen a kari.
nem lehetne annyit megoldani, hogy a legszélső gyűrűben csak terültre jellemző lények jöhetnek?
ez segítség lenne a keleti, 220as és ryukus "gyengébb" kalandozóknak is, hiszen csak alap lények jönnek, melyek elvileg nekik is verhetőek.
akik meg erősebbek, azok úgysem a legszélén kolbászolnak, Nekik jöjjenek az 1 területtel magasabb moncok...
 
nem kell, csak kicsit kevesebb pontot fogsz kapni.
 
Magyarul hiába még 220+ túl magas nekem, oda kéne mennem rajzásba. Asszem akkor erről ennyit, mivel fele pont jár a keletiben és még bezárásban se segítek. Esélyes...
 
De az SF koordinátája meg 220-nál még K-ebbre.
 
Miért is a 220-as rajzás az alap annak aki SF-en volt?
Amennyire látom aki 220+os koordinátán még nem járt annak a keleti az alap. A térkapu nyugatabbra van.
 
Azoknak a karaktereknek is alap rajzás a 220-as akik voltak sf-en(varázslatot tanulni vagy egyszerűen azért mert a térkapukon keresztül lehet leggyorsabban közlekedni mivel még tiltott teleportjuk sincs) .Ja és 21-22. szintűek.
Ezzel kapcsolatban jó lenne vmi módosítás.
 
A gödör: 279; 114-en van. E körül egy 19x19 mező méretű négyzet maga a rajzás. A szélső két gyűrűben biztosan boldogulni fogsz.
 
Széle...?! Közepe...?!
Bevallom, magam a köv. koordinátákon bóklásztam:
286,111
287,112
287,113
287,114
286,115
286,116
Ezeket a területeket egy korai hozzászólás alapján jártam be.
Mit mondjak?! Nem vagyok kezdő, zöldfülű kalandozó, de csak pórul jártam nagy igyekezetemben. Na nem D.E.M.-e(ke)t vesztettem, hanem egyszerűen nem hullottak az ízeltlábúak. Csak 1-2 veszett oda.

Írna valaki pár perem koordinátát?!

Köszönettel:

Nardaal, a Róka
 
Nem mindegy azért, hogy milyen karival... az általam látott fordulók alapján egy átlag 220-os kari még a szélén is csak szív. Nyilván annak, aki a Zarknod küldisor végét tolja vagy áthajózás előtt áll, sokkal könnyebb dolga van.
 
Tegnap én is belegyalogoltam az Árnytünde területen lévő rajzás közepébe... (Mondjuk ezt nekem muszáj volt a megfigyelés, adatgyűjtés miatt - Vasalt Bunkó szakmai ártalom). A szélső négy gyűrűben boldogultam, aztán, ahogyan egy előttem szólótól hallottam: "estem-keltem". Persze hősiesítő medállal nekimentem még a legbrutálisabb, 200+ szintű gigásznak is.
Ma szépen szeletelgettem a széléből, és 33 quwargot vágtam le, egyetlen demezés nélkül. Szóval nem kell ész nélkül bevágtatni a gödörhöz, és csodálkozni, hogy lekapják a csontodról a húst.
 
Legalabb KF-re menetel elott van quwarg kamikaze trofeam
 
ÉS ez szerintem jól ki is van találva így.

Will.
 
Ha jól emlékszem, ez szándékosan van így. Ahogy haladunk előre az eseménnyel, csökken a gyűrű mérete és ezzel a középen lévő szörnyek erőssége is. Aki most bírja az első gyűrűt, az a végén harcolhat a zárásnál is.
 
Annyiban szeretnek hozzaszolni csak, hogy nem kicsit lett tulmeretezve ez a rajzas szerintem...
Remelem, lehet a kesobbiekben novelni ellenuk a harci ertekeket mert az elso forduloban amit ott toltottem "csak" 13 demet fustoltem el es meg csak be sem mentem a kozepebe...

Egy ryukus agyonoptimalizalt karakternek is brutalis kihivas a ryukus quwarg rajzas, de egy KF-es ganuidet megjart karinak is verhetetlennek tunik a godor kornyeke...
 
Szerintem vagy elkezdett küldetés sorhoz, vagy fno-s képesség meglétéhez kellene kötni a besorolást. Akinek már van legalább 100 fejlesztési pontja, az 220 terület "képes". Akik meg eddig fele pontot kaptak a rossz besorolás miatt, azoknak még most meg kell duplázni a pontjait, amíg kevés macerával jár.
 
Minek tápoltok annyit?
Üstökösök, mi?

 
Nekem is van olyan karakterem aki 20. szintem már járt sötét földön, így a 220-as rajzás neki az "alap".A keleti rajzás is nagy kihívásokat tartogat egy 30-40. szintű karakternek, a 20-25. szintű karakterekről nem is beszélve, így szerintem ebben az esetben ezt a korlátot újra kellene gondolni, finomítani kellene.
 
Egyetértek. Az SF 'hivatalosan' is a 220+ terület előtt van időrendileg, nekik a keleti rajzás teljesen jó lehet, a 220+-as pedig durván erős.

Nekem is van ilyen karim, átment SF-re asylux-ért meg időtorzításért, de 36. szinten a 220+-os rajzáshoz hozzá sem tudna szagolni...

Szerintem inkább akármelyik 220+-os küldisor elkezdéséhez kellene kötni a dolgot, nem legnagyobb koordinátához.
 
Sosem mondtam, hogy ha a keleti az alap, egy SF-en járt karinak, az gond. Nem tudom, honnan vetted. Mivel átúszás után elkezdi (vagy fojtatja) a kihívás tornyát egy kari, ezért hamar összejöhet a tiltott teleport, és mivel pont akkor fogy el a tárgyhelye, ezért átnéz SF-re az oldalzsákért.
Mondok egy másik példát. Valaki megcsinálja a 94-es labit, folytatja az invázióügyi küldetést, így megy SF-re. Ekkor kb. 30-35. szintű a delikvens. Szerinted megfelelő neki a 220+-os rajzás? Még a keleti is erős neki, ha nem a szélén megy végig rajta!
 
Tehát összefoglalva: ha az SF-en járt karakternek a keleti az alap rajzás, az nem jó, viszont ha a 220-as akkor az sem jó.
Sajnos 3. lehetőség nincs.
 
Vagy csak az oldalzsákért ugrik át, annak is szívás! Nem baj, akkor inkább folytatom a királyi küldetéssort!
 
auuu
 
Az még szebb, ugyanis ha valaki átúszás után hamar átugrik sf-re időtorzítást megtanulni a városba, majd visszamegy keletre erősödni annak is a 220as rajzás az alap. Grat.
 
És az is előfordulhat, hogy valaki 49-50. szintig sf-en mászkál, 220-on még sose járt, neki meg a keleti az alap rajzás, ahol persze jól megél a rajzás közepe felé is akár.


Aki már járt SF-en, annak 300+ a legmagasabb x koordinátája, így neki a 220-as lesz az alap rajzás.
 
az élőholtra tippre T-d van, az alsó falunál a láncravert szintje 53. volt pszivel lesve azért nem támadtad meg.
 
de a rajzás közepén rákészülve sem nagyon rugok labdába...


Szorgalmasan kell irtani a szélén a kisebb quwargokat, és idővel gyengül a közepe is.

A mai napon első helyre került a halhatatlanság KT képesség a saját ranglistámon
 
Hát, az erősített quwargok igencsak szépen meg lettek erősítve... A 220+-os rajzásban 4x murdáltam meg, és a quwarg gigász 12k sebzéstől sem döglött meg. (igaz, az egyik agyfürkész sem, ami még szebb arány)

Persze, ha az ember egy kicsit rákészül, azért jobb a helyzet, de a rajzás közepén rákészülve sem nagyon rugok labdába...
 
A láncravert quwargért itt is jár az 5 gonoszság pont? Ha igen, akkor nagy segítség tud lenni az abszolút gonoszság eléréséhez azoknak, akik még nem szerezték meg. Az is felmerült bennem, hogy a jó és semlegesek is megkapják? Kell ehhez a lényhez FT? Remélem nem!
 
Reagálnék erre a dologra ami még rajzás előtt lett megkérdezve:
220+ és kelet között hogyan lesz meghatározva, hogy egy karakter hova tartozik? Szint? Járt-e már 220+-on? Elkezdte-e már valamelyik küldetéssort?

Jv válasz: A legmagasabb X koordináta, ahol már járt.

Ez szerintem nem túl szerencsés dolog így. Miért is? Simán előfordulhat, hogy valaki hamar megszerzi a tiltottat, és valami miatt 1x elugrik 220-ra. Nekem is van egy ilyen karim, 28. szintű. Neki most akkor a 220-as az alap rajzás. És az is előfordulhat, hogy valaki 49-50. szintig sf-en mászkál, 220-on még sose járt, neki meg a keleti az alap rajzás, ahol persze jól megél a rajzás közepe felé is akár. Én inkább szinthez kötném a dolgot, azt kéne megnézni hányadik szintű átlagkari tudja a 220-as rajzás szélét vinni. Tippre olyan 48-50. Oda kéne a határvonal.
 
Ha nem ölöd meg, az nem számít a keretbe.

Elképzelhető, hogy valaki több pontot tud összeszedni az eggyel gyengébb rajzásban, de én ezt kétlem. A megölt quwarg ott is egynek számít, csak fele pont jár érte. A végén a pontszámokat figyeljük. Tehát a gyengébb rajzásban 200 %-kal erősített quwargokat kell ölni, hogy egálban legyél, sőt, ennél többel erősítetetteket, mert a rajzás legszéle sem a teljesen alap 0 %. Ráadáasul ott a bezárásban sem tud segítkezni. Szóval szerintem nem éri meg a gyengébb rajzás csak akkor, ha a szintednek megfelelő még a legszélén is túl erős neked.
 
 | 1 | 2 | 3 |
Nézet:
Hírek, újdonságok, változások | Szavazások

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.