Vissza a Főoldalra
 

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Hány darabos asztali Puzzle a kedvenced? (33)
Melyik képből legyen puzzle... (45)
Hány darabos internetes puzzle a legjobb? (34)
Hatalom Kártyái Puzzle (97)
Elindult ingyenes, internetes puzzle játékunk! (21)

További témák...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 

 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
Nézet:
Erre én is gondoltam, csak a katonák mellett azért tettem le a voksot, mert ez igazából egy harcot elősegítő képesség lenne...
 
Hi!

A hallhatatlanhoz lenne egy otletem. Maradhat a vitalitas +rang/15. De akkor legyen nagyobb az esely ugy mint a tisztogatok nyomkere. az elso 20 szint 2% a kov 20 szint 1%. Igy 150es rangnal egy 20 alap vitalitasra 10% ad nem egy nagy tap de legalabb nem ertelmetlen.
 
Szerintem ez a meglepetesbol valo tamadas inkabb tolvajokra lenne jellemzo es nem katonakra.

Ejfeny, a szeretpjatekos :-D
 
Mágus:

Rang/20% esély, hogy a TV listából elnyom egy VÉDEKEZŐ varázslatot a TV listánál megfeleően leírtaknak. VP levonódik, de nem számit külön cselekvésnek Tehát még elvarázsolhat 1 támadó, vagy két védekező vart, esetleg lhelehet, közelharcolhat, stb)
 
Katonák:

rang/20 %, hogy gyorsitól függetlenül az első körben akár meglepetéssel, ők kezdik a kört.
 
Endyr, hozzászólásom első mondata hűen tükrözi szerintem, hogy a pszi klán 80-as rang feletti képességötletéről mondtam el a véleményemet! :-)

Sőt, nem csak leszóltam, hanem írtam is egy alternatívát.

Demo
 
Nagyon táp a következő?

Mágus: rang/20%, hogy az elmondtott varázslat dupla hatásfokkal működik? 30-as energiatüske-> 60-as energiatüske
 
Halhatatlanoknak 1 erdekes otlet: Minden fordulo vegen rang/20% esely, hogy 1 evet fiatalodnak. Abszolut nem eros, de legalabb latszik.
 
Demo, ez a forum most a 80 feletti kepessegek megvitatasarol szol, nem a pszi teljes atformalasarol. Az ugysem fog megtortenni, felesleges ilyeneket irogatni ide. Ebbe ne is menjunk bele, en itt le is zarom.
 
Mint magus, tamogatnam az otletet. Nem tul nagy tap, es latszodna is a forduloban, nem ugy, mint a +4 attores. 4-6% esely varazslatimmunitas nem fog lenyegeset valtoztatni egy magus karakteren, viszont lehet oromkodni, ha kiirja, hogy bejott. Ezzel a magusok kapnanak vmit, es megse tapolodnanak tul.
 
mágusokra lenne egy ötletem.
Mágikus ellenállás: pár százalékos esély (mondjuk rang/20), hogy a rá lőtt varázslatot áttöréstől és manaformázástól és egyébtől függetlenül menti. magyarázat: a mágus toronyban töltött idő alatt hozzászokik az ember a folyamatos mágikus jelenléthez, és kifejlődik egyfajta természetes ellenállás.

ez azt jelentené, hogy rang/20 esetében 100as rangnál 100db a varázslóra lőt varázslatból 5, 120as rangnál 6, és 140es rangnál 7 varázslat nem jönne be. Persze, lehet, hogy ezeket a varázslatokat a reziszt is megállitaná, de lehet, hogy valaki lementi vele mondjuk Takaidia bájolását, a manókirály altatását, vagy kitudja még milyen gonosz spellt.
 
Sziasztok!

Szerintem a pszionicisták képességötlete kukába való, már elnézést, olyan mintha egy varázsló +sebzést kapna a végtagjainak sebzésére.
Mi köze egy pszionicistának a fizikális harchoz????????????????????????????

Nem sok pszionicista szólt hozzá eddig a témához, és én sem vagyok az, de abból a szemszögből leírnám a véleményemet, hogy miért nincs kedvem EGYÁLTALÁN ahhoz, hogy pszízzek a játékban.

Ez a "remek" lehetőség, hogy pszi csatákba bonyolódjak, csak viszi a TVP-t, de nem termel lélekenergiát, csak azzal az idióta pszi klános varázslattal, de avval is nevetségesen keveset.

Szerintem az a fő gond a pszivel, hogy aki pszízik, az KNO erőben nagyon lemarad a többiektől. Elsősorban ezen kéne segíteni, és ezt nem klánképességek jogcímén kéne orvosolni.

A pszi csatákért hasonló mennyiségű LE jutalmat kéne kapnia MINDENKINEK, hogy ne csak egy elenyésző számú kis etnikai csoport akarja kiélvezni a pszi csaták örömeit, hanem mindenki számára az összes többi TVP-elköltési lehetőséggel egyenlő értékű tevékenység legyen a pszi.

Ha ez meglenne, mindjárt nem lennének lemaradva KNO erőben a pszís karakterek, és lehetne olyan képességük e helyett a harci táp helyett, aminek legalább egy nyúlfarknyi szerepjátékos magyarázata van, mert annak a szerepjátékos háttere, hogy egy mentalista galetki harci tápot kap, ráadásul egy varázslat formájában, igencsak NULLA.

Ha a játékrendszerben helyet kapna az, hogy mindenki nyerjen LE-t a pszízéssel, ne csak azt az 1 kno-t kör végén, anélkül, hogy kno-t kéne ölni egy varázslatba, ami a játékosok 1-2 %-a számára érhető csak el, akkor a pszísek ehelyett a bakfitty ötletecske helyett kaphatnának valami hozzájuk illő dolgot:

pl. karakterharcokat és lopásokat elkerülhetnének úgy, hogy klánrangtól függő eséllyel észreveszik, miközben otthon meditálgatnak a barlangjukban, ha valaki a barlangjukhoz közelít (pszionikus térben észlelik a közeledő auráját), és megtámadhatják azt pszionikus úton, így elkerülve, hogy a másik galetki jól meglopja őket, vagy elverje a szájukat.

De inkább olyan valaki javasoljon képesség ötletet, aki maga is pszi klános.


Uff, én beszéltem! :-)

Demo
 
tisztogató és tharr hivő is vagy? NE TETÉZD! NE TETÉZD!

 
No, azért nem minden Tisztogató képzeli el úgy a mesterségét, mint egy törpe harci tomboló, vagy egy agyatlan mészáros. A Tisztogatók, szerintem, elsősorban vadászok, az idevágó becsületkódex-szel, amibe nekem nem fér bele az, hogy a szolgámat, a "vadászkutyámat" csak úgy hopp, széttrancsírozom.

A berzerker düh megint azt sugallná, hogy agyatlan ütőgépek vagyunk, ami szerintem nem igaz, a játékvezetés tagadhatatlan törekvése ellenére; ami, ugye, régóta azt hangoztatja, hogy Tisztogató = Tharr hívő = agyatlan húsfej, aki üti a bokrot, ha megrezzen egy levél. Ezt a Tisztogatók és a Tharr hívők nevében is visszautasítom
 
Ezekben van spiritusz...nem láthatnánk hasonló jó ötleteket mágusokhoz?
 
Steve bacsi! Hát milyen tisztogató vagy te, hogy a TORZ szolgáidat nem bántanád? : )

Riamon
 
Tolvaj:
- harcban közelharci körönként rang / 3 % esély van, hogy rang /

2 AP-t ellop (szörny ellen levonodik a talált aranyból)

Tudós:
- rang / 3 % esély, hogy csarnokban kérdőjelnél azonnal rávágja

a választ és továbbmehet

Katona
- Tisztelet aura: esély, hogy a nála kisebb HE-jü lények nem merik támadni 1 körig

Ezek sztem hatarozottan jok, persze kiegeszitve igeny szerint massal (vagy nem).
 
"Tisztogató
- Rituális áldozat (10TVP): megküzdesz egy választott
szolgáddal. Ha nyersz, brutálisan széttrancsírozod és rang/8 +%-al több KNO-t nyersz ki belőle, mintha kínzókamrában tennéd ugyanezt. Természetesen kinyered a szörnyből kinyerhető komponenst is, ha van ilyen.
- Berzerker képesség, csak torzszülötek ellen"

Berzerker tetszik, szolgaimat nem bantanam semmi penzert.
 
Hali,


Néhány ötlet, a balance teljesen figyelmen kívül hagyásával:


Tolvaj:
- harcban közelharci körönként rang / 3 % esély van, hogy rang /

2 AP-t ellop (szörny ellen levonodik a talált aranyból)
- alkimia nem megy soha porrá

Tudós:
- rang / 3 % esély, hogy csarnokban kérdőjelnél azonnal rávágja

a választ és továbbmehet
- rang / 50 + mágia szint
- régészetet szint/5% esély, hogy régészet során speciális RND

kalandot talál, ahol garantáltan a következő szintről jön lény,

és esetleg erősebb kincset őriz.


Bárd:
- rang / 50 + szellemi mágia szint
- Dominancia: szolgáid feletti kontrollod olyan teljeskörű, hogy

rang / 50 szinttel magasabbnak számítanak
- Harci dal (autómatikus): ellenfél morálcsekket dob - HE függő,

kié nagyobb, ha a bárdé, akkor van esély rá, hogy az ellen egy

körig csak áll és nem támad - mint a parancsvarázsnál


Mutáns:
- védekező varázslatként használható képesség (nem

megszakítható, csendben is működik), a Metamorfózis: legnagyobb

alap védekező harci képességedet (regen / tüsi / vastag) át

tudod alakítani a harc végéig (megszűnik és egy másikat erősíti

az alap felével) - nem kell, hogy alap szinten ismerd a másik

képességet.
- 80-as rangtól trafózhat harci képességeket hasonlatosan a

végtagokra rakott képességekhez.



Tisztogató
- Rituális áldozat (10TVP): megküzdesz egy választott

szolgáddal. Ha nyersz, brutálisan széttrancsírozod és rang/8

+%-al több KNO-t nyersz ki belőle, mintha kínzókamrában tennéd

ugyanezt. Természetesen kinyered a szörnyből kinyerhető

komponenst is, ha van ilyen.
- Berzerker képesség, csak torzszülötek ellen



Katona
- Fegyelem: jobb mentődobások szellemi varázslatok ellen
- Tisztelet aura: esély, hogy a nála kisebb HE-jü lények nem

merik támadni 1 körig
- Szétütés képesség


Pszi
- annyira távol áll tölem... : )



Halhatatlan
- Rituális öncsonkítás (trafózható méret): -1 méretért kap 2

KNO-t... : )


Üdv és köszi, ha elolvastad!

Riamon
 
Vagy ha már a tápra megyünk akkor menjünk tápra!!!

 
erot vettem magamon es nem tettem! DD

Soma
 
Általános tapasztalatom, hogy a valós illetve vélt egyensúlybeli eltérések folyamatos "balance"-olgatása pont a kitűzött cél ellenkezőjét éri el.
A javaslatom az, hogy MOST kell azonos erősségű inkább a játékot színesítő, mint tápoló képességeket kitalálni igy nincs vita.

A korábbi képeségekkel szinte mindenki tisztában volt amikor belépett a klánjába. Én pl. azért választottam a Mágus klánt, mert ez állt a szívemhez és elképzeléseimhez (akkor!) a legközelebb, nem azért, mert hű de fasza tápos.(ezzel amúgy nem értek egyet. Minek a +x vszint, ha egy magas rez.-ami már egyre általánosabb- simán megfogja a var.t)
 
no azert ez elegge feldobott labda. melyik klan vesziti el a bonuszat? mindegyik ha nem megfelelo kalandot csinal

a varazslok a nem varazslos kalandokban
a katonak/tisztogatok barmi nem utheto harcos kalandban
a tolvajok barmikor amikor nem lopni/lopakodni stb kell
a mutansok barmikor gyak

stb stb

Soma
 
igen, van igazság abban, amit mondasz. a fő gond maga a reziszt, amit már sokszor mondtam. Ha egy szörnyről leszeded a vastag bőre vagy elemi immunja felét, akkor már akár elég jól sebezheted. Ellenben ha valaminek van 100as rezisztje, és a 90%tól megszabaditod, akkor még mindig simán berezisztál 3-4 alkalommal egymás után, ami pont elég, hogy izekre szedjen.

akkor viszont kellene ötlet mágus klán képességre (arra már van sok, hogy az áttörés és a manaformázás miért nem jó
 
Tisztogatóknak a + szívósság helyett kevesebb sebződés szörnyektől?


Képletet nem írok, mert nem értek hozzá
 
a másik pedig, hogy egy tolvaj messze nem okoz akkora kárt, hogy egy átlag karinak megérje 190knoért min. 20as éberséget fejleszteni, és jó magas láth. észlelését késziteni. Tehát inkább megtanul az ember együtt élni a tolvajokkal, és nem is próbálja meg felvenni velük a harcot. Igy viszont nagyon bedurvulhat a LE adó képesség, ha gyakorlatilag kimondhatjuk, hogy 5TVP=XLE.

Szerintem alapjában véve a LE korlát mellett kegyetlenek ezek a +LE-t adó dolgok. Ugyanis a játékban a LE a leguniverzálisabb erőforrás. Hiába ér valami sok KNO-t, ha nem költhetem arra, amire csak szeretném, hanem kötötten 1 valamire ad bónuszt. Ellenben főleg a korlát után amikor a legnagyobb KNO forrás harcból jövő LE korlátozva van, akkor ezek a +10-20%ok eszméletlenül számithatnak mondjuk 50 forduló tálvatában.

Én a magam részéről javaslom, hogy nyers KNO-t ne osszunk szét senkinek. Kapjon bónuszt valamire, kapjon %os esélyt olyasmire, amire eddig nem volt esélye, kapjon tápot, bármit, de nyers KNO-t nem kellene osztani, mert aztán 1 év múlva előjönnek a hibák, akkor fél évet sirunk, és a végén a nyakunkba szakad egy újabb hatalmas korlát, ahelyett, hogy előre végiggondolnánk a dolgot.
 
Hi!

A halhatatlan klán adta tvp már a játék elejétől benne van.Nem változott semmit.Nem azzal kellene foglalkozni, hogy melyik mennyire tápos hanem hogy mennyire gyenge a többi.A problémát nem szítani kell hanem megoldani.A Beho felrakta a kérdést vitára(szerintem korrektül),de mi azon vitatkozunk amin nem kellene.

Szóval a véleményem.

Halhatatlan: ilyen formában semmit nem ér!Ha úgy lenne mint a tisztogatók nyomkere gondolok itt az első 20 nyomker 30% os.Ha az első 25 v 30 2% akkor jó.

Mágus: ez is kevéske!Ez is lehetne rang/20.

Tudós:Nekem tetszik.

Tolvaj:Nem túl erös.Ez is jó.

Tisztogató:Szerintem nem sok értelme van, nem illik hozzájuk.Általában gyorsan ölnek.Valami más kellene.

Pszicik:elsőre erös de elég gyengék voltak eddig,+fél kör szerintem jó.

Katonák:Háát nem hiszem hogy repkednek a boldogságtól,olvastam itt jobb megoldást is. Pl. Az elsö végtagon van roncsolás akkor rang/20 gránitot is levesz. 100 rangnál ez 5 és minimum 15 roncsolás kell. Vagy a roncsolás negyedével csökkentse a roncsolhatatlan szörnyek bőreit.

Mutáns:Mivel nincs mutánsom nekem nem jelent semmit, ha nekik tetszik legyen.

Bárd:Szerintem szellemes megoldás, bele venném a be 5-öt, de csökken a vd ha megy az arénában.Szóval 3 be 5 után nincs vd.

Üdv.:Clow
 
A manaformázásnak ilyenformán semmi értelme. 5% esélyért senki nem fog nekiállni egy 200-as rezisztű lény ellne varázsolgatni, hátha bejön és akkor megsebzem. Nyilván előveszi a másodlagos támformát inkább. Az áttörés se az igazi persze, de még az s jobb lenne ennél.
 
Inkabb mondjuk ugy, hogy senkinem kapja el oket. Iszonyat ritkan bukik le tolvaj 11-en pedig azert majd 30-as eberseggel maszkalok en is pl. Ez persze a csodas lathatatlansag varazslatnak koszonheto..
 
Tolvaj bónusz végülis tetszik (már, hogy LE-t kapjanak), csak egy kérdésem lenne. Őszintén: egy közepesebb tolvajklános a katonákat leszámitva, hányszor bukik le 1 fordlóban? Nagyot tévedek ha azt mondom, hogy max a katonák fogják meg a tolvajklánosokat? ezt az értéket nem árt figyelembe venni a bónusz kidolgozásánál.
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
Nézet:
Infók | Hírek, változások | Segítség kezdôknek | Fejlesztési ötletek | Szövetségek | Bugok | Csere-bere | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.