Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Lidércláng
Küldd el képeslapként!
"A lidércláng nem igazi torzszülött, sokkal inkább egy mágikus manifesztáció, amelyet egy kísérletező kedvű galetki varázsló hozott létre a saját szórakozására, és persze a fiatal galetkik tesztelésére." - Encyclopedia Fantasia
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-03-29 00:51:26 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
8523-53

Karakterszám: 8523 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 53 Játékhét: 527
E forduló ára: 5 zs. Maradék zseton: 1191
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2020. szept. 18. 2h:23'
A következõ fordulód táplálható: 2020. szept. 19.

E-mail!

SPIRIT KALANDJAI




Pihenésed alatt a következõ történt:
** 1. NAP ** Látogatód érkezik, aki Storm, egy nagy tudású tudálékos tudós férfi. A Tudósok klánjának tanársegéd rangú tagja. Az üdvözlés után pszionikus csatára invitál.

Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Storm Sz.áll.roncsolása -30 PE (-15)0 (-10)5 Spirit Mentális robbanás -10 PE (-5)10 (-15)0

Ez bizony siralmas vereség volt. (-35 életpont.)
** 1. NAP ** Storm kihívott téged. Ha elfogadod, adj ki egy P 2795 parancsot. Ha elutasítod, add ki a P 2795 9 parancsot.

Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Morq Fan Gor, egy magas, vékony testû, szikrázó szemû, kiváncsi természetû, tréfálkozó férfi. (hírneve 32700.) A te szinteden a legnevesebb Maocad herceg, egy magas, kékbõrû, sugárzóan szép arcú, ezüst, hosszú, hullámos hajú férfi. (hírneve 1952.)
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 253.]

dk 200 dobása 200. kalandnak
Rendben, 200. kaland törölve.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 253.]

kf 22407 bekészíted a 22407. tárgyat
Felveszed a tûz ezüst fülbevalóját.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 253.]

tk 53 9229 2795 53. többszemélyes kaland
Itt az idõ, hogy végrehajtsd az 53. többszemélyes kalandot! Csatlakozik hozzád Frost, Storm.
Izgatottan várjátok, hogy benevezhessetek a lehelõk olimpiájára. A remete rejtett járatokon keresztül egy nagy barlangstadionba vezet benneteket, amely már tömve van versenyzõkkel. Gyorsan beneveztek, szerencsére nincs nevezési díj, csak a neveteket írják fel. A csapatok egymás mellett állnak fel, körbe a porondon, középen egy nagy emelvényen helyezkedik el a zsüri. Adott jelre kezdõdik a verseny. Elõször a csapat legjobb tûzlehelõjét szólítják. Egy hatalmas papír- és rongyfigura emelkedik fel minden csapat elõtt, ezt kell hamuvá égetni.
Te vagy a csapatból a legjobb, így te próbálkozol.
[Tûzlehelet próba 20-as küszöbre: 12 hõsiesség pont árán sikeres] Beborítod lángnyelvekkel a rongyfigurát. A többiek hátrahõkölnek az irtózatos hõség elõl, te azonban csak mosolyogsz Mindenfelé pernye száll, és hamarosan csak elszenesedett csonk marad a figurából.
Van ugyan, aki még nálatok is elõbb végzett, de azért jól álltok. A következõ szám: egy hordó felforralt vizet kell teljesen befagyasztani. Ideális feladat a csapat jéglehelõjének!
Mindenki egyetért abban, hogy ez a te területed.
[Jéglehelet próba 20-as küszöbre: 14 hõsiesség pont árán sikeres] Nagy levegõt veszel, társaid ámulva figyelik, ahogy a levegõ megdermed körülötted.
A gõzölgés megszûnik, és néhány perc múlva már vékony jégréteg van a hordó felszínén. Újabb néhány perc, és a víz megfagyott! A szomszéd csapatok irigykedve néznek rátok. Semmi kétség, továbbjutók vagytok! Harmadik feladatként óriási sziklatömböt görgetnek minden csapat elé. Nem kell sokat gondolkodnotok, itt az ideje a savlehelõnek!
Storm ért ehhez a legjobban a csapatban, így most rajta a sor.
[Savlehelet próba 20-as küszöbre: 10 hõsiesség pont árán sikeres] Storm butyogó, fortyogó savval borítja be a sziklakövet. Gyorsan elhátrálsz, nehogy rádfröccsenjen!
Néhány perc, és a kõtömb egyszerûen szétfolyik. Alig van idõtök kifújni magatokat, máris jön a negyedik próba! Egy hatalmas gnóm szerkezetet tolnak elõ, amelybõl egy vastag fémdrót vezet minden csapathoz. Minden csapat felé egy másik dróttal egy nagy gömböt vezetnek. Érdekes! A zsüri vezetõje elmagyarázza, hogy ha kellõen erõs elektromos lehelettel borítja el valaki a drótot, akkor a gömb világítani kezd. Furcsán hangzik, de most nem az elmélkedés a dolgotok.
Storm a csapatból a legjobb, így õ próbálkozik.
[Elektr.lehelet próba 20-as küszöbre: 18 hõsiesség pont árán sikeres] Storm körül szikrák kezdenek táncolni, ahogy beborítja leheletével a drótot. Kéken vibráló elektromosság fut végig a dróton, és a gömb vakító fénnyel kezd világítani! Storm tovább lehel, és a gömb tovább világít.
Végül a zsüri int, hogy elég volt. Már csak alig néhány csapat van versenyben! A zsüri egyik tagja, egy megtermett, gyíkszerû lény lesétál az emelvényrõl, és int a mellettetek álló csapat gázlehelõjének, fújjon rá! A zsüritagot zöldes gáz borítja be, de õ csak kacag. A csapat kiesett! Rettegni kezdtek, mert a zsüritag máris elõttetek áll, és int, hogy kéri az arcába az adagot.
Te vagy a csapatból a legjobb, így te próbálkozol.
[Mérg. lehelet próba 20-as küszöbre: 6 hõsiesség pont árán sikeres] Irtózatos erejû gázfelhõvel borítod be a zsüritagot. Társaid messzebb állnak, mégis elkábulnak!
A gyíklény egy pillanatig ott áll, aztán elkezd köhögni, köhög, és köhög. A közönség tapsolni kezd. Amikor a gyík magához tért, bólint, és továbbmegy a következõ csapathoz. Mint kiderül, összesen három csapat jutott el idáig! A zsüri elnöke gratulál mindhárom csapatnak, és azt mondja, nem igazán tudják eldönteni, ki lett a legjobb, úgyhogy mindnyájan jutalomban részesültök. Ujjongva borultok egymás nyakába, és a többi csapat tagjainak is gratuláltok. A zsüri tagjai egyenként kezet ráznak mindenkivel, ahogy átnyújtanak egy gázlehelet italát, egy fekete dukátot, egy emlékplakettet [ez nem jelenik meg a karakterlapodon, majd kiragasztod a barlangod falára], és egy varázskövet.
(+3 képességpont.)
(+3 hõsiesség pont.)
[25 TVP-t használtál fel, maradt még 228.]

kf 21776 7511 24146 3970 bekészíted a 21776. tárgyat
Leveszed a méreg halotti maszkját. Felveszed a tökéletesség vassisakját. Leveszed a méreg kõamulettjét. Felveszed a kobra karikaszimbólumát. Bekészíted a gyorsaság íját.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 228.]

mak 1 1. makró definiálása/hívása

gy 40 0 10 50 felt. gyógyítás 40%-ra
Gyógyítani fogsz, ha életpontod a méreted 40 százaléka alá zuhan. (De csak akkor, ha legalább 10 TVP-d marad a gyógyítás után.) Elsõsorban a 50. varázslatot/tárgyat fogod használni. Végsõ esetben persze marad a hagyományos gyógyítás.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 228.]

i 20 0 10 idézés 20 TVP-ért
Pótolod varázspontodat, ha már kevesebb, mint 20 van. (De csak akkor, ha legalább 10 TVP-d marad az idézés után.)
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 228.]

le elrakod a 0. tárgyat
Leveszed a következõ tárgyakat: gargantua pókcsatos öv, a kalmár nyaklánca, a szellemek szimbóluma, a gepárd vándorcsizmája, a tökéletesség vassisakja, az egyensúly gyûrûje, a gyorsaság íja, a törpék láncinge, az erõ köpenye, a tûz ezüst fülbevalója, a kobra karikaszimbóluma.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 228.]

ism 3 a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal

vd 45 vadászat
[Kyeni vadász torzszülöttet próbálsz elejteni.] Rövid gondolkodás után úgy döntesz, hogy most vadászni indulsz. A változatosság kedvéért most egy nyugati területet próbálsz, közel a hegy nagy barlangtavához. Dohos, párás folyosón ereszkedsz alá. Huh, leértél a csatornaszintre. Nevéhez hûen, a levegõt betölti a csatornák dögletes bûze. Utad során megpillantasz egy furcsa halmot, amelyen fehér, páfrányszerû növények nõnek. A halom teteje olyan magasan van, hogy nem látod, de esetleg érdemes lenne megpróbálni felmászni rá, hátha van odafent valami érdekes. (370. kaland, összköltsége 20 TVP.) Meglátsz valamit a fal tövében. Hohó, ez ragálygomba ! Leszedsz 4 adagot. Befordulva egy folyosón, ráébredsz, hogy nem vagy egyedül. Ellenfeled egy kyeni vadász (#45).

*** 1. KÖR *** A kyeni vadász megidézi a koreni sünt. Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy életszívást. A koreni sün 29 sebzést kap. (-5 vp.) A koreni sün hörögve elterül.
*** 2. KÖR *** Elõhívsz egy életszívás varázslatot. A kyeni vadász 29 sebzést kap. (-5 vp.) A kyeni vadász feléd rohan. A kyeni vadász rád támad. Feléd suhint jobb karmával. (4 ép-t sebzõdtél).
*** 3. KÖR *** Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy életszívás! A kyeni vadász sebzõdik 29 ép-t. 4 ép-t gyógyított rajtad. (-5 vp.) A kyeni vadász halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 87 sebzést okoztál, és 4 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+182%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. A gyomrod korog egyet. Tömni kezded magadba a finomságokat. (+67% jóllakottság.)
[14 TVP-t használtál fel, maradt még 214.]

vd 45 vadászat
[Kyeni vadász torzszülöttet próbálsz elejteni.] Megéheztél, itt az ideje egy vadászatnak. A vadászhírek jó fogást ígérnek a szint keleti részén, így hát odamész. Egy nagy barlangteremben találod magad. Folyosók vezetnek minden irányba. Egy szûk oldaljáratot találsz, az elején alig bírod magad belepréselni, de aztán késõbb kiszélesedik. Aha, egy torzszülött rejtekhely! Ellenfeled egy kyeni vadász (#45).

*** 1. KÖR *** A kyeni vadász megidézi a koreni sünt. Ellõsz egy életszívás varázslatot. A koreni sün 29 ép-t sebzõdik. (-5 vp.) A koreni sün halálhörgés közepette a földre zuhan.
*** 2. KÖR *** Varázshatalmad segítségével elmondasz egy életszívást. A kyeni vadász 29 sebzést kap. (-5 vp.) A kyeni vadász odajön hozzád. A kyeni vadász rád támad. Gyorsan feléd lendít jobb karmával. (6 ép-t sebzõdtél). Végtagjaid ledermednek. (-99 ügyesség.)
*** 3. KÖR *** A kyeni vadász téged támad. Lecsap rád jobb karmával. (6 ép-t sebzõdtél).
*** 4. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy életszívást. A kyeni vadász 29 sebzést kap. 12 ép-t gyógyított rajtad. (-5 vp.) A kyeni vadász holtan terül el.
[A csatában összesen 87 sebzést okoztál, és 12 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+182%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami egy xenópete és 19 arany. Piknik idõ! Mohón zabálni kezdesz. (+67% jóllakottság.)
[17 TVP-t használtál fel, maradt még 197.]

vd 45 vadászat
[Kyeni vadász torzszülöttet próbálsz elejteni.] Úgy döntesz, hogy vadászol egyet. Felkészülve testben és lélekben, elindulsz, hogy elejts egy vagy több torzszülöttet. Egy bûzös aknában ereszkedsz alá. Megpillantasz egy másik vadászt: épp leölt ellenfelei lélekenergiáját szívja el látványos szikrázás közepette. Odébbállsz, itt már úgy sem találsz vadat. Útközben észreveszel egy mitulen füvet. Fáradtságod nem kímélve, megközelíted, és sikeresen begyûjtesz 1 darabot. Rövid kutatás után megpillantasz egy torzszülöttet. Menekülni próbál, üldözni kezded. Egyenest a fészkébe menekül a bolond! Ellenfeled egy kyeni vadász (#45).

*** 1. KÖR *** A kyeni vadász megidézi a koreni sünt. Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy életszívás. A koreni sün 29 sebzést kap. (-5 vp.) A koreni sün kileheli lelkét.
*** 2. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy életszívás varázslatot. A kyeni vadász sebzõdik 29 ép-t. (-5 vp.) A kyeni vadász feléd rohan. A kyeni vadász téged támad. Elõre szúr jobb karmával. (4 ép-t sebzõdtél).
*** 3. KÖR *** Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy életszívás. A kyeni vadász 29 sebzést kap. Ennek eredményeképp gyógyulsz 4 ép-t. (-5 vp.) A kyeni vadász holtan terül el.
[A csatában összesen 87 sebzést okoztál, és 4 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+182%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Hmm, talán enni kéne. Az ételre veted magad. (+67% jóllakottság.)
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 177.]

mak 5 5. makró definiálása/hívása

pv 7 2 1 3 4 5 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is pszi párviadalra hívod ellenfeled. Ha ez nem megy, egy-egy elleni küzdelemet ajánlasz. Ha vendéglátódnak ehhez nincs kedve, sima harcot javasolsz. Ha ez sem lehetséges, szakértelem próbára hívod ki a másik galetkit. Végül átokszórást javasolsz. Legutolsó esetben megkérdezed a galetkit, hogy van-e kedve beszélgetni egyet.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 177.]

pta 131 131 pszi program elsõ 5 sorának beállítása
A pszi harc 1-5. köreire technikáid: 1. sz.áll.roncsolása. 2. sz.áll.roncsolása. 3. Bolond. 4. Bolond. 5. Bolond.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 177.]

p 2795 portyázás
Elfogadod Storm kihívását, és felkeresed a barlangjában. A zászlók alapján, a lakónak is kedve volna pszionikus csatához.
A galetki, aki itt lakik Storm, egy nagy tudású tudálékos tudós férfi. A Tudósok klánjának tanársegéd rangú tagja. Tárgyai: az energia csontmaszkja, a tökéletesség sárgaréz nyaklánca, az áttörés szöges öve, a titán karkötõje, az egyensúly gyûrûje, a sebesség vándorcsizmája, ezüst nadrág, a kalmár nyaklánca, az enyészet nyaklánca.
Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Spirit Sz.áll.roncsolása -30 PE (-15)0 (-10)5 Storm Mentális robbanás -10 PE (-5)10 (-15)0

Tiéd a gyõzelem ebben a gigászi pszionikus csatában. (+30% pszi támadás, +30% pszi energia.)
A következõ fejlõdést tapasztalod: +1 pszi támadás; +1 pszi energia; [0 TVP-t használtál fel, maradt még 177.]

p 2795 portyázás
Elküldesz egy kihívást Storm részére. Reméled, hogy elfogadja.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 177.]

pta 129 129 pszi program elsõ 5 sorának beállítása
A pszi harc 1-5. köreire technikáid: 1. mentális robbanás. 2. mentális robbanás. 3. Bolond. 4. Bolond. 5. Bolond.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 177.]

kf bekészíted a 0. tárgyat
Felveszed a gargantua pókcsatos övet. Felveszed a kalmár nyakláncát. Felveszed a szellemek szimbólumát. Felveszed a gepárd vándorcsizmáját. Felveszed a tökéletesség vassisakját. Felveszed az egyensúly gyûrûjét. Bekészíted a gyorsaság íját. Felveszed a törpék láncingét. Felveszed az erõ köpenyét. Felveszed a tûz ezüst fülbevalóját. Felveszed a kobra karikaszimbólumát.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 177.]

mak 3 1 5 3. makró definiálása/hívása
3. makró 1 sorának módosítása, az 5. sortól:
k 99 kaland elvállalása
[Parancs 3. makróba tárolva.] Sajnos nincs nálad 100 arany.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 177.]

sp 1 3 specializáció
Megszabadulsz egy gyengédtõl. Az új specializációd: A klán kedvence. (12 forduló múlva változtasd meg a specializációt, ekkor a 3. klánküldetésed teljesülni fog, ha közben nem teljesítetted.) Ez 2 képességpontba került.
[8 TVP-t használtál fel, maradt még 169.]

mak 3 3. makró definiálása/hívása

tps 30 30 TVP spórolása, félrerakása
Félreteszel, megspórolsz 30 TVP-t késõbbi használatra.
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 139.]

ism 20 a következõ parancs ismétlése 20 alkalommal

x 10 exkaváció, ásatás
Keresel a szint távoli végében egy elhagyatott, csontokkal teli barlangot, és nekilátsz, hogy aprólékos munkával régi leletek után kutass. Micsoda furcsaság - egy teljesen átlátszó, lapos, vékony és sima kõdarab! Vajon mire használhatták? (+2 õsi relikvia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 129.]

x 10 exkaváció, ásatás
Egy több száz évvel ezelõtt elhagyott barlangkomplexumba mész, tanulmányozni a falfeliratokat. Talán valamit megtudsz õseidrõl! Vésett kõdarabokat találsz. Talán valamilyen fajta régi pénz lehet? (+2 õsi relikvia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 119.]

x 10 exkaváció, ásatás
Nemrégiben egy több száz éves szentély maradványait tárták fel a közelben. Ellátogatsz oda, és részt veszel az ásatásban - cserébe megtarthatod azt, amit találsz. Valamiben megakad a szemed. Nocsak, itt sötét mák nõ! 1 darabot sikerül begyûjteni. Folytatod a lelet feltárását. Találtál valamit - régi, ismeretlen rendeltetésû használati eszközök gyûjteménye. Sajnos a legtöbb darabokra van törve. (+2 õsi relikvia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 109.]

x 10 exkaváció, ásatás
Nemrégiben egy több száz éves szentély maradványait tárták fel a közelben. Ellátogatsz oda, és részt veszel az ásatásban - cserébe megtarthatod azt, amit találsz. A fenébe, megzavartak! Ellenfeled egy tûzgyík (#40).

*** 1. KÖR *** Elõhívsz egy életszívás varázslatot. A tûzgyík sebzõdik 29 ép-t. (-5 vp.) A tûzgyík odajön hozzád. A tûzgyík rád veti magát. Nagy levegõt vesz, és a következõ pillanatban elborít tûzleheletével. (12 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** Magadban motyogva, létrehozol egy életszívást. A tûzgyík sebzõdik 29 ép-t. Gyógyulsz 12 életpontot. (-5 vp.) A tûzgyík halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 58 sebzést okoztál, és 12 sebzést kaptál.] Gyõztél! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+96%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elrakod a zsákmányt, ami egy pirgamit. Uzsonnaidõ! Hozzálátsz az ételhez. (+44% jóllakottság.) Folytatod az ásatást, bár kétséges, hogy vissza tudod nyerni korábbi koncentrációdat. Fáradtságodat siker koronázza: egy tárgyat találsz: az elektromosság köpenye.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 99.]

x 10 exkaváció, ásatás
Itt az ideje egy régészeti gyakorlatnak! A szint elhagyatott helyein kutatsz, lapáttal és persze finom szerszámokkal felszerelve. Zümmögést hallasz. Felnézel. Egy korong lebeg a fejed fölött! Mi a fene? Biztosan valamilyen mágikus izé. Ha oldalt, a sziklafalon felmásznál, a peremrõl át tudnál rá ugrani, és megnézhetnéd, mi is ez! Persze lehet, hogy veszélyes. Egyenlõre más dolgot van, késõbb visszatérsz, ha elég bátorságod lesz a próbatételhez. (427. kaland, összköltsége 20 TVP.) Nocsak, mit találtál! 1 tejfonál ! Óvatosan begyûjtöd. Miután a zsebedbe gyûrted a növényt, hozzálátsz az igazi régészkedéshez. Varázsszagot érzel! Egy tárgy bukkan elõ a földbõl: egy könnyû íj.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 89.]

x 10 exkaváció, ásatás
Felvonulsz a felsõ barlangokba, és hozzálátsz, hogy õsi maradványok, régészeti leletek után kutass. Észreveszel 1 liánvirágot. Szakértõ módon leszeded. Miután a zsebedbe gyûrted a növényt, hozzálátsz az igazi régészkedéshez. Ez hihetetlen! Torzszülöttek, itt? Ellenfeled egy elektraton (#34).

*** 1. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy életszívás varázslatot. Az elektraton 29 ép-t sebzõdik. (-5 vp.) Az elektraton hörögve elterül.
[A csatában összesen 29 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+112%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elrakod a zsákmányt, ami egy elektronit, 27 arany és egy hamis arany. Hát, erre a támadásra nem volt nagy szükség! Tovább dolgozol. Megfeketedett, ismeretlen rendeltetésû, hosszúkás tárgyakra bukkansz. Elég hegyesek! (+3 õsi relikvia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 79.]

x 10 exkaváció, ásatás
Nemrégiben egy több száz éves szentély maradványait tárták fel a közelben. Ellátogatsz oda, és részt veszel az ásatásban - cserébe megtarthatod azt, amit találsz. Furcsa csontokat találsz - csökevényes végtagoknak tûnnek. Csak nem szárnycsont? A szárnyak és a repülés oly távoli, hihetetlen dolog számodra. (+3 õsi relikvia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 69.]

x 10 exkaváció, ásatás
Engedélyt kérsz, hogy a templom pincéjében kutathass: állítólag négy templomot építettek itt egymás helyére, úgyhogy a keresztül-kasul vájt barlangjáratokban bizonyosan lehet õsi relikviákat találni! Nocsak, mit találtál! 1 hónakkupók ! Óvatosan begyûjtöd. Miután a zsebedbe gyûrted a növényt, hozzálátsz az igazi régészkedéshez. És nicsak, végre találtál valamit: a gyõzelem köpenye.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 59.]

x 10 exkaváció, ásatás
Keresel a szint távoli végében egy elhagyatott, csontokkal teli barlangot, és nekilátsz, hogy aprólékos munkával régi leletek után kutass. Épen maradt csontokra bukkansz valamilyen humanoidtól. Lehet, hogy egy õsi galetki maradványai? (+2 õsi relikvia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 49.]

x 10 exkaváció, ásatás
Régészeti kutatásba kezdesz az arra kijelölt területen. Már más kutatók is dolgoznak itt, de remélhetõleg te leszel az, aki talál is valamit! Egy másfél méter átmérõjû, faajtóval lezárt nyílást látsz meg. A fát már elég régóta nem használják építõanyagként, ezért hamar kitalálod, hogy ez nyilván egy életképtelensége miatt kihalt faj képviselõjének, egy hobbitnak a tanyája lehet. Vajon milyen torzszülött tanyázik most odabent? Maradt valami a hobbit kincsekbõl? (464. kaland, összköltsége 15 TVP.) [Figyelem: a kaland során követõt szerezhetsz!] Útközben észreveszel egy mátekel gombát. Fáradtságod nem kímélve, megközelíted, és sikeresen begyûjtesz 2 darabot. Nem foglalkozva tovább a faunával, hozzálátsz a régészeti feltáráshoz. Ajjaj, valakit zavar a régészkedésed! Ellenfeled egy agglomerátor (#41).

*** 1. KÖR *** Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy életszívást. Az agglomerátor 29 sebzést kap. (-5 vp.) Az agglomerátor feléd mozog. Az agglomerátor rád támad. Állkapcsát csattogtatva, harapásra készül fogával. Félrehajoltál. Állkapcsát csattogtatva, harapásra készül fogával. (3 ép-t sebzõdtél). Kitátja száját, harapni próbál fogával. (5 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy életszívást. Az agglomerátor 29 sebzést kap. 8 ép-t gyógyított rajtad. (-5 vp.) Az agglomerátor téged támad. Elõrehajolva harapni próbál fogával. (4 ép-t sebzõdtél). Pofáját nagyra tátva harap fogával. Ez mellément. Elõrehajolva harapni próbál fogával. Mellé!
*** 3. KÖR *** Magadban motyogva, létrehozol egy életszívást. Az agglomerátor 29 ép-t sebzõdik. 4 ép-t gyógyított rajtad. (-5 vp.) Az agglomerátor halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 87 sebzést okoztál, és 12 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+92%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Hát, erre a támadásra nem volt nagy szükség! Tovább dolgozol. A hosszú munka meghozza gyümölcsét - elõásol valamit: egy könnyû nyílpuska.
(Feltételes idézés 1 alkalommal:) Néhány szót mormolsz, és megidézed a környéken rejtõzõ manát. A varázsenergia máris a testedbe áramlik. (+60 varázspont.)
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 29.]

x 10 exkaváció, ásatás
Régészeti kutatásba kezdesz az arra kijelölt területen. Már más kutatók is dolgoznak itt, de remélhetõleg te leszel az, aki talál is valamit! Sajnálatos találkozás zökkent vissz a jelenbe. Ellenfeled egy förtelemféreg (#27).

*** 1. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy életszívás varázslatot. A förtelemféreg 29 sebzést kap. (-5 vp.) A förtelemféreg hörögve elterül. A tetem nagy durranással szétrobban.
[A csatában összesen 29 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+56%). Folytatod a munkát, mintha mi sem történt volna. A hosszú munka meghozza gyümölcsét - elõásol valamit: egy nyaklánc.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 19.]

x 10 exkaváció, ásatás
Felvonulsz a felsõ barlangokba, és hozzálátsz, hogy õsi maradványok, régészeti leletek után kutass. Menet közben botanikus gyûjteményed szaporodik: leszedsz 1 mitulen füvet. Folytatod a régészkedést. Furcsa csontokat találsz - csökevényes végtagoknak tûnnek. Csak nem szárnycsont? A szárnyak és a repülés oly távoli, hihetetlen dolog számodra. (+1 õsi relikvia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 9.]

x 10 exkaváció, ásatás
Ezt a parancsot nincs sok értelme 10 TVP-nél kevesebbért kiadni. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 9.]
tpf 30 30 TVP felszabadítása
Felszabadítasz 30 TVP-t a korábban félrerakottból. [-30 TVP-t használtál fel, maradt még 39.]

k 99 kaland elvállalása
Sajnos nincs nálad 100 arany.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 39.]

ee 13329 24146 24041 188 12025 2 sok-sok eladás
Elmész a szint középpontjában épült boltba. Elsõ dolgod, hogy végigkérdezed a kínálatot, és megkérded, mi mennyibe kerülne neked: kemény bõrpáncél (#3) 28 ap, törpe pikkelyvért (#4) 35 ap, bõrpáncél (#9) 14 ap, parittya (#10) 8 ap, kerek kõ (#11) 1 ap, harci fejsze (#12) 14 ap, sziklarepesz (#13) 4 ap, üvegcse (#14) 2 ap, bolhedor szárny (#15) 7 ap, molad púp (#16) 11 ap, mandolin (#19) 56 ap, mitulen fû (#20) 28 ap, mátekel gomba (#21) 28 ap, winropu moha (#22) 28 ap, sötét mák (#23) 28 ap, liánvirág (#24) 28 ap, csótányláb (#25) 28 ap, ragálygomba (#26) 28 ap, gyilkos boróka (#27) 28 ap, tejfonál (#28) 28 ap, mézfû (#29) 56 ap, hónakkupók (#30) 56 ap, elonotichlan (#31) 56 ap, kötél (#128) 14 ap, ében tündekard (#132) 28 ap, ében nyílpuska (#133) 42 ap, ében láncing (#134) 56 ap, sárga gömb (#136) 42 ap, khaldoran öv (#137) 42 ap, elektronit (#141) 14 ap, Rogan karkötõje (#145) 168 ap, nordkristály (#146) 8 ap, húsevõ bibe (#151) 14 ap, pirgamit (#152) 11 ap, mandibula (#157) 5 ap, yeti csont (#160) 15 ap, lemúr hártya (#161) 4 ap, molitár háj (#165) 16 ap, villámöv (#172) 56 ap, pókcsatos öv (#173) 56 ap, Xantin ezüstöve (#174) 98 ap, platina villámöv (#187) 182 ap, a füvész köpenye (#193) 56 ap, nohnetár gumó (#212) 14 ap, lelakatolt ládikó (#310) 420 ap, pikkelyvért (#1015) 28 ap, pajzs (#1060) 14 ap, kerek pajzs (#1061) 31 ap, vassisak (#1076) 31 ap, maszk (#1090) 7 ap, fejpánt (#1105) 7 ap, díszes fejpánt (#1106) 20 ap, csizma (#1120) 7 ap, vándorcsizma (#1121) 20 ap, köntös (#1150) 7 ap, nyílpuska (#1285) 28 ap, könnyû nyílpuska (#1286) 53 ap, tõr (#1300) 7 ap, csonttõr (#1301) 20 ap, kard (#1315) 14 ap, görbekard (#1316) 31 ap, lándzsa (#1330) 14 ap, barbár lándzsa (#1331) 31 ap, a gladiátor lemezpáncélja (#5950) 140 ap, a törpék sisakja (#6475) 84 ap, a gólem gyalogos lándzsája (#8532) 327 ap, az óriás pikkelyvértje (#8665) 98 ap, a tolvaj köpenye (#9235) 74 ap, a tolvaj görbekardja (#9416) 213 ap, az entek könnyû láncinge (#9581) 280 ap, az entek fejpántja (#9655) 77 ap, a tudós szimbóluma (#11560) 81 ap, a tudós karikaszimbóluma (#11561) 208 ap, a gepárd köpenye (#15535) 74 ap, a sas lemezpáncélja (#15850) 140 ap, az elefánt köpenye (#16435) 74 ap, a természet amulettje (#16945) 77 ap, a bölcsesség sisakja (#17725) 84 ap, a sebezhetetlenség köpenye (#19585) 74 ap, a ragadozó köpenye (#20035) 74 ap, a ragadozó köntöse (#20050) 77 ap, a küzdelem könnyû íja (#20621) 213 ap, a túlélés köpenye (#21385) 74 ap, a tûz fejpántja (#22255) 42 ap, a tûz sárga öve (#22317) 204 ap, a tûz lándzsája (#22480) 49 ap, a villám vassisakja (#23576) 122 ap, a villám csizmája (#23620) 42 ap, a villám karkötõje (#23740) 42 ap, a méreg sisakja (#24025) 49 ap, a méreg vassisakja (#24026) 122 ap, a méreg díszes fejpántja (#24056) 110 ap, a regenerálódás hosszú íja (#24672) 223 ap, a sün hosszúkardja (#25167) 223 ap, a teknõs nyílpuskája (#25585) 63 ap, a szalamandra fejpántja (#25855) 42 ap, a szalamandra köpenye (#25885) 39 ap, a szalamandra zöld köntöse (#25901) 110 ap, a yeti köpenye (#26335) 39 ap, a yeti gyûrûje (#26425) 42 ap, a sav maszkja (#26740) 42 ap, az elektromosság vassisakja (#27176) 122 ap, az elektromosság ezüst fejpántja (#27207) 210 ap, a légzés köpenye (#27685) 39 ap, az ellenállás tõre (#28750) 42 ap, a sólyom amulettje (#29545) 42 ap.
Automatikus eladás: Eladsz 1 íjat 8 aranyért. Eladsz 1 bõr mellvértet 42 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 2 hamis arany lapul!
Eladsz 1 könnyû íjat 15 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 1 hamis arany lapul!
Eladsz 1 könnyû nyílpuskát 26 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 1 hamis arany lapul!
Eladsz 1 nyakláncot 6 aranyért. Eladod a káosz híveinek övét 70 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 4 hamis arany lapul!
Eladod a méreg kõamulettjét 54 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 2 hamis arany lapul!
Eladod a méreg halotti maszkját 54 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 3 hamis arany lapul!
Eladsz 1 gargantua pókcsatos övet 106 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 5 hamis arany lapul!
Eladod a lich gyûrûjét 45 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 2 hamis arany lapul!
Eladsz 1 drágakövet 27 aranyért.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 34.]

ee 13 17 sok-sok eladás
Eladsz 1 sziklarepeszt 2 aranyért. Eladsz 15 õsi relikviát 348 aranyért.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 34.]

mak 2 2. makró definiálása/hívása

be 29 100 meglátogatod a 29. épületet
Visszamész a barlangodba. Felkeresed a kaszinót. Összesen 800 aranyat kívánsz eljátszani, 8 kör alatt. A játék nagyon izgalmas, és váltakozó szerencsével zajlik. Lássuk, melyik körben mit nyertél!
[1. kör:] Olyan brutálisan gyõztél, hogy ellenfeleid lélekenergiát vesztenek, amit magadba szívhatsz (+2 képességpont).
[6. kör:] Ebben a körben a nyereményed 1100 arany.
[7. kör:] Az õsök sugallatára ebbõl a körbõl inkább kimaradsz. És igazad is volt, mindenki veszít!
A maradék körökben sajnos veszítettél.
[8 TVP-t használtál fel, maradt még 26.]

tcs 763 10 tókencsere
Felkeresed a spekulánst. Sajnálom, de nincs nálad elegendõ a 763. tárgyból.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 26.]

hh 764 0 765 0 766 több tárgyat használ
[H 764 0:] Sajnálom, de nincs a birtokodban 764. tárgy.
[H 765 0:] Sajnálom, de nincs a birtokodban 765. tárgy.
[H 766 0:] Sajnálom, de nincs a birtokodban 766. tárgy.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 26.]

forduló vége
Nocsak, valami érdekes dolgot veszel észre: Egy duzzadt xenópetéd már óriásira nõtt! Óriásira nõtt xenó petéd nagy reccsenéssel szétnyílik, és valami fertelmes dolog kel ki belõle. Ellenfeled egy xenó atka (#415).

*** 1. KÖR *** Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy életszívás. A xenó atka 29 ép-t sebzõdik. (-5 vp.) A xenó atka máris elõtted terem! A xenó atka téged támad. Marni próbál. (17 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy életszívás! A xenó atka 29 ép-t sebzõdik. Gyógyulsz 17 életpontot. (-5 vp.) A xenó atka holtan terül el.
[A csatában összesen 58 sebzést okoztál, és 17 sebzést kaptál.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+102%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Viszed, ami mozdítható: egy sárga öv és egy drágakõ. Fényes gyõzelmed után a barlangod alapos nagytakarításra szorul.
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +2 galetki erõt és +6 hírnevet kaptál. A kör során összesen 522 sebzést okoztál, és 96 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 10 képességpontot kapsz. Ezenfelül kapsz még 1 képességpontot, jutalmul pszi gyõzelmedért. Errõl a fordulóról 26 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 279 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Spirit, egy meglehetõsen jóindulatú, Frost-ért mindenre hajlandó nõ vagy. Jelenlegi lakóhelyed: féregszint (3. szint). Táplálkozásod: piromád. Ez az 53. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 3 (9) / 0.75
[2] IQ: 6 (7) / 5.14
[3] ügyesség: 3 (6) / 0.80
[4] egészség: 5 (10) / 4.34
[5] mágia: 8 (10) / 0.80
[6] gyorsaság: 4 (8) / 1.43
[9] Méret/ép: 61 / 61
Min. méret: 28
Barlangméret: 61
PONTJAID
Varázspont: 89 / 52
Képességpont: 47 / 99%
Hõsi pont: 62 (20)
Tám.bónusz: 0%
Véd.bónusz: 22%
Galetki erõ: 278 / 58
Hírnév : 551
Jóllakottság: 200%
Életkor: 13 / 13
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 48 (0)
Galetki gyõzelmek: 7 (0)
Torzsz. csaták: 349 (8)
Torzsz. gyõzelmek: 335 (8)
Leölt torzszülött: 424 (11)
Pszi csaták: 19 (2)
Pszi gyõzelmek: 10 (1)
Ájulások száma: 45 (0)

A Tudósok Klánjának (#11) tagja vagy.
Rangod: tanársegéd (20)
Speciális képességeid:
+4 gyógynövények, +3 v.ital fõzés, +20% varázstárgy találására; 95%, hogy v.ital fõzés kudarckor a komponensek megmaradnak. Képességek gyorsabban fejlõdnek a harcban.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Ölj meg öt méregférget. 2.) Készíts el három sárga gyógyitalt. 3.) Hozz tíz barna manakövet.

HARCI SZAKÉRTELMEK
[10] tûzlehelet: 1 (4) / 0 [11] jéglehelet: 1 / 0 [14] mérg. lehelet: 1 / 0

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[46] csapdaészlelés: 6 / 0.06 [47] zárnyitás: 6 / 1.15 [48] mászás: 6 / 1.15
[50] meggyõzõkészség: 2 / 0.35 [51] transzformáció: 3 / 1.80 [52] auraészlelés: 1 / 0.25
[53] ékszerészet: 5 / 0.46 [54] kereskedelem: 12 (15) / 0.53 [55] szívósság: 10 / 0.20
[56] varázsitalfõzés: 1 (4) / 0.95 [57] gyógynövények: 5 (9) / 4.72 [58] nyomkeresés: 12 / 1.35
[59] vezetõkészség: 1 / 0.25 [60] pszi támadás: 4 / 0 [61] pszi energia: 4 / 0
[62] lopás: 5 / 4.27 [63] éberség: 2 / 0.15 [64] átokszórás: 3 / 0.40
[65] álcázás: 25 / 0.19 [66] lopakodás: 3 / 0.60 [67] régészet: 18 / 6.68
[68] zene: 4 / 0.15 [69] tanulás: 6 / 1.42 [70] idézés: 8 / 1.73

VÉGTAGOK
jobb karom [100] méret: 1 / 0 [101] szakért.: 1 / 0.80      

VARÁZSLATOK & PSZIK
[36] csábmosoly: 1 / 0 [11] elektromos kéz: 1 / 0 [29] életszívás: 25 / 13.35
[146] kontakt.õseiddel: 1 / 0.72 [129] mentális robbanás: 1 / 0.04 [131] sz.áll.roncsolása: 2 / 0.18

MAKRÓID
1. Makró
gy 40 0 10 50
i 20 0 10
le
ism 3
vd 45
mak 5
2. Makró
be 29 100
tcs 763 10
hh 764 0 765 0 766
3. Makró
tps 30
ism 20
x 10
tpf 30
k 99
4. Makró
pv 6 8
ism 20
p
pv 7 2 1 3 4 5
5. Makró
pv 7 2 1 3 4 5
pta 131 131
p 2795
p 2795
pta 129 129
kf

HARCI PROGRAMOD
1: Közelharc támadás ha ellenfeled galetki. Prioritás: 200.
2: életszívás t.var. ha ellenfeled torzszülött. Prioritás: 150.
3: életszívás t.var. ha ellenfeled #1900. Prioritás: 180.
4: életszívás t.var. ha ellenfeled #1901. Prioritás: 190.
9: életszívás t.var. ha ellenfeled galetki. Prioritás: 220.
5: Közelharc támadás ha a harc 1. köre van, Prioritás: 185, és ha ellenfeled #1902.
7: Közelharc támadás ha a harc 4. köre van, Prioritás: 185, és ha ellenfeled #1902.


ELLENFÉL LISTÁK
1900: koreni sün (#13), ichinedar (#75), 77, 79, vérfarkas (#94), kyeni vadász (#45), zombi mester (#80).
1902: 78.

FELTÉTELES PARANCSAID
GY 40 0 10 50; VI erõ:500% ép:1%; PV 7 2 1 3 4 5; PSZ 67 65 48; BA 9229; L 50 165 58 17 2 1; TT 15; PTA 129 129; I 20 0 10; HU 7;

ÁTADÁS PARANCSAID: A 9229 22407 1; A 9229 22255 1;

SPECIALIZÁCIÓD: A klán kedvence. (12 forduló múlva változtasd meg a specializációt, hogy a küldetés teljesüljön.)
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #20 (8. épület), #370 (53. forduló), #427 (53. forduló), #464 (53. forduló).

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
* 1 a gepárd vándorcsizmája (#15521) 1 a gyõzelem köpenye (#20935) * 1 a tökéletesség vassisakja (#21776)
* 1 a törpék láncinge (#6430) 1 az elektromosság köpenye (#27235) * 1 az erõ köpenye (#1585)
1 sárga öv (#1167)

Ékszerek, kincsek
* 1 a kalmár nyaklánca (#142) * 1 a kobra karikaszimbóluma (#7511) * 1 a szellemek szimbóluma (#15160)
1 a szívósság nyaklánca (#14680) 1 a tárgyalás gyûrûje (#144) * 1 a tûz ezüst fülbevalója (#22407)
1144 arany (#1) * 1 az egyensúly gyûrûje (#213) 1 az élet kõamulettje (#5246)
1 drágakõ (#2) 404 hamis arany (#809) 1 kék gömb (#143)
1 Rogan karkötõje (#145)

Felszerelés
1 díszes rézkulcs (#129) 2 elsõsegély csomag (#619) 2 ezüst tóken (#763)
4 fekete dukát (#218) 1 kötél (#128) 12 Krónika (#783)
2 varázskõ (#210)

Fegyverek
1 a gepárd görbekardja (#15716) * 1 a gyorsaság íja (#3970)

Varázsitalok és füvek
10 csótányláb (#25) 10 elonotichlan (#31) 21 fehér gyógyital (#50)
1 gázlehelet itala (#57) 3 gyilkos boróka (#27) 14 hónakkupók (#30)
8 liánvirág (#24) 10 mátekel gomba (#21) 9 mézfû (#29)
6 mitulen fû (#20) 10 ragálygomba (#26) 3 sötét mák (#23)
1 tejfonál (#28) 13 üvegcse (#14) 1 védelem itala (#59)
2 winropu moha (#22)

Egyéb kacatok
2 duzzadt xenópete (#479) 3 elektronit (#141) 2 húsevõ bibe (#151)
2 mandibula (#157) 3 molitár háj (#165) 2 nordkristály (#146)
1 óriási xenópete (#480) 5 pirgamit (#152) 2 xenópete (#278)


Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 1 sárga öv (#1167), 1129 arany (#1), 4 ragálygomba (#26), 1 sötét mák (#23), 21 hamis arany (#809), 1 hónakkupók (#30), 1 liánvirág (#24), 1 fekete dukát (#218), 2 mátekel gomba (#21), 1 varázskõ (#210), 2 mitulen fû (#20), 1 xenópete (#278), 1 gázlehelet itala (#57), 1 pirgamit (#152), 1 az elektromosság köpenye (#27235), 1 tejfonál (#28), 1 a gyõzelem köpenye (#20935), 1 elektronit (#141).

Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 1 duzzadt xenópete (#479), 1 gargantua pókcsatos öv (#188), 1 a lich gyûrûje (#12025), 1 a méreg halotti maszkja (#24041), 1 sziklarepesz (#13), 1 íj (#1270), 1 a káosz híveinek öve (#13329), 1 bõr mellvért (#1046), 1 a méreg kõamulettje (#24146).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.