Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Orgling disznó
Küldd el képeslapként!
"Előbb ölelnék meg egy, a saját trágyájában fetrengő orgling disznót, mint téged." - érzelemdús szitkozódás egy galetki szájából
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-05-03 15:08:43 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
8497-1

Karakterszám: 8497 Számlaszám: 11516
Fordulószám: 1 Játékhét: 1
E forduló ára: 31 zs. Maradék zseton: 138
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2007. júl. 10. 9h:26'
A következõ fordulód táplálható: 2007. júl. 17.

E-mail!

KERREN KALANDJAI




Zajt hallasz a barlangod elõl, és amikor kilépsz, látod, hogy néhány galetki kockázik! Te is szeretsz játszani, ezért odamész hozzájuk, és megkérdezed, beszállhatsz-e. Persze tétet is raktok fel, hogy a játék izgalmasabb legyen. Szerencsés vagy, jól megy a játék, 5 aranyat nyertél! Egyszercsak felbukkan mellettetek az akadémia egyik oktatója, és mérgesen kiabálni kezd.
- Szerencsejáték! Néhány sötétlelkû torzszülött faj eszköze, hogy tönkretegyék a galetkiket! Megtiltom, hogy a továbbiakban szerencsejátékot ûzzetek! Ha már felnõttök, a felsõbb szintek kaszinóiban a saját felelõsségetekre tehetitek tönkre az életeteket a játékbarlangokban, itt azonban mi tartozunk felelõsséggel irántatok. - zord tekintete nyomán szétspricceltek, de azért mosolyogsz magadban, és újra megszámolod az öt aranyat, amit nyertél.
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Avvocato Terrasini, egy napszemüveges, tweed-öltönyös, bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 31960.) A te szinteden a legnevesebb Adren Alin, egy szikár, jóképû, lenézõ, szûk tekintetû, magabiztos, zöld szemû férfi. (hírneve 975.)
A következõ híreket kaptad a szintedrõl:
*nov. 30.* Mementó, a Lelkek Õrzõje gyõzelmet aratott Makken Morgiff felett.
Táborozásod alatt messzi hírek jutottak el hozzád:
*júl. 2.* Alystair D'Brison pszionikus küzdelemben diadalt aratott Mérgezõ Wurm felett. *júl. 3.* Lord Khalel szolgálatába állt egy dohu féreg. *júl. 4.* Pannonica szolgálatába állt egy óriás rák. *júl. 4.* Ren gyõzelmet aratott Zorander, a mágus felett. *júl. 4.* Ambassadart kis híján megölte egy orgling kártevõ. *júl. 4.* Ambassadar gyõzelmet aratott Athlan felett. *júl. 5.* Akadil Tel Kator mellé szegõdött egy zafír kaletrich. *júl. 5.* Rent majdnem felfalta egy láthatatlan orgyilkos. *júl. 5.* Rent kis híján megölte egy orgling kártevõ. *júl. 5.* Pannonica mellé szegõdött egy szirén fattyú.
Pihenésedet nyugodtan töltötted a barlangodban.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 196.]

kno 1 4 1. képességre 4 képességpont
Elköltesz 4 képességpontot az erõ tulajdonságod növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, az erõ tulajdonságod most már 4!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 196.]

kno 3 4 3. képességre 4 képességpont
Elköltesz 4 képességpontot az ügyesség tulajdonságod növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, az ügyesség tulajdonságod most már 4!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 196.]

kno 6 4 6. képességre 4 képességpont
Elköltesz 4 képességpontot a gyorsaság tulajdonságod növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a gyorsaság tulajdonságod most már 4!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 196.]

kno 100 4 100. képességre 4 képességpont
Elköltesz 4 képességpontot jobb karom végtagod méretének növelésére. A gyakorlásnak köszönhetõen jobb karom végtagod megnõtt, új mérete 3.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 196.]

gy 20 5 20 felt. gyógyítás 20%-ra
Gyógyítani fogsz, ha életpontod a méreted 20 százaléka alá zuhan. Egy körben max. 5 alkalommal gyógyítasz. (De csak akkor, ha legalább 20 TVP-d marad a gyógyítás után.)
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 196.]

k 1 kaland elvállalása
(1. kaland:) A kapott útmutató alapján felkeresed a külsõ járatokat. Ezek barlangfolyosók, amelyek egy régi háború során beomlottak, és most elhagyatottá váltak. Amellett, hogy bármikor a nyakadba szakadhat néhány tonna kõtömb, még veszedelmes torzszülöttekkel is összeakadhatsz. Sóhajtozva a nem túl fényes kilátások felett, elérkezel a régi bányajárathoz, amely a külsõ járatokhoz vezet. Jó darabig gyalogolsz, míg végül elérsz a szakadékhoz, amelyen túl a külsõ járatok vannak. Megborzongsz: egy vékony, korhadt deszka vezet át a szakadék fölött! Itt kell átjutnod.
[Ügyesség próba 7-es küszöbre: sikeres]
Óvatosan egyensúlyozva mész át a deszkán, anélkül, hogy lenéznél. Huh, ez kicsit veszedelmes volt! Három, igencsak szûk járat van elõtted. Igencsak elhagyatottnak tûnnek. Bizonytalanul indulsz meg az egyikben. Lehajolva kell elõremenned, így eléggé kiszolgáltatottnak érzed magad. Tátongó, sötét nyílások mellett haladsz el, ki tudja, mi rejtõzik bennük? Hirtelen zajt hallasz magad mögül. Sarkon pördülsz. Ellenfeled egy barlangi pók (#6). [ld. enc.]

*** 1. KÖR *** A barlangi pók felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A barlangi pók közelebb jön, hogy támadhasson. Megtámadod a barlangi pókot. Kimeresztve, elõre suhintasz jobb karmoddal. (8 ép-t sebeztél). A barlangi pók téged támad. Csáprágójával agresszívan harap. (3 ép-t sebzõdtél). Megroggyansz, ahogy bénító méreg kerül véredbe. Gyengülsz (-10% támadás).
*** 2. KÖR *** A barlangi pókot próbálod megsebezni. Elõre szúrsz jobb karmoddal. Mellétrafáltál. A barlangi pók rád veti magát. Harapni próbál. (2 ép-t sebzõdtél). Bénító méreg hatol beléd. Gyengülsz (-11% támadás).
*** 3. KÖR *** A barlangi pók rád veti magát. Elõrehajolva marni próbál. (1 ép-t sebzõdtél). Bénító méreg hatol beléd. Gyengülsz (-10% támadás). Támadod a barlangi pókot. Rávágsz jobb karmoddal. (7 ép-t sebeztél). A barlangi pók halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 15 sebzést okoztál, és 6 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+30%).
Ez kemény csata volt! Feszülten haladsz tovább, készen az újabb konfrontációra. A barlangjárat kiszélesedik. Érdekes látvány tárul eléd. A barlangteremben, ahová érkezel, a falat zöldesen foszforeszkáló szálak borítják, apró pókok sokasága rohangál rajta fel-alá! Kíváncsian, közelebb lépsz. A pókok köveket, csontokat, füveket szállítanak szélsebesen. A leírás alapján ráébredsz: az, amit némelyik póknál látsz, az a mitulen fû! Megpróbálsz elkapni egyet.
[Gyorsaság próba 7-es küszöbre: sikeres]
Villámgyorsan megragadsz egy kis pókot, mire az sivítozni kezd. Kiveszed a két mellsõ lábában tartott mitulen füvet, és elengeded a nyolclábút. Közben látod, hogy a többi pók eltûnt. Ideje lesz menni! Kicsit ijedten a kalandtól, futva indulsz vissza az elöljáróhoz. Thunil Baltarog szívélyes mosollyal fogad, kezet ráz veled, megköszöni, hogy ilyen kiválóan teljesítetted a rádbízott feladatot. Átadja jutalmadat, ami 25 arany. Ezenkívül megtarthatsz egy mitulen füvet is!
(+1 hõsiesség pont.)
(+1 képességpont.)
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 176.]

m 8 11 44 3 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 8,11) Nem jól adtad meg a koordinátát, hogy hová akarsz az Õsök Csarnokában mozogni.
(M 44,3) Nem jól adtad meg a koordinátát, hogy hová akarsz az Õsök Csarnokában mozogni.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 176.]

m 5 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 5,0) Nem jól adtad meg a koordinátát, hogy hová akarsz az Õsök Csarnokában mozogni.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 176.]

vd vadászat
Elhatározod, hogy vadászni mész. Egy szûk járatban való kúszás-mászással közelíted meg a torzszülöttek szintjét. Bár tökéletesen látsz a sötétben, azért ezeknek a folyosóknak a mélységes sötétsége még téged is megrémiszt kicsit. Egy szûk oldaljáratot találsz, az elején alig bírod magad belepréselni, de aztán késõbb kiszélesedik. Aha, egy torzszülött rejtekhely! Ellenfeled egy koreni sün (#13). [ld. enc.]

*** 1. KÖR *** A koreni sün felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A koreni sün máris elõtted terem! A koreni sünt próbálod megsebezni. Rávágsz jobb karmoddal. (6 ép-t sebeztél). A bõrén levõ tüskék felsértenek (-5 ép) A koreni sün téged támad. Megpróbál megmarni fogával. (6 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** A koreni sünt próbálod megsebezni. Felé suhintasz jobb karmoddal. (7 ép-t sebeztél). A bõrén levõ tüskék felsértenek (-5 ép) A koreni sün téged támad. Kitátja száját, harapni próbál fogával. (4 ép-t sebzõdtél).
*** 3. KÖR *** Támadod a koreni sünt. Rávágsz jobb karmoddal. (7 ép-t sebeztél). A tüskés bõr megsebez (-5 ép) A koreni sün kileheli lelkét.
[A csatában összesen 20 sebzést okoztál, és 25 sebzést kaptál.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+33%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 166.]

vd vadászat
Életpontod a menekülés% alatt van, a harcból azonnal elmenekülnél - így nincs értelme harcolni! [0 TVP-t használtál fel, maradt még 166.]
forduló vége
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +5 galetki erõt kaptál. A kör során összesen 35 sebzést okoztál, és 31 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 3 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 166 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 308 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Kerren, egy láthatóan agilis, vékony alkatú, örökké sunyi testtartású férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: lárvaszint (1. szint). Táplálkozásod: zöldvérû. Ez az 1. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 4 / 1.10
[2] IQ: 3 / 0.05
[3] ügyesség: 4 / 1.65
[4] egészség: 3 / 0
[5] mágia: 1 / 0
[6] gyorsaság: 4 / 1.05
[9] Méret/ép: 41 / 10
Min. méret: 23
Barlangméret: 41
PONTJAID
Varázspont: 5 / 5
Képességpont: 5 / 8%
Hõsi pont: 4 (2)
Tám.bónusz: 0%
Véd.bónusz: 0%
Galetki erõ: 68 / 51
Hírnév : 0
Jóllakottság: 109%
Életkor: 12 / 12
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 0 (0)
Galetki gyõzelmek: 0 (0)
Torzsz. csaták: 6 (2)
Torzsz. gyõzelmek: 6 (2)
Leölt torzszülött: 6 (2)
Pszi csaták: 0 (0)
Pszi gyõzelmek: 0 (0)
Ájulások száma: 0 (0)

HARCI SZAKÉRTELMEK
[15] regeneráció: 1 / 0 [24] rezisztencia: 1 / 0    

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[49] rugalmasság: 1 / 0 [66] lopakodás: 1 / 0    

VÉGTAGOK
jobb karom [100] méret: 3 / 1 [101] szakért.: 1 / 0.88      


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 20 5 20; VI erõ:80% ép:35%;

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #469 (0. forduló).

TÁRGYAID

50 arany (#1) 2 mitulen fû (#20)


Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 30 arany (#1), 1 mitulen fû (#20).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



BARLANGI PÓK (6. LÉNY)
Pókok mindig és mindenhol voltak és lesznek. A kérdés az, hogy milyen nagyra nõnek. A barlangi pókok, öklömnyi méretüknél fogva igencsak riasztóak egy galetki gyermek számára, de valójában eltörpülnek a felsõbb szintek egész barlangjáratokat behálózó óriáspókjai mellett. Ennek ellenére nem lebecsülendõk, hiszen nagyon gyorsak, és csípésük persze igencsak mérgezõ. Emellett nagyon jól bírják a hideget, megdermedve éveket bírnak ki jeges barlangokban. A barlangi pók elfogyasztásához kizárólag a rovarevõknek szokott gusztusa lenni.



KORENI SÜN (13. LÉNY)
A kutya méretûre nõtt koreni sünök általában csendben vadásznak a barlangjáratok sötétjében. Általában a vadászok sem szívesen bántják õket, mert a hatalmas tüskékkel borított állat széttépése sokszor ugyanannyi fájdalommal jár a vadász, mint a sün számára. Ha mégis sikerül elejtened egyet, a koreni sün húsa tejivók és kõevõk számára megfelelõ tápanyagokban bõvelkedik.



NÉHÁNY TIPP, ÖTLET A MÁSODIK FORDULÓDHOZ
Elõször is, kezdd a fordulót a közben kapott képességpontjaid elköltésével: ha ezt a forduló elején megteszed, akkor az így megnövelt képességeid már ennek a forduló hátralevõ részében is meghálálhatják a nekik szentelt figyelmet. Mint látod, az elsõ fordulód elején teljesen meggyógyultál, érdemes tehát ebben fordulóban is legalább három VD parancsot kiadni, hogy megküzdhess torzszülöttekkel. Ha túl sok VD parancsot adsz ki, az aránytalanul sok TVP-be fog kerülni, és gyógyítgatnod kell magad, pedig ez kevesebb harcnál TVP költség nélkül, a forduló elején úgyis megtörténik. Érdekes lehet még meglátogatni a szint néhány épületét, pl. az aréna bizonyosan érdekes élmény lesz, csak add ki a BE 5 parancsot! Az Akadémiára is elnézhetsz, a BE 4 paranccsal. Mindenképp érdemes Portyázni is! Vedd észre, hogy nem feltétlenül jelent a portyázás harcot. Próbáld ki a következõ parancsot: PV 5. Ez azt jelenti, hogy ha találkozol valakivel, akinek szintén van PV 5 parancsa, akkor nem harcoltok, hanem barátságosan elbeszélgettek. Ez talán nem tûnik olyan izgalmasnak, mint a csata, de így egyrészt könnyebb barátokat szerezni, másrészt nemcsak jóllaksz (ami egy vadászatnál nem biztos, hogy sikerül), hanem jelentõsen megnõ a hírneved is. A PV után add ki a P-t. Persze lehet, hogy így is harcolni fogsz, mert akivel találkozol, annak nincs beállítva a PV 5, de oda se neki! Elõbb-utóbb találni fogsz barátságos galetkit.
Végezetül, de nem utolsósorban: folytasd az Õsök Csarnokának felderítését, legalább 1-2 mezõvel! Fogalkozz ezzel minden fordulóban egy kicsit, ha nem akarsz a lárvaszinten a kelleténél több idõt tölteni. A Csarnok felderítését lehetõség szerint mindig a forduló elején csináld, hogy biztosan legyen rá TVP-d.
Ha egy másik játékossal találkozol, fordulód végén megkapod nevét és címét (ha nem titkos). Ekkor írhatsz neki levelet vagy emailt - és érdemes is, hiszen minél több játékossal tartod a kapcsolatot, cserélitek az információt, annál jobban boldogulsz a játékban! Lehetõség van arra is, hogy az üzenetet rajtunk keresztül küldd (ld. szabálykönyv, 45. o.) Ha ily módon te kapsz levelet egy másik játékostól, akkor a fordulód fejlécében megjelenik az "üzeneted érkezett" szöveg, és az üzenetet mellékeljük. (Ritkán elõfordulhat, hogy nem jön üzenet, ekkor kérdezz rá a dologra az UL hátulján.) Ha emailben játszol, az üzenet elküldését külön kell kérned (ld. a forduló végét).
BEFIZETÉS BANKI ÁTUTALÁSSAL
A nyomtatott szabálykönyvben nem szerepel, ezért itt szeretnénk felhívni a figyelmedet, hogy az ÕV-s számládra lehet banki átutalással is fizetni. Számlaszámunk: 11707024-20397441 (Beholder Kft.) A közleményekben mindenképpen szerepeljen az ÕV-s számlaszámod, neved és címed. FONTOS: A legkisebb összeg, amit banki átutalással fogadni tudunk, 2000 azaz kétezer Forint.




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.